Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
DXO
08. Aug 2011, 15:35#601

Kopš: 27. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: BMW K1300S

Tieši tā, manam ieprieksējam mo, pirmo apkopi veica Sliktais, labi pavadīts laiks un labs rezultāts.

Offline

DB23
08. Aug 2011, 15:39#602

Kopš: 29. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 202

Braucu ar: S1000XR

Man atkal patik BM auto, atstāj moci uz apkopi, sāc kost, aizmirsti par viņu, un neviens tev nezvana. Pec 2 nedeļām savāc, tīrs un nomazgāts un no charge par 2 nedēļu stāvvietu

Offline

Sliktais
08. Aug 2011, 15:44#603

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


08 Aug 2011, 15:39:05 DB23 rakstīja:
Man atkal patik BM auto, atstāj moci uz apkopi, sāc kost, aizmirsti par viņu, un neviens tev nezvana. Pec 2 nedeļām savāc, tīrs un nomazgāts un no charge par 2 nedēļu stāvvietu

Labs risinaajums, ja kkur jaadodas prom

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Grants
08. Aug 2011, 15:55#604

Kopš: 22. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BMW R1200GS

pievienojos iepriekš paustajām labajām atsauksmēm par bmauto... ir bijušas dažas problēmas, bet kopumā ņemot, varu tikai ieteikt... Tādas tīri mehāniskas lietas jau tiešām pats var paveikt, ja jāliek kkur dziļāk siksnas, motors utt. tad jau var vest uz turieni. Līdz šim, ja ir kādas problēmas, taisu diagnostiku pie viņiem, un tad jau var lūrēt kā darīt, taisīt pie viņiem vai kkur citur.

-----------------
braukt ir prieks..

Offline

Allmnt
08. Aug 2011, 16:45#605

Kopš: 31. May 2011

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW F650GS

Pašlaik pie defektiem
1. ABS neslēdzās ārā. strādā bet neslēdzās.
2. Ručku apsilde nestrādā (kautgan tur varētu būt tikai drošinātāja problēma).
3. 20tk uz spidometra.
ir jāiziet pilnīgs čeks. ja paskatās čeklisti tad tur itkā nekā tādā ekstra nav. tomēr varētu arī nolasīt tos ko kompis saka.
Ir laba čekliste kas tur jādara būtu. Ticu ka 80% varētu arī pats izdarīt, ja būtu laiks, vieta un saprasšana tāda, lai nav jāpavada nedēļa garāžā

laikam jāved uz BMauto

Offline

DB23
08. Aug 2011, 16:52#606

Kopš: 29. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 202

Braucu ar: S1000XR

Pamēģini atslēgt/ pieslēgt akumulatoru. DXO savam K1300S veica tādu manipulāciju, jo nestrādāja ESA pārslēgšana. Pēc manipulācijas viss bija OK.par ručkām ziņu nav

Offline

Allmnt
08. Aug 2011, 17:09#607

Kopš: 31. May 2011

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW F650GS


08 Aug 2011, 16:52:14 DB23 rakstīja:
Pamēģini atslēgt/ pieslēgt akumulatoru. DXO savam K1300S veica tādu manipulāciju, jo nestrādāja ESA pārslēgšana. Pēc manipulācijas viss bija OK.par ručkām ziņu nav


Paldies, pamēģināšu.

Offline

Grants
08. Aug 2011, 17:09#608

Kopš: 22. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BMW R1200GS

man izskatās, ka ātrāk un vienkāršāk būs aizvest vismaz uz diagnostiku... iegūsi slimības lapu un vismaz meistaram varēsi +/- pateikt kas ir jādara. 20k apkope nav nekas liels - eļļas, filtri utt. galvenais ar elektroniku tikt skaidrībā, tur "meistars vulgaris" diezin vai palīdzēs.

-----------------
braukt ir prieks..

Offline

Gasjs
08. Aug 2011, 20:48#609

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 265

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

No viena Tava ieprieksheeja posta biju sapratis, ka iraid 140kmh pie 4k. Es jau gandriiz sadomaajos, ka gribu kaukaa mainiit ganjgjenei paarnesumus uz RT pusi, jo man tie GS augsheejie paarnesumi par iisu un tuvu shkjiet.
Bet nu izraadaas, ka gandriiz nav atshkjiriibas - RT 120kmh, GS 110kmh pie 4h.


07 Aug 2011, 21:27:20 Niksons rakstīja:
Gasijs prasīja par taho/spīdo attiecībām.
Nu tad lūk - 6-ajā robā 4k rpm taisa 120 km/h

Īsu brīdi pirms tam biju pamēģinājis vai 2x vairāk rpm taisa 2x lielāku ātrumu. Nu tā arī ir. Tas ir arī maximums.... Tāpēc arī vidējais degvielas patēriņš nedaudz pieauga.
Izmēģināju teoriju par topkeisa iespaidu uz max ātrumu. Nu tā kaste bremzē diezgan ...

Offline

Sliktais
08. Aug 2011, 21:18#610

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Precīzi neatceros, bet K1200R ar laikam bija 4k r.p.m.@120km/h, būs jāpārliecinās ir tā, vai nav


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
08. Aug 2011, 22:54#611

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Kkaa nosliipeejaas kopsh Marta...

Riit tiks pie Conchaam





-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Niksons
08. Aug 2011, 23:02#612

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Tev arī kreiso malu nokož vairāk nekā labo. Man tāpat.
Esot jāiet pie masiera

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

kasinsh79
08. Aug 2011, 23:04#613

Kopš: 30. Jun 2010

Ziņojumi: 433

Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(

BMW ne tā riepas dilst Man vairāk malas apēd

Offline

Sliktais
09. Aug 2011, 21:00#614

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


08 Aug 2011, 22:54:32 VATERLAND rakstīja:
Kkaa nosliipeejaas kopsh Marta...

Riit tiks pie Conchaam





Par šito variantu un iemesliem kāpēc tā notie spriedām pavasarī (atklāšanas kodienā). Kā nosecinājām, tas notiek tikai ar R-sēriju un veco K-sēriju, tobiš dampjiem, kuriem kloķenes ir novietotas garenvirzienā. Iemeslu tam izdomāt nespējām , kkādi fizikas likumi.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
09. Aug 2011, 22:31#615

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


09 Aug 2011, 21:00:37 Sliktais rakstīja:

08 Aug 2011, 22:54:32 VATERLAND rakstīja:
Kkaa nosliipeejaas kopsh Marta...

Riit tiks pie Conchaam





Par šito variantu un iemesliem kāpēc tā notie spriedām pavasarī (atklāšanas kodienā). Kā nosecinājām, tas notiek tikai ar R-sēriju un veco K-sēriju, tobiš dampjiem, kuriem kloķenes ir novietotas garenvirzienā. Iemeslu tam izdomāt nespējām , kkādi fizikas likumi.


Sliktais, es tev var pasviest vienu iespeejamu iemeslu - paaraak daudz kreiso pagriezienu

btw, vai tad tavam S/RShmitam shaibas taa nedilst?!

P.S Shodien jau abas Contchas virsuu un buus savi 5 meen veel jaanoripina shajaa sezuunaa

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

maniac
09. Aug 2011, 23:39#616

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

var pasviest vienu iespeejamu iemeslu - paaraak daudz kreiso pagriezienu

Kreisie ir retāk. Vai nav vispār... Nopietni! Kādreiz mēs ar kaimiņu pamanījām, ka abu močiem izteikti nodilušas riepu labās puses. Tad abi braukājām uz darbu pa vienu maršrutu, kur divās vietās var smuki guldīt līkumā. Un tikai pa labi (!). Gan uz darbu, gan - no.
Tiem, kas nesaprot: uz kartes krustojums, kurā no rīta jāgriež pa labi, vakarā - pa kreisi. Dzīvē - divu līmeņu viadukts. Tas nozīmē, ka "pa kreisi" īstenībā ir 270 grādi pa LABI!

Offline

VATERLAND
10. Aug 2011, 06:42#617

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


09 Aug 2011, 23:39:00 maniac rakstīja:
var pasviest vienu iespeejamu iemeslu - paaraak daudz kreiso pagriezienu

Kreisie ir retāk. Vai nav vispār... Nopietni! Kādreiz mēs ar kaimiņu pamanījām, ka abu močiem izteikti nodilušas riepu labās puses. Tad abi braukājām uz darbu pa vienu maršrutu, kur divās vietās var smuki guldīt līkumā. Un tikai pa labi (!). Gan uz darbu, gan - no.
Tiem, kas nesaprot: uz kartes krustojums, kurā no rīta jāgriež pa labi, vakarā - pa kreisi. Dzīvē - divu līmeņu viadukts. Tas nozīmē, ka "pa kreisi" īstenībā ir 270 grādi pa LABI!


Maniac,tu tikai apstiprini manas aizdomas par kreisajiem pagriezieneim

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
10. Aug 2011, 12:47#618

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


09 Aug 2011, 22:31:12 VATERLAND rakstīja:

Sliktais, es tev var pasviest vienu iespeejamu iemeslu - paaraak daudz kreiso pagriezienu

btw, vai tad tavam S/RShmitam shaibas taa nedilst?!

P.S Shodien jau abas Contchas virsuu un buus savi 5 meen veel jaanoripina shajaa sezuunaa


Ne, manējam ripuļi dilst normāli. Kā jau teicu pavasarī šito joku arī mēģinājām noskaidrot, bet tā arī pie atbildes netikām

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Sliktais
10. Aug 2011, 15:23#619

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Šodien motorradam izieta apskate. Skates laiks -apm 10 minūtes.
Kā vienmēr spečuki meklēja VIN numberu :kur_tad_ir:

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 10 Aug 2011, 18:45:22 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niksons
10. Aug 2011, 23:07#620

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Normāli ir tā, ka līkumā ejot vajag nedaudz accelerēties.
R(whatewā kurš) accelerējoties gāžas pa kreisi (laikam, kad nelīs - pārbaudīšu)
Tas arī ir vienīgais izskaidrojums.

Man pagriezieni pa kreisi padodas labāk. Gan 333 braukt pret pulksteni ir labāk, gan ikdienā... Pats šķībs un vēl mocim raksturiņš

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline