Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
motoaddict
02. Nov 2011, 23:10#581

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu


02 Nov 2011, 22:55:36 andrewg rakstīja:

02 Nov 2011, 22:42:50 motoaddict rakstīja:

30 Oct 2011, 23:28:49 Archy96 rakstīja:

30 Oct 2011, 22:58:10 Niere rakstīja:

29 Oct 2011, 09:12:07 -falamella- rakstīja:

Priekš kam tev pašlaik uz ziemu mainit eļļu? pasaki? Labak nomaini pavasarī, kad uzsaksi vizinaties. nerocionali. Kadu eļļu liet ir tava personiga izvele, ja gribi nemainit visu sezonu tad jalej sintetiku, ja gribi mainit ka prasa apkopes tad jalij pussintetiku. Mineralku ari var bet tur ir cita dziesma(maigak sledzas parnesumi, nav varstu troksnjus un tt, bet resurs mazs un aukstaa laika sarezgiti dzineju iedarbinat.) Ja man butu CBR ka tev es ielietu pussintetiku 15w50, ar normalo temperaturas rezimu un nebus ka udens karstā laikā(saudzigak iesledzas robas)


sezonas beigas, un arkli tiek tā kā ziemoti tā kā nē, tad izlaižot visus tehniskos skaidrojumus, ko varu līdz pat molekulāram līmenim - nu nomainiet eļļu gan pirms ziemas! pavasarī to mainīt vēlreiz noteikti nevajag.
pārējo slinkums rakstīt.

izņēmums visiem tiem, kas briest dzelzi pārdot un ar sirdsapziņu nedraudzējas, kā arī tiem, kas aparātu regulāri un kārtīgi uzkarsē arī ziemā.

falamella ir kaitinošs džeks servisu puikiem, tas toč!

Tad Tu saki, ka labāk eļļu tagad rudenī samainīt??? Tā eļļa pusgadu stāvot aukstā motorā dažkārt zem 0 grādiem, līdz pavasarim daļu savas īpašības nebūs zaudējusi?

Bāc, 3 močiem tagad eļļu mainīt - 100ls pa dirsu

Man viss nepieciešamais jau sapirkts. Vecā eļļa nolieta, filtrs ar nedaudz jaunās eļļas iekšā uzskrūvēts. Interesei vēlos uzzināt sabiedrības viedokli.
Tas, ka vecā eļļa sezonas beigās ir jālej ār, tas ir skaidrs, un es tam 100% piekrītu(skābju iedarbība, netīrumu nogulsnēšanās).
Bet ir jau vēl variants noliet veco, bet jauno eļļu neliet dzinējā līdz pavasarim. Nedomāju, ka dzinējam kas notiks un eļļa kannā arī neskābst. KO SAKAT?


Ja es nemaldos, tad gadījumā, jā motocikls stāv vairāk nekā pusgads bez dzinēja iedarbināšanas (ziemas glabāšana), tad pirms tam ir jānomaina eļļa pirms ziemas, bet ja šis periods ir mazāks par pusgadu, tad var to arī izdarīt pavasarī. Tā bija teikts manualā priekš Honda Cbr 600 F Sport

andrewg - atbilde NE PA TĒMU. Jautājums bija - IR vai NAV kaitīgi atstāt dzinēju uz ziemu vispār bez eļļas. Nolej rudenī. Jaunu ielej pavasarī.

Offline

Deep
02. Nov 2011, 23:32#582

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 367

Braucu ar: Bandītu N1.2 '98

Man domaat, ka, ja atstaaj vispaar bez elljaas, tad tas tas pats kas ar veco ellu vien buus...tip ielejot jauno tomeer to sakraato suudu koncentraacija samazinaas...
Bet jautaajums, kas man neliek mieru ir, ka manuaalii GSF1200, piemeeram ir mineets, ka filtru maina tikai uz katru otro eljas mainjas reizi, kas tad tiem japoshkaam iisti padomaa ir ar sho- hvz... diez vai razhotaajs ir domaajis par kaadu kapeiku ietaupiishanu uz filtra reekjina... Skaidrs, ka vnk ir nepist kapeiku un filtru mainiit katru reizi, bet tomeer jociigi...

-----------------
"Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"

Offline

Archy96
03. Nov 2011, 00:25#583

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Nu tas jau ir sen zināms, ka pirms eļļu liet nost, motors kārtīgi jāuzkarsē, lai eļļa kļūst šķidra un smuki visa iztek laukā, es vienmēr tā esmu darījis

[ Šo ziņu laboja Archy96, 03 Nov 2011, 00:25:43 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

-falamella-
03. Nov 2011, 00:31#584

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Speed Culture MC


02 Nov 2011, 23:59:17 Niere rakstīja:

02 Nov 2011, 22:42:50 motoaddict rakstīja:

30 Oct 2011, 23:28:49 Archy96 rakstīja:

30 Oct 2011, 22:58:10 Niere rakstīja:

29 Oct 2011, 09:12:07 -falamella- rakstīja:

28 Oct 2011, 20:51:19 cabriooo rakstīja:
šodien iegāju Luisā un domāju-nopirkšu eļļu, bet apstājos izvēles priekšā kādu liet? pussintētiku 10w-40 ar sintēstiskām piedevām vai sintētiku 10w-40 vai pat 10W-50, cik saprotu, tad sintētika vairāk domāta trases braukšanai, bet pussintētika ikdienas... gribēju zināt vai ir jēga liet sintetiku,ja es pārsvarā braucu mierīgi, bet protams arī diezgan bieži ievelku abarotos lidz galam...
eļļa bija castrol un moto ir cbr 1000rr 2005.g




Priekš kam tev pašlaik uz ziemu mainit eļļu? pasaki? Labak nomaini pavasarī, kad uzsaksi vizinaties. nerocionali. Kadu eļļu liet ir tava personiga izvele, ja gribi nemainit visu sezonu tad jalej sintetiku, ja gribi mainit ka prasa apkopes tad jalij pussintetiku. Mineralku ari var bet tur ir cita dziesma(maigak sledzas parnesumi, nav varstu troksnjus un tt, bet resurs mazs un aukstaa laika sarezgiti dzineju iedarbinat.) Ja man butu CBR ka tev es ielietu pussintetiku 15w50, ar normalo temperaturas rezimu un nebus ka udens karstā laikā(saudzigak iesledzas robas)


sezonas beigas, un arkli tiek tā kā ziemoti tā kā nē, tad izlaižot visus tehniskos skaidrojumus, ko varu līdz pat molekulāram līmenim - nu nomainiet eļļu gan pirms ziemas! pavasarī to mainīt vēlreiz noteikti nevajag.
pārējo slinkums rakstīt.

izņēmums visiem tiem, kas briest dzelzi pārdot un ar sirdsapziņu nedraudzējas, kā arī tiem, kas aparātu regulāri un kārtīgi uzkarsē arī ziemā.

falamella ir kaitinošs džeks servisu puikiem, tas toč!

Tad Tu saki, ka labāk eļļu tagad rudenī samainīt??? Tā eļļa pusgadu stāvot aukstā motorā dažkārt zem 0 grādiem, līdz pavasarim daļu savas īpašības nebūs zaudējusi?

Bāc, 3 močiem tagad eļļu mainīt - 100ls pa dirsu

Man viss nepieciešamais jau sapirkts. Vecā eļļa nolieta, filtrs ar nedaudz jaunās eļļas iekšā uzskrūvēts. Interesei vēlos uzzināt sabiedrības viedokli.
Tas, ka vecā eļļa sezonas beigās ir jālej ār, tas ir skaidrs, un es tam 100% piekrītu(skābju iedarbība, netīrumu nogulsnēšanās).
Bet ir jau vēl variants noliet veco, bet jauno eļļu neliet dzinējā līdz pavasarim. Nedomāju, ka dzinējam kas notiks un eļļa kannā arī neskābst. KO SAKAT?


nu variants katrā ziņā labāks kā variants - nomest līdz pavasarim, lai pūst. bet gadījumā, ja esi jau nopircis svaigu eļļu, tad ar šo svaigo eļļu, manuprāt, labāk motora iekšas pirms ziemas noskalot.
Kā nu kuras konstrukcijas motorsam, bet vidēji tiek uzskatīts, ka apmēram 15% eļļas nav iespējams noliet tradicionālā veidā. Tas nozīmē, ka galvenokārt šie 15% kopā ar visiem sūdiem atrodas galīgi ne karterī, kur vēl būtu maza bēda, bet gan visur citur, kur tas viss tiks atstāts vismaz mēnešus četrus-piecus.

Labas eļļošanas prakse nosaka arīdzan vienu lietu pie kuras esmu dzirdējis grēko pat pieredzējuši veči, jo negrib apdedzināties - proti, eļļu jāuzkarsē līdz maksimāli iespējamai, visdrīzāk "darba" temperatūrai, lai tā iegūtu pēc iespējas zemāku viskozitāti un tādējādi, vieglāk plūstot, vieglāk izvāktu laukā visus sūdus un arī pati pilnīgāk iztecētu.
citādi pat dažās instrukcijās redzēti ieteikumi uzsildīt mo līdz divām strīpām. gribu atgādināt, ka katri 10C caurmērā sašķidrina eļļu divas reizes.

bet tas nav viss. gandrīz nekad neredzu vēl vienu saprātīgu ieteikumu gadījumiem, ja lietotā eļļa varētu būt labi pabraukta:
kārtīgi nolejiet veco, vismaz minūtes 20.
un ja galīgi maks rīkli nežņaudz, caurlejiet motoram svaigu eļļu, lai vēl papildus paskalotu laukā vecās eļļas atlikumus. Un tikai tad skrūvējieties tālāk.
pat nepaslinkoju un pameklēju apstiprinājumu, lai džeki neteiktu, ka nodarbojos ar eļļu tirgotāju interešu lobēšanu un uzkāšu dabas aizsardzībai, aicinot uz naftas produktu izšķērdībām ))



Ja un visi neaizmirstam pavasarā nomainit eļļu jo viņa pilna ar kondensatiem(kurus pats pierada niere), un kļuva pa pus gadu veca, ar dabas apstakļiem nožmiegta

Offline

cabriooo
03. Nov 2011, 07:20#585

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv

kad eļļu mainiju iepriekš, tad lai dabūtu maksimāli daudz veco eļļu ārā, tad es vēl mazliet ar starteri motoru pagriežu,lai tas,kas ir sūkni arī iznāk ārā... es domāju,ka nekas slikts nevar notikt vai arī tomēr var?

Offline

tarantuls
03. Nov 2011, 10:30#586

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7


02 Nov 2011, 23:32:14 Deep rakstīja:
...
Bet jautaajums, kas man neliek mieru ir, ka manuaalii GSF1200, piemeeram ir mineets, ka filtru maina tikai uz katru otro eljas mainjas reizi, kas tad tiem japoshkaam iisti padomaa ir ar sho- hvz... diez vai razhotaajs ir domaajis par kaadu kapeiku ietaupiishanu uz filtra reekjina... Skaidrs, ka vnk ir nepist kapeiku un filtru mainiit katru reizi, bet tomeer jociigi...

manam arī šāds intervāls - eļļa 10 kkm, filtrs 20 kkm. iepriekšējo reizi pamēģināju - mainīju pēc ~8 kkm, filtru atstāju - vēl pēc ~4 kkm nomainīju gan eļļu gan filtru, objektīvi pamatot nevaru, motoram skaņa kaut kāda ne tāda parādījās

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

VZ
03. Nov 2011, 11:42#587

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 170

Braucu ar: Grizzly pa dubļiem

Vīri, kuru eļļu labāk Yamahai R6 2002

Supersport 10w30


VAI

Racing 10w50

Offline

uldens2
03. Nov 2011, 11:58#588

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

10w50

Offline

Auser
03. Nov 2011, 12:00#589

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M


Ar to arī viņu bizness tika nokauts, jo bizness ar francūžiem ir neiespējamā misija. Gan piegāžu, gan apmaksas nosacījumu, gan biznesa kultūras ziņā. Kam bijusi darīšana ar "to galu", paši zinās par ko runa.

Patiesību stāsti. No visiem piegādātājiem (apm 40) nekas trakāks par francūžiem nav pieredzēts.

-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

jancels
03. Nov 2011, 12:33#590

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


03 Nov 2011, 10:30:06 tarantuls rakstīja:

02 Nov 2011, 23:32:14 Deep rakstīja:
...
Bet jautaajums, kas man neliek mieru ir, ka manuaalii GSF1200, piemeeram ir mineets, ka filtru maina tikai uz katru otro eljas mainjas reizi, kas tad tiem japoshkaam iisti padomaa ir ar sho- hvz... diez vai razhotaajs ir domaajis par kaadu kapeiku ietaupiishanu uz filtra reekjina... Skaidrs, ka vnk ir nepist kapeiku un filtru mainiit katru reizi, bet tomeer jociigi...

manam arī šāds intervāls - eļļa 10 kkm, filtrs 20 kkm. iepriekšējo reizi pamēģināju - mainīju pēc ~8 kkm, filtru atstāju - vēl pēc ~4 kkm nomainīju gan eļļu gan filtru, objektīvi pamatot nevaru, motoram skaņa kaut kāda ne tāda parādījās

Man līdzīgi bija krosiniekam. Likās, ka baigi skaļš paliek. Filtrs bij pilns ar metāla skaidiņām un eļļa bija ļoti smalkas metāla daļiņas, ko acīmredzot filtrs nevarēja izfiltrēt. Biju pāris reizes garāv robiem aizšāvis.
NEbija līdzīgi?

Offline

soulfreak
03. Nov 2011, 12:48#591

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

nesaprotu, kāpēc tā, ka rekomendē nemainīt filtru, jo tas ir ļoti svarīgs posms eļļošanas ķēdē. Caur aizkakātu filtru tak sliktāka caurplūde un slodze sūknim + ja vēl pārāk aiztirsts tas filtrs, tad var sākt raut pa taisno caur vārstu nefiltrētu eļļu. No tā IMHO arī tās skaidas ir vai arī memi sūdīgs filtra elements.

Offline

uldens2
03. Nov 2011, 12:54#592

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


03 Nov 2011, 12:48:51 soulfreak rakstīja:
nesaprotu, kāpēc tā, ka rekomendē nemainīt filtru, jo tas ir ļoti svarīgs posms eļļošanas ķēdē. Caur aizkakātu filtru tak sliktāka caurplūde un slodze sūknim + ja vēl pārāk aiztirsts tas filtrs, tad var sākt raut pa taisno caur vārstu nefiltrētu eļļu. No tā IMHO arī tās skaidas ir vai arī memi sūdīgs filtra elements.
nemaz jau to filtru tik traki naizsit ciet.Tad jau pec paris eļļas maiņam motoram jabut izdilušam,ja katra reize filtrs pilns ar sudiem.Pa lielam jau diluma parpalikumi jasavac viņam

Offline

allexis
03. Nov 2011, 13:09#593

Kopš: 27. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 156

Braucu ar: Fazer FZS600 un XT600E

nu blin...
carlube taisa arī moto eļļas
es tak nav idiots, ka nesaprotu kam kas.
Tāpat paldies!


02 Nov 2011, 14:37:23 Niere rakstīja:

02 Nov 2011, 09:17:17 allexis rakstīja:
man te keksi piedāvā mocim (XT):

carlube semi-synt 10w-40

Ir kāds lietojis šo UK izstrādājumu?

Paldies!


Carlube 10w40 Semi Synthetic Engine oil is a high specification oil suitable for use with turbo-chargers in diesel and petrol engines. It can also be used with multi-valve, fuel injected and multi-cam engines.

Specifications: API SL/CF, ACEA A3, B3



Šobrīd aktuālās API eļļu specifikācijas.

SN CURRENT

Introduced in October 2010 for 2011 and older vehicles, designed to provide improved high temperature
deposit protection for pistons, more stringent sludge control, and seal compatibility. API SN with Resource
Conserving matches ILSAC GF-5 by combining API SN performance with improved fuel economy, turbocharger
protection, emission control system compatibility, and protection of engines operating on ethanol-containing
fuels up to E85.

SM CURRENT For 2010 and older automotive engines.
SL CURRENT For 2004 and older automotive engines.
SJ CURRENT For 2001 and older automotive engines.
SH OBSOLETE
SG OBSOLETE
SF OBSOLETE
_______________________________

Nekrāmēšu šeit klāt vēl arī ACEA speceni, bet būtība apmēram tā pati. Šī eļļa ir vieglajiem auto bez visādiem dūmgāzu specifiskiem attīrīšanas pribambasiem līdz 2010. gadam (ar daudziem izņēmumiem) un nav paredzēta vieglajiem trubodīzeļiem ar tiešo iešprici.
Vārdu sakot - tāds normāls plāša patēriņa produkts mūsu platuma grādiem.

Carlube, protams, ir pilns spektrs vieglajām automašīnām paredzētu eļļu, ar visām nepieciešamām specenēm.

Bet būtiskai - šī eļļa NAV PAREDZĒTA MOTOCIKLIEM!!
Droši, ka visiem zināms, kādēļ auto eļļas nav vēlams lietot moču motoros.

Ja eļļas izvēlē primāra ir cena, tad iesaku labāk atrast pēc specifikācijām pieņemamu eļļu un dzīt rokā pārstāvi Latvijā. I pirkt uzreiz iepakojumu virs 4-5L vai arī šādu iepakojumu veselu kasti. Cena uzreiz jābūt vairumtirdzniecības cena. Un piegādei jābūt pie durvīm. Apmaksas kārtība jau aprunājama lieta. Un tirgojieties no sirds.
Jā, vēlams meklēt tādu eļļas pārstāvi, kurš ir pietiekami liels Latvijā un tirgo nopietnākos apjomos, respektīvi arī mucās un lielākos. Bet nu tas nav obligāti.

/atgādinu, ka neesmu šeit ieinteresēts tirdzniecībā/

Offline

tarantuls
03. Nov 2011, 13:41#594

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7


03 Nov 2011, 12:33:21 jancels rakstīja:

03 Nov 2011, 10:30:06 tarantuls rakstīja:

02 Nov 2011, 23:32:14 Deep rakstīja:
...
Bet jautaajums, kas man neliek mieru ir, ka manuaalii GSF1200, piemeeram ir mineets, ka filtru maina tikai uz katru otro eljas mainjas reizi, kas tad tiem japoshkaam iisti padomaa ir ar sho- hvz... diez vai razhotaajs ir domaajis par kaadu kapeiku ietaupiishanu uz filtra reekjina... Skaidrs, ka vnk ir nepist kapeiku un filtru mainiit katru reizi, bet tomeer jociigi...

manam arī šāds intervāls - eļļa 10 kkm, filtrs 20 kkm. iepriekšējo reizi pamēģināju - mainīju pēc ~8 kkm, filtru atstāju - vēl pēc ~4 kkm nomainīju gan eļļu gan filtru, objektīvi pamatot nevaru, motoram skaņa kaut kāda ne tāda parādījās

Man līdzīgi bija krosiniekam. Likās, ka baigi skaļš paliek. Filtrs bij pilns ar metāla skaidiņām un eļļa bija ļoti smalkas metāla daļiņas, ko acīmredzot filtrs nevarēja izfiltrēt. Biju pāris reizes garāv robiem aizšāvis.
NEbija līdzīgi?

nē, filtram nebij ne vainas (es gan viņu neatvēru), vienkārši likās, ka tā eļļa ātrāk izstrādājusies.
es gan vispār pēc sajūtām mainu. ne km. ja likas ka vajag tad vajag, un tas vienmēr ir ātrāk kā 10 kkm.

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

quickordead
03. Nov 2011, 16:13#595

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650


03 Nov 2011, 16:00:27 Niere rakstīja:

03 Nov 2011, 13:09:04 allexis rakstīja:

nu blin...
carlube taisa arī moto eļļas
es tak nav idiots, ka nesaprotu kam kas.
Tāpat paldies!


nu, vecais,
Tu taču atnāci ar šādu jautājumu, citēju:

"man te keksi piedāvā mocim (XT):
carlube semi-synt 10w-40
Ir kāds lietojis šo UK izstrādājumu?
Paldies!"

ja keksi piedāvāja mocim, tad idioti ir keksi, tā sanāk?
bet nu, bez aizvainojumiem.
nezināt eļļu specifikācijas nav idiotisma pazīme ne mazākajā veidā. es tās zinu tika tādēļ, ka strādājis ar tām.
lai veicās!



Varūt cilvēks domāja šito:
http://www.carlube.co.uk/index.cfm?product=137&...Semi%20Synthetic

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

soulfreak
03. Nov 2011, 16:19#596

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

visādi gadījies... nesen biju United Oils, saku, ka man vajag mocim lētāko pieejamo eļļu, nu tāda, kas der Hornetam... čalis jau man sniedz kanniņu ar parastu auto eļļu skaidri izteicos, ka vajag mocim!

Offline

motoaddict
04. Nov 2011, 15:55#597

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu

Niere, tīri informācijai, kurš eļļas ražotājs maksā tavu algu?

Offline

peksis
04. Nov 2011, 19:18#598

Kopš: 12. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 81

Braucu ar: HD

Varbut ne tema ,bet tomer par ellam ... http://www.2112.ru/showthread.php/23726-

Offline

cabriooo
04. Nov 2011, 19:49#599

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


04 Nov 2011, 19:18:02 peksis rakstīja:
Varbut ne tema ,bet tomer par ellam ... http://www.2112.ru/showthread.php/23726-

es vienkārši uz pakaļas skatos,ka galvenajā loma ir Castrol, kura arī man tagad ir iekšā moto un arī auto...būs jājauc vaļā un jāskatās

Offline

soulfreak
04. Nov 2011, 20:40#600

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Bāc, es līdz šim, (pēdējo reizi gan Motul), lietoju Castrol EDGE eļļas, regulāri mainīju, bet motors nokāvās un zem vārstu vāka nebija nekāds pasakainais skats... tātad, varam secināt, ka Castrol ir tikai mārketinga triks?

Offline