Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Motociklu ķēdes (atjaun.)

AutorsZiņojums
TB
13. Sep 2012, 19:35#61

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


13 Sep 2012, 16:54:19 snooze rakstīja:

(...)
Man novērojums pa divām sezonām un pieciem močiem (...)


protams ka nav problemas pa kuru laiku?????
Diviem no mo bija iestājies ķēdas beigu etaps un vienam arī tika nomainīta un vēl paspēts nobraukt ar jauno apmēram 2k km, kura nepastiepās ne par mm, tā pat arī krosiniekam un R1 ķēdes stiepšanās netika un nav novērotas, jo nav iestājies stiepšanās sākums

Offline

Tihomir
13. Sep 2012, 19:37#62

Kopš: 10. Jul 2012

No: Gulbene

Ziņojumi: 27

Braucu ar: gsx600f 05'

paldies par atbildeem.
jaskatas hokejs,tulit saksies.

Offline

TB
13. Sep 2012, 19:39#63

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Kuriem ķēžu ražotājiem ir visplašākā krāsu izvēle? Protams, labajiem ražotājiem?

Offline

ABU
13. Sep 2012, 19:51#64

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S

Re kur ir
http://www.optimistiem.lv/index.php?route=produ...p;product_id=218

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

MIGs
13. Sep 2012, 22:35#65

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

TB - DID un Tsubaki iesūkā uz krāsu izvēli(Sudrabs/zelts laikam bija maksimusm ko var dabūt).
Regina, EK Chains, AFAM - tiem ir krāsas.

Man krosa KTM ir smuka oranža EK Chains. :rock:

-----------------

Offline

TB
13. Sep 2012, 22:45#66

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

un kura no krāsainajām ir izturīgākā? Kādi ieteikumi?

Offline

MIGs
13. Sep 2012, 22:52#67

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu kā lai saka...
No manas pieredzes - Reginu pārrāvu ar mazu nobraukumu.
EK stāv virsū uz krosa moča - alumīnija zobrats jau padilis, ķēde leikas ok, tagad neesmu pētijis, bet neko baigi daudz braucis ar viņu neesmu.
Par AFAM viedoklis ir tikai tik cik no nostāstiem, ka ir "sausa" un kā reiz mēdz trūkt. Pašam nekad nav bijusi un NEZINU vai ticēt tam kas dzirdēts.

Ja nekļūdos tad iekš Ebay/kā nu kurā valstī EK Chains iet zem cita nosaukuma.

Kā arī kautkur lasiju/klausijos, ka DID un Tsubaki ražo vienā rūpnīcā. Nu un tas būtu tikai normāli.

Viens jau ir tas, ka ķēde ātrāk jāmaina, pavisam cits kad ķēde trūkst un sasit vēl kautko. Manā gadijumā vienā reizē skāde nebija, otrā reizē skāde bija kaut kādi ~110Ls un tas vēl pa lēto.

-----------------

Offline

mexa
14. Sep 2012, 09:04#68

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

gultni.lvnav neviens interesējies? principā ir pieejamas visu izmēru ķēdes, ir tikai jānosauc izmēri un stiepes izturība. savulaik ižam ņēmu stiepties nestiepās, un maksāja 7 Ls 2 metri. protams 20zs stipri nepastieps, bet ņēmu tolaik pašu lētāko(citu uz vietas nebija)

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

MIGs
14. Sep 2012, 09:18#69

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Itkā I un A arī tirgo Tsubaki.
http://iuna.lv/

Nekad nav, ne tur, ne SKF pirtas ķēdes

Bet pieļauju, ka ja tas Tsubaki iekš I UN A varētu būt arī lētāks.

-----------------

Offline

lauriits111
23. May 2014, 22:24#70

Kopš: 16. Aug 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 104

Braucu ar: BMW 330d-------- ZX6R

tātad, izskatās ka būs jāmaina ķēde manam zx6r 2000.g.- vakar sāka grabēt pie maziem ātrumiem. ir kādi ieteikumi kādu un kur ņemt? tā kā manuāli nemāku atrast, tad varbūt kāds zin cik daudz spriegojas ķēde? skrobe liela- pa brīvdienām bodes ciet un laiks ideāls, bet raustās braukt, ka netruukst viņa- a varbūt tomēr naw tik traki?

Offline

Archy96
24. May 2014, 01:01#71

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Ja kādam interesē, mētājas gandrīz jauna 530 DID kēde no R1, ķēdei ir vairāki salocīti posmi, jo mocim tika nolauzts pakaļējai majatņiks pilnībā, palika ķēdē karājoties, tamdēļ nav lietojama, bet ja kādam vajag ko garināt jeb kā savādāk kombinēt, var no vidus izgriezt daudzus veselos posmus - atdošu pa simbolisku ciparu, žēl ārā mest

PM.


[ Šo ziņu laboja Archy96, 24 May 2014, 01:02:42 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Online

lauriits111
24. May 2014, 09:02#72

Kopš: 16. Aug 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 104

Braucu ar: BMW 330d-------- ZX6R

http://www.bikeshop.lv/replacement-parts/kedes-...&order=price

varbut varat ieteikt kuru no shiim labaak njemt? Un kaada ir atshkjiriiba no vienas firmas pa 80 un pa 180 euro?

Offline

maniac
25. May 2014, 10:09#73

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


23 May 2014, 22:24:36 lauriits111 rakstīja:
tātad, izskatās ka būs jāmaina ķēde manam zx6r 2000.g.- vakar sāka grabēt pie maziem ātrumiem. ir kādi ieteikumi kādu un kur ņemt? tā kā manuāli nemāku atrast, tad varbūt kāds zin cik daudz spriegojas ķēde? skrobe liela- pa brīvdienām bodes ciet un laiks ideāls, bet raustās braukt, ka netruukst viņa- a varbūt tomēr naw tik traki?

Sitas ir tāpat, kā ārstēties, neatrādoties dakterim.
Un neticās, ka "vakar sāka"! Kas tad vakar tika ar viņu izdarīts? Ja tikai grab, tad ieeļļo. Ja padilusi tā, ka pie pakaļējā zobrata pavelkot, var redzēt puszobu vai vairāk - jāmaina. Ja vairs nevar nospriegot (nesaīsinot), arī jāmaina. Ja lec pāri zobiem vai trūkst rullīšu (palikušas tikai asītes), arī jāmaina.
P.S.Pēdējos divus gadienus esmu piedzīvojis.

Offline

lauriits111
25. May 2014, 10:58#74

Kopš: 16. Aug 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 104

Braucu ar: BMW 330d-------- ZX6R


25 May 2014, 10:09:33 maniac rakstīja:

23 May 2014, 22:24:36 lauriits111 rakstīja:
tātad, izskatās ka būs jāmaina ķēde manam zx6r 2000.g.- vakar sāka grabēt pie maziem ātrumiem. ir kādi ieteikumi kādu un kur ņemt? tā kā manuāli nemāku atrast, tad varbūt kāds zin cik daudz spriegojas ķēde? skrobe liela- pa brīvdienām bodes ciet un laiks ideāls, bet raustās braukt, ka netruukst viņa- a varbūt tomēr naw tik traki?

Sitas ir tāpat, kā ārstēties, neatrādoties dakterim.
Un neticās, ka "vakar sāka"! Kas tad vakar tika ar viņu izdarīts? Ja tikai grab, tad ieeļļo. Ja padilusi tā, ka pie pakaļējā zobrata pavelkot, var redzēt puszobu vai vairāk - jāmaina. Ja vairs nevar nospriegot (nesaīsinot), arī jāmaina. Ja lec pāri zobiem vai trūkst rullīšu (palikušas tikai asītes), arī jāmaina.
P.S.Pēdējos divus gadienus esmu piedzīvojis.


visu tur esmu sasmeereejis, bet tik un taa naw labi- pirmie 20km ir ok peec tam jau akal paliek skalja. paceljot uz pacelaaja un griezjot riteni ir taadi kaa klakshkji no kjeedes- taa ka ik pa laikam vinja taa kaa iestiepjas,un ieliekot pirmaja ari ik pa laikam taa kjeede taa kaa noraustas.

Offline

maniac
25. May 2014, 12:12#75

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


25 May 2014, 10:58:04 lauriits111 rakstīja:

25 May 2014, 10:09:33 maniac rakstīja:

23 May 2014, 22:24:36 lauriits111 rakstīja:
tātad, izskatās ka būs jāmaina ķēde manam zx6r 2000.g.- vakar sāka grabēt pie maziem ātrumiem. ir kādi ieteikumi kādu un kur ņemt? tā kā manuāli nemāku atrast, tad varbūt kāds zin cik daudz spriegojas ķēde? skrobe liela- pa brīvdienām bodes ciet un laiks ideāls, bet raustās braukt, ka netruukst viņa- a varbūt tomēr naw tik traki?

Sitas ir tāpat, kā ārstēties, neatrādoties dakterim.
Un neticās, ka "vakar sāka"! Kas tad vakar tika ar viņu izdarīts? Ja tikai grab, tad ieeļļo. Ja padilusi tā, ka pie pakaļējā zobrata pavelkot, var redzēt puszobu vai vairāk - jāmaina. Ja vairs nevar nospriegot (nesaīsinot), arī jāmaina. Ja lec pāri zobiem vai trūkst rullīšu (palikušas tikai asītes), arī jāmaina.
P.S.Pēdējos divus gadienus esmu piedzīvojis.


visu tur esmu sasmeereejis, bet tik un taa naw labi- pirmie 20km ir ok peec tam jau akal paliek skalja. paceljot uz pacelaaja un griezjot riteni ir taadi kaa klakshkji no kjeedes- taa ka ik pa laikam vinja taa kaa iestiepjas,un ieliekot pirmaja ari ik pa laikam taa kjeede taa kaa noraustas.

Turpināsim "ārstēt pa telefonu".
Ja pareizi sapratu - uz pacēlāja griežot riteni, vietām ķēde nostiepjas, citā - karājas? Tad tas ir gadījums, kad nevienmērīgi izdilusi. arī ir piedzīvots... Pirmie simptomi: parādījās vibrācija, ko sajutu uz kreisā kāpšļa (ķēde kreisajā pusē). Ne es pats, ne servisa meistari neko neieraudzīja. Bet pēc brauciena pa eiropām (~5000km) jau bija tā, ka normāli nospriegot vairs nevarēja - vienā riteņa stāvoklī ķēde bija kā stīga, citā kārājās, kā... nu Jūs sapratāt!

Offline

lauriits111
25. May 2014, 13:57#76

Kopš: 16. Aug 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 104

Braucu ar: BMW 330d-------- ZX6R


25 May 2014, 12:12:25 maniac rakstīja:

25 May 2014, 10:58:04 lauriits111 rakstīja:

25 May 2014, 10:09:33 maniac rakstīja:

23 May 2014, 22:24:36 lauriits111 rakstīja:
tātad, izskatās ka būs jāmaina ķēde manam zx6r 2000.g.- vakar sāka grabēt pie maziem ātrumiem. ir kādi ieteikumi kādu un kur ņemt? tā kā manuāli nemāku atrast, tad varbūt kāds zin cik daudz spriegojas ķēde? skrobe liela- pa brīvdienām bodes ciet un laiks ideāls, bet raustās braukt, ka netruukst viņa- a varbūt tomēr naw tik traki?

Sitas ir tāpat, kā ārstēties, neatrādoties dakterim.
Un neticās, ka "vakar sāka"! Kas tad vakar tika ar viņu izdarīts? Ja tikai grab, tad ieeļļo. Ja padilusi tā, ka pie pakaļējā zobrata pavelkot, var redzēt puszobu vai vairāk - jāmaina. Ja vairs nevar nospriegot (nesaīsinot), arī jāmaina. Ja lec pāri zobiem vai trūkst rullīšu (palikušas tikai asītes), arī jāmaina.
P.S.Pēdējos divus gadienus esmu piedzīvojis.


visu tur esmu sasmeereejis, bet tik un taa naw labi- pirmie 20km ir ok peec tam jau akal paliek skalja. paceljot uz pacelaaja un griezjot riteni ir taadi kaa klakshkji no kjeedes- taa ka ik pa laikam vinja taa kaa iestiepjas,un ieliekot pirmaja ari ik pa laikam taa kjeede taa kaa noraustas.

Turpināsim "ārstēt pa telefonu".
Ja pareizi sapratu - uz pacēlāja griežot riteni, vietām ķēde nostiepjas, citā - karājas? Tad tas ir gadījums, kad nevienmērīgi izdilusi. arī ir piedzīvots... Pirmie simptomi: parādījās vibrācija, ko sajutu uz kreisā kāpšļa (ķēde kreisajā pusē). Ne es pats, ne servisa meistari neko neieraudzīja. Bet pēc brauciena pa eiropām (~5000km) jau bija tā, ka normāli nospriegot vairs nevarēja - vienā riteņa stāvoklī ķēde bija kā stīga, citā kārājās, kā... nu Jūs sapratāt!


skaidrs, tad tur vairs naw ko piipeet un jaameklee jauna. Ir kādi ieteikumi kaadu njemt?

Offline

fledo
16. Jun 2014, 22:30#77

Kopš: 13. Jul 2009

Ziņojumi: 58

Braucu ar:


25 May 2014, 13:57:56 lauriits111 rakstīja:

25 May 2014, 12:12:25 maniac rakstīja:

25 May 2014, 10:58:04 lauriits111 rakstīja:

25 May 2014, 10:09:33 maniac rakstīja:

23 May 2014, 22:24:36 lauriits111 rakstīja:
tātad, izskatās ka būs jāmaina ķēde manam zx6r 2000.g.- vakar sāka grabēt pie maziem ātrumiem. ir kādi ieteikumi kādu un kur ņemt? tā kā manuāli nemāku atrast, tad varbūt kāds zin cik daudz spriegojas ķēde? skrobe liela- pa brīvdienām bodes ciet un laiks ideāls, bet raustās braukt, ka netruukst viņa- a varbūt tomēr naw tik traki?

Sitas ir tāpat, kā ārstēties, neatrādoties dakterim.
Un neticās, ka "vakar sāka"! Kas tad vakar tika ar viņu izdarīts? Ja tikai grab, tad ieeļļo. Ja padilusi tā, ka pie pakaļējā zobrata pavelkot, var redzēt puszobu vai vairāk - jāmaina. Ja vairs nevar nospriegot (nesaīsinot), arī jāmaina. Ja lec pāri zobiem vai trūkst rullīšu (palikušas tikai asītes), arī jāmaina.
P.S.Pēdējos divus gadienus esmu piedzīvojis.


visu tur esmu sasmeereejis, bet tik un taa naw labi- pirmie 20km ir ok peec tam jau akal paliek skalja. paceljot uz pacelaaja un griezjot riteni ir taadi kaa klakshkji no kjeedes- taa ka ik pa laikam vinja taa kaa iestiepjas,un ieliekot pirmaja ari ik pa laikam taa kjeede taa kaa noraustas.

Turpināsim "ārstēt pa telefonu".
Ja pareizi sapratu - uz pacēlāja griežot riteni, vietām ķēde nostiepjas, citā - karājas? Tad tas ir gadījums, kad nevienmērīgi izdilusi. arī ir piedzīvots... Pirmie simptomi: parādījās vibrācija, ko sajutu uz kreisā kāpšļa (ķēde kreisajā pusē). Ne es pats, ne servisa meistari neko neieraudzīja. Bet pēc brauciena pa eiropām (~5000km) jau bija tā, ka normāli nospriegot vairs nevarēja - vienā riteņa stāvoklī ķēde bija kā stīga, citā kārājās, kā... nu Jūs sapratāt!


skaidrs, tad tur vairs naw ko piipeet un jaameklee jauna. Ir kādi ieteikumi kaadu njemt?
Eu, man ar tas pats,ķēde grab un raustās. Vai nomainīji ķēdi? Kur pirki un par cik?

Offline

elf
17. Jun 2014, 08:44#78

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Es lietoju tikai AFAM ķēdes...Maxmoto ir liela izvēle ..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

termostats
17. Jun 2014, 11:59#79

Kopš: 08. Jul 2013

Ziņojumi: 103

Braucu ar: GSX-R 1000 K7

Iesakiet kur pirkt ķēdi un zobratu komplektu gsxr 1000 K7?

Paldies!

Offline

chirkainais
17. Jun 2014, 14:24#80

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


17 Jun 2014, 11:59:44 termostats rakstīja:
Iesakiet kur pirkt ķēdi un zobratu komplektu gsxr 1000 K7?

Paldies!

Aizbrauc uz Hondu apskaties! Pag ned biju, šķiet, redzēju kkādu akcijas zīmi, nez..ķēdēm vai zobratiem. Bet man Hondā pēdējā laikā patīk arvien vairāk, allaž var ko atrast.

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline