Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
motoaddict | | Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 239
Braucu ar: knaģi pa vašbļodu
|
02 Nov 2011, 22:55:36 andrewg rakstīja:
02 Nov 2011, 22:42:50 motoaddict rakstīja:
30 Oct 2011, 23:28:49 Archy96 rakstīja:
30 Oct 2011, 22:58:10 Niere rakstīja:
29 Oct 2011, 09:12:07 -falamella- rakstīja:
Priekš kam tev pašlaik uz ziemu mainit eļļu? pasaki? Labak nomaini pavasarī, kad uzsaksi vizinaties. nerocionali. Kadu eļļu liet ir tava personiga izvele, ja gribi nemainit visu sezonu tad jalej sintetiku, ja gribi mainit ka prasa apkopes tad jalij pussintetiku. Mineralku ari var bet tur ir cita dziesma(maigak sledzas parnesumi, nav varstu troksnjus un tt, bet resurs mazs un aukstaa laika sarezgiti dzineju iedarbinat.) Ja man butu CBR ka tev es ielietu pussintetiku 15w50, ar normalo temperaturas rezimu un nebus ka udens karstā laikā(saudzigak iesledzas robas)
sezonas beigas, un arkli tiek tā kā ziemoti tā kā nē, tad izlaižot visus tehniskos skaidrojumus, ko varu līdz pat molekulāram līmenim - nu nomainiet eļļu gan pirms ziemas! pavasarī to mainīt vēlreiz noteikti nevajag.
pārējo slinkums rakstīt.
izņēmums visiem tiem, kas briest dzelzi pārdot un ar sirdsapziņu nedraudzējas, kā arī tiem, kas aparātu regulāri un kārtīgi uzkarsē arī ziemā.
falamella ir kaitinošs džeks servisu puikiem, tas toč!
Tad Tu saki, ka labāk eļļu tagad rudenī samainīt??? Tā eļļa pusgadu stāvot aukstā motorā dažkārt zem 0 grādiem, līdz pavasarim daļu savas īpašības nebūs zaudējusi?
Bāc, 3 močiem tagad eļļu mainīt - 100ls pa dirsu
Man viss nepieciešamais jau sapirkts. Vecā eļļa nolieta, filtrs ar nedaudz jaunās eļļas iekšā uzskrūvēts. Interesei vēlos uzzināt sabiedrības viedokli.
Tas, ka vecā eļļa sezonas beigās ir jālej ār, tas ir skaidrs, un es tam 100% piekrītu(skābju iedarbība, netīrumu nogulsnēšanās).
Bet ir jau vēl variants noliet veco, bet jauno eļļu neliet dzinējā līdz pavasarim. Nedomāju, ka dzinējam kas notiks un eļļa kannā arī neskābst. KO SAKAT?
Ja es nemaldos, tad gadījumā, jā motocikls stāv vairāk nekā pusgads bez dzinēja iedarbināšanas (ziemas glabāšana), tad pirms tam ir jānomaina eļļa pirms ziemas, bet ja šis periods ir mazāks par pusgadu, tad var to arī izdarīt pavasarī. Tā bija teikts manualā priekš Honda Cbr 600 F Sport
andrewg - atbilde NE PA TĒMU. Jautājums bija - IR vai NAV kaitīgi atstāt dzinēju uz ziemu vispār bez eļļas. Nolej rudenī. Jaunu ielej pavasarī. | Offline | | |
Deep | | Kopš: 30. Sep 2008
Ziņojumi: 367
Braucu ar: Bandītu N1.2 '98
| Man domaat, ka, ja atstaaj vispaar bez elljaas, tad tas tas pats kas ar veco ellu vien buus...tip ielejot jauno tomeer to sakraato suudu koncentraacija samazinaas...
Bet jautaajums, kas man neliek mieru ir, ka manuaalii GSF1200, piemeeram ir mineets, ka filtru maina tikai uz katru otro eljas mainjas reizi, kas tad tiem japoshkaam iisti padomaa ir ar sho- hvz... diez vai razhotaajs ir domaajis par kaadu kapeiku ietaupiishanu uz filtra reekjina... Skaidrs, ka vnk ir nepist kapeiku un filtru mainiit katru reizi, bet tomeer jociigi...
----------------- "Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Nu tas jau ir sen zināms, ka pirms eļļu liet nost, motors kārtīgi jāuzkarsē, lai eļļa kļūst šķidra un smuki visa iztek laukā, es vienmēr tā esmu darījis [ Šo ziņu laboja Archy96, 03 Nov 2011, 00:25:43 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
-falamella- | | Kopš: 04. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 381
Braucu ar: Speed Culture MC
|
02 Nov 2011, 23:59:17 Niere rakstīja:
02 Nov 2011, 22:42:50 motoaddict rakstīja:
30 Oct 2011, 23:28:49 Archy96 rakstīja:
30 Oct 2011, 22:58:10 Niere rakstīja:
29 Oct 2011, 09:12:07 -falamella- rakstīja:
28 Oct 2011, 20:51:19 cabriooo rakstīja:
šodien iegāju Luisā un domāju-nopirkšu eļļu, bet apstājos izvēles priekšā kādu liet? pussintētiku 10w-40 ar sintēstiskām piedevām vai sintētiku 10w-40 vai pat 10W-50, cik saprotu, tad sintētika vairāk domāta trases braukšanai, bet pussintētika ikdienas... gribēju zināt vai ir jēga liet sintetiku,ja es pārsvarā braucu mierīgi, bet protams arī diezgan bieži ievelku abarotos lidz galam...
eļļa bija castrol un moto ir cbr 1000rr 2005.g
Priekš kam tev pašlaik uz ziemu mainit eļļu? pasaki? Labak nomaini pavasarī, kad uzsaksi vizinaties. nerocionali. Kadu eļļu liet ir tava personiga izvele, ja gribi nemainit visu sezonu tad jalej sintetiku, ja gribi mainit ka prasa apkopes tad jalij pussintetiku. Mineralku ari var bet tur ir cita dziesma(maigak sledzas parnesumi, nav varstu troksnjus un tt, bet resurs mazs un aukstaa laika sarezgiti dzineju iedarbinat.) Ja man butu CBR ka tev es ielietu pussintetiku 15w50, ar normalo temperaturas rezimu un nebus ka udens karstā laikā(saudzigak iesledzas robas)
sezonas beigas, un arkli tiek tā kā ziemoti tā kā nē, tad izlaižot visus tehniskos skaidrojumus, ko varu līdz pat molekulāram līmenim - nu nomainiet eļļu gan pirms ziemas! pavasarī to mainīt vēlreiz noteikti nevajag.
pārējo slinkums rakstīt.
izņēmums visiem tiem, kas briest dzelzi pārdot un ar sirdsapziņu nedraudzējas, kā arī tiem, kas aparātu regulāri un kārtīgi uzkarsē arī ziemā.
falamella ir kaitinošs džeks servisu puikiem, tas toč!
Tad Tu saki, ka labāk eļļu tagad rudenī samainīt??? Tā eļļa pusgadu stāvot aukstā motorā dažkārt zem 0 grādiem, līdz pavasarim daļu savas īpašības nebūs zaudējusi?
Bāc, 3 močiem tagad eļļu mainīt - 100ls pa dirsu
Man viss nepieciešamais jau sapirkts. Vecā eļļa nolieta, filtrs ar nedaudz jaunās eļļas iekšā uzskrūvēts. Interesei vēlos uzzināt sabiedrības viedokli.
Tas, ka vecā eļļa sezonas beigās ir jālej ār, tas ir skaidrs, un es tam 100% piekrītu(skābju iedarbība, netīrumu nogulsnēšanās).
Bet ir jau vēl variants noliet veco, bet jauno eļļu neliet dzinējā līdz pavasarim. Nedomāju, ka dzinējam kas notiks un eļļa kannā arī neskābst. KO SAKAT?
nu variants katrā ziņā labāks kā variants - nomest līdz pavasarim, lai pūst. bet gadījumā, ja esi jau nopircis svaigu eļļu, tad ar šo svaigo eļļu, manuprāt, labāk motora iekšas pirms ziemas noskalot.
Kā nu kuras konstrukcijas motorsam, bet vidēji tiek uzskatīts, ka apmēram 15% eļļas nav iespējams noliet tradicionālā veidā. Tas nozīmē, ka galvenokārt šie 15% kopā ar visiem sūdiem atrodas galīgi ne karterī, kur vēl būtu maza bēda, bet gan visur citur, kur tas viss tiks atstāts vismaz mēnešus četrus-piecus.
Labas eļļošanas prakse nosaka arīdzan vienu lietu pie kuras esmu dzirdējis grēko pat pieredzējuši veči, jo negrib apdedzināties - proti, eļļu jāuzkarsē līdz maksimāli iespējamai, visdrīzāk "darba" temperatūrai, lai tā iegūtu pēc iespējas zemāku viskozitāti un tādējādi, vieglāk plūstot, vieglāk izvāktu laukā visus sūdus un arī pati pilnīgāk iztecētu.
citādi pat dažās instrukcijās redzēti ieteikumi uzsildīt mo līdz divām strīpām. gribu atgādināt, ka katri 10C caurmērā sašķidrina eļļu divas reizes.
bet tas nav viss. gandrīz nekad neredzu vēl vienu saprātīgu ieteikumu gadījumiem, ja lietotā eļļa varētu būt labi pabraukta:
kārtīgi nolejiet veco, vismaz minūtes 20.
un ja galīgi maks rīkli nežņaudz, caurlejiet motoram svaigu eļļu, lai vēl papildus paskalotu laukā vecās eļļas atlikumus. Un tikai tad skrūvējieties tālāk.
pat nepaslinkoju un pameklēju apstiprinājumu, lai džeki neteiktu, ka nodarbojos ar eļļu tirgotāju interešu lobēšanu un uzkāšu dabas aizsardzībai, aicinot uz naftas produktu izšķērdībām ))
Ja un visi neaizmirstam pavasarā nomainit eļļu jo viņa pilna ar kondensatiem(kurus pats pierada niere), un kļuva pa pus gadu veca, ar dabas apstakļiem nožmiegta | Offline | | |
cabriooo | | Kopš: 04. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: R1250 gs adv
| kad eļļu mainiju iepriekš, tad lai dabūtu maksimāli daudz veco eļļu ārā, tad es vēl mazliet ar starteri motoru pagriežu,lai tas,kas ir sūkni arī iznāk ārā... es domāju,ka nekas slikts nevar notikt vai arī tomēr var? | Offline | | |
tarantuls | | Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
|
02 Nov 2011, 23:32:14 Deep rakstīja:
...
Bet jautaajums, kas man neliek mieru ir, ka manuaalii GSF1200, piemeeram ir mineets, ka filtru maina tikai uz katru otro eljas mainjas reizi, kas tad tiem japoshkaam iisti padomaa ir ar sho- hvz... diez vai razhotaajs ir domaajis par kaadu kapeiku ietaupiishanu uz filtra reekjina... Skaidrs, ka vnk ir nepist kapeiku un filtru mainiit katru reizi, bet tomeer jociigi...
manam arī šāds intervāls - eļļa 10 kkm, filtrs 20 kkm. iepriekšējo reizi pamēģināju - mainīju pēc ~8 kkm, filtru atstāju - vēl pēc ~4 kkm nomainīju gan eļļu gan filtru, objektīvi pamatot nevaru, motoram skaņa kaut kāda ne tāda parādījās
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline | | |
VZ | | Kopš: 26. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 170
Braucu ar: Grizzly pa dubļiem
| Vīri, kuru eļļu labāk Yamahai R6 2002
Supersport 10w30
VAI
Racing 10w50
| Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
| 10w50 | Offline | | |
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
|
Ar to arī viņu bizness tika nokauts, jo bizness ar francūžiem ir neiespējamā misija. Gan piegāžu, gan apmaksas nosacījumu, gan biznesa kultūras ziņā. Kam bijusi darīšana ar "to galu", paši zinās par ko runa.
Patiesību stāsti. No visiem piegādātājiem (apm 40) nekas trakāks par francūžiem nav pieredzēts.
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
jancels | | Kopš: 23. Feb 2011
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
|
03 Nov 2011, 10:30:06 tarantuls rakstīja:
02 Nov 2011, 23:32:14 Deep rakstīja:
...
Bet jautaajums, kas man neliek mieru ir, ka manuaalii GSF1200, piemeeram ir mineets, ka filtru maina tikai uz katru otro eljas mainjas reizi, kas tad tiem japoshkaam iisti padomaa ir ar sho- hvz... diez vai razhotaajs ir domaajis par kaadu kapeiku ietaupiishanu uz filtra reekjina... Skaidrs, ka vnk ir nepist kapeiku un filtru mainiit katru reizi, bet tomeer jociigi...
manam arī šāds intervāls - eļļa 10 kkm, filtrs 20 kkm. iepriekšējo reizi pamēģināju - mainīju pēc ~8 kkm, filtru atstāju - vēl pēc ~4 kkm nomainīju gan eļļu gan filtru, objektīvi pamatot nevaru, motoram skaņa kaut kāda ne tāda parādījās
Man līdzīgi bija krosiniekam. Likās, ka baigi skaļš paliek. Filtrs bij pilns ar metāla skaidiņām un eļļa bija ļoti smalkas metāla daļiņas, ko acīmredzot filtrs nevarēja izfiltrēt. Biju pāris reizes garāv robiem aizšāvis.
NEbija līdzīgi? | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| nesaprotu, kāpēc tā, ka rekomendē nemainīt filtru, jo tas ir ļoti svarīgs posms eļļošanas ķēdē. Caur aizkakātu filtru tak sliktāka caurplūde un slodze sūknim + ja vēl pārāk aiztirsts tas filtrs, tad var sākt raut pa taisno caur vārstu nefiltrētu eļļu. No tā IMHO arī tās skaidas ir vai arī memi sūdīgs filtra elements. | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
03 Nov 2011, 12:48:51 soulfreak rakstīja:
nesaprotu, kāpēc tā, ka rekomendē nemainīt filtru, jo tas ir ļoti svarīgs posms eļļošanas ķēdē. Caur aizkakātu filtru tak sliktāka caurplūde un slodze sūknim + ja vēl pārāk aiztirsts tas filtrs, tad var sākt raut pa taisno caur vārstu nefiltrētu eļļu. No tā IMHO arī tās skaidas ir vai arī memi sūdīgs filtra elements.
nemaz jau to filtru tik traki naizsit ciet.Tad jau pec paris eļļas maiņam motoram jabut izdilušam,ja katra reize filtrs pilns ar sudiem.Pa lielam jau diluma parpalikumi jasavac viņam | Offline | | |
allexis | | Kopš: 27. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 156
Braucu ar: Fazer FZS600 un XT600E
| nu blin...
carlube taisa arī moto eļļas
es tak nav idiots, ka nesaprotu kam kas.
Tāpat paldies!
02 Nov 2011, 14:37:23 Niere rakstīja:
02 Nov 2011, 09:17:17 allexis rakstīja:
man te keksi piedāvā mocim (XT):
carlube semi-synt 10w-40
Ir kāds lietojis šo UK izstrādājumu?
Paldies!
Carlube 10w40 Semi Synthetic Engine oil is a high specification oil suitable for use with turbo-chargers in diesel and petrol engines. It can also be used with multi-valve, fuel injected and multi-cam engines.
Specifications: API SL/CF, ACEA A3, B3
Šobrīd aktuālās API eļļu specifikācijas.
SN CURRENT
Introduced in October 2010 for 2011 and older vehicles, designed to provide improved high temperature
deposit protection for pistons, more stringent sludge control, and seal compatibility. API SN with Resource
Conserving matches ILSAC GF-5 by combining API SN performance with improved fuel economy, turbocharger
protection, emission control system compatibility, and protection of engines operating on ethanol-containing
fuels up to E85.
SM CURRENT For 2010 and older automotive engines.
SL CURRENT For 2004 and older automotive engines.
SJ CURRENT For 2001 and older automotive engines.
SH OBSOLETE
SG OBSOLETE
SF OBSOLETE
_______________________________
Nekrāmēšu šeit klāt vēl arī ACEA speceni, bet būtība apmēram tā pati. Šī eļļa ir vieglajiem auto bez visādiem dūmgāzu specifiskiem attīrīšanas pribambasiem līdz 2010. gadam (ar daudziem izņēmumiem) un nav paredzēta vieglajiem trubodīzeļiem ar tiešo iešprici.
Vārdu sakot - tāds normāls plāša patēriņa produkts mūsu platuma grādiem.
Carlube, protams, ir pilns spektrs vieglajām automašīnām paredzētu eļļu, ar visām nepieciešamām specenēm.
Bet būtiskai - šī eļļa NAV PAREDZĒTA MOTOCIKLIEM!!
Droši, ka visiem zināms, kādēļ auto eļļas nav vēlams lietot moču motoros.
Ja eļļas izvēlē primāra ir cena, tad iesaku labāk atrast pēc specifikācijām pieņemamu eļļu un dzīt rokā pārstāvi Latvijā. I pirkt uzreiz iepakojumu virs 4-5L vai arī šādu iepakojumu veselu kasti. Cena uzreiz jābūt vairumtirdzniecības cena. Un piegādei jābūt pie durvīm. Apmaksas kārtība jau aprunājama lieta. Un tirgojieties no sirds.
Jā, vēlams meklēt tādu eļļas pārstāvi, kurš ir pietiekami liels Latvijā un tirgo nopietnākos apjomos, respektīvi arī mucās un lielākos. Bet nu tas nav obligāti.
/atgādinu, ka neesmu šeit ieinteresēts tirdzniecībā/
| Offline | | |
tarantuls | | Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
|
03 Nov 2011, 12:33:21 jancels rakstīja:
03 Nov 2011, 10:30:06 tarantuls rakstīja:
02 Nov 2011, 23:32:14 Deep rakstīja:
...
Bet jautaajums, kas man neliek mieru ir, ka manuaalii GSF1200, piemeeram ir mineets, ka filtru maina tikai uz katru otro eljas mainjas reizi, kas tad tiem japoshkaam iisti padomaa ir ar sho- hvz... diez vai razhotaajs ir domaajis par kaadu kapeiku ietaupiishanu uz filtra reekjina... Skaidrs, ka vnk ir nepist kapeiku un filtru mainiit katru reizi, bet tomeer jociigi...
manam arī šāds intervāls - eļļa 10 kkm, filtrs 20 kkm. iepriekšējo reizi pamēģināju - mainīju pēc ~8 kkm, filtru atstāju - vēl pēc ~4 kkm nomainīju gan eļļu gan filtru, objektīvi pamatot nevaru, motoram skaņa kaut kāda ne tāda parādījās
Man līdzīgi bija krosiniekam. Likās, ka baigi skaļš paliek. Filtrs bij pilns ar metāla skaidiņām un eļļa bija ļoti smalkas metāla daļiņas, ko acīmredzot filtrs nevarēja izfiltrēt. Biju pāris reizes garāv robiem aizšāvis.
NEbija līdzīgi?
nē, filtram nebij ne vainas (es gan viņu neatvēru), vienkārši likās, ka tā eļļa ātrāk izstrādājusies.
es gan vispār pēc sajūtām mainu. ne km. ja likas ka vajag tad vajag, un tas vienmēr ir ātrāk kā 10 kkm.
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline | | |
quickordead | | Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
|
03 Nov 2011, 16:00:27 Niere rakstīja:
03 Nov 2011, 13:09:04 allexis rakstīja:
nu blin...
carlube taisa arī moto eļļas
es tak nav idiots, ka nesaprotu kam kas.
Tāpat paldies!
nu, vecais,
Tu taču atnāci ar šādu jautājumu, citēju:
"man te keksi piedāvā mocim (XT):
carlube semi-synt 10w-40
Ir kāds lietojis šo UK izstrādājumu?
Paldies!"
ja keksi piedāvāja mocim, tad idioti ir keksi, tā sanāk?
bet nu, bez aizvainojumiem.
nezināt eļļu specifikācijas nav idiotisma pazīme ne mazākajā veidā. es tās zinu tika tādēļ, ka strādājis ar tām.
lai veicās!
Varūt cilvēks domāja šito:
http://www.carlube.co.uk/index.cfm?product=137&...Semi%20Synthetic
----------------- Kickin' It Old School | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| visādi gadījies... nesen biju United Oils, saku, ka man vajag mocim lētāko pieejamo eļļu, nu tāda, kas der Hornetam... čalis jau man sniedz kanniņu ar parastu auto eļļu skaidri izteicos, ka vajag mocim! | Offline | | |
motoaddict | | Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 239
Braucu ar: knaģi pa vašbļodu
| Niere, tīri informācijai, kurš eļļas ražotājs maksā tavu algu? | Offline | | |
peksis | | Kopš: 12. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 81
Braucu ar: HD
| Varbut ne tema ,bet tomer par ellam ... http://www.2112.ru/showthread.php/23726- | Offline | | |
cabriooo | | Kopš: 04. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: R1250 gs adv
|
04 Nov 2011, 19:18:02 peksis rakstīja:
Varbut ne tema ,bet tomer par ellam ... http://www.2112.ru/showthread.php/23726-
es vienkārši uz pakaļas skatos,ka galvenajā loma ir Castrol, kura arī man tagad ir iekšā moto un arī auto...būs jājauc vaļā un jāskatās | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Bāc, es līdz šim, (pēdējo reizi gan Motul), lietoju Castrol EDGE eļļas, regulāri mainīju, bet motors nokāvās un zem vārstu vāka nebija nekāds pasakainais skats... tātad, varam secināt, ka Castrol ir tikai mārketinga triks? | Offline | | |
|
|