Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Kawasaki Z750

AutorsZiņojums
martins
15. Jul 2014, 21:45#561

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 293

Braucu ar: litru un velosipēdiem

Atkarīgs no ķermeņa proporcijām. Man ir 1,90, jūtos ērti.

-----------------
"Treniņš" raksta ar vienu "n"!

Offline

Staris
15. Jul 2014, 22:21#562

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

šodien nobraucu 140km ar 2008. gada modeli un jutos pārsteidzoši labi. Tā kā man ir traumēta mugura, tad pirms brauciena paredzēju, ka mugura pirmā atteiksies. Beigu beigās vairāk bija notirpušas kājas un sāpēja pakaļa nekā mugura sāpēja.

Offline

Staris
16. Jul 2014, 11:48#563

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Kā saregulēt displeja uzstādījumus, lai rādītu temperatūru celsija grādos un ātrumu kilometros? Dīvaini, bet, ja visu rāda kilometros, tad temperatūra rādās F. Ja uzliek visu jūdzēs, tad temperatūra rādās C.

Offline

virsnieks
16. Jul 2014, 12:33#564

Kopš: 31. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: R1200GS & FIESTA


16 Jul 2014, 11:48:15 Staris rakstīja:
Kā saregulēt displeja uzstādījumus, lai rādītu temperatūru celsija grādos un ātrumu kilometros? Dīvaini, bet, ja visu rāda kilometros, tad temperatūra rādās F. Ja uzliek visu jūdzēs, tad temperatūra rādās C.

Neesmu regulējis, man viss ir pareizi, bet pazvani uz kawasaki un iejautā, vai piebrauc

-----------------
ko gribu to daru

Offline

Staris
21. Jul 2014, 19:46#565

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Paskaidrojiet lūdzu kā te ir jārīkojas. Man jau pēc noklusējuma parādās ODO. Spaidot RESET pogu varu panākt tikai to, ka pulksteni piedāvā regulēt. MODE jātur un tad jāspaida RESET?

Offline

lenko
21. Jul 2014, 20:05#566

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

Sākumā bija jūdzes un celsijs,es pārsledzu uz km,F tātad vadoties pēc Tavas tabulas nakamajam jābūt īstajam.

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

Staris
21. Jul 2014, 20:22#567

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Kā precīzi jāizpilda tā pogu spaidīšana?
Vienlaicīgi jāspiež tās pogas? Tur prasīts uzspiest uz ODO režīmu. Nu, uzlieku ODO režīmu. Ko tālāk? Turēt 2 sekundes, spiest ik pa 2 sekundēm? Īsti neiebraucu tajā otrajā punktā

Offline

keg
21. Jul 2014, 20:24#568

Kopš: 23. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Suzuki Intruder VS750

Es saprotu, ka MODE jātur un tikmēr RESET jāspiež ik pēc 2sek, lai pārietu uz nākamo iestatījumu.

21 Jul 2014, 20:22:01 Staris rakstīja:
Kā precīzi jāizpilda tā pogu spaidīšana?
Vienlaicīgi jāspiež tās pogas? Tur prasīts uzspiest uz ODO režīmu. Nu, uzlieku ODO režīmu. Ko tālāk? Turēt 2 sekundes, spiest ik pa 2 sekundēm? Īsti neiebraucu tajā otrajā punktā

Offline

Staris
21. Jul 2014, 20:29#569

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Būs jāpamēģina. Es tulkojot saprotu tā, ka MODE pogas spiešanas laikā (tjip cenšoties pārslēgt no TRIP uz ODO) ir jāspiež RESET poga. Varēja normāli uzrakstīt, ka press MODE button and meanwhile push Reset until bla bla bla

Offline

lenko
21. Jul 2014, 20:40#570

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

http://www.youtube.com/watch?v=XOkdGz923yo
Šis gan ir Versys bet princips tads pats.
p.s.Tu protams vari izmantot abas rokas

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

Staris
25. Aug 2014, 11:01#571

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Tā "aizsarg'plastmasa" zem izplūdes kolektora ir kaut kāda papildus ekstra vai jābūt visiem no rūpnīcas? meklējot googlē bildes ir 50/50 aprīkoti moči ar to plastmasu. Pēc kāda nosaukuma to var meklēt? Varbūt ir kādam detaļas kods?

[ Šo ziņu laboja Staris, 25 Aug 2014, 11:02:13 ]

Offline

Heloween
25. Aug 2014, 11:08#572

Kopš: 21. Aug 2008

Ziņojumi: 224

Braucu ar: R 1200 GS LC


25 Aug 2014, 11:01:27 Staris rakstīja:
Tā "aizsarg'plastmasa" zem izplūdes kolektora ir kaut kāda papildus ekstra vai jābūt visiem no rūpnīcas? meklējot googlē bildes ir 50/50 aprīkoti moči ar to plastmasu. Pēc kāda nosaukuma to var meklēt? Varbūt ir kādam detaļas kods?



Tā saucās "bellypan". Modeļiem 2007-2008 tādas nebija standartā, jaunākiem laikam jau bija.

Offline

Staris
25. Aug 2014, 15:57#573

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Ir jēga tādu likt? Kaut kāds tehnisks labums no tāda ir?
Tāpat par aizmugurējo dubļu aizsargu. Tie mazie sūdiņi kaut ko reāli dod?

Offline

Heloween
25. Aug 2014, 16:04#574

Kopš: 21. Aug 2008

Ziņojumi: 224

Braucu ar: R 1200 GS LC


25 Aug 2014, 15:57:38 Staris rakstīja:
Ir jēga tādu likt? Kaut kāds tehnisks labums no tāda ir?
Tāpat par aizmugurējo dubļu aizsargu. Tie mazie sūdiņi kaut ko reāli dod?

Dubļu sargs jā - nepiemetīs ar zemi astperi tik ļoti.
Spoilers tikai skaistumam, tā par kā akrapovičs, xenons, ručkas utt...

Offline

virsnieks
26. Aug 2014, 09:42#575

Kopš: 31. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: R1200GS & FIESTA

Aizmugurē mazais dubļsargs sargā arī ķēdi, oriģinālais ķēdes sargs vispār neko nedod, braucot pa slapju ceļu ķēdi nomazgā 100 kilometros pilnīgi sausu. Pārējie pribambasi tikai izskatam.

-----------------
ko gribu to daru

Offline

Staris
26. Aug 2014, 11:22#576

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Tur uz kaut kādiem izmēriem arī ir jēga skatīties tam dubļu sargam? Vai arī jebkurš ebay variants derēs? ebay ir visādi aftermarket ražojumi, kur ir dubļusargs + ķēdes sargs 2in1.

Offline

virsnieks
26. Aug 2014, 14:45#577

Kopš: 31. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: R1200GS & FIESTA

Tur jau tā lieta, ka galvenais lai ir ķēdes aizsargs, bet tāds lai no rata puses arī aizsargā. Savādāk, kā jau teicu braucot pa slapju ceļu no rata ūdeni skalo tieši uz ķēdi pie mazās zvaigznes un ļoti ātri ir sausa. Vai kaut ko dod amītim ar atsperi nezinu. Esmu noripinājis 86 štukas nav problēmas.

-----------------
ko gribu to daru

Offline

Edgars84
19. Sep 2014, 08:21#578

Kopš: 11. Sep 2014

Ziņojumi: 3

Braucu ar: Z 750

Sveiki.
Kur un pa cik var nopirkt bremžu klučus Z750 2006. gada?

Offline

virsnieks
19. Sep 2014, 09:09#579

Kopš: 31. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: R1200GS & FIESTA


19 Sep 2014, 08:21:24 Edgars84 rakstīja:
Sveiki.
Kur un pa cik var nopirkt bremžu klučus Z750 2006. gada?

Tu taka veic cenu aptauju?! Jebkurā moto veikalā var nopirkt

[ Šo ziņu laboja virsnieks, 19 Sep 2014, 09:09:45 ]



-----------------
ko gribu to daru

Offline

Staris
28. Oct 2014, 10:59#580

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Kāda veida eļļu liet? To pašu standarta 10w40 kā manuālī?
Kāds lej arī 20w?

Offline