Cik es zinu tad neviens igaunis nebrauc ar kaviiti kas ir 2008 gada! Kaviitim ar šprici kas naak jau no 2010 vispar neko citu ielikt nevar kaa tikai kawiisha ritieni!
----------------- Supermoto - Life begins at 45 degrees
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
24 Nov 2013, 01:20:36 Bagars rakstīja:
Nezinu par dakšu likšanu, bet kawim ir visšaurākā rumba - 146mm, sxw = 690 sm = 165mm (cik atceros)
Igauņiem bija 5,5" aploces, ko nevar nevienā citā dakšā ielikt. Arī tāpēc, ka dzinēja zobrats tad ir jāpārvieto uz ārpusi, ko neļauj rāmis (ķēde) Bet ja ļoti gribas, tad k-kādus pietupienus tur vēl var veikt. Bet vai tas viss jebatorijs ir nepieciešams un 1/2 collas aploces palīdzēs . Vismaz nezinu šeit tādus braucējus, kam par sekundes simtdaļām jācīnas. tad jau labāk pirms gonkas kluci nolikt un būs tas pats efekts. Ja kādam baigi gribas pamērīties, ir sxv rats, arī 690-tā. ja dikti gribas vingrot, varu arī 690 pakaļdakšu sagādāt. Bet bija k-kāds makaronēdāju kantorītis, kas sumo pakaļdakšas kala. K-kādi 600 eur laikam.
Lai arī ko negudrotu, motora zobrats ierobežo visus platumus. Ja ķēdi izdodas ap rāmi aplocīt, tad vari likt kaut mucas platuma pakaļratu.
Tas zobrats jātaisa ar offset un ķēde pa rāmja ārpusi jālaiž, tad varēs aizmugurē 200nieci ielikt
Man retro suzukam tā pati problēma, nopirku pakaļā šipeni uz 18, bet šipi gar ķēdi trinās minimāli, izpētīju konstrukciju - ja pārtaisa zvaigznīti un zem pakaļzobrata distanceri pamet, pa 1cm var uz āru pabīdīt, bet ne vairāk, sāk pret rāmi atmesties.
24 Nov 2013, 01:20:36 Bagars rakstīja:
Nezinu par dakšu likšanu, bet kawim ir visšaurākā rumba - 146mm, sxw = 690 sm = 165mm (cik atceros)
Igauņiem bija 5,5" aploces, ko nevar nevienā citā dakšā ielikt. Arī tāpēc, ka dzinēja zobrats tad ir jāpārvieto uz ārpusi, ko neļauj rāmis (ķēde) Bet ja ļoti gribas, tad k-kādus pietupienus tur vēl var veikt. Bet vai tas viss jebatorijs ir nepieciešams un 1/2 collas aploces palīdzēs . Vismaz nezinu šeit tādus braucējus, kam par sekundes simtdaļām jācīnas. tad jau labāk pirms gonkas kluci nolikt un būs tas pats efekts. Ja kādam baigi gribas pamērīties, ir sxv rats, arī 690-tā. ja dikti gribas vingrot, varu arī 690 pakaļdakšu sagādāt. Bet bija k-kāds makaronēdāju kantorītis, kas sumo pakaļdakšas kala. K-kādi 600 eur laikam.
Lai arī ko negudrotu, motora zobrats ierobežo visus platumus. Ja ķēdi izdodas ap rāmi aplocīt, tad vari likt kaut mucas platuma pakaļratu.
146 ir jaunajiem kawiishiem kas naak jau ar šprici! Vecajiem viss ok var maukt jebkādu riteni ieksha! Dzintars tach neko nesaprot tam toch nav jēgas zvanīt!
----------------- Supermoto - Life begins at 45 degrees
OK, par street klasi skaidrs, bet kur var atrast citu LČ klašu tehniskos noteikumus? Supermoto.lv šajā ziņā ar neko nav labāki par Lamsf- arī pat pagājušo gadu info tur neredzu...
24 Nov 2013, 00:05:44 n0riss rakstīja:
Cik es zinu tad neviens igaunis nebrauc ar kaviiti kas ir 2008 gada! Kaviitim ar šprici kas naak jau no 2010 vispar neko citu ielikt nevar kaa tikai kawiisha ritieni!
man arī 2008. gada, gribu atrast optimālu risinājumu, lai tikai rati jāpārmet, jo gribu izmantot arī mx mērķiem
kā viņa mirgo vienmerigi visu laiku ar vienadu intervālu vai iedegas nodzies atkal iedegas ar nenosakāmu intervālu, ja tā tad domaju ka vadi vienkārši iet uz īso...
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons