Arī pieliku UPS 1500VA, ja darbojas šneks, ventilators, abi cirkulācijas sūkņi, tad apmēram 20 minūtes. Kad katls gaidīšanas režīmā, tad krietni ilgāk.
P.S. Upsis vecs, baterijas jāmaina nost 4x pa 12V 12 Ah.
Labāk UPSi likt tikai cirkulācijas sūknim, lai tas parūpējas par katla nepārkurināšanu, kad beidzas elektrība. Tas ir nedaudz prātīgāks risinājums, jo uzzinot par elektrības pārtraukumu, varēs atkal iekurt katlu. Ja šneks būs piegrūdis katlu ar granulām un beidzas UPS, tad ūdens pārkarsēsies par tvaiku un būs lielāks vai mazāks :kaboom:
Neviens motobraucējs nav bīstamāks par riteņbraucēju Braukšanas kultūra pie mums stipri klibo, gribētos lai menti vairāk viņus drtātētu par CSN. Katru dienu vienā nelielā ceļa posmā pa kādiem trim, kuri izpildās. Braukšana pa pretējo joslu, sarkanie luksaforā un vēl daž ne dažādi triki. Vakar vienam bij stipra vēlme braucot garām iedotpaātrinājumu ar zābaku, bet noturējos. Bet tā kā man nervi švaki, laikam sākšu stāties pie tādiem un mācīt dzīvi.
[ Šo ziņu laboja Naits, 05 Jun 2012, 08:56:35 ]
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
Vakar ap 16:50 braucu pa Biķernieku ielas mežu, te pēkšņi no priekšas parādās viens lidonis uz diviem riteņiem (kas brauc ar trases numuru 69) veic apdzīšanu pa pretējo joslu, kur autosi nāk pretim bez jebkādām ārējās apgaismes ierīcēm, ar ātrumu itkā pati kaulainā dzītos pakaļ. Nu čali kur tev prāts? Tur pietika kādam nedaudz pabraukt uz vidu un būtu kvīīīī kvīīīī
05 Jun 2012, 09:54:18 reimondz rakstīja:
Vakar ap 16:50 braucu pa Biķernieku ielas mežu, te pēkšņi no priekšas parādās viens lidonis uz diviem riteņiem (kas brauc ar trases numuru 69) veic apdzīšanu pa pretējo joslu, kur autosi nāk pretim bez jebkādām ārējās apgaismes ierīcēm, ar ātrumu itkā pati kaulainā dzītos pakaļ. Nu čali kur tev prāts? Tur pietika kādam nedaudz pabraukt uz vidu un būtu kvīīīī kvīīīī
05 Jun 2012, 08:56:06 Naits rakstīja:
Neviens motobraucējs nav bīstamāks par riteņbraucēju Braukšanas kultūra pie mums stipri klibo, gribētos lai menti vairāk viņus drtātētu par CSN. Katru dienu vienā nelielā ceļa posmā pa kādiem trim, kuri izpildās. Braukšana pa pretējo joslu, sarkanie luksaforā un vēl daž ne dažādi triki. Vakar vienam bij stipra vēlme braucot garām iedotpaātrinājumu ar zābaku, bet noturējos. Bet tā kā man nervi švaki, laikam sākšu stāties pie tādiem un mācīt dzīvi.
ble, nu mums taa jau nav viegli, nebrauc virsuu
besii tie pidarasi, kam stuuri uz 15 graadiem braucot garaam velasipeedistam, gruuti pagriezt. taisa milenes, snaiperi varenie - a aizkjers vai paraus to velasipeedistu, peec tam varees stundaam mentus gaidiit, protokolus rakstiit un taisnoties - a nah tas vajadziigs? es pats, kad ar 4 ritenjiem paarvietojos, vienmeer apbraucu velasipeedistus ar vismaz 1.5 metru intervaalu. gabals tak nenokritiis...
----------------- if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams
05 Jun 2012, 08:56:06 Naits rakstīja:
Neviens motobraucējs nav bīstamāks par riteņbraucēju Braukšanas kultūra pie mums stipri klibo, gribētos lai menti vairāk viņus drtātētu par CSN. Katru dienu vienā nelielā ceļa posmā pa kādiem trim, kuri izpildās. Braukšana pa pretējo joslu, sarkanie luksaforā un vēl daž ne dažādi triki. Vakar vienam bij stipra vēlme braucot garām iedotpaātrinājumu ar zābaku, bet noturējos. Bet tā kā man nervi švaki, laikam sākšu stāties pie tādiem un mācīt dzīvi.
ble, nu mums taa jau nav viegli, nebrauc virsuu
besii tie pidarasi, kam stuuri uz 15 graadiem braucot garaam velasipeedistam, gruuti pagriezt. taisa milenes, snaiperi varenie - a aizkjers vai paraus to velasipeedistu, peec tam varees stundaam mentus gaidiit, protokolus rakstiit un taisnoties - a nah tas vajadziigs? es pats, kad ar 4 ritenjiem paarvietojos, vienmeer apbraucu velasipeedistus ar vismaz 1.5 metru intervaalu. gabals tak nenokritiis...
Besī tie jobanie velosipēdisti kas hujārī pa ielas vidu-brauc pa ietvi ibio. Un vēl nenormāli kretinē šitā lidošana pāri gājēju pārejām. Vienteiz ar moci vienu jau nobakstīju un ja raus vēl priekšā paši vainīgi - āfrika sver dahuja.
Besī tie jobanie velosipēdisti kas hujārī pa ielas vidu-brauc pa ietvi ibio. Un vēl nenormāli kretinē šitā lidošana pāri gājēju pārejām. Vienteiz ar moci vienu jau nobakstīju un ja raus vēl priekšā paši vainīgi - āfrika sver dahuja.
nu, gluzi uzstaajiigi pa ielas vidu braukt nevajadzeetu, bet ja tu esi licis tiesiibas peedeejo 3 - 5 gadu laikaa, tad zini, ka vairs nav tas teksts, ka velosipeedistam jaabrauc max 1 metru no celja nomales. a taas nomales mums pats zini kaadas, vot i tiek apbrauktas luukas, bedres uttp. savukaart pa trotuaariem i cits staasts - ne a visiem velo tur normaali pa apmaleem var lekt augsaa \ lejaa, paarvietoshanaas pa trotuaariem i leenaaka, nekaa pa ielaam, da i pa trotuaaru braucot, pie katra krusta jaabremzeejas un jaaluuraas - jo prieksrokas saadaa situaacijaa nav nekad. braucot ar velo pa galveno ielu, prieksroka ir.
nu i galugalaa, peec CSN velo ir atljauts braukt pa koplietoshanas celjiem. taa ka tavas bravuuras par izsmeereeshanu un aafrikas svaru i nevietaa - ja nu kaads ar 2-3 - 15 tonniigu autosu tevi a visu aafriku izsmeeree, taapeec ka "zb tie iiblji motociklisti - lai braukaa pa bikernieku trasi!"...?
jeb tev vienmeer taisniiba, jo esi ar iipashaam vajadziibaam un privileegijaam, ne kaa "visi" ?
----------------- if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams
05 Jun 2012, 08:56:06 Naits rakstīja:
Neviens motobraucējs nav bīstamāks par riteņbraucēju Braukšanas kultūra pie mums stipri klibo, gribētos lai menti vairāk viņus drtātētu par CSN. Katru dienu vienā nelielā ceļa posmā pa kādiem trim, kuri izpildās. Braukšana pa pretējo joslu, sarkanie luksaforā un vēl daž ne dažādi triki. Vakar vienam bij stipra vēlme braucot garām iedotpaātrinājumu ar zābaku, bet noturējos. Bet tā kā man nervi švaki, laikam sākšu stāties pie tādiem un mācīt dzīvi.
ble, nu mums taa jau nav viegli, nebrauc virsuu
besii tie pidarasi, kam stuuri uz 15 graadiem braucot garaam velasipeedistam, gruuti pagriezt. taisa milenes, snaiperi varenie - a aizkjers vai paraus to velasipeedistu, peec tam varees stundaam mentus gaidiit, protokolus rakstiit un taisnoties - a nah tas vajadziigs? es pats, kad ar 4 ritenjiem paarvietojos, vienmeer apbraucu velasipeedistus ar vismaz 1.5 metru intervaalu. gabals tak nenokritiis...
Besī tie jobanie velosipēdisti kas hujārī pa ielas vidu-brauc pa ietvi ibio. Un vēl nenormāli kretinē šitā lidošana pāri gājēju pārejām. Vienteiz ar moci vienu jau nobakstīju un ja raus vēl priekšā paši vainīgi - āfrika sver dahuja.
Besī tie jobanie velosipēdisti kas hujārī pa ielas vidu-brauc pa ietvi ibio. Un vēl nenormāli kretinē šitā lidošana pāri gājēju pārejām. Vienteiz ar moci vienu jau nobakstīju un ja raus vēl priekšā paši vainīgi - āfrika sver dahuja.
nu, gluzi uzstaajiigi pa ielas vidu braukt nevajadzeetu, bet ja tu esi licis tiesiibas peedeejo 3 - 5 gadu laikaa, tad zini, ka vairs nav tas teksts, ka velosipeedistam jaabrauc max 1 metru no celja nomales. a taas nomales mums pats zini kaadas, vot i tiek apbrauktas luukas, bedres uttp. savukaart pa trotuaariem i cits staasts - ne a visiem velo tur normaali pa apmaleem var lekt augsaa \ lejaa, paarvietoshanaas pa trotuaariem i leenaaka, nekaa pa ielaam, da i pa trotuaaru braucot, pie katra krusta jaabremzeejas un jaaluuraas - jo prieksrokas saadaa situaacijaa nav nekad. braucot ar velo pa galveno ielu, prieksroka ir.
nu i galugalaa, peec CSN velo ir atljauts braukt pa koplietoshanas celjiem. taa ka tavas bravuuras par izsmeereeshanu un aafrikas svaru i nevietaa - ja nu kaads ar 2-3 - 15 tonniigu autosu tevi a visu aafriku izsmeeree, taapeec ka "zb tie iiblji motociklisti - lai braukaa pa bikernieku trasi!"...?
jeb tev vienmeer taisniiba, jo esi ar iipashaam vajadziibaam un privileegijaam, ne kaa "visi" ?
Nu saprotu tu laikam būsi pirmais cilvēks, kurš rezka ir sapratis to, ka man tiešām ir vienmēr taisnība, un vēl mann besī ībļi nevis visi velopisēdisti. Jāpiebilst ka ībļi un vanabī dzeltenie krekli ir 80 %
Nu saprotu tu laikam būsi pirmais cilvēks, kurš rezka ir sapratis to, ka man tiešām ir vienmēr taisnība, un vēl mann besī ībļi nevis visi velopisēdisti. Jāpiebilst ka ībļi un vanabī dzeltenie krekli ir 80 %
man pasham vienmeer (, nu, gandriiz vienmeer) taisniiba, jo censhos draudzeeties ar logiku
par iibljiem - visa divkaajaino populaacija paarsvaraa no taadiem sastaav. motociklisti, automobilisti uttp te ar nav iznjeemums, lai arii kaa to daudziem gribeetos. konkreeti man besii tie, kas milenes taisa, braucot pa mazaaksvariigu peedeejaa briidii un asi pirms krusta bremzee taadeejaadi biedeejot to, kas pa galveno brauc, uttp mudaki...
pats censhos braukt korekti un peec iespeejas nevienam netrauceejot. ak jaa, sabtrans vadiitaaji ir vispaar taksistiem pietuvinaata suga. diivaini, ka jamie taadi - videejais vinjiem mazs, pieturaas staajas - nokert un iedot pa muti tak easy...
pasham vienreiz gribeejaas, kad muudzis ar solaris autobusu tik meistariigi mani a velo piegrieza, ka ar stuures galu aizkeeru vinja bortu. labi ka notureejos, nenozaavos...
----------------- if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams