Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: KTM LC4 620/640
Autors | Ziņojums |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
01 Dec 2014, 15:08:41 Arturiks rakstīja:
Ahoi. Kāds varētu izstāstīt kas labs vai ne pārāk labs var sanākt, ja 620 motoram liek klāt karburatoru no 540 ? Paziņa to mēģina drīt, bet ne pārāk labi veicas. Karburatoram salicis lielākas dīzes, darbinās un brauc mopēds, bet kad dod gāzi, tad sākumā nedaudz aizrijas motors un tikai tad seko labs rāviens. Vaina varētu būt tajā ka nav pareizi saregulēts karburators vai tomēr pats karburators īsti neder tādam motoram?
Karburators Dell'Orto vai Keihins? Un kāpēc lielākas dīzes?[ Šo ziņu laboja endurists, 01 Dec 2014, 15:17:33 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 02. Jan 2014
Ziņojumi: 85
Braucu ar: GSXR 1000
|
01 Dec 2014, 15:17:10 endurists rakstīja:
01 Dec 2014, 15:08:41 Arturiks rakstīja:
Ahoi. Kāds varētu izstāstīt kas labs vai ne pārāk labs var sanākt, ja 620 motoram liek klāt karburatoru no 540 ? Paziņa to mēģina drīt, bet ne pārāk labi veicas. Karburatoram salicis lielākas dīzes, darbinās un brauc mopēds, bet kad dod gāzi, tad sākumā nedaudz aizrijas motors un tikai tad seko labs rāviens. Vaina varētu būt tajā ka nav pareizi saregulēts karburators vai tomēr pats karburators īsti neder tādam motoram?
Karburators Dell'Orto vai Keihins? Un kāpēc lielākas dīzes?
Tik smalki es nezinu kāds karburators. Dīzes lielākas lika jo neesot gājis motors vispār ar tām kuras ir bijušas sākumā. | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3333
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
01 Dec 2014, 15:27:11 Arturiks rakstīja:
01 Dec 2014, 15:17:10 endurists rakstīja:
01 Dec 2014, 15:08:41 Arturiks rakstīja:
Ahoi. Kāds varētu izstāstīt kas labs vai ne pārāk labs var sanākt, ja 620 motoram liek klāt karburatoru no 540 ? Paziņa to mēģina drīt, bet ne pārāk labi veicas. Karburatoram salicis lielākas dīzes, darbinās un brauc mopēds, bet kad dod gāzi, tad sākumā nedaudz aizrijas motors un tikai tad seko labs rāviens. Vaina varētu būt tajā ka nav pareizi saregulēts karburators vai tomēr pats karburators īsti neder tādam motoram?
Karburators Dell'Orto vai Keihins? Un kāpēc lielākas dīzes?
Tik smalki es nezinu kāds karburators. Dīzes lielākas lika jo neesot gājis motors vispār ar tām kuras ir bijušas sākumā.
nu tad noskaidro sīki, kas un kā un lai sazinās ar kba-pro šiten pat forumā gan jau pastāstīs kas un kā..iespējams paatrinātājs nestrādā (vai par maz strādā) vai jaunajam karbim nemaz tāda nav
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
|
Arturiks | | Kopš: 02. Jan 2014
Ziņojumi: 85
Braucu ar: GSXR 1000
|
01 Dec 2014, 16:47:11 zazzaa rakstīja:
01 Dec 2014, 15:27:11 Arturiks rakstīja:
01 Dec 2014, 15:17:10 endurists rakstīja:
01 Dec 2014, 15:08:41 Arturiks rakstīja:
Ahoi. Kāds varētu izstāstīt kas labs vai ne pārāk labs var sanākt, ja 620 motoram liek klāt karburatoru no 540 ? Paziņa to mēģina drīt, bet ne pārāk labi veicas. Karburatoram salicis lielākas dīzes, darbinās un brauc mopēds, bet kad dod gāzi, tad sākumā nedaudz aizrijas motors un tikai tad seko labs rāviens. Vaina varētu būt tajā ka nav pareizi saregulēts karburators vai tomēr pats karburators īsti neder tādam motoram?
Karburators Dell'Orto vai Keihins? Un kāpēc lielākas dīzes?
Tik smalki es nezinu kāds karburators. Dīzes lielākas lika jo neesot gājis motors vispār ar tām kuras ir bijušas sākumā.
nu tad noskaidro sīki, kas un kā un lai sazinās ar kba-pro šiten pat forumā gan jau pastāstīs kas un kā..iespējams paatrinātājs nestrādā (vai par maz strādā) vai jaunajam karbim nemaz tāda nav
Nu vismaz to ka ir Dell'Orto karburators, to jau noskaidroju. | Offline | | |
lockhead | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
|
01 Dec 2014, 12:54:03 al13n rakstīja:
Ir mums kāds LC4 guru, kuram varētu iedot dzinēju un viņš pajauktu viņu vaļā, un paskatītos kas tur labi, kas slikti? Uz sezonas beigām sāka satraukt tikšķītis kurš parādījās dzinējam iedodot slodzi, visvairāk izteikt bija, kad 3. robā pēc paripināšanās atgriezu gāzes ručku.
Kāpēc pats negribi?
P.S. 3 litri šnaba un stumies rīt uz 10.kojām - izjaukt izjauksim, bet salikt...? | Offline | | |
al13n | | Kopš: 23. Jul 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 300 EXC
| izjaukt nav problēma, salikt gan vēlētos | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3333
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
01 Dec 2014, 20:26:48 lockhead rakstīja:
01 Dec 2014, 12:54:03 al13n rakstīja:
Ir mums kāds LC4 guru, kuram varētu iedot dzinēju un viņš pajauktu viņu vaļā, un paskatītos kas tur labi, kas slikti? Uz sezonas beigām sāka satraukt tikšķītis kurš parādījās dzinējam iedodot slodzi, visvairāk izteikt bija, kad 3. robā pēc paripināšanās atgriezu gāzes ručku.
Kāpēc pats negribi?
P.S. 3 litri šnaba un stumies rīt uz 10.kojām - izjaukt izjauksim, bet salikt...?
3,0L tur arī izjaukt var nesanākt...
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
01 Dec 2014, 20:50:50 zazzaa rakstīja:
01 Dec 2014, 20:26:48 lockhead rakstīja:
01 Dec 2014, 12:54:03 al13n rakstīja:
Ir mums kāds LC4 guru, kuram varētu iedot dzinēju un viņš pajauktu viņu vaļā, un paskatītos kas tur labi, kas slikti? Uz sezonas beigām sāka satraukt tikšķītis kurš parādījās dzinējam iedodot slodzi, visvairāk izteikt bija, kad 3. robā pēc paripināšanās atgriezu gāzes ručku.
Kāpēc pats negribi?
P.S. 3 litri šnaba un stumies rīt uz 10.kojām - izjaukt izjauksim, bet salikt...?
3,0L tur arī izjaukt var nesanākt...
Nu kojā ar 3,0 nav ko meklēt smaka izplatās nereāli ātri | Offline | | |
motoinstruktors | | Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 955
Braucu ar: ktm LC4
|
01 Dec 2014, 15:08:41 Arturiks rakstīja:
Ahoi. Kāds varētu izstāstīt kas labs vai ne pārāk labs var sanākt, ja 620 motoram liek klāt karburatoru no 540 ? Paziņa to mēģina drīt, bet ne pārāk labi veicas. Karburatoram salicis lielākas dīzes, darbinās un brauc mopēds, bet kad dod gāzi, tad sākumā nedaudz aizrijas motors un tikai tad seko labs rāviens. Vaina varētu būt tajā ka nav pareizi saregulēts karburators vai tomēr pats karburators īsti neder tādam motoram?
...jāsāk ar standarta regulējumu pēc grāmatas...dīzes uz dullo?...lielākas?...kāpēc?...kas pārtaisīts tur un tur?
| Offline | | |
motoinstruktors | | Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 955
Braucu ar: ktm LC4
|
01 Dec 2014, 12:54:03 al13n rakstīja:
Ir mums kāds LC4 guru, kuram varētu iedot dzinēju un viņš pajauktu viņu vaļā, un paskatītos kas tur labi, kas slikti? Uz sezonas beigām sāka satraukt tikšķītis kurš parādījās dzinējam iedodot slodzi, visvairāk izteikt bija, kad 3. robā pēc paripināšanās atgriezu gāzes ručku.
TEIKA NEMIRST varētu,ja sarunā-29243580 Arnis | Offline | | |
SemteX | | Kopš: 24. Sep 2012
No: Stende
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM
| kādas dīzes tad viņam tagat saliktas?
Manam 620 ir Main jet 195 bet Egs modelim naak 155 un 170
Needle jet DR272 bet EGS 268
Idling jet 45 visiem
Jet needle K51
adatiņa uz 2. Egs uz 3.
Starting jet 45 visiem
Tā orģināli 620 ar 40nieku Delorto karbuzi naak
----------------- Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 02. Jan 2014
Ziņojumi: 85
Braucu ar: GSXR 1000
|
01 Dec 2014, 22:59:41 motoinstruktors rakstīja:
01 Dec 2014, 15:08:41 Arturiks rakstīja:
Ahoi. Kāds varētu izstāstīt kas labs vai ne pārāk labs var sanākt, ja 620 motoram liek klāt karburatoru no 540 ? Paziņa to mēģina drīt, bet ne pārāk labi veicas. Karburatoram salicis lielākas dīzes, darbinās un brauc mopēds, bet kad dod gāzi, tad sākumā nedaudz aizrijas motors un tikai tad seko labs rāviens. Vaina varētu būt tajā ka nav pareizi saregulēts karburators vai tomēr pats karburators īsti neder tādam motoram?
...jāsāk ar standarta regulējumu pēc grāmatas...dīzes uz dullo?...lielākas?...kāpēc?...kas pārtaisīts tur un tur?
Jā, uz dullo. Kas bija pa rokai to ielika. Lielākas lika tāpēc ka ar īstajām neesot gājis, tā kā pamaz bendžu deva, tādēļ lika lielākas.[ Šo ziņu laboja Arturiks, 02 Dec 2014, 00:12:44 ] | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 02. Jan 2014
Ziņojumi: 85
Braucu ar: GSXR 1000
|
01 Dec 2014, 23:22:45 SemteX rakstīja:
kādas dīzes tad viņam tagat saliktas?
Manam 620 ir Main jet 195 bet Egs modelim naak 155 un 170
Needle jet DR272 bet EGS 268
Idling jet 45 visiem
Jet needle K51
adatiņa uz 2. Egs uz 3.
Starting jet 45 visiem
Tā orģināli 620 ar 40nieku Delorto karbuzi naak
Nemāku teikt kādas tieši šobrīd ir ieliktas. Tik teicās ka lielākas ir liktas.
Nu bet kā noprotu, tad tā vaina nav tik traka. Ja saregulēt normāli karburatoru, tad vajadzētu iet? | Offline | | |
motoinstruktors | | Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 955
Braucu ar: ktm LC4
|
Nemāku teikt kādas tieši šobrīd ir ieliktas. Tik teicās ka lielākas ir liktas.
Nu bet kā noprotu, tad tā vaina nav tik traka. Ja saregulēt normāli karburatoru, tad vajadzētu iet?
...uz dullo neies,tikai pēc fizikas,-pats saproti... | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 02. Jan 2014
Ziņojumi: 85
Braucu ar: GSXR 1000
|
02 Dec 2014, 10:00:51 motoinstruktors rakstīja:
Nemāku teikt kādas tieši šobrīd ir ieliktas. Tik teicās ka lielākas ir liktas.
Nu bet kā noprotu, tad tā vaina nav tik traka. Ja saregulēt normāli karburatoru, tad vajadzētu iet?
...uz dullo neies,tikai pēc fizikas,-pats saproti...
Un cik varētu izmaksāt, ja pirktu jaunas dīzes tā pa normālam nevis uz dullo sazin kādas? | Offline | | |
motoinstruktors | | Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 955
Braucu ar: ktm LC4
|
Un cik varētu izmaksāt, ja pirktu jaunas dīzes tā pa normālam nevis uz dullo sazin kādas?
...kaut ko jau maksā priekš tā "sīkuma",var uztaisīt...bet tās spečuku gudrības,viņu darbs,OK? | Offline | | |
GUN | | Kopš: 11. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 124
Braucu ar: KTM 540 SXC
|
02 Dec 2014, 00:15:31 Arturiks rakstīja:
01 Dec 2014, 23:22:45 SemteX rakstīja:
kādas dīzes tad viņam tagat saliktas?
Manam 620 ir Main jet 195 bet Egs modelim naak 155 un 170
Needle jet DR272 bet EGS 268
Idling jet 45 visiem
Jet needle K51
adatiņa uz 2. Egs uz 3.
Starting jet 45 visiem
Tā orģināli 620 ar 40nieku Delorto karbuzi naak
Nemāku teikt kādas tieši šobrīd ir ieliktas. Tik teicās ka lielākas ir liktas.
Nu bet kā noprotu, tad tā vaina nav tik traka. Ja saregulēt normāli karburatoru, tad vajadzētu iet?
Tas dellorto vhsb ir diezgan nejauks, es ari diezgan no;cakarējos kamēr saregulēju, ja gribās paburties pašam tad var paregulēt adatu, tas galīgi nav grūti, pie tam viņi mēdz būr baigi izdiluši ja tas ir no veca modeļa, es savējam pirku jaunu adatu un arī adatas vaduli [ Šo ziņu laboja GUN, 02 Dec 2014, 15:13:45 ] | Offline | | |
ivis-ktm | | Kopš: 01. Aug 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 206
Braucu ar: HONDA CRF 250L
| Sveiciens motomīļiem.
Manam KTMmam karburātors DELLORTO PHM 38 ND droseļvārstam apakšā, kur tukšgaitas skrūve regulē apgriezienus, izsista bedrīte. Jau kāds pirms manis mēģinājis kniedēt. Labprāt nopirktu citu (normālu) droseļvārstu. Kādi vēl ir varianti? | Offline | | |
SemteX | | Kopš: 24. Sep 2012
No: Stende
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM
|
14 Dec 2014, 19:24:36 ivis-ktm rakstīja:
Sveiciens motomīļiem.
Manam KTMmam karburātors DELLORTO PHM 38 ND droseļvārstam apakšā, kur tukšgaitas skrūve regulē apgriezienus, izsista bedrīte. Jau kāds pirms manis mēģinājis kniedēt. Labprāt nopirktu citu (normālu) droseļvārstu. Kādi vēl ir varianti?
ganjau ka var aizlīmēt un apslīpēt ja nav citi varianti
----------------- Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D | Offline | | |
lockhead | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| Kādam nemētājas sajāta LC4 sadalene? Interesē dekompresora sprūds, pareizāk sakot kā tas draņķis turas sadalenē. | Offline | | |
|
|