Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Enduro izvēle

AutorsZiņojums
Rizza
30. Oct 2013, 15:54#61

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

huļiš neņemt transalpu ? tomēr 2 podi un forši iet..

Offline

TB
30. Oct 2013, 16:02#62

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

pirms pirku F650, eparts.lv tika apgriezts kājām gaisā veicot detaļu pieejamības un izmaksu pārbaudi - vienā vārdā LĒTI! bez tam viss pieejams 4 darba dienu laikā.

Piemēram, savam mainiju zobratus - abi zobrati kopā KSM izmaksāja 18LVL un bija uz vietas atvilktnē pārdevējs pat no krēsla nepiecēlās, lai tos paņemtu

Tā pat arī skatijos citas detaļas - orģinālās BMW sveces bija kkas ap 3LVL/gb., eļļas filtrs 2LVL (pats gan ieliku K&N filtru pa 5LVL un arī bija plauktā uz vietas Turbo Baltijā).

Protams, esmu čekojis arī citas detaļas, to cenas ir demokrtātiskas. Priekšējais bremžu disks OE taijos pašos epartos maksā 104LVL Kluči sākot no 8LVL/kompl., galvas blīve - 17LVL utt. varētu daudz vēl turpināt... visu gan neatceros, ko esmu apskatijis izlūkošanas nolūkos, bet dārgi noteikti nav. Dominātoram pie dīlera ar skidonu bija dārgāk visi šie un citi loriņi.

Bez tam mani Domis nespēja aizraut... labs izejmateriāls, lai kko būvētu, taču neiet

Kad meklēju BMW štatos uzgāju kkādus jaudas testus kkāda pasākuma ietvaros. Čaļi bija paņēmuši vairākus domjus un vairākus F650, kā arī Transalpus un vēl kko laikam no Yamahas. Tā kā mani interesēja tajā brīdī salīdzinājums starp domi un F650, tad tos skaitļus arī atceros - no padsmit testētiem mo uz jaudas stenda - domim uz pakaļrata bija vidēji 32Zs, F650 48Zs un to arī pats jūtu motociklu lietojot - BMW viennozīmīgi ir jaudīgāks, ērtāks un labāk vadāms.

Protams, šis viss ir mans subjektīvais viedoklis un emocijas, kas pirkšanas brīdī nosvēra par labu BMW.

p.s. Starp citu - ja sagribās, lai izskatās krutāk un visādi tā, tad pameklējot ss.lv un ebajā var atrast priekšējo apgriezto dakšu par ~200LVL ar visu riteni, bremzēm tiltiņiem utt no Aprilias kura der 1:1 BMW rāmī.

Offline

partijnieks
30. Oct 2013, 16:11#63

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6

Dominatoriem ,atkarībā no izlaiduma gada un tirgus, kurā tie tirgojās, ja pareizi atminu, bija pat trīs bažādas dzinēju jaudas, jāskatās pēc koda. Japānā ražotie un eiropā tirgotie bij ar 46 zirgiem, amerikai mož bij švakāki, tas varbūt izskaidro to jaudas stendu. Bet vienalga neticās ka uz pakaļrata nolasa to pašu, ko ražotājs uz kloķenes..

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

karlsons
30. Oct 2013, 16:27#64

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3423

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

nu neviens tev nepateiks priekshaa ko pirkt. vajag pasham izmeegjinaat un izbraukt, ja ir veelme un pacietiiba.

es braucu ar vienpoda TT600 - nu jaa, vibree (bet nu nevareetu teikt ka vibree taa, ka negribaas braukt), aatraak par 120 braukt nav komfortabli deelj veeja. banaanos labi guldaas
nav el. startera, liidz ar to arii atkriit ar accu saistiitaas probleemas
nav probleemu pie 110 km/h paveert droseli un apdziit kaadu autosu, kampiens ir.
mocis vienkaarshs, ar brembo bremzeem, ohlins amortizatoru pakaljaa, motors analogs kaa XT600, daljas pieejamas no amerikas, neteiktu ka daargi.
aa nu tie ~130 kg arii ir svariigi.


-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

endurists
30. Oct 2013, 16:41#65

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1249

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


30 Oct 2013, 16:11:21 partijnieks rakstīja:
Dominatoriem ,atkarībā no izlaiduma gada un tirgus, kurā tie tirgojās, ja pareizi atminu, bija pat trīs bažādas dzinēju jaudas, jāskatās pēc koda. Japānā ražotie un eiropā tirgotie bij ar 46 zirgiem, amerikai mož bij švakāki, tas varbūt izskaidro to jaudas stendu. Bet vienalga neticās ka uz pakaļrata nolasa to pašu, ko ražotājs uz kloķenes..


Bij'man savā laikā Dominators, laikam RD02 kāda 91.gada. Ja nemaldos, tad jauda bija 31-32kW. Taā laikā biju safanojies par rally stila motocikliem un arī Domim biju atradis oriģinālo stikliņu, un vēja aizsardzība bija OK. Nu nekāds dižais skrējējs jau nav un piekare sūdīga. Pārejot no Dominatora uz LC4 Adventure likās milzīga starpība gan jaudā, gan piekarē un vadāmībā. P.S. Kaut gan pēc patreizējā moča arī LC4 tagad liekas tāds pusčopers

[ Šo ziņu laboja endurists, 30 Oct 2013, 17:05:48 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 16:48#66

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 15:54:51 Rizza rakstīja:
huļiš neņemt transalpu ? tomēr 2 podi un forši iet..


Nu vot... Kaut kā vairs nepatīk... sākumā arī tikai uz transalpiem skatījos, kamēr nepamēģināju citus

Bet BMW pats par sevi, jau pērkot ir stipri dārgāks par analogiem.

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

TB
30. Oct 2013, 16:52#67

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

nu nav jau tā, ka baigi dārgi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=12008

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 16:55#68

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 16:52:43 TB rakstīja:
nu nav jau tā, ka baigi dārgi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=12008


Pagaidām nē... No sākuma atbrīvosimies no manējā, tad skatīsimies ar ko braukt tālāk... Šobrīd esmu izdomājis un sapratis ko gribu

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

dropman
30. Oct 2013, 17:35#69

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525


30 Oct 2013, 16:41:17 endurists rakstīja:

30 Oct 2013, 16:11:21 partijnieks rakstīja:
Dominatoriem ,atkarībā no izlaiduma gada un tirgus, kurā tie tirgojās, ja pareizi atminu, bija pat trīs bažādas dzinēju jaudas, jāskatās pēc koda. Japānā ražotie un eiropā tirgotie bij ar 46 zirgiem, amerikai mož bij švakāki, tas varbūt izskaidro to jaudas stendu. Bet vienalga neticās ka uz pakaļrata nolasa to pašu, ko ražotājs uz kloķenes..


Bij'man savā laikā Dominators, laikam RD02 kāda 91.gada. Ja nemaldos, tad jauda bija 31-32kW. Taā laikā biju safanojies par rally stila motocikliem un arī Domim biju atradis oriģinālo stikliņu, un vēja aizsardzība bija OK. Nu nekāds dižais skrējējs jau nav un piekare sūdīga. Pārejot no Dominatora uz LC4 Adventure likās milzīga starpība gan jaudā, gan piekarē un vadāmībā. P.S. Kaut gan pēc patreizējā moča arī LC4 tagad liekas tāds pusčopers



+100
Ir bijis transalps, dominators, vecais labais lc4. LC4, protams, ka bija pats advancētākais no tiem visiem, bet pamēģinot 525exc tika pārdots
Tiesa gan transalps ar pilno arrow izplūdi bija tā tīri neko. Bet no purva bija jāvelk ārā ar traktoru.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

motoTurer
30. Oct 2013, 17:41#70

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: XF560

Ir sanācis notestēt visus no augstāk pieminētajiem. Katram no tiem ir savi +/-, bet nevienu negribu nopelt vai celt debesīs. Un pirmais mo nekad nav uz daudzīem gadiem.
Galvenais lai ir bijis normāls saimnieks un veicis regulāras apkopes, tad nav nozīmes tam, ka mo ir bijis iestādīts kūdrā...
Otra svarīgā lieta no pircēja viedokļa - kas mo ir pielikts (dugas, truba... un citas lietas).
Interesentiem iesaku pievērst uzmanību šim aparātam Links
P.s. moped ņe moj

Offline

eddie
30. Oct 2013, 18:19#71

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Paliek arvien interesantāk... hmm. Tā turpināt, puikas - lai arī viedokļi subjektīvi, tomēr kaut kādu nebūt sauso atlikumu no tiem gala rezultātā iespējams izzīst.

Teiksim uz Dominatoru kaut kā nebiju baigi skatījies, jo pirmā asociācija no laika gala ir bijusi - izskatās pēc klauna, visās varavīksnes krāsās un bezgala bezgaumīgi. Biju redzējis vairākus šādus - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/bpfnl.html Bet izrādās, ka eksistē arī glītāki eksemplāri.

Vēl viena lieta, ko savulaik viens Dominator lietotājs izteicās - šis jau nav pilsētai, bez ūdens dzeses tak nevar korķos stāvēt. Kaut kā iesēdās atmiņā šis izteikums, lai gan tagad tā padomājot - hmm, vai tad ar moci vispār ir jāstāv korķī? Tad kā tur īsti ir, tas, ka nav ūdens dzese, ir baigais mīnuss?

Sākotnēji arī biju skeptisks pret vienpodniekiem (salasoties šeit jūsu izteikumus par neeeenormālo vibrāciju), bet, ja tā padomā, garus gabalus tik tiešām man nav plānots braukt. Un tad jau labāk, lai ir jestrāka braukšana, nevis smags un tūļīgs dampis, toties ļoti vienmērīgs savā darbībā.

Hmm, visu laiku šķita, ka F650 ST versijā ir izteikti mazāks par GS. Bet skatos katalogā, ka sēdpozīcija praktiski identiskā augstumā. Tad ST tik vien kā ripuļi nedaudz mazāki un vairāk pilsētai piemēroti, pārējais tiem dampjiem identiski? Tad jau varbūt to zilo bmw jāskrien lūkot. Ja nolieku štuku galdā ķīlai, varēs kādu stundu pavizināties apkārt?

[ Šo ziņu laboja eddie, 30 Oct 2013, 18:26:42 ]

Offline

TB
30. Oct 2013, 18:23#72

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

nedz domi, nedz shitzuki korķos pārkastēt neizdevās... tiesa domis bija lietošanā pagājušajā rudenī un tika braukts laikā, kad max. gaisa t bija līdz 10 grādiem.

BMW ir gan gaisa, gan ūdens, gan eļļas dzese... attiecīgi tur atkal viss ir labi

šitā pamzītiņām uzskaitot BMW labās īpašības vēl izlemšu nopirkt lētāku busu un moci atstāt

Offline

shuriks
30. Oct 2013, 18:34#73

Kopš: 29. Oct 2013

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Cik es skatos tad no šiem eksemplāriem nevienu īpaši neviens neizceļ un nenopeļ. Tātad kopumā visi ir labi, galvenais ir dabūt labu un nenojātu eksemplāru, bet tā jau ir tīrā laimes spēle.

Offline

Raivers
30. Oct 2013, 18:42#74

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: muti

Nu par Domi varu teikt, ka man pat +30 grādu svelmē nebija problēmu ar karšanu, bet tas laikam atkarīgs kā mīcās pa korķiem. Pamaz jaudas vienmērīgam kampienam. Pie plusiem - motors nenokaujams kā armijas zirgs. Salīdzinoši viegls un granteņu slīpēšana nenoved pie domas, ka tulīt paraus uz mutes, salīdzinoši ar tiem pašiem bmw/aprilia 650, kas ir daaaudz smagāki. Īsāk sakot labs mo tiem, kas neprasa travel enduro ērtību un hard enduro jaudu.

Offline

Negantelis
30. Oct 2013, 18:46#75

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5369

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Kad pirku moci sievai tad nebija īpaši daudz variantu. Domāju par KLE jo tš tāds lēts endūriks, un gribējās lai uz asfslts nav baigi jākratās, bet kad izbraucu tad uzreiz domu atmetu.


Pirmkārt viņš ne sūda neiet(nav nekāds pirmā kampiena kad strauji uzdod gāzi), jo motors tik ļoti pazīstamais no er5 kāds man bija īpašumā gadus 2. Otrkārt viņam ir nejēdzīgi augsts benķis. Un skan viņš tā ka pat mazām meitenītēm bāk smiekli.


Un netīšām trāpijās tur pat blakus xf640f freewind. Kā izbraucu tā uzreiz sapratu ka jāņem. Pavisam cits cēliens no apakšas, iet līdz tiem pašiem 1.6 pēc spido un ļoti zems benķis. Skaņa vismaz kā normāllai ļerkatai.



Ja nobrauc no asfalta tad tam pirmajam cēlienam ir ļot liela nozīme+labāka arī saķere dēļ pulsācijām.

Vairākas reizes esmu vizinājies ar freewindu gan soli gad divatā, gan priekšā gan aizmugurē. Vieta ir un vibrācijas ļoti nelielas, laikam pasmags spararats.

Braucot ar 2007 Bmw f650 sajūta kā uz asfalta blietējamā un pēc 1.2 ātrāk nemaz negribas jo bilde jau miglojas.


Reiz izbraucu ar xtz660 nu tas arī vibrē nejēgā.



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

vinsh
30. Oct 2013, 19:03#76

Kopš: 22. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 526

Braucu ar:


30 Oct 2013, 17:41:41 motoTurer rakstīja:
Un pirmais mo nekad nav uz daudzīem gadiem.


man savs pirmais jau piecus gadus ir

-----------------
Get a Life

Offline

eddie
30. Oct 2013, 19:28#77

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R


30 Oct 2013, 18:46:40 Negantelis rakstīja:
Domāju par KLE [..] viņam ir nejēdzīgi augsts benķis. Un skan viņš tā ka pat mazām meitenītēm bāk smiekli.

Klau, bet cik tu pats garš esi? Aizdomājos par to "nejēdzīgi augsts beņķis", sāku specifikācijas skatīties - seat position 85 cm. Jā, Freewind'am par 5 cm zemāk. Taču tad es paskatījos, cik ir no visiem nomā ņemtajiem 125'cīšiem manām vēlmēm atbilstošākajam, t.i. Yamaha WR125 X - 92 cm!!! Par augstu man tie 92 cm nelikās, bija pašā laikā. Un baigi garš neesmu, kaut kādi 181-182 cm. Vienīgi jautājums, kā to katalogā norādīto sēdpozīciju norāda, svars jau mums tomēr katram cits un viens ar savu pakaļu piespiež moci tuvāk zemei, cits mazāk.

Offline

TB
30. Oct 2013, 19:43#78

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Vajag reāli dabā aizbraukt un pataustīt visus interesējošos variantus. Tad arī bilde noskaidrosies.

Domim motors ir tomēr nokaujams

Offline

eddie
30. Oct 2013, 19:46#79

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Aizbraukt pataustīt kur? Pie kāda, kas tirgo attiecīgo aparātu? Man pašam ne pārāk patīk, ka tērē manu laiku, lai tikai atbrauktu "paskatīties" bez nopietniem nolūkiem. Protams, katrs tūrists savā ziņā ir arī potenciāls pircējs..

Offline

mezavecis
30. Oct 2013, 20:08#80

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

kontekstā par vienu puslīdz sakarīgu mopēdu

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=201026

Offline