Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Droša braukšana

Tēma: NOT MIIZING !!!

AutorsZiņojums
emils90
07. Aug 2011, 11:46#481

Kopš: 07. Sep 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 713

Braucu ar: cbr1000rr


07 Aug 2011, 07:47:10 Green rakstīja:

07 Aug 2011, 00:33:10 Archy96 rakstīja:

07 Aug 2011, 00:16:54 Fastarow rakstīja:
bet principā kur vel lielāks cirvis.. startēju no pirmās rindas bet hvz kādu mistisku iemeslu dēļ paliku gandrīz pēdejais. Ļaudis mēļo ka 9 paliku. Kamēr sadzinu visus rokā tiku līdz 4 vietai. nebūtu Nodirsis startu moš arī savādāks iznakums būtu gonkām

Redzi, braucot sacenēs ļoti nozīmīga daļa no galarezultāta, ir prasme normāli izcelt startu, man ar to agrāk bija grūtības un regulāri padirsu vismaz 3 - 5 pozīcijas, starta karogam noplīvojot, bet kaut kā uztrennējos, saparatu fišku un tagad katrā startā izdodās vairākas pozīcijas "izcelt".
Ideja ir sekojoša - neatkarīgi no tā, kādā rindā stāvi, jau iepriekš apdomā un notēmē, pa kurieni brauksi, kam sprauksies garām, atgriez savus apmēram 8000rpm un turi ar izspiestu sajūgu, skaties uz luksaforu jeb karogu tikai ar acs kaktiņu, pamatā koncentrējoties uz to, kas darās priekšā, un kolīdz dziest gaisma, jeb karogs iet uz leju - laid sajūgu vaļā, bet uzmanies ar gāzes došanu, lai mocis neaiziet ratā, jo tā zaudēsi ātrumu, kā arī neļauj mocim aizrīties un abarotiem nokrist, ja pratīsi noķert šo smalko viduspunktu, labs starts garantēts, kolīdz esi pārliecinoši izkustējies, tā pis vaļā pilnu ručku un stiep neskatoties ne pa labi, ne pa kreisi, tikai uz priekšu plānojot savu trajektoriju, vajag būt drusku nekaunīgam un pirmajā viņķelī piesegt iekšmalu, lai kāds neiespraucās, bet vispār jārīkojas attiecībā no situācijas, jo parsti pirmajos līkumos visādi brīnumi gadās - nu kaut kā tā apmēram



starti!
Starti Stari


Nu Kungi neesiet tik kuutri un kokaini!
Pabrauciet Dragu!

Buus Jums Starti.





Nju Davai Oponeejiet Mani



salīdzināji dir.. ar pim.. (bez šķēršļiem startu visi māk pacelt) Drags un šosejas starts ir pilnīgi divas dažādas lietas.. Startu var celt kā vien negribi kautvai 2x ātrāk par citiem,ja esi pa vidu vai aizmugurē tas neko nedod... Galvenais startā ir iemācīties nemīzt no pārējiem

[ Šo ziņu laboja emils90, 07 Aug 2011, 11:51:54 ]

Offline

Green
07. Aug 2011, 16:37#482

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: Kruķiem


07 Aug 2011, 11:46:32 emils90 rakstīja:

07 Aug 2011, 07:47:10 Green rakstīja:

07 Aug 2011, 00:33:10 Archy96 rakstīja:

07 Aug 2011, 00:16:54 Fastarow rakstīja:
bet principā kur vel lielāks cirvis.. startēju no pirmās rindas bet hvz kādu mistisku iemeslu dēļ paliku gandrīz pēdejais. Ļaudis mēļo ka 9 paliku. Kamēr sadzinu visus rokā tiku līdz 4 vietai. nebūtu Nodirsis startu moš arī savādāks iznakums būtu gonkām

Redzi, braucot sacenēs ļoti nozīmīga daļa no galarezultāta, ir prasme normāli izcelt startu, man ar to agrāk bija grūtības un regulāri padirsu vismaz 3 - 5 pozīcijas, starta karogam noplīvojot, bet kaut kā uztrennējos, saparatu fišku un tagad katrā startā izdodās vairākas pozīcijas "izcelt".
Ideja ir sekojoša - neatkarīgi no tā, kādā rindā stāvi, jau iepriekš apdomā un notēmē, pa kurieni brauksi, kam sprauksies garām, atgriez savus apmēram 8000rpm un turi ar izspiestu sajūgu, skaties uz luksaforu jeb karogu tikai ar acs kaktiņu, pamatā koncentrējoties uz to, kas darās priekšā, un kolīdz dziest gaisma, jeb karogs iet uz leju - laid sajūgu vaļā, bet uzmanies ar gāzes došanu, lai mocis neaiziet ratā, jo tā zaudēsi ātrumu, kā arī neļauj mocim aizrīties un abarotiem nokrist, ja pratīsi noķert šo smalko viduspunktu, labs starts garantēts, kolīdz esi pārliecinoši izkustējies, tā pis vaļā pilnu ručku un stiep neskatoties ne pa labi, ne pa kreisi, tikai uz priekšu plānojot savu trajektoriju, vajag būt drusku nekaunīgam un pirmajā viņķelī piesegt iekšmalu, lai kāds neiespraucās, bet vispār jārīkojas attiecībā no situācijas, jo parsti pirmajos līkumos visādi brīnumi gadās - nu kaut kā tā apmēram



starti!
Starti Stari


Nu Kungi neesiet tik kuutri un kokaini!
Pabrauciet Dragu!

Buus Jums Starti.





Nju Davai Oponeejiet Mani



salīdzināji dir.. ar pim.. (bez šķēršļiem startu visi māk pacelt) Drags un šosejas starts ir pilnīgi divas dažādas lietas.. Startu var celt kā vien negribi kautvai 2x ātrāk par citiem,ja esi pa vidu vai aizmugurē tas neko nedod... Galvenais startā ir iemācīties nemīzt no pārējiem



Runa gaaja pa starta njemshanu
un Visss
ne bA jau saliidzinaat divas gonkas KAS I NESALIIDZINAAMAS./


STAAARTS :d

-----------------
Neieredzu Diplomātu Auto

Offline

Green
07. Aug 2011, 16:37#483

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: Kruķiem


07 Aug 2011, 11:10:09 Fastarow rakstīja:

07 Aug 2011, 07:42:23 Green rakstīja:

07 Aug 2011, 00:08:49 Archy96 rakstīja:

07 Aug 2011, 00:06:08 Fastarow rakstīja:
nu par sēņošanu negribu piekrist.. es nometu 6 sekundes no iepriekšējā laika. 1:54 ir tagad...

Nu pirmie 4 vēl brauca tīri ok, es to pār pārējiem vairāk.............



Paldies






PALDIES AR TEV :d :d

-----------------
Neieredzu Diplomātu Auto

Offline

Banditio
07. Aug 2011, 17:14#484

Kopš: 02. Jul 2010

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 74

Braucu ar: KAWASAKI ZX10R

Kādas 1.47 MIIZINGAM??? Māris iebrauca kvalifikācijā 1.45, tā kā tur droši varēja B-1200 braukt!

-----------------
baicinieks

Offline

kristaps
08. Aug 2011, 10:57#485

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: RetroMoto, ATAS, Vespa

04.08.2011 Treniņš (Daži apļi pa kartodromu)


06.08.2011 Kvalifikācijas brauciens Motoaplis kausā Biķerniekos
Kvalifikācijā apļa laiks 1.59


-----------------
RetroMoto.lv

Offline

kristaps
08. Aug 2011, 14:26#486

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: RetroMoto, ATAS, Vespa

06.08.2011 Ieskaites brauciens Motoaplis kausā Biķerniekos
Labākais apļa laiks 1.55


Pirmajā līkumā pēc starta (16:30) konkrēti notizlojos, sabijos no blakus močiem un visus palaidu garām
Pēc tam ar apdzīšanu švaki gāja, vienu brīdi (31:35) trases tiesnesis pat apžēlojās par mani un priekša braucošajam parādīja zilo karogu

-----------------
RetroMoto.lv

Offline

StraiF
08. Aug 2011, 15:19#487

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams

kristap, vai tā izklausās vai tiešam - naxer tu sajugu izspiež bremzējot ?

-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

jurro
08. Aug 2011, 15:29#488

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


08 Aug 2011, 15:19:49 StraiF rakstīja:
kristap, vai tā izklausās vai tiešam - naxer tu sajugu izspiež bremzējot ?

Tad nav gāzi jānoņem

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

Ugo
08. Aug 2011, 15:31#489

Kopš: 11. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 410

Braucu ar: S1000RR


06 Aug 2011, 23:11:30 Archy96 rakstīja:

06 Aug 2011, 23:07:53 kasinsh79 rakstīja:
Tā, tā - šodien nebija iespēju apmeklēt Biķerniekus, bet ļoti interesē, kā nobrauca Not Miizing grupa jeb Motoaplis kauss braucēji. Kādam ir rezultāti vai kādi komentāri?

Nu frukts, kas paņēma pirmo pleķi uzrādīja apļa laiku līdzīgu B1200 braucējiem - 1.47 laikam, otrais arī tīri labi, pārējie pa lielam sēņoja.

Neklausieties profesoru Irbi, džeki ļoti labi nobrauca! Arī profesoram kādreiz labākais laiks bija stipri virs 1.50 Dažiem, protams, nākamgad vajadzētu padomāt par federācijas C vai B klasēm. Vienīgais mīnuss, ka nepiedalījās visi dalībnieki.

Offline

Archy96
08. Aug 2011, 16:02#490

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Aug 2011, 15:31:51 Ugo rakstīja:

06 Aug 2011, 23:11:30 Archy96 rakstīja:

06 Aug 2011, 23:07:53 kasinsh79 rakstīja:
Tā, tā - šodien nebija iespēju apmeklēt Biķerniekus, bet ļoti interesē, kā nobrauca Not Miizing grupa jeb Motoaplis kauss braucēji. Kādam ir rezultāti vai kādi komentāri?

Nu frukts, kas paņēma pirmo pleķi uzrādīja apļa laiku līdzīgu B1200 braucējiem - 1.47 laikam, otrais arī tīri labi, pārējie pa lielam sēņoja.

Neklausieties profesoru Irbi, džeki ļoti labi nobrauca! Arī profesoram kādreiz labākais laiks bija stipri virs 1.50 Dažiem, protams, nākamgad vajadzētu padomāt par federācijas C vai B klasēm. Vienīgais mīnuss, ka nepiedalījās visi dalībnieki.

Es jau bišķi ironizēju, katrs brauc pēc savām spējām labi, ka neviens neizlīmējās - viss kulturāli

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kawaracer
08. Aug 2011, 22:09#491

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


08 Aug 2011, 14:26:33 kristaps rakstīja:
06.08.2011 Ieskaites brauciens Motoaplis kausā Biķerniekos
Labākais apļa laiks 1.55
[youtube]

Pirmajā līkumā pēc starta (16:30) konkrēti notizlojos, sabijos no blakus močiem un visus palaidu garām
Pēc tam ar apdzīšanu švaki gāja, vienu brīdi (31:35) trases tiesnesis pat apžēlojās par mani un priekša braucošajam parādīja zilo karogu


Kristap - mēs jau Tev teicām - negrozi galvu - tā jau man vecam cilvēkam nervi beigti


Video noskatījos un dažas lietas, kā jau forumā pieņemts, varu pateikt - droši vari vēlāk bremzēt, kā jau pats redzi - ozolā citi iet ātrāk un ņem plašāk, vairāk izmanto trases platumu - mazliet palabojot trajektorijas un drošāk apdzen, to gan visu ir viegli pateikt, bet gan jau pats saproti un pāris tādi treniņi, kā šis un būs viss ideāli! Jā un liekas, ka piem. Ģenerālī Tu ieripo, tur vajag no ārmalas robu zemāk un ar gāzīti, starp citu kalnos izskatās ļoti labi!
Vispār malacis

[ Šo ziņu laboja kawaracer, 08 Aug 2011, 22:10:57 ]



-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Fastarow
08. Aug 2011, 22:20#492

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

es ar baigi brīnijos ka konkrētais klusums pirms līkumiem. Par starpgāzēm nemaz nerunājot

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

emils90
08. Aug 2011, 22:27#493

Kopš: 07. Sep 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 713

Braucu ar: cbr1000rr


08 Aug 2011, 22:20:09 Fastarow rakstīja:
es ar baigi brīnijos ka konkrētais klusums pirms līkumiem. Par starpgāzēm nemaz nerunājot


tur izklausās pēc slīdošā sajūga

Offline

kasinsh79
08. Aug 2011, 22:56#494

Kopš: 30. Jun 2010

Ziņojumi: 433

Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(

Paskatījos video, ko lai saka, man tāds čujs, ka visi velk ne pa jokam, malači
Lai arī pats personīgi teju nevienu treniņu neizlaižu, pieļauju, ka man vēl par agru startēt šajā grupā. Vai arī video visu atspoguļo skarbāk (ātrums izskatās lielāks) nekā realitātē

Offline

Fastarow
08. Aug 2011, 22:58#495

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

realitātē ir vēl ātrāk tad kad ozola līkumā netīšām dabūju celi pie zemes gandrīz sāku aiz šausmām kliegt ķiverē

[ Šo ziņu laboja Fastarow, 08 Aug 2011, 23:07:02 ]



-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

Archy96
08. Aug 2011, 23:08#496

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Aug 2011, 22:56:41 kasinsh79 rakstīja:
Paskatījos video, ko lai saka, man tāds čujs, ka visi velk ne pa jokam, malači
Lai arī pats personīgi teju nevienu treniņu neizlaižu, pieļauju, ka man vēl par agru startēt šajā grupā. Vai arī video visu atspoguļo skarbāk (ātrums izskatās lielāks) nekā realitātē

Tajā video viss ir pilnīgi savādāk kā realitātē - trase nezin kāpēc liekas lielāka, bet ātrums mazāks, kā patiesībā.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kasinsh79
08. Aug 2011, 23:12#497

Kopš: 30. Jun 2010

Ziņojumi: 433

Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(

Par trasi tiešām piekritīšu, katlu līkumi video izskatās tik plati, ka no realitātes tālu

Offline

kristaps
09. Aug 2011, 16:54#498

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: RetroMoto, ATAS, Vespa

Jā, ir daži brīži, kad bremzēju ar izspiestu sajūgu. Īstenībā labprāt uzzinātu kaut ko par pareizu bremzēšanas tehniku trasē.

Vēl pie tam priekšējā bremžu sistēmā ir gaiss, kuru nav iespējams dabūt laukā. Pieļaujot, ka pašam rokas līkas esmu devis arī citiem gaisot, bet tāpat bez rezultātiem

Līdz ar to bija momenti kad stipri bremzējot bremžu hēbelis pret ručku gandrīz vai atduras un gonka tika nobraukta ar ļoti laicīgu bremzēšanu.

-----------------
RetroMoto.lv

Offline

xmax
09. Aug 2011, 20:59#499

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660


09 Aug 2011, 16:54:12 kristaps rakstīja:
Jā, ir daži brīži, kad bremzēju ar izspiestu sajūgu. Īstenībā labprāt uzzinātu kaut ko par pareizu bremzēšanas tehniku trasē.

Vēl pie tam priekšējā bremžu sistēmā ir gaiss, kuru nav iespējams dabūt laukā. Pieļaujot, ka pašam rokas līkas esmu devis arī citiem gaisot, bet tāpat bez rezultātiem

Līdz ar to bija momenti kad stipri bremzējot bremžu hēbelis pret ručku gandrīz vai atduras un gonka tika nobraukta ar ļoti laicīgu bremzēšanu.

Divas lietas ko varētu paskatīt:
Bremžu šķidrums - kad mainīts, tam uzkarstot viņš pārstāj savas funkcijas pildīt un ručka ar vien dziļak nospiežās
Bremžu kluči - tas pats, uzkarstot sāk sūdīgāk bremzēt... Tieši šis lietas man pirmās izlīda trasē, ko pie pirmās izdevības novērsu - tagad viss OK

[ Šo ziņu laboja xmax, 09 Aug 2011, 21:00:03 ]

Offline

Fastarow
09. Aug 2011, 21:13#500

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

nu es ieteiktu no sākuma nomainīt bremžu klučus. Kapēc jāmaina - mo saimnieks pats zin
hmmm izskatās ka gonkas vispār nav bijušas... ne bilžu, ne video, ne kaut kādu rakstu... pilnīgi nekā. Bermuda trijstūris kaut kāds

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline