Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Honda Africa Twin XRV750

AutorsZiņojums
dzidars
04. Oct 2017, 20:01#581

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 209

Braucu ar: Harley Davidson Electra Glide

https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocykl...pe-mark-11085101
Redz kur ir uzlīmju kodi.Pēc tiem var meklēt netā.Kaut kur es atradu tās uzlīmes.Ja nemaldos cena bija pa visām ap 200 eiro.

Offline

dzidars
04. Oct 2017, 20:05#582

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 209

Braucu ar: Harley Davidson Electra Glide

Kādi ir oriģinālie ķēdes zobrati?
16-44?

Offline

jjjjuris
04. Oct 2017, 20:42#583

Kopš: 16. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: africa twin, cb400n

`16-45

Offline

eddie
05. Oct 2017, 17:52#584

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R


04 Oct 2017, 19:38:00 Lords74 rakstīja:
Līdzīgi ir bijis, noizolē startera releju, tur no sāna brīvi tiek klāt mitrums. Es savējam tā atrisināju problēmu.

Noizolēt nepaspēju, taču vēlreiz guvu apstiprinājumu tam, ka problēma ir ciešā saistībā ar nokrišņu apmēru.

Pirms brīža izbraucu, pirmie desmit kilometri ideāli, tad sāk līt lietus un burtiski pēc dažām minūtēm sāk palēnām žagoties. Nobraucu pāris kilometrus pa normālu gāzienu un tad arī nācās mest malā. Bet pāris minūtes pastāv, tad atkal spēj kilometru nobraukt kaut necik normāli. Tiešām paspētu kaut kas apžūt tikmēr?

Tiku līdz benzīntankam, norauju plastmasu, skatos uz startera releju - bet tur viss pilnīgi sauss! Visi kontakti arī zolīdā paskatā, nemaz ne tik sen pāriet pāri ar kontaktu tīrāmo.

Kaut kāda nelāga aizdoma velk signalizācijas virzienā.. Mēģināšu paravēt vaļā un salikt pa taisno. Lai arī nav ideju, kurā galā mitrums varētu traucēt signalizācijai, jo tur ir viens vienīgs bloks, tas pats zem plastmasas, arī pilnīgi sauss.

Offline

jjjjuris
05. Oct 2017, 23:12#585

Kopš: 16. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: africa twin, cb400n

viss, kur ir elektrības var čakarēties

Offline

Lords74
06. Oct 2017, 12:43#586

Kopš: 16. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: HONDA XRV Africa twin. BMW F800GS , R1200GSA


05 Oct 2017, 23:12:17 jjjjuris rakstīja:
viss, kur ir elektrības var čakarēties
Tieši tā, varbūt sinalizācija, varbūt sveču vadi

Offline

dzidars
07. Oct 2017, 20:54#587

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 209

Braucu ar: Harley Davidson Electra Glide

Esmu redzējis vairākām Africam vakūma degvielas sūkni.
Ar ko viņš ir labāks par elektrisko?

Offline

eddie
07. Oct 2017, 22:08#588

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Kad apnīk elektrosūkņa pigori, cilvēki sāk meklēt alternatīvas.. Un runā, ka vakuumņiks esot uzticamāks ilgtermiņā. Lasīts gan arī viedoklis, ka nespēj nodrošināt ražību pie aktīvas kaplēšanas, taču priekš gargabalu kruizēšanas esot pašā laikā. Elektrosūknim regulāri apdeg kontakti, jāvadā līdzi remkomplekts, t.i. kontaktu grupa. Var paildzināt mūžu, izveicot triku ar diodi, taču arī tas nedod garantijas. Man ar visu diodi pēc gada bija klāt vecie pigori.. It kā jau - cik tur tā darba reizi gadā pārjaukt, nomainīt kontaktgrupu, pārlodēt diodi. Bet, ja rēķina uz nobrauktajiem kilometriem... tad garā ceļojumā prasītos uzticamāku risinājumu. Tiesa, cik cilvēku, tik pieredzes, dažs brauc dziedādāms ar stock sūkni un nesaprot, par ko citi gaužas.

Es pēc ilgas googlēšanās nonācu līdz Facet 40177. Pirms tam gribēju ņemt 40176, taču tas esot par niknu, sanāk lieka slodze uz karbiķiem. 177 esot pašā laikā.. bet sliktā ziņa - neatradu, kur Eiropā pasūtīt. No štatiem kosmosīgas piegādes izmaksas.

Tā nu.. joprojām braucu bez sūkņa. Garākos gabalos (t.i. Latvijas robežās) nedaudz jāpiedomā pie uzpilžu plānošanas, taču kopumā stresa mazāk. Domājams, ka šādu pat apsvērumu dēļ arī ļaudis nonāk pie vakuumsūkņa.

Offline

Lords74
07. Oct 2017, 22:27#589

Kopš: 16. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: HONDA XRV Africa twin. BMW F800GS , R1200GSA

To pašu sen atpakaļ lasīju krievu āfrikāņu forumā. Labāks nav, alternatīva elektriskajam sūknim.

Offline

Lords74
07. Oct 2017, 22:34#590

Kopš: 16. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: HONDA XRV Africa twin. BMW F800GS , R1200GSA

Starpcitu, mersedesa sūknis arī labi kalpo un oriğinālais stāv rezervē .

Offline

dzidars
08. Oct 2017, 09:58#591

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 209

Braucu ar: Harley Davidson Electra Glide

Kāds viņam ir tas darbības princips?Īsti nesaprotu....

Offline

noris
08. Oct 2017, 11:01#592

Kopš: 14. Oct 2012

No: Madona

Ziņojumi: 284

Braucu ar: Honda XL1000V/A, trx650


05 Oct 2017, 17:52:42 eddie rakstīja:

04 Oct 2017, 19:38:00 Lords74 rakstīja:
Līdzīgi ir bijis, noizolē startera releju, tur no sāna brīvi tiek klāt mitrums. Es savējam tā atrisināju problēmu.

Noizolēt nepaspēju, taču vēlreiz guvu apstiprinājumu tam, ka problēma ir ciešā saistībā ar nokrišņu apmēru.

Pirms brīža izbraucu, pirmie desmit kilometri ideāli, tad sāk līt lietus un burtiski pēc dažām minūtēm sāk palēnām žagoties. Nobraucu pāris kilometrus pa normālu gāzienu un tad arī nācās mest malā. Bet pāris minūtes pastāv, tad atkal spēj kilometru nobraukt kaut necik normāli. Tiešām paspētu kaut kas apžūt tikmēr?

Tiku līdz benzīntankam, norauju plastmasu, skatos uz startera releju - bet tur viss pilnīgi sauss! Visi kontakti arī zolīdā paskatā, nemaz ne tik sen pāriet pāri ar kontaktu tīrāmo.

Kaut kāda nelāga aizdoma velk signalizācijas virzienā.. Mēģināšu paravēt vaļā un salikt pa taisno. Lai arī nav ideju, kurā galā mitrums varētu traucēt signalizācijai, jo tur ir viens vienīgs bloks, tas pats zem plastmasas, arī pilnīgi sauss.
sānu ķepai ir datčiks?ir bijis gadījums kad raustās dēļ nekontakta

Offline

eddie
08. Oct 2017, 13:35#593

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Hmm.. ir ķepai dačiks, joka pēc jāpalūr arī to. Lai gan nupat jau ir sajūta, ka vairāk raustās dēļ gaisa vai benzīna nepietiekamības, nevis elektrisku gļuku dēļ. Ej nu vairs saproti.. Startera releja kontaktus rūpīgi notīrīju, bet, kā jau teicu, tur viss tāpat sauss. Bija ieteikums par start/stop pogu - aptinu to, izbraucu lietu, nekādu izmaiņu.

Aizvakar mājupceļā, stājoties burtiski katrā autobusa pieturā, piefiksēju, ka stāvot neslāpst, varu kaut turēt labu brīdi augstākus apgriezienus, dūc kā bitīte. Kā izbraucu no pieturas, simts metri un sāk žagoties (arī nedodot ručkā, bet lēni, prātīgi - ar pieņēmumu, ka pie slodzes vairāk rij beņu/gaisu un, stāvot uz vietas, nespēju rūcinot dabūt tādu pašu patēriņu). Un, kad braucot mocis ir tuvu slāpšanai, pietiek apstāties, lai pēc burtiski desmit sekundēm darbība būtu normalizējusies. Tas nu galīgi vairs neizklausās pēc slapjiem kontaktiem..

Labāk būtu noklapējis pavisam un miers, tad meklētu vainu. Šādi, kad problēma uzpeld tikai lietū un kustībā, grūti replicēt apstākļus garāžā.

Offline

hopper_offlinus
08. Oct 2017, 18:58#594

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Eddie, Tev simptomi ari var but saistiti ar CDI gluku (rastas, it ka nav benzhas, pazud viens no katliem)
Gadijuma nav ta, ka tas ari Afrikas zem pakaljas? Kareiz izskaidro - brauc un viss ir slikti, stav taisni - viss labi.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

eddie
08. Oct 2017, 19:45#595

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Par CDI iedomājos un aci uzmetu. Atrodas turpat, kur startera relejs, pat kripatu augstāk. Un arī viss sauss, kontakti tīri. Tiesa, CDI varētu vienkārši mirt nost aiz gara laika, taču neredzu korelāciju ar nokrišņiem.

Offline

martinss
08. Oct 2017, 21:20#596

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Nevari salikt pa taisno degvielas shlauku apkart suknim? Ar pilnu baaku tas suknis nav ipashi vajadziigs mierigi braucot. Tad arii redzeesi vai suknis "zhagojas" vai nee.


08 Oct 2017, 13:35:12 eddie rakstīja:
...
Aizvakar mājupceļā, stājoties burtiski katrā autobusa pieturā, piefiksēju, ka stāvot neslāpst, varu kaut turēt labu brīdi augstākus apgriezienus, dūc kā bitīte. Kā izbraucu no pieturas, simts metri un sāk žagoties (arī nedodot ručkā, bet lēni, prātīgi - ar pieņēmumu, ka pie slodzes vairāk rij beņu/gaisu un, stāvot uz vietas, nespēju rūcinot dabūt tādu pašu patēriņu). Un, kad braucot mocis ir tuvu slāpšanai, pietiek apstāties, lai pēc burtiski desmit sekundēm darbība būtu normalizējusies. Tas nu galīgi vairs neizklausās pēc slapjiem kontaktiem..
...


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

krauklis
08. Oct 2017, 21:56#597

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Varbūt vari ar kādu sarunāt un paprovēt uzlikt citu vadības bloku, arī lieku uz to, pārāk mistisks tev tas defekts....
Brauc uz Liepāju, iedošu savu paprovēt

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

Naits
08. Oct 2017, 21:58#598

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

ja nu tiešām izrādīsies vadības bloks, tad iesaku likt Ignitech uzreiz.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

dzidars
08. Oct 2017, 22:16#599

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 209

Braucu ar: Harley Davidson Electra Glide

[IMG]null[/IMG]

Offline

didrx
08. Oct 2017, 22:56#600

Kopš: 18. Nov 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1229

Braucu ar: AWD,XL1000V

+1 par Ignitech ,transalpam uzliku,cena bija 140

-----------------
Viss noderigakais padoms : Pohuj uz vietas tiksim skaidriiba

Offline