Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
endurists
01. Dec 2014, 15:17#581

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


01 Dec 2014, 15:08:41 Arturiks rakstīja:
Ahoi. Kāds varētu izstāstīt kas labs vai ne pārāk labs var sanākt, ja 620 motoram liek klāt karburatoru no 540 ? Paziņa to mēģina drīt, bet ne pārāk labi veicas. Karburatoram salicis lielākas dīzes, darbinās un brauc mopēds, bet kad dod gāzi, tad sākumā nedaudz aizrijas motors un tikai tad seko labs rāviens. Vaina varētu būt tajā ka nav pareizi saregulēts karburators vai tomēr pats karburators īsti neder tādam motoram?


Karburators Dell'Orto vai Keihins? Un kāpēc lielākas dīzes?

[ Šo ziņu laboja endurists, 01 Dec 2014, 15:17:33 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Arturiks
01. Dec 2014, 15:27#582

Kopš: 02. Jan 2014

Ziņojumi: 85

Braucu ar: GSXR 1000


01 Dec 2014, 15:17:10 endurists rakstīja:

01 Dec 2014, 15:08:41 Arturiks rakstīja:
Ahoi. Kāds varētu izstāstīt kas labs vai ne pārāk labs var sanākt, ja 620 motoram liek klāt karburatoru no 540 ? Paziņa to mēģina drīt, bet ne pārāk labi veicas. Karburatoram salicis lielākas dīzes, darbinās un brauc mopēds, bet kad dod gāzi, tad sākumā nedaudz aizrijas motors un tikai tad seko labs rāviens. Vaina varētu būt tajā ka nav pareizi saregulēts karburators vai tomēr pats karburators īsti neder tādam motoram?


Karburators Dell'Orto vai Keihins? Un kāpēc lielākas dīzes?


Tik smalki es nezinu kāds karburators. Dīzes lielākas lika jo neesot gājis motors vispār ar tām kuras ir bijušas sākumā.

Offline

zazzaa
01. Dec 2014, 16:47#583

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3331

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


01 Dec 2014, 15:27:11 Arturiks rakstīja:

01 Dec 2014, 15:17:10 endurists rakstīja:

01 Dec 2014, 15:08:41 Arturiks rakstīja:
Ahoi. Kāds varētu izstāstīt kas labs vai ne pārāk labs var sanākt, ja 620 motoram liek klāt karburatoru no 540 ? Paziņa to mēģina drīt, bet ne pārāk labi veicas. Karburatoram salicis lielākas dīzes, darbinās un brauc mopēds, bet kad dod gāzi, tad sākumā nedaudz aizrijas motors un tikai tad seko labs rāviens. Vaina varētu būt tajā ka nav pareizi saregulēts karburators vai tomēr pats karburators īsti neder tādam motoram?


Karburators Dell'Orto vai Keihins? Un kāpēc lielākas dīzes?


Tik smalki es nezinu kāds karburators. Dīzes lielākas lika jo neesot gājis motors vispār ar tām kuras ir bijušas sākumā.

nu tad noskaidro sīki, kas un kā un lai sazinās ar kba-pro šiten pat forumā gan jau pastāstīs kas un kā..iespējams paatrinātājs nestrādā (vai par maz strādā) vai jaunajam karbim nemaz tāda nav

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Arturiks
01. Dec 2014, 16:53#584

Kopš: 02. Jan 2014

Ziņojumi: 85

Braucu ar: GSXR 1000


01 Dec 2014, 16:47:11 zazzaa rakstīja:

01 Dec 2014, 15:27:11 Arturiks rakstīja:

01 Dec 2014, 15:17:10 endurists rakstīja:

01 Dec 2014, 15:08:41 Arturiks rakstīja:
Ahoi. Kāds varētu izstāstīt kas labs vai ne pārāk labs var sanākt, ja 620 motoram liek klāt karburatoru no 540 ? Paziņa to mēģina drīt, bet ne pārāk labi veicas. Karburatoram salicis lielākas dīzes, darbinās un brauc mopēds, bet kad dod gāzi, tad sākumā nedaudz aizrijas motors un tikai tad seko labs rāviens. Vaina varētu būt tajā ka nav pareizi saregulēts karburators vai tomēr pats karburators īsti neder tādam motoram?


Karburators Dell'Orto vai Keihins? Un kāpēc lielākas dīzes?


Tik smalki es nezinu kāds karburators. Dīzes lielākas lika jo neesot gājis motors vispār ar tām kuras ir bijušas sākumā.

nu tad noskaidro sīki, kas un kā un lai sazinās ar kba-pro šiten pat forumā gan jau pastāstīs kas un kā..iespējams paatrinātājs nestrādā (vai par maz strādā) vai jaunajam karbim nemaz tāda nav


Nu vismaz to ka ir Dell'Orto karburators, to jau noskaidroju.

Offline

lockhead
01. Dec 2014, 20:26#585

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


01 Dec 2014, 12:54:03 al13n rakstīja:
Ir mums kāds LC4 guru, kuram varētu iedot dzinēju un viņš pajauktu viņu vaļā, un paskatītos kas tur labi, kas slikti? Uz sezonas beigām sāka satraukt tikšķītis kurš parādījās dzinējam iedodot slodzi, visvairāk izteikt bija, kad 3. robā pēc paripināšanās atgriezu gāzes ručku.

Kāpēc pats negribi?
P.S. 3 litri šnaba un stumies rīt uz 10.kojām - izjaukt izjauksim, bet salikt...?

Offline

al13n
01. Dec 2014, 20:50#586

Kopš: 23. Jul 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 300 EXC

izjaukt nav problēma, salikt gan vēlētos

Offline

zazzaa
01. Dec 2014, 20:50#587

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3331

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


01 Dec 2014, 20:26:48 lockhead rakstīja:

01 Dec 2014, 12:54:03 al13n rakstīja:
Ir mums kāds LC4 guru, kuram varētu iedot dzinēju un viņš pajauktu viņu vaļā, un paskatītos kas tur labi, kas slikti? Uz sezonas beigām sāka satraukt tikšķītis kurš parādījās dzinējam iedodot slodzi, visvairāk izteikt bija, kad 3. robā pēc paripināšanās atgriezu gāzes ručku.

Kāpēc pats negribi?
P.S. 3 litri šnaba un stumies rīt uz 10.kojām - izjaukt izjauksim, bet salikt...?

3,0L tur arī izjaukt var nesanākt...

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

kba-pro
01. Dec 2014, 20:53#588

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


01 Dec 2014, 20:50:50 zazzaa rakstīja:

01 Dec 2014, 20:26:48 lockhead rakstīja:

01 Dec 2014, 12:54:03 al13n rakstīja:
Ir mums kāds LC4 guru, kuram varētu iedot dzinēju un viņš pajauktu viņu vaļā, un paskatītos kas tur labi, kas slikti? Uz sezonas beigām sāka satraukt tikšķītis kurš parādījās dzinējam iedodot slodzi, visvairāk izteikt bija, kad 3. robā pēc paripināšanās atgriezu gāzes ručku.

Kāpēc pats negribi?
P.S. 3 litri šnaba un stumies rīt uz 10.kojām - izjaukt izjauksim, bet salikt...?

3,0L tur arī izjaukt var nesanākt...


Nu kojā ar 3,0 nav ko meklēt smaka izplatās nereāli ātri

Offline

motoinstruktors
01. Dec 2014, 22:59#589

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 936

Braucu ar: ktm LC4


01 Dec 2014, 15:08:41 Arturiks rakstīja:
Ahoi. Kāds varētu izstāstīt kas labs vai ne pārāk labs var sanākt, ja 620 motoram liek klāt karburatoru no 540 ? Paziņa to mēģina drīt, bet ne pārāk labi veicas. Karburatoram salicis lielākas dīzes, darbinās un brauc mopēds, bet kad dod gāzi, tad sākumā nedaudz aizrijas motors un tikai tad seko labs rāviens. Vaina varētu būt tajā ka nav pareizi saregulēts karburators vai tomēr pats karburators īsti neder tādam motoram?

...jāsāk ar standarta regulējumu pēc grāmatas...dīzes uz dullo?...lielākas?...kāpēc?...kas pārtaisīts tur un tur?

Offline

motoinstruktors
01. Dec 2014, 23:05#590

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 936

Braucu ar: ktm LC4


01 Dec 2014, 12:54:03 al13n rakstīja:
Ir mums kāds LC4 guru, kuram varētu iedot dzinēju un viņš pajauktu viņu vaļā, un paskatītos kas tur labi, kas slikti? Uz sezonas beigām sāka satraukt tikšķītis kurš parādījās dzinējam iedodot slodzi, visvairāk izteikt bija, kad 3. robā pēc paripināšanās atgriezu gāzes ručku.

TEIKA NEMIRST varētu,ja sarunā-29243580 Arnis

Offline

SemteX
01. Dec 2014, 23:22#591

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

kādas dīzes tad viņam tagat saliktas?
Manam 620 ir Main jet 195 bet Egs modelim naak 155 un 170
Needle jet DR272 bet EGS 268
Idling jet 45 visiem
Jet needle K51
adatiņa uz 2. Egs uz 3.
Starting jet 45 visiem
Tā orģināli 620 ar 40nieku Delorto karbuzi naak

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

Arturiks
02. Dec 2014, 00:12#592

Kopš: 02. Jan 2014

Ziņojumi: 85

Braucu ar: GSXR 1000


01 Dec 2014, 22:59:41 motoinstruktors rakstīja:

01 Dec 2014, 15:08:41 Arturiks rakstīja:
Ahoi. Kāds varētu izstāstīt kas labs vai ne pārāk labs var sanākt, ja 620 motoram liek klāt karburatoru no 540 ? Paziņa to mēģina drīt, bet ne pārāk labi veicas. Karburatoram salicis lielākas dīzes, darbinās un brauc mopēds, bet kad dod gāzi, tad sākumā nedaudz aizrijas motors un tikai tad seko labs rāviens. Vaina varētu būt tajā ka nav pareizi saregulēts karburators vai tomēr pats karburators īsti neder tādam motoram?

...jāsāk ar standarta regulējumu pēc grāmatas...dīzes uz dullo?...lielākas?...kāpēc?...kas pārtaisīts tur un tur?


Jā, uz dullo. Kas bija pa rokai to ielika. Lielākas lika tāpēc ka ar īstajām neesot gājis, tā kā pamaz bendžu deva, tādēļ lika lielākas.

[ Šo ziņu laboja Arturiks, 02 Dec 2014, 00:12:44 ]

Offline

Arturiks
02. Dec 2014, 00:15#593

Kopš: 02. Jan 2014

Ziņojumi: 85

Braucu ar: GSXR 1000


01 Dec 2014, 23:22:45 SemteX rakstīja:
kādas dīzes tad viņam tagat saliktas?
Manam 620 ir Main jet 195 bet Egs modelim naak 155 un 170
Needle jet DR272 bet EGS 268
Idling jet 45 visiem
Jet needle K51
adatiņa uz 2. Egs uz 3.
Starting jet 45 visiem
Tā orģināli 620 ar 40nieku Delorto karbuzi naak

Nemāku teikt kādas tieši šobrīd ir ieliktas. Tik teicās ka lielākas ir liktas.
Nu bet kā noprotu, tad tā vaina nav tik traka. Ja saregulēt normāli karburatoru, tad vajadzētu iet?

Offline

motoinstruktors
02. Dec 2014, 10:00#594

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 936

Braucu ar: ktm LC4


Nemāku teikt kādas tieši šobrīd ir ieliktas. Tik teicās ka lielākas ir liktas.
Nu bet kā noprotu, tad tā vaina nav tik traka. Ja saregulēt normāli karburatoru, tad vajadzētu iet?


...uz dullo neies,tikai pēc fizikas,-pats saproti...

Offline

Arturiks
02. Dec 2014, 10:06#595

Kopš: 02. Jan 2014

Ziņojumi: 85

Braucu ar: GSXR 1000


02 Dec 2014, 10:00:51 motoinstruktors rakstīja:

Nemāku teikt kādas tieši šobrīd ir ieliktas. Tik teicās ka lielākas ir liktas.
Nu bet kā noprotu, tad tā vaina nav tik traka. Ja saregulēt normāli karburatoru, tad vajadzētu iet?


...uz dullo neies,tikai pēc fizikas,-pats saproti...


Un cik varētu izmaksāt, ja pirktu jaunas dīzes tā pa normālam nevis uz dullo sazin kādas?

Offline

motoinstruktors
02. Dec 2014, 10:10#596

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 936

Braucu ar: ktm LC4



Un cik varētu izmaksāt, ja pirktu jaunas dīzes tā pa normālam nevis uz dullo sazin kādas?


...kaut ko jau maksā priekš tā "sīkuma",var uztaisīt...bet tās spečuku gudrības,viņu darbs,OK?

Offline

GUN
02. Dec 2014, 15:13#597

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC


02 Dec 2014, 00:15:31 Arturiks rakstīja:

01 Dec 2014, 23:22:45 SemteX rakstīja:
kādas dīzes tad viņam tagat saliktas?
Manam 620 ir Main jet 195 bet Egs modelim naak 155 un 170
Needle jet DR272 bet EGS 268
Idling jet 45 visiem
Jet needle K51
adatiņa uz 2. Egs uz 3.

Starting jet 45 visiem
Tā orģināli 620 ar 40nieku Delorto karbuzi naak

Nemāku teikt kādas tieši šobrīd ir ieliktas. Tik teicās ka lielākas ir liktas.
Nu bet kā noprotu, tad tā vaina nav tik traka. Ja saregulēt normāli karburatoru, tad vajadzētu iet?

Tas dellorto vhsb ir diezgan nejauks, es ari diezgan no;cakarējos kamēr saregulēju, ja gribās paburties pašam tad var paregulēt adatu, tas galīgi nav grūti, pie tam viņi mēdz būr baigi izdiluši ja tas ir no veca modeļa, es savējam pirku jaunu adatu un arī adatas vaduli

[ Šo ziņu laboja GUN, 02 Dec 2014, 15:13:45 ]

Offline

ivis-ktm
14. Dec 2014, 19:24#598

Kopš: 01. Aug 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 206

Braucu ar: HONDA CRF 250L

Sveiciens motomīļiem.
Manam KTMmam karburātors DELLORTO PHM 38 ND droseļvārstam apakšā, kur tukšgaitas skrūve regulē apgriezienus, izsista bedrīte. Jau kāds pirms manis mēģinājis kniedēt. Labprāt nopirktu citu (normālu) droseļvārstu. Kādi vēl ir varianti?

Offline

SemteX
15. Dec 2014, 09:33#599

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


14 Dec 2014, 19:24:36 ivis-ktm rakstīja:
Sveiciens motomīļiem.
Manam KTMmam karburātors DELLORTO PHM 38 ND droseļvārstam apakšā, kur tukšgaitas skrūve regulē apgriezienus, izsista bedrīte. Jau kāds pirms manis mēģinājis kniedēt. Labprāt nopirktu citu (normālu) droseļvārstu. Kādi vēl ir varianti?

ganjau ka var aizlīmēt un apslīpēt ja nav citi varianti

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

lockhead
14. Jan 2015, 14:28#600

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Kādam nemētājas sajāta LC4 sadalene? Interesē dekompresora sprūds, pareizāk sakot kā tas draņķis turas sadalenē.

Offline