Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
Ex
18. Apr 2016, 21:45#4323

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC


15 Apr 2016, 22:49:24 screwy rakstīja:
Esmu ticis pie K1200S, un pašlaik cīnos, lai savestu kārtībā.
Kā jau daudziem, šim ir problēma ar ABS bloku (servo), meistars ir atrasts, kas šos remontē, ja kādam vajag, varu padalīties ar numuru.

Uzdūros labam video, ar labu izklāstu par K1200 sajūgiem un standarta problēmām, kas šiem modeļiem ir saistībā ar to.
Problēmas:

1 - Chatter at idle in neutral with lever released.
2 - Shudder while taking off from rest.
3 - Vibration while riding - particularly harsh low down.
4 - Clutch lever hardly needs to move when changing up to make smooth changes.

Te arī video:
VIDEO

VIDEO 2

Manējam arī ir šī pati problēma
Ir kāds labs meistars iekš LV, kas var kurvim atsperes nomainīt?

Ir arī pasūtīts šis brīnums
Accelerator module
Redzēsim vai uzlabosies atsaucība pie zemiem rpm.

Kopumā par moci varu teikt ka virs 2000rpm viņš uzvedas ideāli, bet pie zemiem rpm...maigi sakot - kaste ar naglām kura ik pa laikam noslāpst






Kad uzliksi moduli, padalies ar sajūtām. Man arī nīkulība pie zemiem RPM ir izbesījusi.

Offline

screwy
18. Apr 2016, 21:51#4324

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Tas brīnums jau atnāca (3-4 darba dienas aptuveni), bet to likšu virsū vēlāk, pagaidām ar sajūgu un ABS mēģināšu tik galā. Bet noteikti ziņošu par rezultātu.

Offline

Edd
18. Apr 2016, 22:22#4325

Kopš: 30. Jun 2015

No: Baldone

Ziņojumi: 110

Braucu ar: FHLXS, CanAm Renegade 1000XMR


18 Apr 2016, 21:51:00 screwy rakstīja:
Tas brīnums jau atnāca (3-4 darba dienas aptuveni), bet to likšu virsū vēlāk, pagaidām ar sajūgu un ABS mēģināšu tik galā. Bet noteikti ziņošu par rezultātu.

Tikko saremontēju ABS sūkni, ibn vaina ir tikai un vienīgi sūkņa oglītēs. Nekā pārāk sarežģīta, visu var izdarīt mājas apstākļos, vienīgi jārēķinās, ka jāliek jauns gultnis, jo veco noņemt var tikai sabojājot. Špikeris : http://youtu.be/zFNkluQ_cbM

-----------------
A ko, krīze jau beigusies???

www.canamtrophy.lv

Offline

kinigadners
18. Apr 2016, 23:21#4326

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Ex...tici man,tev to moduli nevajag,biju savam uzlicis viņu,nesagaidīju no viņa vēlamo efektu un izmetu ārā viņu

Offline

jimbeam
18. Apr 2016, 23:47#4327

Kopš: 28. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: K1200RS


18 Apr 2016, 21:45:49 Ex rakstīja:

15 Apr 2016, 22:49:24 screwy rakstīja:
Esmu ticis pie K1200S, un pašlaik cīnos, lai savestu kārtībā.
Kā jau daudziem, šim ir problēma ar ABS bloku (servo), meistars ir atrasts, kas šos remontē, ja kādam vajag, varu padalīties ar numuru.

Uzdūros labam video, ar labu izklāstu par K1200 sajūgiem un standarta problēmām, kas šiem modeļiem ir saistībā ar to.
Problēmas:

1 - Chatter at idle in neutral with lever released.
2 - Shudder while taking off from rest.
3 - Vibration while riding - particularly harsh low down.
4 - Clutch lever hardly needs to move when changing up to make smooth changes.

Te arī video:


[URL/URL]

Manējam arī ir šī pati problēma
Ir kāds labs meistars iekš LV, kas var kurvim atsperes nomainīt?

Ir arī pasūtīts šis brīnums
[URL=
http://www.sol2.be/Performance/ENG/Home/page_fi...html]Accelerator module
Redzēsim vai uzlabosies atsaucība pie zemiem rpm.

Kopumā par moci varu teikt ka virs 2000rpm viņš uzvedas ideāli, bet pie zemiem rpm...maigi sakot - kaste ar naglām kura ik pa laikam noslāpst

[IMG][/IMG]




Kad uzliksi moduli, padalies ar sajūtām. Man arī nīkulība pie zemiem RPM ir izbesījusi.


Jums ko pārnesumi uz leju neslēdzas? Un labās puses ručka negriežas?

Offline

Atrix
19. Apr 2016, 07:59#4328

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Man šis modulis ir virsū uz 700gs. Būtībā tā ir pretestība, kam būtu jānovērš liess degmaisījums, apmānot gaisa temperatūras sensoru, liekot domāt, ka ir par 20 grādiem aukstāks, nekā patiesībā ir. Kad pirku palasījos - speci saka, ka borta dators pēc brīža piekoriģē visus rādītājus atpakaļ uz tādiem, kā tiem jābūt - pārbaudījuši uz GS-911 un šim verķim nav nekādas jēgas. Varbūt tā tas arī, bet man viņš virsū un vismaz netraucē. Liku tāpēc, ka, uzsākot šad tad slāpu. Ar to štekeri ir labāk, bet es arī priekšas zobratu no 17 uz 16 samazināju. Bet nu lielus brīnumus tiešām nevajag gaidīt.

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

screwy
19. Apr 2016, 08:16#4329

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Brīnumlīdzeklis jau tas protams nav, bet varbūt kaut vai minimāli uzlabojumi būs, es tā vismaz ceru

Uzlikšu arī citu Idle Air Control SLS Valve, aizdomas, ka tas gļuko.

Par ABS moduli, tur jāskatās kādas kļūdas kompis met ārā, var būt vaina oglītēs, bet var būt vaina arī citur.

Offline

marcis
19. Apr 2016, 11:44#4330

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


19 Apr 2016, 08:16:00 screwy rakstīja:
Brīnumlīdzeklis jau tas protams nav, bet varbūt kaut vai minimāli uzlabojumi būs, es tā vismaz ceru

Uzlikšu arī citu Idle Air Control SLS Valve, aizdomas, ka tas gļuko.

Par ABS moduli, tur jāskatās kādas kļūdas kompis met ārā, var būt vaina oglītēs, bet var būt vaina arī citur.


Domāju, ka uz jau esošajiem ~170zs Tu īpašu jaudas pieaugumu nejutīsi.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

screwy
19. Apr 2016, 11:47#4331

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Jaudas pieaugums man nav vajadzīgs, man ir vajadzīgs, lai pie zemiem rpm, mocis būtu atsaucīgāks un asāks.


19 Apr 2016, 11:44:47 marcis rakstīja:

19 Apr 2016, 08:16:00 screwy rakstīja:
Brīnumlīdzeklis jau tas protams nav, bet varbūt kaut vai minimāli uzlabojumi būs, es tā vismaz ceru

Uzlikšu arī citu Idle Air Control SLS Valve, aizdomas, ka tas gļuko.

Par ABS moduli, tur jāskatās kādas kļūdas kompis met ārā, var būt vaina oglītēs, bet var būt vaina arī citur.


Domāju, ka uz jau esošajiem ~170zs Tu īpašu jaudas pieaugumu nejutīsi.

Offline

kinigadners
19. Apr 2016, 12:29#4332

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Inženieri to nav paredzējuši,tad tev vajag citu moci.

Offline

screwy
19. Apr 2016, 12:36#4333

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


19 Apr 2016, 12:29:16 kinigadners rakstīja:
Inženieri to nav paredzējuši,tad tev vajag citu moci.


Tā jau mocis labs, tikai daži sīkumi, kurus VAJAG uzlabot un kurus es uzlabošu! Savādāk naktīs nevaru mierīgi gulēt.

Offline

Atrix
19. Apr 2016, 13:01#4334

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Kāds BM Auto Jurģa rīkotajā braucienā sezonas atklāšanas dienā plāno doties?

Links

[ Šo ziņu laboja Atrix, 19 Apr 2016, 13:02:17 ]



-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

peteriskrauze
19. Apr 2016, 20:08#4335

Kopš: 06. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 92

Braucu ar: R1200GS


19 Apr 2016, 13:01:24 Atrix rakstīja:
Kāds BM Auto Jurģa rīkotajā braucienā sezonas atklāšanas dienā plāno doties?

Links


Domāju, ka vajadzētu braukt

Offline

Putnis76
20. Apr 2016, 19:14#4336

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: auto...pagaidām :)

Sveiciens,

Jautājums pie pieredzējušākiem par mani BMW motociklu īpašniekiem.

Vēlos painteresēties par iespēju pielāgot manam motociklam HP4 instrumentu paneli ar motocikla datoru, jebšu panelī uzlikt reālo motocikla nobraukumu (ne mazāku).

Vēsture ir tāda:

Pagājušajā gadā nopirku Berlīnē no veikala BMW HP4 motociklu ar visiem dokumentiem , kurš bija cietis avārijā, konkrēti priekša. Tāpēc nebija motociklam instrumentu paneļa. Pirkuma dokumentos arī ir norādīts aptuvenais motocikla nobraukums līdz avārijai, pēc tam oficiālā interneta veikalā Vācijā atradu lietotu instrumentu paneli, ko arī iegādājos. Instrumentu panelim arī ir oficiāli iegādes dokumenti. Bet instrumentu panelī ir lielāks nobraukums nekā reāli motociklam.

Tāpēc mans jautājums vai ir iespēja salāgot instrumentu paneli ar motocikla datoru, lai panelī rādās reālais motocikla nobraukums. Papildus vēl tieši nobraukuma rādītājs mirgo.

BM Auto serviss (pagaidām viena persona) saka, ka tas esot spidometra rādījumu grozījums un tas esot nelegāli, bet lūk, ja es pirktu jaunu ar pavadzīmi (man ar ir pavadzīme, bet panelis lietots), tad lūk varētu. Bet te parādās vēl viens "tricky" moments-uzliekam uz moto jaunu paneli un iegūstam moci bez nobraukuma. Tad tas lūk neskaitās nelikumīgi?!!

Varbūt kāds var padalīties pieredzē, galos, ja ir.Atkārtošos, gribu iegūt reālo moto nobraukumu, nevis mazāku.

Danke jau iepriekš.

-----------------
Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv

Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com

Offline

screwy
20. Apr 2016, 19:41#4337

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

GS-911 vajadzētu būt spējīgam to izdarīt.
Bet to lai precizē, kāds kuram tas ir.

Offline

VATERLAND
20. Apr 2016, 20:50#4338

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


20 Apr 2016, 19:14:22 Putnis76 rakstīja:
Sveiciens,

Jautājums pie pieredzējušākiem par mani BMW motociklu īpašniekiem.

Vēlos painteresēties par iespēju pielāgot manam motociklam HP4 instrumentu paneli ar motocikla datoru, jebšu panelī uzlikt reālo motocikla nobraukumu (ne mazāku).

Vēsture ir tāda:

Pagājušajā gadā nopirku Berlīnē no veikala BMW HP4 motociklu ar visiem dokumentiem , kurš bija cietis avārijā, konkrēti priekša. Tāpēc nebija motociklam instrumentu paneļa. Pirkuma dokumentos arī ir norādīts aptuvenais motocikla nobraukums līdz avārijai, pēc tam oficiālā interneta veikalā Vācijā atradu lietotu instrumentu paneli, ko arī iegādājos. Instrumentu panelim arī ir oficiāli iegādes dokumenti. Bet instrumentu panelī ir lielāks nobraukums nekā reāli motociklam.

Tāpēc mans jautājums vai ir iespēja salāgot instrumentu paneli ar motocikla datoru, lai panelī rādās reālais motocikla nobraukums. Papildus vēl tieši nobraukuma rādītājs mirgo.

BM Auto serviss (pagaidām viena persona) saka, ka tas esot spidometra rādījumu grozījums un tas esot nelegāli, bet lūk, ja es pirktu jaunu ar pavadzīmi (man ar ir pavadzīme, bet panelis lietots), tad lūk varētu. Bet te parādās vēl viens "tricky" moments-uzliekam uz moto jaunu paneli un iegūstam moci bez nobraukuma. Tad tas lūk neskaitās nelikumīgi?!!

Varbūt kāds var padalīties pieredzē, galos, ja ir.Atkārtošos, gribu iegūt reālo moto nobraukumu, nevis mazāku.

Danke jau iepriekš.


Slēdzot GS-911 būs iespējams vien konstatēt, ka mo CDU nobraukums būs atšķirīgs no iegādātās tāfeles lielākā nobraukuma. Ar GS-911 nebūs iespējams pāriestatīt vēlamo nobraukumu.

Kā izriet no BMAuto paskaidrotā, viņi, acīmredzot, ir spējīgi ar savu dīlera OBD2 kompja palīdzību to izdarīt, bet visticamāk to nedarīs, jo tas draud ar dīlera licences anulāciju vai vismaz reāli kārtīgu sodu no rūpnīcas puses.



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Putnis76
20. Apr 2016, 20:53#4339

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: auto...pagaidām :)


20 Apr 2016, 20:50:01 VATERLAND rakstīja:

20 Apr 2016, 19:14:22 Putnis76 rakstīja:
Sveiciens,

Jautājums pie pieredzējušākiem par mani BMW motociklu īpašniekiem.

Vēlos painteresēties par iespēju pielāgot manam motociklam HP4 instrumentu paneli ar motocikla datoru, jebšu panelī uzlikt reālo motocikla nobraukumu (ne mazāku).

Vēsture ir tāda:

Pagājušajā gadā nopirku Berlīnē no veikala BMW HP4 motociklu ar visiem dokumentiem , kurš bija cietis avārijā, konkrēti priekša. Tāpēc nebija motociklam instrumentu paneļa. Pirkuma dokumentos arī ir norādīts aptuvenais motocikla nobraukums līdz avārijai, pēc tam oficiālā interneta veikalā Vācijā atradu lietotu instrumentu paneli, ko arī iegādājos. Instrumentu panelim arī ir oficiāli iegādes dokumenti. Bet instrumentu panelī ir lielāks nobraukums nekā reāli motociklam.

Tāpēc mans jautājums vai ir iespēja salāgot instrumentu paneli ar motocikla datoru, lai panelī rādās reālais motocikla nobraukums. Papildus vēl tieši nobraukuma rādītājs mirgo.

BM Auto serviss (pagaidām viena persona) saka, ka tas esot spidometra rādījumu grozījums un tas esot nelegāli, bet lūk, ja es pirktu jaunu ar pavadzīmi (man ar ir pavadzīme, bet panelis lietots), tad lūk varētu. Bet te parādās vēl viens "tricky" moments-uzliekam uz moto jaunu paneli un iegūstam moci bez nobraukuma. Tad tas lūk neskaitās nelikumīgi?!!

Varbūt kāds var padalīties pieredzē, galos, ja ir.Atkārtošos, gribu iegūt reālo moto nobraukumu, nevis mazāku.

Danke jau iepriekš.


Slēdzot GS-911 būs iespējams vien konstatēt, ka mo CDU nobraukums būs atšķirīgs no iegādātās tāfeles lielākā nobraukuma. Ar GS-911 nebūs iespējams pāriestatīt vēlamo nobraukumu.

Kā izriet no BMAuto paskaidrotā, viņi, acīmredzot, ir spējīgi ar savu dīlera OBD2 kompja palīdzību to izdarīt, bet visticamāk to nedarīs, jo tas draud ar dīlera licences anulāciju vai vismaz reāli kārtīgu sodu no rūpnīcas puses.



Tas ka atšķirās spido no moto km es tāpat zinu, bet tā mana sāpe ir tāda, ka es gribu uz spido tieši to kas ir uz mo borta datora. un ja es esmu godīgā ceļā abus priborus iegādājies, kapē lai nedrīkstētu to izdarīt. Tak var arī dīleris rūpnīcai šo visu paskaidrot!!

-----------------
Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv

Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com

Offline

jurro
20. Apr 2016, 21:14#4340

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition

Es vairāk sliecos uz to ka dīleris grib pārdot tev jaunu paneli, un nekāda te sakara ar dīlertiesību zaudēšanu.

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

Putnis76
20. Apr 2016, 21:16#4341

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: auto...pagaidām :)


20 Apr 2016, 21:14:14 jurro rakstīja:
Es vairāk sliecos uz to ka dīleris grib pārdot tev jaunu paneli, un nekāda te sakara ar dīlertiesību zaudēšanu.

Vot es tieši to pašu domāju. Es vēl piekristu, ja viss būtu bez dokumentiem, bet te nav pilnīgi nekāda loģiska iemesla atteikt.

-----------------
Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv

Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com

Offline

piter
21. Apr 2016, 08:51#4342

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


18 Apr 2016, 22:22:17 Edd rakstīja:

18 Apr 2016, 21:51:00 screwy rakstīja:
Tas brīnums jau atnāca (3-4 darba dienas aptuveni), bet to likšu virsū vēlāk, pagaidām ar sajūgu un ABS mēģināšu tik galā. Bet noteikti ziņošu par rezultātu.

Tikko saremontēju ABS sūkni, ibn vaina ir tikai un vienīgi sūkņa oglītēs. Nekā pārāk sarežģīta, visu var izdarīt mājas apstākļos, vienīgi jārēķinās, ka jāliek jauns gultnis, jo veco noņemt var tikai sabojājot. Špikeris : http://youtu.be/zFNkluQ_cbM

manam GSA tikai 20tkm nobraukums, bet arī izbeidzās tas sūda ABS motors.. Igors paskatījās kompī un pateica, ka motora kļūda.. rudeni vēl nobraukāju bez ABS (mazliet vājāk spiežas bremzes), bet tagad pavasarī saņēmos sataisīt.. bāku nost neņēmu, kaut kā izmmocīju laukā to pumpi.. Made in Hungary kaka.. oglītes izkustināju, iepūtu grafīta aerosolu, viss kustējās čiki.. neko neslīpēju..
..tagad redzēs, cik ilgi ies.. cik zinu, citi ņem ogles laukā un mazliet pietrin ar smilšpapīru..
pēc manām domām tam būtu jābūt rūpnīcas atsaukumam un visiem tie sūda Hungary ABS bloki jānomaina, jo cik inetā redzēts, tā ir to gadu modeļu populāra problēma, bet laikam bembistu kantoris to neuzskata par bīstamību un lai braucēji čakarējas.. citu gadu modeļiem tie motori ir noņemami cilvēcīgā veidā ar skrūvītēm.. šitam neizajaucams bloks par 1800eur/gab

Offline