Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
UDT
08. Oct 2013, 10:47#441

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


08 Oct 2013, 10:38:06 soulfreak rakstīja:
Nu labi, tad varbūt ir kāds zinošs un pastāstīs, kādi tad ir izmēri, atšķirības?


Iesaku mekleet peec gultņu izmeeriem konkreetam mocim tad arii ass diametrs uzpeldees.

[ Šo ziņu laboja UDT, 08 Oct 2013, 10:47:53 ]



-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

soulfreak
09. Oct 2013, 08:23#442

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Paldies par atbildi laikam, tomēr, par skarbu tur jāizpildās, lai uztaisītu ātri maināmu komplektu.

P.S. Kā tur ar tiem plastmasiem palikās? Man ir nauda

Offline

SemteX
09. Oct 2013, 10:40#443

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


09 Oct 2013, 08:23:04 soulfreak rakstīja:
Paldies par atbildi laikam, tomēr, par skarbu tur jāizpildās, lai uztaisītu ātri maināmu komplektu.

P.S. Kā tur ar tiem plastmasiem palikās? Man ir nauda
VEL atskiriba ka tavam KTM zobrati ir labaja pusee bet yamahai kreisajā
neesmu specialists bet domaju ja tu apgiezīsi otradi tad tev nekas tur nederees..pat vai vispar ta vargriezt ortādi nezinu

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

soulfreak
09. Oct 2013, 10:53#444

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Nu ja, nu ja, vairāk pētot, atklājās pietiekami daudz pret faktori, lai nečakarētos ar tiem yamas ratiem. Tātad, atliek tikai meklēt KTM paredzētus ratus.

Offline

lockhead
10. Oct 2013, 13:16#445

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Kādam nav pieseivotas shēmiņas, kas atrodas LC4 startera vēderiņā? Pāris reizes nogļukoja, nevar gaidīt kamēr vispār nocepās

[ Šo ziņu laboja semjonoff, 10 Oct 2013, 13:16:45 ]

Offline

soulfreak
10. Oct 2013, 13:24#446

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Es te no tantēm pieturā esmu dzirdējis, ka LC4 starteri mirstot reizi gadā, ja tos regulāri lieto un maksājot baisi dārgi zinošās tantes varētu pakomentēt plašāk, vai tie remontējas vai tikai mainās pret jauniem?

Offline

ralfonsino
10. Oct 2013, 14:49#447

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma

Man bija pāris reizes tā, ka bija jāspiež pogu vairākkārt, kamēr sāk startēt. Pajaucot vaļā starteri atklājās, ka viena no oglītēm bija ieķērusies.

Offline

endurists
10. Oct 2013, 16:02#448

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


10 Oct 2013, 14:49:39 ralfonsino rakstīja:
Man bija pāris reizes tā, ka bija jāspiež pogu vairākkārt, kamēr sāk startēt. Pajaucot vaļā starteri atklājās, ka viena no oglītēm bija ieķērusies.


Aha, fātera Advenčers arī knapi grieza! Ja nemaldos, tad viena oglīte bija nodilusi. Iztīrīja enkuru, uzlika/pielāgoja citu oglīti un tgd griež tā ka var braukt tikai uz elektrību

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

lockhead
10. Oct 2013, 17:01#449

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


10 Oct 2013, 14:49:39 ralfonsino rakstīja:
Man bija pāris reizes tā, ka bija jāspiež pogu vairākkārt, kamēr sāk startēt. Pajaucot vaļā starteri atklājās, ka viena no oglītēm bija ieķērusies.

Vot, man pāris reizes bija ka tik relejs zem pakaļas noklikšķ un vsjo. Pēdējās 2 dienās gan, ka spiežu ta lec. Negribas sagaidīt kko nepatīkamu, labāk uzreiz labot

Offline

ralfonsino
10. Oct 2013, 19:56#450

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma

Vo, vo, tieši tie paši simptomi. Relejs tikšķ, bet starteris negriež. Brīžiem iet bez problēmām, bet brīžiem čakarējas.
Ņem tik nost starteri. Tas ir elementāri izdarāms.

Offline

hla
10. Oct 2013, 20:08#451

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R

tik mainot ogles, ja nava punkta metināmais, tad vajadzēs dusmīgu lodāmuru , vismaz 100W, lai pievadiem apalvotu un pielodētu tikai pašu galu

Offline

lockhead
10. Oct 2013, 21:09#452

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


10 Oct 2013, 19:56:06 ralfonsino rakstīja:
Ņem tik nost starteri. Tas ir elementāri izdarāms.

Nav laika! Jāmauc!!!
Da ne, ja jau saki, jaukšu laukā.

Offline

hla
10. Oct 2013, 21:12#453

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R


10 Oct 2013, 21:09:44 semjonoff rakstīja:

10 Oct 2013, 19:56:06 ralfonsino rakstīja:
Ņem tik nost starteri. Tas ir elementāri izdarāms.

Nav laika! Jāmauc!!!
Da ne, ja jau saki, jaukšu laukā.


tik neaizmirsti, ka kurbulēšanas skaits ir tieši proporcionāls skatītāju skaitam ...

Offline

endurists
10. Oct 2013, 21:25#454

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


10 Oct 2013, 17:01:38 semjonoff rakstīja:

10 Oct 2013, 14:49:39 ralfonsino rakstīja:
Man bija pāris reizes tā, ka bija jāspiež pogu vairākkārt, kamēr sāk startēt. Pajaucot vaļā starteri atklājās, ka viena no oglītēm bija ieķērusies.

Vot, man pāris reizes bija ka tik relejs zem pakaļas noklikšķ un vsjo. Pēdējās 2 dienās gan, ka spiežu ta lec. Negribas sagaidīt kko nepatīkamu, labāk uzreiz labot


Ir bijis arī tā, ka relejs it kā saslēdzas, bet griež švaki. Un kā izrādās pie vainas pats relejs, kuram acīmredzot kontaktvirsma samazinājusies un nespēj novadīt nepieciešamos amperus. Pārbaudīt var pavisam vienkārši ar palielu skrūvgriezi sametot lielos vadus pie releja pa taisno

[ Šo ziņu laboja endurists, 10 Oct 2013, 22:40:08 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

lockhead
10. Oct 2013, 21:28#455

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Tāda doma ar bija ienākusi prātā, jo kontrollampiņa pēc releja klikšķa, ko piemetu pie startera dega.

Offline

hla
10. Oct 2013, 21:31#456

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R


10 Oct 2013, 21:25:00 endurists rakstīja:

10 Oct 2013, 17:01:38 semjonoff rakstīja:

10 Oct 2013, 14:49:39 ralfonsino rakstīja:
Man bija pāris reizes tā, ka bija jāspiež pogu vairākkārt, kamēr sāk startēt. Pajaucot vaļā starteri atklājās, ka viena no oglītēm bija ieķērusies.

Vot, man pāris reizes bija ka tik relejs zem pakaļas noklikšķ un vsjo. Pēdējās 2 dienās gan, ka spiežu ta lec. Negribas sagaidīt kko nepatīkamu, labāk uzreiz labot


Ir bijis arī tā, ka relejs it kā saslēdzas, bet griež švaki. Un kā izrādās pie vainas pats relejs, kuram acīm redzot kontaktvirsma samazinājusies un nespēj novadīt nepieciešamos amperus. Pārbaudīt var pavisam vienkārši ar palielu skrūvgriezi sametot lielos vadus pie releja pa taisno


Tas velliņs takš gumijā iekarināts un kontakti ar M6 vītni....

Offline

endurists
10. Oct 2013, 22:43#457

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


10 Oct 2013, 21:31:13 hla rakstīja:

10 Oct 2013, 21:25:00 endurists rakstīja:

10 Oct 2013, 17:01:38 semjonoff rakstīja:

10 Oct 2013, 14:49:39 ralfonsino rakstīja:
Man bija pāris reizes tā, ka bija jāspiež pogu vairākkārt, kamēr sāk startēt. Pajaucot vaļā starteri atklājās, ka viena no oglītēm bija ieķērusies.

Vot, man pāris reizes bija ka tik relejs zem pakaļas noklikšķ un vsjo. Pēdējās 2 dienās gan, ka spiežu ta lec. Negribas sagaidīt kko nepatīkamu, labāk uzreiz labot


Ir bijis arī tā, ka relejs it kā saslēdzas, bet griež švaki. Un kā izrādās pie vainas pats relejs, kuram acīm redzot kontaktvirsma samazinājusies un nespēj novadīt nepieciešamos amperus. Pārbaudīt var pavisam vienkārši ar palielu skrūvgriezi sametot lielos vadus pie releja pa taisno


Tas velliņs takš gumijā iekarināts un kontakti ar M6 vītni....


Nu ja, nedaudz pavelk uz āru un met lielos kontaktus kopā. Sen atpakaļ savam tā darīju, kad nobesīju kickot vai nebija kur atspiesties, jo ar 183cm un 76kg nebija tik vienkārši to zirgu uz zemes stāvot piespert

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

ANR
11. Oct 2013, 22:25#458

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 320

Braucu ar: LC4 640

Offline

SemteX
25. Oct 2013, 01:12#459

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

Sodien izbraucu Ar 93.gada XT600 Yamahu..
Likās cietāka neka mans LC4,,un jaudas ziņā nedomāju ka būs tāda atšķirība...Katrā ziņā liekas ka KTM ir Krietni pārāks


-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

SemteX
25. Oct 2013, 01:15#460

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

+ja kadam intresē tā yamaha,tad saimnieks tirgo vinu pa 800ls ideālā vizuālā stāvoklī,,pat skiet ka skrambas nebija,motoru itka ir atremontējis salicis kko jaunu ta teicair ari TA cik sapratu

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline