Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: A kategorija
Autors | Ziņojums |
Gederts | | Kopš: 13. Jan 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 79
Braucu ar:
| Vai ar moci var braukt pa velosipedu un autobusu celiņiem/joslām ? | Offline | | |
arnoldso | | Kopš: 06. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 32
Braucu ar: GSXR 1000 K1, Merida CC5
|
16 Feb 2015, 22:14:52 Gederts rakstīja:
Vai ar moci var braukt pa velosipedu un autobusu celiņiem/joslām ?
Var, bet nedrīkst.
----------------- www.Streetfighters.lv | Offline | | |
Egidijs | | Kopš: 16. Aug 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 122
Braucu ar:
| Ar saviem 420 eur tiku cauri..Nesaprotu kur vel 200 dabujat | Offline | | |
|
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
| Sanāca 269,43 Ls:0,702804=421,78 Eur
PMP, 8 st. braukš, CSDD ar pirmo reizi
Iepriekšējā pieredze aptuveni 20 km[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 17 Feb 2015, 12:23:37 ] | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Tieshi ta- instruktori bez darba neseed sezonaas. Tadad cenas ir pat loti ok. Ja jau butu tik loti dargi, ka vairums gribedami nevaretu atlauties, cilveki vienkarshi nepirktu pakalpojumu.
Cenas, protams, ir pieaugushas, 11 gadus atpakalj man par A2 mainju uz A (kursi nebija, tikai braukshana un eksamens) sanaca tieshi 98Ls.
A2 man relativi neko neizmaksaja, jo to faktiski iedeva bonusaa B kategorijai, bet tas bija 90tajos...
16 Feb 2015, 15:17:17 gaazeejs rakstīja:
Kopš kura laika cenas noteicējs ir izmaksās?
Cenu diktē tikai un vienīgi pieprasījums/piedāvājums.
[ Šo ziņu laboja martinss, 17 Feb 2015, 08:37:41 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
4diena | | Kopš: 11. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1304
Braucu ar: G3
|
16 Feb 2015, 20:05:36 damn rakstīja:
2006. gada izdevumu bilancē figurē
76,- motoskola
13,- braukšana
26,31 CSDD
-------
115,31 Ls
2004 kursi nebija
pietika ar 2x CSDD eksāmenu (pirmajā reizē bija uzdevums katru otro atsijāt) un A2 rokās. Pēc 2 gadi apliecības maiņa un A gatavs
Tā kā izmaksas uz A bija ap 50Ls, neatceros īsti cenas, bet vairāk tok nesanāca[ Šo ziņu laboja 4diena, 17 Feb 2015, 08:58:03 ]
----------------- Acis labas(c) | Offline | | |
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
| Kas tā vispār par salīdzināšanu? Skaidrs, ka izmaksu amplitūdas lielākā daļa veidojas uz braukšanas reižu skaitu, jo visas papīru lietas un katra braukšanas reize atsevišķi maksā diezgan līdzīgi visās mācību vietās.
Savukārt, salīdzināt nobraukto reižu skaitu... arī tāds koks ar diviem galiem. Viens nobrauc četras reizes un pietiek, jo pirms tam jau bijis tuvās attiecībās uz mototehniku, figūras nesagādā problēmas, satiksmē jūtas kā zivs, tik vien kā reizes trīs izgāž pa pilsētu un uzklausa ieteikumus par knifīgiem pagriezieniem. Cits varbūt nobrauc visas padsmit reizes, bet joprojām brauc jūtami draņķīgāk par pirmo. Bet cik tad ilgi instruktors tādu marinēs pie sevis - lai kārto eksāmenu un tālāk jau praktizējas ielās, pamatprasmes ir apgūtas un pārējais nāks ar laiku.
Neapšaubāmi, tik, cik vajadzīgs priekš eksāmena nokārtošanas, ir melns aiz naga, ja salīdzina ar pieredzi, kas nāk pēc tam, diendienā braukājot. Bet neba tāpēc vajadzētu spiest uz maksimāli lētāko variantu vāku nokārtošanai. Par skādi kāda lieka braukšanas nodarbība nenāks. Šķiet, eksāmenu veiksmīgas apstākļu sakritības rezultātā es būtu varējis nokārtot jau pēc kādas piektās vai sestās braukšanas nodarbības, taču tieši tās pēdējās reizes deva pārliecību par saviem spēkiem to izdarīt ar smaidu uz lūpām un ar pirmo piegājienu. Un tā arī sanāca - gāza lietus, pats līdz apenēm slapjš, ķivere svīst tā, ka jātur vaļā, redzamība gaužām sūdīga, taču šie nekomfortablie apstākļi netraucē, ja esi saradis ar moci.
Statistikai par izmaksām. Ja nemaldos, braucu 9 reizes, 22 lati gabalā, nepilni 200 kopā. Teorija/skola laikam 25 bija, braukšanas eksāmens kaut kas ap 30, teorijas, šķiet, ap 10, pats plastikāta gabals vēl laikam 15. Tik tālu sanāk nedaudz pāri 400 eiro, Korekti gan būtu pieskaitīt arī pirmo palīdzību un medicīnisko - tas ir vēl kādi 65 eiro. Un vēl visītis jāpierēķina. Vārdu sakot - ja man kāds jautā, uz cik kopā sanāca, parasti atbildu "+-500". | Offline | | |
instruktors | | Kopš: 10. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 429
Braucu ar: honda cbr 2007.gada,kawasaki er6n,honda Cbf hornet
| Ja pareikina minimumu 8*25eiro ieskaitot laukumu + autoskola 45 eiro kopa sanak 245eiro,man skiet ka tas nav dargi prieks A kategoriju,nav jadoma par tehnikas eksplutaciju,ekipejuma un visa pareja domashanu,atnac iemacies un aizej ar tiesibam kabata + csdd pakalpojumi!Parejais atkarigs no pasha apmacama!
----------------- Rustams Ismailovs (visu kategoriju instruktors)
Profesionāla A,A2,A1,AM kategoriju apmācība.
Pilnīgi jauns laukums,ar jaunu segumu,konusiem,līnijām viss pēc CSDD standartiem-Krasta iela 1
Aizpildi anketu un sazināsies ar Jums
[url] www.vipmoto.l | Offline | | |
Goblins | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2881
Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE
|
16 Feb 2015, 11:43:41 Imhoteps rakstīja:
16 Feb 2015, 11:14:41 Abendrots rakstīja:
Laukuma īre..
To kursanti maksā papildu nodarbības maksai paši.
16 Feb 2015, 11:14:41 Abendrots rakstīja:
..štrunti figūrām (konusi,krāsas,uzkopšana..
Krāsošana? Vienreiz sezonā nopindzelē un miers. Par laukuma uzkopšanu kursants JAU samaksājis laukuma būdīņā.
Šāda sistēma ir tikai mūkusalas ielas laukumā, ne Daugavgrīvas ielā, ne zaķusalā nekad nav bijis par laukumu jāmaksā. Par mūsu laukumu vienmēr ir maksājusi skola.
Laukumu pārkrāsot sanāk 2 X sezonā.
Laukuma tīrīšana izmaksā ap 200 eur sezonā
Vidēji viens 600 cc mācību mocis, pa sezonu, nobrauc 3 riepu komplektus, 3 bremžu kluču komlpektus, 1-2 hēbeļu komplektus, 3 sajūga troses, 1 gāzes trošu komplektu.
Eļļas maiņa ir jāveic vidēji uz pusi ātrāk jo mocis 50% tiek zāģēts pa laukumu, tas ir apmēram 3-4 reizes sezonā.
Pēc sezonas, parasti tiek pārjaukta un iztīrīta pr. dakša un bremžu sistēma, mainīta ķēde ar zobratiem (ja tas nav noticis jau sezonas laikā)
Apmēram 10 Ķiveres un 4 elkoņu/ceļu sargu komplekti laukumā uz vietas.
Rezerves ekstra remontiem, piemēram par 21:00 sasistu moci, kuram ir jābūt darba kārtībā rīt no rīta
Nu kautkā tā veidojas, cena par braukšanas nodarbībām. Manis nosauktie izdevumi protams nav visi, jo ir slinkums rakstīt tik daudz.
[ Šo ziņu laboja Goblins, 17 Feb 2015, 10:39:53 ]
----------------- man garšo alus
eet jeuw kak
| Offline | | |
Atrix | | Kopš: 28. Aug 2014
Ziņojumi: 484
Braucu ar: bez braucamā pagaidām...
| Pie Neganteļa un Motomeitenes pagāj.vasaras beigās nokārtoju. 8 obligāto stundu vietā man beigās bija ap 50. Var teikt, ka 'hujovo man gājis' Bet ar moci vispār nebiju iepriekš braucis. Laukumu braucu, līdz reiba galva un sāpēja rokas, arī satiksmē - lai arī no 90.gada B kategorija, negāja labi. Izmaksas, ieskaitot Samāriešu palīdzību, exāmeniem un utt. - ap 1 tūkst. Bet tas man bij vērts katru centu. Neko sliktu par instruktoriem nevaru teikt - aizrādīja, ja darīju, ko aplamu un pamācīja, kad vajadzēja padomu. Exāmenu nokārtoju ar pirmo reizi. Sajūtu ziņā, moto braukšana ir viena no krutākajām lietām, ko esmu iemācījies. Tāpēc par apmācības procesu un izmaksām man nav ko sūdzēties
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai... | Offline | | |
Sojenna | | Kopš: 09. Feb 2015
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Vagonu
|
17 Feb 2015, 10:42:29 Atrix rakstīja:
Pie Neganteļa un Motomeitenes pagāj.vasaras beigās nokārtoju. 8 obligāto stundu vietā man beigās bija ap 50. Var teikt, ka 'hujovo man gājis' Bet ar moci vispār nebiju iepriekš braucis. Laukumu braucu, līdz reiba galva un sāpēja rokas, arī satiksmē - lai arī no 90.gada B kategorija, negāja labi. Izmaksas, ieskaitot Samāriešu palīdzību, exāmeniem un utt. - ap 1 tūkst. Bet tas man bij vērts katru centu. Neko sliktu par instruktoriem nevaru teikt - aizrādīja, ja darīju, ko aplamu un pamācīja, kad vajadzēja padomu. Exāmenu nokārtoju ar pirmo reizi. Sajūtu ziņā, moto braukšana ir viena no krutākajām lietām, ko esmu iemācījies. Tāpēc par apmācības procesu un izmaksām man nav ko sūdzēties
Vot šo es saprotu Ja kaut ko vēlas iemācīties,tad ne laiks,ne lidzekļi nestāvēs ceļā.
Kad autoskolā teorijā pasniedzēja stāstīja,ka dažiem vajag ap 50 braukšanām,lai iemācītos (tendēts bija,ka meitenēm vajagot daudz braukaanu parasti) , tad protams barigas no aizmugures smīkņāja, ka tad vbūt vispār nav jēgas kko tādu darīt.
Lielākai daļai jau liekas, ka ir dzimuši,lai brauktu ar moci. Bet dzīvē sanāk,ka jāpatrenējas ilgāk nekā plānots.
Es pagājšvasar nobraucu 3 braukšanas,un ar sapratu, ka tas vis grūtāk ir nekā izskatās. Pirmkārt, aprast ar to,kas kur un kā spiežams. Otrkārt, saprast, ka lēni braucot un griežot stūri, mocis tomēr nekritīs uz sāniem kā varētu likties, un tad vēl visādas lietiņas jāapgūst | Offline | | |
Ritiniex | | Kopš: 15. Jul 2014
Ziņojumi: 30
Braucu ar: to, ko atrodu garāžā
| Paturpinot par Leldes un Alda tandēmu aka Motomeiteni un Neganteli. Par Leldi varu pateikt visu to labāko - cilvēks māca un iemāca, varu rekomendēt visiem, kas vēlas iegūt tiesības.
Par Aldi - nevaru rekomendēt. Un vēl vairāk - konkrētu neiesaku, ja vien baudu nesagādā sadomazohisms. Konkrēti varu apbrīnot tos, kas ir spējuši pie viņa iegūt tiesības un paši atzīst rezultātu kā labu un procesu - patīkamu. Laikam ļautiņi ir ļoti biezādaini, jo Alda kliegšana, uzbraucieni un rupjības savu klientu virzienā man nešķiet pieņemama rīcība klientu orientētā vidē. Bonusā rupjībām, Aldis arī ir bezjēdzīgs kā instruktors - tās reizes, kad vēl nebiju informēta par Leldes darba laikiem un Lelde nebija nodarbībās, kurās mācījos braukt, bija totāli zaudētas laika un naudas izteiksmē. Aldis mani palaida laukumā, varēju tur braukāties savā nodabā visu nodarbības laiku pat bez izskaidrojuma, kā jāizbrauc kura figūra. Tādā veidā no 949.17 Euro, ko kopsummā no A līdz Z notērēju tiesību iegūšanai, uz Aldi pazaudēju vismaz simtnieku, bet ticamākais vairāk. Rezultātā, ja cilvēki saka, ka instruktori nevelk laiku, mana pieredze saka - zinu vismaz vienu instruktoru, kuram vienkārši ir pilnīgi pofig vai un kādā tempā klients kaut ko iemācas, ka tikai nauda nāk un ir uz ko realizēt savu mazvērtību. | Offline | | |
Atrix | | Kopš: 28. Aug 2014
Ziņojumi: 484
Braucu ar: bez braucamā pagaidām...
|
17 Feb 2015, 12:06:28 Ritiniex rakstīja:
Paturpinot par Leldes un Alda tandēmu aka Motomeiteni un Neganteli.
..es piekrītu sadaļā, ka mācīšanās procesā liela daļa no iemaņām bija jāapgūst pašam pēc mēģinājuma un kļūdas metodes, tipa, braucu šādi - neizdodas, braucu atkal tāpat - atkal neizdodas.. hmm.. - kaut kas jādara savādāk, pamainu un paeksperimentēju - varbūt savādāk varu figūru izbraukt.. No sākuma bija drusku frustrējoši, jo liekas, ka instruktors varētu taču uzreiz pateikt: mazā čūska - brauc tā un tā, astotnieks - šitā.. bet nē - jāmokās laukumā pašam Bet tad es vienā brīdī sapratu, ka braukt pašam un eksperimentēt - dod lai arī ne ātrāko, taču visnoturīgāko rezultātu. Jo konkrēto manevru es būšu iemācījies, nevis tāpēc, ka instruktors tā man parādīja, bet tāpēc, ka es pats esmu nonācis pie pareizā ceļa. Turklāt, tad, kad esi pamocījies pats, tad arī tie jautājumi instruktoriem, par to, kā labāk to vai citu vietu izbraukt jau ir konkrētāki / niansētāki. Un, ja prasīju, man nekad netika padoms liegts un es varēju turpināt eksperimentēt un īstenot to braucot. Atceros, vienreiz, braucot mazo čūsku, ātrums bija par mazu, stūre sagriezta un mocis vienkārši nosvempās uz sāna - nepaspēju noturēt, tik vien kā gāzes ručku uzgriezu līdz galam. Mocis zemē, skatos nāk Negantelis no būdas ārā - domāju, nu būs smagā artilērija.. Bet nekā. Šis pienāca un mierīgi pateica: nu, tagad mēģini uzcelt augšā! Un arī pateica, kā pareizi moci celt. Tā lūk. Protams, ka apmācības procesā bija jādzird kāds asāks vārds - tipa, ja tu šitā bremzēsi kā uz laukuma, tad dzīvē šļūksi uz asfalta. Skaidrs, ka nepatīkami - jo mēs visi esam lieli un cienījami cilvēki ar savu 'ego', un te pēkšņi kāds Tevi audzina kā mazo puiku. Bet sapratu, ka dzīvē es varu būt nezin kas, bet motobraukšanā esmu nulle, tāpēc man ir veselīgi paklausīties instruktorā. Un pie tam viņš jau saka taisnību , lai arī rūgtu. Motomeitene vispār ir zelc Nu labi, man tāds off-topic sanāca.. Kopumā bija forši (ie)mācīties, lai arī lēts prieks nebija. Peace!
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai... | Offline | | |
Ritiniex | | Kopš: 15. Jul 2014
Ziņojumi: 30
Braucu ar: to, ko atrodu garāžā
|
..es piekrītu sadaļā, ka mācīšanās procesā liela daļa no iemaņām bija jāapgūst pašam pēc mēģinājuma un kļūdas metodes, tipa, braucu šādi - neizdodas, braucu atkal tāpat - atkal neizdodas.. hmm.. - kaut kas jādara savādāk, pamainu un paeksperimentēju - varbūt savādāk varu figūru izbraukt.. No sākuma bija drusku frustrējoši, jo liekas, ka instruktors varētu taču uzreiz pateikt: mazā čūska - brauc tā un tā, astotnieks - šitā.. bet nē - jāmokās laukumā pašam
Tev izdevās ļoti eleganti noilustrēt to, ko es saucu par uz Aldi nomestu naudu. Manuprāt instuktors ir specifisks skolotājs un tā funkcija ir paskaidrotu un pamācīt, nevis tikai iznomāt uz nodarbību moto un laukumu, un pabļaustīties. Salīdzinājumā Lelde piemēram ļoti lieliski lietas skaidroja, rādīja utt. Tā mācīšanās process gluži vienkārši iet ātrāk. Vismaz man.
Tad jau arī skolā pirmajās klasēs varētu paprasīt bērniem izdomāt reizreiķinu vai vēlāk prasīt pareizi uzminēt, cik ir zemes pievilkšanas spēks. Tieši tādēļ ir skolotāji, lai kopsakarību un spēles noteikumu atrašanu padarītu vieglāku un ātrāku.
skatos nāk Negantelis no būdas ārā - domāju, nu būs smagā artilērija..
Smagā artelērija viņam ir konkrēti krāšņa. Atceros - taisījos kādai no nodarbībām, šis atbrauca ar diviem džekiem no ielām. Kā šis bauroja. OMG. Abi braucēji nekad tiesības nenokārtošot lalala, blablabla utt. Šie stāv, sarkst un bālē, mēģina kko iebilst, bet Negantelis tik bauro. Domāju, nabaga džeki, pēc tāda sviesta kāds ar vājākiem nerviem tiešām nevis pieņemtu faktu, ka mācoties visi taisa kļūdas un kļūdas var labot, bet viena slikta skolotāja dēļ atmestu ideju par moto.
Bet sapratu, ka dzīvē es varu būt nezin kas, bet motobraukšanā esmu nulle, tāpēc man ir veselīgi paklausīties instruktorā.
Lielākā daļa no tiem, kas iet mācīties, sākumā ir nulles (vai tuvu tam). Tāds nu Negantelim (vai jebkuram citam instruktoram) ir darbs, ka no nulles ir jārada kāds, kas reiz dienās papildus braucot un iegūstot iemaņas varētu būt normāls braucējs. Par to viņiem maksā un ne maz, nevis par pazemošanu. Visu to pašu, ko viņš nesavaldīgi izklaigā, varētu pateikt mierīgā balsī, ilustrējot ar jokiem, piemēriem, tam būtu daudz lielāka jēga. | Offline | | |
ilmaars | | Kopš: 07. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Ja godīgi, tad diezgan dārgi gan jums tur tās tiesības sanāk. Jāteic es liku tikai A2, 3 braukšanas, 1 laukums un aiziet eksāmens. Iepriekšējā pieredze ar Rīgu 13 un Deltu pa laukiem. | Offline | | |
Atrix | | Kopš: 28. Aug 2014
Ziņojumi: 484
Braucu ar: bez braucamā pagaidām...
|
17 Feb 2015, 13:10:26 ilmaars rakstīja:
Jāteic es liku tikai A2, 3 braukšanas, 1 laukums un aiziet eksāmens. Iepriekšējā pieredze ar Rīgu 13 un Deltu pa laukiem.
Hmm.. jā, tas ir ideālais / īsais variants. Apskaužu Tevi, tiešām. Bet cilvēki ir dažādi. Vieniem ir absolūtā dzirde, citiem - nē
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai... | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
17 Feb 2015, 13:07:58 Ritiniex rakstīja:
..es piekrītu sadaļā, ka mācīšanās procesā liela daļa no iemaņām bija jāapgūst pašam pēc mēģinājuma un kļūdas metodes, tipa, braucu šādi - neizdodas, braucu atkal tāpat - atkal neizdodas.. hmm.. - kaut kas jādara savādāk, pamainu un paeksperimentēju - varbūt savādāk varu figūru izbraukt.. No sākuma bija drusku frustrējoši, jo liekas, ka instruktors varētu taču uzreiz pateikt: mazā čūska - brauc tā un tā, astotnieks - šitā.. bet nē - jāmokās laukumā pašam
Tev izdevās ļoti eleganti noilustrēt to, ko es saucu par uz Aldi nomestu naudu. Manuprāt instuktors ir specifisks skolotājs un tā funkcija ir paskaidrotu un pamācīt, nevis tikai iznomāt uz nodarbību moto un laukumu, un pabļaustīties. Salīdzinājumā Lelde piemēram ļoti lieliski lietas skaidroja, rādīja utt. Tā mācīšanās process gluži vienkārši iet ātrāk. Vismaz man.
Tad jau arī skolā pirmajās klasēs varētu paprasīt bērniem izdomāt reizreiķinu vai vēlāk prasīt pareizi uzminēt, cik ir zemes pievilkšanas spēks. Tieši tādēļ ir skolotāji, lai kopsakarību un spēles noteikumu atrašanu padarītu vieglāku un ātrāku.
skatos nāk Negantelis no būdas ārā - domāju, nu būs smagā artilērija..
Smagā artelērija viņam ir konkrēti krāšņa. Atceros - taisījos kādai no nodarbībām, šis atbrauca ar diviem džekiem no ielām. Kā šis bauroja. OMG. Abi braucēji nekad tiesības nenokārtošot lalala, blablabla utt. Šie stāv, sarkst un bālē, mēģina kko iebilst, bet Negantelis tik bauro. Domāju, nabaga džeki, pēc tāda sviesta kāds ar vājākiem nerviem tiešām nevis pieņemtu faktu, ka mācoties visi taisa kļūdas un kļūdas var labot, bet viena slikta skolotāja dēļ atmestu ideju par moto.
Bet sapratu, ka dzīvē es varu būt nezin kas, bet motobraukšanā esmu nulle, tāpēc man ir veselīgi paklausīties instruktorā.
Lielākā daļa no tiem, kas iet mācīties, sākumā ir nulles (vai tuvu tam). Tāds nu Negantelim (vai jebkuram citam instruktoram) ir darbs, ka no nulles ir jārada kāds, kas reiz dienās papildus braucot un iegūstot iemaņas varētu būt normāls braucējs. Par to viņiem maksā un ne maz, nevis par pazemošanu. Visu to pašu, ko viņš nesavaldīgi izklaigā, varētu pateikt mierīgā balsī, ilustrējot ar jokiem, piemēriem, tam būtu daudz lielāka jēga.
Cilvēki ir dažādi. Man vari hotj 100 reizes stāstīt kā vajadzētu, es tāpat darīšu pa savam. Tāpēc arī gāju pie Neganteļa, jo nevis mēģina ar karotīti iebarot, bet ļauj tev apdedzināties. Tā kā jau iepriekš ar divriteņu tehniku pārvietojos, tad nu nevarētu teikt, ka mācījos no pilnīgas nulles, kā rezultātā vēl jo vairāk vajadzēja, lai nostāda fakta priekšā ko tu dari nepareizi. Turklāt par noteikumiem. Ja ar esošu B kategoriju ej mācīties A kategorijai, tad jau noteikumi būtu jāzina pilnībā, kā rezultātā nemaz nesatraucos, ka rācijā sāk bļaut par muļķīgām kļūfdām, kas uz ielas varētu beigties ar crashu.
Nu jā tāpēc atgriežos pie tā, ka katrs cilvēks ir indivīds un pirms iet mācīties vajadzētu saprast kāds apmācību stils vairāk piemērots Tev
P.S. arī Ivo kā instruktors izskatās tāds, kas padomu neatteiks. tak 4to domājam paši un ko izvēlamies ar to arī samierinamies [ Šo ziņu laboja andrejins, 17 Feb 2015, 13:43:01 ]
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Es ļoti atvainojos Rita ka uzkliedzu tev “EU” , kad dzirdēju kā mocis ar nenomestiem apgriezieniem un neizspiestu sajūgu tiek mēģināts ielikt otrajā robā. Man sāp dzirdot šādu skaņu. Jā nevajadzēja varbūt tā darīt, bet tas ir ātrākais veids kā pievērst uzmanību jo aizskriet pakaļ mocim kas brauc uz 50 es nespēju. Par šo gadījumu jau esmu aņēmis nosodījumu.
Pa visu pagājušā gada sezonu bija tikai 3 gadījumi kad nenoturējos un pacēļu balsi un tas bija tiešām pamatoti, jo situācijas tikai laimīgas sagadīšanās dēļ nebaidzās ļoti ļoti bēdīgi. Piedod ka tev nācās to dzirdēt. Ir viegli amācāmie un gadās grūti apmācāmie ar kuriem jācīnās ,ko darīt, tāds darbs. Atvaino ka nācās dzirdēt ne to mierīgāko brīdi.
Kas attiecas uz to ka neveltīju tev uzmanību, tad lūgšu iespēju paskaidrot, ka ar meiteņu mācībām būtībā nodarbojas Lelde jo viņai labāk sanāk saprasties ar jūtūgām būtnēm. Ja redzu ka kurants ir stīvs uz moča un baidās pat sasvērtires es ļauju viņam pabraukt figūras,sajusties drošāk nevis negatavam dot komandas kuras viņam bailes neļauj darīt. Es saprotu ka daudzi kursanti it īpaši meitenes vēlas lai instruktors viņiem kā aste seko pa laukumu un kā radio trallina vienu un to pašu, bet skarbā patiesība ir tāda ka kamēr kursants neatbrīvojas uz moča un ir sasprindzis nekas labs tur nesanāk. Ir daudz kursantu kuriem labāk sanāk iepazīt moci ja pēc ievadinstruktāžas tos atstāj ar moci divatā un novēro no malas nevis stāv blakus un skatās uz pirkstiem. Var protams instruktors iet blakus un teikt tagad griez tur un tagad griez atpakaļ bet rezuktāts šādai metodei ir vājš, tiklīdz instruktors netāv blakus tā kursants vairs nezin ko darīt. Tas ir pierādījies ļoti daudz reižu ka tad kad kurants pats sāk domāt līdzi kāpēc notiek tas kad viņš izdara to vai šo, viņš izprot motocikla vadīšanas būtību un iemācās viņu vadīt pēc izjūtām nevis šablona.
Man gribas lai kursants ir pēc iespējas labāk sagatavots tam kas notiek pēc eksāmena, jo uz moča mācīties jau nāk nevis lai dabūtu tiesības bet lai varētu pēc tam braukt. Cenšos būt mierīgāks ar katru gadu, bet dažreiz nesanāk jo uztraucos par tiem kursantiem. Nemāku tā ķep-ļep lai iet uz ex un pamēģina. Neesmu arī nekāds emo/homo, pai pai nu nekas. Joprojām uzskatu ka svarīgak ir mācēt braukt nevis papīrs kabatā; ;Labāk asāks vārds mācībās nekā ass skalpelis slimnīcā. Piedodiet-atvainojiet.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
17 Feb 2015, 09:57:41 instruktors rakstīja:
Ja pareikina minimumu 8*25eiro ieskaitot laukumu + autoskola 45 eiro kopa sanak 245eiro,man skiet ka tas nav dargi prieks A kategoriju,nav jadoma par tehnikas eksplutaciju,ekipejuma un visa pareja domashanu,atnac iemacies un aizej ar tiesibam kabata + csdd pakalpojumi!Parejais atkarigs no pasha apmacama!
kas taa par laukuma huinju? mozz shosezon veel uzkaapshanas maksu paprasiis kaads
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
Atrix | | Kopš: 28. Aug 2014
Ziņojumi: 484
Braucu ar: bez braucamā pagaidām...
|
17 Feb 2015, 14:07:33 Coooool rakstīja:
[Tavā variantā bija lētāk nopirkt vecu dranduļetu un pirms tam pagāzēt pa rajonu.
Da es paralēli mācībām ar draudzenes moci pa lauku ceļiem braukāju - pāris kritieni bija tīri sāpīgi..
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai... | Offline | | |
|
|