Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
MIGs
01. Apr 2014, 18:09#521

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


01 Apr 2014, 16:29:35 klaidon rakstīja:
Griež tik ar izspiestu manuālo dekompresoru. Atlaižot starterim nav spēka.

Tātad:
* Tev nav automātiskā dekompresora. Manam 96. gada Duke tāds nebija.
* Automātiskais dekompresors nedarbojas.
* Vai patiešām starteris+akumulators ir par vārgu pat lai izgrieztu motoru ar automātisko dekompresoru.

-----------------

Offline

soulfreak
06. Apr 2014, 16:40#522

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Pērku LC4 izplūdes kolektoru! 2 6 132 182 vai PM

Offline

al13n
13. Apr 2014, 23:02#523

Kopš: 23. Jul 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 300 EXC

Kads var aizdot LC4 CDI notestet vai manējais nav beigts?
2002. g. Lc4, butu jader ari no agrakiem un vēlākiem gadiem. Atlīdzību sarunasim

Offline

soulfreak
30. Apr 2014, 12:07#524

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

HELP!

Pirms pāris dienām vnk atteicās starteris griezt, relejs noklikšķ, bet nav nekādas darbības no startera puses. Kas varētu būt par šaizi un kā to pašrocīgi remontēt?

Offline

endurists
30. Apr 2014, 14:29#525

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


30 Apr 2014, 12:07:38 soulfreak rakstīja:
HELP!

Pirms pāris dienām vnk atteicās starteris griezt, relejs noklikšķ, bet nav nekādas darbības no startera puses. Kas varētu būt par šaizi un kā to pašrocīgi remontēt?


Releju var pārbaudīt sametot ar skrūvgriezi lielos kontaktus pa taisno! Ja griež tad zini ka relejs beigts, ja negriež tad meklē vainu tālāk. Manam arī klikšķēja, kontakti savienojās, bet laikam kontaktvirsma bija par mazu un negrieza tāpat. Vaļā vi';nu neko prātīgi nevarēja attaisīt.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

ralfonsino
30. Apr 2014, 18:18#526

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma

Domāju, ka oglītes ieķērušās/nodilušas. Noņem starteri, izjauc to un viss taps skaidrs. Vienreiz jau viņam bija ieķērusies viena oglīte.

Un, ja kas, tad pie manis ir vēl viens Tavs starteris

Offline

soulfreak
30. Apr 2014, 19:32#527

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Paldies par info

Offline

soulfreak
01. May 2014, 10:18#528

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Nomainīju oglītes, iztīrīju no putekļiem, viss kedā

Offline

SemteX
06. Jun 2014, 21:57#529

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

Kāds varētu kko ieteikt ko izdarīt ar orginālo Dellorto karbūzi lai labāk lektu?? ir reizes kad noslāpst un var kurbulēt stundu un nelec un tad peksni pielec..auksts lec ātri bet tiesi kad uzsilst tad ir kad 10reizes pielc labi, citreiz vispar nelec Vai varbūt kādu citu karbuuzi likt virsū kas der?
Varbūt kādam ir kādi varianti?!

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

zazzaa
06. Jun 2014, 22:00#530

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3333

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


06 Jun 2014, 21:57:52 SemteX rakstīja:
Kāds varētu kko ieteikt ko izdarīt ar orginālo Dellorto karbūzi lai labāk lektu?? ir reizes kad noslāpst un var kurbulēt stundu un nelec un tad peksni pielec..auksts lec ātri bet tiesi kad uzsilst tad ir kad 10reizes pielc labi, citreiz vispar nelec Vai varbūt kādu citu karbuuzi likt virsū kas der?
Varbūt kādam ir kādi varianti?!

varbūt vārsti jāregulē?
nomaini uz Keihinu prasi kba-pro

[ Šo ziņu laboja zazzaa, 06 Jun 2014, 22:00:54 ]



-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

SemteX
06. Jun 2014, 22:04#531

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


06 Jun 2014, 22:00:27 zazzaa rakstīja:

06 Jun 2014, 21:57:52 SemteX rakstīja:
Kāds varētu kko ieteikt ko izdarīt ar orginālo Dellorto karbūzi lai labāk lektu?? ir reizes kad noslāpst un var kurbulēt stundu un nelec un tad peksni pielec..auksts lec ātri bet tiesi kad uzsilst tad ir kad 10reizes pielc labi, citreiz vispar nelec Vai varbūt kādu citu karbuuzi likt virsū kas der?
Varbūt kādam ir kādi varianti?!

varbūt vārsti jāregulē?
nomaini uz Keihinu prasi kba-pro
cik tads keihin maksātu? drosvien lietots

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

SemteX
06. Jun 2014, 22:04#532

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


06 Jun 2014, 22:00:27 zazzaa rakstīja:

06 Jun 2014, 21:57:52 SemteX rakstīja:
Kāds varētu kko ieteikt ko izdarīt ar orginālo Dellorto karbūzi lai labāk lektu?? ir reizes kad noslāpst un var kurbulēt stundu un nelec un tad peksni pielec..auksts lec ātri bet tiesi kad uzsilst tad ir kad 10reizes pielc labi, citreiz vispar nelec Vai varbūt kādu citu karbuuzi likt virsū kas der?
Varbūt kādam ir kādi varianti?!

varbūt vārsti jāregulē?
nomaini uz Keihinu prasi kba-pro
ne varstus un aizdedzi noreguleju perfekti

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

endurists
06. Jun 2014, 23:06#533

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


06 Jun 2014, 22:04:13 SemteX rakstīja:

06 Jun 2014, 22:00:27 zazzaa rakstīja:

06 Jun 2014, 21:57:52 SemteX rakstīja:
Kāds varētu kko ieteikt ko izdarīt ar orginālo Dellorto karbūzi lai labāk lektu?? ir reizes kad noslāpst un var kurbulēt stundu un nelec un tad peksni pielec..auksts lec ātri bet tiesi kad uzsilst tad ir kad 10reizes pielc labi, citreiz vispar nelec Vai varbūt kādu citu karbuuzi likt virsū kas der?
Varbūt kādam ir kādi varianti?!

varbūt vārsti jāregulē?
nomaini uz Keihinu prasi kba-pro
ne varstus un aizdedzi noreguleju perfekti


Fāters savam LC4 arī ilgi jājās līdz izdevās noregulēt lai lektu labi. Ja $$$ autļauj tad protams Keihin FCR.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

SemteX
07. Jun 2014, 15:48#534

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


06 Jun 2014, 23:06:39 endurists rakstīja:

06 Jun 2014, 22:04:13 SemteX rakstīja:

06 Jun 2014, 22:00:27 zazzaa rakstīja:

06 Jun 2014, 21:57:52 SemteX rakstīja:
Kāds varētu kko ieteikt ko izdarīt ar orginālo Dellorto karbūzi lai labāk lektu?? ir reizes kad noslāpst un var kurbulēt stundu un nelec un tad peksni pielec..auksts lec ātri bet tiesi kad uzsilst tad ir kad 10reizes pielc labi, citreiz vispar nelec Vai varbūt kādu citu karbuuzi likt virsū kas der?
Varbūt kādam ir kādi varianti?!

varbūt vārsti jāregulē?
nomaini uz Keihinu prasi kba-pro
ne varstus un aizdedzi noreguleju perfekti


Fāters savam LC4 arī ilgi jājās līdz izdevās noregulēt lai lektu labi. Ja $$$ autļauj tad protams Keihin FCR.
mosk vel ta dzirkstele pa svaku palikusi bet ka vasara ta nelec,,rudenii un pavasarii bija ok

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

endurists
07. Jun 2014, 16:06#535

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


mosk vel ta dzirkstele pa svaku palikusi bet ka vasara ta nelec,,rudenii un pavasarii bija ok


varbūt nedaudz par treknu karstam laikam.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

dedii
16. Jun 2014, 22:52#536

Kopš: 22. Mar 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


Griežos pie Jums, pēc mātes informācijas.

Ir iespējams, iegādāties LC4 1998.g. 640cc, bez elekt.start.

Būtu, pateicīgs, ja varētu pastastīt ko sīkāk/smalkāk, par attiecīgo modeli. Visu, kas rūp un kūp.

Paldies!

Offline

SemteX
16. Jun 2014, 23:54#537

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


16 Jun 2014, 22:52:34 dedii rakstīja:

Griežos pie Jums, pēc mātes informācijas.

Ir iespējams, iegādāties LC4 1998.g. 640cc, bez elekt.start.

Būtu, pateicīgs, ja varētu pastastīt ko sīkāk/smalkāk, par attiecīgo modeli. Visu, kas rūp un kūp.

Paldies!



doma šo pa 1000eiro? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/ebgjn.html

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

dedii
17. Jun 2014, 00:05#538

Kopš: 22. Mar 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 11

Braucu ar:



doma šo pa 1000eiro? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/ebgjn.html


Jā, sazvanījos, ir visādi sīkumi, neesmu pārliecināts īsti. Ideja ir!

p.s. Varbūt zini to mo?

[ Šo ziņu laboja dedii, 17 Jun 2014, 00:07:31 ]

Offline

SemteX
17. Jun 2014, 00:17#539

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


17 Jun 2014, 00:05:54 dedii rakstīja:


doma šo pa 1000eiro? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/ebgjn.html


Jā, sazvanījos, ir visādi sīkumi, neesmu pārliecināts īsti. Ideja ir!

p.s. Varbūt zini to mo?

es tev vestuli aisutiju

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

dedii
17. Jun 2014, 00:24#540

Kopš: 22. Mar 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


trešdien ir doma aizlaist apostīt, klucis gan ko zāģēt..
Kompresiju ir jēga viņam mērīt? :d

Offline