Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Aptaujas / Balsošanas par tēmām

Tēma: Suzuki DRZ 400

AutorsZiņojums
spring
29. Sep 2014, 11:20#61

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange


29 Sep 2014, 10:39:19 Negantelis rakstīja:
Būsi piecipis eļļu pie sajūga diskiem, metāliskie paliek kā glazēti. Palīdzēs tikai izjaukšana un iztīrīšana.

Es gan nevaru iedomāties kāpēc tā būtu jāslidina sajūgs,to nav viegli piecept.


nu pirmajā reizē jau labi pacepināju diskus... no purva bija kaut kā jātiek ārā.

ņemot vērā Bagara teikto par 1.2mm kopējās pakas samazinājumu - tagad sāku domāt ka tiešām visi diski jānomaina...
tik nevaru saprast vai vērts mainīt arī piespiedēj disku un otru galu kur diski piespiežās....
summa jau sanāk diezgan nelaba kopā. gribās "pa lēto" atrisināt....

Offline

Negantelis
29. Sep 2014, 11:33#62

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Galos jaubir alumīnijs, tur jau var uz aci redzēt ir dilums vai nav.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

spring
29. Sep 2014, 15:12#63

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange

vēlreiz viss tika izjaukts un šoreiz jau ļoti rūpīgi apskatīts un nodots komisijai

jocīgi ka pēc 2 īsiem braucieniem atsperes Lucas ir kritušas no 53mm uz... 40mm. (servisa limits 49.9)
protams - metāla diski savērpušies, frikcijas itkā biezums ir bet izskats nav.

lēmums - jāmaina viss.
un tad kā tika teikts - jādod ručkā agresīvāk lai neslīd sajūgs bet riepa

gaidam detaļas....

Offline

kinigadners
29. Sep 2014, 16:03#64

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


29 Sep 2014, 15:12:53 spring rakstīja:
vēlreiz viss tika izjaukts un šoreiz jau ļoti rūpīgi apskatīts un nodots komisijai

jocīgi ka pēc 2 īsiem braucieniem atsperes Lucas ir kritušas no 53mm uz... 40mm. (servisa limits 49.9)
protams - metāla diski savērpušies, frikcijas itkā biezums ir bet izskats nav.

lēmums - jāmaina viss.
un tad kā tika teikts - jādod ručkā agresīvāk lai neslīd sajūgs bet riepa

gaidam detaļas....

Offline

Negantelis
30. Sep 2014, 10:35#65

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Atnāca paciņa ar uzrakstu BIG BORE, un Camshafts.

Kad uzkrāmēt? HVZ.



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

andrr
30. Sep 2014, 10:57#66

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor


30 Sep 2014, 10:35:02 Negantelis rakstīja:
Atnāca paciņa ar uzrakstu BIG BORE, un Camshafts.

Kad uzkrāmēt? HVZ.





Obligāti uztaisi FOTO/Video atskaiti par BigBore instalāciju !

Pa cik $$$ sanāca komplekts ?

Offline

andrr
30. Sep 2014, 17:44#67

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor

Lūk man tad interesēs cik liels efekts būs no tām "niknajām" sadalenēm?

Vēl jau arī aftermarket pilnā izplūde, FCR karbiņš ir vajadzīgs, lai tas BigBore + Camshafts varētu elpot un griezties uz pilnu atdevi .. $$$ ... sanāk jau nebudžetīgi

Offline

andrr
30. Sep 2014, 17:50#68

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor

BigBore - "the best bang for your bucks"
Par relatīvi maz $$ reāli daži HP un kaudze Ņūtonmetru klāt

Kāds negrib noeksperimentēt un paņemt lēto BigBore komplektu ?


http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-DRZ400-DRZ-400-4...37fe&vxp=mtr

Pa 250$ viss komplekts "tiek mests pakaļ pa pus-velti", ņem un skrūvē virsū

Offline

Negantelis
12. Oct 2014, 09:59#69

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Tā kā ārā sākusies laivu sezona tad varētu uzkrāēt cilindru un sadalenes, bet noderētu servisa manuālis priekš Nm.

Nevarēju pats atrast manuāli, varbūt kāds vr padalīties?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

karlsons
12. Oct 2014, 10:19#70

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


12 Oct 2014, 09:59:36 Negantelis rakstīja:
Tā kā ārā sākusies laivu sezona tad varētu uzkrāēt cilindru un sadalenes, bet noderētu servisa manuālis priekš Nm.

Nevarēju pats atrast manuāli, varbūt kāds vr padalīties?


reku kautkāds

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Voicha
12. Oct 2014, 10:23#71

Kopš: 23. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 199

Braucu ar: Mezha Kapli


12 Oct 2014, 09:59:36 Negantelis rakstīja:
Tā kā ārā sākusies laivu sezona tad varētu uzkrāēt cilindru un sadalenes, bet noderētu servisa manuālis priekš Nm.

Nevarēju pats atrast manuāli, varbūt kāds vr padalīties?


reku uzmetu uz failiemLV

http://failiem.lv/u/vmtgicz

Tu tak man teici, ka nafig taa jauda mezhaa

Offline

Negantelis
13. Oct 2014, 08:16#72

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


12 Oct 2014, 10:23:48 Voicha rakstīja:

12 Oct 2014, 09:59:36 Negantelis rakstīja:
Tā kā ārā sākusies laivu sezona tad varētu uzkrāēt cilindru un sadalenes, bet noderētu servisa manuālis priekš Nm.

Nevarēju pats atrast manuāli, varbūt kāds vr padalīties?


reku uzmetu uz failiemLV

http://failiem.lv/u/vmtgicz

Tu tak man teici, ka nafig taa jauda mezhaa


Paldies.

Nu a ja nu noder?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

spring
19. Oct 2014, 16:51#73

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange

peec ilgas gaidiishanas beidzot tika dabuuts OEM sajūgs. pie reizes arī nomainīju aizm zobr 39->47 jo gudri cilvēki teica ka nav ko mocīt sajūgu.

jāsaka ka pēc šodienas testa - cits mocis!! ratā rauj pats un iet pavisam citādāk.

ja nu kāds grib izprovēt sajūga izturību un tipa dabūt 6. robu - varu aizdot 39. zobu aizm zobratu un keedi
pa šoseju jau super iet

Offline

STRtech
21. Oct 2014, 15:03#74

Kopš: 21. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 78

Braucu ar:


30 Sep 2014, 17:50:19 andrr rakstīja:
BigBore - "the best bang for your bucks"
Par relatīvi maz $$ reāli daži HP un kaudze Ņūtonmetru klāt

Kāds negrib noeksperimentēt un paņemt lēto BigBore komplektu ?


http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-DRZ400-DRZ-400-4...37fe&vxp=mtr

Pa 250$ viss komplekts "tiek mests pakaļ pa pus-velti", ņem un skrūvē virsū



Ja nu kādu interesē šāds komplekts, tad varu tādu piedāvāt MP biedriem pa 310 EUR, pieejams uz nākamo darba dienu!

-----------------
Motociklu rezerves daļas:
www.ride.lv

Amortizatoru serviss:
www.strtech.lv

Offline

andrr
21. Oct 2014, 18:09#75

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor


21 Oct 2014, 15:03:14 STRtech rakstīja:

30 Sep 2014, 17:50:19 andrr rakstīja:
BigBore - "the best bang for your bucks"
Par relatīvi maz $$ reāli daži HP un kaudze Ņūtonmetru klāt

Kāds negrib noeksperimentēt un paņemt lēto BigBore komplektu ?


http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-DRZ400-DRZ-400-4...37fe&vxp=mtr

Pa 250$ viss komplekts "tiek mests pakaļ pa pus-velti", ņem un skrūvē virsū



Ja nu kādu interesē šāds komplekts, tad varu tādu piedāvāt MP biedriem pa 310 EUR, pieejams uz nākamo darba dienu!


STRtech - paldies par zobratu, ko šodien iepirku

Nevienam citam (nu vismaz tām pāris bodēm kurās biju vai sazvanīju ) uz vietas nebij, bij jāsūta un jāgaida vismaz nedēļa !

Par BIGBore būs jāpadomā :P

Offline

zix
13. Jan 2015, 07:52#76

Kopš: 12. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: DRZ400SM-E ; R1100S

SM piekare ir krietni labāka-sākot jau ar apgriezto dakšu priekšā.
Un DRZ SM + lielo riteņu komplekts (18' un 21') ir variants

[ Šo ziņu laboja zix, 13 Jan 2015, 07:52:23 ]

Offline

andrr
14. Jan 2015, 11:00#77

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor


13 Jan 2015, 07:52:01 zix rakstīja:
SM piekare ir krietni labāka-sākot jau ar apgriezto dakšu priekšā.
Un DRZ SM + lielo riteņu komplekts (18' un 21') ir variants

SM rullē! Var gan slīpēt asfaltu gan pamēģināt iebraukt mežā ar tiem pašiem SM ratiem izbaudīt kūdras garšu
Pēc tam var piepirkt klāt Enduro ratu komplektu 21"un 18", kas būs daudz lētāk nekā S versijai uzlikt SM ratus, apgriezto dakšu un palielinātās SM bremzes.

DRZ ar 17" sumo ratiem bezceļos:





Offline

adatas
23. Jan 2015, 16:18#78

Kopš: 23. Jan 2015

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Labāk ieteiktu kādu no Yamaha.

-----------------
Ilgmūžīgi dažāda lieluma ledusskapji ar saldētavu | Hansapost.lv

Offline

andrr
23. Jan 2015, 19:24#79

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor


23 Jan 2015, 16:18:42 adatas rakstīja:
Labāk ieteiktu kādu no Yamaha.

nu iesaki kādu alternatīvu, kam nav jāmaina eļļa ik pa 5-10 motorstundām un jāsatraucas par atlikušo motora resursu, kad sanāk izgāzt liekus pārsimts km pa grantenēm

Offline

andrr
23. Jan 2015, 19:27#80

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor

Protams DRZ ir "zelta vidusceļš"/kompromiss starp jaudu/svaru un apkopju biežumu/izmaksām.

Ja gribi jaudīgu un vieglu tad ņem krosenieku

Offline