27 Oct 2020, 09:00:04 maniac rakstīja:
Par Ukrainas poličiem, domāju, ka novecojusi informācija. Viņus tur kādus gadus atpakaļ izdzenāja/reformēja. Kad braucu 2017.gadā, uz ceļiem vispār neredzēju. Tikai pilsētās.
2014. gadā, Ukrainā, neapstājos un muku no milcijas patruļas. Noķēra mani, jo vnk beidzās benzīns (biju jau benzīntanka meklējumos). Viss bija draudzīgi un pozitīvi, samaksāju uz ķepas 50 eur. Nredzu problēmas tajā galā vispar!
20 Oct 2020, 21:29:14 MartinsR rakstīja:
biedri, vai kāds ir braucis ar Stena Line kuģi maršrutā Ventspils - Nynashamn?
kā tur ir ar gulēšanu? Jo prāmis ceļā pavada tikai 8h - cik saprotu, tad kajītes (kā uz Tallink) nav pieejamas - kur tad tās nakts stundas ir jāpavada - kaut kur koridorī, vai ir iespēja kaut kur arī matraci izritināt un nosnaust?
2015. gadā sanācis braukt gan turp, gan atpakaļ. Toreiz ņēmām sēdvietu "klusajā zonā", bet pa ceļam gadījās divi tautieši, kas laikam nesaprot vārdus salikumu "klusā zona" un garšo pist ogu, saruna vienā brīdī risinājās augstos toņos, pēc kā gan norimās un varēja gulēt. Atpakaļ celā gan sanāca praktiski tukša tā "klusā zona un varēja ļoti ok pat matracīti izritināt. Bet laikam ja vēlreiz brauktu ņemtu parasto sēdvietu un normālus ausu aizbāžņus.
Pirmo reiz kad braucu no ventspils-nynneshamn tad sēdēju un nākamo dienu nomocijos,un aiznākamo arī,kaut gan bija kluss . Bet citreiz jā var izklāties tur uz grīdas un neviens arī neko nesaka. Bet ar to prāmi braucu diezgan bieži un tagad tikai kajītē,izguļos labi un ar maksimālu atdevi kā cilvēks varu startēt nākamajā dienā .
Man jau liekas, ka piemaksāto tos dažpadsmit euro, lai normāli izgulētos ir tā vērts.
Es arī biju pa Zviedriju un Norvegiju vienītī izmest līkumu aizpagājušovasar. Ņēmu vakara ventspils prāmi un septiņos no rīta jau vari startēt. Ideāli.
Norvēģijā tik gar pilsētām uzmanīties no mentiem vajag. Daudz netrafarētu melnu f30 behu ar melniem logiem. Melnie logi ir tie kas nodod pa gabalu, neviens vietājais nebrauc ar tonētiem logiem. Kalnos var vilkt, tur mentu nav.
Atpakaļceļā pirms zviedrijas robežas noķēra mani uz vājprātīgiem 113kmh 80 vietā un uzrakstija nelielu 1000eur sodu, kuru nacās maksāt, jo viņiem ir LV vietējie parādpiedzinēji arī noalgoti. Tā ka brauc pratīgi.
Ja plāno gulēt teltī kā es: tad vajag siltu guļamaisu vai pat divus. Kalnos naktī ir auksts, pat ja pa dienu +25.
Nu paladies ka padalījāties ar pieredzi. Tad nav ko bremzēt,jākrāmē mantas un jāmauc caur Krieviju uz Gruziju,ja kāds gribēt arī braukt tajā virzienā 2021 gada vasarā-Rakstiet!
30 Oct 2020, 09:32:16 kapostins rakstīja:
Nu paladies ka padalījāties ar pieredzi. Tad nav ko bremzēt,jākrāmē mantas un jāmauc caur Krieviju uz Gruziju,ja kāds gribēt arī braukt tajā virzienā 2021 gada vasarā-Rakstiet!
Es nebūtu tāds optimists, turp un atpakaļ caur ruslandi. Diezgan vienmuļš un garlaicīgs ceļš.Personīgi es, negribētu turp-atpakaļ caur ruslandi.
Ideāls variants(manā ieskatā un izpildījumā) tomēr ir Rīga-Minska-Odesa. Vienu dienu(bet labāk protams divas) padzīvoties pa Odesu. Tad ar prāmi uz Batumi(riktīgi izgulēties), Gruzijā ko katrs grib/var iespēt. Nu un tad atpakaļ caur ruslandi uz mājām.
P.s. Protams, kas vēl ar to Covid būs???!!!
P.s.s. Prāmja biļetes ieteiktu nopirkt, vēl mājās atrodoties.
30 Oct 2020, 09:32:16 kapostins rakstīja:
Nu paladies ka padalījāties ar pieredzi. Tad nav ko bremzēt,jākrāmē mantas un jāmauc caur Krieviju uz Gruziju,ja kāds gribēt arī braukt tajā virzienā 2021 gada vasarā-Rakstiet!
Es nebūtu tāds optimists, turp un atpakaļ caur ruslandi. Diezgan vienmuļš un garlaicīgs ceļš.Personīgi es, negribētu turp-atpakaļ caur ruslandi.
Ideāls variants(manā ieskatā un izpildījumā) tomēr ir Rīga-Minska-Odesa. Vienu dienu(bet labāk protams divas) padzīvoties pa Odesu. Tad ar prāmi uz Batumi(riktīgi izgulēties), Gruzijā ko katrs grib/var iespēt. Nu un tad atpakaļ caur ruslandi uz mājām.
P.s. Protams, kas vēl ar to Covid būs???!!!
P.s.s. Prāmja biļetes ieteiktu nopirkt, vēl mājās atrodoties.
Tur tas prāmis no Odesas uz Batumi - nav tā ka iet kādas 2 dienas? Atceros Baizeļi savā filmā tur nereāli nogarlaikojās uz tā prāmja pa tām dienām.
Prāmis tur nav parastais pasažieru ar konkrētiem atiešanas laikiem. Var sanākt sēdēt ostā un gaidīt, kad būs.
Un šis ir tikai mans viedoklis - es laikam uz to galu nākamgad nebrauktu. Reģions nestabils: Erdogans, Putins, Azeri - visi uz covid fona var darīt muļķības.
30 Oct 2020, 09:32:16 kapostins rakstīja:
Nu paladies ka padalījāties ar pieredzi. Tad nav ko bremzēt,jākrāmē mantas un jāmauc caur Krieviju uz Gruziju,ja kāds gribēt arī braukt tajā virzienā 2021 gada vasarā-Rakstiet!
Es nebūtu tāds optimists, turp un atpakaļ caur ruslandi. Diezgan vienmuļš un garlaicīgs ceļš.Personīgi es, negribētu turp-atpakaļ caur ruslandi.
Ideāls variants(manā ieskatā un izpildījumā) tomēr ir Rīga-Minska-Odesa. Vienu dienu(bet labāk protams divas) padzīvoties pa Odesu. Tad ar prāmi uz Batumi(riktīgi izgulēties), Gruzijā ko katrs grib/var iespēt. Nu un tad atpakaļ caur ruslandi uz mājām.
P.s. Protams, kas vēl ar to Covid būs???!!!
P.s.s. Prāmja biļetes ieteiktu nopirkt, vēl mājās atrodoties.
Turp-atpakaļ pa Ruslandi- tur nav tik vienkārši,tur vajag kkādas tranzīta vīzas vai kas tāds. Ar parasto vīzu Tu vienreiz vari iebraukt un izbraukt un viss. Ja gribi atpakaļ,tad vajag otru vīzu vai kas tam līdzīgs,tāpēc es atpakaļ braucu caur Turciju uttt.
Ja proti rus valodu,tad ceļš ir ok,savs kolorīts tur ir un cenas,protams,ar labas
Nu nez,es labāk tīru trubas in Rus,nekā R-Eiropā -nekādi foto rēķini Tev nebūs un ar mentiem viss runājams,ja kas
Lai brauktu caur ruslandi turp un atpakaļ, mēs taisijām biznesa vīzas, nevis tūristu. Personīgi man paatika pa ruslandi braukt.. turp laidu pa reģionālajiem ceļiem šo, to vēl apskatot, atpakaļ pa federālo maksas štrāsi.
Jā, ir doma apbraukt Melno jūru pa riņķi šķērsojot visas attiecīgās valsti, bet jā, ceļojuma daļa pa ruslandi priecē ar degvielas cenām un ne tikai, kas būtiski atspoguļojas uz ceļojuma budžetu.
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...
01 Nov 2020, 09:31:00 Gantais rakstīja:
Lai brauktu caur ruslandi turp un atpakaļ, mēs taisijām biznesa vīzas, nevis tūristu. Personīgi man paatika pa ruslandi braukt.. turp laidu pa reģionālajiem ceļiem šo, to vēl apskatot, atpakaļ pa federālo maksas štrāsi.
Jā, ir doma apbraukt Melno jūru pa riņķi šķērsojot visas attiecīgās valsti, bet jā, ceļojuma daļa pa ruslandi priecē ar degvielas cenām un ne tikai, kas būtiski atspoguļojas uz ceļojuma budžetu.
Juuu,ja gribi kārtīgi atvilkt,ruslande ir īstā vieta. 18’gadā biju noskrējis līdz Baikālam,reāli labs-mentu nav,ja ir-viņi pagriež muguru,tjipa neredz cenas,moteļi viss ir,tik mauc. Noteikti tajā virzienā braukšu vēl.
Tāpat kā Gantais šķērsojot Krieviju ņēmu biznesa vīzu, kas ļauj divreiz iebraukt/izbraukt. Iepriekš bija tā - ja gada laikā esi bijis Krievijā, tad to biznesa vīzu varēja vispār dabūt ar derīguma termiņu gads. Mazliet strjoms bija braucot atpakaļ Krievijā no Gruzijas, jo robežsargs gāja zvanīt uz mistisko kompāniju, kas bija norādīta dokumentos (лайма ооо, Maskavā). Laikam nevienu nesazvanīja, bija arī diezgan vēls vakars, izlaida tālāk. Būtu bijis jautri, ja man paprasītu griezties atpakaļ un braukt caur Turciju.
Kopumā Krievijā tā M4 šoseja ir diezgan normāla - normālas nakstmājas gan jāmeklē ap lielajām pilsētām. Ja brauc bariņā, tad noteikti var stāties arī mazliet apšaubāmākās vietās, vai vispār ar teltīm.
03 Nov 2020, 12:10:51 cnn rakstīja:
Kàdam ir kontakti ar lietotaju Blrind, Aigaru no Indijas? Kontakti, es domaju talruna Nr, ar ko sazinaties WatsUp utt.
03 Nov 2020, 12:10:51 cnn rakstīja:
Kàdam ir kontakti ar lietotaju Blrind, Aigaru no Indijas? Kontakti, es domaju talruna Nr, ar ko sazinaties WatsUp utt.
PM
Paldies.
Kontakti nodibināti
----------------- Man teica, ka četri riteņi ir labāk nekā divi.
Nu ko, es nopirku vēl vienu motociklu. http://alienbiker.peepletree.in
Starp citu, es šķiet tieši šajā foruma sadaļā meklēju kādu braucēju no Kalkutas uz Bangalori. Mocis bija. Bet nebija, kas brauc, tāpēc tas tika nosūtīts ar kurjeru. Atbrauca ar salocītu dugu un "side stand".
Gribu tagad pakaitināt - tas notika tieši pirms kā sacīja (rakstīja) Kurts Vonneguts "Shit hit the fan" - ekskrementi (tā bija tulkots latviešu grāmatā) trāpīja ventilatorā - tieši pirms lokdauna, kad visā pasaulē robežas aizvērās.
Ja kāds būtu pieteicies, tad visu šo dabūtu redzēt kopā ar mani savām acīm (piedošanu par atkārtošanos- šis video jau tikai iesūtīts foruma video sadaļā)
----------------- Man teica, ka četri riteņi ir labāk nekā divi.
Nu ko, es nopirku vēl vienu motociklu. http://alienbiker.peepletree.in
Ir pamatotas aizdomas, ka to visu nāksies vērot vēl ilgu laiku.
P.S - kurjersūtījuma izpildījums neizbrīna...
tas pats kas padomju laika anekdotē par atvesto stikla kravu ar pašizgāzēju.
05 Nov 2020, 19:43:37 blrind rakstīja:
Atbrauca ar salocītu dugu un "side stand".
Gribu tagad pakaitināt - tas notika tieši pirms kā sacīja (rakstīja) Kurts Vonneguts "Shit hit the fan" - ekskrementi (tā bija tulkots latviešu grāmatā) trāpīja ventilatorā - tieši pirms lokdauna, kad visā pasaulē robežas aizvērās.
Ja kāds būtu pieteicies, tad visu šo dabūtu redzēt kopā ar mani savām acīm
[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 06 Nov 2020, 17:51:33 ]
Nezinu cik labi šis iederas ceļojumu tēmā, bet tas vismaz ir ar šo saistīts.
Parunāsim par kempingošanu mežos, jeb vairāk par gulēšanas rīkiem.
Līdz šim ar auto ir braukāts daudz un dikti, guļot pa visādām atpūtas vietām, stāvlaukumiem utt. sausā laikā teltī un slapjā laikā auto. Domāju, telts jau nav smaga, šim jārullē arī ar motociklu. Bet ne sūda, telts (divvietīga)+guļammaiss+paklājiņš aizņem nejēgā daudz vietas un, ja brauc ar vieglu, nelielu motociklu ar plānu pavadīt daudz laika ārpus ceļa, to fiziski nav kur ērti salikt. Šajā kategorījā dabīgi ka neietilpst tūrisma motocikli ar 3 milzīgiem koferiem.
Tā nu sāku meklēt alternatīvas. Samazināt telts+paklājiņa izmērus maksā diezgan daudz. Atmetam. Nonācu pie varianta - hammoks + tarps. Izskatās, ka amerikāņiem ļoti populārs kempingošanas veids. Kā ir ar pieredzi mūsu platuma grādos? Koku kur pakarināt visu uzparikti jau itkā netrūkst. Kāds izmanto šādu pieeju? Saprotu, ka pie mums arī kukaiņu tīkls ir must have aksesuārs. Vēl kaut kas būtisks jāņem vērā?
pakavveida tail bag. (man ir sw-motech 620)
ietilpst telts (pa vidu)/guļammaiss(vienā kājā) /paklājiņs(blakus teltij)/drēbes/trauki(otrā kājā)/etc.
Tagad, CRFam, drīzāk ņemtu rogal no 21brothers vai ko līdzīgu.
hamokā tāpat prasās paklājiņš, jo mugura saspiež guļammaisu un siltuma izolācija minimāla + vējš tur staigā brīvi/labi
Attiecīgi "karstajās" vasaras naktīs, kad temperatūra ir pie +10....nav forši
Beigās svara starpība reducejas uz telts vs hamok+tarp un beigās mēs runājam par ~1.5kg
Jā, gabarītos ir jūtamāka atšķirība, jo nav telts 'klucis'.