Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: KTM Adventure 950/990/1290
Autors | Ziņojums |
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
|
30 Apr 2020, 13:00:19 barons13 rakstīja:
Čau visiem.
Ir jautājums 950/990 īpašniekiem - ar ko lai aizvieto orģinālo spuldzi priekšas lampai? Gaisma no tās ir vnk pakaļā, pa nakti braucot nosisties var. Ir ieteikumi, ko iestumt tajā lampā, lai būtu bišķi gaišāks? Kaut kādu led?
Interesants izteikums. Manuprāt, ja gaisma nebūtu vispār nekāda, diez vai tas atbilstu jebkādiem uzstādījumiem, lai mocis tiktu sertificēts, varētu iziet skati utt..
Var diskutēt par tēmu, kā es braucu novembra beigās lietū naktī mājās caur vientuļu mežu.. jā visādi var būt.
Bet manuprāt gaismai nav ne vainas, cits jautājums, kada ir acs jūtība (no tēmas - kādreiz dzīvoju laukos, tumsā tīri labi redzēju, tagad dzīvoju pilsētā, izbraucot ārā no tās, bez ielu apgaismojuma sajūtos neomulīgi)..
Un jā, protams, vienmēr var vēlēties kko labāku, stiprāku, ātrāku, spožāku utml. | Offline | | |
gagas2 | | Kopš: 07. Apr 2020
Ziņojumi: 9
Braucu ar: ktm
|
02 Mar 2020, 21:29:03 Dzidziks rakstīja:
02 Mar 2020, 18:35:38 MIGs rakstīja:
Magura Blood ir prasta eļļa kas ir 10000 reizes pārcenota.
Nekā gudra, vai super pārdabiska tur nav. Nu ja neskaita cenu.
Tieši tā, LHM+ ir 10x lētāka, kalpoja godam LC4 sajūgā, tagad 990. Litrs maksā ap 7eur, var nopirkt pat Depo.
https://www.707.lv/automasinai/ellas-un-tehniskie-skidrumi/transmisijas-ellas/ferodo-lhm-st.past.skidrums-1l-fbm100-clone/
Šī it tā kuru tu domā? | Offline | | |
Dzidziks | | Kopš: 14. Feb 2019
Ziņojumi: 20
Braucu ar: KTM 990 ADV
|
20 May 2020, 13:36:30 gagas2 rakstīja:
02 Mar 2020, 21:29:03 Dzidziks rakstīja:
02 Mar 2020, 18:35:38 MIGs rakstīja:
Magura Blood ir prasta eļļa kas ir 10000 reizes pārcenota.
Nekā gudra, vai super pārdabiska tur nav. Nu ja neskaita cenu.
Tieši tā, LHM+ ir 10x lētāka, kalpoja godam LC4 sajūgā, tagad 990. Litrs maksā ap 7eur, var nopirkt pat Depo.
https://www.707.lv/automasinai/ellas-un-tehniskie-skidrumi/transmisijas-ellas/ferodo-lhm-st.past.skidrums-1l-fbm100-clone/
Šī it tā kuru tu domā?
Iespējams arī šī der, bet es lietoju LHM+
[ Šo ziņu laboja Dzidziks, 20 May 2020, 20:07:49 ] | Offline | | |
|
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Gaismam gadas problema izdegoshaa reflektora... piemeram slimiba....
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Reiz pirku jaunus hella lukturus calibrai, nu spideja sakuma kaa xenons, bet pec kada gada atkal palika drupi vajakas, protams ne tas kas bija... bet tomer, lampas "nosedas"
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
viszinisa | | Kopš: 14. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: HD Iron 883 / R1250GS Adv
| Labrit.
Par KTM 990 Adventure 2006.
Vai kādam no jums ir ne-KTM "komforta" sēdeklis? Saddleman, touratech vai kādas citas firmas.
Vēl arī var izteikt viedokli par tiem extra padibeņiem (lai arī kā sauc tos piem. airhawk).
Vairāk interesē komforts 500-1000km dienā pa šoseju. KTM komforta sēdeklis nav īsti komforts. | Offline | | |
gatisv30 | | Kopš: 19. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: HONDA VFR 1200 XD, KTM 390 Adcanture
| Piepūšamie paliktņi ir super... Man ir sw moteh par 100 eur.. Jo hondai nopirktais gela beņķis pa 600 eur izrādījās mēsls... | Offline | | |
Jarix | | Kopš: 23. Feb 2009
Ziņojumi: 46
Braucu ar: KTM 950/990 adventure mad max
| Kurš saprotami vai uzskatāmi var paskaidrot, kā 950s adventūrei fiksējas aizmugures bremžu pedālis tā parliekai augšējai pozīcijai. Esmu redzējis 950 atduri kautkā iestiprinātu rāmī, savukārt 990 rāmī atduri neesmu redzējis, bet pedālis nofiksējas teiksim kāpšļa līmenī. Mam man ne atdures cauruma rāmī nedz arī kā 990.. pedālis peld uz augšu līdz izkrīt no galvena cilindra, faktiski tikai gumija notur to galvenajā cilindrā? Manualī saprašanu neradu... | Offline | | |
hla | | Kopš: 22. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 296
Braucu ar: KTM 950 SE R
| https://sparepartsfinder.ktm.com/
klabini iekšā savu VIN un meklē | Offline | | |
Jarix | | Kopš: 23. Feb 2009
Ziņojumi: 46
Braucu ar: KTM 950/990 adventure mad max
|
03 Oct 2020, 11:56:07 hla rakstīja:
https://sparepartsfinder.ktm.com/
klabini iekšā savu VIN un meklē
Saklabināks jau tika, tehnoloģija nav saprotama un saskatāma....
Precīzāk gribētu zināt kā fiksējas kājbremzes svira augšējā punktā tiem modeļiem kuriem nav paredzēta atdure rāmī? Varbūt cits galvenais cilindrs, kuram asīte savādāk stiprinās un nekrīt ārā (minējums)?[ Šo ziņu laboja Jarix, 03 Oct 2020, 18:09:27 ] | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
03 Oct 2020, 17:50:37 Jarix rakstīja:
03 Oct 2020, 11:56:07 hla rakstīja:
https://sparepartsfinder.ktm.com/
klabini iekšā savu VIN un meklē
Saklabināks jau tika, tehnoloģija nav saprotama un saskatāma....
Precīzāk gribētu zināt kā fiksējas kājbremzes svira augšējā punktā tiem modeļiem kuriem nav paredzēta atdure rāmī? Varbūt cits galvenais cilindrs, kuram asīte savādāk stiprinās un nekrīt ārā (minējums)?
| Offline | | |
Jarix | | Kopš: 23. Feb 2009
Ziņojumi: 46
Braucu ar: KTM 950/990 adventure mad max
| Paldies visiem, kas piedalijās, problēma atrisināta. īsumā - 950/990 ir divu veidu kājas bremžu cilindrīši - vieni ar izspiedējasi, kas nefiksējas bremžu cilindrā un tiem rāmī ir bremžu pekas atdure, savukārt otriem izspiedējass fiksējas bremžu cilindrā ar sprostgredzenu un šiem rāmjiem bremžu pekas atdures rāmī nav. [ Šo ziņu laboja Jarix, 04 Oct 2020, 13:01:19 ] | Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1221
Braucu ar: V-Strom
| Man te vienam čomam paziņa sāk vākt informāciju un prāto, ka, varbūt, nākotnē varētu uzsēsties Adventure, tikai nesaprot, kā lai izdomā kuram - 1090, 1190 vai 1290 ? Ne jaunam, bet lietotam. Viņš nav no tiem, kuram vajag pašu dārgāko, lai pirksti būtu gaisā, bet grib to jēdzīgi praktiskāko variantu ilgtermiņam. Neplāno lēkāt pa akmeņiem un baļķiem vai mēģināt ielīst baigā bezceļā. Pamatā šoseja, bet patīk arī zeminieki un meža ceļi, taciņas. Plāno braukt ar pasažieri garākus gabalus. Degvielas patēriņš arī nav mazsvarīgs rādītājs. Ko varat ieteikt | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
22 Oct 2020, 17:34:51 Sergejs80 rakstīja:
Man te vienam čomam paziņa sāk vākt informāciju un prāto, ka, varbūt, nākotnē varētu uzsēsties Adventure, tikai nesaprot, kā lai izdomā kuram - 1090, 1190 vai 1290 ? Ne jaunam, bet lietotam. Viņš nav no tiem, kuram vajag pašu dārgāko, lai pirksti būtu gaisā, bet grib to jēdzīgi praktiskāko variantu ilgtermiņam. Neplāno lēkāt pa akmeņiem un baļķiem vai mēģināt ielīst baigā bezceļā. Pamatā šoseja, bet patīk arī zeminieki un meža ceļi, taciņas. Plāno braukt ar pasažieri garākus gabalus. Degvielas patēriņš arī nav mazsvarīgs rādītājs. Ko varat ieteikt
Ja vairāk asfalts, ne gruntenes, tad 1290, jo jaudas nekad nevar būt par daudz.
Ja gribās regulārāk neceļus un gruntenes, tad ar 1090 būs atliektiem galiem.
Man ir 1290S. Labākais ceļojumu, ikdienas mocis ever, mans personīgais rekords - 1200km vienā dienā
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Lai startā izdomā lietos vai spieķotos disksus.
Man tas pats kas Archy, tikai man ir spieķotie uz 18/21' Nevienā brīdī nenožēloju, ka paņēmu ar lielajiem riteņiem. Arī uz asfalta un dikti lielos ātrumos viss ir ļoti labi.
Jaunākiem 1290 jau ir liels krāsains displejs, key-less go, elektrisks bākas vāciņš u.c. šādas lietas kas kādā brīdī var atspēlēties.
Tai pat laikā ir labs traction control, var aktivizēt quick šifteri(abos virzienos), slipper clutch, kalnā braukšanas bremzi.
Var palasīt, vecākiem 1290 vai 1190 bija diezgan mīksti/slikti riteņu diski(jaunākiem novērsts). Par to lasīts daudz.
Senākiem bija arī problēmas ar rāmjiem.
Vajag mazliet palasīties ārzemju saitus. Daudz kas ir iekš advrider.com
Ar 1090 braucis neesmu. Visi šie moči tomēr ir tūristi. Ar visahūnākajām Enduro iespējām, bet tomēr tūristi. Endūri ir ar vienu cilindru vai vismaz 790.
Pa grantenēm un meža takām var normāli nesāties arī ar ielas riepām. Ar pumpenēm vispār BOMBA !
Specenes var atrast netā cik kuram svars un cik jaudas. Tie svari jau ir salīdzinoši līdzīgi. Jaudas 1190 un 1290 ir tuvas. 1090 ir gana mazjaudīgāks, svars gan tik ļoti neatpaliek.
Vecākam un jaunākam 1290 atšķirība bija laikam 10 zirgi. Pārējais ir vienkārši modernāka un/vai labāka versija.[ Šo ziņu laboja MIGs, 22 Oct 2020, 19:57:06 ]
-----------------
| Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1221
Braucu ar: V-Strom
| Grūti pateikt par tiem riteņiem. Gan jau ka pietiktu arī ar mazajiem, bet ja izvēlētajam mocim jau būtu lielie, tad jau prom nedzītu . Nav plānota baigā šķēršļu pārvarēšana, bet zeminieki gan. Gribētos ar mazāk liekām elektrofīčām, bez kurām var iztikt. Kā ir, piekares un amortizācijas pēc visi trīs ir +/- vienādi? Gabarītos ir jūtama starpība? Grūti saprast uz kuru vairāk tēmēt, dzīvē vēl neviens nav redzēts tuvplānā un aptaustīts.
Kādi ir vidējie degv. patēriņi?
Tieši interesē tūrists ar enduro iespējām. Šobrīd tiek lietots mazais vstroms. No šiem pat 1090tajam būs divas reizes lielāka jauda
Bija palaists garām 1050, kādas atsauksmes par to?[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 23 Oct 2020, 11:30:01 ] | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
22 Oct 2020, 21:45:09 Sergejs80 rakstīja:
Grūti pateikt par tiem riteņiem. Gan jau ka pietiktu arī ar mazajiem, bet ja izvēlētajam mocim jau būtu lielie, tad jau prom nedzītu . Nav plānota baigā šķēršļu pārvarēšana, bet zeminieki gan. Gribētos ar mazāk liekām elektrofīčām, bez kurām var iztikt. Kā ir, piekares un amortizācijas pēc visi trīs ir +/- vienādi? Gabarītos ir jūtama starpība? Grūti saprast uz kuru vairāk tēmēt, dzīvē vēl neviens nav redzēts tuvplānā un aptaustīts.
Kādi ir vidējie degv. patēriņi?
Tieši interesē tūrists ar enduro iespējām. Šobrīd tiek lietots mazais vstroms. No šiem pat 1090tajam būs divas reizes lielāka jauda
Ēd diapazonā no 6 - 7 litri.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Magntes | | Kopš: 10. Dec 2020
Ziņojumi: 2
Braucu ar: Ktm 1290 Super Adventure S
|
1290 SA(R) buus vienoziimigaak bezcelos augstaaks, mazaak elektronika un paaris labas ficas spiekotie diski, mehan. amort. kepas spik., SA (S) labs ja planots tiek 80-90% pa asfaltu...kaut gan ari var nenomainot uz spiekiem tikai gumijas var tiri normali pa grunti viileet | Offline | | |
budzis | | Kopš: 25. Aug 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 233
Braucu ar: TT
| Vēl viens gramatikas stila "kas uz mēles - to raksta" tipāžs. It kā ar Meksu vēl nepietika. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Kad es runaju dazkart vel vairak baarstu pohuj pljashem
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
|
|