07 Aug 2011, 00:16:54 Fastarow rakstīja:
bet principā kur vel lielāks cirvis.. startēju no pirmās rindas bet hvz kādu mistisku iemeslu dēļ paliku gandrīz pēdejais. Ļaudis mēļo ka 9 paliku. Kamēr sadzinu visus rokā tiku līdz 4 vietai. nebūtu Nodirsis startu moš arī savādāks iznakums būtu gonkām
Redzi, braucot sacenēs ļoti nozīmīga daļa no galarezultāta, ir prasme normāli izcelt startu, man ar to agrāk bija grūtības un regulāri padirsu vismaz 3 - 5 pozīcijas, starta karogam noplīvojot, bet kaut kā uztrennējos, saparatu fišku un tagad katrā startā izdodās vairākas pozīcijas "izcelt".
Ideja ir sekojoša - neatkarīgi no tā, kādā rindā stāvi, jau iepriekš apdomā un notēmē, pa kurieni brauksi, kam sprauksies garām, atgriez savus apmēram 8000rpm un turi ar izspiestu sajūgu, skaties uz luksaforu jeb karogu tikai ar acs kaktiņu, pamatā koncentrējoties uz to, kas darās priekšā, un kolīdz dziest gaisma, jeb karogs iet uz leju - laid sajūgu vaļā, bet uzmanies ar gāzes došanu, lai mocis neaiziet ratā, jo tā zaudēsi ātrumu, kā arī neļauj mocim aizrīties un abarotiem nokrist, ja pratīsi noķert šo smalko viduspunktu, labs starts garantēts, kolīdz esi pārliecinoši izkustējies, tā pis vaļā pilnu ručku un stiep neskatoties ne pa labi, ne pa kreisi, tikai uz priekšu plānojot savu trajektoriju, vajag būt drusku nekaunīgam un pirmajā viņķelī piesegt iekšmalu, lai kāds neiespraucās, bet vispār jārīkojas attiecībā no situācijas, jo parsti pirmajos līkumos visādi brīnumi gadās - nu kaut kā tā apmēram
starti!
Starti Stari
Nu Kungi neesiet tik kuutri un kokaini!
Pabrauciet Dragu!
Buus Jums Starti.
Nju Davai Oponeejiet Mani
salīdzināji dir.. ar pim.. (bez šķēršļiem startu visi māk pacelt) Drags un šosejas starts ir pilnīgi divas dažādas lietas.. Startu var celt kā vien negribi kautvai 2x ātrāk par citiem,ja esi pa vidu vai aizmugurē tas neko nedod... Galvenais startā ir iemācīties nemīzt no pārējiem
07 Aug 2011, 00:16:54 Fastarow rakstīja:
bet principā kur vel lielāks cirvis.. startēju no pirmās rindas bet hvz kādu mistisku iemeslu dēļ paliku gandrīz pēdejais. Ļaudis mēļo ka 9 paliku. Kamēr sadzinu visus rokā tiku līdz 4 vietai. nebūtu Nodirsis startu moš arī savādāks iznakums būtu gonkām
Redzi, braucot sacenēs ļoti nozīmīga daļa no galarezultāta, ir prasme normāli izcelt startu, man ar to agrāk bija grūtības un regulāri padirsu vismaz 3 - 5 pozīcijas, starta karogam noplīvojot, bet kaut kā uztrennējos, saparatu fišku un tagad katrā startā izdodās vairākas pozīcijas "izcelt".
Ideja ir sekojoša - neatkarīgi no tā, kādā rindā stāvi, jau iepriekš apdomā un notēmē, pa kurieni brauksi, kam sprauksies garām, atgriez savus apmēram 8000rpm un turi ar izspiestu sajūgu, skaties uz luksaforu jeb karogu tikai ar acs kaktiņu, pamatā koncentrējoties uz to, kas darās priekšā, un kolīdz dziest gaisma, jeb karogs iet uz leju - laid sajūgu vaļā, bet uzmanies ar gāzes došanu, lai mocis neaiziet ratā, jo tā zaudēsi ātrumu, kā arī neļauj mocim aizrīties un abarotiem nokrist, ja pratīsi noķert šo smalko viduspunktu, labs starts garantēts, kolīdz esi pārliecinoši izkustējies, tā pis vaļā pilnu ručku un stiep neskatoties ne pa labi, ne pa kreisi, tikai uz priekšu plānojot savu trajektoriju, vajag būt drusku nekaunīgam un pirmajā viņķelī piesegt iekšmalu, lai kāds neiespraucās, bet vispār jārīkojas attiecībā no situācijas, jo parsti pirmajos līkumos visādi brīnumi gadās - nu kaut kā tā apmēram
starti!
Starti Stari
Nu Kungi neesiet tik kuutri un kokaini!
Pabrauciet Dragu!
Buus Jums Starti.
Nju Davai Oponeejiet Mani
salīdzināji dir.. ar pim.. (bez šķēršļiem startu visi māk pacelt) Drags un šosejas starts ir pilnīgi divas dažādas lietas.. Startu var celt kā vien negribi kautvai 2x ātrāk par citiem,ja esi pa vidu vai aizmugurē tas neko nedod... Galvenais startā ir iemācīties nemīzt no pārējiem
Runa gaaja pa starta njemshanu
un Visss
ne bA jau saliidzinaat divas gonkas KAS I NESALIIDZINAAMAS./
06.08.2011 Ieskaites brauciens Motoaplis kausā Biķerniekos
Labākais apļa laiks 1.55
Pirmajā līkumā pēc starta (16:30) konkrēti notizlojos, sabijos no blakus močiem un visus palaidu garām
Pēc tam ar apdzīšanu švaki gāja, vienu brīdi (31:35) trases tiesnesis pat apžēlojās par mani un priekša braucošajam parādīja zilo karogu
06 Aug 2011, 23:07:53 kasinsh79 rakstīja:
Tā, tā - šodien nebija iespēju apmeklēt Biķerniekus, bet ļoti interesē, kā nobrauca Not Miizing grupa jeb Motoaplis kauss braucēji. Kādam ir rezultāti vai kādi komentāri?
Nu frukts, kas paņēma pirmo pleķi uzrādīja apļa laiku līdzīgu B1200 braucējiem - 1.47 laikam, otrais arī tīri labi, pārējie pa lielam sēņoja.
Neklausieties profesoru Irbi, džeki ļoti labi nobrauca! Arī profesoram kādreiz labākais laiks bija stipri virs 1.50 Dažiem, protams, nākamgad vajadzētu padomāt par federācijas C vai B klasēm. Vienīgais mīnuss, ka nepiedalījās visi dalībnieki.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
08 Aug 2011, 15:31:51 Ugo rakstīja:
06 Aug 2011, 23:11:30 Archy96 rakstīja:
06 Aug 2011, 23:07:53 kasinsh79 rakstīja:
Tā, tā - šodien nebija iespēju apmeklēt Biķerniekus, bet ļoti interesē, kā nobrauca Not Miizing grupa jeb Motoaplis kauss braucēji. Kādam ir rezultāti vai kādi komentāri?
Nu frukts, kas paņēma pirmo pleķi uzrādīja apļa laiku līdzīgu B1200 braucējiem - 1.47 laikam, otrais arī tīri labi, pārējie pa lielam sēņoja.
Neklausieties profesoru Irbi, džeki ļoti labi nobrauca! Arī profesoram kādreiz labākais laiks bija stipri virs 1.50 Dažiem, protams, nākamgad vajadzētu padomāt par federācijas C vai B klasēm. Vienīgais mīnuss, ka nepiedalījās visi dalībnieki.
Es jau bišķi ironizēju, katrs brauc pēc savām spējām labi, ka neviens neizlīmējās - viss kulturāli
08 Aug 2011, 14:26:33 kristaps rakstīja:
06.08.2011 Ieskaites brauciens Motoaplis kausā Biķerniekos
Labākais apļa laiks 1.55
[youtube]
Pirmajā līkumā pēc starta (16:30) konkrēti notizlojos, sabijos no blakus močiem un visus palaidu garām
Pēc tam ar apdzīšanu švaki gāja, vienu brīdi (31:35) trases tiesnesis pat apžēlojās par mani un priekša braucošajam parādīja zilo karogu
Kristap - mēs jau Tev teicām - negrozi galvu - tā jau man vecam cilvēkam nervi beigti
Video noskatījos un dažas lietas, kā jau forumā pieņemts, varu pateikt - droši vari vēlāk bremzēt, kā jau pats redzi - ozolā citi iet ātrāk un ņem plašāk, vairāk izmanto trases platumu - mazliet palabojot trajektorijas un drošāk apdzen, to gan visu ir viegli pateikt, bet gan jau pats saproti un pāris tādi treniņi, kā šis un būs viss ideāli! Jā un liekas, ka piem. Ģenerālī Tu ieripo, tur vajag no ārmalas robu zemāk un ar gāzīti, starp citu kalnos izskatās ļoti labi!
Vispār malacis
[ Šo ziņu laboja kawaracer, 08 Aug 2011, 22:10:57 ]
Paskatījos video, ko lai saka, man tāds čujs, ka visi velk ne pa jokam, malači
Lai arī pats personīgi teju nevienu treniņu neizlaižu, pieļauju, ka man vēl par agru startēt šajā grupā. Vai arī video visu atspoguļo skarbāk (ātrums izskatās lielāks) nekā realitātē
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
08 Aug 2011, 22:56:41 kasinsh79 rakstīja:
Paskatījos video, ko lai saka, man tāds čujs, ka visi velk ne pa jokam, malači
Lai arī pats personīgi teju nevienu treniņu neizlaižu, pieļauju, ka man vēl par agru startēt šajā grupā. Vai arī video visu atspoguļo skarbāk (ātrums izskatās lielāks) nekā realitātē
Tajā video viss ir pilnīgi savādāk kā realitātē - trase nezin kāpēc liekas lielāka, bet ātrums mazāks, kā patiesībā.
Jā, ir daži brīži, kad bremzēju ar izspiestu sajūgu. Īstenībā labprāt uzzinātu kaut ko par pareizu bremzēšanas tehniku trasē.
Vēl pie tam priekšējā bremžu sistēmā ir gaiss, kuru nav iespējams dabūt laukā. Pieļaujot, ka pašam rokas līkas esmu devis arī citiem gaisot, bet tāpat bez rezultātiem
Līdz ar to bija momenti kad stipri bremzējot bremžu hēbelis pret ručku gandrīz vai atduras un gonka tika nobraukta ar ļoti laicīgu bremzēšanu.
09 Aug 2011, 16:54:12 kristaps rakstīja:
Jā, ir daži brīži, kad bremzēju ar izspiestu sajūgu. Īstenībā labprāt uzzinātu kaut ko par pareizu bremzēšanas tehniku trasē.
Vēl pie tam priekšējā bremžu sistēmā ir gaiss, kuru nav iespējams dabūt laukā. Pieļaujot, ka pašam rokas līkas esmu devis arī citiem gaisot, bet tāpat bez rezultātiem
Līdz ar to bija momenti kad stipri bremzējot bremžu hēbelis pret ručku gandrīz vai atduras un gonka tika nobraukta ar ļoti laicīgu bremzēšanu.
Divas lietas ko varētu paskatīt:
Bremžu šķidrums - kad mainīts, tam uzkarstot viņš pārstāj savas funkcijas pildīt un ručka ar vien dziļak nospiežās
Bremžu kluči - tas pats, uzkarstot sāk sūdīgāk bremzēt... Tieši šis lietas man pirmās izlīda trasē, ko pie pirmās izdevības novērsu - tagad viss OK
nu es ieteiktu no sākuma nomainīt bremžu klučus. Kapēc jāmaina - mo saimnieks pats zin
hmmm izskatās ka gonkas vispār nav bijušas... ne bilžu, ne video, ne kaut kādu rakstu... pilnīgi nekā. Bermuda trijstūris kaut kāds
----------------- Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...