Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
peecis
14. Jul 2011, 11:04#521

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


14 Jul 2011, 10:57:48 piter rakstīja:
ne to pusi nobildēji, stāžu neredz..


kāda starpība stāžam? tāpat agrāk tikai bailīgajiem bija A

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Niksons
15. Jul 2011, 11:00#522

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


14 Jul 2011, 10:54:47 peecis rakstīja:

14 Jul 2011, 10:37:53 Niksons rakstīja:
nu vo... pasteidzies, tagad esi vecais modelis (es par to izlaiduma gadu)

Liekas, ka Pēcis ir visjaunākais.
To ir svarīgi noskaidrot, jo ir precīzi jāzin, kuram jāiet pakaļ alum


[IMG]panx[/IMG]


Nu tā arī ir, ka Pēcim būs jāskrien pakaļ


Uz šo brauks kāds


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Nikoss
15. Jul 2011, 11:03#523

Kopš: 26. Nov 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW K1200 GT


15 Jul 2011, 11:00:49 Niksons rakstīja:

14 Jul 2011, 10:54:47 peecis rakstīja:

14 Jul 2011, 10:37:53 Niksons rakstīja:
nu vo... pasteidzies, tagad esi vecais modelis (es par to izlaiduma gadu)

Liekas, ka Pēcis ir visjaunākais.
To ir svarīgi noskaidrot, jo ir precīzi jāzin, kuram jāiet pakaļ alum


[IMG]panx[/IMG]


Nu tā arī ir, ka Pēcim būs jāskrien pakaļ


Uz šo brauks kāds


Braukšu gan

-----------------
Skaties divreiz! DIVREIZ!

Offline

marcis
15. Jul 2011, 11:16#524

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Fāk, gribēju, bet būs jādežūrē vēlēšanu iecirknī uz tautas nobalsošanu Man būs ar jums kādu jāsarunā, lai pieraksta manu moci uz lēto apkopi BM Autā
Pagajušogad dabūju cepurīti par skaļāko auspufu

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Sliktais
15. Jul 2011, 11:18#525

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


15 Jul 2011, 11:03:49 Nikoss rakstīja:

15 Jul 2011, 11:00:49 Niksons rakstīja:

14 Jul 2011, 10:54:47 peecis rakstīja:

14 Jul 2011, 10:37:53 Niksons rakstīja:
nu vo... pasteidzies, tagad esi vecais modelis (es par to izlaiduma gadu)

Liekas, ka Pēcis ir visjaunākais.
To ir svarīgi noskaidrot, jo ir precīzi jāzin, kuram jāiet pakaļ alum


[IMG]panx[/IMG]


Nu tā arī ir, ka Pēcim būs jāskrien pakaļ


Uz šo brauks kāds
[IMG]bmw_pasākums[/IMG]

Braukšu gan

Biju '09 ar moto, diezgan garlaicīgi. Atnāca viens frīks, piedāvāja riepas pasvilināt ( ar kombineto bremžu sistēmu). Kaut kur agrā pēcpusdienā praktiski visi notinās. ka būs šogad.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niksons
15. Jul 2011, 11:20#526

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

nu jā, vai tur ir kkāds ekšens ?

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
15. Jul 2011, 11:23#527

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


15 Jul 2011, 11:20:15 Niksons rakstīja:
nu jā, vai tur ir kkāds ekšens ?

Ar mo parasti nav

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

marcis
15. Jul 2011, 11:24#528

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Pagājušogad tīri ciešami bija

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

marcis
15. Jul 2011, 11:26#529

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Visvairāk man patika kā izpildījās E30 klubs - cik vien huļigāniski varēja, tik arī bija Diezgan baudāms drifts krustojumos mašīnas kā no skatloga , pēc izskata arī frīki

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Sliktais
20. Jul 2011, 20:32#530

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Šodien tika iemēģināts DXO jaunais aparāts(K1300S) ar visu "quick shifter", baigi labā štelle tā uzparikte

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

marcis
20. Jul 2011, 20:58#531

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Sliktais, neskopojies, iedod visiem pamēgināt!

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Sliktais
20. Jul 2011, 20:59#532

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


20 Jul 2011, 20:58:30 marcis rakstīja:
Sliktais, neskopojies, iedod visiem pamēgināt!

manējam jau nav, prasi DXO

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Sliktais
27. Jul 2011, 20:28#533

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Kkad nesen noķerts viens "snaps", gandrīz 18k no šiem uz mana rēķina



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
27. Jul 2011, 20:46#534

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


20 Jul 2011, 20:32:05 Sliktais rakstīja:
Šodien tika iemēģināts DXO jaunais aparāts(K1300S) ar visu "quick shifter", baigi labā štelle tā uzparikte


Sliktais, cerams, ka bez kvikshiftera ieveerteeji arii ESAII, ka var mainiit piekares rezziimus nestaajoties un braucot!?

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
27. Jul 2011, 20:50#535

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


27 Jul 2011, 20:46:19 VATERLAND rakstīja:

20 Jul 2011, 20:32:05 Sliktais rakstīja:
Šodien tika iemēģināts DXO jaunais aparāts(K1300S) ar visu "quick shifter", baigi labā štelle tā uzparikte


Sliktais, cerams, ka bez kvikshiftera ieveerteeji arii ESAII, ka var mainiit piekares rezziimus nestaajoties un braucot!?

Manējam ar ESA, bet neapstājoties var mainīt daļēji (Comfort, Normal, Sport), , K1300S nepamēģināju, mok var mainīt arī pārējo

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
27. Jul 2011, 20:55#536

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


27 Jul 2011, 20:50:27 Sliktais rakstīja:

27 Jul 2011, 20:46:19 VATERLAND rakstīja:

20 Jul 2011, 20:32:05 Sliktais rakstīja:
Šodien tika iemēģināts DXO jaunais aparāts(K1300S) ar visu "quick shifter", baigi labā štelle tā uzparikte


Sliktais, cerams, ka bez kvikshiftera ieveerteeji arii ESAII, ka var mainiit piekares rezziimus nestaajoties un braucot!?

Manējam ar ESA, bet neapstājoties var mainīt daļēji (Comfort, Normal, Sport), , K1300S nepamēģināju, mok var mainīt arī pārējo


Jaa,var. tas arii ir tas ESA II apgreids.
vispaar jau es domaat,ka motooru vaar paarimplanteet tajaa 12S/Renieka raamii iekshaa....ja ir leila veelme bakstiities...

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
27. Jul 2011, 21:01#537

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

tas 1,3 motors tomēr strāda savadāk nekā 1,2 griezes moments vienmērīgāks. K12R ESA braucot nevar pieregulēt citas opcijas: brauc viens/ar bagāžu/ar bagāžu un passendžeru, bet vai to vajag braucot

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 27 Jul 2011, 21:23:23 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niksons
27. Jul 2011, 21:59#538

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

1600 glt arī slodzes parametrus gaitā nemaina.

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
27. Jul 2011, 22:04#539

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


27 Jul 2011, 21:59:59 Niksons rakstīja:
1600 glt arī slodzes parametrus gaitā nemaina.

Tad kāda sķirba starp ESA un ESAII

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niksons
27. Jul 2011, 22:43#540

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

AVOTS

Electronically adjustable ESA II running gear.
BMW’s new ESA II (Electronic Suspension Adjustment II) running gear is available as special equipment at extra cost also on the K 1300 R.
This allows the rider to vary not only the damping effect on the two spring struts and the spring base (spring pre-tension) on the rear spring struts, but also the spring rate and, accordingly, spring hardness conveniently at the touch of a button. Hence, the rider is able to set the running gear very conveniently and more precisely than ever before to his specific wishes
and the weight the motorcycle is carrying under all riding and load conditions, thus enjoying a new dimension of riding stability combined with optimum response at all times.
ESA II is the world’s first system for electronic adjustment of the motorcycle’s suspension offering such a wide range of setting options.


Should the rider change the damper rate by pressing the button while riding, ESA II will adjust the spring rate accordingly, again maintaining the normal dynamic set-up of the suspension in virtually every situation. This is made possible by a particularly powerful step motor in a position to vary spring rate also under load. Accordingly, the appropriate spring rate is maintained under all conditions with every damper setting chosen.
In the Sports setting the normal set-up of the machine is modified for even better handling and the rear end of the motorcycle is raised up. This shortens wheel castor, which remains at the same consistently higher standard regardless of the load the motorcycle is carrying.
Wheel load at the front, in turn, remains consistent, depending on the spring rate chosen in advance. This ensures the same level of riding and brake stability as well as superior steering precision at all times.
Additional adjustment of the spring rate provided by ESA II makes it possible to increase the spread of settings in the Sports, Normal and Comfort programs versus ESA I, the rider thus benefiting from an ever wider range of adjustment options on the road. In other words, the Sports mode offers even greater dynamics and precision, the Comfort mode ensures an even higher standard of comfort together with excellent stability.


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline