Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW Motorrad
Autors | Ziņojums |
Gantais | | Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Kad ķidāju savu 1150 Gs, tad vajadzīgos spectūlus saražoju. Bet diezi vai no mana 'vectēva' tavam dzelzim kas ģeldēs
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
18 Apr 2016, 21:09:01 Gantais rakstīja:
Kad ķidāju savu 1150 Gs, tad vajadzīgos spectūlus saražoju. Bet diezi vai no mana 'vectēva' tavam dzelzim kas ģeldēs
Jā, tavējam sajūgs galīgi savādāks, diemžēl nederēs. | Offline | | |
Ex | | Kopš: 14. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 471
Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC
|
15 Apr 2016, 22:49:24 screwy rakstīja:
Esmu ticis pie K1200S, un pašlaik cīnos, lai savestu kārtībā.
Kā jau daudziem, šim ir problēma ar ABS bloku (servo), meistars ir atrasts, kas šos remontē, ja kādam vajag, varu padalīties ar numuru.
Uzdūros labam video, ar labu izklāstu par K1200 sajūgiem un standarta problēmām, kas šiem modeļiem ir saistībā ar to.
Problēmas:
1 - Chatter at idle in neutral with lever released.
2 - Shudder while taking off from rest.
3 - Vibration while riding - particularly harsh low down.
4 - Clutch lever hardly needs to move when changing up to make smooth changes.
Te arī video:
VIDEO
VIDEO 2
Manējam arī ir šī pati problēma
Ir kāds labs meistars iekš LV, kas var kurvim atsperes nomainīt?
Ir arī pasūtīts šis brīnums
Accelerator module
Redzēsim vai uzlabosies atsaucība pie zemiem rpm.
Kopumā par moci varu teikt ka virs 2000rpm viņš uzvedas ideāli, bet pie zemiem rpm...maigi sakot - kaste ar naglām kura ik pa laikam noslāpst
Kad uzliksi moduli, padalies ar sajūtām. Man arī nīkulība pie zemiem RPM ir izbesījusi. | Offline | | |
|
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Tas brīnums jau atnāca (3-4 darba dienas aptuveni), bet to likšu virsū vēlāk, pagaidām ar sajūgu un ABS mēģināšu tik galā. Bet noteikti ziņošu par rezultātu. | Offline | | |
Edd | | Kopš: 30. Jun 2015
No: Baldone
Ziņojumi: 110
Braucu ar: FHLXS, CanAm Renegade 1000XMR
|
18 Apr 2016, 21:51:00 screwy rakstīja:
Tas brīnums jau atnāca (3-4 darba dienas aptuveni), bet to likšu virsū vēlāk, pagaidām ar sajūgu un ABS mēģināšu tik galā. Bet noteikti ziņošu par rezultātu.
Tikko saremontēju ABS sūkni, ibn vaina ir tikai un vienīgi sūkņa oglītēs. Nekā pārāk sarežģīta, visu var izdarīt mājas apstākļos, vienīgi jārēķinās, ka jāliek jauns gultnis, jo veco noņemt var tikai sabojājot. Špikeris : http://youtu.be/zFNkluQ_cbM
----------------- A ko, krīze jau beigusies???
www.canamtrophy.lv | Offline | | |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Ex...tici man,tev to moduli nevajag,biju savam uzlicis viņu,nesagaidīju no viņa vēlamo efektu un izmetu ārā viņu | Offline | | |
jimbeam | | Kopš: 28. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: K1200RS
|
18 Apr 2016, 21:45:49 Ex rakstīja:
15 Apr 2016, 22:49:24 screwy rakstīja:
Esmu ticis pie K1200S, un pašlaik cīnos, lai savestu kārtībā.
Kā jau daudziem, šim ir problēma ar ABS bloku (servo), meistars ir atrasts, kas šos remontē, ja kādam vajag, varu padalīties ar numuru.
Uzdūros labam video, ar labu izklāstu par K1200 sajūgiem un standarta problēmām, kas šiem modeļiem ir saistībā ar to.
Problēmas:
1 - Chatter at idle in neutral with lever released.
2 - Shudder while taking off from rest.
3 - Vibration while riding - particularly harsh low down.
4 - Clutch lever hardly needs to move when changing up to make smooth changes.
Te arī video:
[URL/URL]
Manējam arī ir šī pati problēma
Ir kāds labs meistars iekš LV, kas var kurvim atsperes nomainīt?
Ir arī pasūtīts šis brīnums
[URL=http://www.sol2.be/Performance/ENG/Home/page_fi...html]Accelerator module
Redzēsim vai uzlabosies atsaucība pie zemiem rpm.
Kopumā par moci varu teikt ka virs 2000rpm viņš uzvedas ideāli, bet pie zemiem rpm...maigi sakot - kaste ar naglām kura ik pa laikam noslāpst
[IMG][/IMG]
Kad uzliksi moduli, padalies ar sajūtām. Man arī nīkulība pie zemiem RPM ir izbesījusi.
Jums ko pārnesumi uz leju neslēdzas? Un labās puses ručka negriežas? | Offline | | |
Atrix | | Kopš: 28. Aug 2014
Ziņojumi: 484
Braucu ar: bez braucamā pagaidām...
| Man šis modulis ir virsū uz 700gs. Būtībā tā ir pretestība, kam būtu jānovērš liess degmaisījums, apmānot gaisa temperatūras sensoru, liekot domāt, ka ir par 20 grādiem aukstāks, nekā patiesībā ir. Kad pirku palasījos - speci saka, ka borta dators pēc brīža piekoriģē visus rādītājus atpakaļ uz tādiem, kā tiem jābūt - pārbaudījuši uz GS-911 un šim verķim nav nekādas jēgas. Varbūt tā tas arī, bet man viņš virsū un vismaz netraucē. Liku tāpēc, ka, uzsākot šad tad slāpu. Ar to štekeri ir labāk, bet es arī priekšas zobratu no 17 uz 16 samazināju. Bet nu lielus brīnumus tiešām nevajag gaidīt.
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai... | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Brīnumlīdzeklis jau tas protams nav, bet varbūt kaut vai minimāli uzlabojumi būs, es tā vismaz ceru
Uzlikšu arī citu Idle Air Control SLS Valve, aizdomas, ka tas gļuko.
Par ABS moduli, tur jāskatās kādas kļūdas kompis met ārā, var būt vaina oglītēs, bet var būt vaina arī citur. | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
19 Apr 2016, 08:16:00 screwy rakstīja:
Brīnumlīdzeklis jau tas protams nav, bet varbūt kaut vai minimāli uzlabojumi būs, es tā vismaz ceru
Uzlikšu arī citu Idle Air Control SLS Valve, aizdomas, ka tas gļuko.
Par ABS moduli, tur jāskatās kādas kļūdas kompis met ārā, var būt vaina oglītēs, bet var būt vaina arī citur.
Domāju, ka uz jau esošajiem ~170zs Tu īpašu jaudas pieaugumu nejutīsi.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Jaudas pieaugums man nav vajadzīgs, man ir vajadzīgs, lai pie zemiem rpm, mocis būtu atsaucīgāks un asāks.
19 Apr 2016, 11:44:47 marcis rakstīja:
19 Apr 2016, 08:16:00 screwy rakstīja:
Brīnumlīdzeklis jau tas protams nav, bet varbūt kaut vai minimāli uzlabojumi būs, es tā vismaz ceru
Uzlikšu arī citu Idle Air Control SLS Valve, aizdomas, ka tas gļuko.
Par ABS moduli, tur jāskatās kādas kļūdas kompis met ārā, var būt vaina oglītēs, bet var būt vaina arī citur.
Domāju, ka uz jau esošajiem ~170zs Tu īpašu jaudas pieaugumu nejutīsi.
| Offline | | |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Inženieri to nav paredzējuši,tad tev vajag citu moci. | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
19 Apr 2016, 12:29:16 kinigadners rakstīja:
Inženieri to nav paredzējuši,tad tev vajag citu moci.
Tā jau mocis labs, tikai daži sīkumi, kurus VAJAG uzlabot un kurus es uzlabošu! Savādāk naktīs nevaru mierīgi gulēt. | Offline | | |
Atrix | | Kopš: 28. Aug 2014
Ziņojumi: 484
Braucu ar: bez braucamā pagaidām...
| Kāds BM Auto Jurģa rīkotajā braucienā sezonas atklāšanas dienā plāno doties?
Links[ Šo ziņu laboja Atrix, 19 Apr 2016, 13:02:17 ]
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai... | Offline | | |
peteriskrauze | | Kopš: 06. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 92
Braucu ar: R1200GS
|
19 Apr 2016, 13:01:24 Atrix rakstīja:
Kāds BM Auto Jurģa rīkotajā braucienā sezonas atklāšanas dienā plāno doties?
Links
Domāju, ka vajadzētu braukt | Offline | | |
Putnis76 | | Kopš: 10. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 351
Braucu ar: auto...pagaidām :)
| Sveiciens,
Jautājums pie pieredzējušākiem par mani BMW motociklu īpašniekiem.
Vēlos painteresēties par iespēju pielāgot manam motociklam HP4 instrumentu paneli ar motocikla datoru, jebšu panelī uzlikt reālo motocikla nobraukumu (ne mazāku).
Vēsture ir tāda:
Pagājušajā gadā nopirku Berlīnē no veikala BMW HP4 motociklu ar visiem dokumentiem , kurš bija cietis avārijā, konkrēti priekša. Tāpēc nebija motociklam instrumentu paneļa. Pirkuma dokumentos arī ir norādīts aptuvenais motocikla nobraukums līdz avārijai, pēc tam oficiālā interneta veikalā Vācijā atradu lietotu instrumentu paneli, ko arī iegādājos. Instrumentu panelim arī ir oficiāli iegādes dokumenti. Bet instrumentu panelī ir lielāks nobraukums nekā reāli motociklam.
Tāpēc mans jautājums vai ir iespēja salāgot instrumentu paneli ar motocikla datoru, lai panelī rādās reālais motocikla nobraukums. Papildus vēl tieši nobraukuma rādītājs mirgo.
BM Auto serviss (pagaidām viena persona) saka, ka tas esot spidometra rādījumu grozījums un tas esot nelegāli, bet lūk, ja es pirktu jaunu ar pavadzīmi (man ar ir pavadzīme, bet panelis lietots), tad lūk varētu. Bet te parādās vēl viens "tricky" moments-uzliekam uz moto jaunu paneli un iegūstam moci bez nobraukuma. Tad tas lūk neskaitās nelikumīgi?!!
Varbūt kāds var padalīties pieredzē, galos, ja ir.Atkārtošos, gribu iegūt reālo moto nobraukumu, nevis mazāku.
Danke jau iepriekš.
----------------- Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv
Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| GS-911 vajadzētu būt spējīgam to izdarīt.
Bet to lai precizē, kāds kuram tas ir.
| Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
20 Apr 2016, 19:14:22 Putnis76 rakstīja:
Sveiciens,
Jautājums pie pieredzējušākiem par mani BMW motociklu īpašniekiem.
Vēlos painteresēties par iespēju pielāgot manam motociklam HP4 instrumentu paneli ar motocikla datoru, jebšu panelī uzlikt reālo motocikla nobraukumu (ne mazāku).
Vēsture ir tāda:
Pagājušajā gadā nopirku Berlīnē no veikala BMW HP4 motociklu ar visiem dokumentiem , kurš bija cietis avārijā, konkrēti priekša. Tāpēc nebija motociklam instrumentu paneļa. Pirkuma dokumentos arī ir norādīts aptuvenais motocikla nobraukums līdz avārijai, pēc tam oficiālā interneta veikalā Vācijā atradu lietotu instrumentu paneli, ko arī iegādājos. Instrumentu panelim arī ir oficiāli iegādes dokumenti. Bet instrumentu panelī ir lielāks nobraukums nekā reāli motociklam.
Tāpēc mans jautājums vai ir iespēja salāgot instrumentu paneli ar motocikla datoru, lai panelī rādās reālais motocikla nobraukums. Papildus vēl tieši nobraukuma rādītājs mirgo.
BM Auto serviss (pagaidām viena persona) saka, ka tas esot spidometra rādījumu grozījums un tas esot nelegāli, bet lūk, ja es pirktu jaunu ar pavadzīmi (man ar ir pavadzīme, bet panelis lietots), tad lūk varētu. Bet te parādās vēl viens "tricky" moments-uzliekam uz moto jaunu paneli un iegūstam moci bez nobraukuma. Tad tas lūk neskaitās nelikumīgi?!!
Varbūt kāds var padalīties pieredzē, galos, ja ir.Atkārtošos, gribu iegūt reālo moto nobraukumu, nevis mazāku.
Danke jau iepriekš.
Slēdzot GS-911 būs iespējams vien konstatēt, ka mo CDU nobraukums būs atšķirīgs no iegādātās tāfeles lielākā nobraukuma. Ar GS-911 nebūs iespējams pāriestatīt vēlamo nobraukumu.
Kā izriet no BMAuto paskaidrotā, viņi, acīmredzot, ir spējīgi ar savu dīlera OBD2 kompja palīdzību to izdarīt, bet visticamāk to nedarīs, jo tas draud ar dīlera licences anulāciju vai vismaz reāli kārtīgu sodu no rūpnīcas puses.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Putnis76 | | Kopš: 10. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 351
Braucu ar: auto...pagaidām :)
|
20 Apr 2016, 20:50:01 VATERLAND rakstīja:
20 Apr 2016, 19:14:22 Putnis76 rakstīja:
Sveiciens,
Jautājums pie pieredzējušākiem par mani BMW motociklu īpašniekiem.
Vēlos painteresēties par iespēju pielāgot manam motociklam HP4 instrumentu paneli ar motocikla datoru, jebšu panelī uzlikt reālo motocikla nobraukumu (ne mazāku).
Vēsture ir tāda:
Pagājušajā gadā nopirku Berlīnē no veikala BMW HP4 motociklu ar visiem dokumentiem , kurš bija cietis avārijā, konkrēti priekša. Tāpēc nebija motociklam instrumentu paneļa. Pirkuma dokumentos arī ir norādīts aptuvenais motocikla nobraukums līdz avārijai, pēc tam oficiālā interneta veikalā Vācijā atradu lietotu instrumentu paneli, ko arī iegādājos. Instrumentu panelim arī ir oficiāli iegādes dokumenti. Bet instrumentu panelī ir lielāks nobraukums nekā reāli motociklam.
Tāpēc mans jautājums vai ir iespēja salāgot instrumentu paneli ar motocikla datoru, lai panelī rādās reālais motocikla nobraukums. Papildus vēl tieši nobraukuma rādītājs mirgo.
BM Auto serviss (pagaidām viena persona) saka, ka tas esot spidometra rādījumu grozījums un tas esot nelegāli, bet lūk, ja es pirktu jaunu ar pavadzīmi (man ar ir pavadzīme, bet panelis lietots), tad lūk varētu. Bet te parādās vēl viens "tricky" moments-uzliekam uz moto jaunu paneli un iegūstam moci bez nobraukuma. Tad tas lūk neskaitās nelikumīgi?!!
Varbūt kāds var padalīties pieredzē, galos, ja ir.Atkārtošos, gribu iegūt reālo moto nobraukumu, nevis mazāku.
Danke jau iepriekš.
Slēdzot GS-911 būs iespējams vien konstatēt, ka mo CDU nobraukums būs atšķirīgs no iegādātās tāfeles lielākā nobraukuma. Ar GS-911 nebūs iespējams pāriestatīt vēlamo nobraukumu.
Kā izriet no BMAuto paskaidrotā, viņi, acīmredzot, ir spējīgi ar savu dīlera OBD2 kompja palīdzību to izdarīt, bet visticamāk to nedarīs, jo tas draud ar dīlera licences anulāciju vai vismaz reāli kārtīgu sodu no rūpnīcas puses.
Tas ka atšķirās spido no moto km es tāpat zinu, bet tā mana sāpe ir tāda, ka es gribu uz spido tieši to kas ir uz mo borta datora. un ja es esmu godīgā ceļā abus priborus iegādājies, kapē lai nedrīkstētu to izdarīt. Tak var arī dīleris rūpnīcai šo visu paskaidrot!!
----------------- Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv
Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com | Offline | | |
jurro | | Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
| Es vairāk sliecos uz to ka dīleris grib pārdot tev jaunu paneli, un nekāda te sakara ar dīlertiesību zaudēšanu.
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 | Offline | | |
|
|