Man ir noņemts SAS. Hz, ja nezinātu ka noņemts, diez vai pats saprastu. Mo kļuvis par 0,5kg vieglāks un pārstājis "šaut" kad aizver ručku, par to pat mazliet škrobe
28 May 2019, 15:19:34 lockhead rakstīja:
Man ir noņemts SAS. Hz, ja nezinātu ka noņemts, diez vai pats saprastu. Mo kļuvis par 0,5kg vieglāks un pārstājis "šaut" kad aizver ručku, par to pat mazliet škrobe
Tieši ar SAS ir viss čakarīgāk, lai likvidētu , pus mocis jānojauc
O2 pietiek izslēgt TuneEcu un tos 2nd throttle bodies ar var TuneECU atgriezt visā diapazonā uz 100% vaļā un notestēt.
Sveiki!
Kādam ir 1190 ar aftermarket lielo vējstiklu?
Man ir OEM R un parastais. Ar parasto ir diezgan nekomfortabli jebkurā augstuma režīmā - krata un trokšņo. Īsais ir ļoti labs līdz ~90-100, bet garākos gabalos grbētu vairāk aizsardzības. Pats esmu 1.95.
Varbūt kādam ir garais touring stikls? Labprāt satiktos un par nelielu taisnīgu atlīdzību uzliktu pamēģināt - tāpat uz dullo tikai pēc interneta atsauksmēm pirkt kaut ko negribas.
Braucu ar: Aprilia SXV550, KTM 950 Adventure un 5.7l bobiku
Sveiki kungi.
Tā kā esmu pievienojies ADV braucēju klubiņam ar 950 ADV, gribu jautāt kādu zobrtatu attiecību jūs izmantojat? Orģinālā 17-42 ir nelietojami gara. Dabūju izbraukt ar 17-45, tas jau bija foršāk, bet pasaules interneta resursos raksta, ka 16-45 ir visforšāk. Kāda jums ir pieredze ar visu šo un ko lietojat uz saviem moto?
Ir 17-45, vidusceļš starp offroudu un asfaltu. Tieši tāda kombinācija no rūpnīcas nāk arī 950 Super enduro.
16-45 nav mēģināts, bet būtu vieglāk, ja braukā offroudu vai jautrāk, ja startē no visiem krustojumiem. Tev ar supermoto bagāžu varētu patikt