Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
zet
06. Dec 2011, 16:21#641

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 859

Braucu ar: 525exc autobusu

Labas un vieglas.

Offline

Negantelis
06. Dec 2011, 17:10#642

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5366

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


06 Dec 2011, 15:52:23 varisons rakstīja:
vai kāds kaut ko zin par šīm eļļām?
http://www.commaoil.com/
latakko sācis tirgot, bet ko saka lietotāji?


bļ. es viņu dabūju nopirkt DEPO,jo Jēkabpilī jau nevar izvērsties kā Rīgā.
Maksāja 1litrs 7,50
Ar smagu sirdi ielēju krosam kārbā.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

mezavecis
06. Dec 2011, 17:31#643

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


06 Dec 2011, 17:10:25 Negantelis rakstīja:

06 Dec 2011, 15:52:23 varisons rakstīja:
vai kāds kaut ko zin par šīm eļļām?
http://www.commaoil.com/
latakko sācis tirgot, bet ko saka lietotāji?


bļ. es viņu dabūju nopirkt DEPO,jo Jēkabpilī jau nevar izvērsties kā Rīgā.
Maksāja 1litrs 7,50
Ar smagu sirdi ielēju krosam kārbā.
man sanaca tiesa gan cits produkts tuvu vai divreiz dargak..bet vismaz sirdsapzinja tira ka darits viss iespejamais
P.s agrak ielas autiniem comma tika lieta ieksha..hvz itka viss bija ok..

Offline

Pauliic
16. Dec 2011, 13:33#644

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

vai kāds no šejieniešiem netirgojas ar eļļām?

gribas ieliet savam viencilindra 650cm2 kautko ļoti labu, pirms tam ar ir liets kautkāds castrol racing gribas šo tradīciju turpināt



-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

mich
16. Dec 2011, 18:16#645

Kopš: 03. Nov 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 120

Braucu ar: Yamaha xj600s diversion, Volvo,audi ,sup


16 Dec 2011, 13:33:48 Pauliic rakstīja:
vai kāds no šejieniešiem netirgojas ar eļļām?

gribas ieliet savam viencilindra 650cm2 kautko ļoti labu, pirms tam ar ir liets kautkāds castrol racing gribas šo tradīciju turpināt



maxsimā castroll par apmēram 6ls litrā bija pagājušo nedēļu tagad nezinu jaieskrien japalūr bus

Offline

mezavecis
17. Dec 2011, 17:24#646

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


16 Dec 2011, 18:16:17 mich rakstīja:

16 Dec 2011, 13:33:48 Pauliic rakstīja:
vai kāds no šejieniešiem netirgojas ar eļļām?

gribas ieliet savam viencilindra 650cm2 kautko ļoti labu, pirms tam ar ir liets kautkāds castrol racing gribas šo tradīciju turpināt



maxsimā castroll par apmēram 6ls litrā bija pagājušo nedēļu tagad nezinu jaieskrien japalūr bus
Ar loti labu ir loti svaki,itipashi ja sak iedzilinaties sikak ellu specenes, tad kad atradisi ko velies jautajums bus vai vari atlauties?!..
ja sikak tad PM!
P.s pec jauna gada pie manis pieejamas ari bus nanoelas divtakteriem !

Offline

soulfreak
18. Dec 2011, 20:22#647

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

PDF nav atrodams caur doto linku.

Offline

shkapars
18. Dec 2011, 20:49#648

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

tagad atver, bet iespējams iepriekš nevarēja, jo lieto garumzīmes nosaukumā

Offline

Niksons
18. Dec 2011, 22:50#649

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


18 Dec 2011, 21:06:57 Niere rakstīja:
jā, vēl par tēmu runājot.
tajā, ko iemetu, ļoti tieši nav runa par pašu tēmas sāli, proti publikas kāri uz pārspīlētām viskozitātēm. bet lai par to runātu, vispirms nedaudz jāiebrauc tēmā par viskozitāti kā tādu. diemžēl vai arī par laimi, nezinu, bet bez cipariem te neiztikšu. vārdu sakot, šī daļa no prelūdijas.


Tas ir pats galvenais - izskaidrot ko tieši tie cipari maina motra dzīvē.

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

m3ntal
19. Dec 2011, 17:41#650

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 173

Braucu ar: HONDA CBR 1000RR

ar viskozitātēm viss ir skaidrs.
mani interesē vai kāds var ieteikt vai vispār zina, kura, kāda eļļa neitralizē skābes, kas rodas degšanas procesā dzinējā???? Sanāk lielākoties braukt uz RUS degvielas, kam kā zināms sēra sastāvs ir bagātīgāks un degšanas procesā rodas sērskābe...

Offline

m3ntal
19. Dec 2011, 20:52#651

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 173

Braucu ar: HONDA CBR 1000RR


19 Dec 2011, 18:29:05 Niere rakstīja:

19 Dec 2011, 17:41:33 m3ntal rakstīja:
ar viskozitātēm viss ir skaidrs.
mani interesē vai kāds var ieteikt vai vispār zina, kura, kāda eļļa neitralizē skābes, kas rodas degšanas procesā dzinējā???? Sanāk lielākoties braukt uz RUS degvielas, kam kā zināms sēra sastāvs ir bagātīgāks un degšanas procesā rodas sērskābe...


skaties eļļas ar lielāku TBN jeb Total Base Number jeb cilvēku valodā sārmainību. Jo lielāks TBN, jo labāk neitralizē. Bet var arī vienkārši ātrāk mainīt. TBN ir eļļas piedevu paketes rezerve paredzētajam nomaiņas intervālam.
TBN skaitli var uzzināt produkta datu lapā. Bet, ja runa par moču eļļām, normāli to neuzrāda, jo tāda problēma nekad nav aktuāla. Tomēr atrast var, ja parok. TBN parasti uzrāda dīzeļmotoreļļām. Tieši dīzeļdegvielā ārpus ES, kā zināms, var būs daudz sēra.


"..kam kā zināms sēra sastāvs ir bagātīgāks un degšanas procesā rodas sērskābe..."

īsti nesapratu, vai problēma kontekstā ar moci un benzīnu. parasti šī problēma aktuāla komertransportam. un tās princips ir nedaudz komplicētāks -

degviela satur sēru, kas sadegšanas kamerā veido SO2 & SO3, oglekļa dioksīdu CO2 un ūdeni, savukārt gaisā esošais slāpeklis slāpekļa oksīdu savienojumus. Ūdens un sēra oksīdi veido sērskābi, slāpekļa oksīdi un ūdens - slāpekļskābi


Attiecīgi būtiskais - nepieļaut ūdens klātbūtni.
Tātad kondensēšanos.

Bet kādas īsti ir problēmas izpausmes?? ir kādi simptomi vai tikai prezumējums, ka jābūt problēmai, jo Krievijā degvielai ir zemāks prasības?
un par kādu dzelzi īsti runa?

(nesolu tulītēju atbildi, baigi aizņemts. tikko maziet atslēdzos)


pagaidām nekas vēl nav novērojams, domājams arī nebūs psirežot pēc pieredzes, jo pie mums pārsvarā visi brauc uz RUS degvielas un atsevišķi indivīdi ir jau novālējuši pāri 30k km ar vienu moci.
Man ir 2010.gada CBRs 1000nieks. Kad pirku šovasar bija pie 3000km, nu jau nedaudz pāri 11 000km. Pa visu laiku tikai 2x esmu lējies LV tankštellē. Vienkārši domāju varbūt jaunāka tehnika ir daudz jūtīgāka pret vairāk sēru saturošu degvielu.

Offline

m3ntal
19. Dec 2011, 20:56#652

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 173

Braucu ar: HONDA CBR 1000RR


19 Dec 2011, 18:35:13 Niere rakstīja:

19 Dec 2011, 17:41:33 m3ntal rakstīja:
ar viskozitātēm viss ir skaidrs.
mani interesē vai kāds var ieteikt vai vispār zina, kura, kāda eļļa neitralizē skābes, kas rodas degšanas procesā dzinējā???? Sanāk lielākoties braukt uz RUS degvielas, kam kā zināms sēra sastāvs ir bagātīgāks un degšanas procesā rodas sērskābe...


ā, klau, veci!
tā tikai mana spekulācija, bet Rāzeknē, kā man ziņo, visi pildās DUSos ar nosaukumu "pie Feģas"

Tu gribi pirkt Prīmu, bet pīpēt Marlboro....
sovietiski izsakoties

pavisam reāli - pērkot ļevaku, riskē. Jums Rēzeknē iespējams mazāk, jo tur tomēr paziņu paziņas un katrs zina ko kurš tirgo, bet Rīgā jau nu pilnīgi noteikti tas var beigties ar sālītu rēķinu servisā. Protams, arī kā kuram transportam, bet to nekad nevar paredzēt.


pārsvarā visi, kas tirgo ļevaku ir izskausti tieši pēc sajūtām braucot. Max ko var nopirkt tam piezīmējot vārdu ļevaks nozīmē, ka maksāji par 95, bet opis cerībā ietaupīt RUSā nopirka nevis 95, bet 92, ko tev iesmērēja.
Ja es pats uz turieni braucu, tad pērku tikai 95 un pats sev, kur nu jau mopēdā noteikti neliešu 92 benžu.
Visi tie iedomu pekstiņi par atšķaidīšanu utt. jau sen ir mīts.Saku vēlreiz...max ļevaks ko vari dabūt ir 92 benža 95ās vietā. Tas arī viss...DD no RUS ir pat labāka nekā Eiropā. Dzinējs mīkstāk strādā. vairāk parafīna, kas mīkstina dīzelik raksturīgo specifisko klaudzoņu.

Offline

-falamella-
19. Dec 2011, 21:01#653

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Speed Culture MC


19 Dec 2011, 20:56:09 m3ntal rakstīja:

19 Dec 2011, 18:35:13 Niere rakstīja:

19 Dec 2011, 17:41:33 m3ntal rakstīja:
ar viskozitātēm viss ir skaidrs.
mani interesē vai kāds var ieteikt vai vispār zina, kura, kāda eļļa neitralizē skābes, kas rodas degšanas procesā dzinējā???? Sanāk lielākoties braukt uz RUS degvielas, kam kā zināms sēra sastāvs ir bagātīgāks un degšanas procesā rodas sērskābe...


ā, klau, veci!
tā tikai mana spekulācija, bet Rāzeknē, kā man ziņo, visi pildās DUSos ar nosaukumu "pie Feģas"

Tu gribi pirkt Prīmu, bet pīpēt Marlboro....
sovietiski izsakoties

pavisam reāli - pērkot ļevaku, riskē. Jums Rēzeknē iespējams mazāk, jo tur tomēr paziņu paziņas un katrs zina ko kurš tirgo, bet Rīgā jau nu pilnīgi noteikti tas var beigties ar sālītu rēķinu servisā. Protams, arī kā kuram transportam, bet to nekad nevar paredzēt.


pārsvarā visi, kas tirgo ļevaku ir izskausti tieši pēc sajūtām braucot. Max ko var nopirkt tam piezīmējot vārdu ļevaks nozīmē, ka maksāji par 95, bet opis cerībā ietaupīt RUSā nopirka nevis 95, bet 92, ko tev iesmērēja.
Ja es pats uz turieni braucu, tad pērku tikai 95 un pats sev, kur nu jau mopēdā noteikti neliešu 92 benžu.
Visi tie iedomu pekstiņi par atšķaidīšanu utt. jau sen ir mīts.Saku vēlreiz...max ļevaks ko vari dabūt ir 92 benža 95ās vietā. Tas arī viss...DD no RUS ir pat labāka nekā Eiropā. Dzinējs mīkstāk strādā. vairāk parafīna, kas mīkstina dīzelik raksturīgo specifisko klaudzoņu.


Nu ti i vidal , benzinu dabusi ar šķidro gazi, bet saļarku ar tadu parafina lielumu kura tev spoles piemeslos. vajag ņemt no baltkrievijas, es točna zinu, tici man

Offline

m3ntal
19. Dec 2011, 21:08#654

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 173

Braucu ar: HONDA CBR 1000RR

bet sanāk jau, ka jebkurā gadījumā dzinējā rodas skābes, jo degšanas procesa rezultātā veidojas ūdens. PRincipā tas ir neizbēgami, gan LV sastopamai degvielai, gan RUS. Vienīgi RUS degvielai tas ir stiprāk izteikts.
Par to TBN nebiju dzirdējis jāsāk googlēt, kas mūsu tirgū ir pieejams par normālām naudām ar augstu TBN.
kā sapratu tad rādītāja lielums TBN it (TBN ASTM D2896 10.3 mg KOH/g) ko lielāks tas pēdējais cipars to labāk.

Offline

m3ntal
19. Dec 2011, 21:09#655

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 173

Braucu ar: HONDA CBR 1000RR


19 Dec 2011, 21:01:26 -falamella- rakstīja:

19 Dec 2011, 20:56:09 m3ntal rakstīja:

19 Dec 2011, 18:35:13 Niere rakstīja:

19 Dec 2011, 17:41:33 m3ntal rakstīja:
ar viskozitātēm viss ir skaidrs.
mani interesē vai kāds var ieteikt vai vispār zina, kura, kāda eļļa neitralizē skābes, kas rodas degšanas procesā dzinējā???? Sanāk lielākoties braukt uz RUS degvielas, kam kā zināms sēra sastāvs ir bagātīgāks un degšanas procesā rodas sērskābe...


ā, klau, veci!
tā tikai mana spekulācija, bet Rāzeknē, kā man ziņo, visi pildās DUSos ar nosaukumu "pie Feģas"

Tu gribi pirkt Prīmu, bet pīpēt Marlboro....
sovietiski izsakoties

pavisam reāli - pērkot ļevaku, riskē. Jums Rēzeknē iespējams mazāk, jo tur tomēr paziņu paziņas un katrs zina ko kurš tirgo, bet Rīgā jau nu pilnīgi noteikti tas var beigties ar sālītu rēķinu servisā. Protams, arī kā kuram transportam, bet to nekad nevar paredzēt.


pārsvarā visi, kas tirgo ļevaku ir izskausti tieši pēc sajūtām braucot. Max ko var nopirkt tam piezīmējot vārdu ļevaks nozīmē, ka maksāji par 95, bet opis cerībā ietaupīt RUSā nopirka nevis 95, bet 92, ko tev iesmērēja.
Ja es pats uz turieni braucu, tad pērku tikai 95 un pats sev, kur nu jau mopēdā noteikti neliešu 92 benžu.
Visi tie iedomu pekstiņi par atšķaidīšanu utt. jau sen ir mīts.Saku vēlreiz...max ļevaks ko vari dabūt ir 92 benža 95ās vietā. Tas arī viss...DD no RUS ir pat labāka nekā Eiropā. Dzinējs mīkstāk strādā. vairāk parafīna, kas mīkstina dīzelik raksturīgo specifisko klaudzoņu.


Nu ti i vidal , benzinu dabusi ar šķidro gazi, bet saļarku ar tadu parafina lielumu kura tev spoles piemeslos. vajag ņemt no baltkrievijas, es točna zinu, tici man


šaubos, ka tu zini vairāk par tiem, kas brauc uz Krieviju vai Baltkrieviju sēžot tepat Rīgā. Pārāk tālu no patiesības tu esi...tiaki baumu līmenis

Offline

soulfreak
21. Dec 2011, 08:32#656

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Baigi te tēma aizgājusi neceļos, bet es ar piemetīšu dzirdēto, ko tantes pieturā runājot. Stāsta, ka RU auto dīleri netirgojot common-rail dīzeļus, jo vietējā degviela tos nokauj ļoti naski. Nezinu cik tur taisnības, bet nav dūmu bez uguns

Offline

Niksons
21. Dec 2011, 08:55#657

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Tirgo, bet ne visi. Angļi tirgo, volvo arī.
Ir daži motori, kuriem ir limiti
Problēmas ir ar skarbām ziemām un parafīna auksto %%
Un servisa tīkla trūkums

kkur lasiju, kā čali Kamčatkā cīnās ar Landroveriem. Kaut vai elementārā apkope
2 opcijas. Vai nu savā gaitā braukt uz Vladivastoku ~ 2000 km, no tā 2/3 ir offrouds, vai uzlikt mašīnu uz dz.c. platformas un nosūtīt uz Maskavu
Maskava esot pat labāk

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

ABU
21. Dec 2011, 10:14#658

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1501

Braucu ar: ZRX1200S

Nu tad es arī iemetīšu manus "homo latvius parastais" novērojumus šajā eļļu topikā. Uzreiz piebildīšu, neesmu speciāli skolots un tāds specs kā Niere „eļļās” .
Par tām skābēm jautājums senāk bija aktuāls dīzeļiem, jo „saļarā” bija daudz sērs. Tāpēc dīzeļeļļu (tur it kā bija klāt kaut kas sārmains, lai neitralizē radušos skābi)nebija ieteicams liet benzīniekos. Tā sārmainā eļļa viena pati ,bez saļaras degšanas produktiem, lēnām , bet tomēr saēda motoru(šāles,virzuļus u.t.t.).
Par moču eļļām bija tā. Es 70tajos gados lēju divtakterī tādu MS20 (MC20 krieviski) gan kārbā, gan pie benžas( 1:20). Tajā laikā tā bija izcila eļļa kaut arī pabieza. Sajūgs neslīdēja( ja nemaldos bija korķa) un arī virzuļu grupa nogāja bez problēmām(pieļaujams dilums) 60 000 km !!! Gāzu kā jau parasti „ručkā”. Arī krosačam ļoti -ļoti ilgi gāja ar to eļļu viss! Laikam tagad citi sajūgi, matereāli, citas jaudas un slodzes ka netur, bet man liekas daļa vainas pašos braucējos. Manā izpratnē nav sliktu eļļu(saprāta robežās protams-rekomendētā + - un tagad jau tas JASO MA) ir "nelaikā" nomainīta vai pielieta!!!
Agrāk "padomijā" lēja to ko var dabūt un zinu (pats arī tā darīju), kad VAZā gāza haļavas „spolīteni” un mainīja ik pa 2000. Arī sportojot to izmantoju, tik mainīju katru sacīksti. Ideāli motors izskatījās no iekšas arī pēc 300000!
Tā kā mans rezumē… sliktāku eļļu ir tikai biežāk jāmaina un GALVENAIS nepieļaut zem min.līmeņa motora darbību! Man izliekās, ka Jūs te pārāk iespringstat par tām eļļām. Protams ir interesanti un noderīgi to visu zināt

P.S. Par sporta mo es neizteikšos, tur citi kritēriji un atkarīgs no „līmeņa”.

[ Šo ziņu laboja ABU, 22 Dec 2011, 09:58:07 ]



-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

Psihologs
21. Dec 2011, 12:44#659

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f


21 Dec 2011, 12:12:38 Niere rakstīja:

21 Dec 2011, 08:55:20 Niksons rakstīja:
Tirgo, bet ne visi. Angļi tirgo, volvo arī.
Ir daži motori, kuriem ir limiti
Problēmas ir ar skarbām ziemām un parafīna auksto %%
Un servisa tīkla trūkums

kkur lasiju, kā čali Kamčatkā cīnās ar Landroveriem. Kaut vai elementārā apkope
2 opcijas. Vai nu savā gaitā braukt uz Vladivastoku ~ 2000 km, no tā 2/3 ir offrouds, vai uzlikt mašīnu uz dz.c. platformas un nosūtīt uz Maskavu
Maskava esot pat labāk


jā, precīzi aprakstīji situāciju Krievijā.
Arī mums savulaik, kad noteiktas kārtas ļaudis bija ļoti ieinteresēti neieviest ES standartus (pirms dalības ES), autodīleri atturējās tirgot konkrētu modeļu dīzeļmotorus. Pamatproblēma - viens no dīzeļdegvielas parametriem ir augstspiediena sūkņu eļļotspēja. Tie, kas pērk dažāda veida ļevaku un brauc ar pumpe-duse, ir lielākā riska grupa. Te katrs atradīs gunāru, kurš nobraucis 300 000km bez problēmām, bet es zinu stāstus no servisiem, no pirmavota. Tur gunāru ir bariem. tie ir tie, kas nelielās apkārt.


Nejaukt Gunāru ar Egonu

Offline

ABU
21. Dec 2011, 13:37#660

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1501

Braucu ar: ZRX1200S


21 Dec 2011, 12:58:51 Niere rakstīja:

..............
Esmu gatavs ar Jums saderēt, ka savos baikos neliesies MC20 un nevilksiet "ručkā" pat ne 100km.
vai ne tā?


Taisnība jau ir, es tagad ar to MS20 nebrauktu. Tad bija citi laiki un tehnika. Pats braucu ar tām pašām "budžeta klasaes" eļļām MOTOREX 10/40 un REPSOL 10/40. Neko sliktu nevaru par tām teikt.
Bet par to "līmeņa sekošanu" varu teikt, ka man iepriekšējam mo bija 1.8 l karterī un pazūdot(noņamājot pa 400 km) jau 300gr. bija ZEM minimuma! Ja nepielej tos 300gr. tad ar motoru viss skaidrs. Tāpēc vienmēr tam mo bija līdz 500gr. pudele eļļas!

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline