Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Vulcan 1500 Classic

AutorsZiņojums
BAKLIS
22. Aug 2018, 11:08#61

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Jautājums sekojoš: "Kur pazūd eļļa " Nobraucot 4,5k 2L iztrūkums Dūmu nav ne braucot, ne arī piešķilšanas brīdī. Zem motora nekur peļķes nav, izpūtējs sauss. Vārstu blīvslēgi nomainīti pirms pagāšās sezonas. Vienīgā versija paliek - eļļas gredzeni, bet vai tad nevajadzētu dūmot? Eļļu leju Motul 5100 10W40.

-----------------
Labs asfalts uz ceļa nemētājas :D

Offline

mexa
22. Aug 2018, 20:19#62

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Kadas sveces? Zudums regulaars? Vai tiko pamaniiji

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

BAKLIS
22. Aug 2018, 20:38#63

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Svecēm vītne slapja, bet tā krāsa normāla. Šosezon pamanīju, ka rij eļļu, pēc tā, ka vārsti sāka tikšķēt.

-----------------
Labs asfalts uz ceļa nemētājas :D

Offline

Mierigais
22. Aug 2018, 20:39#64

Kopš: 13. Jun 2015

No: Smiltene

Ziņojumi: 16

Braucu ar: VS 1400, CRF1100

Manam mocim līdzīgi, ik pa laikam jāpielej. Domāju, ka nemanot izkūp pa kartera ventilācijas trubiņu.

Offline

BAKLIS
22. Aug 2018, 22:42#65

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Nesūdīgi jāizkūp, lai 2L pa 4,5k nobrauktiem pazustu.

Un kas darāms, lai neizkūpētu? Eļļas gredzeni jāmaina?

[ Šo ziņu laboja BAKLIS, 23 Aug 2018, 10:21:29 ]



-----------------
Labs asfalts uz ceļa nemētājas :D

Offline

Mierigais
23. Aug 2018, 10:55#66

Kopš: 13. Jun 2015

No: Smiltene

Ziņojumi: 16

Braucu ar: VS 1400, CRF1100

Droši vien. Ja maini, tad visus gredzenus un pēc tam atraksti, varbūt es arī pa ziemu saņemšos.

Offline

BAKLIS
23. Aug 2018, 13:11#67

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Es jau arī ja mainīšu gredezenus tad ziemā, tā kā informēt par rezultātu varēšu tik nākamajā sezonā

-----------------
Labs asfalts uz ceļa nemētājas :D

Offline

ursus
23. Aug 2018, 13:27#68

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Neattiecas uz Vulkānu,bet vispārīgi.

1. eļļa uz sveces vītnes - vārstu vadīklas. Nepietiek ar blīvslēgu maiņu,ja caurums tik liels ,ka blīvslēgi ir bezspēcīgi.

2. Ja eļļa no motora(gredzeniem),tas ir jāredz,jāsaož. Jābūt uzdegumam uz sveces,gluži kā 2T dzinējam.

P.S. mazais čopers arī paēd eļļu ap 2uz6000km(uz maiņu) -neķeru kreņķi.Motorā svaigāka eļļa :P un ēšana -atkarājas- no vēlēšnās -atvilkt-

[ Šo ziņu laboja ursus, 23 Aug 2018, 13:33:05 ]



-----------------
JAWA

Offline

mexa
23. Aug 2018, 13:52#69

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Pamegini citu ellas marku

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

RitvarsG
23. Aug 2018, 20:12#70

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

1,5 bulkāns pavisam neizdevies mo!Visus ko pazīstu,kam ir konkrētais bulkāns visiem problemas-biežāk,gan ar kārbām,retāk ar eļļas noplūdēm no galvas,vārstu vāka un eļļas maģistrāles-vienvārd sakot visiem jāvadā līdzi spainis ar eļļu.

Offline

ArtisS
23. Aug 2018, 22:14#71

Kopš: 09. Jan 2012

Ziņojumi: 151

Braucu ar: Mottorradu


23 Aug 2018, 13:52:25 mexa rakstīja:
Pamegini citu ellas marku
Attiecībā uz mašīnām šis tiešām līdzēja

-----------------
Kautkātā

Offline

mezamaris
23. Aug 2018, 22:22#72

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Jā,salāpiet prezervatīvu.

Offline

ksneps
23. Aug 2018, 22:30#73

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 747

Braucu ar: R1 & 990 adv

Sv650 arī čakarējos cairākus gadus ar eļļas līmeni, kurš visu laiku kritās, piemēram pa sezonu 2-3 L. Beigās vaina bija abovs vākos (labā/kreisā puse). Un tad vēl Orings + spacer prieksējam ķedes zobratam, kur bija nodilis/aprūsējis.

Tā kā mana rekomendācika ir - ja svece ir smuka un nav zili dūmi no eļļas, tad meklē eļļas noplūdi ap motoru. Protams, katram mocim tas var būt individuāli.

Offline

mexa
24. Aug 2018, 13:16#74

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Aizbrauc uz gaazu analiizi... man bija spole vainiiga, kura randomaa laida uz iiso 2 katlus. Co pateica palielinaatu nesadegusho izpluudee un daleji sadeguso. Buus daleejsh virziens.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

BAKLIS
23. May 2019, 22:28#75

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Sveiki! Ir kādam idejas kāpēc aukstu moci nevar piedarbināt ar čoku? Savukārt bez čoka ilgāk pagriežot piedarbinas, un ar piedarbinātu lēnām čoku velkot ārā nevis palielinas apgriezieni kā tam teorētiski būtu jābūt, bet gan tuvu pie pavisam izvilkta čoka uzreiz noslāpst? Silts labi piešķiļas. Bija degvielas sūknis nomiris, uzliku jaunu un sākās šitāds joks, sūkni pārbaudīju strādā labi.

-----------------
Labs asfalts uz ceļa nemētājas :D

Offline

mexa
24. May 2019, 14:11#76

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Pagriez aukstu ar daleeju choku, vai pilnigi izvilktu choku, un kadas bus sveces? Choka sistemas diize varbut ciet, sac ar vienkarso diagnostiku. Ja sveces sausas un nelec skaiti ka degviela negrib iet, un ar atvertu gaisa padevi bez degvielas sanaak paliess, tas neiedzilinoties kaa tieshi tavs karbis buvets

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

BAKLIS
26. May 2019, 10:24#77

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Pamēģināju tavu ceļu iet, ar čoku izrautu griežot, sveces sausas, bet pēc bendžas nosmird. Izjaucu karbiņus pa rēzinātājiem, katru kanāliņu izpūtu ar carb cleaneri un pārliecinājos vai otrā pusē cleaners nāk laukā, kur būtu jānāk, visas dīzes tieši tāpat, un pēc visa vēl katru kanālu ar kompresoru izpūtu, saliekot kopā ar čoku atkal tas pats stāsts, nevar nekādi piedarbināt ar izrautu čoku. Kad mocis piedarbināts bez čoka un iedod ručkā un tad atver čoku un atlaiž gāzi, tad rūc it kā čoks darbotos. Sveces nomainītas, svečvadi nomainīti, indukcenes nomērītas, pīpītes nomainītas, vairs vienkārši ideju nav, kas vēl var būt pie vainas. Cik saprotu pa daudz gaisu dod iekšā caur čoku.

[ Šo ziņu laboja BAKLIS, 26 May 2019, 10:28:42 ]



-----------------
Labs asfalts uz ceļa nemētājas :D

Offline

mexa
26. May 2019, 11:22#78

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

citādi iet OK? trubas utt viss vietā? manuālis piedāvā pāraudīt degvielas līmeni? dīzes es skatos uz gaismu-kuras var, jo apaug ovāli un visādi.caurtece vēl neko nenosaka. ar vārstiem viss ok? defekts iz uz abiem cilindriem sanāk? tev čoks iet līdz galam? strādā visā diapazonā? vai tā liekas ka gājiens liels? uz līdz galam izvelc tikai ručku ne vārstu. kā tas viss sākās?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

valterismo
18. Sep 2019, 19:32#79

Kopš: 21. May 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Suzuki bandit 1250

Interesē/meklēju kawasaki vulcan 1500cc dokumentus. Varu arī nopirkt sistu, bet principā vajag tikai dokumentus

Offline

VN1500
30. Mar 2020, 18:11#80

Kopš: 30. Aug 2019

Ziņojumi: 9

Braucu ar: V-strom 1000

Labdien,

Gribētos nopirkt kardāna putekļu gumiju priekš Kawasaki VN1500 1996.g.
Kardāna gumijas detaļas nr. 49006-1226
Vai kādam tāda ir?

Offline