Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: KTM Adventure 950/990/1290
Autors | Ziņojums |
Atvilkt | | Kopš: 09. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 488
Braucu ar: SM, Enduro, Kross, Lāpsta
| Hello!
Jautājums tāds: vēlos nomainīt savam 990 SM izpūtēju bunduļus. Vai der sliponi tādi paši kā Adventūrerim? 10-11 gads? Ja neder- kāpēc/ ir iespēja pielāgot?
----------------- Lēnām tik pankūkas cepam. | Offline | | |
kristofers | | Kopš: 09. Apr 2009
No: Saldus
Ziņojumi: 52
Braucu ar: cforce 850
|
21 Jul 2014, 16:03:33 puisitis rakstīja:
20 Jul 2014, 22:20:02 cilveks52 rakstīja:
Nobraukti ap 40 000,nomira benzïna sūknis. Viņš nemirst uzreiz,vēl kādu brīdi čakarē smadzenes,(ta strādā ,ta ne.Ieslēdz aizdedzi un nedzirdi ka uzpumpē )labi ja tas notiek garāžā kā man.you tube vīri maina kontaktus bet Serģis to nepiedāvā,tikai sūkni komplektā,gaidu kad atsūtīs.Maksā gan tāds sūds.
Kaut kur ADVraiderā bija šī figņa ķidāta. Ir trīs iespējamie risinājumi.
Ir remontkomplekts.
Ar nelielām korekcijām var iebāzt cita moča pumpi (laikam no hondas)
var piemeklēt (laikam Mitsu)auto pumpi, tikai tādā gadījumā viņš fiziski atrodās ārpus bākas
Šis vēl interesants :
http://www.ktmtwins.com/cj-designs-ktm-950-facet-fuel-pump
šitādu pieliku hondai varadero,vis darbojās. | Offline | | |
tuciz | | Kopš: 24. Apr 2008
No: Lielvārde
Ziņojumi: 265
Braucu ar: KTM SDR & Yamaha YZF 250, can am outlander max ltd
| Hola,
ja nu kādam pēkšņi vajag mainīt degvielas kartes (remap), varu mēģināt palīdzēt. Pieslēgties ECU, nolasīt kļūdas u.t.t. | Offline | | |
|
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5179
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Drīzumā:
Nedaudz sīkāk:
http://www.motonews.ru/news.moto?id=11171&t...2686775142274725 | Offline | | |
nagan | | Kopš: 27. Sep 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: R1200GS
| Eku bildē jaunajam kāķim kreisā pusē aizmugurē ap zobratu tāds dzeltenīgs un iestiepts aptinies - tas tak kardāns | Offline | | |
riils | | Kopš: 12. Jul 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 274
Braucu ar: Pārmērīgu Piesardzību
|
25 Aug 2014, 13:50:15 maniac rakstīja:
Drīzumā:
Nedaudz sīkāk:
http://www.motonews.ru/news.moto?id=11171&t...2686775142274725
Shitam buus Superduke motors
Superduke versijā ir 180 - 190 zs.........
----------------- Mixin' Gas & Haulin' Ass | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5369
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Izskatās trausls.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
ansizzz | | Kopš: 30. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 408
Braucu ar: divriteni
| 950 Aventurei izskatās ka akumulatora baterija ir izgājusi finiša taisnē, pēc 4 dienu stāvēšanas, šorīt vairs nebija pielaižams, lādēšanu pavisam nesen mēriju, un tad likās jau, ka aķītim dienas ir skaitītas, bet cerēju izvilkt līdz sezonas beigām.
Tapēc jautājums, lai nobeigtu cienīgi sezonu ielikt kko vienkāršu un lētu, vai tomēr KTM rekomendēto yuasu, kas par kkādiem LP un tādiem aķiem ir vidēji 50-70 eur dārgāka? Esmu dzirdējis, ka lētie aķi nespējot ilgi turēt dēļ, novietojuma, kur esot motora priekšā gana karsts. Varbūt kāds var padalīties pieredzē, ir mainijis, uz ziemu pirkt jaunu dārgu aķi neliekas dikti prātīgi.[ Šo ziņu laboja ansizzz, 15 Sep 2014, 13:06:49 ]
----------------- Objects in mirrors can be faster than you appear
| Offline | | |
melnix | | Kopš: 07. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 11
Braucu ar: KTM Adventure 990; 1190
| Ar lēto āki sezonu iespējams noslēgsi ( vienīgi kad nu kuram sezona beidzas) , bet ilgstoši nekalpos.
| Offline | | |
puisitis | | Kopš: 18. Apr 2010
Ziņojumi: 22
Braucu ar: Adventure
| Ne rekomendētais akumulators nokalpoja 4 dienu braucienu / ~ 2000 km. Pēc tam, pastāvot trīs dienas, moto vairs nebija iedarbināms. Apmainīju pa garantiju pret rekomendējamo un rit otrais gads... | Offline | | |
sivenc | | Kopš: 01. Mar 2014
Ziņojumi: 18
Braucu ar: KTM LC8
| ar kaadu no siim trim opcijaam- compressinon damping, rebound damping vai spring preload
ir iespeejam prastajai 950 adventuurei reguleet priekseejaas daksas augstumu, iegrimi.? vai tomeer jaamaina atsperes, ja velos dabuut prieksu gaisaa.? | Offline | | |
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
| Man šķiet, ka ne ar vienu.
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
Valdis | | Kopš: 07. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 135
Braucu ar: KTM 950 Adventure, Honda CBR1000rr un Jawa 634-5 + velorex 562
|
12 Oct 2014, 22:06:51 sivenc rakstīja:
ar kaadu no siim trim opcijaam- compressinon damping, rebound damping vai spring preload
ir iespeejam prastajai 950 adventuurei reguleet priekseejaas daksas augstumu, iegrimi.? vai tomeer jaamaina atsperes, ja velos dabuut prieksu gaisaa.?
Ar spring preload dabūsi priekšu nedaudz augšā. Jāatceras gan, ka atsperes cietība ar to nemainās, un ja sit cauri, tad sitīs arī pēc tam. | Offline | | |
sivenc | | Kopš: 01. Mar 2014
Ziņojumi: 18
Braucu ar: KTM LC8
| cauri nesit, bet daksa ir paraak saspiestaa poziicijaa. vareetu taa buut, ka taas atsperes ir savu nokalpojushas? Eļļa ir nesen mainiita motorex 5W
[ Šo ziņu laboja sivenc, 16 Oct 2014, 20:09:54 ] | Offline | | |
Sandis_ur | | Kopš: 13. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 290
Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r
| Ir kādam bijusi iespēja palietot jauno 1190 Adventuri?
Kādi iespaidi?
----------------- Atmodini sevī Tīģeri! | Offline | | |
Resnais | | Kopš: 04. Jun 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 231
Braucu ar: KTM LC8 990R, KTM 500 EXC sixdays,
|
08 Jul 2015, 23:11:52 Sandis_ur rakstīja:
Ir kādam bijusi iespēja palietot jauno 1190 Adventuri?
Kādi iespaidi?
Ir mēģināts un daudz braukts kopā ar tādu pa bezceļu. Pašam ir 990R modelis, tāpēc varu padalīties ar iespaidiem.
1190 "+"
1.labākas bremzes;
2.demferis;
3.nenormāla jauda;
4.uz asfalta un parastas grantenes ir drošāks priekš ne tik pieredzējušiem braucējiem, jo mocis piedod kļūdas.
5.labāk vadās un ir drošāks uz līkumainiem asfalta ceļiem;
6. par 5 litriem lielāka bāka nekā vecajam modelim pie tāda paša patēriņa nozīmē vairāk kilometru starp uzpildēm.
7.ērtāks sēdeklis;
8.nav BMW 1200GS;
1190 "-"
1.slitāka amortizācija nekā vecajam R modelim;
2.smagāks un smagnējāks nekā vecais;
3.defektīvs gaisa filtrs, kas 13-14. gada modeļiem laida cauri smiltis, kā rezultātā pēc 150km pa grants ceļiem, pilnībā nosēdās vārsti.
4.cietas plastmasas detaļas, kas nozīmē, ka nometot moci zemē, plastmasas plīst un lūzt. Vecajiem modeļiem ir tik mīkstas, ka salauzt nevarēja.
5.smagā bezceļā, caurgājamība atpaliek no vecā modeļa.
6.ļoti daudz elektrība.
7.riepas ir bez kamērām, tas ierobežo riepu klāstu, ko var uzlikt un palielina risku akmeņainos un bedraunos kalnu apvidos.
2015.gada modeļiem jau ir novērsta gaisa filtra problēma, taču ir parādījusies problēma ar starteriem.
Kopumā ļoti labs mocis ar kuru var braukt visur kur acis rāda un ja nejauši sanāks iebraukt pilnīgā bezceļā, tad arī no tā varēs izbraukt bez problēmām.[ Šo ziņu laboja Resnais, 09 Jul 2015, 09:22:00 ] | Offline | | |
Resnais | | Kopš: 04. Jun 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 231
Braucu ar: KTM LC8 990R, KTM 500 EXC sixdays,
| | Offline | | |
Sandis_ur | | Kopš: 13. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 290
Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r
|
09 Jul 2015, 09:19:05 Resnais rakstīja:
08 Jul 2015, 23:11:52 Sandis_ur rakstīja:
Ir kādam bijusi iespēja palietot jauno 1190 Adventuri?
Kādi iespaidi?
Ir mēģināts un daudz braukts kopā ar tādu pa bezceļu. Pašam ir 990R modelis, tāpēc varu padalīties ar iespaidiem.
1190 "+"
1.labākas bremzes;
2.demferis;
3.nenormāla jauda;
4.uz asfalta un parastas grantenes ir drošāks priekš ne tik pieredzējušiem braucējiem, jo mocis piedod kļūdas.
5.labāk vadās un ir drošāks uz līkumainiem asfalta ceļiem;
6. par 5 litriem lielāka bāka nekā vecajam modelim pie tāda paša patēriņa nozīmē vairāk kilometru starp uzpildēm.
7.ērtāks sēdeklis;
8.nav BMW 1200GS;
1190 "-"
1.slitāka amortizācija nekā vecajam R modelim;
2.smagāks un smagnējāks nekā vecais;
3.defektīvs gaisa filtrs, kas 13-14. gada modeļiem laida cauri smiltis, kā rezultātā pēc 150km pa grants ceļiem, pilnībā nosēdās vārsti.
4.cietas plastmasas detaļas, kas nozīmē, ka nometot moci zemē, plastmasas plīst un lūzt. Vecajiem modeļiem ir tik mīkstas, ka salauzt nevarēja.
5.smagā bezceļā, caurgājamība atpaliek no vecā modeļa.
6.ļoti daudz elektrība.
7.riepas ir bez kamērām, tas ierobežo riepu klāstu, ko var uzlikt un palielina risku akmeņainos un bedraunos kalnu apvidos.
2015.gada modeļiem jau ir novērsta gaisa filtra problēma, taču ir parādījusies problēma ar starteriem.
Kopumā ļoti labs mocis ar kuru var braukt visur kur acis rāda un ja nejauši sanāks iebraukt pilnīgā bezceļā, tad arī no tā varēs izbraukt bez problēmām.
Par filtru un startera problēmām lasīju.
Mazliet biedē elektriskā peikare, vai viņas remonts nebūs dārgāks par pašu moci vēlāk?
Un vai jaunā piekare ir izturīgāka par veco, jeb tomēr vecā?
----------------- Atmodini sevī Tīģeri! | Offline | | |
envy | | Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
| elektriskā piekare nozīmē, ka skrūvites groza elektromotori, imho iekšā tur nekas citādāks nav.
mans sapnis ir 1190 advenrue R ar oldschool piekari, kam ir +30mm pret standarta.
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline | | |
melnix | | Kopš: 07. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 11
Braucu ar: KTM Adventure 990; 1190
| Visam iepriekš rakstītam var piekrist, izņemot par plastmasu – man viņa šķiet tikpat mīksta kā 990 ( zemē gan metis vēl neesmu)
Daudz ērtāks, ja brauc 2, nekā 990
990 bija robusts, kā nepieradināts zirgs, kas kompromisos neielaidās. 1190 ir kļuvis gudrāks , spēcīgāks, bet tajā pašā laikā ļoti tolerants, vairāk asfaltu mīlošs, smagāks.
Ja man būtu jābrauc sūrā ekspedīcijā, noteikti izvēlētos 990 s, bet ja jādodas tālā ceļojumā (pa dažādiem ceļiem) 1190 ir ideāls variants.
Elektronika darbojas ideāli (ABS , bremzes, stabilitātes sis. utt,) kas ar viņu būs nākotnē, laiks rādīs !
P.s. Filtra problēma viegli risināta ar tourtech filtru.
| Offline | | |
|
|