Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
ggg | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 521
Braucu ar: ktm 950,505
| Kāds var apgaismot par alumīnija anodēšanas iespējām
----------------- .silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| vēlāk mājās varu atrast forumu iekš boot.lv, kur viens guds frukts vārdā jetijs darīja mājās | Offline | | |
ggg | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 521
Braucu ar: ktm 950,505
|
01 Dec 2008, 19:45:06 Modricimus rakstīja:
vēlāk mājās varu atrast forumu iekš boot.lv, kur viens guds frukts vārdā jetijs darīja mājās
Atsūti kādu kont.nr
----------------- .silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv
| Offline | | |
|
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| urla par anodēšanu
ā, tu domāji tādā veidā , hmzz, vakara gaitā atcerēšos, bija kkur kkas... [ Šo ziņu laboja Modricimus, 01 Dec 2008, 19:49:53 ] | Offline | | |
ggg | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 521
Braucu ar: ktm 950,505
| Vispāabā jā,jāizlasa kas tur un kā
----------------- .silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv
| Offline | | |
Goblins | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2881
Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE
|
01 Dec 2008, 19:49:07 Modricimus rakstīja:
urla par anodēšanu
ā, tu domāji tādā veidā , hmzz, vakara gaitā atcerēšos, bija kkur kkas...
laps apraksts, bet nenormaali iereecu par tupajiem skolniekiem
man liekas ka 5klasniekiem ir lielaakas zinaashanas kjiimijaa nekaa dazhiem no shii foruma
----------------- man garšo alus
eet jeuw kak
| Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Asi vispar nevar paskruuveet? Par cik daksha ir aluminija, tad nem ar feenu un sildi viitnes dalju, luminijs izpletiisies naskaak un dabuusi valjaa.
Prieksha man nekad nav iepuvusi, aizmuguree gan distanceris piepuva pie ass zvaigzniites pusee, nedelju ik pa stundai dienaa sildiju un dauziju, meerceju ar bremzhu elju kamer dabuuju valjaa.
Par cik mocis bija nostavejis gandriz 3 gadus uz ielas un tentaa bija radies nepareizaa vietaa caurums un taisni tecejis uudens ne tur kur vajag, tad ipashi nebrineejos. Citadi jau esi pirms likshanas vietaa ciitigi notiiru un sasmereju...
01 Dec 2008, 12:51:22 toms79 rakstīja:
Palīdziet ar padomu - gribēju nomainit bremžu diskus, bet nevaru izskrūvet assi priekšējam ritenim - ta laikam nav skruvēta ārā sen un galīgi nenāk vaļā. Dakša alu. visu darīju pēc manuāļa... mocis transalp'98.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
DM | | Kopš: 18. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 731
Braucu ar: VN 800 Classic
| Nu spečuki, apgaismojiet mani!
Kāda eļļa vislabāk derēs KTM LC4 motorītim?
Ražotājs un viskozitāte
Kādu eļļu lietojat savā mo? Kapēc?
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| motul vai belray, vai jebkuras citas markas eļļu, kuras klase API-SG, viskozitāte ziemai droši ka 0W30 vai 10W30. es tā domāt likties
mats lietoju augstākminētās klases eļļu, itkā vislabākā esot Belray thumper, bet nu motosports pēdējās izstirgoja kkādā jūlijā, nezinu, vai tagad esot... kāpēc -rtu-tsk aka enduro.lv džeki ļoti slavē - sajūgs negrabot utt... [ Šo ziņu laboja Modricimus, 02 Dec 2008, 17:24:27 ] | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
| Tapat lielos minusos nevirināsi.10w40 pietiekami laba bus | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| nu tiem, kam motors pēdējā maizē - dūmo un rij eļļu, jālej xxW 60 | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
02 Dec 2008, 17:19:58 DM rakstīja:
Nu spečuki, apgaismojiet mani!
Kāda eļļa vislabāk derēs KTM LC4 motorītim?
Ražotājs un viskozitāte
Kādu eļļu lietojat savā mo? Kapēc?
Savam leju Repsol 10W50 sintētiku, pēc manuāļa datiem šim gribējās Motorex 10W50
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
DM | | Kopš: 18. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 731
Braucu ar: VN 800 Classic
| KTM manuālī rakstīts, ka jālej "Shell advance ultra 4"
Izrādās, ka to lieto Ducati MotoGP
Shell.com
...interesanti, ka visā pasaulē tā ir sintētiskā eļļa, bet Shell.lv raksta, ka minerālā
Shell.lv [ Šo ziņu laboja DM, 02 Dec 2008, 22:57:42 ] | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| MOTUL eļļu elektroniskais katalogs ,atradīsi pareizo eļļu savam mocim,gan auto.
http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?sid=3...323&langid=1
Tirgo www.maxmoto.lv
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Landmens | | Kopš: 30. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 42
Braucu ar: KLX650
| Ir pienaacis laiks mainiit kjeedi un zobratus, bet ir doma likt lielaaku pakaljeejo (priksejo) zobratu. Nevaru sarēķināt vai būtiski nesamazināsies max V. netaa nekadu normalu kalkulatoru arii neizdevas samekleet.
Tāpēc texta uzdevums spečukiem
Iechekoju ka pieejami priekshejie 14 vai 15 zobu un aimugurejie no 4 1 - 47 zobiem. Sobrid stav virsu 15/43.
Cik rēķināju pēc esošā sanāk 151 (reāli dzīvē 140), bet ja uzliek piem 14/47 tad samazinās līdz 129.
Riepa aizmugurē 130/80-17"
Ķēdes pārnesums 15/43, jeb 2,866
5 roba pārnesums 0,791 (19/24)
No kloķenes uz sajūgu 2,272 (75/33)
Max rpm= 6500
Cik reāli vispār būs jūtams ieguvums rāvienā, pret atruma zudumu? | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| ir tā, ka man sākumā husim bija 15/45, uzliku 16/45. āgrāk pie 100 bija 5000 rpm, tagad 4800 rpm
pat ar vienu priekšējo zobratu ir izteikti garāks stiepiens, savukārt tagad mežos mokot īsti nevar saprast - zāģēt otrajā vai trešājā robā.
Talsos diviem fruktiem bija tādas pašas kawas kā tev, 170 viņi pa granteni stiepa ka nemetās | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
30 Dec 2008, 17:07:46 Landmens rakstīja:
Ir pienaacis laiks mainiit kjeedi un zobratus, bet ir doma likt lielaaku pakaljeejo (priksejo) zobratu. Nevaru sarēķināt vai būtiski nesamazināsies max V. netaa nekadu normalu kalkulatoru arii neizdevas samekleet.
Tāpēc texta uzdevums spečukiem
Iechekoju ka pieejami priekshejie 14 vai 15 zobu un aimugurejie no 4 1 - 47 zobiem. Sobrid stav virsu 15/43.
Cik rēķināju pēc esošā sanāk 151 (reāli dzīvē 140), bet ja uzliek piem 14/47 tad samazinās līdz 129.
Riepa aizmugurē 130/80-17"
Ķēdes pārnesums 15/43, jeb 2,866
5 roba pārnesums 0,791 (19/24)
No kloķenes uz sajūgu 2,272 (75/33)
Max rpm= 6500
Cik reāli vispār būs jūtams ieguvums rāvienā, pret atruma zudumu?
Uzliec sakuma priekšejo pa zobu mazaku un pameģini | Offline | | |
gerots | | Kopš: 16. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 151
Braucu ar: yamaha xt600e '01
| Mani arī nedaudz interesē šis jautājums par tiem zobratiem, manam verķim arī braucot uz~100km/h ir apmēram 5-5,5 tūkst rpm, bet max ko esmu izspiedis ir ~130km/h un abaroti jau ir 6-6,5 tūkst., pa pilsētu un mežiem vizinoties nekāda vaina, bet garākus gabalus braucot saprotu ka nav diezko veselīgi... Priekšā 15 zobi, aizmugurē 45, ir doma vasarā mainīt pakaļējo uzkādiem 42, bet varbūt labāk meklēt priekšējo par kādiem pāris zobiem mazāku? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
30 Dec 2008, 19:46:49 gerots rakstīja:
Mani arī nedaudz interesē šis jautājums par tiem zobratiem, manam verķim arī braucot uz~100km/h ir apmēram 5-5,5 tūkst rpm, bet max ko esmu izspiedis ir ~130km/h un abaroti jau ir 6-6,5 tūkst., pa pilsētu un mežiem vizinoties nekāda vaina, bet garākus gabalus braucot saprotu ka nav diezko veselīgi... Priekšā 15 zobi, aizmugurē 45, ir doma vasarā mainīt pakaļējo uzkādiem 42, bet varbūt labāk meklēt priekšējo par kādiem pāris zobiem mazāku?
Nu nu, kaut kas neštimmē - gribi maximalku lielāku un taisies priekšā mazāku likt? Tieši otrādi - lielāks jāliek. Es ieteiktu tā - pamaini zobu skaitu priekšā, vai nu par vienu zobu lielāku, jeb mazāku, atkarībāa ko vēlies panākt, tas būs arī lētāk, nekā pakaļējo zvaigzni mainīs - savi 10ls. Un tad pabrauc un paskaties kā ir, patīk vai nepatīk. Ja gribās vēl pamainīt pērnesumu attiecību, tad pamēģini vēl pakaļējo zvaigzni +- par 3 zobu skaitiem pamainīt, 1 zobs priekšā ir apmēram tas pats, kas 3 aizmugurē. Un nevajag neko rēķināt un mudrīt - noteicošās ir braukšanas izjūtas, kuras noteiks to vai šāds variants Tev der vai nē.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
gerots | | Kopš: 16. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 151
Braucu ar: yamaha xt600e '01
| O jopt, drusku pārmudrījos Nu jā priekšā laikam lielāku nemaz nevaru uzlikt (man tā izskatās) tagad jau ķēde baigi tuvu kārbas sienai, bet varbūt ka zobrata diametrs dikti neizmainās, neesmu dzīvē salīdzinājis... gribas lai V max lielāks, nevis tāpēc lai baigi kautkur lidotu, bet saudzīgāki mazāki apgriezieni... Žēl kautkur braucot vairākas stundas tādā režīmā motorīti mocīt... | Offline | | |
|
|