Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Reliģiskiem un Rasu disputiem
Autors | Ziņojums |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Sen nav upurēta neviena jaunava un iespējams tieši tāpēc pēdējās dienās tik slikts laiks!
-----------------
| Offline | | |
motoinstruktors | | Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 955
Braucu ar: ktm LC4
| | Offline | | |
Kavacky | | Kopš: 05. Jun 2011
No: Salaspils
Ziņojumi: 392
Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind
|
17 May 2020, 02:41:47 Niere rakstīja:
Man neviens ateists, ieskaitot klātesošos ITišņikus, tā arī nav uzrādījis kaut vienu Beneficial Mutation piemēru. Visi uzrādītie bijušas genoma kopēšanas kļūdas vai zaudēta informācija.
Paga, a ko tu gaidi? Kaut kādu apzinātu mutāciju? Pilnīgi pareizi, nav tādu - visas mutācijas ir bojājums un/vai kļūda.
Dažreiz paveicas un kļūda nav letāla, bet izrādās konkrētos apstākļos noderīga.
Un tā ciklu turpinam.
Velosipēds diez vai radīsies, jo tā sastāvdaļām nav novērota spēja replicēties, bet dzīvs organisms - kāpēc gan ne? No primitīvām organiskām molekulām uz sarežģītākām... nav gluži tā, ka uz Zemes nebija laika tam notikt.
-----------------
| Offline | | |
|
Teiksmaqq | | Kopš: 24. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1866
Braucu ar: VISU
|
19 May 2020, 15:38:54 Kavacky rakstīja:
No primitīvām organiskām molekulām uz sarežģītākām... nav gluži tā, ka uz Zemes nebija laika tam notikt.
Problēma ir tajā, ka dabā to nevar novērot.
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem! | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Jā,Darvins visu skaisti pastāstīja,bet reāli evolūciju neviens tā arī nav pierādījis.
Tas,ka kaut kad eksistēja pitekantrops,nenozīmē,ka tā ir pāreja no mērkaķa uz cilvēku...
Skaidrs,ka to visu kāds te radīja,bet tas nebija tas onka ar dēlu un svēto garu.Ir jēga cepties par to,ko nevari ietekmēt un kas neietilpst tavā programmā? | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Problēma ir tajā, ka cilvēka mūžs ir smieklīgi īss pret pasauli mums apkārt.
19 May 2020, 20:21:06 Teiksmaqq rakstīja:
Problēma ir tajā, ka dabā to nevar novērot.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Mazliet paejot malā no pasaules izzināšanas tieksmes... Eiropā atkal iestājušies viduslaiki
https://www.delfi.lv/news/arzemes/eiropiesi-atr...ma.d?id=52153041 | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Starp citu, pēdējā laika notikumi kā reizi ļoti spilgti izceļ faktu, ka cilvēku pamatmasa mūsdienās ne ar ko nav gudrāka par saviem sugasbrāļiem no senākiem laikiem- tiem pašiem raganu dedzinātājiem.
20 May 2020, 10:34:43 soulfreak rakstīja:
Mazliet paejot malā no pasaules izzināšanas tieksmes... Eiropā atkal iestājušies viduslaiki
https://www.delfi.lv/news/arzemes/eiropiesi-atr...ma.d?id=52153041
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
mdriver | | Kopš: 27. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1295
Braucu ar: BMW 1600 GTL
| Nevajadzēja aizliegt dedzināt pērno zāli
Izskatās ka "dieva radībai" ir kkas jādedzina...
raganas, kūla, radari, torņi
20 May 2020, 10:34:43 soulfreak rakstīja:
Mazliet paejot malā no pasaules izzināšanas tieksmes... Eiropā atkal iestājušies viduslaiki
https://www.delfi.lv/news/arzemes/eiropiesi-atr...ma.d?id=52153041
----------------- You Meeen !
http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI
Sūdzības un ierosinājumi -
PM | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
|
20 May 2020, 19:13:30 Bagars rakstīja:
driz-varetu-mainities-prieksstats-par-daudzu-fosiliju-paties o-vecumu
Viss ļoti jauki, zinātniskās metodes tiek uzlabotas un novērstas iespējamās kļūdas!
Toties te daļa turpina apgalvot vienu... | Offline | | |
mdriver | | Kopš: 27. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1295
Braucu ar: BMW 1600 GTL
| Pāris simtu gadi..., pret mūžību, tāds nieks vien ir
----------------- You Meeen !
http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI
Sūdzības un ierosinājumi -
PM | Offline | | |
onka | | Kopš: 15. Sep 2011
Ziņojumi: 501
Braucu ar: Minska
|
5G сетевые технологии и химиотрассы
Вопрос: Являются ли 5G технология сотовой сети пятого поколения и химические соединения, состоящие из химических или биологических агентов, оставляющие инверсионный след в небе высоко летающими самолетами, распыленными для неясных целей, чем-то действительно опасным? И если это так, как мы можем защитить себя от них?
________________________________________
Ответ Матери Марии, данный на конференции в Эстонии в 2019 году.
6 aprīļa diktējums
https://vk.com/upath[ Šo ziņu laboja onka, 21 May 2020, 23:45:41 ]
----------------- http://universalpath.org/
https://vk.com/upath | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Pārpublicēju foršu analītiku:
Kam bija vajadzīgs Jēzus un evaņģēliji?
Kāpēc vēstules un evaņģēliji netapa Jeruzalemē, bet kaut kur Grieķijā, kāpēc tie sarakstīti grieķu valodā, kāpēc Vecās derības citāti ņemti no grieķu valodā pārtulkotā Septuaginta, nevis tieši no oriģinālās ebreju vai aramiešu valodas?
Kāpēc Jēzu sāk atcerēties tikai 30 un vairāk gadus pēc viņa nāves, kad gandrīz vairs nav aculiecinieku, kas varētu būt pieredzējuši Jēzus laika notikumus un viņu pašu, bet tie, kas vēl dzīvi, jau bija paspējuši daudz ko aizmirst? Kāpēc par kristietības centru kļūst Roma? Kāpēc kristīgās baznīcas koncili notiek Romas imperatoru pilīs, kāpēc tos un pirmo Bībeļu izdošanu finansē no impērijas kases? Kāpēc Dieva izredzētā tauta kategoriski neatzīst Jēzu par savu mesiju un nepieņem viņa mācību? Jūdiem bija vajadzīgs mesija, kas spētu padzīt romiešus, bet Jēzus bija pilnīgs pretstats.
Kristietība rada paradoksu: tā kā jūdi ne tikai neatzina Jēzu, bet pat viņu nokāva, viņu vienīgas ceļš pēc Jēzus otrās atnākšanas būs ceļš uz elli, bet, ja tic Bībeles Vecajai derībai (Torai), tad jūdi taču bija un joprojām ir Dieva izredzētā tauta.
Romiešiem bija tradīcija imperatoru pielīdzināt Dievam. Tā kā Vespasiāns romiešiem ir Dievs, tad dabiski, ka viņa dēls Tits ir Dieva dēls. Līdz ar to evaņģēliji rada iespaidu, ka Vespasiāns un viņa dēls ir evaņģēliju galvenie personāži, kas pielūdzami kā Dievi. Līdz ar to Romai miera un kārtības uzturēšanai vairs nebija vajadzīgas milzīgas armijas, jo lielu ieguldījumu šajā jomā deva reliģija (baznīca) ar Dieva vietnieku pāvestu priekšgalā. Evangelion grieķu valodā – labās ziņas par lielu militāru uzvaru. Kas tad bija šie uzvarētāji? – Vespasiāns un Tits. Evaņģēliji nevēršas pret romiešiem, bet pret ļaunajiem un tumsonīgajiem jūdiem, tie pat bieži apstrīd Vecās derības dogmas. Evaņģēlijos nav ne vārda par to, ka apvidus, kurā darbojas Jēzus, ir kara zona.
Romiešu ģenerālis Pompejs 63. gadā p.m.ē. iekaro Jeruzalemi, izmantojot iekšējos strīdus starp diviem konkurējošiem jūdu Hasmonejiešu ķēniņu ģimenes locekļiem.
Ar to sākas romiešu valdīšana Jūdejā, kas savu kulmināciju sasniedz mūsu ēras 70. gadā, kad romiešu ģenerālis Vespasiāns noposta Jeruzalemes Templi.
Mūsu ēras pirmā gadsimta pirmajā pusē gandrīz visā Romas impērijā valda līdz tam nepieredzēts miers un labklājība. Tomēr viens reģions Romai sagādā pastāvīgas galvassāpes – tā ir dumpīgā Jūdejas province. Jūdi nicina svešzemju kungus, un negrib tiem pakļauties. Faktiski visu laiku starp jūdiem un romiešiem norisinās karš. Asiņainu konfliktu rezultātā upuru skaits sniedzas desmitos tūkstošu kā vienā, tā otrā pusē. Jūdi ar laiku saprot, ka pilnīgi sakaut un padzīt romiešus pašu spēkiem tiem neizdosies. Bet daudzi jūdi liek cerības uz Toras pravietojumiem, ka nāks glābējs – Mesija, varens ķēniņš no Dāvida sēklas, kas atbrīvos tautu no nīstajiem okupantiem un palīdzēs Izraēlai atgūt zaudēto godību. Taču karš turpinās gadiem, bet izmisīgi gaidītais varonīgais Mesija nenāk.
Arī romiešiem nav cerību uz drīzu pilnīgu uzvaru tikai ar militāru spēku vien. Viņi nolemj ņemt talkā reliģiju, un ar tās palīdzību apslāpēt jūdu kaujiniecisko noskaņojumu. Nav cerību, ka jūdi būtu gatavi pieņemt kādu pilnīgi jaunu reliģiju, tāpēc loģiskāk ļaut tiem palikt pie viņu pašu reliģijas, tikai piedāvāt tās modificētu versiju.
Un tā romieši viltīgi piedāvā jūdiem savu mesiju – Jēzu. Taču Jēzus nav ne varonis, ne atbrīvotājs. Tieši pretēji – Jēzus pavēsta, ka jūdi var necerēt uz uzvaru, – ka visas likstas tiem ir Dieva sods par tautas grēkiem un ka Jeruzalemi un valsti gaida posts un iznīcība.
Tieši kara kulminācijas periodā parādās Marka evaņģēlijs, bet vēlāk arī Mateja, Lūkas un Jāņa evaņģēliji. Tie visi ir tapuši ārpus Izraēlas. Tie visi ir sarakstīti nevis ebreju vai aramiešu valodā, bet grieķu valodā. Daudzie tajos izmantotie citāti no Vecās Derības nav ņemti no oriģinālvalodas manuskriptiem, bet no tulkojuma grieķu valodā – no tā sauktā Septuaginta. Acīmredzot, rakstītāji Bībeles oriģinālvalodās labi neorientējas.
Evaņģēliji parādās pirmā gadsimta 70. gados un vēlāk, kad karš starp romiešiem un jūdiem ir iegājis pašā asiņainākajā fāzē. Jūdi nespēj romiešus padzīt, tāpēc cer, ka parādīsies drosmīgs karavadonis, ķēniņš no Dāvida cilts, kas iebrucējus un apspiedējus padzīs. Tas būs viņu mesija. Bet, lai arī cik izmisīgi jūdi lūdzas savās sinagogās, mesija nenāk.
Neapskaužama situācija ir arī romiešiem, jo arī tie jau ir karā zaudējuši tūkstošiem karavīru, bet pilnīga uzvara pār dumpīgajiem un kareivīgajiem jūdiem pie horizonta vēl arvien nav redzama.
Romiešiem par katru cenu vajag apslāpēt jūdu kareivīgumu un panākt, lai tie pārstāj būt agresīvi, bez kurnēšanas kalpo romiešiem, maksā nodokļus un respektē romiešu virskundzību. Vislabāk, ja to varētu realizēt caur pašu jūdu reliģiju.
Ja jūdi savu mesiju nevar sagaidīt, kāpēc tiem nepiedāvāt mesiju no ārpuses? Viltīgo romiešu galvās nobriest ideja piespēlēt jūdiem mesiju, kas nav kareivīgs un agresīvs, bet tieši pretējs: aicina uz padevību, pazemību, lēnprātību, sevis noliegšanu, nepretošanos ļaunumam, ienaidnieka mīlēšanu, labprātīgu vergošanu jebkādiem laicīgajiem kungiem (bet tajā laikā galvenie kungi ir romieši)
Četri kanoniskie evaņģēliji, tāpat kā visa pārējā Jaunā Derība tika sarakstīta ārpus Palestīnas un grieķu valodā. Pavisam jocīgi, ja ņem vērā, ka mesiju gaidīja jūdi, un savas zemes dzīves laikā Jēzus ne soli nav spēris ārpus jūdu apdzīvotās Galilejas un Jeruzalemes. Vēl jocīgāk, ka daudzie citāti, kas ņemti no Vecās derības, nav ņemti no ebreju valodā sarakstītā Toras oriģināla, bet no grieķu valodā tulkotā “Septuaginta”
Marka evaņģēlijs ~ 66.–70. gadā (ne agrāk kā 5 gadus pēc Pāvila nāves); Mateja un Lūkas evaņģēliji ~ 85.–90. gadā; Jāņa evaņģēlijs ~ 90.–110. (160.) gadā. Neskatoties uz tiem piešķirtajiem nosaukumiem, patiesībā tie visi četri ir anonīmi, un nevienu no tiem nav rakstījuši tajos aprakstīto notikumu aculiecinieki.
Zīmīgi, ka tie visi ir tapuši pirmā jūdu – romiešu kara beigu posmā vai pēc tā. Loģiski būtu bijis, ka būtu parādījies tikai viens visietverošs evaņģēlijs, un tas būtu noticis tūlīt pēc Jēzus augšāmcelšanās, kad vēl bija dzīvi viņa mācekļi un notikumu aculiecinieki. Tas būtu bijis daudz iespaidīgāk un pārliecinošāk. Taču vairākus gadu desmitus pēc Jēzus nāves valda pilnīgs klusums.
Kristietības apoloģēti jautā: vai tad Pāvils būtu bijis gatavs tik daudz ciest, būtu apceļojis tik daudzas vietas, sludinājis un dibinājis draudzes, rakstījis savas slavenās vēstules un beigās kļuvis par mocekli, ja viņš būtu zinājis, ka Jēzus ir izdomāta personība? Arguments ir smieklīgs, bet pirmajā acumirklī var likties, ka tam ir zināma jēga. Taču ar Pāvilu rodas tikpat daudz problēmu kā ar 12 apustuļiem. Ko tad mēs reāli zinām par Pāvilu? No apustuļu darbiem varētu secināt, ka Pāvils ir ticies ar augstajiem priesteriem, ķēniņiem un Romas impērijas ierēdņiem. Taču laicīgajā jūdu un romiešu vēsturē Pāvils ir pilnīgi nepazīstams. Pāvilu savos darbos nepiemin ne Josefs, ne Tacits, ne Svetonijs, ne pirmais kristiešu rakstnieks Justīns “moceklis”. Neviens nav pamanījis viņa daudzos tūkstošiem jūdžu garos ceļojumus. Pāvils ir bijis dedzīgs jūdaists un sava veida reliģiskais “policists”, kas nikni vajājis citu reliģisko strāvojumu sektas, bet jūdaisti savos rakstos ne ar vārdu nepiemin šo bēdīgi slaveno reliģisko atkritēju, kas pēkšņi pametis jūdaismu un nodibinājis jaunu ķecerīgu sektu. Savā pirmajā misionāra ceļojumā viņš itkā pievērsis kristietībai Kipras salas romiešu gubernatoru. Bet atkal neviens romiešu vēsturnieks to nav pamanījis. Vienīgais informācijas avots par Pāvilu ir Jaunā Derība – Apustuļu darbi un paša Pāvila rakstītās vēstules. Bet vēstuļu Pāvils ļoti atšķiras no Apustuļu darbu Pāvila. Tas vēl nebūtu nekas, ja starp šīm atšķirībām nebūtu nopietnas pretrunas. Apustuļu darbos Pāvils ir izteikts “komandas spēlētājs”, kas bieži piekrīt brāļiem un bieži spēlē pakārtotu lomu. Viņa konvertēšanās kristietībā pa ceļam uz Damasku ir tik nozīmīga, ka par to stāstīts trīs reizes. Bet vēstulēs viņš ir pašpārliecināts disidents, kas saņēmis pats savu atklāsmi tieši no debesīm un nav uzklausījis nevienu citu. “To evaņģēliju, kuru ES sludinu, es neesmu saņēmis no cilvēka, ne arī tas man ir mācīts, bet to es esmu saņēmis caur Jēzus Kristus atklāsmi.” (Gal 1:11-12) Savās vēstulēs viņš nepiemin ne ceļojumu uz Damasku, ne uz Kipru. Tajās viņš ir pilnīgi patstāvīgs. Pati agrākā zināmā viņa vēstules kopija (42.) ir no 3. gadsimta. Bet bēda tā, ka Bībeles pētnieki ir nākuši pie secinājuma, ka aptuveni puse no Pāvilam piedēvētajām vēstulēm ir “neautentiskas” (viltojumi), kas nozīmē, ka tajās kāds cits ticīgs kristietis rakstījis, ko pēc viņa domām Pāvils varētu būt teicis.
Tas ir pirmais, kas dara uzmanīgus. Bet otrs, kas dara uzmanīgus, ir tas, ka nav pamata būt pārliecinātiem, ka kaut viena no vēsturnieku rīcībā esošajām vēstulēm ir autentiska. Vienas no pirmajām kristiešu draudzēm izveidojās Romas impērijas lielajās pilsētās Romā, Aleksandrijā un Antiokā, bet to izveidošanā Pāvilam nav bijuši nekādi nopelni, un neviens nav varējis pateikt, kad un kā tās radušās. Pāvils raksta, ka, viņam ierodoties tajās, viņu jau sagaidījušas esošās draudzes, bet atkal nevienā draudzē neviens nav varējis pateikt, kad viņš tajā ieradies, cik ilgi tur uzturējies un ko darījis.
Bībelē par 13 vēstuļu autoru un rakstītāju uzdots Pāvils. Viņa vēstules aizņem aptuveni gandrīz 1/3 no visas Jaunās Derības. Taču Bībeles pētnieki par autentiskām Pāvila vēstulēm ir gatavi atzīt tikai septiņas. Pārējām vēstulēm Pāvila vārds var būt tikai pierakstīts, kā tajos laikos to līdzīgos gadījumos mēdza darīt, lai dokumentam piešķirtu lielāku ticamību un popularitāti. (Ja jau to rakstījis Pāvils, tad tam jātic!)
Tādējādi zināms, ka evaņģēlijus nav rakstījuši tie, kuru vārdos tie nosaukti, to patiesie autori nav zināmi un to tapšanas vietas nav zināmas. Arī daudzu vēstuļu autori nav zināmi, un to autorības piedēvēšana Pāvilam ir nepamatota, to tapšanas vietas nav zināmas, taču kristietis ne mirkli nedrīkst šaubīties par to, ka šie evaņģēliji un vēstules ir Dieva Vārds.
Neviens evaņģēliju autors nevienā vietā neraksta pirmajā personā. Mateja evaņģēlijā pat par muitnieku Mateju rakstīts 3. personā. Jēzus mācekļi Pēteris un Jānis bija analfabēti (Apd 4:13) un neko nevarēja uzrakstīt, un turklāt vēl labā grieķu valodā. Līdz pat šai dienai neviens nav ticis skaidrībā, kas ir bijis Jāņa evaņģēlijā minētais māceklis, “kuru Jēzus mīlēja”. Skaidrs ir tikai tas, ka tas nav bijis Pēteris, bet “MĒS zinām, ka viņa liecība ir patiesa”.Ir arī vēl daudz cita, ko Jēzus ir darījis, un ja to visu pēc kārtas uzrakstītu, tad, MAN šķiet, visa pasaule nevarētu uzņemt sarakstītās grāmatas.” (Jņ 21:20, 24, 25)
No te rakstītā skaidri noprotams, ka pats evaņģēlija autors NAV bijis ne Jēzus māceklis, ne notikumu aculiecinieks, bet balstās uz kāda nezināma mācekļa stāstīto. | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Vienmēr viens un tas pats, ko lai saka, nožēlojami.
| Offline | | |
karlo1941 | | Kopš: 28. Feb 2019
Ziņojumi: 509
Braucu ar: BMW
| padomā pac. tajos laikos cilvēkiem visiem nebija plaši pieejami rakstāmpiederumi un A4 papīrs.
to visu stāstīja vakaros pie ugunskura. kad kādam parādījās piķis, tad tas nolīga uz mūža darbu kādu, kurš prata rakstīt.
lēnām, maz pamazām tas viss tika pierakstīts. balstoties uz iepriekš stāstīto.
----------------- citi nav vainīgi, ka pats tāds | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Pēc 30 gadiem sāka parādīties nauda un iespēja pierakstīt.
-----------------
| Offline | | |
karlo1941 | | Kopš: 28. Feb 2019
Ziņojumi: 509
Braucu ar: BMW
| nauda bija arī pirms 30 gadiem
----------------- citi nav vainīgi, ka pats tāds | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Jā un jau labu laiciņu pie ugunskura sēdēja tikai vergi. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
21 May 2020, 01:56:14 soulfreak rakstīja:
20 May 2020, 19:13:30 Bagars rakstīja:
driz-varetu-mainities-prieksstats-par-daudzu-fosiliju-paties o-vecumu
Viss ļoti jauki, zinātniskās metodes tiek uzlabotas un novērstas iespējamās kļūdas!
Toties te daļa turpina apgalvot vienu...
tu labāk painteresējies, cik pieņēmumu ir radioizotopu datēšanas metožu pamatā. pieņēmumi NEDRĪKST būt zinātnisko metožu instruments. arī rakstā piesaukts viens no pieņēmumiem.
tas ir līdzīgi kā, ienākot telpā un ieraugot smilšu pulksteni, pieņemt, izrēķināt laiku, kad tas ir 'palaists'. bet netiek ņemts vērā apstāklis, ka smilšu daudzums pulkstenī varēja mainīties uz visām pusēm daudzkārt.
tad nu nebrīnies, ka tā pati C14 metode dažādās laboratorijās dod absolūti atšķirīgu rezultātu vienam paraugam vai pat vēl trakāk - pierādāmi svaigam paraugam uzrāda tūkstošiem gadu vecumu.
šī metode ir piedzīta (kalibrēta) ideoloģiskām vajadzībām. bet tā nekā nav dēvējama par zinātinisku. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
22 May 2020, 08:28:15 kba-pro rakstīja:
Pārpublicēju foršu analītiku:
[...]
tā nav analītika. tā nav vispār nekas.
vismaz tad avotu norādītu.
vienlaikus - tur i tik daudz melu un viltus interpretāciju, ka pat neņemos to visu apstrīdēt. | Offline | | |
|
|