Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: A kategorija

AutorsZiņojums
martinss
25. Apr 2014, 09:56#4981

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Bet kapec nevaretu ar diviem braukt? Es kad parliku uz pilno A, pirms tam paris gadus biju ikdienaa braucis ar mazaku moci. Tad instruktoram nav nekadu problemu nemt otru istu iesaceju lidzi.


22 Apr 2014, 22:37:45 celusatiksme rakstīja:
Nu, ko motoinstruktori pēdējo gadu močījam ar vairākiem kursantiem ceļu satiksmē. .
P.S. Ja pieņems jauno CSN redakciju (šo nosacījumu visdrīzāk ka atstās).


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

kidd
25. Apr 2014, 10:22#4982

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

Neviens nav LABĀKAIS. Katram ir savi mīnusi. Bet ir tikai atbalstāms fakts, ka ar instruktoru nevar "sarunāt" . Vai Tev liekas, ka PMP ir vnk papīrītis?

Offline

celusatiksme
25. Apr 2014, 10:59#4983

Kopš: 18. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Kawasaki ZX9


25 Apr 2014, 09:56:45 martinss rakstīja:

Bet kapec nevaretu ar diviem braukt? Es kad parliku uz pilno A, pirms tam paris gadus biju ikdienaa braucis ar mazaku moci. Tad instruktoram nav nekadu problemu nemt otru istu iesaceju lidzi.


22 Apr 2014, 22:37:45 celusatiksme rakstīja:
Nu, ko motoinstruktori pēdējo gadu močījam ar vairākiem kursantiem ceļu satiksmē. .
P.S. Ja pieņems jauno CSN redakciju (šo nosacījumu visdrīzāk ka atstās).



Manuprāt pašreizējais regulējums par mācīšanu divatā ir labs (zinātāji sapratīs), jo nav vairs kā agrāk bija.

-----------------
Juridiskās konsultācijas, pārstāvība u.t.t., ar ceļu satiksmi saistītos jautājumos. celusatiksme@gmail.com

Offline

celusatiksme
25. Apr 2014, 11:19#4984

Kopš: 18. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Kawasaki ZX9


25 Apr 2014, 09:39:20 Negantelis rakstīja:

24 Apr 2014, 21:39:30 instruktors rakstīja:

24 Apr 2014, 08:49:14 eddie rakstīja:
Es teiktu, ka tos kursus ir jēga apmeklēt, jo īpaši tos Samariešu organizētos. Par skādi tiešām nenāks. Kopš B kategorijas kārtošanas es praktiski visu biju piemirsis, lieliski atsvaidzināja zināšanas. Protams, tagad nav pat gads riņķī un atkal daļa piemirsusies, bet tomēr jūtos maķenīt drošāks, ka kritiskā brīdī nejutīšos kā pilnīgs dunduks.

Protams ir vertigi noklasities tos kursus,bet nevienmer visiem sanak laiks tapec ir varianti!




Zini ko.


Iemācies vispirms pats braukt ar moci pirms sāc mācīt citus un saukt sevi par pieredzējušu, vip utt.


Es zinu ka tu esi kopētājs kas pats neko nevar izdomāt, bet tev dzīvē vēl tomēr ko derētu iemācīties arī pašam ja gribi lai uz tevi skatās nopietni.

Piemēram to ka tavs garais kategoriju saraksts nebūt nenozīmē ka esi zinošs, to ka cilvēkam medicīniskā izziņa ir jāiziet pašam tā pat kā jāuzzin kā izglābt kādam dzīvību.

Tu esi iedomājies ka daudzi burtiņi tiesībās un pa kreiso nopirkti papīrīši ir viss kas cilvēkam vajadzīgs, bet tā nav. Ko tad darīs tie tavi kursansti kad viņiem kas atgadīsies braucot ar moci, jo tu būsi viņus sagatavojis lai tikai noliktu eksāmenu. Ko viņi darīs kad viņu draugs noasiņos viņu priekšā, bet viņiem kabatā būs vien pie tevis nopirktais papīrītis bet nekādu zināšanu ko darīt.


Tu domā ka vari ielikt avatarā viltus bildi ar trases braucēju,piedāvāt visu sarunāt" un "ir citi varianti" un spamot šeit 7 reizes vienā lapā un nu bariem cilvēku pie tevis skries.

Tu domā ka vari uzvilkt laķenes iekāpt savā lexusā un saukties par baigo vip? instruktoru?



Tu kļūdies, cilvēkiem vajag īstas lietas, īstu apmācību, īstu pieredzi un zināšanas nevis tikai formāli sakārtot papīrīšus. Nav brīnums ka tādu instruktoru kā tu kursanti pēc tam brauc šortos uz 120 pa pilsētu un sitās, jo viņiem taču ir bijis piemērs, instruktors.


Ja pašam nav sajēgas par to kas ir braukt ar moci un tava braukšana aprobežojas ar iekāpšanu laķenēs, apspīlētos džinsu šortos uz aizbraukšanu pie laimas pazīmēties tad ir saprotams ka tev skauž ka normāli instruktori apmāca pa 2 kurantiem vienlaicīgi jo viņi to spēj, viņi zin ko dara. Bet tu domā ka labākie instruktori tagad būs paŗāk aizņemti un tie kas netiks pie viņiem būs spiesti iet pie tevs uz "optimizēto apmācību".

P.S.

Paldies ka palūdzi tiem 2 puišiem ar netradicionālu orientāciju kam es biju par skarbu aizgāja no manis braukt pie tevis pasūdzēties. Es saprotu jums saskan.




Man kauns par tevi.



Jā, atklāti rakstīt, ka ir varianti (proti prettiesiski) tas nav prāta darbs un par iespējamām sekām ar jāpiekrīt Negantelim.

-----------------
Juridiskās konsultācijas, pārstāvība u.t.t., ar ceļu satiksmi saistītos jautājumos. celusatiksme@gmail.com

Offline

mg-t
25. Apr 2014, 11:25#4985

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.


25 Apr 2014, 10:59:08 celusatiksme rakstīja:

25 Apr 2014, 09:56:45 martinss rakstīja:

Bet kapec nevaretu ar diviem braukt? Es kad parliku uz pilno A, pirms tam paris gadus biju ikdienaa braucis ar mazaku moci. Tad instruktoram nav nekadu problemu nemt otru istu iesaceju lidzi.


22 Apr 2014, 22:37:45 celusatiksme rakstīja:
Nu, ko motoinstruktori pēdējo gadu močījam ar vairākiem kursantiem ceļu satiksmē. .
P.S. Ja pieņems jauno CSN redakciju (šo nosacījumu visdrīzāk ka atstās).



Manuprāt pašreizējais regulējums par mācīšanu divatā ir labs (zinātāji sapratīs), jo nav vairs kā agrāk bija.



Labs kādā ziņā? Ir radīts vēlviens mechānisms kā pelnīt naudu budžetam.
Es mācījos, tad grupiņa bija līdz pat 4 kursanti, ja spējīgi, ja duraki tad 1.

Ja draudzīgajam moto audzinātājam šis likums radīs problēmas, tad man nesagādās grūtības vakaros vizināties līdzi ar savām tiesībām.

Un tagad iedomājieties situāciju, kad ir 3 kursanti un instruktors:
tie ir 4 motocikli uz ielas, ja katram kursantam ir nepieciešams atsevišķs tiesību līdzvedējs tad tie jau ir 7 motocikli, nerunājot par tiem instruktoriem kuri braukalē apkārt ar auto.

Offline

celusatiksme
25. Apr 2014, 11:30#4986

Kopš: 18. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Kawasaki ZX9


25 Apr 2014, 11:25:27 mg-t rakstīja:

25 Apr 2014, 10:59:08 celusatiksme rakstīja:

25 Apr 2014, 09:56:45 martinss rakstīja:

Bet kapec nevaretu ar diviem braukt? Es kad parliku uz pilno A, pirms tam paris gadus biju ikdienaa braucis ar mazaku moci. Tad instruktoram nav nekadu problemu nemt otru istu iesaceju lidzi.


22 Apr 2014, 22:37:45 celusatiksme rakstīja:
Nu, ko motoinstruktori pēdējo gadu močījam ar vairākiem kursantiem ceļu satiksmē. .
P.S. Ja pieņems jauno CSN redakciju (šo nosacījumu visdrīzāk ka atstās).



Manuprāt pašreizējais regulējums par mācīšanu divatā ir labs (zinātāji sapratīs), jo nav vairs kā agrāk bija.



Labs kādā ziņā? Ir radīts vēlviens mechānisms kā pelnīt naudu budžetam.
Es mācījos, tad grupiņa bija līdz pat 4 kursanti, ja spējīgi, ja duraki tad 1.

Ja draudzīgajam moto audzinātājam šis likums radīs problēmas, tad man nesagādās grūtības vakaros vizināties līdzi ar savām tiesībām.

Un tagad iedomājieties situāciju, kad ir 3 kursanti un instruktors:
tie ir 4 motocikli uz ielas, ja katram kursantam ir nepieciešams atsevišķs tiesību līdzvedējs tad tie jau ir 7 motocikli, nerunājot par tiem instruktoriem kuri braukalē apkārt ar auto.

Pašreizējais - var mācīt (pie zināmiem nosacījumiem) divus vienlaicīgi.

-----------------
Juridiskās konsultācijas, pārstāvība u.t.t., ar ceļu satiksmi saistītos jautājumos. celusatiksme@gmail.com

Offline

Negantelis
25. Apr 2014, 12:08#4987

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


25 Apr 2014, 11:30:00 celusatiksme rakstīja:

25 Apr 2014, 11:25:27 mg-t rakstīja:

25 Apr 2014, 10:59:08 celusatiksme rakstīja:

25 Apr 2014, 09:56:45 martinss rakstīja:

Bet kapec nevaretu ar diviem braukt? Es kad parliku uz pilno A, pirms tam paris gadus biju ikdienaa braucis ar mazaku moci. Tad instruktoram nav nekadu problemu nemt otru istu iesaceju lidzi.


22 Apr 2014, 22:37:45 celusatiksme rakstīja:
Nu, ko motoinstruktori pēdējo gadu močījam ar vairākiem kursantiem ceļu satiksmē. .
P.S. Ja pieņems jauno CSN redakciju (šo nosacījumu visdrīzāk ka atstās).



Manuprāt pašreizējais regulējums par mācīšanu divatā ir labs (zinātāji sapratīs), jo nav vairs kā agrāk bija.



Labs kādā ziņā? Ir radīts vēlviens mechānisms kā pelnīt naudu budžetam.
Es mācījos, tad grupiņa bija līdz pat 4 kursanti, ja spējīgi, ja duraki tad 1.

Ja draudzīgajam moto audzinātājam šis likums radīs problēmas, tad man nesagādās grūtības vakaros vizināties līdzi ar savām tiesībām.

Un tagad iedomājieties situāciju, kad ir 3 kursanti un instruktors:
tie ir 4 motocikli uz ielas, ja katram kursantam ir nepieciešams atsevišķs tiesību līdzvedējs tad tie jau ir 7 motocikli, nerunājot par tiem instruktoriem kuri braukalē apkārt ar auto.

Pašreizējais - var mācīt (pie zināmiem nosacījumiem) divus vienlaicīgi.



Ļoti labi darbojas.

Bardaks bija pirmskrīzes gados, kad braukāja pa 5 gab vienlaicīgi kā tādi pīlēni aiz pīļumātes un tad bija vienā čupā gan tie kas mācēja gan tie kas nemācēja neko.


Saprātīgi instruktori uz ielas kursantu izlaiž tikai tad kad ir pārliecība ka varēs viņu atgādāt arī atpakaļ.(Te es nerunāju par tiem kas satiekas uz ielas un davai braucam). Tāpat saprātīgs instruktors liekot kopā divus cilvēkus viņu iemaņas un līmeni labi zin un to drīkst darīt tikai tad kad kursants ir izgājis pamatkursu.


Ja tiks pieņemta kāda norma ka mācīt drīkst tikai 1 cilvēku vienlaicīgi tad nepacietīgi kurdanti būs motivēti izvēlēties vienalga kādu "pašpasludināto vip" jo tikai tādiem vasarā ir daudz brīva laika. Pie labiem instruktoriem ir rosība visu vasaru jo nejau smukas drēbes nosaka instruktora līmeni bet gan tas ko viņš var sniegt saviem kursantiem.


SATIKSMES DROŠĪBA NO ŠĀDA SCENĀRIJA KRITISKI PASLIKTINĀSIES.




Protams ir jautājums cik no zināšanām viņi ir gatavi uzņemt, jo vienmēr būs tādi kas jau atnākot teiks "Es jau braukt māku, man te tā ātri, paraksti un es mēģināšu csdd".

Bet ir kas klausās,kas uzdod jautājumus, tie kas novērtē un ar tiem ir prieks strādāt jo redzi viņu izaugsmi.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 25 Apr 2014, 12:18:03 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

motomeitene
25. Apr 2014, 13:11#4988

Kopš: 12. May 2011

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 588

Braucu ar: KTM FreeRide350/Honda CRF250L

Izlosot visas piezīmes,krietni aizdomājos.
PMP obligāti jānoklausās,jo pati esmu uzklausījusi 2situācijas kur vīri nevarēja izglābt sievas,jo pirms 20gadiem bija šo kursu gājuši.
Skumji,ka cilvēki tikai piespiedu kārtā iet, nevis katrus 5gadus. Un ja atrodās,kas pārdod, diemžēl jā ikdienas steigā tas tiek izmantots .
Braukt diviem kursantiem satiksmē nav nekādu problēmu, jāiemāca laukums, kontrolēt mocis un 1x satiksmē pa 1, lai aptver kas un kā, pēc tam 2īstie kopā un iet uz urā.
Viens cilvēks brauks varbūt uz darbu.
Bet Atklāšanā, izbraucienos komandās, vai ar draugiem, tad taču jāmāk kā ir brauk vairākiem, ka ir jārēķinās ar citiem. Ja mācās viens kā pirksts,tad arī tā uzvedās.
Un man loti patīk kā cilvēki sadraudzējas, apsriež kļūdas.
Nevis kā mūsdienu pasaulē visi pa datoriem.
Un manuprāt jā. Instruktoram būtu jābūt nevis ar 3gadu stāžu burtam. Bet pašam zinošam un ar attiecīgo transportu braucošam .
Drošību uz CELIEM

-----------------

Offline

mg-t
25. Apr 2014, 14:17#4989

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.

Kad es mācījos, tad dikti uzbāzās viens tipāžs ar 40 moto stāžu un ko tur vēl nē, lai eju pie viņa mācīties. Paprasīju, kad šams pats pedējo reizi ar moci braucis - ar javu kādi pārdesmit gadi atpakaļ.
Ja māci A kategoriju tad māci ar A kategoriju nevis sutini bērnus pie autobusa izpūtēja.

Offline

instruktors
25. Apr 2014, 21:56#4990

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 429

Braucu ar: honda cbr 2007.gada,kawasaki er6n,honda Cbf hornet


25 Apr 2014, 21:46:58 instruktors rakstīja:

25 Apr 2014, 09:39:20 Negantelis rakstīja:

24 Apr 2014, 21:39:30 instruktors rakstīja:

24 Apr 2014, 08:49:14 eddie rakstīja:
Es teiktu, ka tos kursus ir jēga apmeklēt, jo īpaši tos Samariešu organizētos. Par skādi tiešām nenāks. Kopš B kategorijas kārtošanas es praktiski visu biju piemirsis, lieliski atsvaidzināja zināšanas. Protams, tagad nav pat gads riņķī un atkal daļa piemirsusies, bet tomēr jūtos maķenīt drošāks, ka kritiskā brīdī nejutīšos kā pilnīgs dunduks.

Protams ir vertigi noklasities tos kursus,bet nevienmer visiem sanak laiks tapec ir varianti!




Zini ko.


Iemācies vispirms pats braukt ar moci pirms sāc mācīt citus un saukt sevi par pieredzējušu, vip utt.


Es zinu ka tu esi kopētājs kas pats neko nevar izdomāt, bet tev dzīvē vēl tomēr ko derētu iemācīties arī pašam ja gribi lai uz tevi skatās nopietni.

Piemēram to ka tavs garais kategoriju saraksts nebūt nenozīmē ka esi zinošs, to ka cilvēkam medicīniskā izziņa ir jāiziet pašam tā pat kā jāuzzin kā izglābt kādam dzīvību.

Tu esi iedomājies ka daudzi burtiņi tiesībās un pa kreiso nopirkti papīrīši ir viss kas cilvēkam vajadzīgs, bet tā nav. Ko tad darīs tie tavi kursansti kad viņiem kas atgadīsies braucot ar moci, jo tu būsi viņus sagatavojis lai tikai noliktu eksāmenu. Ko viņi darīs kad viņu draugs noasiņos viņu priekšā, bet viņiem kabatā būs vien pie tevis nopirktais papīrītis bet nekādu zināšanu ko darīt.


Tu domā ka vari ielikt avatarā viltus bildi ar trases braucēju,piedāvāt visu sarunāt" un "ir citi varianti" un spamot šeit 7 reizes vienā lapā un nu bariem cilvēku pie tevis skries.

Tu domā ka vari uzvilkt laķenes iekāpt savā lexusā un saukties par baigo vip? instruktoru?



Tu kļūdies, cilvēkiem vajag īstas lietas, īstu apmācību, īstu pieredzi un zināšanas nevis tikai formāli sakārtot papīrīšus. Nav brīnums ka tādu instruktoru kā tu kursanti pēc tam brauc šortos uz 120 pa pilsētu un sitās, jo viņiem taču ir bijis piemērs, instruktors.


Ja pašam nav sajēgas par to kas ir braukt ar moci un tava braukšana aprobežojas ar iekāpšanu laķenēs, apspīlētos džinsu šortos uz aizbraukšanu pie laimas pazīmēties tad ir saprotams ka tev skauž ka normāli instruktori apmāca pa 2 kurantiem vienlaicīgi jo viņi to spēj, viņi zin ko dara. Bet tu domā ka labākie instruktori tagad būs paŗāk aizņemti un tie kas netiks pie viņiem būs spiesti iet pie tevs uz "optimizēto apmācību".

P.S.

Paldies ka palūdzi tiem 2 puišiem ar netradicionālu orientāciju kam es biju par skarbu aizgāja no manis braukt pie tevis pasūdzēties. Es saprotu jums saskan.




Man kauns par tevi.

Vispirms tiec pie tam kategorijam pec tam gudri runa!Es nenolaidishos lidz Tavam limenim ,palasiet sudzibas.lv par Neganteli ka Labako instruktoru ,ja Tu pat neproti normali kontakteties ar cilvekiem, tas parada Tavu profesionalo limeni,saprotu ka daziem te nepatik to ka izsaku savas domas!Tie cilveku kuri macijushies pie manis un pazist mani zina par manu profesionalo limeni.Uzrakstiji visu vai vel kaut kas palika!Nezinaju ka Tev patik mani sorti un lakenes! ,laikam apmacamajiem izveloties instruktoru vispirms janoskaidro vina dress code,jo tas skiet ir loti svarigi!
Man skiet ja instruktors ir sakopts un kartigs tas parada vina kulturas limeni!
Man kauns ka kolegis var sarakstit kaut ko tadu!

[ Šo ziņu laboja instruktors, 25 Apr 2014, 22:29:54 ]



-----------------
Rustams Ismailovs (visu kategoriju instruktors)
Profesionāla A,A2,A1,AM kategoriju apmācība.
Pilnīgi jauns laukums,ar jaunu segumu,konusiem,līnijām viss pēc CSDD standartiem-Krasta iela 1
Aizpildi anketu un sazināsies ar Jums
[url] www.vipmoto.l

Offline

Niksons
25. Apr 2014, 22:06#4991

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Nu nez, man pat patika kursos divatā braukt

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Deep
26. Apr 2014, 00:50#4992

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 367

Braucu ar: Bandītu N1.2 '98


25 Apr 2014, 13:11:40 motomeitene rakstīja:
Izlosot visas piezīmes,krietni aizdomājos.
PMP obligāti jānoklausās,jo pati esmu uzklausījusi 2situācijas kur vīri nevarēja izglābt sievas,jo pirms 20gadiem bija šo kursu gājuši.
Skumji,ka cilvēki tikai piespiedu kārtā iet, nevis katrus 5gadus. Un ja atrodās,kas pārdod, diemžēl jā ikdienas steigā tas tiek izmantots .
Braukt diviem kursantiem satiksmē nav nekādu problēmu, jāiemāca laukums, kontrolēt mocis un 1x satiksmē pa 1, lai aptver kas un kā, pēc tam 2īstie kopā un iet uz urā.
Viens cilvēks brauks varbūt uz darbu.
Bet Atklāšanā, izbraucienos komandās, vai ar draugiem, tad taču jāmāk kā ir brauk vairākiem, ka ir jārēķinās ar citiem. Ja mācās viens kā pirksts,tad arī tā uzvedās.
Un man loti patīk kā cilvēki sadraudzējas, apsriež kļūdas.
Nevis kā mūsdienu pasaulē visi pa datoriem.
Un manuprāt jā. Instruktoram būtu jābūt nevis ar 3gadu stāžu burtam. Bet pašam zinošam un ar attiecīgo transportu braucošam .
Drošību uz CELIEM


Nē nu te jau arī kādu asariņu var nolaist par nelaimīgajiem vīriem...kuri 1palīdzību nav izgājuši...smadzenes braucējam ir tikai vienas...nevajag pārvērtēt instruktora/ kursu lomu tajā visā...sūds jautājums- pasaules glābējim

[ Šo ziņu laboja Deep, 26 Apr 2014, 00:56:10 ]



-----------------
"Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"

Offline

Christin
26. Apr 2014, 01:26#4993

Kopš: 09. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Honda Hornet 600

Lasu un brinos cik cilvekiem kkas nepatik. Katrs PATS izvelas savu moto skolu un instruktoru, Jums neviens nepiespiezh. Un pec pasha izveles tagad sedet un chikstet ka kkas nepatik? Nav pieaugusha cilveka riciba... Ja gribi 100% labu izveli prieks sevis, painteresejies pie citiem par skolu un instuktoru,salasi viedoklus, un pec tam izvelies, ja uzticies citu viedoklim!
Esmu par droshu braukshanu,par macishanos un maksimalo gatavibu eksamenam,nevis "es zinu,ka esmu gatavs, laidiet mani uz csdd"
P.s. Pati macos pie Leldes un ja kadas problemas bija laukuma, tad tikai del manis pashas, del manam bailem, Lelde vienmer visu paskaidro un pa punktiem pastasta. Tapat ir ar Aldi, vienu reizi pienaca un iedeva loti labu padomu, otrreiz pateica ka darit nevajag,un par abiem esmu pateiciga. Rezultata izlaboju kludas un figuras braucu krietni labak. Neesmu vinja kursante, bet tomer vins palidz ar padomiem, par to paldies.
P.p.s. Neesmu nedz pret nedz par kadu skolu vai instruktoru,vienkarsi saku ka ir man. Vienalga cik cilveku tik viedoklu! Bet par savu izveli chikstet nevajag...
Visiem veiksmigu macishanos!

Offline

MIGs
26. Apr 2014, 03:01#4994

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Statistika protams ir forša lieta, bet nav jau tā, ka tas ir vienīgais un pats optimālākais rāditājs.
Varbūt kads instruktors ņem tikai problematiskos apmācāmos, cits uz eksāmenu laiž tikai pēc tam, kad kursants māk 10 reize vairāk nēkā nepieciešams, cits ļauj iet jau uzreiz.

Protams šī statistika iedod labu vispārējo ainu, bet vai to vajadzētu vērtēt kā kautkādu mērauklas etalonu ?!

Ps. uzskatu, ka tie instruktori kas paši ikdienā nebrauc ar moci drīzāk ir pielīdzināmi pediņiem nevis kartigiem moto instruktoriem !
Tā tad ari būtu viena no pirmajām lietām uz ko jāskatās. Tāds iemācīs ne tikai akli nepākāpt noteikumus un nolikt eksāmenu, bet aŗi braukt un izdzīvot satiksmē.

-----------------

Offline

Archy96
26. Apr 2014, 03:04#4995

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Apr 2014, 03:01:24 MIGs rakstīja:



Ps. uzskatu, ka tie instruktori kas paši ikdienā nebrauc ar moci drīzāk ir pielīdzināmi pediņiem nevis kartigiem moto instruktoriem !





-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Negantelis
26. Apr 2014, 06:51#4996

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


26 Apr 2014, 02:04:35 Setup rakstīja:
Ko Jūs variet ņemties? Spied te, un apskaties, kāds ir Tavam instruktoram reitings(?)CSDD eksāmenu nolikšanā. (nu, ne instruktoram, bet viņa apmācāmajiem).
Tam pašam Negantelim, pēdējo, ko rāda, no pieciem, ir nolicis viens. Leldei - no četriem, viens.




No pirmā Oktobra līdz Martam, pa ziemu.

Īpaši ieinteresētajiem varu pastāstīt ka pa ziemu eksāmenus ar motociklu nekārto.

Laipni lūgti ielūkoties tur vasaras nevis ziemas mēnešos.

Ja pareizi atceros Leldei vasaras vidū bija 89%

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

eddie
26. Apr 2014, 09:27#4997

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Googlē var arī vecākus PDF'us sazvejot. Bet to statistiku vajadzētu atcelt vai uzlabot. Arī labam braucējam var sanākt šmuce un pirmā reizē izgāzties (pilsētā nedrīkst izgāzties, es drīzāk par laukumu - mazums, notrīc rokas, divreiz pēc kārtas astoņniekā uz līnijas uzbrauc). Tas, ka otrā reizē perfekti bez kļūdām nobrauc visu eksāmenu, statistikā neparādās.

Manuprāt, cilvēku pašu attieksme pret mācību procesu ir primārā problēma visās problēmsituācijās. Skaidra lieta, ka ir labāki skolotāji, ir ne tik labi, ar vienu tīri cilvēcīgi tiek rasts labāks kontakts, ar citu ne pārāk, taču pamatu pamatos paša audzēkņa rokās ir tas, ko, kā un cik ātri viņš apgūst. Un tas neattiecas tikai uz motobraukšanu.

Ir jau arī gana daudz no topošajiem auto vadītājiem dzirdētas frāzes no sērijas "es jau tik un tik nodarbības esmu nobraucis, bet mani vēl nelaiž uz eksāmenu". Un? Tas nozīmē vien to, ka vairumā gadījumu tik tiešām gatavs vēl neesi. Kad desmit gadus atpakaļ liku B kategoriju, man arī šķita, ka instruktors maķenīt tā kā velk gumiju un grib vairāk no manis noplēst. Tagad, paskatoties atpakaļ - es pats sevi, tādu zaļknābi, arī nelaistu uz eksāmenu pēc 7'tās nodarbības. (Tobrīd jau vizinājos ar savu nesen iepirkto pirmo auto, šķita, ka visu protu, heh.) Viena lieta ir braukt labi, pēc noteikumiem, netaisīt mēslus un avārijas situācijas, taču tas nebūt nenozīmē, ka cilvēks brauc droši un pārliecinoši.

Gadās jau visādi, arī personīga rakstura nesaskaņas starp skolotāju un audzēkni, taču negribētos ticēt, ka gadījumā, ja audzēknis tiešām ir brauc labi un ir gatavs eksāmenam, pasniedzējs viņu speciāli "čakarēs", velkot gumiju un mēģinot noslaukt papildus kāpostu. Darba, galu galā, pietiek, ne? Ja antipātijas ir abpusējas, tad drīzāk gribēs ātrāk tikt vaļā no tāda kursanta. Un es to negrābju no zila gaisa - septiņus gadus pats esmu citus mācījis, šāda tāda pieredze ir.

Ejot uz motobraukšanas nodarbībām, es tās uztvēru kā iespēju 1) kačāt skilu, vizinoties ar tādu pašu moci, kā būs CSDD eksāmenā; 2) uzdot sevi interesējošos jautājumus instruktoram; 3) saņemt aizrādījumus par kļūdām ar skaidrojumu par to, kāpēc tā un ne citādi. Pārējais paša rokās! Jāiet mācīties, ne tapt apmācītam!

Offline

-Ivo-
26. Apr 2014, 10:21#4998

Kopš: 19. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: 950 Adventure

Sveiciens moto sezonad atklāšanas svētkos!
Par cik šogad strādāju moto apmācību laukumā aiz tirdzniecības centra "Mols", tieši blakus sezonas atklāšanas pulcēšanās vietai, tad draugi, bijušie kursanti, kā arī tie, kas vēl tikai domā par moto tiesībām varēs mani šodien satikt no 11:00 līdz 12: 30 manā jaunajā apmācību vietā, esiet laipni gaidīti.
Tie, kas būs ar saviem motocikliem varēs pamēğināt, vai vēl izdodas izbraukt 8-nieku un čūsku, kā arī noparkot motociklus, ja Mola stāvvietā nebūs vietas

-----------------
Moto vadītāju apmācība
A,A2,A1,AM kategorija
http://armoci.lv/

Offline

R6
26. Apr 2014, 10:46#4999

Kopš: 09. Apr 2012

Ziņojumi: 48

Braucu ar: draudzeni

Neganteli tu nu gan esi viens iedomīgs gailis.

Offline

Alex23
26. Apr 2014, 11:13#5000

Kopš: 19. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 79

Braucu ar: e-talons

Negantelim taisniba. Galvenais ir pieredze un zinasanas , a ne kategorijas. Piemeram ka var macit CE kategoriju ja nekad neesi stradais uz furas

[ Šo ziņu laboja Alex23, 26 Apr 2014, 11:14:15 ]

Offline