Street klase ir domāta motocikliem kas brauc satiksmē.Kādā sakarā pirmajā vietā ir braucējs ar sporta motociklu?Nesaprotu kāpēc krosiniekiem ar slikiem ir jābrauc šajā klasē.
Ir tak speciāla klase amatieriem(brauc sporta supermoto)un MX SM(krosinieki ar slikiem)
KĀPĒC ŠĪS DIVAS KLASES TIEK LIKTAS KOPĀ AR STREET?
Lai tak cilvēki brauc savās klasēs.Street klasē ielas braucēju pietiek.
Man ir nelāgas aizdomas ka dažs labs ar sporta moci grib savākt visus laurus sev un tāpēc brauc pie streetiem.Ceru ka tā nav,no malas šobrīd ļoti nesmuki izskatās...
Pagājušogad bija tikai street bez nekādiem krosačiem un sportiniekiem.Kāpēc šogad pēkšņi tādas izmaiņas?
Vai kærtējo reizi nav tā ka visvairāk čīkst tie, kas paši nebrauc? Ceru ka kļūdos.
Otrkārt, par tehniskajiem noteikumiem diskusija bija tepat kaut kad ziemā - nevajadzētu būt problēmām atrast.
"Čīkstēt" un "Kritika" jūsu skatījumā ir viens un tas pats?
Pats mačos nebraucu!!!, bet ja Bagaram par 1-3 vietu nebrauca kāds čoms, kurš pasūdzējās un tas braucējs ar sporta moci nav iesācējs (lai ko arī tas nozīmētu), tad objektīva kritika ir objektīva kritika un varētu pievienoties Bagara jautājumam.
Vaina ir blīvē!
Arī pagājušo gad, šajā klase brauca ar sporta mociem. Pazīstu viņus visus, viņi tiešām ir iesācēji. Tie kuri brauc ar sportiniekiem vel nemāk nemaz izmantot šī moča priekšrocības. To arī labi parādīja Madonas posms kur kvalifikācijā vienā sekundē sabrauca 6 sportisti un divās visi. Šī klase ir ka pirmie soli SM. Ja tādas nebūtu, sodien drosvien vispār nebrauktu Supermoto.
----------------- http://www.supermotoeast.com
Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto!
nedz 333, nedz Madonā neviens no dalībniekiem neprotestēja pret sporta motociklu dalību klasē. bez tam šis jautājums jau ir labu laiku atpakaļ izspriests
visi mēs esam iesācēji šajā klasē un braukšanas prasmes +/- ir vienādas. To arī labi parāda puisis ar LC4, kurš šobrīd arī ir kopvērtējuma līderis
Madonā varēja lieliski redzēt TB moča priekšrocības.
Pat nezinot nekādas diskusijas, paskatoties gonkas pirmos apļus tur par šimpanzei būtu viss skaidrs, braktu ar parastu ierindas braucamo, cīņa būtu 4x lielāka.
Pārsteidza fakts, ka sazīmēju čali, kurš pagājušogad brauca RGX treniņos ar 125 varadēri,tikko dabūjis pravas, tagad gonkā normāli močīja, cepuri nost.!
Manā skatījumā šajā klasē gandrīz vispār nav nozīmes ar kādu tehniku brauc. Gan pagājušais, gan šis gads tam ir pierādījums. Atceros, kā Madonā Imants visiem ielika kloķi ar DRZ, un pa augšu cīnījās čalis ar 250cm2 un cīsiņiem. Savukārt es ar savu Husi, kuram 2x vairāk jaudas un citu labumu, knapi pa aizmuguri kasījos.
Manā skatījumā šī klase ir priekam, pieredzes iegūšanai, sacensību garšas sajušanai, prasmju attīstīšanai nevis baigākajam kodienam par vietām.
Ja reiz iepatikās šī klase un ir sasniegts konkrēts līmenis, tad dabiska evolūcijā ir Amatieri, kā tas notika ar Imantu. un tur jau arī stingrāki noteikumi un ierobežojumi!
Un pietiek vienreiz cepties un cilāt šo tēmu, jo īpaši tiem, kuri paši nepiedalās!
No savas puses varu pateikt tikai milzīgu paldies Dzintaram un Austrim, ka tāda klase tika ieviesta, citādi es nekad nebūtu saņēmies ko tādu izmēģināt!
•Port and Polish Head - Increases Intake Flow; Increasing overall horsepower
•Valve Seat Re-Facing & Valve Job
•Yoshimura Camshafts; Machined by Yoshimura Japan from Billet Blanks
•CP High-Compression Pistons
•Yoshimura RS-2 Stainless/Aluminum Full EXHAUST SYSTEM
•Suter Racing / Slipper Clutch
•Translogic Factory Quickshifter System 6
•Excel Rims
•4 PISTON FRONT CALIPER 320MM BRAKE DISK
•K&N High Performance Air Filters
Замены: Сальники вилки, масло вилки, успокоитель цепи, подшипники, глушитель Яшимура, цепь, моторная звезда (+1 в придачу), проскальзывающее сцепление Suter (OEM в придачу), диски сцепления Barnett, пружины.
В комплекте колёса MX со втулками
Отрегулирован зазор клапанов, пережат согласно сервис мануала.
8400$
Tā kā sezona nu pa īstam beidzot ir vaļā, varat iegādāties manu SuMo Kāču. Vizuāli ir tāds mazliet apdrillēts, bet tehniski viss labi un nav slēptu defektu. Protams, par cenu varam parunāties