Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Droša braukšana

Tēma: Braukšanas skola

AutorsZiņojums
Morsitis
10. May 2010, 11:08#61

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

saatans - Tev vienkārsi gribas gudri padirst?? davai braucam uz 3niekiem un iztestēsies viena diska bremzes. tad varēsi turpināt sludināt!

Offline

martinss
10. May 2010, 11:24#62

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Mocim labaak vispar uz riepam kapeiku nezhiidot... Uz mocha gan nav sanacis, bet uz autinja paris reizes esmu reali izpratis vaardu "labas riepas atmaksajas sekundes desmitdaljaas" butiibu...

Bremzheeshanai buutisks ir arii piekares stavoklis, ipashi priekshai. Daudziem hidraulika vispar nestradaa, bet asak uzspiezhot tas atkozhas ar pamatiigu "knaabienu". Plus veel vairumam japanju, pat shodienas, pa seju vajadzeetu par dakshas konstrukciju bez vaarstiem hidraulikaa.


10 May 2010, 00:58:21 laurichh rakstīja:
Es pat teiktu, ka ikdienā pārvietojoties ar moci ļoti bieži ir ekstrēmi jābremzē, tas gan protams ir atkarīgs arī no braukšanas stila, jo agresīvāka braukšana , jo agresīvak(ekstrēmāk ) jābremzē. Un te ir pilnīga taisnība par praktizēšanos un to labāk trenēties sākt pie ļoti maza ātruma5, 10 km vērot pašam ko dara riepas, kā viņas tur un kad sāk izslīdēt. Ar vecēm nezināmas izcelsmes pārpumpētām koka kedām tāfeles izsmērēšana pret asfaltu garantēta. kad pārsēdos no čopera uz ielinieku, nebij kas pamāca un kamer tika atkosta sitēma tika nemazums asfalta uz savas ādas sajusts .
Ko man gribētos ieteikt ekspermentētājiem ir: uz priekšejās riepas iegādi nežīdot kapeiku, nepērciet hvz kādu riepu tikai tādēļ, ka ar viņu var dahuja nobraukt un lietoto riepu kantorī teica ka jā, jā šitā ir īstā. Par cik priekšējā dilst apmēram četreiz lēnāk kā aizmugurējā, tad var atļauties ikdienas braukšanai mīkstāka sastāva riepiņu priekšā , iepumpet spiedienu ap 2.0 pilsetā varbūt 2.2 un tadjau ar nelielu treniņu var arī normālus stopiņus taisīt pirms gajeju pārejām liekot piemīst biksēs gājējiem


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Morsitis
10. May 2010, 11:25#63

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

saaatans - es vienkārši nesapratu Tavu repliku par 1 bremžu disku

1) Tu uzskati, ka tas ir pa maz - pareizi?
2) Tu uzskati, ka ar 1 bremžu disku nevar nobremzēt - pareizi?
3) Tu uzskati, ka ja izveidojas situācija "stopijs" tas ir slikti - pareizi?
4) Tu uzskati, ka nospiežot bremzes "cik iekšā" ar diviem bremžu diskiem, tās nesabloķēsies - pareizi?

ja man kautkur nav taisnība, lūdzu palabo.

Manuprāt nav droši noraut uz mutes ar šļūcošu priekšējo riteni, ja raiders aiz pārmīziena ir sagriezis stūri un nospiedis ūberkrutās 2 disku bremzes līdz ručkai.. starp citu - kad tieši Tu pēdējo reizi esi nobremzējis tā "cik nav bail"?

Offline

eds
10. May 2010, 11:25#64

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


10 May 2010, 11:17:55 saaatans rakstīja:
...Turklāt man nekad nav veidojušies stopi pie ekstrēmas bremzēšanas uz ielas moča, uz enduro un skūtera tā bija(patīkami gan nebija)!!


tas nozīmē, ka tu brauc tā kā ōme

īstenībā jau nav divas vienādas situācijas. es pāris reizes kritiskā brīdī esmu uztaisījis stopiju, vienreiz ar kundzi aizmugurē, un vienreiz kundze mani uzšļūcināja uz bākas augšā. un tad es ar kājām nevarēju aizsniegt zemi un mo apgāzās.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Morsitis
10. May 2010, 11:44#65

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

saatans - Tu ļoti konkrēti novirzies no sākuma tēmas

Es diezgan labi zinu no kā veidojas kontrolētas un ne tik kontrolētas situācijas gan dodot ļoti pārāk daudz gāzi gan arī pārāk emocionāli bremzējot.

Es laikam esmu no tiem personāžiem, kuriem mīzējnervs ir pietiekami liela izmēra un tāpēc cenšos izprast lietas, ko daru un tajā skaitā saprast tehniku ar kuru ikdienā pārvietojos

Offline

uldens2
10. May 2010, 12:03#66

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


10 May 2010, 10:55:18 saaatans rakstīja:
Ekstrēma bremzēšanas laikā ja veidojas stopi, tas nav nekāds drošs pasākums, jo iedomājies ka mocis tev lido uz muguru virsu un nav kur likties!

Bad stopi
Ja neesi mizals tad ar stopijiem viss kartiba.Tikai mazliet japatrenejas lai neparauj uz muti.Starp citu regulari treniņi veido daudz lielaku drošibu uz ceļa,neka visi tavi uberkrutie nieciņi pa dargu naudu ar mudaku uz moča.Ja nav pareizo sajutu neglabs ne tavi dubultie bremžu diski,ne armetas šļaukas ne krutie amiši.Meistars ar ižu brauks labak nekā alnis uz ducata

Offline

Cognition
10. May 2010, 12:38#67

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS


10 May 2010, 12:03:26 uldens2 rakstīja:

10 May 2010, 10:55:18 saaatans rakstīja:
Ekstrēma bremzēšanas laikā ja veidojas stopi, tas nav nekāds drošs pasākums, jo iedomājies ka mocis tev lido uz muguru virsu un nav kur likties!

Bad stopi
Ja neesi mizals tad ar stopijiem viss kartiba.Tikai mazliet japatrenejas lai neparauj uz muti.Starp citu regulari treniņi veido daudz lielaku drošibu uz ceļa,neka visi tavi uberkrutie nieciņi pa dargu naudu ar mudaku uz moča.Ja nav pareizo sajutu neglabs ne tavi dubultie bremžu diski,ne armetas šļaukas ne krutie amiši.Meistars ar ižu brauks labak nekā alnis uz ducata


+100
... bet linkotās bremzes (Dual CBS) ielas braukšanai rullē ....

-----------------
The Power of Dreams !

Offline

laurichh
10. May 2010, 17:41#68

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:

nu bļin jūs te pacēlāt hujņu, a nevienam no jumsim neienāca prātā, ka ir moči kam ar vienu disku lai apstātos ir jau pardaudz? svars , bremžudiska izmērs, utt!galarezultātā riepas piemērotība segumam. 80.to beigu un 90sakuma močiem, vairāk gan ieliniekiem bij ļoti bieži viens disks un ar to bij atliektiem galiem protams braucot šodien, ar tik seniem močiem kad tās vecās gumijas šļaukas bremzējot uzpūšas daudzos gadijumos arī pr.dakša ir nekopta un kluči desmitreiz izmērcēti bremžueļļā tas ir daudz par maz, armētās šļaukas liek nevis lai pazīmētos čomaku vidū, bet gan lai precīzāk un dozētāk varētu bremzēt. tas nu tā, mūsdienu mcim , ja ir tas viens disks bremzēšanai, značit ar to ir gana, jo visticamāk tas mocis ir gana viegls , lai ar to apstātos, cita lieta ir baikam vienu disku amputēt apstāties arī varēs, tik tas uz šo svaru, diska izmēru un slodzi vairs nebūs efektīvi.
par stopīšiem , stopīši jātrenē nejau lai stopotu, protams tas ir neaizstājama zīmēšanās sastāvdaļa, bet gan tādejādi braucējs var apjēgt sava moča galējās robežas.Braucējam ir jāzin kurā brīdī tas mocis sāk celties gaisā, kad sāk slīdēt , cik daudz slēgt aizmuguri klāt, kad ko atlaist, to visu saprast var tikai treniņu rezultātā, ļoti daudzi zaļie gurķi izlīmējas tikai tādēļ, ka to nezin un situācijās kurās pietiktu tikai piebremzēt un izvairīties no šķēršļa tiek sabloķēti rati un notiek avārija, kā rezultātā vai, vai, vai.jo vairāk brauc , trenē visādus stopīšus un citas hujņas, jo labāk tu saproti ko tavs mocis var, ko nē un kad kas ir vajadzīgs.

-----------------
26697542

Offline

MIGs
10. May 2010, 18:11#69

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nezinu - man kautkā arī ar vienu disku mocis stājas mierā, ka nu tikai. Asi nospiežot priekšējās bremzes ir divas situācijas - stopijs, vai izslīdējusi priekšējā riepa. Viss atkarīgs no tā, ko un kā tu gribi panākt( kā sēdi, atbalsties, kā spied, blablabla)... Nu vēl ir situācija, ka bremzes tiek speistas tikai knapi ar domu "A ja nu izslīd ?!" ...

Un vēl viena lieta - var zināt kaut visas pasaules gudrībna, pat varbūt tās macēt pielietot praksē, bet kamēr to neiemācīsies refleksu līmenī tikmēr nekas nebūs. Tas izpaužas tā, ka VISPIRMS DARI UN TAD DOMĀ ! Galva ir pārāk lēna, domāt ir LĒNI, tam visam ir jābūt refleksos. Un to var dabūt tikai trennējot sevi. Es to vairāk vai mazāk daru, gan trasē, gan ikdienā huļigānojot pa ielām. Man patīk braukt dinamiski/agresīvi, ātri uzsākt, strauji apstāties utt. Ikdienā braucu un neatslābstu. No savas peiredzes saku - vislielākā huiņa ir tad, kad tu brauc atslābis - tipa pa Salinieku aiz kāda auto un domā par kautko - vēlāk noreaģēsi uz kādu muļķi kas met pa nažiem, nekā tad, kad ar pilnu pūlksteni velc starp autiņiem.(Par saprātu un pareizībe te nav runa)...

-----------------

Offline

Eliks
10. May 2010, 21:48#70

Kopš: 05. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 346

Braucu ar: MT-03

galvenais atcerēties, ka pilsēta nav trase

Offline

martinss
10. May 2010, 22:05#71

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Diemzhel ne visiem mochiem no ruupniicas bremzes ir pietiekami efektiivas, manejaam ir shvaki ar vienu disku... Tukshaa (tb, vienam) veel kaut kaa var iztikt (lai gan ir jutami slaabanas priekshejaas), bet divataa ir katastrofali pa vaaju. To atzina arii pats razhotajs un no noteikta gada saka likt divus diskus priekshaa.


10 May 2010, 17:41:48 laurichh rakstīja:
nu bļin jūs te pacēlāt hujņu, a nevienam no jumsim neienāca prātā, ka ir moči kam ar vienu disku lai apstātos ir jau pardaudz? svars , bremžudiska izmērs, utt!galarezultātā riepas piemērotība segumam. 80.to beigu un 90sakuma močiem, vairāk gan ieliniekiem bij ļoti bieži viens disks un ar to bij atliektiem galiem protams braucot šodien, ar tik seniem močiem kad tās vecās gumijas šļaukas bremzējot uzpūšas daudzos gadijumos arī pr.dakša ir nekopta un kluči desmitreiz izmērcēti bremžueļļā tas ir daudz par maz, armētās šļaukas liek nevis lai pazīmētos čomaku vidū, bet gan lai precīzāk un dozētāk varētu bremzēt. tas nu tā, mūsdienu mcim , ja ir tas viens disks bremzēšanai, značit ar to ir gana, jo visticamāk tas mocis ir gana viegls , lai ar to apstātos, cita lieta ir baikam vienu disku amputēt apstāties arī varēs, tik tas uz šo svaru, diska izmēru un slodzi vairs nebūs efektīvi.



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

ductape
10. May 2010, 23:44#72

Kopš: 29. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: A kategoriju

nu hvz kas Jums tur par probleemaam - es kaa galiigs chainjiks metu pa nazhiem un driizaak pats no taa mopeeda nolidoshu nekaa pakalja celsies gaisaa. cits staasts liikumos - tad toch easy prieksha izsliid nometot pa nazhiem

Offline

Gasjs
12. May 2010, 16:28#73

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 265

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Atgriezhoties pie temata.
Paldies spyderam par kursiem. Man dikti nodereeja. Tagad krietni labaak zinu sava "agronoma sapnja" iespeejas, attieciigi ikdienas braukshanaa buus lielaaka rezerve.

Komenc par cenu: 1x viduveeja kjiveres vai 0.5x normaala kjiveres cena, manupraat nav daudz par kursiem. Pie tam - kursi ir teju individuaali (man iznaaca 100% individuaali). Njemot veeraa taas stundas, ko spyder uz mani izteereeja, kursu cena ir veerteejama kaa labdariiba no spyder puses.

Komenc par baudu: ir patiikami uz trases ar "agronoma sapni" paiet garaam litriigam baikam

Offline

Eliks
12. May 2010, 16:58#74

Kopš: 05. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 346

Braucu ar: MT-03


12 May 2010, 16:28:40 Gasjs rakstīja:
Atgriezhoties pie temata.
Paldies spyderam par kursiem. Man dikti nodereeja. Tagad krietni labaak zinu sava "agronoma sapnja" iespeejas, attieciigi ikdienas braukshanaa buus lielaaka rezerve.

Komenc par cenu: 1x viduveeja kjiveres vai 0.5x normaala kjiveres cena, manupraat nav daudz par kursiem. Pie tam - kursi ir teju individuaali (man iznaaca 100% individuaali). Njemot veeraa taas stundas, ko spyder uz mani izteereeja, kursu cena ir veerteejama kaa labdariiba no spyder puses.

Komenc par baudu: ir patiikami uz trases ar "agronoma sapni" paiet garaam litriigam baikam


Nu jā spaiders jau tevi baigi slavēja, ka jau pirmajā trases treniņā uzlaboji savu laiku pa 15 sekundēm.

Es līdz tavam rezultātam netiku. Šodien no rīta pilnīga laža, nekas nesanāk - izrādās iemesls, negulētā nakts (3h gulēts) un tas viss atspoguļojas trasē. Tiesa gan pēc stundu garas smadzeņu skalošanas no spaider puses ar otro piegājienu atkal jau sāku kāpšļus skrāpēt un uzlaboju savu personīgo laiku, bet līdz tevīm, cik nopratu, man vēl tālu.

Nu neko. Tagad jāiet individuāli skilli uzlabot. Jāsasniedz tā 1min 08sek. lai arī varu ar savu viencilindru garām litrīgajiem baikiem gasēt

Vispār šodien pirmo reizi izjutu, ko nozīmē kad ir tikai viens cilindrs! Kārba īsa, jo īsa un nav fun trasē līkumos ātrumus turpu šurpu slēgāt!

[ Šo ziņu laboja Eliks, 12 May 2010, 16:59:27 ]

Offline

Gacho
12. May 2010, 17:01#75

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Tā, vsjo, mans mēŗķis, savākt finansi un šovasar arī iziet kursus! Hmm, man 7. jūlijā dzimene, mok kāds grib uzdāvināt

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

Morsitis
12. May 2010, 18:44#76

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon


12 May 2010, 16:28:40 Gasjs rakstīja:
Atgriezhoties pie temata.
Paldies spyderam par kursiem. Man dikti nodereeja. Tagad krietni labaak zinu sava "agronoma sapnja" iespeejas, attieciigi ikdienas braukshanaa buus lielaaka rezerve.

Komenc par cenu: 1x viduveeja kjiveres vai 0.5x normaala kjiveres cena, manupraat nav daudz par kursiem. Pie tam - kursi ir teju individuaali (man iznaaca 100% individuaali). Njemot veeraa taas stundas, ko spyder uz mani izteereeja, kursu cena ir veerteejama kaa labdariiba no spyder puses.

Komenc par baudu: ir patiikami uz trases ar "agronoma sapni" paiet garaam litriigam baikam

nu viss... vot šis teksts... vienvārdsakot - gribu redzēt Tevi trasē nu ne gluži tā ka skrieties, bet nu kopīgi pabraukāties jau nu točna!

Offline

MIGs
12. May 2010, 20:45#77

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


12 May 2010, 16:58:57 Eliks rakstīja:
Vispār šodien pirmo reizi izjutu, ko nozīmē kad ir tikai viens cilindrs! Kārba īsa, jo īsa un nav fun trasē līkumos ātrumus turpu šurpu slēgāt!

Viens cilinfrs ir asāks.
Īsa kārba ?! Es ar krosa kārbu braucu pa biķernieku kartodromu un @333...
Nepatīk slēgties !? Iegādājies automātu vai trolejbusu.

-----------------

Offline

Gasjs
12. May 2010, 21:06#78

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 265

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)


12 May 2010, 18:44:48 Morsitis rakstīja:

nu viss... vot šis teksts... vienvārdsakot - gribu redzēt Tevi trasē nu ne gluži tā ka skrieties, bet nu kopīgi pabraukāties jau nu točna!


Neko dizhu jau neieraudziisi - ar 3 treninjiem par meistaru nekljuust. Bet shodien tieshaam izdevaas gan kaapsli pastriikjeet, gan dazhiem baikiem (acimmredzot ar veel mazaaku treninju staazhu) paiet garaam.

Ir doma kaadreiz uz Bikjeriem piebraukt 4dienaas. Varam tad saskrieties. Tas gan nebuus tuvaako 2 nedeelju laikaa.

Offline

laurichh
12. May 2010, 21:22#79

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:


12 May 2010, 21:06:57 Gasjs rakstīja:

12 May 2010, 18:44:48 Morsitis rakstīja:

nu viss... vot šis teksts... vienvārdsakot - gribu redzēt Tevi trasē nu ne gluži tā ka skrieties, bet nu kopīgi pabraukāties jau nu točna!


Neko dizhu jau neieraudziisi - ar 3 treninjiem par meistaru nekljuust. Bet shodien tieshaam izdevaas gan kaapsli pastriikjeet, gan dazhiem baikiem (acimmredzot ar veel mazaaku treninju staazhu) paiet garaam.

Ir doma kaadreiz uz Bikjeriem piebraukt 4dienaas. Varam tad saskrieties. Tas gan nebuus tuvaako 2 nedeelju laikaa.

un ko tu strīķēsi, ja brauksi mazliet ātrāk tais pašos līkumos?

-----------------
26697542

Offline

Gasjs
12. May 2010, 22:31#80

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 265

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Neizkodu jautaajumu. Visticamaak, ka es veel mazliet aatraak tajos pashos liikumos vienkaarshi nebraukshu.


12 May 2010, 21:22:47 laurichh rakstīja:

un ko tu strīķēsi, ja brauksi mazliet ātrāk tais pašos līkumos?

Offline