Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Ceļojums

AutorsZiņojums
Negantelis
25. Sep 2017, 07:04#441

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


25 Sep 2017, 00:15:25 Archy96 rakstīja:

24 Sep 2017, 23:42:09 RadekSkylark rakstīja:
Šī jautājuma kontekstā ar nelido es biju domājis atļautā ātruma, vai tipiskā atļautā ātruma (uz līdzīgiem ceļiem citviet) nepārsniegšanu, piemēram, 1,5 reizes. Respektīvi vietās, kur atļauts braukt uz 100 šī jautājuma kontekstā braukšana virs 150 būtu definējama kā lidošana. Īsāk sakot runa ir par aptuvenu pieturēšanos pie atļautajiem braukšanas ātrumiem.

P.S. Paldies par informāciju par tavu braukšanas režīmu - būs kāds priekšstats!


Šeit viss ir vairāk atkarīgs no braucēja pohujisma pakāpes , un protams, no konkrētās valsts brauksanas kultūras īpatnībām. Man jau liekās, ka klasiskajos motobraucēju maršrutos, kas iet pa Austrijas, Šveice, Italijas alpiem utt. ir pilnīgi po uz ātrumu, mauc cik gribi un proti, ķer kaifu un jūties laimīgs, izbraucot cauri šīm valstīm nekur un nevienu reizi neredzēju nevienu policistu ar radaru krūmos, bet tikai bariem pārlaimīgus motobraucējus


Uzrauties Austrijā vai Itālijā protams var,bet iespēja ir ļoti minimāla. It īpaši ja runa tieši par kalnu pārejām. Ne tiem ātrākajiem vispār var būt grūtības ar max atļautā ātruma attīstīšanu kur nu vēl pārsniegšanu. Kā reiz kāds izteicās kas pirko reizi to redzēja teicās ka moči braucot tā itkā rīt pasaules gals bet policija tikai noskatās,jo viņu ms tas neinteresē.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Andreits
26. Sep 2017, 19:44#442

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s

vienīgais sods ar moto, kas man ir atnācis, ir no austriešiem, kaut gan arī citur konstanti apdzīvotās vietās braucu 70+. Atsūtīja kādas 3 vēstules un beidzot saprata, ka neko nedabūs

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

pirkt
13. Oct 2017, 10:39#443

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin

Pa poliju / čehiju te kāds ir vazājies?
kā tur ar kalnu ceļiem, virāžām un so?
cik augstākais punkts ir?
kā vispār ar moto ceļojot tur ir, kāda specifika?
mantas no moto un pašus moto mēdz zagt?
resp cik zaglīga tauta tur?
pagaidām esmu bijis tikai somijā, tur telts, prīmuss un katliņi atstāti uz mopedkas pat vietējos niggas neinteresēja, nekas pa ceļojuma laiku nepazuda...


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

ansizzz
13. Oct 2017, 11:18#444

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: divriteni

Ceļo pēc principa pats sevi un mantas sargāsi un "Dievs" Tevi sargās! Arī skandināvijā lielajās pilsētās, mantas atstāt nevar nepieskatītas vai normāli nostiprinātas.
Gribi kalnus, labāk skaties uz Slovākiju, no Polijas tas ir rokas stiepiena attālumā.

13 Oct 2017, 10:39:27 pirkt rakstīja:
Pa poliju / čehiju te kāds ir vazājies?
kā tur ar kalnu ceļiem, virāžām un so?
cik augstākais punkts ir?
kā vispār ar moto ceļojot tur ir, kāda specifika?
mantas no moto un pašus moto mēdz zagt?
resp cik zaglīga tauta tur?
pagaidām esmu bijis tikai somijā, tur telts, prīmuss un katliņi atstāti uz mopedkas pat vietējos niggas neinteresēja, nekas pa ceļojuma laiku nepazuda...



-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

Gasjs
13. Oct 2017, 11:55#445

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 265

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Kalnu celiņi tiešām labāki Slovākijā nekā Polijā. Nav jau nekādas Alpu pārejas, bet pavizināties var.
Ņem vērā, ka Slovākijā vietām (arī Tatros) ir čigānu blīvi apdzīvotas vietas. Tādu tuvumā es moci ar atslēgu aizdedzē bez uzraudzības neatstātu.

Offline

pirkt
13. Oct 2017, 12:27#446

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


13 Oct 2017, 11:55:46 Gasjs rakstīja:
Kalnu celiņi tiešām labāki Slovākijā nekā Polijā. Nav jau nekādas Alpu pārejas, bet pavizināties var.
Ņem vērā, ka Slovākijā vietām (arī Tatros) ir čigānu blīvi apdzīvotas vietas. Tādu tuvumā es moci ar atslēgu aizdedzē bez uzraudzības neatstātu.


jautājums ir tieši par poliju un čehiju. sākumam tālāk par čehiem nav plānots doties, un slovākija, tāpat kā čigāni, nevilina nedruskas.
par austriju tāpat skaidrs, ka tur ar kalniem viss kārtībā, tā ka es priecātos par info tieši par poliju un čehiju, ja drīkst


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

Gantais
13. Oct 2017, 12:39#447

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Polijas metropolēs ar moci vandijies, uz ielas atstājis neesmu, teikt nemācēšu... bet pa perifērijām, mazpilsētām neko sliktu, šajā sakarā, teikt nevaru. Viss gana civilizēti un šķiet, ka pietiekami droši. Navigāciju vai telefonu uz moto, protams, ka neatstātu, bet citādi, kas piesiets, tas nav aiztikts.


-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Dartagnan
13. Oct 2017, 13:35#448

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Augstākminētajās valstīs problēmas nav bijušas.
Poh cik augstākais punkts, galvenais kāds ceļš uz to punktu!

-----------------

Offline

pirkt
13. Oct 2017, 13:38#449

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


13 Oct 2017, 13:35:44 Dartagnan rakstīja:
Augstākminētajās valstīs problēmas nav bijušas.
Poh cik augstākais punkts, galvenais kāds ceļš uz to punktu!


ceļš, serpantīni arī interesē, bet absolūtais augstums virs jūras līmeņa ar ir interesants, jo doties tup plānoju ar 100cc mopedku, un interesē, kā būs ar jaudas zudumu tādos augstumos un so on


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

Gasjs
13. Oct 2017, 13:46#450

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 265

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Gan Čehijā, gan Polijā moci esmu atstājis, kur pagadās bez sekām. Vietām, maksas stāvvietās esmu pat atstājis ekipu (zābakus, jaku, bikses) mētājamies uz moča, lai uztaisītu kādu garāku pastaigu pa apskates objektiem.

Par mazajām takām neko pateikt nevarēšu. Tad jāskatās TransEuroTrail vai līdzīgos avotos. Asfaltētie ceļi ne Polijā, ne Čehijā nav ne tuvu Alpu pāreju līmenī. Polijā pa kādam interesantākam posmam varētu būt pie Zakopanes. Čehijā ir interesanti posmi ap Krkonošsky un Česke Švycarsko nac. parkiem. Arī Morāvijas karsta rajonā ir pa kādam ceļam starp pauguriem.

Offline

reimondz
13. Oct 2017, 14:03#451

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru


13 Oct 2017, 13:38:41 pirkt rakstīja:

13 Oct 2017, 13:35:44 Dartagnan rakstīja:
Augstākminētajās valstīs problēmas nav bijušas.
Poh cik augstākais punkts, galvenais kāds ceļš uz to punktu!


ceļš, serpantīni arī interesē, bet absolūtais augstums virs jūras līmeņa ar ir interesants, jo doties tup plānoju ar 100cc mopedku, un interesē, kā būs ar jaudas zudumu tādos augstumos un so on

Jaudas zudums būs uz ceļa slīpumu nevis dēl retinātā gaisa, tāpat 500m virs jūras līmeņa neuzbrauksi.

-----------------

Offline

Negantelis
15. Oct 2017, 01:59#452

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


13 Oct 2017, 14:03:15 reimondz rakstīja:

13 Oct 2017, 13:38:41 pirkt rakstīja:

13 Oct 2017, 13:35:44 Dartagnan rakstīja:
Augstākminētajās valstīs problēmas nav bijušas.
Poh cik augstākais punkts, galvenais kāds ceļš uz to punktu!


ceļš, serpantīni arī interesē, bet absolūtais augstums virs jūras līmeņa ar ir interesants, jo doties tup plānoju ar 100cc mopedku, un interesē, kā būs ar jaudas zudumu tādos augstumos un so on

Jaudas zudums būs uz ceļa slīpumu nevis dēl retinātā gaisa, tāpat 500m virs jūras līmeņa neuzbrauksi.


Vai tas kas nav, var vispār pazust? Tas ir jautājums Einšteinam.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Valkyrie
15. Oct 2017, 18:12#453

Kopš: 21. May 2009

No: Aknīste

Ziņojumi: 2192

Braucu ar: Valkyrie Interstate


13 Oct 2017, 14:03:15 reimondz rakstīja:

13 Oct 2017, 13:38:41 pirkt rakstīja:

13 Oct 2017, 13:35:44 Dartagnan rakstīja:
Augstākminētajās valstīs problēmas nav bijušas.
Poh cik augstākais punkts, galvenais kāds ceļš uz to punktu!


ceļš, serpantīni arī interesē, bet absolūtais augstums virs jūras līmeņa ar ir interesants, jo doties tup plānoju ar 100cc mopedku, un interesē, kā būs ar jaudas zudumu tādos augstumos un so on

Jaudas zudums būs uz ceļa slīpumu nevis dēl retinātā gaisa, tāpat 500m virs jūras līmeņa neuzbrauksi.

Nu pirms 5 gadiem 5 zināmi bāleliņi Himalajos ar 18Zs Royal Enfield, šķērsoja 5,6 km augsto Khardung La pāreju, kas ir augstākā moto kalnu pāreja pasaulē...

-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

Goblins
16. Oct 2017, 10:12#454

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


13 Oct 2017, 14:03:15 reimondz rakstīja:
Jaudas zudums būs uz ceļa slīpumu nevis dēl retinātā gaisa, tāpat 500m virs jūras līmeņa neuzbrauksi.


Raimond nerunā muļķības, mēs Vjetnamā, ar 110 cc braucamajiem braucām mierīgi virs 1000 mvjl.

No pieredzes saku līdz 3000 mvjl nekas nemainās.

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

pirkt
16. Oct 2017, 10:25#455

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


16 Oct 2017, 10:12:05 Goblins rakstīja:

13 Oct 2017, 14:03:15 reimondz rakstīja:
Jaudas zudums būs uz ceļa slīpumu nevis dēl retinātā gaisa, tāpat 500m virs jūras līmeņa neuzbrauksi.


Raimond nerunā muļķības, mēs Vjetnamā, ar 110 cc braucamajiem braucām mierīgi virs 1000 mvjl.

No pieredzes saku līdz 3000 mvjl nekas nemainās.


šī ir lietderīga info.
mazliet plašāk par 110cc un kalniem varētu?
kā tur lejā nākot - ir kādi varianti ar dzinēju piebremzēt, vai nākas bremzes deldēt?
bremzes nepārkarst?

[ Šo ziņu laboja pirkt, 16 Oct 2017, 10:25:44 ]



-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

Goblins
16. Oct 2017, 11:45#456

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


16 Oct 2017, 10:25:01 pirkt rakstīja:

16 Oct 2017, 10:12:05 Goblins rakstīja:

13 Oct 2017, 14:03:15 reimondz rakstīja:
Jaudas zudums būs uz ceļa slīpumu nevis dēl retinātā gaisa, tāpat 500m virs jūras līmeņa neuzbrauksi.


Raimond nerunā muļķības, mēs Vjetnamā, ar 110 cc braucamajiem braucām mierīgi virs 1000 mvjl.

No pieredzes saku līdz 3000 mvjl nekas nemainās.


šī ir lietderīga info.
mazliet plašāk par 110cc un kalniem varētu?
kā tur lejā nākot - ir kādi varianti ar dzinēju piebremzēt, vai nākas bremzes deldēt?
bremzes nepārkarst?




Tu šajā forumā esi no 2012 gada, kā redzams, tiešām ir slinkums izlasīt vjetnamas aprakstu ???

Mēs braucām ar sliktām hondas kopijām, eiropā tādu nav. Rezerves daļas vjetnamā nemaksā neko, tamdēļ nevienam nerūpēja pārkarsušas bremzes.

Un kalnos ir jābremzē un varēja bremzēt gan ar motoru gan bremzēm, atkarīgs no situācijas.

Šogad Slovākijā satiku čali no Ukrainas, kurš brauca ar YBR 125 cc un teica ka viss štokos.

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

pirkt
16. Oct 2017, 14:14#457

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


16 Oct 2017, 11:45:24 Goblins rakstīja:

16 Oct 2017, 10:25:01 pirkt rakstīja:

16 Oct 2017, 10:12:05 Goblins rakstīja:

13 Oct 2017, 14:03:15 reimondz rakstīja:
Jaudas zudums būs uz ceļa slīpumu nevis dēl retinātā gaisa, tāpat 500m virs jūras līmeņa neuzbrauksi.


Raimond nerunā muļķības, mēs Vjetnamā, ar 110 cc braucamajiem braucām mierīgi virs 1000 mvjl.

No pieredzes saku līdz 3000 mvjl nekas nemainās.


šī ir lietderīga info.
mazliet plašāk par 110cc un kalniem varētu?
kā tur lejā nākot - ir kādi varianti ar dzinēju piebremzēt, vai nākas bremzes deldēt?
bremzes nepārkarst?




Tu šajā forumā esi no 2012 gada, kā redzams, tiešām ir slinkums izlasīt vjetnamas aprakstu ???

Mēs braucām ar sliktām hondas kopijām, eiropā tādu nav. Rezerves daļas vjetnamā nemaksā neko, tamdēļ nevienam nerūpēja pārkarsušas bremzes.

Un kalnos ir jābremzē un varēja bremzēt gan ar motoru gan bremzēm, atkarīgs no situācijas.

Šogad Slovākijā satiku čali no Ukrainas, kurš brauca ar YBR 125 cc un teica ka viss štokos.


tas sūds ir lasīts, bet neko derīgu tur neatceros.
atmiņā iekritusi tik pastāvīga čīkstēšana par "motocikla izstrādājumiem", un varonīgs stāsts, kā jūs tur, bars a speķaraušiem, taisījāties vietējo "biznesmeni" piekaut
nekā personīga, bet rakstīšana, acīmredzot nav tavs aicinājums...


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

ansizzz
16. Oct 2017, 15:05#458

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: divriteni


16 Oct 2017, 14:14:41 pirkt rakstīja:

16 Oct 2017, 11:45:24 Goblins rakstīja:

16 Oct 2017, 10:25:01 pirkt rakstīja:

16 Oct 2017, 10:12:05 Goblins rakstīja:

13 Oct 2017, 14:03:15 reimondz rakstīja:
Jaudas zudums būs uz ceļa slīpumu nevis dēl retinātā gaisa, tāpat 500m virs jūras līmeņa neuzbrauksi.


Raimond nerunā muļķības, mēs Vjetnamā, ar 110 cc braucamajiem braucām mierīgi virs 1000 mvjl.

No pieredzes saku līdz 3000 mvjl nekas nemainās.


šī ir lietderīga info.
mazliet plašāk par 110cc un kalniem varētu?
kā tur lejā nākot - ir kādi varianti ar dzinēju piebremzēt, vai nākas bremzes deldēt?
bremzes nepārkarst?




Tu šajā forumā esi no 2012 gada, kā redzams, tiešām ir slinkums izlasīt vjetnamas aprakstu ???

Mēs braucām ar sliktām hondas kopijām, eiropā tādu nav. Rezerves daļas vjetnamā nemaksā neko, tamdēļ nevienam nerūpēja pārkarsušas bremzes.

Un kalnos ir jābremzē un varēja bremzēt gan ar motoru gan bremzēm, atkarīgs no situācijas.

Šogad Slovākijā satiku čali no Ukrainas, kurš brauca ar YBR 125 cc un teica ka viss štokos.


tas sūds ir lasīts, bet neko derīgu tur neatceros.
atmiņā iekritusi tik pastāvīga čīkstēšana par "motocikla izstrādājumiem", un varonīgs stāsts, kā jūs tur, bars a speķaraušiem, taisījāties vietējo "biznesmeni" piekaut
nekā personīga, bet rakstīšana, acīmredzot nav tavs aicinājums...


Es teiktu "PSEC" ir šādi teikt par jebkuru vairāk vai mazazāk sakarīgu rakstu (celojuma atspogulojumu) īpaši, ja tie ir par daudz eksotiskākiem galamērķiem kā tevis izvēlētie Tatri, un pēcāk vēl spēt sadzerties tik daudz drosmes, lai kāda ceļojumu nosauktu par sūdu!

Lieki piebilst, ka protams neesi spējis izveidot nevienu galeriju, pat ne sūdīgu!



-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

Valkyrie
16. Oct 2017, 16:03#459

Kopš: 21. May 2009

No: Aknīste

Ziņojumi: 2192

Braucu ar: Valkyrie Interstate

Ja ir pabūts Somijā, tad domāju, ka drīkst aplikt visus pārējos braucienus


-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

reimondz
17. Oct 2017, 17:53#460

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru


16 Oct 2017, 10:12:05 Goblins rakstīja:

13 Oct 2017, 14:03:15 reimondz rakstīja:
Jaudas zudums būs uz ceļa slīpumu nevis dēl retinātā gaisa, tāpat 500m virs jūras līmeņa neuzbrauksi.


Raimond nerunā muļķības, mēs Vjetnamā, ar 110 cc braucamajiem braucām mierīgi virs 1000 mvjl.

No pieredzes saku līdz 3000 mvjl nekas nemainās.
Ne tā saprati, kungs vēlās doties Poliju/Čehiju kur augstākā kalnu virsotne ir Tatros (Gerlahovski stit 2654 m.v.j.l) un līdz kādam augtumam ved ceļi, 500-600m tālāk uz muguras varēsi nest viņu augšā? Kāds tur jaudas zudums dēļ retinātā gaisa?

[ Šo ziņu laboja reimondz, 17 Oct 2017, 17:54:27 ]



-----------------

Offline