Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
SemteX
12. Mar 2014, 13:38#501

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

cau visiem kas varētu būt pa iemeslu ka dazreiz apgriezieni pasi no sevis ir paceelusies augstāki?? ne vienmēr bet ir reizes ka braukājot paši no sevis paceļas apgriezieni,peec kada laika pabraukājot atkal nokrītas

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

endurists
12. Mar 2014, 13:46#502

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


12 Mar 2014, 13:38:49 SemteX rakstīja:
cau visiem kas varētu būt pa iemeslu ka dazreiz apgriezieni pasi no sevis ir paceelusies augstāki?? ne vienmēr bet ir reizes ka braukājot paši no sevis paceļas apgriezieni,peec kada laika pabraukājot atkal nokrītas


Kaut kur piesūc gaisu un paliek liesāks vai arī galvenā dīze daļēji nosprostojusies. Taču visticamāk, ka sūc gaisu kaut kur. Rūcošam motoram nedaudz pakustini karburatoru uz vienu/otru pusi un ja mainās apgriezieni, tad nehermētisks savienojums.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

SemteX
12. Mar 2014, 13:51#503

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


12 Mar 2014, 13:46:04 endurists rakstīja:

12 Mar 2014, 13:38:49 SemteX rakstīja:
cau visiem kas varētu būt pa iemeslu ka dazreiz apgriezieni pasi no sevis ir paceelusies augstāki?? ne vienmēr bet ir reizes ka braukājot paši no sevis paceļas apgriezieni,peec kada laika pabraukājot atkal nokrītas


Kaut kur piesūc gaisu un paliek liesāks vai arī galvenā dīze daļēji nosprostojusies. Taču visticamāk, ka sūc gaisu kaut kur. Rūcošam motoram nedaudz pakustini karburatoru uz vienu/otru pusi un ja mainās apgriezieni, tad nehermētisks savienojums.
Nu tad aizdomas par to pogu kas domata karstam un aukstam startam karbuuzii ko izrauj uz āru kad karsts motors..mosk tai kkas cakarejas

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

al13n
18. Mar 2014, 15:31#504

Kopš: 23. Jul 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 300 EXC

Kādam nav aizķērusies sadalene ar automātisko dekompresatoru priekš LC4 620/640? Detaļas nr.: 58336110044. Principā vajag pašu dekopresatoru. Varbūt kāds zin, kur meklēt?

Offline

SemteX
18. Mar 2014, 16:00#505

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


18 Mar 2014, 15:31:38 al13n rakstīja:
Kādam nav aizķērusies sadalene ar automātisko dekompresatoru priekš LC4 620/640? Detaļas nr.: 58336110044. Principā vajag pašu dekopresatoru. Varbūt kāds zin, kur meklēt?
Serģī drošvien var pasūtīt man akal vins besii tas tikšķis

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

SemteX
18. Mar 2014, 16:03#506

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


18 Mar 2014, 16:00:33 SemteX rakstīja:

18 Mar 2014, 15:31:38 al13n rakstīja:
Kādam nav aizķērusies sadalene ar automātisko dekompresatoru priekš LC4 620/640? Detaļas nr.: 58336110044. Principā vajag pašu dekopresatoru. Varbūt kāds zin, kur meklēt?
Serģī drošvien var pasūtīt man akal vins besii tas tikšķis
http://www.ebay.de/itm/KTM-LC4-620-Nockenwelle-...h=item27e08624cb

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

al13n
25. Mar 2014, 10:37#507

Kopš: 23. Jul 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 300 EXC


18 Mar 2014, 16:03:31 SemteX rakstīja:

18 Mar 2014, 16:00:33 SemteX rakstīja:

18 Mar 2014, 15:31:38 al13n rakstīja:
Kādam nav aizķērusies sadalene ar automātisko dekompresatoru priekš LC4 620/640? Detaļas nr.: 58336110044. Principā vajag pašu dekopresatoru. Varbūt kāds zin, kur meklēt?
Serģī drošvien var pasūtīt man akal vins besii tas tikšķis
http://www.ebay.de/itm/KTM-LC4-620-Nockenwelle-...h=item27e08624cb

Paldies, SemteX!

Vēl līdz šim tiek meklēta sadalene no LC4 640 ar autodekompresatoru. Pastāv iespēja, ka der arī no 400;620;600, jo vajag tikai pašu autodekompresatoru. Varbūt kādam ir info kur meklēt bez e-bay?

Offline

lockhead
25. Mar 2014, 16:09#508

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


18 Mar 2014, 16:00:33 SemteX rakstīja:
man akal vins besii tas tikšķis

+1.
p.s. jau savas domas izteicu, ko ar to krāmu darīt

Offline

SemteX
25. Mar 2014, 18:37#509

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


25 Mar 2014, 16:09:17 semjonoff rakstīja:

18 Mar 2014, 16:00:33 SemteX rakstīja:
man akal vins besii tas tikšķis

+1.
p.s. jau savas domas izteicu, ko ar to krāmu darīt
bez vina vispār var iztikt ja vins iznemts laukā? un vai nebuutu gruuti pielaist?
Pēdējoreiz kad braucu pa trasi tad uz katras rampas vins gaisā vai nu tikšķ taka traks vai noslāpē motoru ja neizspiež sajūgu

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

MIGs
25. Mar 2014, 18:44#510

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Tak to automātisko dekompresoru var nahrenizēt.
Tik jāatceras, ka:
* Starterim būs ko turēt, jāpiešaujas izmantot mnauālo dekompresoru.
* Kurbulēt var piešauties arī vispār bez dekompresora - vajadzīga tehnika ne spēks. BET labāk izmantot vismaz manuālo.

Novizinājos ar Duke kam orģināli bija tikai manuālais dekompresors - viss bija ok.

Bet nu labāk jau savest kārtībā nevis izkastrēt. Bet nu tā jau gaumes lieta.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 25 Mar 2014, 18:45:18 ]



-----------------

Offline

n0riss
25. Mar 2014, 21:02#511

Kopš: 29. Jun 2008

Ziņojumi: 226

Braucu ar: KTM

vaig prieksejo bremzhu masinu no sita mocha!

-----------------
Supermoto - Life begins at 45 degrees

Offline

SemteX
25. Mar 2014, 22:38#512

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


25 Mar 2014, 18:44:31 MIGs rakstīja:
Tak to automātisko dekompresoru var nahrenizēt.
Tik jāatceras, ka:
* Starterim būs ko turēt, jāpiešaujas izmantot mnauālo dekompresoru.
* Kurbulēt var piešauties arī vispār bez dekompresora - vajadzīga tehnika ne spēks. BET labāk izmantot vismaz manuālo.

Novizinājos ar Duke kam orģināli bija tikai manuālais dekompresors - viss bija ok.

Bet nu labāk jau savest kārtībā nevis izkastrēt. Bet nu tā jau gaumes lieta.
man tikai kickstarts,citreiz jau ir ka uz atro vnk speru klaat nevis mekleeju to tikski,bet vins jau atri nokliksķ taapat ir gadijies kad paliek kompresijas taktii un vins kka nav nosanceejis tad var leekaat pa to kurbuli ar svaru un vins nekustas tad izmantoju manuaalo
+ta jau nerausu vinu nost , bet ja izjuktu tad nez vai baigi mekleetu vinu ja var ari nelikt
Ir savi + un savi - viņam

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

endurists
25. Mar 2014, 23:28#513

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


25 Mar 2014, 16:09:17 semjonoff rakstīja:

18 Mar 2014, 16:00:33 SemteX rakstīja:
man akal vins besii tas tikšķis

+1.
p.s. jau savas domas izteicu, ko ar to krāmu darīt
ja mocim ir arī manuālais dekomp, tad var droši instalēt autodekompu nost jo tāpat LC4 motoru netaktī ar kurbuli nav jēga spārdīt. Un startējot ar elektro var nedaudz pievilkt manuālo un būs tas pats rezultāts.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

klaidon
01. Apr 2014, 13:21#514

Kopš: 16. Jun 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Jawa sidecar, XJ900S, F800ST

Būšu pateicīgs, ja kāds uzrakstīs konkrētu aķa modeli, kas tiešām labi griež. A to nopirktais jauns izrādījās vēl vārgāks par veco savu laiku nokalpojušo.

Offline

MIGs
01. Apr 2014, 13:27#515

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Varbūt vaina ir starterī un/vai dekopresora nestrādāšanā vai neesamībā ?!

-----------------

Offline

klaidon
01. Apr 2014, 15:01#516

Kopš: 16. Jun 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Jawa sidecar, XJ900S, F800ST

Starterī viss izskatās svaigs un skaists, arī oglītes laicīgi tika samainītas. Dekompresoru nezinu kā pārbaudīit. Noslāpējot tas *špok* ir.

Offline

MIGs
01. Apr 2014, 15:43#517

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Pārbaudi spiežot kurbuli - tad jau jutīsi ja nostrādās.
Jo reāli ir tā, ka ja LC4 motors nav vecs, tad trāpot darba taktī starterim var nebūt jauda to izgriezt. Atduras un viss.
Jeb tev griež, bet par lēnu, vai par ātru izlādējas ?!

-----------------

Offline

klaidon
01. Apr 2014, 16:29#518

Kopš: 16. Jun 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Jawa sidecar, XJ900S, F800ST

Griež tik ar izspiestu manuālo dekompresoru. Atlaižot starterim nav spēka.

Offline

lockhead
01. Apr 2014, 17:46#519

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Vai kāds zin, kur sadabūt LC4 sānu uzlīmes saciparotā veidā? Teiksim *.dwg vai *.shp, ta pie dirsas, kaut vai kādā.

Offline

zazzaa
01. Apr 2014, 17:51#520

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3331

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


01 Apr 2014, 17:46:44 semjonoff rakstīja:
Vai kāds zin, kur sadabūt LC4 sānu uzlīmes saciparotā veidā? Teiksim *.dwg vai *.shp, ta pie dirsas, kaut vai kādā.

internāta mātē googlē tak ir viss

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline