Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW Motorrad
Autors | Ziņojums |
JIHAD | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 451
Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R
| BMW S1000 RR - Pēc dienas ar šo motociklu visu nakti tas rādījās sapņos. Ātri ir daudzi moči, bet ar šo var pabraukt visātrāk!
-----------------
| Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
04 Aug 2011, 11:40:54 JIHAD rakstīja:
BMW S1000 RR - Pēc dienas ar šo motociklu visu nakti tas rādījās sapņos. Ātri ir daudzi moči, bet ar šo var pabraukt visātrāk!
Vai tad par Agustu labāks?
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
JIHAD | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 451
Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R
| Es kā amatieris ar BMW varu pabraukt ātrāk + BMW ir manevrētspējīgāks nelielos ātrumos. DTC + ABS jau nu arī ir pasaka. Braucot ar Agustu ir sajūta ka trasē viņa bembim nocirtīs galvu, bet realitātē tas tā nav. Tas pats kas Ferrari F430 vs BMW M3 CSL. (tie ar ko ir braukts vai blakus sēdēts).
P.S. Jau pēc pirmajiem 200 metriem sāku no sajūsmas vnk smieties cik viegli ir ar viņu braukt salīdzinoši ar Agusta. Agusta protams arī ir ļoti labs un ātri braucams motocikls, bet braukt ar to ir tiešām sarežģīti un arī fiziski grūti. Agusta ir stabilāka visās situācijās principā, bet ar to pašu grūtāk viņu braukt līkumos. Jaudas vidējā RPM diapazonā vaiŗak tā kā liekas Agustai un vienmērīgāka jaudas līkne.
Kā arī ar jebkuru BMW automobīli, braucot pirmo reizi jau bija sajūta, ka intuitīvi pazīsti viņu. Ar Agustu tā nav galīgi. [ Šo ziņu laboja JIHAD, 04 Aug 2011, 12:35:52 ]
-----------------
| Offline | | |
|
jimbeam | | Kopš: 28. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: K1200RS
|
04 Aug 2011, 10:08:33 marcis rakstīja:
Mļa...skatos uz jimbima bildi un domāju, ko viņš uz kaut kāda Z kawas dara...
Laikam jāiet atvaļinājumā
Ej atvaļinājumā, piedzeries un izgulies! Tas tak K1200R | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
04 Aug 2011, 12:11:24 JIHAD rakstīja:
Es kā amatieris ar BMW varu pabraukt ātrāk + BMW ir manevrētspējīgāks nelielos ātrumos. DTC + ABS jau nu arī ir pasaka. Braucot ar Agustu ir sajūta ka trasē viņa bembim nocirtīs galvu, bet realitātē tas tā nav. Tas pats kas Ferrari F430 vs BMW M3 CSL. (tie ar ko ir braukts vai blakus sēdēts).
P.S. Jau pēc pirmajiem 200 metriem sāku no sajūsmas vnk smieties cik viegli ir ar viņu braukt salīdzinoši ar Agusta. Agusta protams arī ir ļoti labs un ātri braucams motocikls, bet braukt ar to ir tiešām sarežģīti un arī fiziski grūti. Agusta ir stabilāka visās situācijās principā, bet ar to pašu grūtāk viņu braukt līkumos. Jaudas vidējā RPM diapazonā vaiŗak tā kā liekas Agustai un vienmērīgāka jaudas līkne.
Kā arī ar jebkuru BMW automobīli, braucot pirmo reizi jau bija sajūta, ka intuitīvi pazīsti viņu. Ar Agustu tā nav galīgi.
Tad jau ar steigu jāmaina nost uz bembelātu
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
SpOrcMeN | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 1284
Braucu ar: perdaljotiem
| shodien kakraz tads drapaks iekjerts ))
----------------- MI SRALJI NA RALLJI tm
WWW.AUZAS.LV | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
04 Aug 2011, 12:11:24 JIHAD rakstīja:
Es kā amatieris ar BMW varu pabraukt ātrāk + BMW ir manevrētspējīgāks nelielos ātrumos. DTC + ABS jau nu arī ir pasaka. Braucot ar Agustu ir sajūta ka trasē viņa bembim nocirtīs galvu, bet realitātē tas tā nav. Tas pats kas Ferrari F430 vs BMW M3 CSL. (tie ar ko ir braukts vai blakus sēdēts).
P.S. Jau pēc pirmajiem 200 metriem sāku no sajūsmas vnk smieties cik viegli ir ar viņu braukt salīdzinoši ar Agusta. Agusta protams arī ir ļoti labs un ātri braucams motocikls, bet braukt ar to ir tiešām sarežģīti un arī fiziski grūti. Agusta ir stabilāka visās situācijās principā, bet ar to pašu grūtāk viņu braukt līkumos. Jaudas vidējā RPM diapazonā vaiŗak tā kā liekas Agustai un vienmērīgāka jaudas līkne.
Kā arī ar jebkuru BMW automobīli, braucot pirmo reizi jau bija sajūta, ka intuitīvi pazīsti viņu. Ar Agustu tā nav galīgi.
Nedod Dies ar Agustu lietus apstaakllos kapleet un mest nost, gaazi atlaizzot - bieteejums garanteets.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
R1100R | | Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
04 Aug 2011, 19:03:16 VATERLAND rakstīja:
04 Aug 2011, 12:11:24 JIHAD rakstīja:
Es kā amatieris ar BMW varu pabraukt ātrāk + BMW ir manevrētspējīgāks nelielos ātrumos. DTC + ABS jau nu arī ir pasaka. Braucot ar Agustu ir sajūta ka trasē viņa bembim nocirtīs galvu, bet realitātē tas tā nav. Tas pats kas Ferrari F430 vs BMW M3 CSL. (tie ar ko ir braukts vai blakus sēdēts).
P.S. Jau pēc pirmajiem 200 metriem sāku no sajūsmas vnk smieties cik viegli ir ar viņu braukt salīdzinoši ar Agusta. Agusta protams arī ir ļoti labs un ātri braucams motocikls, bet braukt ar to ir tiešām sarežģīti un arī fiziski grūti. Agusta ir stabilāka visās situācijās principā, bet ar to pašu grūtāk viņu braukt līkumos. Jaudas vidējā RPM diapazonā vaiŗak tā kā liekas Agustai un vienmērīgāka jaudas līkne.
Kā arī ar jebkuru BMW automobīli, braucot pirmo reizi jau bija sajūta, ka intuitīvi pazīsti viņu. Ar Agustu tā nav galīgi.
Nedod Dies ar Agustu lietus apstaakllos kapleet un mest nost, gaazi atlaizzot - bieteejums garanteets.
Labvakar!
Ar Yam un Hon ..tas pats..ar BMW-nekādā GADIJUMĀ!!!!
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
04 Aug 2011, 19:03:16 VATERLAND rakstīja:
Nedod Dies ar Agustu lietus apstaakllos kapleet un mest nost, gaazi atlaizzot - bieteejums garanteets.
Ja Agustai ir "slippery cluch", tad bēdas nav, arī manam bembelātam tāds prasītos , ja nomet 2 robus uz leju, tad pakaļratam ir tendence slīdēt, it sevišķi slapjā laikā
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
04 Aug 2011, 19:03:16 VATERLAND rakstīja:
04 Aug 2011, 12:11:24 JIHAD rakstīja:
Es kā amatieris ar BMW varu pabraukt ātrāk + BMW ir manevrētspējīgāks nelielos ātrumos. DTC + ABS jau nu arī ir pasaka. Braucot ar Agustu ir sajūta ka trasē viņa bembim nocirtīs galvu, bet realitātē tas tā nav. Tas pats kas Ferrari F430 vs BMW M3 CSL. (tie ar ko ir braukts vai blakus sēdēts).
P.S. Jau pēc pirmajiem 200 metriem sāku no sajūsmas vnk smieties cik viegli ir ar viņu braukt salīdzinoši ar Agusta. Agusta protams arī ir ļoti labs un ātri braucams motocikls, bet braukt ar to ir tiešām sarežģīti un arī fiziski grūti. Agusta ir stabilāka visās situācijās principā, bet ar to pašu grūtāk viņu braukt līkumos. Jaudas vidējā RPM diapazonā vaiŗak tā kā liekas Agustai un vienmērīgāka jaudas līkne.
Kā arī ar jebkuru BMW automobīli, braucot pirmo reizi jau bija sajūta, ka intuitīvi pazīsti viņu. Ar Agustu tā nav galīgi.
Nedod Dies ar Agustu lietus apstaakllos kapleet un mest nost, gaazi atlaizzot - bieteejums garanteets.
Precīzi tas pats ar VISIEM močiem...
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
04 Aug 2011, 23:36:00 marcis rakstīja:
04 Aug 2011, 19:03:16 VATERLAND rakstīja:
04 Aug 2011, 12:11:24 JIHAD rakstīja:
Es kā amatieris ar BMW varu pabraukt ātrāk + BMW ir manevrētspējīgāks nelielos ātrumos. DTC + ABS jau nu arī ir pasaka. Braucot ar Agustu ir sajūta ka trasē viņa bembim nocirtīs galvu, bet realitātē tas tā nav. Tas pats kas Ferrari F430 vs BMW M3 CSL. (tie ar ko ir braukts vai blakus sēdēts).
P.S. Jau pēc pirmajiem 200 metriem sāku no sajūsmas vnk smieties cik viegli ir ar viņu braukt salīdzinoši ar Agusta. Agusta protams arī ir ļoti labs un ātri braucams motocikls, bet braukt ar to ir tiešām sarežģīti un arī fiziski grūti. Agusta ir stabilāka visās situācijās principā, bet ar to pašu grūtāk viņu braukt līkumos. Jaudas vidējā RPM diapazonā vaiŗak tā kā liekas Agustai un vienmērīgāka jaudas līkne.
Kā arī ar jebkuru BMW automobīli, braucot pirmo reizi jau bija sajūta, ka intuitīvi pazīsti viņu. Ar Agustu tā nav galīgi.
Nedod Dies ar Agustu lietus apstaakllos kapleet un mest nost, gaazi atlaizzot - bieteejums garanteets.
Precīzi tas pats ar VISIEM močiem...
Nee, nee Maarci. Agustai tas ir iipashi biistami, jo tas moo ir sastusteets taa, lai bremzeetos pastiprinaati ar motooru, tikko atmet gazi. Liidz ar to, pietiekami biistami.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Gasijs prasīja par taho/spīdo attiecībām.
Nu tad lūk - 6-ajā robā 4k rpm taisa 120 km/h
Īsu brīdi pirms tam biju pamēģinājis vai 2x vairāk rpm taisa 2x lielāku ātrumu. Nu tā arī ir. Tas ir arī maximums.... Tāpēc arī vidējais degvielas patēriņš nedaudz pieauga.
Izmēģināju teoriju par topkeisa iespaidu uz max ātrumu. Nu tā kaste bremzē diezgan ...
[ Šo ziņu laboja Niksons, 07 Aug 2011, 21:29:27 ]
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
07 Aug 2011, 21:27:20 Niksons rakstīja:
Gasijs prasīja par taho/spīdo attiecībām.
Nu tad lūk - 6-ajā robā 4k rpm taisa 120 km/h
Īsu brīdi pirms tam biju pamēģinājis vai 2x vairāk rpm taisa 2x lielāku ātrumu. Nu tā arī ir. Tas ir arī maximums.... Tāpēc arī vidējais degvielas patēriņš nedaudz pieauga.
Izmēģināju teoriju par topkeisa iespaidu uz max ātrumu. Nu tā kaste bremzē diezgan ...
Tā tā tā, tad ko mēs varam izsecināt? Šis tak būtībā ir tas pats mentu mocis, vei ne? Tātad mentu moocis ātrāk pa 240 neiet, ja?
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
chirkainais | | Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
|
04 Aug 2011, 21:44:34 Sliktais rakstīja:
04 Aug 2011, 19:03:16 VATERLAND rakstīja:
Nedod Dies ar Agustu lietus apstaakllos kapleet un mest nost, gaazi atlaizzot - bieteejums garanteets.
Ja Agustai ir "slippery cluch", tad bēdas nav, arī manam bembelātam tāds prasītos , ja nomet 2 robus uz leju, tad pakaļratam ir tendence slīdēt, it sevišķi slapjā laikā
Vai tad tādiem gadījumiem nelieto starpgāzes?
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Apmēram kaut ko tādu secināt var
Tikai jāatceras, ka 0 ->100 km viņš tāpat ceļ 3 sekundēs. Un arī līdz 200 aizbrauc ļoti ātri/viegli
07 Aug 2011, 23:28:47 Archy96 rakstīja:
07 Aug 2011, 21:27:20 Niksons rakstīja:
Gasijs prasīja par taho/spīdo attiecībām.
Nu tad lūk - 6-ajā robā 4k rpm taisa 120 km/h
[IMG]DAŠDĒLIS[/IMG]
Īsu brīdi pirms tam biju pamēģinājis vai 2x vairāk rpm taisa 2x lielāku ātrumu. Nu tā arī ir. Tas ir arī maximums.... Tāpēc arī vidējais degvielas patēriņš nedaudz pieauga.
Izmēģināju teoriju par topkeisa iespaidu uz max ātrumu. Nu tā kaste bremzē diezgan ...
Tā tā tā, tad ko mēs varam izsecināt? Šis tak būtībā ir tas pats mentu mocis, vei ne? Tātad mentu moocis ātrāk pa 240 neiet, ja?
[ Šo ziņu laboja Niksons, 08 Aug 2011, 10:10:56 ]
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
DXO | | Kopš: 27. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: BMW K1300S
| PAr bremzēšanu ar dzinēju.
Intervija ar Troy Corser, viņš izteicās, ka tā ir galvenā BMW 1000 RR problēma. BMW nepietiekami bremzējās ar dzinēju, ātrām risinājuma inžinieri bija spiesti uz stūres uzstādīt papildus bremzi pakaļējam ratam. Kad inžinieri atrisinās dzinēja problēmas, tikai tad BMW braucēji sola labākus panākumus augstākās raudzes sacensībās.
Uz sava moča slēdzoties uz zemākiem pārnesumiem pie augstiem apgriezieniem ar esmu izbaudījis niecīgas sānslīdes, bet nekā nepatīkama tur nav - dzīvāka braukšana.
| Offline | | |
JIHAD | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 451
Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R
|
05 Aug 2011, 06:49:08 VATERLAND rakstīja:
04 Aug 2011, 23:36:00 marcis rakstīja:
04 Aug 2011, 19:03:16 VATERLAND rakstīja:
04 Aug 2011, 12:11:24 JIHAD rakstīja:
Es kā amatieris ar BMW varu pabraukt ātrāk + BMW ir manevrētspējīgāks nelielos ātrumos. DTC + ABS jau nu arī ir pasaka. Braucot ar Agustu ir sajūta ka trasē viņa bembim nocirtīs galvu, bet realitātē tas tā nav. Tas pats kas Ferrari F430 vs BMW M3 CSL. (tie ar ko ir braukts vai blakus sēdēts).
P.S. Jau pēc pirmajiem 200 metriem sāku no sajūsmas vnk smieties cik viegli ir ar viņu braukt salīdzinoši ar Agusta. Agusta protams arī ir ļoti labs un ātri braucams motocikls, bet braukt ar to ir tiešām sarežģīti un arī fiziski grūti. Agusta ir stabilāka visās situācijās principā, bet ar to pašu grūtāk viņu braukt līkumos. Jaudas vidējā RPM diapazonā vaiŗak tā kā liekas Agustai un vienmērīgāka jaudas līkne.
Kā arī ar jebkuru BMW automobīli, braucot pirmo reizi jau bija sajūta, ka intuitīvi pazīsti viņu. Ar Agustu tā nav galīgi.
Nedod Dies ar Agustu lietus apstaakllos kapleet un mest nost, gaazi atlaizzot - bieteejums garanteets.
Precīzi tas pats ar VISIEM močiem...
Nee, nee Maarci. Agustai tas ir iipashi biistami, jo tas moo ir sastusteets taa, lai bremzeetos pastiprinaati ar motooru, tikko atmet gazi. Liidz ar to, pietiekami biistami.
S1000RR ar dzinēju tiešām ļoti vāji bremzējas. Ar Agustu bremzējot ar dzinēju un sledzoties uz leju problēmu itkā nav. Bremzējas ļoti labi un arī slapjā laikā tikai nedaudz izslīd līdz atkal atjauno saķeri. Cepuri nost.
Jāņem vērā, ka es salīdiznu 2008 gada Agusta (no DTC) un 2011 BMW (DTC).
Ar 2012 Agusta Corsacorta RR neesmu braucis. Jaudas ziņā viņa ir pārāka - 201 HP, droši vien arī tikpat stabila, kā visi Agusta modeļi un ar DTC (!).
S1000RR BMW es novēroju nelielus gļukus ātrumkārbā, tas "shalt assistent" mani atstāja slēdzoties no 5 uz 6 vnk neitrālī uz 3-4 sec, kas nebija patīkami.
Agusta, kā jau teicu, likās jaudīgāka vidējā apgriezienu diapazonā.
Atkārtošu vēlreiz - man kā amatierim likās, ka ar BMW esmu ātrāks. Trasē profesionālis ļoti iespējams ātrāks būtu ar jauno Agusta.
- bet nu tā vai citādi - BMW S1000RR ļoti ļoti patika.
-----------------
| Offline | | |
Allmnt | | Kopš: 31. May 2011
Ziņojumi: 22
Braucu ar: BMW F650GS
| BMW īpašniekiem jautājums.
Kur apkopjat, remontējat savus dampjus? Vai ir kāda alternatīva BMauto?
Vajadzētu iziet vispārējo apkopi un diagnozi savam un vajadzības gadījumā novērst defektus, ja tādi atrodās.
Ja kādam ir kas konkrēts lūdzu sakiet.
P.S itkā pameklēju pa pirms postēju forumu neatradu.
| Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
08 Aug 2011, 14:39:21 Allmnt rakstīja:
BMW īpašniekiem jautājums.
Kur apkopjat, remontējat savus dampjus? Vai ir kāda alternatīva BMauto?
Vajadzētu iziet vispārējo apkopi un diagnozi savam un vajadzības gadījumā novērst defektus, ja tādi atrodās.
Ja kādam ir kas konkrēts lūdzu sakiet.
P.S itkā pameklēju pa pirms postēju forumu neatradu.
Nekā TĀĀDA jau mazajā GāeSā nav. Ģenerālos darbus var izveikt jebkurā servī (eļļas/filtri/sveces)
Problēmas sāksies ar diagnostiem. Normāla datordiagnostika ir tikai BMautā. IMHO.
Vēl 19xx vai 2000-o sākuma daiktus varētu parādīt rolim (boš servis čeirī)
Bet jaunajiem močiem un bmw wāģiem kompji atšķiras, tāpēc pat labs bmw autoserviss palīdzēt nevarēs...
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
08 Aug 2011, 14:39:21 Allmnt rakstīja:
BMW īpašniekiem jautājums.
Kur apkopjat, remontējat savus dampjus? Vai ir kāda alternatīva BMauto?
Vajadzētu iziet vispārējo apkopi un diagnozi savam un vajadzības gadījumā novērst defektus, ja tādi atrodās.
Ja kādam ir kas konkrēts lūdzu sakiet.
P.S itkā pameklēju pa pirms postēju forumu neatradu.
Pa lielaam shaibaam visu var izdariit pats, iznjemot dazhas specifiskas lietas. Ar F650GS vajadzeetu tikt galaa jebkuram apkopes servim.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
|
|