Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
-falamella-
29. Oct 2011, 12:25#521

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Speed Culture MC


29 Oct 2011, 12:03:13 cabriooo rakstīja:

29 Oct 2011, 09:12:07 -falamella- rakstīja:

28 Oct 2011, 20:51:19 cabriooo rakstīja:
šodien iegāju Luisā un domāju-nopirkšu eļļu, bet apstājos izvēles priekšā kādu liet? pussintētiku 10w-40 ar sintēstiskām piedevām vai sintētiku 10w-40 vai pat 10W-50, cik saprotu, tad sintētika vairāk domāta trases braukšanai, bet pussintētika ikdienas... gribēju zināt vai ir jēga liet sintetiku,ja es pārsvarā braucu mierīgi, bet protams arī diezgan bieži ievelku abarotos lidz galam...
eļļa bija castrol un moto ir cbr 1000rr 2005.g




Priekš kam tev pašlaik uz ziemu mainit eļļu? pasaki? Labak nomaini pavasarī, kad uzsaksi vizinaties. nerocionali. Kadu eļļu liet ir tava personiga izvele, ja gribi nemainit visu sezonu tad jalej sintetiku, ja gribi mainit ka prasa apkopes tad jalij pussintetiku. Mineralku ari var bet tur ir cita dziesma(maigak sledzas parnesumi, nav varstu troksnjus un tt, bet resurs mazs un aukstaa laika sarezgiti dzineju iedarbinat.) Ja man butu CBR ka tev es ielietu pussintetiku 15w50, ar normalo temperaturas rezimu un nebus ka udens karstā laikā(saudzigak iesledzas robas)

Par vēlu,jau nopirku sintētiku



Nu a priekš kam tad jauta? ja pats rikojies bez musu palidzibas? nesaprotu

Offline

ParaTr00per
29. Oct 2011, 13:05#522

Kopš: 11. May 2011

Ziņojumi: 252

Braucu ar:

kaa reizi liekot moci ziemas miegaa vajag mainiit eljlju. degvielas sadegshanas produkti ir koroziivi un eljlja savu speeju pasargaat motoru no korozijas ietekmes izstraadaajoties zaudee. taapeec ir pat ljoti racionaali mainiit eljlju *pirms* "ziemas miega".
njemot veeraa mocha eljljas tilpumus, tad tie 3-10ls par eljljas nomainju laika apstaakljus makaa neradiis, taupiit nau jeegas...
sinteetika vs pussinteetika - ja viskozitaate atbilst motocikla izgatavotaaja parakstiitajai, ielas braukshanai pofig, kaada ir pieejama, taadu njem ciet.

falamella, ja katrreiz, kad tu kautko stulbu pasaki, tev izkristu mats, tu jau buutu plikpauris

Offline

-falamella-
29. Oct 2011, 13:14#523

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Speed Culture MC


29 Oct 2011, 13:05:55 ParaTr00per rakstīja:
kaa reizi liekot moci ziemas miegaa vajag mainiit eljlju. degvielas sadegshanas produkti ir koroziivi un eljlja savu speeju pasargaat motoru no korozijas ietekmes izstraadaajoties zaudee. taapeec ir pat ljoti racionaali mainiit eljlju *pirms* "ziemas miega".
njemot veeraa mocha eljljas tilpumus, tad tie 3-10ls par eljljas nomainju laika apstaakljus makaa neradiis, taupiit nau jeegas...
sinteetika vs pussinteetika - ja viskozitaate atbilst motocikla izgatavotaaja parakstiitajai, ielas braukshanai pofig, kaada ir pieejama, taadu njem ciet.

falamella, ja katrreiz, kad tu kautko stulbu pasaki, tev izkristu mats, tu jau buutu plikpauris



Mda? ko tev dzineja ieksaa ruse? pasaki man pilns bred. Eļļa zaude savu spejibu? Tu sev OTRABOTKU izlej uz dzinsiem, nekad neatmazgasi- taukaina Un es tevi neapsaukaju, spalvains atradas

Offline

-falamella-
29. Oct 2011, 13:17#524

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Speed Culture MC


29 Oct 2011, 13:05:55 ParaTr00per rakstīja:
kaa reizi liekot moci ziemas miegaa vajag mainiit eljlju. degvielas sadegshanas produkti ir koroziivi un eljlja savu speeju pasargaat motoru no korozijas ietekmes izstraadaajoties zaudee. taapeec ir pat ljoti racionaali mainiit eljlju *pirms* "ziemas miega".
njemot veeraa mocha eljljas tilpumus, tad tie 3-10ls par eljljas nomainju laika apstaakljus makaa neradiis, taupiit nau jeegas...
sinteetika vs pussinteetika - ja viskozitaate atbilst motocikla izgatavotaaja parakstiitajai, ielas braukshanai pofig, kaada ir pieejama, taadu njem ciet.

falamella, ja katrreiz, kad tu kautko stulbu pasaki, tev izkristu mats, tu jau buutu plikpauris



aaa un ja kas tad normala eļļa nemaksa 3-10ls, var but tavejam 125 ieksa lien tikai 1litrs, bet normalam baikam no 2.8l lidz 4.2 l, kuram litrs maksa sakot no 5ls- neizlejamais no muucam

Offline

grosha
29. Oct 2011, 18:21#525

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:

njā, laikam jau nets visu varens nezinu nevienu kas pa diršanu mainītu eļļu, laikam jau rūpnīcas konstruktori, inženieri ar pilnīgi auni, nevienā manuālī nav iedrukājuši tādu ieteicamu opciju.
Nav nekāda pamatojuma ellas maiņai, aļja ziema un stāv, nosēdumi, kakas un tt.
Bāka pilna līdz lūpai, ja tā no metāla, akumulators uz gudrā lādētāja, ja slinkums kurbulēt un viss.
Pavasarim nākot, pie eļļas bik DD, izgriežam un gāžam laukā bez steigas, lūk i visa gudrība.

Offline

-falamella-
29. Oct 2011, 18:33#526

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Speed Culture MC


29 Oct 2011, 18:21:00 grosha rakstīja:
njā, laikam jau nets visu varens nezinu nevienu kas pa diršanu mainītu eļļu, laikam jau rūpnīcas konstruktori, inženieri ar pilnīgi auni, nevienā manuālī nav iedrukājuši tādu ieteicamu opciju.
Nav nekāda pamatojuma ellas maiņai, aļja ziema un stāv, nosēdumi, kakas un tt.
Bāka pilna līdz lūpai, ja tā no metāla, akumulators uz gudrā lādētāja, ja slinkums kurbulēt un viss.
Pavasarim nākot, pie eļļas bik DD, izgriežam un gāžam laukā bez steigas, lūk i visa gudrība.


varu pievienot- ka aķiti vajag ienest silta telpā un nevajadzes ladet, ja ir karbisi vajag iztuksot vinus, izskruvejot skruves(drenazi), aizkorket klusinataju, iepakot mociti prezervativā un gaidam pavasaru

Offline

cabriooo
29. Oct 2011, 18:36#527

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


29 Oct 2011, 12:25:53 -falamella- rakstīja:

29 Oct 2011, 12:03:13 cabriooo rakstīja:

29 Oct 2011, 09:12:07 -falamella- rakstīja:

28 Oct 2011, 20:51:19 cabriooo rakstīja:
šodien iegāju Luisā un domāju-nopirkšu eļļu, bet apstājos izvēles priekšā kādu liet? pussintētiku 10w-40 ar sintēstiskām piedevām vai sintētiku 10w-40 vai pat 10W-50, cik saprotu, tad sintētika vairāk domāta trases braukšanai, bet pussintētika ikdienas... gribēju zināt vai ir jēga liet sintetiku,ja es pārsvarā braucu mierīgi, bet protams arī diezgan bieži ievelku abarotos lidz galam...
eļļa bija castrol un moto ir cbr 1000rr 2005.g




Priekš kam tev pašlaik uz ziemu mainit eļļu? pasaki? Labak nomaini pavasarī, kad uzsaksi vizinaties. nerocionali. Kadu eļļu liet ir tava personiga izvele, ja gribi nemainit visu sezonu tad jalej sintetiku, ja gribi mainit ka prasa apkopes tad jalij pussintetiku. Mineralku ari var bet tur ir cita dziesma(maigak sledzas parnesumi, nav varstu troksnjus un tt, bet resurs mazs un aukstaa laika sarezgiti dzineju iedarbinat.) Ja man butu CBR ka tev es ielietu pussintetiku 15w50, ar normalo temperaturas rezimu un nebus ka udens karstā laikā(saudzigak iesledzas robas)

Par vēlu,jau nopirku sintētiku



Nu a priekš kam tad jauta? ja pats rikojies bez musu palidzibas? nesaprotu

Jautāju,jo vakar vēl nebiju nopircis...laika nebija daudz,lai gaidītu pāris dienas,kad komentāri savāksies čupām

Offline

grosha
29. Oct 2011, 18:38#528

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:

Ar to arī apsveicu, lieka eļļas maiņa nu noteikti nekaitēs

Offline

cabriooo
29. Oct 2011, 18:41#529

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


29 Oct 2011, 18:38:47 grosha rakstīja:
Ar to arī apsveicu, lieka eļļas maiņa nu noteikti nekaitēs

Tur jau ir tā lieta,ka nevar saprast,kā ir labāk-viens saka vienu, cits pavisam ko citu, es izvēlēšos nomainīt tagad,jo kāda gan starpība,kur tā eļļa stāv-kaniņā vai dzinējā

Offline

-falamella-
29. Oct 2011, 18:51#530

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Speed Culture MC

Ka anekdotā- Pircejs perk ķinieti un prasa pardevejam; Klau a kur šeit eļļu mainit un benzinu jalij? Pardevejs uzreiz izšava : Mes jums jau ielejam, škiet ka jums bus pietiekami

Offline

bluefire
29. Oct 2011, 18:57#531

Kopš: 22. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 737

Braucu ar: Rīga 13

Vai kāds gudrinieks var pastāstīt kā pareizi kopt trases moci, kas tiks lietots tikai un vienīgi pa trasi. Ienācās CBR 600RR Eļļošana, kāda vajadzīga cik daudz, cik bieži mainīt ( ir speci,kas saka kad ir jālej biku vairāk par līmeni un mainīt ik pēc divām track days)vai tā ir? Dzesēšanas šķidrumi (esmu dzirdējis ka lejot tikai ūdeni) vai tā ir taisnība? Cik bieži mainīt bremžu šķidrumu? Utt.
Tie kas te gudri norādīs uz 20 lapām atpakaļ, man nav tik daudz laika netā ložņāt,ir,ir-nav,nav.
Paldies iepriekš jau.

Offline

deMarco
29. Oct 2011, 21:27#532

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Straif'a mocis?
Nekas dižs nav:
eļļa- ko nu ražotājs paredzējis. Ja goņī tikai pa trasi, tad samazinam intervālu - buržuji maina ik pēc 1000 km, es pēc 3000; vairāk var liet arī ielas močiem, nekas slikts nenotiek.
Dzesēšanas škidrums- ūdens, ūdns + MoCool vai Motul organiskais dzesēšanas škidrums. Sīkāk apspriests Durkas forumā;
Bremžu škidrumu maina tāpat kā normāli- vai nu tad kad vārās augšā, vai reizi sezonā.
Nav jau te LV ne tādas slodzes kādam mocim, ne iemaņu, lai tos močus tik ļoti spīdzinātu, tā kā - take it easy

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

bluefire
29. Oct 2011, 21:34#533

Kopš: 22. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 737

Braucu ar: Rīga 13


29 Oct 2011, 21:27:27 deMarco rakstīja:
Straif'a mocis?
Nekas dižs nav:
eļļa- ko nu ražotājs paredzējis. Ja goņī tikai pa trasi, tad samazinam intervālu - buržuji maina ik pēc 1000 km, es pēc 3000; vairāk var liet arī ielas močiem, nekas slikts nenotiek.
Dzesēšanas škidrums- ūdens, ūdns + MoCool vai Motul organiskais dzesēšanas škidrums. Sīkāk apspriests Durkas forumā;
Bremžu škidrumu maina tāpat kā normāli- vai nu tad kad vārās augšā, vai reizi sezonā.
Nav jau te LV ne tādas slodzes kādam mocim, ne iemaņu, lai tos močus tik ļoti spīdzinātu, tā kā - take it easy



Nē tas nav Straif mocis, neatrodas LV.
Paldies par info.

Offline

Archy96
29. Oct 2011, 21:37#534

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Oct 2011, 21:34:14 bluefire rakstīja:

29 Oct 2011, 21:27:27 deMarco rakstīja:
Straif'a mocis?
Nekas dižs nav:
eļļa- ko nu ražotājs paredzējis. Ja goņī tikai pa trasi, tad samazinam intervālu - buržuji maina ik pēc 1000 km, es pēc 3000; vairāk var liet arī ielas močiem, nekas slikts nenotiek.
Dzesēšanas škidrums- ūdens, ūdns + MoCool vai Motul organiskais dzesēšanas škidrums. Sīkāk apspriests Durkas forumā;
Bremžu škidrumu maina tāpat kā normāli- vai nu tad kad vārās augšā, vai reizi sezonā.
Nav jau te LV ne tādas slodzes kādam mocim, ne iemaņu, lai tos močus tik ļoti spīdzinātu, tā kā - take it easy



Nē tas nav Straif mocis, neatrodas LV.
Paldies par info.

Un nevis vienkārši ūdens, bet destilēts ūdens + apmēram 10% antifrīza, lai sūknis eļļojas, savādāk tam būs pizģec ātri

Par to 1000km eļļas maiņas limitu, domāju, ka tas ir stipri pārspīlēti, vismaz mūsu braukšanas līmenim, es sev ielēju Motul 300V to zaļo eļļu, nobraucu pa visu sezonu 900jūdzes, viņa pat īsti krāsu nenomainīja.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 29 Oct 2011, 21:39:24 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

bluefire
29. Oct 2011, 22:05#535

Kopš: 22. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 737

Braucu ar: Rīga 13


29 Oct 2011, 21:37:39 Archy96 rakstīja:

29 Oct 2011, 21:34:14 bluefire rakstīja:

29 Oct 2011, 21:27:27 deMarco rakstīja:
Straif'a mocis?
Nekas dižs nav:
eļļa- ko nu ražotājs paredzējis. Ja goņī tikai pa trasi, tad samazinam intervālu - buržuji maina ik pēc 1000 km, es pēc 3000; vairāk var liet arī ielas močiem, nekas slikts nenotiek.
Dzesēšanas škidrums- ūdens, ūdns + MoCool vai Motul organiskais dzesēšanas škidrums. Sīkāk apspriests Durkas forumā;
Bremžu škidrumu maina tāpat kā normāli- vai nu tad kad vārās augšā, vai reizi sezonā.
Nav jau te LV ne tādas slodzes kādam mocim, ne iemaņu, lai tos močus tik ļoti spīdzinātu, tā kā - take it easy



Nē tas nav Straif mocis, neatrodas LV.
Paldies par info.

Un nevis vienkārši ūdens, bet destilēts ūdens + apmēram 10% antifrīza, lai sūknis eļļojas, savādāk tam būs pizģec ātri

Par to 1000km eļļas maiņas limitu, domāju, ka tas ir stipri pārspīlēti, vismaz mūsu braukšanas līmenim, es sev ielēju Motul 300V to zaļo eļļu, nobraucu pa visu sezonu 900jūdzes, viņa pat īsti krāsu nenomainīja.



Par destilēto ūdeni skaidra bilde, bet eļļa full sint,vai var ar semi sint iztikt?

Offline

Archy96
29. Oct 2011, 22:11#536

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Ir braukts arī ar pussintētiku, bet nu es nedomāju, ka uz eļļu vajadzētu ekonomēt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

StraiF
29. Oct 2011, 23:28#537

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams

Mo-cool mūsu gadījumā domāts sacensībam, nevis ielas braukšanai, jo gadījes ka daļa no mp useriem gaž ar savu mo arī pa ziemu, slikts tas nav, bet mo-cool tam nav domāts.

Par eļļu - motul half or full senthetic
Atkarīgi no $
Vasaras laikā, piedaloties sacensībās, es mainīju 2 reizes. Sākot no aprīla līdz septembrim.
Braukaju tikai sacenes un treniņos

-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

Archy96
30. Oct 2011, 00:25#538

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 Oct 2011, 00:12:44 Niere rakstīja:

29 Oct 2011, 21:37:39 Archy96 rakstīja:

Un nevis vienkārši ūdens, bet destilēts ūdens + apmēram 10% antifrīza, lai sūknis eļļojas, savādāk tam būs pizģec ātri



klau Archy,

kā īsti ir, racing sava specifika, bet tomēr:

saprotu, ka neatšķaidītam, destilētam ūdenim vislabākā siltumietilpība, kas it kā primāri.
bet vai ar nieka 10% pietiek, lai ilgākā laikā nosargātu sūkni no izdilšanas un sistēmu no korozijas da i citām šaizēm, kas izriet no inhibitoru kliedzošā beficīta?
da i vārīšanās tendence ūdenim bez piedevām ir izteiktāka.
kāda ir pieredze?

tā kā nācies čakarēties ar visādiem lielizmēru motoru dzesēšanas šķidrumiem, te teksts no Caterpillar koģenerācijas(tiklab cita pielietojuma) motora manuāļa:

Never use water alone without Supplemental Coolant Additives (SCA) or without inhibited coolant. Water alone is corrosive at engine operating temperatures. Water alone doesn`t provide adequate protection against boiling and freezing.
--------------------
Deionized water or destilled water is recommended for use in engine cooling systems.

Nu īstenībā ūdens ir tikai tāds budžeta risinājums, kura lietošanu reglamentē sacīkšu tehniskie noteikumi - respektīvi, tam izlīstot uz trases virsmas ir jābūt viegli savācamam, tas nedrīkst slīdēt utt, tamdēļ arī lejam ūdeni, un kamēr tehniskais komisārs neredz, bišķi piejaucam antifrīzu eļļošanai, bet tas motoram tik un tā pa labu nenāk, tamdēļ es leju to motul trako-sarkano šķidrumu, kurš maksā 8ls litrā, un ir akceptēts arī no tehnisko noteikumu puses. Bet man mocis vārās augšā šā vai tā, nezinu, kas pa vainu, būs jāpamēģina izņemt termostatu

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
30. Oct 2011, 01:44#539

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 Oct 2011, 01:42:38 Bagars rakstīja:

30 Oct 2011, 00:25:41 Archy96 rakstīja:

30 Oct 2011, 00:12:44 Niere rakstīja:

29 Oct 2011, 21:37:39 Archy96 rakstīja:


klau Archy,

Nu īstenībā ūdens ir tikai tāds budžeta risinājums, kura lietošanu reglamentē sacīkšu tehniskie noteikumi - respektīvi, tam izlīstot uz trases virsmas ir jābūt viegli savācamam, tas nedrīkst slīdēt utt, tamdēļ arī lejam ūdeni, un kamēr tehniskais komisārs neredz, bišķi piejaucam antifrīzu eļļošanai, bet tas motoram tik un tā pa labu nenāk, tamdēļ es leju to motul trako-sarkano šķidrumu, kurš maksā 8ls litrā, un ir akceptēts arī no tehnisko noteikumu puses. Bet man mocis vārās augšā šā vai tā, nezinu, kas pa vainu, būs jāpamēģina izņemt termostatu

Te kādreiz tika apspriesta vārīšanās problēma. Varbūt šis var palīdzēt? ... ja kāds ar virpu draudzējas,,..

Nedrīkstu uzstādīt papildus radiatorus, ko ražotājs nav paredzējis, BET, ja neviens neredz, tad.............

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
30. Oct 2011, 23:28#540

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 Oct 2011, 22:58:10 Niere rakstīja:

29 Oct 2011, 09:12:07 -falamella- rakstīja:

28 Oct 2011, 20:51:19 cabriooo rakstīja:
šodien iegāju Luisā un domāju-nopirkšu eļļu, bet apstājos izvēles priekšā kādu liet? pussintētiku 10w-40 ar sintēstiskām piedevām vai sintētiku 10w-40 vai pat 10W-50, cik saprotu, tad sintētika vairāk domāta trases braukšanai, bet pussintētika ikdienas... gribēju zināt vai ir jēga liet sintetiku,ja es pārsvarā braucu mierīgi, bet protams arī diezgan bieži ievelku abarotos lidz galam...
eļļa bija castrol un moto ir cbr 1000rr 2005.g




Priekš kam tev pašlaik uz ziemu mainit eļļu? pasaki? Labak nomaini pavasarī, kad uzsaksi vizinaties. nerocionali. Kadu eļļu liet ir tava personiga izvele, ja gribi nemainit visu sezonu tad jalej sintetiku, ja gribi mainit ka prasa apkopes tad jalij pussintetiku. Mineralku ari var bet tur ir cita dziesma(maigak sledzas parnesumi, nav varstu troksnjus un tt, bet resurs mazs un aukstaa laika sarezgiti dzineju iedarbinat.) Ja man butu CBR ka tev es ielietu pussintetiku 15w50, ar normalo temperaturas rezimu un nebus ka udens karstā laikā(saudzigak iesledzas robas)


sezonas beigas, un arkli tiek tā kā ziemoti tā kā nē, tad izlaižot visus tehniskos skaidrojumus, ko varu līdz pat molekulāram līmenim - nu nomainiet eļļu gan pirms ziemas! pavasarī to mainīt vēlreiz noteikti nevajag.
pārējo slinkums rakstīt.

izņēmums visiem tiem, kas briest dzelzi pārdot un ar sirdsapziņu nedraudzējas, kā arī tiem, kas aparātu regulāri un kārtīgi uzkarsē arī ziemā.

falamella ir kaitinošs džeks servisu puikiem, tas toč!

Tad Tu saki, ka labāk eļļu tagad rudenī samainīt??? Tā eļļa pusgadu stāvot aukstā motorā dažkārt zem 0 grādiem, līdz pavasarim daļu savas īpašības nebūs zaudējusi?

Bāc, 3 močiem tagad eļļu mainīt - 100ls pa dirsu

[ Šo ziņu laboja Archy96, 30 Oct 2011, 23:29:08 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline