Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: KTM LC4 620/640
Autors | Ziņojums |
lockhead | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
|
09 Sep 2014, 23:48:51 atlants90 rakstīja:
varbūt kādam uz tirdziņu ir lc4 priekšējās plastmasa? pm
kura tieši? | Offline | | |
atlants90 | | Kopš: 08. Jan 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 297
Braucu ar: KTM, HD
|
09 Sep 2014, 23:57:24 semjonoff rakstīja:
09 Sep 2014, 23:48:51 atlants90 rakstīja:
varbūt kādam uz tirdziņu ir lc4 priekšējās plastmasa? pm
kura tieši?
labo ...priekša kas srūvējas pie bākas un radiātora (oraņžu) | Offline | | |
lockhead | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| man ir kkādi plastmasi, bet nezinu tieši kuras puses un pelēki. | Offline | | |
|
BetaFlasher | | Kopš: 03. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 54
Braucu ar: to, kas brauc
| Labdien!
Ir sajūga problēma 98.gada KTM LC4, ar kuru netieku skaidrībā.
Stāsts:
Nomainīju sajūga komplektu uz oriģinālu - jauni diski, jaunas atsperes, arī jauna sajūga trose hēbelim. Ielēju KTM rekomendēto Motorex eļļu.
Sākumā likās, ka viss strādā labi - robi slēdzas labi, neitrālajā var ielikt viegli (pirms sajūga maiņas tas neizspiedās līdz galam, un neitrālajā nevarēja iedabūt bez uzgāzēšanas). Taču, problēma atklājās, kad 1.robā uzsāku, iedodot vairāk gāzes: Lēnām laižot vaļā sajūga hēbeli, tā vietā, lai sajūgs lēnām saslēgtu motoru ar kārbu, tas to izdara strauji, rezultātā rodas straujš, īslaicīgs rāviens. Tad turpinot laist vaļā hēbeli, rodas vēlviens tāds pats rāviens. Kopā ar rāvieniem, rodas arī skaņa, ko ir grūti aprakstīt, it kā, kaut kas savā starpā izslīdētu/saķertos kopā. Ja uzsāk kustību gandrīz tukšgaitā, tad viss kārtībā, bet problēma parādās tiklīdz apgriezieni ir nedaudz vairāk (bet ne tik daudz, lai moci ratā paceltu).
Vai, liekot sajūgu, var būt, ka esmu sap****s meistarībā jeb arī vainojama eļļa? Nekad tādu iepriekš nebiju lietojis, un varbūt tā ir pārāk šķidra priekš 98.gada moča?[ Šo ziņu laboja BetaFlasher, 20 Oct 2014, 13:14:58 ] | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3333
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
20 Oct 2014, 13:14:09 BetaFlasher rakstīja:
Labdien!
Ir sajūga problēma 98.gada KTM LC4, ar kuru netieku skaidrībā.
Stāsts:
Nomainīju sajūga komplektu uz oriģinālu - jauni diski, jaunas atsperes, arī jauna sajūga trose hēbelim. Ielēju KTM rekomendēto Motorex eļļu.
Sākumā likās, ka viss strādā labi - robi slēdzas labi, neitrālajā var ielikt viegli (pirms sajūga maiņas tas neizspiedās līdz galam, un neitrālajā nevarēja iedabūt bez uzgāzēšanas). Taču, problēma atklājās, kad 1.robā uzsāku, iedodot vairāk gāzes: Lēnām laižot vaļā sajūga hēbeli, tā vietā, lai sajūgs lēnām saslēgtu motoru ar kārbu, tas to izdara strauji, rezultātā rodas straujš, īslaicīgs rāviens. Tad turpinot laist vaļā hēbeli, rodas vēlviens tāds pats rāviens. Kopā ar rāvieniem, rodas arī skaņa, ko ir grūti aprakstīt, it kā, kaut kas savā starpā izslīdētu/saķertos kopā. Ja uzsāk kustību gandrīz tukšgaitā, tad viss kārtībā, bet problēma parādās tiklīdz apgriezieni ir nedaudz vairāk (bet ne tik daudz, lai moci ratā paceltu).
Vai, liekot sajūgu, var būt, ka esmu sap****s meistarībā jeb arī vainojama eļļa? Nekad tādu iepriekš nebiju lietojis, un varbūt tā ir pārāk šķidra priekš 98.gada moča?
a jaunos diskus izmercēji kartīgi eļļā?
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
BetaFlasher | | Kopš: 03. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 54
Braucu ar: to, kas brauc
| Vot neizmērcēju gan. Kā šobrīd labāk rīkoties lietas labā? Skrūvēt vaļā, jaukt ārā un mērcēt eļļā jeb kaut kā iespējams šo procesu veikt, sagāžot moci uz sāna? | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
20 Oct 2014, 14:37:26 BetaFlasher rakstīja:
Vot neizmērcēju gan. Kā šobrīd labāk rīkoties lietas labā? Skrūvēt vaļā, jaukt ārā un mērcēt eļļā jeb kaut kā iespējams šo procesu veikt, sagāžot moci uz sāna?
tur ir tikai divi variantis, vai nu vīle rokās, vai nu jauns grozs ar hubu | Offline | | |
tarantuls | | Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
|
20 Oct 2014, 15:29:44 kba-pro rakstīja:
20 Oct 2014, 14:37:26 BetaFlasher rakstīja:
Vot neizmērcēju gan. Kā šobrīd labāk rīkoties lietas labā? Skrūvēt vaļā, jaukt ārā un mērcēt eļļā jeb kaut kā iespējams šo procesu veikt, sagāžot moci uz sāna?
tur ir tikai divi variantis, vai nu vīle rokās, vai nu jauns grozs ar hubu
izklausās aplam līdzīgi:
pēc kba-pro manipulācijām ar vīli simptomi pazuda, mainot diskus vajadzējja redzēt, ka izskatās kurvis.
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline | | |
BetaFlasher | | Kopš: 03. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 54
Braucu ar: to, kas brauc
| Nu tad viss ir skaidrs, paldies! | Offline | | |
Sprigels | | Kopš: 15. Nov 2014
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Varbüt käds varëtu palïdzët ar savu padomu.Kad mans lc4 rüc uz vietas nekädas skanas nedzird, bet kad säk braukt tädi metäliski klaudzieni labajä pusë.kas tas varëtu büt.un ka pareizi jadara lai ar kurbuli pielaistu.paldies
| Offline | | |
Sprigels | | Kopš: 15. Nov 2014
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Un cik stingri jänovelk këde. | Offline | | |
motoinstruktors | | Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 955
Braucu ar: ktm LC4
|
15 Nov 2014, 17:28:07 Sprigels rakstīja:
Varbüt käds varëtu palïdzët ar savu padomu.Kad mans lc4 rüc uz vietas nekädas skanas nedzird, bet kad säk braukt tädi metäliski klaudzieni labajä pusë.kas tas varëtu büt.un ka pareizi jadara lai ar kurbuli pielaistu.paldies
...metāliski klaudzieni-ĻOTI SLIKTI!neieteiktu braukt,bet gatavoties operācijai ar pakāpenisku motora atvēršanu...kurbulēšanu vieglāk parādīt,jo tur jājūt uz kloķa kompresijas takts pretestība,citādi stāsts apkārt-garām...kura gada dzelzis Tev? | Offline | | |
motoinstruktors | | Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 955
Braucu ar: ktm LC4
|
15 Nov 2014, 17:30:47 Sprigels rakstīja:
Un cik stingri jänovelk këde.
...pēc moča user manual skaties,tagad jau viss rodams tīmeklī...bet pamatideja tāda-mocis stāv uz ratiem,pareizs regulējums,ja majatņika apakšā PIRMS ķēdes vadīklas plastmasas pašu ķēdi var piespiest vienā posmā pie majatniķa...patīk tiem KTM raut tās ķēdes,ja stipri vaļīgas vai stingras... | Offline | | |
Sprigels | | Kopš: 15. Nov 2014
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
16 Nov 2014, 01:31:15 motoinstruktors rakstīja:
15 Nov 2014, 17:28:07 Sprigels rakstīja:
Varbüt käds varëtu palïdzët ar savu padomu.Kad mans lc4 rüc uz vietas nekädas skanas nedzird, bet kad säk braukt tädi metäliski klaudzieni labajä pusë.kas tas varëtu büt.un ka pareizi jadara lai ar kurbuli pielaistu.paldies
...metāliski klaudzieni-ĻOTI
SLIKTI!neieteiktu braukt,bet gatavoties operācijai ar pakāpenisku motora atvēršanu...kurbulēšanu vieglāk parādīt,jo tur jājūt uz kloķa kompresijas takts pretestība,citādi stāsts apkārt-garām...kura gada dzelzis Tev?
2002 gada. varbūt tie klaudzieni no tā ka ķēde valiga.Esmu iesācēs ar KTM.Paldies par padomu. | Offline | | |
lockhead | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| Man bija sāpīga pieredze ar metālisku klaudzienu ignorēšanu, kas beidzās ar kapusvētkiem kārbā
Silti iesaku nesteidzoties atjaukt dzinēju un apskatīt. Ziema nāk, jāvirina tāpat nav. Bez tam, LC4 konstrukcija ir pēc vella vienkārša | Offline | | |
Sprigels | | Kopš: 15. Nov 2014
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
16 Nov 2014, 22:07:12 lockhead rakstīja:
Man bija sāpīga pieredze ar metālisku klaudzienu ignorēšanu, kas beidzās ar kapusvētkiem kārbā
Silti iesaku nesteidzoties atjaukt dzinēju un apskatīt. Ziema nāk, jāvirina tāpat nav. Bez tam, LC4 konstrukcija ir pēc vella vienkārša
Paldies par padomu,bet laikam atradu vainu.Ķēde bija loti valiga un lēnām braucot ta kratās un rada nepatīkamu skaņu.Pievilku ķēdi un viss kārtībā.
Bet paldies par padomiem jo esmu iesācējs moto jomā.
Bte varbūt kāds varētu pateikt kā jādara pareizi lai ar kurbuli pielaistu.Kā pereizi jāizmanto pie palaišanas dekompresors.
Paldies | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3333
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
Bte varbūt kāds varētu pateikt kā jādara pareizi lai ar kurbuli pielaistu.Kā pereizi jāizmanto pie palaišanas dekompresors.
ja angļu mēli nezini izmanto google translate
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=64912
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
motoinstruktors | | Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 955
Braucu ar: ktm LC4
|
Paldies par padomu,bet laikam atradu vainu.Ķēde bija loti valiga un lēnām braucot ta kratās un rada nepatīkamu skaņu.Pievilku ķēdi un viss kārtībā.
Bet paldies par padomiem jo esmu iesācējs moto jomā.
Bte varbūt kāds varētu pateikt kā jādara pareizi lai ar kurbuli pielaistu.Kā pereizi jāizmanto pie palaišanas dekompresors.
Paldies
...ar kurbuli minot meklē kompresijas takti,-būs liela pretestība.Kad takts moments atrasts un kurbulis ir augšējā stāvoklī-tad SPĒCĪGI uzmin...NEDRĪKST steigā sist pa kloķi,gājiena apakšā tas jāatlaiž,-var kurbuli salauzt Dekompresors noder,kad baigais "stīvais" un netiek pāri taktij Arī elektrostarterim pēc pēkšņas noslāpšanas palīdzam ar rokas dekompresoru,lai nemocītu dārgo bendix komplektu... [ Šo ziņu laboja motoinstruktors, 18 Nov 2014, 22:50:47 ] | Offline | | |
SemteX | | Kopš: 24. Sep 2012
No: Stende
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM
| Man agrāk strādāja automatiskais dekompresators tad tik uzliek klikšķi un sper klāt tagat vins nedarbojas tā īsti tad tikai atrodu kad nevar nokurbulet,piespiezu manuālo dekompr un mazliet nospiezu kurbuli lai parvar to takts sakumu atlaizu manualo un speru klāt dazreiz ja nepielec vai kka tizli noslapst tad ar nospiestu manuālo jaizkurbulē motors vairākas reizes tad aiziet,vai parlejas mazliet vai kas bet nu ta ir
----------------- Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 02. Jan 2014
Ziņojumi: 85
Braucu ar: GSXR 1000
| Ahoi. Kāds varētu izstāstīt kas labs vai ne pārāk labs var sanākt, ja 620 motoram liek klāt karburatoru no 540 ? Paziņa to mēģina drīt, bet ne pārāk labi veicas. Karburatoram salicis lielākas dīzes, darbinās un brauc mopēds, bet kad dod gāzi, tad sākumā nedaudz aizrijas motors un tikai tad seko labs rāviens. Vaina varētu būt tajā ka nav pareizi saregulēts karburators vai tomēr pats karburators īsti neder tādam motoram? | Offline | | |
|
|