Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW Motorrad
Autors | Ziņojums |
Gasjs | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 265
Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)
|
28 Apr 2016, 16:05:29 tomsb rakstīja:
Nez, es te ceļojumā 3 dienas pabraukāju ar boxeri (F1200Gs, tiesa veco 2005 gada)... man pat sagribējās viņu ieskaitīt čoperu kategorijā.. Mežā un pat uz gruntenes daudz par smagu (vismaz pēc F650gs), pilsētā par platu, uz šosejas pārāk daudz vēja (ātrāk tāpat par tiem 160 km/h negribējās), un vibrēja vel vairāk kā mazais motors + detaļas vājprātīgās cenās. Resp ideāls mocis, ja pirmajā vietā ir skaņa un .Lūdzu uztveriet to kā jautājumu, jo man pašam sajūta, ka es kaut ko palaidu garām?
Šo tekstu neuztveru līdz galam. Pieņemu, ka runa ir par R1200GS.
Jā, mocis ir liels un var sākumā šķist biedējošs.
Jā, tehniski sarežģītiem posmiem labāk ir ar kau ko mazāku braukt.
Vēja aizsardzība - viena no GS priekšrocībām, ko pats izbaudu un kas pieminēta N-tajos aprakstos. Tam mocim nebija vējstikls norauts?
Vibrēšana. Neesmu braucis ar dikti daudz dažādiem močiem. Visi, ar kuriem esmu braucis, kaut cik vibrēja. Lielais GS man šķiet diezgan mazvibrējošs
Diezgan daudz esmu braucis pa pilsētu (pārvietojos ikdienā uz darbu). Platā stūre iet pāri vieglo spoguļiem, tāpēc izbraukt var turpat, kur krietni mazāki moto. Vienīgais šķērslis ir 2 tuvu sabraukuši busi ar spoguļiem vienā līmenī.
Manuprāt, ideāls kā vienīgais mocis, ar kuru gan komfortabli tūrēt virs 1000km dienā, gan ikdienā pa pilsētu ņemties, gan braukt garus gabalus pa granti.
| Offline | | |
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Šonedēl bija iespēja izgāzt ar jaunu R1200GS, izskatās liels, smags, nevīžīgs utt.. Bet biju ablomā, jo vadījās nu nereāli viegli, līkumos (estikādēs) gāja labāk kā mans FJR, forši arī regulējošie amīši ( zinu ka arī vecākiem ir ) , uzliku dīvāna režīmu un pagāzelēju.. Vēja aizsardzība bija pat labāka kā domāju. Biki jāpierod pie ride-by-wire gāzes. Kopumā patika. | Offline | | |
Ex | | Kopš: 14. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 471
Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC
| Kad ņēmu 800gsa, testēju arī 1200GS (wasermani )
Iespaidi - uz asfalta lielais noteikti labāks, arī pilsētā (precīzāk abi labi, bet dinamika lielo kā atgriez, tā tāfelē 100). Grantene - var braukt ar abiem. Mežā - ar lielo nav ko darīt - smags, saknes nepatīk, dubļos labāk nelīst.
Pamēģināju arī vecāka gadagājuma GSA - tas gan likās milzīgs monstrs | Offline | | |
|
Atrix | | Kopš: 28. Aug 2014
Ziņojumi: 484
Braucu ar: bez braucamā pagaidām...
|
28 Apr 2016, 17:18:30 D_Bergs rakstīja:
Es cenšos šīs domas dzīt prom. Bet nu var jau saprast - Atrix ambīcijas ir izaugušas tālāk par 75 zs.
Čau, čau bračka uz 700gs es neteiktu, ka ambīcijas.. vienkārši pienāk diena, ka šķiet, ka kaut kā pietrūkst. Saprotu, ka nevar gribēt visu - jaudu, off-roadu, šoseju, vieglu svaru, uzticamību no viena motocikla. Tādā ziņā 700gs ir sabalansēts Do-It-All mocis. Tikko pa lietu Krasteni, sastrēgušo D-tiltu, Piedrujas, Dārzciema ielas trafikā izstūmos cauri. Nokāpu no moča un bākas imitāciju noglaudīju moc - molģec man būs/būtu žēl no viņa škirties - kā labs draugs.. Bet rīt jau noteikti vēl neko jaunu neskriešu meklēt. Lai nebūtu pilnīgs fluds:
Kāds 6dien brauks no Motorradistiem uz atklāšanu un to BM Auto Jurģa cilpu uz ērgļiem? Es tā kā pierakstījos..[ Šo ziņu laboja Atrix, 28 Apr 2016, 18:08:56 ]
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai... | Offline | | |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
28 Apr 2016, 16:25:21 Atrix rakstīja:
28 Apr 2016, 15:59:02 Gasjs rakstīja:
[
Paldies par vērtīgu padomu - lai arī BMW sadaļā . Pats arī skatos uz Hondu. Vienīgi likās augsts tas sēdeklītis, kad salonā uzkāpu. Bet zinu, ka var pa 3 cm pārlikt to sēdekli uz leju. Patīk arī tas, ka tā jaunā Āfrika ir pilnīgi no jauna / pārdomāti taisīts mocis - ar labu vēja aizsardzību, vieglu hidraulisko sajūgu, labi izbalansētu smaguma centru utt. Nu, labi, tagad gan BMW draugi var apvainoties par off-topiku
Par laimi jaunajai Afrikai nav hidrauliskais sajgs un lielu mīnusu uzsveru uz konstrukciju,kā un kur ir pieskrūvētas aizsarg dugas,tās vispār nav domātas lai nogāstu moci pie zemes,viss tur būs līks pie pirmā neveiklā kritiena Gsam tādā ziņā dugas ir uz goda. | Offline | | |
Atrix | | Kopš: 28. Aug 2014
Ziņojumi: 484
Braucu ar: bez braucamā pagaidām...
|
Par laimi jaunajai Afrikai nav hidrauliskais sajgs u
Taisnība, Raimond. Sajaucu ar lielo V-Stromu.
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai... | Offline | | |
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
| KTM 990 Adventure R. Universālāku moci neesmu redzējis. Un nesaprotu kāpēc abas kājas jāliek pie zemes? Ja jākrīt, tad jakrīt, bet braucot kājas vēlams turēt uz kāpšļiem. Ja esi gatavs par moci nopogāt 10k+ naudas, tad jau nu ir no kā izvēlēties, bet tas procesu tikai padara sarežģītāku.
To Kini -> Jaunā Āfrika nav domāta zemē mešanai.[ Šo ziņu laboja Auser, 29 Apr 2016, 09:08:42 ]
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
tomsb | | Kopš: 06. Jan 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 29
Braucu ar: BMW F650Gs '11
| Smiltīs/dubļos/sūnās forši, ka ir ar ko atsperties un nav uzreiz jālec nost pavadā stumt. Vel patīkami, kad pēc tā apgāztā stāvokļa nav jāmeklē tuvākais sēņotājs, lai piestutētos Bet nu skaidrs, ka universāla moča nav. Man prieks dzirdēt, ka jaunie 1200ieki iet labi arī offroad un labi vadās - labprāt vēlreiz mēģinātu to konceptu saprast kādreiz..
29 Apr 2016, 09:08:11 Auser rakstīja:
KTM 990 Adventure R. Universālāku moci neesmu redzējis. Un nesaprotu kāpēc abas kājas jāliek pie zemes? Ja jākrīt, tad jakrīt, bet braucot kājas vēlams turēt uz kāpšļiem. Ja esi gatavs par moci nopogāt 10k+ naudas, tad jau nu ir no kā izvēlēties, bet tas procesu tikai padara sarežģītāku.
To Kini -> Jaunā Āfrika nav domāta zemē mešanai.
| Offline | | |
Atrix | | Kopš: 28. Aug 2014
Ziņojumi: 484
Braucu ar: bez braucamā pagaidām...
|
29 Apr 2016, 09:08:11 Auser rakstīja:
Un nesaprotu kāpēc abas kājas jāliek pie zemes?
interesanta filosofija. ja es būt Kinigadners (kuram, starp citu, šodien vārda diena ) ar 30 gadu motostāžu un mežu uzrakšanas pieredzi, tad man tiešām varbūt nebūtu aktuāli, vai es zemi varu sasniegt, vai nē. Nerunāšu par stumšanos ārā no risēm, vai moto airēšanu atmuguriski uz grants akmeņiem nobārstīta ceļa vai slapjas zāles, bet arī off-roadā, man šķiet, nevar būt kaitīgi, ja vari piešaut kāju, ja kaut kas nav nogājis tā, kā gribas. Un zemāks smaguma centrs arī nenāk par skādi vadībai. Bet es tiešām neesmu experts.[ Šo ziņu laboja Atrix, 29 Apr 2016, 11:50:15 ]
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai... | Offline | | |
Andreits | | Kopš: 20. May 2008
No: Zilupe
Ziņojumi: 1461
Braucu ar: r1100s
| Kritiku par lielo GS nesaprotu. Ja viņš vibrētu un tam būtu slikta vēja aizsardzība, puspasaule ar to nebrauktu ceļojumos. Man šķiet, ka tieši tie ir tā moča plusi. Plus vēl apkopes vienkāršība. Un kur izpaužas dārdzība
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda! | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
29 Apr 2016, 11:51:04 Andreits rakstīja:
Kritiku par lielo GS nesaprotu. Ja viņš vibrētu un tam būtu slikta vēja aizsardzība, puspasaule ar to nebrauktu ceļojumos. Man šķiet, ka tieši tie ir tā moča plusi. Plus vēl apkopes vienkāršība. Un kur izpaužas dārdzība
Dārdzība izpaužas visur
Apkopes detaļas ir par 30% dārgākas nekā japāņu moto.
Rezerves daļas ir astronomiskās cenās, salīdzinot ar tiem pašiem japāņiem gan jaunām gan lietotām daļām.
Un apkopes autorizētajā servisā arī ir astronomiskās cenās, salīdzinot piemēram ar Hondu.
Bet es labāk braucu ar BMW nekā ar Hondu
Kāpēc? Fīlings ir pavisam savādāks | Offline | | |
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
|
Un zemāks smaguma centrs arī nenāk par skādi vadībai.
Smaguma centrs sistēmai tieši ir viszemāk tad, kad brauc stāvot kājās, nevis, kad sēž un airējas ar kājām. Bet līdz tam daži k km jānobrauc.
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
tomsb | | Kopš: 06. Jan 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 29
Braucu ar: BMW F650Gs '11
| Kā vairākas reizes teicu, es vnk īsti to moto nesapratu un tāpēc arī piebildu, ka tā ne kritika , bet drīzāk jautājums pēc 3 dienu brauciena ko palaidu garām.
Konkrētais moto tika nomāts - tika noskrāpēts tas izblīdūšais motors, piestādīja 100 eur par mazu plastmasiņu - iespējams nav dārgs, tik mani apčakarēja - tāpēc tāds neveikli noformēts jautājums...
Virbācijas bija palielas iespējams tieši dēļ vecuma.
Vējš domāts salīdzinājumā ar klavierēm vai piem. Ksēriju - t.i. alternatīvas, ja tiek izmantots vnk ripināt pa asfaltu. par 650gs, protams, ir labāk + man ar gadījās eksemplārs ar 5cm par zemu vējstiklu. Joprojām varu tikai priecāties, ka mans pirmais iespaids ir nepareizs.
Čoperis jau arī nav slikts moto, arī pus pasaule brauc un bieži ne īsākos pasākumos, pa cietu granti arī varot mizot uz sotaku. Kā čoperis arī konkrētais eksemplārs likās super duper labais. Vispār jau nav sliktu moto - jautājums tik kādam pielietojam kas piemērots. Bažas bija par to vai tas ir tipa Dualsport, it sevišķi, pēc tam, kad Sandijs un co parādīja, kas viņu izpratnē ir Dualsport.. Priecāšos redzēt šos aparātus nākamajā braucienā turpinot pierādīt manu nepareizo pirmo priekšstatu (ideāli vel ar variantu, kad kājas nevar (un nevajagot) tikt pie zemes )
Sorry, laikam bezjēdzīga diskusija sanāca- tik gribēju atvainoties, ka noteikti nevienam negribēju uzbraukt vai nolikt utt..
29 Apr 2016, 11:51:04 Andreits rakstīja:
Kritiku par lielo GS nesaprotu. Ja viņš vibrētu un tam būtu slikta vēja aizsardzība, puspasaule ar to nebrauktu ceļojumos. Man šķiet, ka tieši tie ir tā moča plusi. Plus vēl apkopes vienkāršība. Un kur izpaužas dārdzība
| Offline | | |
tomsb | | Kopš: 06. Jan 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 29
Braucu ar: BMW F650Gs '11
| WTF? Tad faktiski uz poda sēžot arī lielāka stabilitāte sanāktu pieceļoties kājās?
29 Apr 2016, 12:21:58 Auser rakstīja:
Un zemāks smaguma centrs arī nenāk par skādi vadībai.
Smaguma centrs sistēmai tieši ir viszemāk tad, kad brauc stāvot kājās, nevis, kad sēž un airējas ar kājām. Bet līdz tam daži k km jānobrauc.
[ Šo ziņu laboja tomsb, 29 Apr 2016, 12:36:51 ] | Offline | | |
Andreits | | Kopš: 20. May 2008
No: Zilupe
Ziņojumi: 1461
Braucu ar: r1100s
|
29 Apr 2016, 12:12:57 screwy rakstīja:
29 Apr 2016, 11:51:04 Andreits rakstīja:
Kritiku par lielo GS nesaprotu. Ja viņš vibrētu un tam būtu slikta vēja aizsardzība, puspasaule ar to nebrauktu ceļojumos. Man šķiet, ka tieši tie ir tā moča plusi. Plus vēl apkopes vienkāršība. Un kur izpaužas dārdzība
Dārdzība izpaužas visur
Apkopes detaļas ir par 30% dārgākas nekā japāņu moto.
Rezerves daļas ir astronomiskās cenās, salīdzinot ar tiem pašiem japāņiem gan jaunām gan lietotām daļām.
Un apkopes autorizētajā servisā arī ir astronomiskās cenās, salīdzinot piemēram ar Hondu.
Bet es labāk braucu ar BMW nekā ar Hondu
Kāpēc? Fīlings ir pavisam savādāks
Ja kādam bmw detaļas liekas dārgas, viņš vienkārši tās pērk pie nepareizā pārdevēja Bet nu labi, es nezinu, kā ir jaunajiem, man ir 15 gadus vecs boxeris (visu var dabūt un pa normālām naudām). Taisnības labad gan jāsaka, ka neko pa 4 gadiem arī īpaši nav bijis jāremontē, dārgākais bija reduktora gultnis pa 50 eur.
Apkopes detaļas manam vecajam kleperim maksā apmēram tā:
- hārļa eļļa 20w50 (minerālā, jāmaina ik pa 10 k) - 20 eur 5 litru kanna
- eļļas filtrs - 7 eur
- gaisa filtrs - 8 eur
- bremžu kluči (visi 3 komplekti) - 35-40 eur;
- dakšas blīvslēgi 2gab. 10 eur.
Vairāk pa 4 gadiem nekas nav mainīts
Ik pa 10 k jāsaregulē vārsti, 20 min. var pats izdarīt.
Ja jaunajiem viss ir uh un ah dārgi, tad nākamo laikam pirkšu hondu, jo šis man principā ir tāpēc, ka lētāk vairs nav kur
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda! | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Jaunajiem moto ir jau citas cenas, šādas cenas ir manai Hondai, bet piemēram K1200S jau krietni augstākas.
29 Apr 2016, 12:48:13 Andreits rakstīja:
29 Apr 2016, 12:12:57 screwy rakstīja:
29 Apr 2016, 11:51:04 Andreits rakstīja:
Kritiku par lielo GS nesaprotu. Ja viņš vibrētu un tam būtu slikta vēja aizsardzība, puspasaule ar to nebrauktu ceļojumos. Man šķiet, ka tieši tie ir tā moča plusi. Plus vēl apkopes vienkāršība. Un kur izpaužas dārdzība
Dārdzība izpaužas visur
Apkopes detaļas ir par 30% dārgākas nekā japāņu moto.
Rezerves daļas ir astronomiskās cenās, salīdzinot ar tiem pašiem japāņiem gan jaunām gan lietotām daļām.
Un apkopes autorizētajā servisā arī ir astronomiskās cenās, salīdzinot piemēram ar Hondu.
Bet es labāk braucu ar BMW nekā ar Hondu
Kāpēc? Fīlings ir pavisam savādāks
Ja kādam bmw detaļas liekas dārgas, viņš vienkārši tās pērk pie nepareizā pārdevēja Bet nu labi, es nezinu, kā ir jaunajiem, man ir 15 gadus vecs boxeris (visu var dabūt un pa normālām naudām). Taisnības labad gan jāsaka, ka neko pa 4 gadiem arī īpaši nav bijis jāremontē, dārgākais bija reduktora gultnis pa 50 eur.
Apkopes detaļas manam vecajam kleperim maksā apmēram tā:
- hārļa eļļa 20w50 (minerālā, jāmaina ik pa 10 k) - 20 eur 5 litru kanna
- eļļas filtrs - 7 eur
- gaisa filtrs - 8 eur
- bremžu kluči (visi 3 komplekti) - 35-40 eur;
- dakšas blīvslēgi 2gab. 10 eur.
Vairāk pa 4 gadiem nekas nav mainīts
Ik pa 10 k jāsaregulē vārsti, 20 min. var pats izdarīt.
Ja jaunajiem viss ir uh un ah dārgi, tad nākamo laikam pirkšu hondu, jo šis man principā ir tāpēc, ka lētāk vairs nav kur
| Offline | | |
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
|
29 Apr 2016, 12:35:21 tomsb rakstīja:
WTF? Tad faktiski uz poda sēžot arī lielāka stabilitāte sanāktu pieceļoties kājās?
29 Apr 2016, 12:21:58 Auser rakstīja:
Un zemāks smaguma centrs arī nenāk par skādi vadībai.
Smaguma centrs sistēmai tieši ir viszemāk tad, kad brauc stāvot kājās, nevis, kad sēž un airējas ar kājām. Bet līdz tam daži k km jānobrauc.
Nu, nu gan jau pienāks brīdis kad šo sapratīsi. Padomā 2reiz.
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
tomsb | | Kopš: 06. Jan 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 29
Braucu ar: BMW F650Gs '11
| nē nopietni, redzēsi - sēžot cita diršana sanāk
Kājās dažreiz var un vajag celties, bet tur cita motivācija - ne smaguma centra pazemināšana.
Ja pats nevari izdomāt un tie k nelīdz, vari kaut vai TE palasīties.
29 Apr 2016, 13:24:46 Auser rakstīja:
29 Apr 2016, 12:35:21 tomsb rakstīja:
WTF? Tad faktiski uz poda sēžot arī lielāka stabilitāte sanāktu pieceļoties kājās?
29 Apr 2016, 12:21:58 Auser rakstīja:
Un zemāks smaguma centrs arī nenāk par skādi vadībai.
Smaguma centrs sistēmai tieši ir viszemāk tad, kad brauc stāvot kājās, nevis, kad sēž un airējas ar kājām. Bet līdz tam daži k km jānobrauc.
Nu, nu gan jau pienāks brīdis kad šo sapratīsi. Padomā 2reiz.
| Offline | | |
tarantuls | | Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
| ...
kāpēc tas gudrinieks smaguma centru rēķina pa vidu starp pakaļu un ceļiem?
kā mainīsies izsvarojums, ja tu savu svaru noliksi uz beņķa vai uz kāpšļiem?
29 Apr 2016, 13:40:00 tomsb rakstīja:
nē nopietni, redzēsi - sēžot cita diršana sanāk
Kājās dažreiz var un vajag celties, bet tur cita motivācija - ne smaguma centra pazemināšana.
Ja pats nevari izdomāt un tie k nelīdz, vari kaut vai TE palasīties.
[ Šo ziņu laboja tarantuls, 29 Apr 2016, 17:15:42 ]
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline | | |
Rex | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Valmiera
Ziņojumi: 144
Braucu ar: r1200gs
| Auser runā taisnību par smaguma centru! Bieži vien, lai pārnestu smaguma centru zemāk, stutējās kājās. [ Šo ziņu laboja Rex, 29 Apr 2016, 17:40:10 ]
----------------- www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai! | Offline | | |
|
|