Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
ggg
01. Dec 2008, 19:42#641

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505

Kāds var apgaismot par alumīnija anodēšanas iespējām

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

Modrs
01. Dec 2008, 19:45#642

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

vēlāk mājās varu atrast forumu iekš boot.lv, kur viens guds frukts vārdā jetijs darīja mājās

Offline

ggg
01. Dec 2008, 19:46#643

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505


01 Dec 2008, 19:45:06 Modricimus rakstīja:
vēlāk mājās varu atrast forumu iekš boot.lv, kur viens guds frukts vārdā jetijs darīja mājās

Atsūti kādu kont.nr

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

Modrs
01. Dec 2008, 19:49#644

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

urla par anodēšanu

ā, tu domāji tādā veidā , hmzz, vakara gaitā atcerēšos, bija kkur kkas...

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 01 Dec 2008, 19:49:53 ]

Offline

ggg
01. Dec 2008, 19:53#645

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505

Vispāabā jā,jāizlasa kas tur un kā

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

Goblins
01. Dec 2008, 20:14#646

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


01 Dec 2008, 19:49:07 Modricimus rakstīja:
urla par anodēšanu

ā, tu domāji tādā veidā , hmzz, vakara gaitā atcerēšos, bija kkur kkas...


laps apraksts, bet nenormaali iereecu par tupajiem skolniekiem

man liekas ka 5klasniekiem ir lielaakas zinaashanas kjiimijaa nekaa dazhiem no shii foruma


-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

martinss
02. Dec 2008, 14:37#647

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Asi vispar nevar paskruuveet? Par cik daksha ir aluminija, tad nem ar feenu un sildi viitnes dalju, luminijs izpletiisies naskaak un dabuusi valjaa.

Prieksha man nekad nav iepuvusi, aizmuguree gan distanceris piepuva pie ass zvaigzniites pusee, nedelju ik pa stundai dienaa sildiju un dauziju, meerceju ar bremzhu elju kamer dabuuju valjaa.
Par cik mocis bija nostavejis gandriz 3 gadus uz ielas un tentaa bija radies nepareizaa vietaa caurums un taisni tecejis uudens ne tur kur vajag, tad ipashi nebrineejos. Citadi jau esi pirms likshanas vietaa ciitigi notiiru un sasmereju...


01 Dec 2008, 12:51:22 toms79 rakstīja:
Palīdziet ar padomu - gribēju nomainit bremžu diskus, bet nevaru izskrūvet assi priekšējam ritenim - ta laikam nav skruvēta ārā sen un galīgi nenāk vaļā. Dakša alu. visu darīju pēc manuāļa... mocis transalp'98.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

DM
02. Dec 2008, 17:19#648

Kopš: 18. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 731

Braucu ar: VN 800 Classic

Nu spečuki, apgaismojiet mani!
Kāda eļļa vislabāk derēs KTM LC4 motorītim?
Ražotājs un viskozitāte
Kādu eļļu lietojat savā mo? Kapēc?




Offline

Modrs
02. Dec 2008, 17:22#649

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

motul vai belray, vai jebkuras citas markas eļļu, kuras klase API-SG, viskozitāte ziemai droši ka 0W30 vai 10W30. es tā domāt likties

mats lietoju augstākminētās klases eļļu, itkā vislabākā esot Belray thumper, bet nu motosports pēdējās izstirgoja kkādā jūlijā, nezinu, vai tagad esot... kāpēc -rtu-tsk aka enduro.lv džeki ļoti slavē - sajūgs negrabot utt...

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 02 Dec 2008, 17:24:27 ]

Offline

uldens2
02. Dec 2008, 17:41#650

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Tapat lielos minusos nevirināsi.10w40 pietiekami laba bus

Offline

Modrs
02. Dec 2008, 17:42#651

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

nu tiem, kam motors pēdējā maizē - dūmo un rij eļļu, jālej xxW 60

Offline

endurists
02. Dec 2008, 18:11#652

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


02 Dec 2008, 17:19:58 DM rakstīja:
Nu spečuki, apgaismojiet mani!
Kāda eļļa vislabāk derēs KTM LC4 motorītim?
Ražotājs un viskozitāte
Kādu eļļu lietojat savā mo? Kapēc?







Savam leju Repsol 10W50 sintētiku, pēc manuāļa datiem šim gribējās Motorex 10W50

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

DM
02. Dec 2008, 22:54#653

Kopš: 18. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 731

Braucu ar: VN 800 Classic

KTM manuālī rakstīts, ka jālej "Shell advance ultra 4"
Izrādās, ka to lieto Ducati MotoGP
Shell.com
...interesanti, ka visā pasaulē tā ir sintētiskā eļļa, bet Shell.lv raksta, ka minerālā
Shell.lv

[ Šo ziņu laboja DM, 02 Dec 2008, 22:57:42 ]

Offline

elf
03. Dec 2008, 11:15#654

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

MOTUL eļļu elektroniskais katalogs ,atradīsi pareizo eļļu savam mocim,gan auto.
http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?sid=3...323&langid=1

Tirgo www.maxmoto.lv

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Landmens
30. Dec 2008, 17:07#655

Kopš: 30. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: KLX650

Ir pienaacis laiks mainiit kjeedi un zobratus, bet ir doma likt lielaaku pakaljeejo (priksejo) zobratu. Nevaru sarēķināt vai būtiski nesamazināsies max V. netaa nekadu normalu kalkulatoru arii neizdevas samekleet.
Tāpēc texta uzdevums spečukiem
Iechekoju ka pieejami priekshejie 14 vai 15 zobu un aimugurejie no 4 1 - 47 zobiem. Sobrid stav virsu 15/43.
Cik rēķināju pēc esošā sanāk 151 (reāli dzīvē 140), bet ja uzliek piem 14/47 tad samazinās līdz 129.
Riepa aizmugurē 130/80-17"
Ķēdes pārnesums 15/43, jeb 2,866
5 roba pārnesums 0,791 (19/24)
No kloķenes uz sajūgu 2,272 (75/33)
Max rpm= 6500

Cik reāli vispār būs jūtams ieguvums rāvienā, pret atruma zudumu?

Offline

Modrs
30. Dec 2008, 17:22#656

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

ir tā, ka man sākumā husim bija 15/45, uzliku 16/45. āgrāk pie 100 bija 5000 rpm, tagad 4800 rpm
pat ar vienu priekšējo zobratu ir izteikti garāks stiepiens, savukārt tagad mežos mokot īsti nevar saprast - zāģēt otrajā vai trešājā robā.
Talsos diviem fruktiem bija tādas pašas kawas kā tev, 170 viņi pa granteni stiepa ka nemetās

Offline

uldens2
30. Dec 2008, 18:41#657

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


30 Dec 2008, 17:07:46 Landmens rakstīja:
Ir pienaacis laiks mainiit kjeedi un zobratus, bet ir doma likt lielaaku pakaljeejo (priksejo) zobratu. Nevaru sarēķināt vai būtiski nesamazināsies max V. netaa nekadu normalu kalkulatoru arii neizdevas samekleet.
Tāpēc texta uzdevums spečukiem
Iechekoju ka pieejami priekshejie 14 vai 15 zobu un aimugurejie no 4 1 - 47 zobiem. Sobrid stav virsu 15/43.
Cik rēķināju pēc esošā sanāk 151 (reāli dzīvē 140), bet ja uzliek piem 14/47 tad samazinās līdz 129.
Riepa aizmugurē 130/80-17"
Ķēdes pārnesums 15/43, jeb 2,866
5 roba pārnesums 0,791 (19/24)
No kloķenes uz sajūgu 2,272 (75/33)
Max rpm= 6500

Cik reāli vispār būs jūtams ieguvums rāvienā, pret atruma zudumu?
Uzliec sakuma priekšejo pa zobu mazaku un pameģini

Offline

gerots
30. Dec 2008, 19:46#658

Kopš: 16. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 151

Braucu ar: yamaha xt600e '01

Mani arī nedaudz interesē šis jautājums par tiem zobratiem, manam verķim arī braucot uz~100km/h ir apmēram 5-5,5 tūkst rpm, bet max ko esmu izspiedis ir ~130km/h un abaroti jau ir 6-6,5 tūkst., pa pilsētu un mežiem vizinoties nekāda vaina, bet garākus gabalus braucot saprotu ka nav diezko veselīgi... Priekšā 15 zobi, aizmugurē 45, ir doma vasarā mainīt pakaļējo uzkādiem 42, bet varbūt labāk meklēt priekšējo par kādiem pāris zobiem mazāku?

Offline

Archy96
30. Dec 2008, 20:00#659

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 Dec 2008, 19:46:49 gerots rakstīja:
Mani arī nedaudz interesē šis jautājums par tiem zobratiem, manam verķim arī braucot uz~100km/h ir apmēram 5-5,5 tūkst rpm, bet max ko esmu izspiedis ir ~130km/h un abaroti jau ir 6-6,5 tūkst., pa pilsētu un mežiem vizinoties nekāda vaina, bet garākus gabalus braucot saprotu ka nav diezko veselīgi... Priekšā 15 zobi, aizmugurē 45, ir doma vasarā mainīt pakaļējo uzkādiem 42, bet varbūt labāk meklēt priekšējo par kādiem pāris zobiem mazāku?

Nu nu, kaut kas neštimmē - gribi maximalku lielāku un taisies priekšā mazāku likt? Tieši otrādi - lielāks jāliek. Es ieteiktu tā - pamaini zobu skaitu priekšā, vai nu par vienu zobu lielāku, jeb mazāku, atkarībāa ko vēlies panākt, tas būs arī lētāk, nekā pakaļējo zvaigzni mainīs - savi 10ls. Un tad pabrauc un paskaties kā ir, patīk vai nepatīk. Ja gribās vēl pamainīt pērnesumu attiecību, tad pamēģini vēl pakaļējo zvaigzni +- par 3 zobu skaitiem pamainīt, 1 zobs priekšā ir apmēram tas pats, kas 3 aizmugurē. Un nevajag neko rēķināt un mudrīt - noteicošās ir braukšanas izjūtas, kuras noteiks to vai šāds variants Tev der vai nē.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

gerots
30. Dec 2008, 20:12#660

Kopš: 16. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 151

Braucu ar: yamaha xt600e '01

O jopt, drusku pārmudrījos Nu jā priekšā laikam lielāku nemaz nevaru uzlikt (man tā izskatās) tagad jau ķēde baigi tuvu kārbas sienai, bet varbūt ka zobrata diametrs dikti neizmainās, neesmu dzīvē salīdzinājis... gribas lai V max lielāks, nevis tāpēc lai baigi kautkur lidotu, bet saudzīgāki mazāki apgriezieni... Žēl kautkur braucot vairākas stundas tādā režīmā motorīti mocīt...

Offline