13 Jan 2015, 20:59:47 Modrs rakstīja:
ko tādu dzirdu pirmo reizi :O
vai ta šim nav karbulis?
zazzaaa - es neko nesaprotu tajā saitā. Cik tad viņs maksā, kāds šipings un kur...?
ir ebays pilns ar viniem... tik cena ...no 100-250 eur man ar dikti riebas trose, bet nu nebiju no tadas naudas gatavs skirties var protams solit un meklet un vaarbut letak dabut, bet gan jau neko daudz letak nebus
a vel bija kaut kadiem scooteriem neatceros vairs
Uzliec rekluse un varesi par sajugu aizmirst...nomainīt pret otru bremzi
[ Šo ziņu laboja zazzaa, 13 Jan 2015, 21:24:19 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
Zazzi tu esi meginajis to Reklusi? Esmu dzirdejis ja tu vinu visu laiku neregule (kas nemaz neesot tik vienkarsi) nekas labs tur nav. Baiga pisha sanak.
----------------- http://www.supermotoeast.com
Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto!
14 Jan 2015, 11:43:38 Rage51 rakstīja:
Zazzi tu esi meginajis to Reklusi? Esmu dzirdejis ja tu vinu visu laiku neregule (kas nemaz neesot tik vienkarsi) nekas labs tur nav. Baiga pisha sanak.
es gan tādu neesmu dzirdējis...
tur jau nav īsti ko regulēt...izvelies starta settingus un brauc...vienīgi sajūga diski gan atrāk nodilst, jo sajūgs jau strādā gandrīz ka "variators" lielu daļu sava laika slīd...
eļļu/filtru līdz ar to arī biežāk jāmaina, jo sajūga diskiem dilstot eļļa piesārņojas...
Braucis esmu ļoti maz tikai izmeģinot...bet gan jau Bagars un kba-pro tev var konkretāk iekomentet par ilgstošu lietošanu un regulāciju (no viņiem arī neesmu dzirdejis par dzīves sarežģitību...gluži otrādi... tikai sajūsma)
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
14 Jan 2015, 13:16:05 Bagars rakstīja:
14 Jan 2015, 11:43:38 Rage51 rakstīja:
Zazzi tu esi meginajis to Reklusi? Esmu dzirdejis ja tu vinu visu laiku neregule (kas nemaz neesot tik vienkarsi) nekas labs tur nav. Baiga pisha sanak.
Nekas tur nav jāregulē. močī tikai. kad maini eļļu, tad vari ielūrēt.\
Visa regulēšana ar gāzes ručku.
SuMo neder, krosam - atkarīgs no braukšanas stila, endūrai un mežam super. bez šitā loriņa vairs braukt neprotu
P.s. eļļu mainu kad sanāk - apm katras 10-15 bākas
PPs. man gan ir DIY core exp rekluse
pastāsti lūdzu smalkāk par mežu! Esmu dzirdējis, bet neesmu studējis priekšrocības
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
14 Jan 2015, 13:23:22 zazzaa rakstīja:
BEGO brauca ari sumo
Ne sūdzējās tikai pierašanas vaina jo strādā jau viņš savadak nekā parastais vai slipperis
Tieši ar BEGO bijām uz vienu mx treniņu. Un šis nabags visu laiku līkumā slāpa nost, jo Rekluse nestrādāja, kā vajag. Strauji bremzējot līkuma ieejā garantēta noslāpšana, jo izpiest jau viņu ar hebeli nevar, lai uzturētu augstākus apgriezienus, kā tas ierasts parastam sajūgam.
----------------- http://www.supermotoeast.com
Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto!
14 Jan 2015, 13:23:22 zazzaa rakstīja:
BEGO brauca ari sumo
Ne sūdzējās tikai pierašanas vaina jo strādā jau viņš savadak nekā parastais vai slipperis
Tieši ar BEGO bijām uz vienu mx treniņu. Un šis nabags visu laiku līkumā slāpa nost, jo Rekluse nestrādāja, kā vajag. Strauji bremzējot līkuma ieejā garantēta noslāpšana, jo izpiest jau viņu ar hebeli nevar, lai uzturētu augstākus apgriezienus, kā tas ierasts parastam sajūgam.
Nepareizais rekluse. Var gan sajūgu izspiest, gan neslāpst. Ar z-start ir problēmas, bet core exp rullē. mazliet tik jāpasipās sākumā un viss notiek.
Vai tas ir tas pats Rekluse EXP? Divi aluminija kopā salikti diski ar lodītēm, vai ķīļiem, kas pie apgriezieniem izplešas?
Par šitiem šobrīd domāju, bet doma ir pašam uzcept.
Tos vidķikus esmu atskatījies, bet Tu ar reālu pieredzi!
Man 250 2-takteris.
Un ja gāz līkumā ar atbilstošo pārnesumu,motors griežas virs vidējā, sajūga hēbelis netiek aiztikts, bet nospiež pakaļ'bremzi? Kas tad? nenoslāpst?
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
14 Jan 2015, 19:12:08 aivarsk rakstīja:
Tos vidķikus esmu atskatījies, bet Tu ar reālu pieredzi!
Man 250 2-takteris.
Un ja gāz līkumā ar atbilstošo pārnesumu,motors griežas virs vidējā, sajūga hēbelis netiek aiztikts, bet nospiež pakaļ'bremzi? Kas tad? nenoslāpst?
Braucu gonku ar CR250 gondu, kurai bija rekluse.
+ Noliec uz mutes, mocis nenoslāpst paliekot robā, piecel, uzkāp atpakaļ, dod gāzi, brauc tālāk. Baigi ērti ja dadz krīt.
+ Štepselēšanās bez sajūga, baigi ērti.
- šim konkrētajam nebija sajūga funkcijas un tas nepatika, jo tajā brīdī, kur gribētos paslidināt sajūgu, jāoperē ar ručku, un tas ne vienmēr sanāk.
Principā baigā štelle, tikai obligāti kombinācijā ar izspiežamu sajūgu.
Par Rekluse z start (ar bumbaam) kurš ir uztādīts manam mocim, ktm SXF 505, uzstādīts un lietots jau 2 gadus.
Plusi: sajūgs jānospiež tik vien lai ieliktu 1 ātruma un lai ieliktu neitrālajā apstājoties. Reāli moci arī var piestartēt ja ir palicis ātrumā. Un ja galīgi nav ko darīt, var sajūga hēbeļa vietā pakaļējo bremzi uzlikt. Tikai neitrālo ātrumu pie darbojoša moča neatradīsi.
Nokrītot terētiski nenoslāpst, tikai atkarīgs kā nokrīt, tomēr mocim ir daudz citi apstākļi kāpēc slāpst. Piemēram mani vienmēr pievīla karbarators, nokrītu, pārlejas, mocis noslāpst.
Esmu braucis ar Rekluse kā iesācējs SM, MX, Enduro.
SM ir plusi un mīnusi, nenobloķējas rats pie atrumu likšanas uz leju, pieļauj tādas kļūdas ka no 4tā atruma ielikšana 1majā. Uz zemes sekcijas un lietus laikā var braukt ar vienu pārnesumu augstāk. Mīnus pie kura jāpierod ir tas, ja pirms līkuma nebūsi sabremzējies pietiekami, glābt bus grūti situāciju, jo nāksies ar bremzēm to darīt jau griežot līkumu, vai attiecīgi braukt taisni. Tas pats jūtams ļoti garajos līkumos, kuros jau griežot ir mazliet jāsamazina ātrums, ko parasti dara ar gāzes ručkas atlaišanu. (tākā sanāks kā braukšana ar 2takteri).
Enduro, ir ljoti labi, nav jātur roka uz sajūga, jo bieži gadās kāda negaidīti strauja bremzēšana. Vari izbaudīt braucienu nedomājot par noslāpšanu. Jo mazāk kurbulē un pis... jo mazāk piekūsti.
MX: Līdzīgi kā enduro, tikai man kā iesācejam laba lieta, ja pirms trampalīna momīžu un atlaižu ručku, nepārlidošu pāri ragiem, jo nesabremzējas
Kad nomainīju jaunu karbaratoru un Rekluse sajūga kurvi, ar slāpšanu viss OK.
Par eļļu, mainu 3-4mh, nekadu skaidu un melnu figņu nav, bija kad orģinālais sajūga kurvis izjuka un paķēra pāris rekluse diskus.
Par slāpšanu nospiežot pakaļējās bremzes, slāpšanas iemesls nebija Rekluse, bet abaroti tukšgaita un Karbis.
Personīgi es priekš braukšanas pa ielām, nepirktu Rekluse.
Provēju crf450 ar rekluse,ātrumus slēgā forši,bet pirms līkumiem nevar sabremzēt ar robiem-tas galīgi nepatikās.Vēl nepatika ka nevarēja pacirst ar sajūgu līkuma izejā,šķita ka izslīd.varbūt jāpierod,tad iepatiktos.
15 Jan 2015, 15:39:26 Bagars rakstīja:
visa problēma regulēšanā.
Šeit es runāju par exp. Vispār jau ir tā, ka tā regulēšana ir liela sipšanās ja pietrūkst pacietības un resursu. Te ir ļoti daudz regulēšanas iespēju, ko saprast var tikai izmēģinot katru regulējumu.
Tieši tas par ko es sāku šo tēmu.
----------------- http://www.supermotoeast.com
Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto!
15 Jan 2015, 15:39:26 Bagars rakstīja:
visa problēma regulēšanā.
Šeit es runāju par exp. Vispār jau ir tā, ka tā regulēšana ir liela sipšanās ja pietrūkst pacietības un resursu. Te ir ļoti daudz regulēšanas iespēju, ko saprast var tikai izmēģinot katru regulējumu.
Tieši tas par ko es sāku šo tēmu.
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
14 Jan 2015, 11:43:38 Rage51 rakstīja:
... esi meginajis to Reklusi? Esmu dzirdejis ja tu vinu visu laiku neregule (kas nemaz neesot tik vienkarsi) nekas labs tur nav. Baiga pisha sanak.
15 Jan 2015, 16:38:54 Rage51 rakstīja:
15 Jan 2015, 15:39:26 Bagars rakstīja:
visa problēma regulēšanā.
Šeit es runāju par exp. Vispār jau ir tā, ka tā regulēšana ir liela sipšanās ja pietrūkst pacietības un resursu. Te ir ļoti daudz regulēšanas iespēju, ko saprast var tikai izmēģinot katru regulējumu.
Tieši tas par ko es sāku šo tēmu.
Protams, tas nav vidējiem prātiem
Vispār labāk sēdēt dīvānā un lūrēt teļļukā
"волка боятся - в лес не ходить"
Patiesībā nekā tur sarežģīta nav. ja liek pilnu core exp, tad tas ir stundas jautājums, ja trase ir blakus. Vienkārši jāsaprot tā loriņa darbības principi un skolā fiziku nevajadzēja bastot.
Naej pūrā i kōjas byus sausas
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons