Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
lockhead
09. Sep 2014, 23:57#561

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


09 Sep 2014, 23:48:51 atlants90 rakstīja:
varbūt kādam uz tirdziņu ir lc4 priekšējās plastmasa? pm

kura tieši?

Offline

atlants90
10. Sep 2014, 00:01#562

Kopš: 08. Jan 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 297

Braucu ar: KTM, HD


09 Sep 2014, 23:57:24 semjonoff rakstīja:

09 Sep 2014, 23:48:51 atlants90 rakstīja:
varbūt kādam uz tirdziņu ir lc4 priekšējās plastmasa? pm

kura tieši?

labo ...priekša kas srūvējas pie bākas un radiātora (oraņžu)

Offline

lockhead
10. Sep 2014, 00:24#563

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

man ir kkādi plastmasi, bet nezinu tieši kuras puses un pelēki.

Offline

BetaFlasher
20. Oct 2014, 13:14#564

Kopš: 03. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: to, kas brauc

Labdien!

Ir sajūga problēma 98.gada KTM LC4, ar kuru netieku skaidrībā.

Stāsts:
Nomainīju sajūga komplektu uz oriģinālu - jauni diski, jaunas atsperes, arī jauna sajūga trose hēbelim. Ielēju KTM rekomendēto Motorex eļļu.
Sākumā likās, ka viss strādā labi - robi slēdzas labi, neitrālajā var ielikt viegli (pirms sajūga maiņas tas neizspiedās līdz galam, un neitrālajā nevarēja iedabūt bez uzgāzēšanas). Taču, problēma atklājās, kad 1.robā uzsāku, iedodot vairāk gāzes: Lēnām laižot vaļā sajūga hēbeli, tā vietā, lai sajūgs lēnām saslēgtu motoru ar kārbu, tas to izdara strauji, rezultātā rodas straujš, īslaicīgs rāviens. Tad turpinot laist vaļā hēbeli, rodas vēlviens tāds pats rāviens. Kopā ar rāvieniem, rodas arī skaņa, ko ir grūti aprakstīt, it kā, kaut kas savā starpā izslīdētu/saķertos kopā. Ja uzsāk kustību gandrīz tukšgaitā, tad viss kārtībā, bet problēma parādās tiklīdz apgriezieni ir nedaudz vairāk (bet ne tik daudz, lai moci ratā paceltu).
Vai, liekot sajūgu, var būt, ka esmu sap****s meistarībā jeb arī vainojama eļļa? Nekad tādu iepriekš nebiju lietojis, un varbūt tā ir pārāk šķidra priekš 98.gada moča?

[ Šo ziņu laboja BetaFlasher, 20 Oct 2014, 13:14:58 ]

Offline

zazzaa
20. Oct 2014, 13:29#565

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3333

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


20 Oct 2014, 13:14:09 BetaFlasher rakstīja:
Labdien!

Ir sajūga problēma 98.gada KTM LC4, ar kuru netieku skaidrībā.

Stāsts:
Nomainīju sajūga komplektu uz oriģinālu - jauni diski, jaunas atsperes, arī jauna sajūga trose hēbelim. Ielēju KTM rekomendēto Motorex eļļu.
Sākumā likās, ka viss strādā labi - robi slēdzas labi, neitrālajā var ielikt viegli (pirms sajūga maiņas tas neizspiedās līdz galam, un neitrālajā nevarēja iedabūt bez uzgāzēšanas). Taču, problēma atklājās, kad 1.robā uzsāku, iedodot vairāk gāzes: Lēnām laižot vaļā sajūga hēbeli, tā vietā, lai sajūgs lēnām saslēgtu motoru ar kārbu, tas to izdara strauji, rezultātā rodas straujš, īslaicīgs rāviens. Tad turpinot laist vaļā hēbeli, rodas vēlviens tāds pats rāviens. Kopā ar rāvieniem, rodas arī skaņa, ko ir grūti aprakstīt, it kā, kaut kas savā starpā izslīdētu/saķertos kopā. Ja uzsāk kustību gandrīz tukšgaitā, tad viss kārtībā, bet problēma parādās tiklīdz apgriezieni ir nedaudz vairāk (bet ne tik daudz, lai moci ratā paceltu).
Vai, liekot sajūgu, var būt, ka esmu sap****s meistarībā jeb arī vainojama eļļa? Nekad tādu iepriekš nebiju lietojis, un varbūt tā ir pārāk šķidra priekš 98.gada moča?

a jaunos diskus izmercēji kartīgi eļļā?

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

BetaFlasher
20. Oct 2014, 14:37#566

Kopš: 03. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: to, kas brauc

Vot neizmērcēju gan. Kā šobrīd labāk rīkoties lietas labā? Skrūvēt vaļā, jaukt ārā un mērcēt eļļā jeb kaut kā iespējams šo procesu veikt, sagāžot moci uz sāna?

Offline

kba-pro
20. Oct 2014, 15:29#567

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


20 Oct 2014, 14:37:26 BetaFlasher rakstīja:
Vot neizmērcēju gan. Kā šobrīd labāk rīkoties lietas labā? Skrūvēt vaļā, jaukt ārā un mērcēt eļļā jeb kaut kā iespējams šo procesu veikt, sagāžot moci uz sāna?


tur ir tikai divi variantis, vai nu vīle rokās, vai nu jauns grozs ar hubu

Offline

tarantuls
20. Oct 2014, 16:26#568

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7


20 Oct 2014, 15:29:44 kba-pro rakstīja:

20 Oct 2014, 14:37:26 BetaFlasher rakstīja:
Vot neizmērcēju gan. Kā šobrīd labāk rīkoties lietas labā? Skrūvēt vaļā, jaukt ārā un mērcēt eļļā jeb kaut kā iespējams šo procesu veikt, sagāžot moci uz sāna?


tur ir tikai divi variantis, vai nu vīle rokās, vai nu jauns grozs ar hubu

izklausās aplam līdzīgi:

pēc kba-pro manipulācijām ar vīli simptomi pazuda, mainot diskus vajadzējja redzēt, ka izskatās kurvis.

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

BetaFlasher
20. Oct 2014, 17:35#569

Kopš: 03. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: to, kas brauc

Nu tad viss ir skaidrs, paldies!

Offline

Sprigels
15. Nov 2014, 17:28#570

Kopš: 15. Nov 2014

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Varbüt käds varëtu palïdzët ar savu padomu.Kad mans lc4 rüc uz vietas nekädas skanas nedzird, bet kad säk braukt tädi metäliski klaudzieni labajä pusë.kas tas varëtu büt.un ka pareizi jadara lai ar kurbuli pielaistu.paldies

Offline

Sprigels
15. Nov 2014, 17:30#571

Kopš: 15. Nov 2014

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Un cik stingri jänovelk këde.

Offline

motoinstruktors
16. Nov 2014, 01:31#572

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 955

Braucu ar: ktm LC4


15 Nov 2014, 17:28:07 Sprigels rakstīja:
Varbüt käds varëtu palïdzët ar savu padomu.Kad mans lc4 rüc uz vietas nekädas skanas nedzird, bet kad säk braukt tädi metäliski klaudzieni labajä pusë.kas tas varëtu büt.un ka pareizi jadara lai ar kurbuli pielaistu.paldies

...metāliski klaudzieni-ĻOTI SLIKTI!neieteiktu braukt,bet gatavoties operācijai ar pakāpenisku motora atvēršanu...kurbulēšanu vieglāk parādīt,jo tur jājūt uz kloķa kompresijas takts pretestība,citādi stāsts apkārt-garām...kura gada dzelzis Tev?

Offline

motoinstruktors
16. Nov 2014, 01:45#573

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 955

Braucu ar: ktm LC4


15 Nov 2014, 17:30:47 Sprigels rakstīja:
Un cik stingri jänovelk këde.
...pēc moča user manual skaties,tagad jau viss rodams tīmeklī...bet pamatideja tāda-mocis stāv uz ratiem,pareizs regulējums,ja majatņika apakšā PIRMS ķēdes vadīklas plastmasas pašu ķēdi var piespiest vienā posmā pie majatniķa...patīk tiem KTM raut tās ķēdes,ja stipri vaļīgas vai stingras...

Offline

Sprigels
16. Nov 2014, 21:41#574

Kopš: 15. Nov 2014

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


16 Nov 2014, 01:31:15 motoinstruktors rakstīja:

15 Nov 2014, 17:28:07 Sprigels rakstīja:
Varbüt käds varëtu palïdzët ar savu padomu.Kad mans lc4 rüc uz vietas nekädas skanas nedzird, bet kad säk braukt tädi metäliski klaudzieni labajä pusë.kas tas varëtu büt.un ka pareizi jadara lai ar kurbuli pielaistu.paldies

...metāliski klaudzieni-ĻOTI





SLIKTI!neieteiktu braukt,bet gatavoties operācijai ar pakāpenisku motora atvēršanu...kurbulēšanu vieglāk parādīt,jo tur jājūt uz kloķa kompresijas takts pretestība,citādi stāsts apkārt-garām...kura gada dzelzis Tev?

2002 gada. varbūt tie klaudzieni no tā ka ķēde valiga.Esmu iesācēs ar KTM.Paldies par padomu.

Offline

lockhead
16. Nov 2014, 22:07#575

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Man bija sāpīga pieredze ar metālisku klaudzienu ignorēšanu, kas beidzās ar kapusvētkiem kārbā
Silti iesaku nesteidzoties atjaukt dzinēju un apskatīt. Ziema nāk, jāvirina tāpat nav. Bez tam, LC4 konstrukcija ir pēc vella vienkārša

Offline

Sprigels
18. Nov 2014, 22:23#576

Kopš: 15. Nov 2014

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


16 Nov 2014, 22:07:12 lockhead rakstīja:
Man bija sāpīga pieredze ar metālisku klaudzienu ignorēšanu, kas beidzās ar kapusvētkiem kārbā
Silti iesaku nesteidzoties atjaukt dzinēju un apskatīt. Ziema nāk, jāvirina tāpat nav. Bez tam, LC4 konstrukcija ir pēc vella vienkārša

Paldies par padomu,bet laikam atradu vainu.Ķēde bija loti valiga un lēnām braucot ta kratās un rada nepatīkamu skaņu.Pievilku ķēdi un viss kārtībā.
Bet paldies par padomiem jo esmu iesācējs moto jomā.
Bte varbūt kāds varētu pateikt kā jādara pareizi lai ar kurbuli pielaistu.Kā pereizi jāizmanto pie palaišanas dekompresors.
Paldies

Offline

zazzaa
18. Nov 2014, 22:38#577

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3333

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


Bte varbūt kāds varētu pateikt kā jādara pareizi lai ar kurbuli pielaistu.Kā pereizi jāizmanto pie palaišanas dekompresors.

ja angļu mēli nezini izmanto google translate

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=64912

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

motoinstruktors
18. Nov 2014, 22:48#578

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 955

Braucu ar: ktm LC4


Paldies par padomu,bet laikam atradu vainu.Ķēde bija loti valiga un lēnām braucot ta kratās un rada nepatīkamu skaņu.Pievilku ķēdi un viss kārtībā.
Bet paldies par padomiem jo esmu iesācējs moto jomā.
Bte varbūt kāds varētu pateikt kā jādara pareizi lai ar kurbuli pielaistu.Kā pereizi jāizmanto pie palaišanas dekompresors.
Paldies
...ar kurbuli minot meklē kompresijas takti,-būs liela pretestība.Kad takts moments atrasts un kurbulis ir augšējā stāvoklī-tad SPĒCĪGI uzmin...NEDRĪKST steigā sist pa kloķi,gājiena apakšā tas jāatlaiž,-var kurbuli salauzt Dekompresors noder,kad baigais "stīvais" un netiek pāri taktij Arī elektrostarterim pēc pēkšņas noslāpšanas palīdzam ar rokas dekompresoru,lai nemocītu dārgo bendix komplektu...

[ Šo ziņu laboja motoinstruktors, 18 Nov 2014, 22:50:47 ]

Offline

SemteX
19. Nov 2014, 17:42#579

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

Man agrāk strādāja automatiskais dekompresators tad tik uzliek klikšķi un sper klāt tagat vins nedarbojas tā īsti tad tikai atrodu kad nevar nokurbulet,piespiezu manuālo dekompr un mazliet nospiezu kurbuli lai parvar to takts sakumu atlaizu manualo un speru klāt dazreiz ja nepielec vai kka tizli noslapst tad ar nospiestu manuālo jaizkurbulē motors vairākas reizes tad aiziet,vai parlejas mazliet vai kas bet nu ta ir

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

Arturiks
01. Dec 2014, 15:08#580

Kopš: 02. Jan 2014

Ziņojumi: 85

Braucu ar: GSXR 1000

Ahoi. Kāds varētu izstāstīt kas labs vai ne pārāk labs var sanākt, ja 620 motoram liek klāt karburatoru no 540 ? Paziņa to mēģina drīt, bet ne pārāk labi veicas. Karburatoram salicis lielākas dīzes, darbinās un brauc mopēds, bet kad dod gāzi, tad sākumā nedaudz aizrijas motors un tikai tad seko labs rāviens. Vaina varētu būt tajā ka nav pareizi saregulēts karburators vai tomēr pats karburators īsti neder tādam motoram?

Offline