Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: A kategorija

AutorsZiņojums
MIGs
26. Apr 2014, 03:01#4994

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Statistika protams ir forša lieta, bet nav jau tā, ka tas ir vienīgais un pats optimālākais rāditājs.
Varbūt kads instruktors ņem tikai problematiskos apmācāmos, cits uz eksāmenu laiž tikai pēc tam, kad kursants māk 10 reize vairāk nēkā nepieciešams, cits ļauj iet jau uzreiz.

Protams šī statistika iedod labu vispārējo ainu, bet vai to vajadzētu vērtēt kā kautkādu mērauklas etalonu ?!

Ps. uzskatu, ka tie instruktori kas paši ikdienā nebrauc ar moci drīzāk ir pielīdzināmi pediņiem nevis kartigiem moto instruktoriem !
Tā tad ari būtu viena no pirmajām lietām uz ko jāskatās. Tāds iemācīs ne tikai akli nepākāpt noteikumus un nolikt eksāmenu, bet aŗi braukt un izdzīvot satiksmē.

-----------------

Offline

Archy96
26. Apr 2014, 03:04#4995

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Apr 2014, 03:01:24 MIGs rakstīja:



Ps. uzskatu, ka tie instruktori kas paši ikdienā nebrauc ar moci drīzāk ir pielīdzināmi pediņiem nevis kartigiem moto instruktoriem !





-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Negantelis
26. Apr 2014, 06:51#4996

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


26 Apr 2014, 02:04:35 Setup rakstīja:
Ko Jūs variet ņemties? Spied te, un apskaties, kāds ir Tavam instruktoram reitings(?)CSDD eksāmenu nolikšanā. (nu, ne instruktoram, bet viņa apmācāmajiem).
Tam pašam Negantelim, pēdējo, ko rāda, no pieciem, ir nolicis viens. Leldei - no četriem, viens.




No pirmā Oktobra līdz Martam, pa ziemu.

Īpaši ieinteresētajiem varu pastāstīt ka pa ziemu eksāmenus ar motociklu nekārto.

Laipni lūgti ielūkoties tur vasaras nevis ziemas mēnešos.

Ja pareizi atceros Leldei vasaras vidū bija 89%

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

eddie
26. Apr 2014, 09:27#4997

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Googlē var arī vecākus PDF'us sazvejot. Bet to statistiku vajadzētu atcelt vai uzlabot. Arī labam braucējam var sanākt šmuce un pirmā reizē izgāzties (pilsētā nedrīkst izgāzties, es drīzāk par laukumu - mazums, notrīc rokas, divreiz pēc kārtas astoņniekā uz līnijas uzbrauc). Tas, ka otrā reizē perfekti bez kļūdām nobrauc visu eksāmenu, statistikā neparādās.

Manuprāt, cilvēku pašu attieksme pret mācību procesu ir primārā problēma visās problēmsituācijās. Skaidra lieta, ka ir labāki skolotāji, ir ne tik labi, ar vienu tīri cilvēcīgi tiek rasts labāks kontakts, ar citu ne pārāk, taču pamatu pamatos paša audzēkņa rokās ir tas, ko, kā un cik ātri viņš apgūst. Un tas neattiecas tikai uz motobraukšanu.

Ir jau arī gana daudz no topošajiem auto vadītājiem dzirdētas frāzes no sērijas "es jau tik un tik nodarbības esmu nobraucis, bet mani vēl nelaiž uz eksāmenu". Un? Tas nozīmē vien to, ka vairumā gadījumu tik tiešām gatavs vēl neesi. Kad desmit gadus atpakaļ liku B kategoriju, man arī šķita, ka instruktors maķenīt tā kā velk gumiju un grib vairāk no manis noplēst. Tagad, paskatoties atpakaļ - es pats sevi, tādu zaļknābi, arī nelaistu uz eksāmenu pēc 7'tās nodarbības. (Tobrīd jau vizinājos ar savu nesen iepirkto pirmo auto, šķita, ka visu protu, heh.) Viena lieta ir braukt labi, pēc noteikumiem, netaisīt mēslus un avārijas situācijas, taču tas nebūt nenozīmē, ka cilvēks brauc droši un pārliecinoši.

Gadās jau visādi, arī personīga rakstura nesaskaņas starp skolotāju un audzēkni, taču negribētos ticēt, ka gadījumā, ja audzēknis tiešām ir brauc labi un ir gatavs eksāmenam, pasniedzējs viņu speciāli "čakarēs", velkot gumiju un mēģinot noslaukt papildus kāpostu. Darba, galu galā, pietiek, ne? Ja antipātijas ir abpusējas, tad drīzāk gribēs ātrāk tikt vaļā no tāda kursanta. Un es to negrābju no zila gaisa - septiņus gadus pats esmu citus mācījis, šāda tāda pieredze ir.

Ejot uz motobraukšanas nodarbībām, es tās uztvēru kā iespēju 1) kačāt skilu, vizinoties ar tādu pašu moci, kā būs CSDD eksāmenā; 2) uzdot sevi interesējošos jautājumus instruktoram; 3) saņemt aizrādījumus par kļūdām ar skaidrojumu par to, kāpēc tā un ne citādi. Pārējais paša rokās! Jāiet mācīties, ne tapt apmācītam!

Offline

-Ivo-
26. Apr 2014, 10:21#4998

Kopš: 19. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: 950 Adventure

Sveiciens moto sezonad atklāšanas svētkos!
Par cik šogad strādāju moto apmācību laukumā aiz tirdzniecības centra "Mols", tieši blakus sezonas atklāšanas pulcēšanās vietai, tad draugi, bijušie kursanti, kā arī tie, kas vēl tikai domā par moto tiesībām varēs mani šodien satikt no 11:00 līdz 12: 30 manā jaunajā apmācību vietā, esiet laipni gaidīti.
Tie, kas būs ar saviem motocikliem varēs pamēğināt, vai vēl izdodas izbraukt 8-nieku un čūsku, kā arī noparkot motociklus, ja Mola stāvvietā nebūs vietas

-----------------
Moto vadītāju apmācība
A,A2,A1,AM kategorija
http://armoci.lv/

Offline

R6
26. Apr 2014, 10:46#4999

Kopš: 09. Apr 2012

Ziņojumi: 48

Braucu ar: draudzeni

Neganteli tu nu gan esi viens iedomīgs gailis.

Offline

Alex23
26. Apr 2014, 11:13#5000

Kopš: 19. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 79

Braucu ar: e-talons

Negantelim taisniba. Galvenais ir pieredze un zinasanas , a ne kategorijas. Piemeram ka var macit CE kategoriju ja nekad neesi stradais uz furas

[ Šo ziņu laboja Alex23, 26 Apr 2014, 11:14:15 ]

Offline

Negantelis
26. Apr 2014, 21:58#5001

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

R6 cālēn gribi satikties par to parunāt. :velcome:

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

pirkt
26. Apr 2014, 22:09#5002

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


26 Apr 2014, 21:58:36 Negantelis rakstīja:
R6 cālēn gribi satikties par to parunāt. :velcome:


ak dies, man ash aukstus sviedrus izsita. sapnii taga raadiisies varenais Negantelis - 65 Kg sasprindzinaatu kaulu un augstas pashapzinjas par savu krutumu
PS vakar palasiju sudzibas.lv par Neganteli - sabojaajaas garastaavoklis - kaut i nekad pa vinju seviskji labaas domaas neesmu bijis...:\

-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

motomeitene
26. Apr 2014, 22:18#5003

Kopš: 12. May 2011

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 588

Braucu ar: KTM FreeRide350/Honda CRF250L

+100 eddit,skaidri un precīzi.
Visi kursanti man nolika ar pirmo reizi.
Bet CSDD pagajušā sezonā, nevienu nebrīdinot 2nedēļas pirms sezonas begām sazīmēja citādi laukumu.
Un tas visus Instruktorus Oppa!!!
Un sezonas beigās arī ir tā ka cilvēkam drusciņ pietrīkst līdz ex, bet uz nākamo sezonu negribās atstāt, jo tad daudz kas piemirstās un tiek palaists uz ex.
Es vispār nepievēršos Statistikai,man tādam mulķībām nav laika, daudz strādāju un daru to no sird, mana dvēsele ir mocis un pacietības daudz.
Es arī vairāk apmācu meitenes un grūti apmācāmos, kuriem nevienmēr tik veiksīgi izdodās ex ar 1x.
Galvenais ir iemācīt,un lai cilvēkam patīk, padalīties ar pieredzi.
Un jā ne vienmēr ar visiem var saprasties, tāpēc neliedzu brivā valstī izvēlēties citu.
Un jā, ja te medicīnisko tirgo,bez klātbūtnes ja nav laika.
Varbūt tiesības arī CSDD izniegs bez klātbūtnes, jo visi taču tik aizņemt. KAS TAD NOTIKTU

-----------------

Offline

koleegjis
26. Apr 2014, 22:32#5004

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 373

Braucu ar: R1200GS

Kamēr jūs par neskūtiem moto instruktoriem cepaties, es taščījos no atmiņām par Goblina baiku un mellajām motobiksēm



-----------------
Kokam ir vismaz divi gali.

Offline

Negantelis
27. Apr 2014, 08:33#5005

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


26 Apr 2014, 09:27:03 eddie rakstīja:
Googlē var arī vecākus PDF'us sazvejot. Bet to statistiku vajadzētu atcelt vai uzlabot. Arī labam braucējam var sanākt šmuce un pirmā reizē izgāzties (pilsētā nedrīkst izgāzties, es drīzāk par laukumu - mazums, notrīc rokas, divreiz pēc kārtas astoņniekā uz līnijas uzbrauc). Tas, ka otrā reizē perfekti bez kļūdām nobrauc visu eksāmenu, statistikā neparādās.

Manuprāt, cilvēku pašu attieksme pret mācību procesu ir primārā problēma visās problēmsituācijās. Skaidra lieta, ka ir labāki skolotāji, ir ne tik labi, ar vienu tīri cilvēcīgi tiek rasts labāks kontakts, ar citu ne pārāk, taču pamatu pamatos paša audzēkņa rokās ir tas, ko, kā un cik ātri viņš apgūst. Un tas neattiecas tikai uz motobraukšanu.

Ir jau arī gana daudz no topošajiem auto vadītājiem dzirdētas frāzes no sērijas "es jau tik un tik nodarbības esmu nobraucis, bet mani vēl nelaiž uz eksāmenu". Un? Tas nozīmē vien to, ka vairumā gadījumu tik tiešām gatavs vēl neesi. Kad desmit gadus atpakaļ liku B kategoriju, man arī šķita, ka instruktors maķenīt tā kā velk gumiju un grib vairāk no manis noplēst. Tagad, paskatoties atpakaļ - es pats sevi, tādu zaļknābi, arī nelaistu uz eksāmenu pēc 7'tās nodarbības. (Tobrīd jau vizinājos ar savu nesen iepirkto pirmo auto, šķita, ka visu protu, heh.) Viena lieta ir braukt labi, pēc noteikumiem, netaisīt mēslus un avārijas situācijas, taču tas nebūt nenozīmē, ka cilvēks brauc droši un pārliecinoši.

Gadās jau visādi, arī personīga rakstura nesaskaņas starp skolotāju un audzēkni, taču negribētos ticēt, ka gadījumā, ja audzēknis tiešām ir brauc labi un ir gatavs eksāmenam, pasniedzējs viņu speciāli "čakarēs", velkot gumiju un mēģinot noslaukt papildus kāpostu. Darba, galu galā, pietiek, ne? Ja antipātijas ir abpusējas, tad drīzāk gribēs ātrāk tikt vaļā no tāda kursanta. Un es to negrābju no zila gaisa - septiņus gadus pats esmu citus mācījis, šāda tāda pieredze ir.

Ejot uz motobraukšanas nodarbībām, es tās uztvēru kā iespēju 1) kačāt skilu, vizinoties ar tādu pašu moci, kā būs CSDD eksāmenā; 2) uzdot sevi interesējošos jautājumus instruktoram; 3) saņemt aizrādījumus par kļūdām ar skaidrojumu par to, kāpēc tā un ne citādi. Pārējais paša rokās! Jāiet mācīties, ne tapt apmācītam!





Cik precīzi pateikts.

Ir patiess prieks strādāt ar cilvēku kurš tevi uzklausa,ja nav skaidrs paprasa vēlreiz, kurš iegulda savu treniņu lai būtu rezultāts.

Diemžēl atrodas tādi kuriem kāds "spiež" iet uz motokursiem nu un tad tā kā uz pēcstundām ar garu ģīmi. Kāmēr stāsti par motociklu skatās kaut kur tālumā, domā kaut ko citu. Tad kad jābrauc, nesanāk jo nav dzirdējis ko viņam tikko instruktors stāstījis. Jautājumus neuzdod, teiktajā neieklausās vai to neņem vērā un dara pa savam. Pēc divām nobrauktām reizēm jau prasa "cik ilgi vēl man jābrauc", kautgan lāgā pat figūras vēl nav satrenējies jo vēl neizjūt moci. Un kad pasaki ka jāmācās tik ilgi kamēr pārvaldīs moci un spēs uz ielas ievērot noteikumus tad spalvas gaisā,"bet es taču samaksāju" man tagad jāmāk, es jau 8h nobraucu, laid mani uz eksāmenu. Nu nesaprot daži ka motokursi nav noklausīšanās kurss kur pēc tam izsniedz apliecību par to ka esi noklausījies. Ir jāsaprot ka no paša daudz kas atkarīgs, tie kas to saprot tiem mācībās iet divreiz vieglāk, nāk ar smaidu uz nodarbībām.

Novēlu to saprast topošajiem kursantiem.



Tagad par īgņām, skauģiem, un klaviatūru varoņiem.

Jūs lasījāt ko par motociklistiem domā tvnets?

Un?

Aizvakar no rīta pa latvijas radio bija raidījums veltīts atklāšanas tēmai un moto.
Cilvēki zvana priecājas, pat 70gadīga pensionāre piezvana un saka ka tas viņu iedvesmo un dod dzīvesprieku, neviens čīkstulis nepiezvanīja.

Un tad Arnis Blodons paskatījās ko viņiem uz raidījumu raksta epastā un komentos. Ārprāc, donori,atsaldeņi, dzērāji uttt.

Latvijā izveidojusies paaudze kas to vien zin kā visu čikstēt,gausties,nolikt citus pat nepazīstot,cik grūta dzīve utt.
A ko paši neko nedara, ko ir mainījuši Latvijas labā, neko.
Katrs tikai par sevi domā, kā sev labumu vairāk dabūt, ka tik kaut kur ko par velti izcelt. Tāpēc valstī kopumā ir tā kā ir. Domāšana jāmaina.


Nākamais sindroms, "visi kas ir gudrāki vai veiksmīgāki par mani ir cūkas, idioti, shēmotāji utt" , nelatviskais nosaukums Heiteri.


Tāds ir cilvēka daba. Skolā arī neieredzēja tos kas labi mācījas, saca par zubrilām,nūģiem utt. Tagad kad šie cilvēki tikuši dzīvē. iespējams daudz augstāk par viņiem (stilīgajiem,tusētājiem utt) tagad rodas pārdzīvojums, nu kā tad tā, atkal viņš veiksmīgs bet man nekā. Un tad noliek ar mēsliem visus pēc kārtas kas stāv augstāk par viņu vai ir gudrāks. Visi politiķi zagļi,biznesmeņi krāpnieki, tautu apzaguši utt.

Parasti šādi "klaviatūru varoņi" paši neko daudz nav darījuši lai savā dzīvē sasniegtu ko vairāk, un viņiem skauž ka viņiem rokās nav kāds ielicis uzņēmuma atslēgas. Viņi domā ka ir paši gudrākie, ka visi citi ir stulbi.

Patiesība ir tāda ka jo tu mazāk saproti jo tev liekas ka visu zini.
Jo vairāk zini jau vairāk saproti ka zini vēl maz un vēl daudz kas jasiemācās.




-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

R6
27. Apr 2014, 10:14#5006

Kopš: 09. Apr 2012

Ziņojumi: 48

Braucu ar: draudzeni


26 Apr 2014, 21:58:36 Negantelis rakstīja:
R6 cālēn gribi satikties par to parunāt. :velcome:


diemžēl šīs tikai pierāda manis sacīto. Muhamed Ali

Offline

Negantelis
27. Apr 2014, 11:11#5007

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


27 Apr 2014, 10:14:27 R6 rakstīja:

26 Apr 2014, 21:58:36 Negantelis rakstīja:
R6 cālēn gribi satikties par to parunāt. :velcome:


diemžēl šīs tikai pierāda manis sacīto. Muhamed Ali



Nu paklau puisi ar ali te nekāda sakara. Tev drošvien ir ap. knapi pāri 20gadiem jo tikai tādi tekstu atbrauc parunāsim uztver ar dūru vicināšanu. Bet nafig tu publiski kautko izsaki par mani ja mani pat nepazīsti. Ja ir kas uz sirds atbrauc, parunāsim.


Tu cik mirušus motociklistus esi redzējis uz ceļa savām acīm, cik desmitus tūkstošu ar moci nobraucis, cik desmitgades turi ragus rokās. Pēc gadiem 10 varbūt varēsi spriest kas ir kas.

Esmu Juglā , pieskrien ciemos parunāsim.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

JB86
27. Apr 2014, 11:41#5008

Kopš: 14. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: xj6s

Padalīšos arī ar savu pieredzi par moto apmācību pie Neganteļa un motomeitenes.

Pieteicos apmācībai laikam pirmajā šīs sezonas grupā, kas sākās ar teorētisko daļu 18. martā, un dienu pirms motosezonas oficiālās atklāšanas, 25. aprīlī, tiku pie A burtiņa tiesībās papildus tur jau esošajam B burtam. Īpaši nekur nesteidzos, bet arī garumā nevilku - pirms un pēc darbalaika, kā arī pusdienlaikā, izbrīvēju laiku un apmeklēju nodarbības.

Pirms sāku mācīties teorētiskās un praktiskās motoiemaņas, man nebija praktiski nekādas pieredzes šajā lauciņā. Jāpiebilst, ka CSDD teorētisko un praktisko pārbaudījumu nokārtoju ar pirmo piegājienu, kas laikam skaitās svarīgi. Protams, pašam arī patīkami to akmeni no sirds dabūt nost pēc iespējas ātrāk.

Apmācību kvalitāti vērtēju kā ļoti labu, jo augstu vērtēju pasniedzēju ilgo personīgo pieredzi moto lietās. Praktiski uz jebkuru sev interesējošu jautājumu uzreiz saņēmu izsmeļošu atbildi. Uz ielas ar moci tiku laists tad, kad puslīdz varēju izbraukt figūras laukumā, lai arī īpaši labs braucējs, protams, vēl nebiju. Bet... tāpēc jau tā praktiskā braukšana ielās ir nepieciešama, jo citur pieredzi uzkrāt īsti nevar.

Kas attiecas uz visām sūdzībām elvē un citu žults izgāšanu - pirms pieteicos apmācībām tieši iekš www.akategorija.com, iepazinos ar visu sarakstīto interneta sūdzību pilnajos plašumos, tomēr nolēmu riskēt, jo pats labi apzinos interneta komentāru kultūras līmeni, lūpas uzmetušo psiholoģiju u.tml. Kas attiecas uz Neganteli, viņam ir savs raksturiņš, bet, manuprāt, tas ir tikai labi. Ar cilvēkiem, kuriem ir sava nostāja un viedoklis, personīgi man ir patīkamāk komunicēt. Ja pats speciāli netizlojies, nelecies un pret visu notiekošo izturies ar ieinteresētību un pozitīvu attieksmi, visam apmācību procesam var iziet cauri pietiekami viegli. Apmācību laikā nekāda jokošana nenotiek, bet kad mocis ir noparkots, izrunātas pieļautās kļūdas, var parunāt brīvā gaisotnē par jebko, kas pašam interesē. Es personīgi nevienā brīdī pret sevi neizjutu kaut kādas negācijas vai kaut ko tādu, kas man jebkādā veidā traucētu apmācīties. Tieši pretēji - vienmēr iespēju robežās tiek atrasts laiks aprunāties, padalīties pieredzē par braukšanas drošību, ekipējumu, tehniskajām lietām utt.

Rezumējot varu teikt tikai tos labākos vārdus un ieteikt mācīties motobraukšanu tieši pie Neganteļa un motomeitenes. Varbūt neieteiktu mācīties tiem, kas to līdz galam negrib vai domā atnākt un sēdēt ar pavērtu mutīti un gaidīt, kad ar zelta karotīti kāds visas zināšanas sakrāmēs iekšā un vēl paša vietā nokārtos CSDD pārbaudījumus. Ja pats esi nopietni noskaņojies tikt pie pielaides piedalīties ceļu satiksmē ar motociklu, tad tikai go for it!

Pie viena sveiciens foruma "iemītniekiem". Iespējams, ka pagrozīšos šeit biežāk.

Offline

Next
27. Apr 2014, 12:46#5009

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


26 Apr 2014, 02:04:35 Setup rakstīja:
Ko Jūs variet ņemties? Spied te, un apskaties, kāds ir Tavam instruktoram reitings(?)CSDD eksāmenu nolikšanā. (nu, ne instruktoram, bet viņa apmācāmajiem).
Tam pašam Negantelim, pēdējo, ko rāda, no pieciem, ir nolicis viens. Leldei - no četriem, viens.

IMHO tai statistikai pietrūkst vienas svarīgas komponentes - laika. nav zinams cik kursants ir ilgi macījies pie konkrēta instruktora lai no pirmās reizes nokārtotu kategoriju, kas parādītu konkrēta instruktora efektivitāti. jo ir zinams ka ja izejot minimāli noteikto apmacības ilgumu (kas nav no gaisa paņemts!?) instruktoram liekas ka kursants vēl nav gatavs braukt eksāmenu, sēkos frāze "labāk samaksā man un pamācies vēl, nekā maksā CSDD par nenokartoto eksāmenu"

Offline

instruktors
27. Apr 2014, 22:21#5010

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 429

Braucu ar: honda cbr 2007.gada,kawasaki er6n,honda Cbf hornet

Katru nedēļu tiek komplektētas grupas A,A2,A1 apmācībai,teorijas kurss tikai 3 dienas,negaidi-piesakies!
Aizpildi anketu onlaine un Vipmoto sazināsies ar Jums!

Tuvāka grupa(teorētiskai apmācībai)!

25.04.14(18.00-22.05)

28.04.14(18.00-22.05)

30.04.14(18.00-22.05)

Nakosa grupa:

09.05 .14 (18.00-22.05)

10.05.14 (10.00-14.00)

11.05.14(10.00-14.00)

Nakosa grupa:

12.05.14 (18.00-22.00)

13.05.14 (18.00-22.00)

14.05.14 (18.00-22.00)

-----------------
Rustams Ismailovs (visu kategoriju instruktors)
Profesionāla A,A2,A1,AM kategoriju apmācība.
Pilnīgi jauns laukums,ar jaunu segumu,konusiem,līnijām viss pēc CSDD standartiem-Krasta iela 1
Aizpildi anketu un sazināsies ar Jums
[url] www.vipmoto.l

Offline

pirkt
28. Apr 2014, 08:54#5011

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


27 Apr 2014, 11:11:59 Negantelis rakstīja:

27 Apr 2014, 10:14:27 R6 rakstīja:

26 Apr 2014, 21:58:36 Negantelis rakstīja:
R6 cālēn gribi satikties par to parunāt. :velcome:


diemžēl šīs tikai pierāda manis sacīto. Muhamed Ali



Nu paklau puisi ar ali te nekāda sakara. Tev drošvien ir ap. knapi pāri 20gadiem jo tikai tādi tekstu atbrauc parunāsim uztver ar dūru vicināšanu. Bet nafig tu publiski kautko izsaki par mani ja mani pat nepazīsti. Ja ir kas uz sirds atbrauc, parunāsim.


Tu cik mirušus motociklistus esi redzējis uz ceļa savām acīm, cik desmitus tūkstošu ar moci nobraucis, cik desmitgades turi ragus rokās. Pēc gadiem 10 varbūt varēsi spriest kas ir kas.

Esmu Juglā , pieskrien ciemos parunāsim.


nu shitais jau ir pilniigs marazms.
cileeks, baazeejoties uz kautkaadiem saviem kriteerijiem, noveerojumiem, pazinjo ka tu esi mudaks.
par ko te runaaties, diskuteet? domaa, vareesi ieskaidrot vinjam, ka iisteniibaa esi balts un puukains, un visus tavus postus sheit, peec kuriem vadoties vish pie shaada secinaajuma nonaacis, ir uzrakstiijis poruciks Rzevskis, ne tu? :-O

es veel varu saprast "atnaac - dabuusi pa muti" shaadaa gadiijumaa ( kaut tas i liecina par neandertaaliesha liimeni), bet "atnaac - parunaasimies, sist nemaz netaisos" - man vispaar nau izprotams....

PS lai nau galiigs offtop: ieksh likumiem kkas ir mainiijies -t b obligaati tagad ir vismaz 10 stundu braukshana, lai a kategoriju dabuutu? manaa laikaa obligaatais minimums bija 8 stundas itkaa...
citaad radinieks, negrib iet A nolikt - saka vismaz 300 ls sanaakot -10h braukshana + ekshi + veelkas...

[ Šo ziņu laboja pirkt, 28 Apr 2014, 08:56:49 ]



-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

Christin
28. Apr 2014, 11:33#5012

Kopš: 09. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Honda Hornet 600





Un cik reizes jau bija teikts, atkarīgs no cilvēka, katram stundu skaits ir individuāls. 8 stundas ir tikai LIKUMS, tas nedod tev garantiju, ka pēc 8 stundām būsi gatavs eksāmenam

[ Šo ziņu laboja Christin, 28 Apr 2014, 11:36:07 ]

Offline

eddie
28. Apr 2014, 12:17#5013

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Klau, bet tās astoņas stundas ir domātas mācību stundas? T.i. 8x45 minūtes? Vai arī astronomiskās summas? Līdz šim domāju, ka akadēmiskās, taču nupat sāku šaubīties.

Lai nu kā - abos gadījumos tas ir krietni par maz, lai iemācītos no nulles braukt. Astoņas nodarbības pa pusotrai stundai vēl kaut necik ticami.


Oo, kamēr sacerēju postu, kāds jau pacentās iemest atbildi. Ok, skaidrs, tātad 8x45. Un tas ir maz, ļoti maz. Tik varbūt pietiek kādam, kurš tik tiešām labi brauc un dara to ikdienā, plus perfekti var nobraukt arī figūras pirmā nodarbībā. Pēc tam trīs reizes instruktora pavadībā pa pilsētu, uzklausa ieteikumus, saņem drosmi un aidā uz eksāmenu. Ja priekšzināšanu nav, tad pēc četrām nodarbībām braukt ar moci nešķiet ticami. Pat, ja noteikumus pārzini perfekti un nevienu kļūdu nepielaid, tehniku moča pārvaldībā nevar četrās nodarbībās atstrādāt no nulles līdz motobraucēja titulam cienīgai stadijai.

[ Šo ziņu laboja eddie, 28 Apr 2014, 12:24:56 ]

Offline