Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Yamaha YZF-R1
Autors | Ziņojums |
Raptors | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 294
Braucu ar: Yamaha FJR1300
| Vācijā YZF-R1M 22995.00EUR
http://www.yamaha-motor.eu/de/products/motorcyc...ort/yzf-r1m.aspx
----------------- Don’t dress for the ride, dress for the slide... | Offline | | |
gruube | | Kopš: 21. May 2012
No: Sigulda
Ziņojumi: 15
Braucu ar: Kavasaki Z800
| Līdz kuram gadam tad tur īsti ir tās problēmas ar kārbu? ja pareizi esmu sapratis tad laikam līdz 2009 gadam? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
25 Feb 2015, 17:42:52 gruube rakstīja:
Līdz kuram gadam tad tur īsti ir tās problēmas ar kārbu? ja pareizi esmu sapratis tad laikam līdz 2009 gadam?
Problēmas ir stulbeņiem, kuri nejēdz robus slēgt, man ir gan 2004 gada gan 2009 R1, nekādu problēmu ar kārbu, ja izmanto sajūgu un atmet apgriezienus slēdzoties.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
gruube | | Kopš: 21. May 2012
No: Sigulda
Ziņojumi: 15
Braucu ar: Kavasaki Z800
| Nu ja varētu dabūt sterilu un nesapistu tad jau nekādu problēmu bet cik apkārt paklausās tad mazāk vai vairāk visiem tās kārbas cakarējas it seviski ja patīk ratā raustīt. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
26 Feb 2015, 01:40:08 gruube rakstīja:
Nu ja varētu dabūt sterilu un nesapistu tad jau nekādu problēmu bet cik apkārt paklausās tad mazāk vai vairāk visiem tās kārbas cakarējas it seviski ja patīk ratā raustīt.
Nu es ar savu tehniku braucu sirsnīgi, tiek gan ratā paraustīts, gan tahometrs iekrāmēts, tikai ir viens moments - ja to dara pareizi, nekas slikts tam mocim nenotiks, vari kaut 1000km uz pakaļējā rata nobraukt, kā jau teicu, visas ķibeles rodās no nepareizas apiešanās - štepselēšana bez sajūga un neatmetot gāzīti, atliek tikai dažas reizes šitā izdarīt, un kārba sačakarēta. Tehniku daudz vairāk lauž nevis agresīva braukšana, bet pohujistiska attieksme.[ Šo ziņu laboja Archy96, 26 Feb 2015, 01:52:18 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
26 Feb 2015, 01:45:41 Archy96 rakstīja:
26 Feb 2015, 01:40:08 gruube rakstīja:
Nu ja varētu dabūt sterilu un nesapistu tad jau nekādu problēmu bet cik apkārt paklausās tad mazāk vai vairāk visiem tās kārbas cakarējas it seviski ja patīk ratā raustīt.
Nu es ar savu tehniku braucu sirsnīgi, tiek gan ratā paraustīts, gan tahometrs iekrāmēts, tikai ir viens moments - ja to dara pareizi, nekas slikts tam mocim nenotiks, vari kaut 1000km uz pakaļējā rata nobraukt, kā jau teicu, visas ķibeles rodās no nepareizas apiešanās - štepselēšana bez sajūga un neatmetot gāzīti, atliek tikai dažas reizes šitā izdarīt, un kārba sačakarēta. Tehniku daudz vairāk lauž nevis agresīva braukšana, bet pohujistiska attieksme.
Nepareiza eļļa un apkopes arī...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
Abendrots | | Kopš: 01. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 398
Braucu ar: rindindiņ
|
26 Feb 2015, 18:14:28 andrejins rakstīja:
26 Feb 2015, 01:45:41 Archy96 rakstīja:
26 Feb 2015, 01:40:08 gruube rakstīja:
Nu ja varētu dabūt sterilu un nesapistu tad jau nekādu problēmu bet cik apkārt paklausās tad mazāk vai vairāk visiem tās kārbas cakarējas it seviski ja patīk ratā raustīt.
Nu es ar savu tehniku braucu sirsnīgi, tiek gan ratā paraustīts, gan tahometrs iekrāmēts, tikai ir viens moments - ja to dara pareizi, nekas slikts tam mocim nenotiks, vari kaut 1000km uz pakaļējā rata nobraukt, kā jau teicu, visas ķibeles rodās no nepareizas apiešanās - štepselēšana bez sajūga un neatmetot gāzīti, atliek tikai dažas reizes šitā izdarīt, un kārba sačakarēta. Tehniku daudz vairāk lauž nevis agresīva braukšana, bet pohujistiska attieksme.
Nepareiza eļļa un apkopes arī...
konkētajam gadījumam kad tiek sajāti(apmuļļāti) zobrata kulaciņi nav nekāda sakara ar eļļām un apkopēm [ Šo ziņu laboja Abendrots, 26 Feb 2015, 20:34:28 ]
----------------- Lietotas motociklu rezerves daļas.
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
06 Sep 2015, 23:05:15 proTEST rakstīja:
Labvakar dārgie kolēģi!
Yamaha YZF-R1 2005 gads
Dzinējam parādījusies ļoti nepatīkama skaņa.
Zemāk esmu pievienojis video, kur ir iespējams dzirdēt šo skaņu.
Izspiežot sajūgu skaņa nemainās, tāpēc domāju, ka sajūgs nav pie vainas.
Varbūt ģeneratorā ir vaina? Kādam gultnim asīte ir izjukusi?
Varbūt kādam jau ir bijusi šāda problēma un esat novērsuši?
Links uz youtube klipu
Nerāda to video.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Jusper | | Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
| pēc https ieliec kolu :
Šis videoklips ir privāts
Tomēr nerāda [ Šo ziņu laboja Jusper, 06 Sep 2015, 23:39:21 ] | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
06 Sep 2015, 23:41:19 proTEST rakstīja:
Tagad viss ir salabots.
Šodien kaut kā pirksti līki.
Stetoskopu rokā un liec klāt motoram, klausies no kurienes skaņa nāk, bet visticamāk tik un tā dabūsi jaukt laukā visu. Pēc video neko diži pateikt nevar, troksnis nepatīkams.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
semigall | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 510
Braucu ar: Husky
|
08 Dec 2014, 12:57:03 Archy96 rakstīja:
08 Dec 2014, 12:45:44 Zigmunds rakstīja:
08 Dec 2014, 12:35:41 Archy96 rakstīja:
08 Dec 2014, 10:53:11 Zigmunds rakstīja:
08 Dec 2014, 01:56:15 Archy96 rakstīja:
Palūrēju šodien intereses pēc ārzemēs, cik jaunais R1 maksā :
- 18500 EURO
Nu kur tāda cenu politika
Tas ir par R1 vai R1M ?
R1, M maksā vēl dārgāk.
jaunajā gadā tad redzēs cik tad reāli maksās tagad par agru spriest.
Tas ir oficiāls info par cenām
Norvēģijā jānoloka 25keiro par R1 | Offline | | |
Aivaras | | Kopš: 08. Oct 2012
No: Ventspils
Ziņojumi: 12
Braucu ar: r6
| Kas ar motora ķēdi, spriegotājs nav līdz galam? man bija līdzīgi, nomainīja ķēdi un mocis kā jauns | Offline | | |
Aivaras | | Kopš: 08. Oct 2012
No: Ventspils
Ziņojumi: 12
Braucu ar: r6
| apskaties vai ķēdi pietiekoši iespriegt. | Offline | | |
Rugens | | Kopš: 02. Oct 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 2
Braucu ar: R1
| Hah, smieklīgi sanācis, vajag R1 Pakaļējo luktrui priekš 2005 gada modeļa ar E zimogu, lai skati izietu. Kādam nav aizķēries lieks? Nopirkšu nu vai arī labprāt arī aizņemtos uz 4-5. oktobrim. Reāli degoši. Juans būs pec 2 ned. tas man neder tāpēc varbūt kāds zin, kas tirgo un kam ir. Uzrakstat e-pastu andris.rugens@inbox.lv | Offline | | |
rududu | | Kopš: 13. Feb 2014
Ziņojumi: 66
Braucu ar: Yamaha FZS600
| labs vakars. Doma tagad ir pārlekt no fzs600 uz r1. Gribās pamēģināt to lietu ar litru bet ir pāris jautājumi - ikdienā cik ļoti dārgāk viņš sanāk? ne benzīns, bet visi pārējie sūdi ko ik pa 5-10k maina - eļļa, bremžu kluči, riepas iespējams utlm. ar fzs600 bij ok - jaunas riepas pa 200, kluči pa 20 utml. vai man ar algu ~1000 mēnesī šāds mocis būtu uzturams?
otra lieta - vai zem sēdekļa ir vieta pamatīgai ķēdei? savu kabinu kur varu ar mamutu ķēdi - patīk labāk nekā tikai pīkstulis klāt.
trešais - plānoju tam atvēlēt 5k. (pa esošu plānoju 2k dabūt). vai šādā cenā es varu rēķināties, ka nākamos 4 gadus vismaz man nevajadzēs jaunu ķēdi/zobratus un visas pārējās bezjēdzīgi dārgās lietas?
paldies. | Offline | | |
Geduss | | Kopš: 17. May 2015
Ziņojumi: 400
Braucu ar: Merida 1HP(human power)
| Kā vispār uz šādu jautājumu var atbildēt? Pa lielam tik motors cits un viss tāpat kā tavam pašreizējam.
----------------- Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās) | Offline | | |
rududu | | Kopš: 13. Feb 2014
Ziņojumi: 66
Braucu ar: Yamaha FZS600
|
12 Oct 2016, 20:25:00 Geduss rakstīja:
Kā vispār uz šādu jautājumu var atbildēt? Pa lielam tik motors cits un viss tāpat kā tavam pašreizējam.
te citreiz uzmetu aci..radās iespaids, ka tiklīdz kaut kas puslīdz svarīgs noplīs - 500 eiro aida... | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
12 Oct 2016, 20:05:00 rududu rakstīja:
labs vakars. Doma tagad ir pārlekt no fzs600 uz r1. Gribās pamēģināt to lietu ar litru bet ir pāris jautājumi - ikdienā cik ļoti dārgāk viņš sanāk? ne benzīns, bet visi pārējie sūdi ko ik pa 5-10k maina - eļļa, bremžu kluči, riepas iespējams utlm. ar fzs600 bij ok - jaunas riepas pa 200, kluči pa 20 utml. vai man ar algu ~1000 mēnesī šāds mocis būtu uzturams?
otra lieta - vai zem sēdekļa ir vieta pamatīgai ķēdei? savu kabinu kur varu ar mamutu ķēdi - patīk labāk nekā tikai pīkstulis klāt.
trešais - plānoju tam atvēlēt 5k. (pa esošu plānoju 2k dabūt). vai šādā cenā es varu rēķināties, ka nākamos 4 gadus vismaz man nevajadzēs jaunu ķēdi/zobratus un visas pārējās bezjēdzīgi dārgās lietas?
paldies.
°Nu kā var atbildēt uz tādu jautajumu???
Tas mocis var izmaksāt lēti, un tik pat labi arī mežonīgi dārgi, tas atkarīgs no tā:
* Cik daudz brauksi.
* Kā brauksi.
* Cik svaigs ir tas mocis.
* Ja nenosķilsi
* Ka paveiksies.
Pakaļējā riepa var iet gan 6 mēnešus, gan 6 dienas. Tāpat var gadīties ieberzien remontā uz 1.5k, var paveikties sezonu vispār nobraukt bez izdevumiem.
Ja tev to moci nenormāli gribās, pērc nost un būsi laimīgs.
Ja domā, ka ieekonomēt, tad nepērc nekādā gadījumā.
Man ir bijuši 2 R1, neko grandiozu nav izmaksājuši ekspluatācijā (neskaitot nošķīlienus), mocis ka mocis, nav tendēts uz biežu lūšanu, bet ja kaut kas jāremontē "pa lielo", tad gan simtnieki lido pa gaisu [ Šo ziņu laboja Archy96, 12 Oct 2016, 22:53:15 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
MartinsR | | Kopš: 26. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1256
Braucu ar: Honda TransAlp XL750
|
12 Oct 2016, 20:05:00 rududu rakstīja:
labs vakars. Doma tagad ir pārlekt no fzs600 uz r1. Gribās pamēģināt to lietu ar litru bet ir pāris jautājumi - ikdienā cik ļoti dārgāk viņš sanāk?
domāju, ka baigo starpību nejutīsi uzturēšanā, arī patēriņā - vidēji kāds pusotrs litrs vairāk uz 100.
manuprāt, visgrūtākais Tev būs sadzīvot ar viņu ikdienā, īpaši ja salīdzina ar FZS600, kas ir ērts braucamais.
es pāris reizes ar R1 esmu izbraucis, liekas traki ciets - īsi piekares gājieni, neērta sēdpozīcija (viss svars uz rokām jātur), utt.
jo nu nemelosim sev - tas tomēr ir superbaiks, un domāts trases braukšanai. Tas ka pie mums daudzi ar baikiem ikdienā brauc uz darbu, supermena tērpos, atkal ir Latvijas fenomens laikam. tāpat kā džipi, kas nekad nenobrauc no asfalta
bet ja ar to visu vari sadzīvot, tad gan jau R1 nav slikta izvēle.[ Šo ziņu laboja MartinsR, 13 Oct 2016, 10:32:13 ]
----------------- Riders on the storm | Offline | | |
sandors | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 646
Braucu ar: auto-moto-velo
|
13 Oct 2016, 10:31:21 MartinsR rakstīja:
12 Oct 2016, 20:05:00 rududu rakstīja:
labs vakars. Doma tagad ir pārlekt no fzs600 uz r1.
domāju, ka baigo starpību nejutīsi uzturēšanā, arī patēriņā - vidēji kāds pusotrs litrs vairāk uz 100.
Ķēdei , riepai un degvielai izmkasas pieaugs (turēs mazāk) un ja brauksi tā ka nepieaugs, tad tev viņu nevajag!
Ja brauc ikdienā daudz un vēl pilsētu, tad padomā labi savu izvēli. | Offline | | |
|
|