gaisdzeses 1200 atmetot kaut kur pie 4k mazliet iešauj akrapovičā (bez svilpītes gan) un... 10 l ir padaudz, bet pilsētā dabūt var resp. izbraukt nepilnu 20 l bāku 200 km...to dūmu vajag paostīt - vai smaržo tikai pēc dūmiem...
5 l es dabūt varu, jo vienreiz speciāli centos un dabūju, resp. 400 km no 20 l bākas, bet es ļoti centos un pašam par to bija kauns un tas bija tikai vienreiz
13 May 2016, 12:17:48 nagan rakstīja:
gaisdzeses 1200 atmetot kaut kur pie 4k mazliet iešauj akrapovičā (bez svilpītes gan) un... 10 l ir padaudz, bet pilsētā dabūt var resp. izbraukt nepilnu 20 l bāku 200 km...to dūmu vajag paostīt - vai smaržo tikai pēc dūmiem...
5 l es dabūt varu, jo vienreiz speciāli centos un dabūju, resp. 400 km no 20 l bākas, bet es ļoti centos un pašam par to bija kauns un tas bija tikai vienreiz
labi labi, nenosodam, kam ta negadās, bet nu labi ka vismaz nokaunējies
Klausi Andreitu. Močus sāku skrūvēt no BMW iegādes brīža. Droseles sagrozi, lai verās vienmērīgi, pirms tam pieregulē vārstus, ja pareizi atceros šim viss smuki ar skrūvītēm. pēc pieregulēšanas cilindram gan uztaisi vienu pilnu apgiezienu un pārmēri, tad, ja nekas nemainās, skaties tālāk
par patēriņu, pa pilsētu vajadzētu ietrāpīt 7-9 litros, vairāk jau liecina par nepareizu attiecību starp gaisu un bendžu.
13 May 2016, 12:17:48 nagan rakstīja:
gaisdzeses 1200 atmetot kaut kur pie 4k mazliet iešauj akrapovičā (bez svilpītes gan) un... 10 l ir padaudz, bet pilsētā dabūt var resp. izbraukt nepilnu 20 l bāku 200 km...to dūmu vajag paostīt - vai smaržo tikai pēc dūmiem...
5 l es dabūt varu, jo vienreiz speciāli centos un dabūju, resp. 400 km no 20 l bākas, bet es ļoti centos un pašam par to bija kauns un tas bija tikai vienreiz
Negribu sabojāt garastāvokli vai izskatīties pēc pretīga teicamnieka, bet GS (LC) ir grūti dabūt virs 5L..
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
13 May 2016, 14:10:12 andrejins rakstīja:
Klausi Andreitu. Močus sāku skrūvēt no BMW iegādes brīža. Droseles sagrozi, lai verās vienmērīgi, pirms tam pieregulē vārstus, ja pareizi atceros šim viss smuki ar skrūvītēm. pēc pieregulēšanas cilindram gan uztaisi vienu pilnu apgiezienu un pārmēri, tad, ja nekas nemainās, skaties tālāk
par patēriņu, pa pilsētu vajadzētu ietrāpīt 7-9 litros, vairāk jau liecina par nepareizu attiecību starp gaisu un bendžu.
Tiešām, varbūt jāsāk ar gaisa filtra nomaiņu?
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
13 May 2016, 12:17:48 nagan rakstīja:
gaisdzeses 1200 atmetot kaut kur pie 4k mazliet iešauj akrapovičā (bez svilpītes gan) un... 10 l ir padaudz, bet pilsētā dabūt var resp. izbraukt nepilnu 20 l bāku 200 km...to dūmu vajag paostīt - vai smaržo tikai pēc dūmiem...
5 l es dabūt varu, jo vienreiz speciāli centos un dabūju, resp. 400 km no 20 l bākas, bet es ļoti centos un pašam par to bija kauns un tas bija tikai vienreiz
Negribu sabojāt garastāvokli vai izskatīties pēc pretīga teicamnieka, bet GS (LC) ir grūti dabūt virs 5L..
Mārci, man nez kāpēc ir ļoti slikts garastāvoklis, un es arī zinu, kurš uz Tevi pretīgi blenž no spoguļa
Mēs to ar Tevi pārbaudīsim - pieliesimies, nonullēsim, brauksim, pieliesimies, nolasīsim un rēķināsim. Es jau tagad zemojos un raudu, jo benzīns ir smaržīgs, dara daudz laba un to noteikti vajag ņemt līdzi gultā, nevis sadedzināt.
Labi, vēlreiz cietīšu un pamēģināšu vienmērīgā tempā uz 90...
Bez lirikas: Jūrmala- Cēsis (atklāšanas diena)- Madona- Atpakaļ uz Jūrmalu caur Pļaviņām un Daugavai pa otru pusi paķerot šādus tādus apskates objektus kopā 418 km....ieliets 23 litri.
Braucām divatā ar sievu un ar meža riepu (vēl joprojām karoo 3)!
15 May 2016, 02:29:02 tuchka rakstīja:
Ja GS(LC), tad vienmērīgā tempā 90-100 ar nokrautām kastēm 3,8 - 3,9l/100.
Ja 130 - 220 ar tādu pašu kravu, tad 5,5 - 8l/100. Tas ir reālais patēriņš.
+1
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
baigās galējības kā lasu...
gsa lc man zem 4 nav izdevies dabūt nevienā reālā maršrutā.
garākā braucienā (ap 5-6k garā) pa dzimto ES un baudot ainavas izvairoties no bāņiem (daļēji) sanāca vid. 4.6
pilsētas ciklā ziemā pietuvojas pie 6
tas viss uz tkc80
šosezon ceru uzaudzēt meistarību līdz 6.5 redzēs kas sanāk.
16 May 2016, 12:23:31 Niksons rakstīja:
Man jaunais (LC) r12rt kopš iegādes vidējo rāda 6,7
Bet ir arī bāciņas zem 6,0. Virs 7,7 nav bijis nekad
Man ir daudz pilsētas cikli, ar aukstajiem startiem utt
GS 1200 LC kruīzējot eiropā legālā tempā kompānijā ar mierīgiem braucējiem - 5/100, savā tempā ap 6. Agresīvi vai kruīzējot ar GPS uzrādiem 160 kompis saka, ka ir virs 8
16 May 2016, 16:39:29 xb2 rakstīja:
baigās galējības kā lasu...
gsa lc man zem 4 nav izdevies dabūt nevienā reālā maršrutā.
garākā braucienā (ap 5-6k garā) pa dzimto ES un baudot ainavas izvairoties no bāņiem (daļēji) sanāca vid. 4.6
pilsētas ciklā ziemā pietuvojas pie 6
tas viss uz tkc80
šosezon ceru uzaudzēt meistarību līdz 6.5 redzēs kas sanāk.
16 May 2016, 12:23:31 Niksons rakstīja:
Man jaunais (LC) r12rt kopš iegādes vidējo rāda 6,7
Bet ir arī bāciņas zem 6,0. Virs 7,7 nav bijis nekad
Man ir daudz pilsētas cikli, ar aukstajiem startiem utt
Lielāka degvielas ekonomija parādās braukājot augstākās metrāžās virs jūras līmeņa - pers. pārbaudīts - Alpi - 4.5L/100km
16 May 2016, 16:39:29 xb2 rakstīja:
baigās galējības kā lasu...
gsa lc man zem 4 nav izdevies dabūt nevienā reālā maršrutā.
garākā braucienā (ap 5-6k garā) pa dzimto ES un baudot ainavas izvairoties no bāņiem (daļēji) sanāca vid. 4.6
pilsētas ciklā ziemā pietuvojas pie 6
tas viss uz tkc80
šosezon ceru uzaudzēt meistarību līdz 6.5 redzēs kas sanāk.
16 May 2016, 12:23:31 Niksons rakstīja:
Man jaunais (LC) r12rt kopš iegādes vidējo rāda 6,7
Bet ir arī bāciņas zem 6,0. Virs 7,7 nav bijis nekad
Man ir daudz pilsētas cikli, ar aukstajiem startiem utt
Lielāka degvielas ekonomija parādās braukājot augstākās metrāžās virs jūras līmeņa - pers. pārbaudīts - Alpi - 4.5L/100km
Tev bija ekonomiskāks kalnos
Mans K12R, nokrāmēts ar mantām un sievieti, ēda tuvu 7L. Pieļauju, ka skābekļa mazuma dēļ.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
16 May 2016, 16:39:29 xb2 rakstīja:
baigās galējības kā lasu...
gsa lc man zem 4 nav izdevies dabūt nevienā reālā maršrutā.
garākā braucienā (ap 5-6k garā) pa dzimto ES un baudot ainavas izvairoties no bāņiem (daļēji) sanāca vid. 4.6
pilsētas ciklā ziemā pietuvojas pie 6
tas viss uz tkc80
šosezon ceru uzaudzēt meistarību līdz 6.5 redzēs kas sanāk.
16 May 2016, 12:23:31 Niksons rakstīja:
Man jaunais (LC) r12rt kopš iegādes vidējo rāda 6,7
Bet ir arī bāciņas zem 6,0. Virs 7,7 nav bijis nekad
Man ir daudz pilsētas cikli, ar aukstajiem startiem utt
Lielāka degvielas ekonomija parādās braukājot augstākās metrāžās virs jūras līmeņa - pers. pārbaudīts - Alpi - 4.5L/100km
Tev bija ekonomiskāks kalnos
Mans K12R, nokrāmēts ar mantām un sievieti, ēda tuvu 7L. Pieļauju, ka skābekļa mazuma dēļ.
Manam pilnā uzkabē ar pasažieri kalnos novēroju viszemāko uzrādīto patēriņu. Par to ir lasītas arī pietiekami daudz diskusiju Āmrikas BMW forumos salīdzinot kalnu un jūras/okeāna līmeņa braucēju degvielas ekonomijas parametrus. Jo augstāk kalnos, jo ECU sarēķina liesāku maisījumu.
16 May 2016, 16:39:29 xb2 rakstīja:
baigās galējības kā lasu...
gsa lc man zem 4 nav izdevies dabūt nevienā reālā maršrutā.
garākā braucienā (ap 5-6k garā) pa dzimto ES un baudot ainavas izvairoties no bāņiem (daļēji) sanāca vid. 4.6
pilsētas ciklā ziemā pietuvojas pie 6
tas viss uz tkc80
šosezon ceru uzaudzēt meistarību līdz 6.5 redzēs kas sanāk.
16 May 2016, 12:23:31 Niksons rakstīja:
Man jaunais (LC) r12rt kopš iegādes vidējo rāda 6,7
Bet ir arī bāciņas zem 6,0. Virs 7,7 nav bijis nekad
Man ir daudz pilsētas cikli, ar aukstajiem startiem utt
Lielāka degvielas ekonomija parādās braukājot augstākās metrāžās virs jūras līmeņa - pers. pārbaudīts - Alpi - 4.5L/100km
Tev bija ekonomiskāks kalnos
Mans K12R, nokrāmēts ar mantām un sievieti, ēda tuvu 7L. Pieļauju, ka skābekļa mazuma dēļ.
Manam pilnā uzkabē ar pasažieri kalnos novēroju viszemāko uzrādīto patēriņu. Par to ir lasītas arī pietiekami daudz diskusiju Āmrikas BMW forumos salīdzinot kalnu un jūras/okeāna līmeņa braucēju degvielas ekonomijas parametrus. Jo augstāk kalnos, jo ECU sarēķina liesāku maisījumu.
Es toreiz, Austrijā atklāju, ka ar British Petrolium E98 K12R ir ekonomiskāks, kā ar Shell E100 V-Power.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.