Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Enduro izvēle
Autors | Ziņojums |
Batuts | | Kopš: 19. Oct 2014
Ziņojumi: 68
Braucu ar: Jawu 353, yamaha xtz750
| Zem 2k labu nedabusi. Var atrast bet tam būs kkas vairak vai mazāk jadara. Cena no 2 - 3k jau var kko sameklet. Tie kas prasa par vecajam āfrikam 4k mazliet dzīvo kada pasakā. Tajā moci nav par ko maksāt 4k. | Offline | | |
Browning | | Kopš: 27. Jan 2023
No: Jelgava
Ziņojumi: 180
Braucu ar: Honda CB750 SevenFifty
| Pacelšu tēmu.
Pašlaik braucu ar ielas mocīti, pirmā sezona. Bet kaut kā dīda nemiers nākamajā sezonā pamēģināt grantenes un TET maršrutus. Dziļi dubļos līst nav plānā (nav vairs tas vecums un fiziskā kondīcija ). Pieredze arī pilnīga 0.
Attiecīgi nesteidzīgi meklēju piemērotu moci. Esmu liels augumā un svarā (185/115), attiecīgi nekādi mazie droši vien nederēs, vismaz 400-600 kubi prasītos kā minimums. Protams, labāk tādu, ar kuru arī normāli pa asfaltu var pabraukt.
Kādi- 4-5k budžetu šim mērķim varētu atvēlēt.
Šobrīd tā kā skatos uz 800GS, kā universālu variantu, iespējams ka no KTM (piemēram, te ar labu vārdu pieminētais 690 enduro) varētu derēt, bet nezinu vai esmu gatavs gluži ar vienpodnieku braukt. Vibrācijas un tā. 790 Adventure diemžēl nelīdīs budžetā.
Vēl par KTM ir dzirdēts, ka ir dārgi remontēt un rezerves daļas jau 10 gadus seniem modeļiem ir problēma sadabūt.
Varbūt varat kādu vērtīgu padomu un ideju pamest, uz ko labāk skatīties. Baigi senu modeli negribu, ap 2010+ gadu būtu ideāli.[ Šo ziņu laboja Browning, 19 Sep 2023, 21:36:20 ] | Offline | | |
Gasjs | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 266
Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)
| Es saprotu nosacījumus par veselību, prasmi un budžetu. Bet rezultējošā kopa ir 0.
Vai nu brauc ar 200+ kg 2-cilindru moci, ar ko ir ērti pa ceļu bet būs ĻOTI grūti atsevišķos inteteresantos TET posmos bez pieredzes.
Vai arī brauc ar 150kg 1-cilindru, kas iznesīs arī 120kg rumpi pa TET, bet nebūs īpaši kaifīgs uz ceļa. Kaut arī 690/701 ir pat ļoti braucami arī pa ceļu.
Un tad vēl ir 100kg hard enduro aparāti, bet tos lai komentē zinātāji. Garus gabalus pa ceļu ar tādiem parasti nebrauc.
19 Sep 2023, 21:28:41 Browning rakstīja:
Pacelšu tēmu.
Pašlaik braucu ar ielas mocīti, pirmā sezona. Bet kaut kā dīda nemiers nākamajā sezonā pamēģināt grantenes un TET maršrutus. Dziļi dubļos līst nav plānā (nav vairs tas vecums un fiziskā kondīcija ). Pieredze arī pilnīga 0.
Attiecīgi nesteidzīgi meklēju piemērotu moci. Esmu liels augumā un svarā (185/115), attiecīgi nekādi mazie droši vien nederēs, vismaz 400-600 kubi prasītos kā minimums. Protams, labāk tādu, ar kuru arī normāli pa asfaltu var pabraukt.
Kādi- 4-5k budžetu šim mērķim varētu atvēlēt.
Šobrīd tā kā skatos uz 800GS, kā universālu variantu, iespējams ka no KTM (piemēram, te ar labu vārdu pieminētais 690 enduro) varētu derēt, bet nezinu vai esmu gatavs gluži ar vienpodnieku braukt. Vibrācijas un tā. 790 Adventure diemžēl nelīdīs budžetā.
Vēl par KTM ir dzirdēts, ka ir dārgi remontēt un rezerves daļas jau 10 gadus seniem modeļiem ir problēma sadabūt.
Varbūt varat kādu vērtīgu padomu un ideju pamest, uz ko labāk skatīties. Baigi senu modeli negribu, ap 2010+ gadu būtu ideāli.
| Offline | | |
|
Browning | | Kopš: 27. Jan 2023
No: Jelgava
Ziņojumi: 180
Braucu ar: Honda CB750 SevenFifty
|
Tāpēc veiksmīgi metu nost kg...
Super, ja izdodas! Man pagaidām nesanāk nomest, kaut arī gribētu... | Offline | | |
Browning | | Kopš: 27. Jan 2023
No: Jelgava
Ziņojumi: 180
Braucu ar: Honda CB750 SevenFifty
|
20 Sep 2023, 00:51:13 Gasjs rakstīja:
Vai arī brauc ar 150kg 1-cilindru, kas iznesīs arī 120kg rumpi pa TET, bet nebūs īpaši kaifīgs uz ceļa.
Paldies, laikam jau šis būs kompromisa variants uz ko skatīties. Šosejas braucieniem atstāšu esošo moci.
Ko teiksiet par variantu 400cc vienpodnieks vs 650cc vienpodnieks. Cik lasīts un jūtūbē skatīts, tad lielas kubatūras vienpodniekiem esot nenormālas slodzes uz kloķeni, klani u.c., kas rezultējas mazākā dzinēja ilgmūžībā.
Cik tajā apgalvojumā ir patiesības? | Offline | | |
UgunsX | | Kopš: 14. Jun 2014
Ziņojumi: 606
Braucu ar:
| Manam 625cc ir ap 70k uz odo, motoram nekas nav darīts saistībā ar iepriekš minēto. | Offline | | |
tarantuls | | Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
| Iepriekšējā Tenere šķiet atbilstoša prasībām. Pats gan neesmu braucis, bet nekas slikts nav dzirdēts.
xt660
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline | | |
Browning | | Kopš: 27. Jan 2023
No: Jelgava
Ziņojumi: 180
Braucu ar: Honda CB750 SevenFifty
| Tad sausais atlikums? Skatīties uz KTM 690 vai 660 Tenere? Tenere jau arī pie 190 kg svarā.
Kas ar to LC4 625?[ Šo ziņu laboja Browning, 20 Sep 2023, 14:52:33 ] | Offline | | |
UgunsX | | Kopš: 14. Jun 2014
Ziņojumi: 606
Braucu ar:
| Nu nekas, vecs jau, labāk nevajag Labāk uz 690 / 701 skatīties, kaut gan 701 laikam budžetā neiekļaujas. | Offline | | |
visva123 | | Kopš: 25. Oct 2016
Ziņojumi: 31
Braucu ar:
|
20 Sep 2023, 09:56:38 Browning rakstīja:
20 Sep 2023, 00:51:13 Gasjs rakstīja:
Vai arī brauc ar 150kg 1-cilindru, kas iznesīs arī 120kg rumpi pa TET, bet nebūs īpaši kaifīgs uz ceļa.
Paldies, laikam jau šis būs kompromisa variants uz ko skatīties. Šosejas braucieniem atstāšu esošo moci.
Ko teiksiet par variantu 400cc vienpodnieks vs 650cc vienpodnieks. Cik lasīts un jūtūbē skatīts, tad lielas kubatūras vienpodniekiem esot nenormālas slodzes uz kloķeni, klani u.c., kas rezultējas mazākā dzinēja ilgmūžībā.
Cik tajā apgalvojumā ir patiesības?
ja atstāj ielas moci priekš kam Tev ņemt kaut kādu pilnīgi nederīgu bezceļam 600+ cc mocikletu?
paņem normālu 350-500cc moci un mizo pa mežu.
Mežā kubiem nav nozīmes, svaram gan! | Offline | | |
Odium | | Kopš: 13. May 2020
Ziņojumi: 80
Braucu ar:
| Varētu būt, ka katram kilogramam ir nozīme tam, kas guļ tev virsū. | Offline | | |
Browning | | Kopš: 27. Jan 2023
No: Jelgava
Ziņojumi: 180
Braucu ar: Honda CB750 SevenFifty
|
paņem normālu 350-500cc moci un mizo pa mežu.
1. vai vari nosaukt konkrētus modeļus, kas derētu manam augumam un svaram?
2. līdz mežam ir jābrauc pa šoseju un vilkties uz 70 lai visi tevi apdzen ir nepatīkami un arī bīstami.
3. braukt pa mežu netaisos, kā jau minēju - grantenes un TET.
4. varbūt ka ielas moci tomēr pārdošu ja sapratīšu, ka pietiek ar vienu moci, kas nosedz visas manas vajadzības. | Offline | | |
Browning | | Kopš: 27. Jan 2023
No: Jelgava
Ziņojumi: 180
Braucu ar: Honda CB750 SevenFifty
|
20 Sep 2023, 19:21:00 motoinstruktors rakstīja:
1,85m un 115kg...betona bumbas cilā,sportsmens?
Ha, ha, ja tā būtu. Esmu parasts ofisa darbinieks pusmūža gados, kam patīk paēst un garšo alus un kas nenodarbojas ar nekādu sportu no vārda "nemaz" [ Šo ziņu laboja Browning, 20 Sep 2023, 19:46:38 ] | Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: V-Strom
| Ja es meklētu kaut ko nobraukšanai no asfalta, bet nelienot sūdos, brikšņos un purvos, tad noteikti pie šī budžeta pamērītu arī Yamahu Teneri un Triumph Tiger. Konkrētāk par šiem neko nepateikšu, bet domāju, ka grantinieka un meža ceļu/taku braukšanas vajadzības apmierinās. Tad arī reāls variants palikt pie viena moča, ar kuru var +/- normāli braukt visur. Netaisies taču mēģināt izcīnīt kaut kādas godalgas asfalta vai hard gonkās, bet gribi iepriecināt sevi! | Offline | | |
Browning | | Kopš: 27. Jan 2023
No: Jelgava
Ziņojumi: 180
Braucu ar: Honda CB750 SevenFifty
|
Alus--->kadaverīns(viena no līķu indēm)+sieviešu hormoni(no apiņiem)...
Vergu dzira...
Tad priekš kam motocikls?
Atvaino, bet tādus murgus par alu gan dzirdu pirmo reizi mūžā!
Ar Tevi viss labi? Neesi kādā sektā, gadījumā? Sanāk, ka apaļīgas miesasbūves cilvēkiem nevar patikt aktīva atpūta pie dabas un nepieklājas braukt ar moci???
| Offline | | |
Spoonman | | Kopš: 22. Apr 2021
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
|
4. varbūt ka ielas moci tomēr pārdošu ja sapratīšu, ka pietiek ar vienu moci, kas nosedz visas manas vajadzības.
Tieši to arī izdarīju. Pārdevu ielas moci un nopirku 690 enduro, ar mērķi braukt visur (uz darbu, road, offroad, tet). Ir padārgs, bet ja jaizvēlas 1 mocis, tad labs variants, esmu ļoti apmierināt, atpakaļ neskatos. Pārsēdos no inline 4 uz šo diezgan brutālo 1 cilindru, viņā ir kaut kas maģisks | Offline | | |
tarantuls | | Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
|
21 Sep 2023, 10:52:01 Spoonman rakstīja:
4. varbūt ka ielas moci tomēr pārdošu ja sapratīšu, ka pietiek ar vienu moci, kas nosedz visas manas vajadzības.
Tieši to arī izdarīju. Pārdevu ielas moci un nopirku 690 enduro, ar mērķi braukt visur (uz darbu, road, offroad, tet). Ir padārgs, bet ja jaizvēlas 1 mocis, tad labs variants, esmu ļoti apmierināt, atpakaļ neskatos. Pārsēdos no inline 4 uz šo diezgan brutālo 1 cilindru, viņā ir kaut kas maģisks
Tak cilvēks ir skaidri definējis savu miesasbūvi un iedomāto moto pielietojumu. Un šiem apstākļiem vispiemērotākais ir vidēja izmēra adventurers, kas lieliski noderēs ikdienā.
690, 701 tomēr ir vairāk hard, pa lielajām grantenēm garlaicīgi, neērti, maza bāka, utt.
nometīs pāris kg, sagribēs piedzīvojumus, tad arī meklēs mazo enduro, bet tas prasa laiku
motoinspektor, Tu vel sarunu nost no tēmas, vajag atsevišķu diskusiju vīriem cienījamā vecumā un svarā es arī tur iekļaujos
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline | | |
Spoonman | | Kopš: 22. Apr 2021
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
|
Un šiem apstākļiem vispiemērotākais ir vidēja izmēra adventurers, kas lieliski noderēs ikdienā.
Piemērotākais, gan jau jā. Es ilgi svārstījos starp 690 un 790/T7, izbraucu demo. Praktiskāki/ērtāki - noteikti pēdējie abi. Jautrāk noteikti ar pirmo, it īpaši ja uznāk vēlme savas robežas pārbaudīt. Kaut vai darba dienas vakarā izskriet uz 333 enduro meža trasi, stundiņu tur pamocīties un slapju muguru un smaidu braukt atpakaļ. Plānoju izmantot arī nelieliem 2-4 dienu TET/granteņu izbraucieniem. Visus trūkumus garākiem braucieniem risina aftermarket daļas, bet vismaz ir opcija to darīt vai nē.
| Offline | | |
UgunsX | | Kopš: 14. Jun 2014
Ziņojumi: 606
Braucu ar:
| Nu gan, ieteikumi no viena grāvja otrā
Ieteiktais 350cc, pirmkārt, neatbilst nospraustajiem uzdevumiem īsti labi. Vai var? Jā, protams. Tomēr ,cik es agrāk šādus ieteikumus esmu dzirdējis, nekad neesmu praktiski dabā redzējis, ka kāds no tiem ieteicējiem ar 350cc enduro moci pats savā gaitā brauktu kaut kur tālāk par kūtspakaļu. Uz piedāvājumu aizbraukt trīsdienniekā uz Latgali parasti ir apmēram 100 dažādas atrunas kādēļ ar 350cc tik tālu braukt nevajag
Ieteiktais Triumph būtībā aizvieto jau esošo ielas moci, pa granti jau, protams, nav ne vainas, bet kaut ko vairāk no viņa gaidīt varbūt nevajadzētu.
Man garāžā ir gan ielas mocis, gan lielais ADV (990), gan viencilindrs (640). Ja man būtu jāizvēlas viens no viņiem priekš nosauktajiem uzdevumiem, tas noteikti būtu KTM640. Kādēļ? Tādēļ, ka mierīgi var braukt vairākus simtus km dienā granti un asfaltu, pēc tam pāri grāvim iemaukt purvā līdz ragiem dūņās un - ļoti svarīgi!!!! - pats viņu var arī pēc tam no tās čerņas izvilkt ārā, ja nu kas. Tieši tas ir iemesls, kādēļ es neizvēlētos 990, ja brauc viens, tad visām aizdomīgajām forvarderu risēm mežā labāk apbraukt, ja nogrims, viens neizvilksi.
Jāsaka gan, ka viencilindrīgais nav priekš visiem, tomēr vibrācija un komforts uz lielajiem ceļiem ir mazāks, kā lielajiem ADV tipa močiem, te nu katram pašam ir jāizvēlas, kas svarīgāks. | Offline | | |
tarantuls | | Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
|
21 Sep 2023, 12:01:27 UgunsX rakstīja:
...
Man garāžā ir gan ielas mocis, gan lielais ADV (990), gan viencilindrs (640). Ja man būtu jāizvēlas viens no viņiem priekš nosauktajiem uzdevumiem, tas noteikti būtu KTM640. Kādēļ? Tādēļ, ka mierīgi var braukt vairākus simtus km dienā granti un asfaltu, pēc tam pāri grāvim iemaukt purvā līdz ragiem dūņās un - ļoti svarīgi!!!! - pats viņu var arī pēc tam no tās čerņas izvilkt ārā, ja nu kas.
...
a kam Tev tie pārējie?
skaidrs, ka nav viens mocis, kas der visam
p.s. mans kombo man patīk labāk
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline | | |
|
|