Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Avārijas ar moto

AutorsZiņojums
marekovich
17. Jul 2019, 09:28#6321

Kopš: 10. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 403

Braucu ar: Suuuuzuuuukiiii


17 Jul 2019, 00:33:29 mezamaris rakstīja:
Beidzot sapatu-gājēji idioti,kā lien uz brauktuves,tā jāmauc virsū!Poh kas pareizi vai nepareizi šķērso-nehuj līst!
Nonest šos ir mūsu svēts pienākums!Kad perifērijā aptrūksies-lūdzu uz Rīgu,ideāli pie tirgus,vai stacijas,tur visi mauc kā ienāk prātā.Ik minūti var kādu saķert!


A to es domāju- kur tas Frīdis tik tolerants )
Apstājas pie katras pārejas un luksafora ar visu kolonnu )

Offline

karlo1941
17. Jul 2019, 10:20#6322

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

negadījums ir noticis.

un tagad būs pareizi tikai no tās puses, kas likumā ir teikts.

cilvēciskais faktors tiks izmests ārā.

un tam visam par pierādījumu būs video.

vai kāds zina un ir redzējis visu video?
varbūt aiz tā, ko redzēja parastā tauta ir vēl vismaz 2 stundas ko redzēt.

un ja tur būs piefiksēts, ka gājējs ir redzējis kā pabrauc kolonnas sākums ... ko tad?

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

saimon
17. Jul 2019, 10:36#6323

Kopš: 06. May 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar: BMW R1200GS Adventure , Harley Davidson street glide special.

Es braucu mazliet pirms negadijuma tas dzeks gaja uz gajeju puse , pats supojas no vienas puses uz otru un raustijas uz celju lai nobiedet motociklistus vismaz divreiz vins ta izdarija kamer es redzeju .

Offline

Negantelis
17. Jul 2019, 11:17#6324

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Pats fakts ka vispār notiek kautkāds cepiens un tiek vainots motociklists šajā forumā, lai gan ir reāli video fiksēts un nepārprotami saprotams kurš ir vainīgs un kurš izraisīja negadījumu ir pārsteidzošākais ko šeit vairāk kā 10gadu laikā esmu te lasījis.

Te taču nav divu domu kurš ir vainīgs.

Kā vispār var iedomāties vainot to motociklistu,ok varbūt vinš varēja vairāk sabremzēties,bet tas būtu cīņa ar situāciju kuru nepārprotami izraisīja neadekvātais skrējējs.

Runas par to ka viņš neredzēja kolonnu,neredzēja motociklistu,vispār neko nezināja utt ir slima kaķa murgi. Pat ja nebūtu tur nekādā kolonas,viņš tāpat nedrīkstēja skriet pāri pārejai nepārliecinoties ka tiek dots ceļš.

Nav jābūt baltijas ceļam ar policistiem visā ceļa posmā no A līdz Z.

Policijas vaina 0
Brīvības garu vaina 0
Motociklista vaina 0.1 jo vajadzēja un varēja paredzēt.
Bojāgājēja vaina 1

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

karlo1941
17. Jul 2019, 14:11#6325

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

Atļaušos nepiekrist, ser.

lielākā šo diskusiju problēma ir juridisko likumdošanas nianšu nepārzināšana.

1. no video nevar pateikt, ka notiek organizēta kustība kolonnā.
2. gājējs, kas atrodas uz gājēju pārejas ir neaizskarams.
3. ja reiz gājējam izdevās tikt pusceļā, tas nozīmē, ka vadītājam bija pietiekošo daudz laika, lai pieņemtu pareizo lēmumu un izvairītos no sadursmes.
4. īsi pirms šī gājēja, vienam citam izdevās veiksmīgi šķērsot gājēju pārēju pilnībā.
5. motocikla vadītājam bija jāreaģē uz situāciju, ka pie gājēju pārejas stāv neorganizēts cilvēku kopums, no kura viens indivīds ir tikko veicis manervu. Un cits acīmredzami veic šo manervu.
6. ja arī pieņemam, ka kustība tiešām notiek kolonnā, tad ir nepieļaujama situācija no motocikla vadītāja puses neiekļauties kolonnas plūsmā. ja reiz esi atpalicis no kolonnas, tad panāc pārējos, tālāk turpinot maršrutu kā standarta nepriviliģēts ceļu satiksmes dalībnieks, ar visām no tā izrietošajām sekām
7. motocikla vadītājs neveica darbības, lai izvairītos no sadursmes. vismaz es to nemanīju.

atcerēsimies, ka tagad ir vēl viena grupa- riteņbraucēji, kuri LEGĀLI var no paralēla virziena kustības turpināt kustību perpendikulārā virzienā. pie tam nemaz nesamazinot ātrumu.

runājot par organizāciju, tad ... ko te teikt. brauciens netika organizēts atbilstoši prasībām.


galu galā, ko tava skola māca Neganteli, kad braucējs tuvojas gājēju pārejai?

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

MIGs
17. Jul 2019, 14:17#6326

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Vai no tā, ka kādam ir taisnība sāp mazāk ?

-----------------

Offline

coofen
17. Jul 2019, 14:23#6327

Kopš: 08. Apr 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Suzuki SV650S


17 Jul 2019, 14:17:43 MIGs rakstīja:
Vai no tā, ka kādam ir taisnība sāp mazāk ?


Amen.

Offline

Ki
17. Jul 2019, 16:58#6328

Kopš: 16. Jun 2011

Ziņojumi: 684

Braucu ar: Jā, braucu ar`!


17 Jul 2019, 14:11:15 karlo1941 rakstīja:
Atļaušos nepiekrist, ser.
6. ja arī pieņemam, ka kustība tiešām notiek kolonnā, tad ir nepieļaujama situācija no motocikla vadītāja puses neiekļauties kolonnas plūsmā. ja reiz esi atpalicis no kolonnas, tad panāc pārējos, tālāk turpinot maršrutu kā standarta nepriviliģēts ceļu satiksmes dalībnieks, ar visām no tā izrietošajām sekām

No kolonnas atpaliek tikai tad, kad Tevi apdzen vai apsteidz noslēdzošais operatīvais transportlīdzeklis.

Par pārējo gan jāpiekrīt nepiekritējam. Man pirmšķietami arī likās, ka gājējs vainīgs, bet ..
Pēc šībrīža CSN un judikatūras sanāk gājējam vaina 0, mocim 1, jo mocim ir pienākums, braucot kolonnā garantēt satiksmes drošību, bet gājējam nav pienākuma dot kolonnai ceļu, tik vien kā "pārliecināties par drošību", ko tiesas pārāk stingri nevērtē. Labākajā gadījumā 0.5/0.5

-----------------
IT drošība, datu analīze, administrēšana, motodraudzīgas cenas | Plāno izbraukt? Noskaidro, vai nelīs!

Offline

sandisv
17. Jul 2019, 17:10#6329

Kopš: 17. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Varadero XL1000

Ar Āmen labāk vajadzētu sagaidīt arī tuvojošos Ventspils parādes braucienu. Lai gan tur jau nu viss būs tip top līmenī, bet drošs paliek nedrošs.

Offline

Darkman
17. Jul 2019, 17:47#6330

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: policijas moci

Un ja kāds noģībtu un nokristu tur uz ceļa, tad motociklists nebremzējot drīkstētu braukt pāri, jo viņš ir kolonnas dalībnieks?

Ja vadītājam ir bijusi tehniska iespēja izvairīties no sadursmes un viņš to nav izmantojis, viņš arī būs līdzvainīgs negadījumā, pat ja viņam kāds izlīdīs priekšā uz viņa galvenā ceļa.

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

Cupix
17. Jul 2019, 17:56#6331

Kopš: 24. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar:


Ja vadītājam ir bijusi tehniska iespēja izvairīties no sadursmes un viņš to nav izmantojis,


Vot šitos murgus es nesaprotu galīgi! Visiem ir pašsaglabāšanās instinkti. Kā apzināti var nodarīt sev pāri un nemēģināt izvairīties no sadursmes??
Lai apzināti ietriektos šķērslī vēl ar otro numuru aiz muguras , tas noteikti ir jāizdara 1000 reizes, lai kad šāda situācija notiek tīši to izdarīt. Varēja ,bet neizdarīja nu nevar tā vispār teikt.

Kāds ir mēģinājis sev iegriezt rokā? Nemaz nav tik vienkārši kā Jums liekas.
Tagad iedomāties - pašam nokrist , otrajam nummuram nokrist, ievainot vēl 3 personu un moča remonts Tik tiešām sekundi pirms raideram prātā bija " Da po..j, sen nav bijuši sūdi ar veselību un materiālām problēmām"

[ Šo ziņu laboja Cupix, 17 Jul 2019, 18:00:31 ]

Offline

Ki
17. Jul 2019, 18:55#6332

Kopš: 16. Jun 2011

Ziņojumi: 684

Braucu ar: Jā, braucu ar`!

Tā pavisam teorētiski. Ar moci drošāk ir braukt guļošam taisni pāri un cieši turēt stūri, nekā mēģināt uz 90km/h viņu apbraukt. Kāpēc mēs pēdējā brīdī pamanītu bedri (lai cik dziļu) nemēģinām apmanevrēt, bet vienkārši pieceļamies kājās? Tas pats stāsts!

Skaidrs, ka mēs izvairāmies no nopietnas sadursmes, nevis dēļ kaut kādiem pašsaglabāšanās instinktiem, bet gan, lai mazinātu kopējo kaitējumu satiksmes dalībniekiem.

-----------------
IT drošība, datu analīze, administrēšana, motodraudzīgas cenas | Plāno izbraukt? Noskaidro, vai nelīs!

Offline

Darkman
17. Jul 2019, 19:44#6333

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: policijas moci


17 Jul 2019, 17:56:57 Cupix rakstīja:
Kā apzināti var nodarīt sev pāri un nemēģināt izvairīties no sadursmes??
Varēja ,bet neizdarīja nu nevar tā vispār teikt.

Nav runa par apzināti vai nē. Ir runa par - bija iespēja vai nē.
Piemēram pilots tajā brīdī neskatījās uz ceļu, bet uz meitenēm uz apmales vai pagrieza galvu un teica kaut ko pasažierei, pagrieza skatu atpakal uz ceļa un jau par vēlu kaut ko darīt. Pašam tā ir bijis parādē braucot - rasslabonā blisinies apkārt, pagriez galvu atpakaļ un priekšējais jau ir nobremzējis nez kapēc un jāmet pa nažiem.
Trasologi eksperti pētīs cik sekundes pagāja, cik metri tika nobraukti, kopš gājējs izgāja uz ceļu un notika sadursme un attiecīgi vai tajā laika sprīdī bija iespēja nobremzēt braucot ar 50 km/h vai nē. Un jautājums kuram bija priekšroka šajā situācija ir atsevišķs jautājums. Es runāju tikai par jautājumu - vai bija iespēja motocikla vadītājam izvairīties no sadursmes. Ja kāds vēl nezin, tad ceļu satiksmes negadījumā nav situācija viens vainīgs, otrs nevainīgs. Ir atbildības sadalījums 0-100%.
Te ir interesanta lasāmviela šai sakarā

Var uzreiz 13.lpp lasīt.

[ Šo ziņu laboja Darkman, 17 Jul 2019, 19:53:11 ]



-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty

Offline

Rok
17. Jul 2019, 20:29#6334

Kopš: 12. Jul 2017

Ziņojumi: 24

Braucu ar: CRF 1000 Africa Twin


17 Jul 2019, 19:44:11 Darkman rakstīja:

17 Jul 2019, 17:56:57 Cupix rakstīja:
Kā apzināti var nodarīt sev pāri un nemēģināt izvairīties no sadursmes??
Varēja ,bet neizdarīja nu nevar tā vispār teikt.

Nav runa par apzināti vai nē. Ir runa par - bija iespēja vai nē.
Piemēram pilots tajā brīdī neskatījās uz ceļu, bet uz meitenēm uz apmales vai pagrieza galvu un teica kaut ko pasažierei, pagrieza skatu atpakal uz ceļa un jau par vēlu kaut ko darīt. Pašam tā ir bijis parādē braucot - rasslabonā blisinies apkārt, pagriez galvu atpakaļ un priekšējais jau ir nobremzējis nez kapēc un jāmet pa nažiem.
Trasologi eksperti pētīs cik sekundes pagāja, cik metri tika nobraukti, kopš gājējs izgāja uz ceļu un notika sadursme un attiecīgi vai tajā laika sprīdī bija iespēja nobremzēt braucot ar 50 km/h vai nē. Un jautājums kuram bija priekšroka šajā situācija ir atsevišķs jautājums. Es runāju tikai par jautājumu - vai bija iespēja motocikla vadītājam izvairīties no sadursmes. Ja kāds vēl nezin, tad ceļu satiksmes negadījumā nav situācija viens vainīgs, otrs nevainīgs. Ir atbildības sadalījums 0-100%.
Te ir interesanta lasāmviela šai sakarā

Var uzreiz 13.lpp lasīt.

Ko Tu te sapņo???
Kādi trasologi un ko viņi mērīs???
Ja kāds vēl nezina, tad lai iesniegtu tiesā kā pierādījumu kšādas avārijas ekspertīzes, bija uzreiz jāveic asfalta mitrums+temperatūra, riepu stāvoklis utt...
Citādāk, jebkuru "ekspertīzi" var apstrīdēt.

Offline

norca13
17. Jul 2019, 20:35#6335

Kopš: 08. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 503

Braucu ar: 998 cm3

Kas par amen, vai tad ir miris, tas gājējs

Offline

picmix
18. Jul 2019, 09:14#6336

Kopš: 02. Nov 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 188

Braucu ar: 848


17 Jul 2019, 20:29:37 Rok rakstīja:
Ko Tu te sapņo???
Kādi trasologi un ko viņi mērīs???
Ja kāds vēl nezina, tad lai iesniegtu tiesā kā pierādījumu kšādas avārijas ekspertīzes, bija uzreiz jāveic asfalta mitrums+temperatūra, riepu stāvoklis utt...
Citādāk, jebkuru "ekspertīzi" var apstrīdēt.



par šo vari sīkāk uzrakstīt, kaut vai PM

Offline

JohnyW
18. Jul 2019, 09:24#6337

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


17 Jul 2019, 11:17:49 Negantelis rakstīja:
Pats fakts ka vispār notiek kautkāds cepiens un tiek vainots motociklists šajā forumā, lai gan ir reāli video fiksēts un nepārprotami saprotams kurš ir vainīgs un kurš izraisīja negadījumu ir pārsteidzošākais ko šeit vairāk kā 10gadu laikā esmu te lasījis.

Te taču nav divu domu kurš ir vainīgs.

Kā vispār var iedomāties vainot to motociklistu,ok varbūt vinš varēja vairāk sabremzēties,bet tas būtu cīņa ar situāciju kuru nepārprotami izraisīja neadekvātais skrējējs.

Runas par to ka viņš neredzēja kolonnu,neredzēja motociklistu,vispār neko nezināja utt ir slima kaķa murgi. Pat ja nebūtu tur nekādā kolonas,viņš tāpat nedrīkstēja skriet pāri pārejai nepārliecinoties ka tiek dots ceļš.

Nav jābūt baltijas ceļam ar policistiem visā ceļa posmā no A līdz Z.

Policijas vaina 0
Brīvības garu vaina 0
Motociklista vaina 0.1 jo vajadzēja un varēja paredzēt.
Bojāgājēja vaina 1

Tāpēc jau arī bērnus parasti māca saistībā ar gājēju pārejām un krustojumiem - nekad neskrien pāri. Ej lēnām, pirms tam pārliecinoties par drošību. Jo skrienot, vari izskriet priekšā kādai automašīnai, kas tevi nepaspēja ieraudzīt, noreaģēt..

Offline

lenko
21. Jul 2019, 21:22#6338

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

Kādu 1h atpakał Kemeru krustā balts čoperveidīgais vs Golf
Mocis uz pekas,Golfam bojars kr spārns.
Nevienu nemaniju,lija lietus,policijas businam durvis bija vałā,gan jau ka viss ok un formēja papīrus.

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

RU
21. Jul 2019, 21:48#6339

Kopš: 27. Sep 2009

Ziņojumi: 1078

Braucu ar: z750


21 Jul 2019, 21:22:36 lenko rakstīja:
Kādu 1h atpakał Kemeru krustā balts čoperveidīgais vs Golf
Mocis uz pekas,Golfam bojars kr spārns.
Nevienu nemaniju,lija lietus,policijas businam durvis bija vałā,gan jau ka viss ok un formēja papīrus.


Kad es braucu garām, mocis gulēja uz sāniem un 2 ātrās palīdzības stāvēja.
Ja golfam kreisais sāns bija mīcīts, pieļauju, ka tas griezās pa kreisi uz Ķemeriem un mocis vienkārši ievilka sānos. Šoseja bija ļoti noslogota un moči visu laiku vilka garām.

Offline

Pufaix
21. Jul 2019, 21:53#6340

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 341

Braucu ar: DCT

Instagram

Offline