Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Droša braukšana

Tēma: Slēgtas teritorijas/trases treniņiem

AutorsZiņojums
eglic2
10. Mar 2014, 14:55#4261

Kopš: 20. Jun 2009

Ziņojumi: 153

Braucu ar:

Uzmanību,uzmanību visiem trases braucējiem.Ir ienākušies jauni sliki cena 60 eriki gabalā,bilde ir pie pērk,pārdod rez.daļas.Intresentiem zvanīt 29284863.

Offline

Banditio
10. Mar 2014, 15:17#4262

Kopš: 02. Jul 2010

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 74

Braucu ar: KAWASAKI ZX10R


10 Mar 2014, 14:06:27 frx rakstīja:
pārpostēšu no tēmas "Tehniska rakstura jautājumi spečukiem", tākā domāju manas tēmas spečuki drizāk ieskatīsies te.

Pienācis laiks mainīt kēdi un zobratus manam CBR1000RR 2007, tākā diezgan daudz laika tiek pavadīts trasē, tad doma likt 520 kēdi un zobratus -1 priekšā +2 aizmugurē, aizmugurē alumīnija anodēto zvaigzni.

Kāds var ieteikt uz kādiem ražotājiem skatities un kas ir pieejams tepat uz vietas?
Pagaidām skatos RK GB520GXW kēdi un Renthal 520 44T
zvaigzni.


teishu ta. Ja neesi baigais specuks, tad litram likt 520 kkedi nav jegas - varesi tikai biezak mainit kkedes un zobratus.
Paliec vien pie 525 vai 530.

Savam ZX10R 520to kedi izstiepu un saravu loti atri salidzinajuma ar 525tajam un 530tajam.

-----------------
baicinieks

Offline

StraiF
10. Mar 2014, 15:26#4263

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


10 Mar 2014, 14:06:27 frx rakstīja:
pārpostēšu no tēmas "Tehniska rakstura jautājumi spečukiem", tākā domāju manas tēmas spečuki drizāk ieskatīsies te.

Pienācis laiks mainīt kēdi un zobratus manam CBR1000RR 2007, tākā diezgan daudz laika tiek pavadīts trasē, tad doma likt 520 kēdi un zobratus -1 priekšā +2 aizmugurē, aizmugurē alumīnija anodēto zvaigzni.

Kāds var ieteikt uz kādiem ražotājiem skatities un kas ir pieejams tepat uz vietas?
Pagaidām skatos RK GB520GXW kēdi un Renthal 520 44T
zvaigzni.


ko tu gribi sasniegt ar to ?
530 ir norm ķēde

piemērs par DID chain

gribi mainīt, seko cipariem
pie konversijas no 5530 uz 520 izmaksās būs kopumā 1,5 vai 2 reizes dārgāk.



-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

shkapars
10. Mar 2014, 16:49#4264

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


10 Mar 2014, 14:06:27 frx rakstīja:
Pienācis laiks mainīt kēdi un zobratus manam CBR1000RR 2007, tākā diezgan daudz laika tiek pavadīts trasē, tad doma likt 520 kēdi un zobratus -1 priekšā +2 aizmugurē, aizmugurē alumīnija anodēto zvaigzni.

Kāds var ieteikt uz kādiem ražotājiem skatities un kas ir pieejams tepat uz vietas?
Pagaidām skatos RK GB520GXW kēdi un Renthal 520 44T
zvaigzni.


es ar balsoju, ka atstāj 525. starp 520 un 525 nav liela atšķirība uz rites pretestību, bet paliela atšķirība uz izturību. zinu dažus ļoti ātrus braucējus, kas brauc ar 525

zobratu attiecība droši būs ok

bet, ja gribi palikt tomēr pie 520 ķēdes, tad man ir laba pieredze ar Afam ķēdi (tirgo MaxMoto). man diviem BMW ir virsū un nekas daudz nav staipījies cītīgi braucot pa trasi. bet tā RK ir labas ķēdes, tik nezinu par šo segmentu

[ Šo ziņu laboja shkapars, 10 Mar 2014, 16:50:21 ]

Offline

frx
10. Mar 2014, 17:38#4265

Kopš: 28. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: R1, FN2

stokā CBR1000RR 2007 nāk 530 kēdē. Rotējošās masas samazinajuma dēļ var atgūt pāris zirgus, kam būtu jaatspuguļojas arī apļa laikos. Kas attiecas uz RK kēdi, tad tā ir 1000cc rated, US forumos ir diezgan labas atsauksmes. Tensile strength lbs/ft: 8,800

Offline

Banditio
10. Mar 2014, 18:24#4266

Kopš: 02. Jul 2010

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 74

Braucu ar: KAWASAKI ZX10R


10 Mar 2014, 17:38:58 frx rakstīja:
stokā CBR1000RR 2007 nāk 530 kēdē. Rotējošās masas samazinajuma dēļ var atgūt pāris zirgus, kam būtu jaatspuguļojas arī apļa laikos. Kas attiecas uz RK kēdi, tad tā ir 1000cc rated, US forumos ir diezgan labas atsauksmes. Tensile strength lbs/ft: 8,800


Neko smalkaku par 525 neiesaku tev. Iegusi ne vairak ka 2 zs uz 520 kkedi.
Protams, ja Bikkeros nebrauc zem 1:40, domaju tev tie 2 Zs neko uz apla laika nedos.
Ir daudz citu veidu, ka vairak un labak uzlabot apla laiku neka liekot smalko kedi.

-----------------
baicinieks

Offline

Archy96
10. Mar 2014, 19:06#4267

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Es sev uzliku 520, renthal racing (bija diezgan padārga priekš 520, ap 80ls) un abus tērauda zobratus, mani visi mēģināja atrunāt, teica, ka ķēdi varēšu 3x sezonā mainīt utt.

Ir nobraukti 4000, savi 1500 pa trasi un pārējie pa šoseju režīmos, kas pielīdzinās trasei .................. Ķēde joprojām kā jauna, esmu tikai kādas 2 - 3 reizes pievilcis, tas arī viss.

Tūlīt šķilšu dziesmā un kurināšu tālāk, ar to pašu ķēdi.


Tā lūk

P.S. Ak jā, aizmirsu piebilst, ķēdi mainīju nevis tāpēc, ka gribētu 0.1 sekundi vinnēt, bet gan tamdēļ, ka oriģinālā bija sasieta mezglā ar visu pakaļējo majatņiku, un metama šā vai tā, izlēmu paeksperimentēt

[ Šo ziņu laboja Archy96, 10 Mar 2014, 19:08:58 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

asdf
10. Mar 2014, 20:33#4268

Kopš: 10. Jun 2009

Ziņojumi: 211

Braucu ar:


10 Mar 2014, 17:38:58 frx rakstīja:
stokā CBR1000RR 2007 nāk 530 kēdē. Rotējošās masas samazinajuma dēļ var atgūt pāris zirgus, kam būtu jaatspuguļojas arī apļa laikos. Kas attiecas uz RK kēdi, tad tā ir 1000cc rated, US forumos ir diezgan labas atsauksmes. Tensile strength lbs/ft: 8,800


Mainot zobratu attiecības efekts būs pat ļoti jūtams, savukārt no ķēdes izmēra maiņai būs tikai psiholoģisks efekts...

Vēl jau nevajag aizmirst, ka pārnesumu attiecību vajadzētu pielāgot katrai trasei

Offline

frx
10. Mar 2014, 22:25#4269

Kopš: 28. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: R1, FN2


10 Mar 2014, 20:33:47 asdf rakstīja:

10 Mar 2014, 17:38:58 frx rakstīja:
stokā CBR1000RR 2007 nāk 530 kēdē. Rotējošās masas samazinajuma dēļ var atgūt pāris zirgus, kam būtu jaatspuguļojas arī apļa laikos. Kas attiecas uz RK kēdi, tad tā ir 1000cc rated, US forumos ir diezgan labas atsauksmes. Tensile strength lbs/ft: 8,800


Mainot zobratu attiecības efekts būs pat ļoti jūtams, savukārt no ķēdes izmēra maiņai būs tikai psiholoģisks efekts...

Vēl jau nevajag aizmirst, ka pārnesumu attiecību vajadzētu pielāgot katrai trasei

pie -1 +2 max 262km/h, LV noteikti tas ir atliektiem galiem

[ Šo ziņu laboja frx, 10 Mar 2014, 22:25:35 ]

Offline

Ugo
10. Mar 2014, 22:31#4270

Kopš: 11. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 410

Braucu ar: S1000RR


10 Mar 2014, 14:06:27 frx rakstīja:
pārpostēšu no tēmas "Tehniska rakstura jautājumi spečukiem", tākā domāju manas tēmas spečuki drizāk ieskatīsies te.

Pienācis laiks mainīt kēdi un zobratus manam CBR1000RR 2007, tākā diezgan daudz laika tiek pavadīts trasē, tad doma likt 520 kēdi un zobratus -1 priekšā +2 aizmugurē, aizmugurē alumīnija anodēto zvaigzni.

Kāds var ieteikt uz kādiem ražotājiem skatities un kas ir pieejams tepat uz vietas?
Pagaidām skatos RK GB520GXW kēdi un Renthal 520 44T
zvaigzni.

Īsi sakot: ja gribi biežāk mainīt ķēdi ar zobīšiemm, tad ņem 520. Tas 1 ZS neko nedos... Labāk ieekonomēto kāpīti investē riepās...

Offline

Banditio
10. Mar 2014, 22:33#4271

Kopš: 02. Jul 2010

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 74

Braucu ar: KAWASAKI ZX10R


10 Mar 2014, 22:25:20 frx rakstīja:

10 Mar 2014, 20:33:47 asdf rakstīja:

10 Mar 2014, 17:38:58 frx rakstīja:
stokā CBR1000RR 2007 nāk 530 kēdē. Rotējošās masas samazinajuma dēļ var atgūt pāris zirgus, kam būtu jaatspuguļojas arī apļa laikos. Kas attiecas uz RK kēdi, tad tā ir 1000cc rated, US forumos ir diezgan labas atsauksmes. Tensile strength lbs/ft: 8,800


Mainot zobratu attiecības efekts būs pat ļoti jūtams, savukārt no ķēdes izmēra maiņai būs tikai psiholoģisks efekts...

Vēl jau nevajag aizmirst, ka pārnesumu attiecību vajadzētu pielāgot katrai trasei

pie -1 +2 max 262km/h, LV noteikti tas ir atliektiem galiem



Protams, katrs brauc savadak. Es mainiju tikai prieksha -1. Aizmuguratstaju. Ne finisha taisne, ne pilsetas taisne 6taja nekabinaju, vilku max ar 5to.
Aiz pilsetas taisnes 90nieka lidz finisha taisnei maucu ar otro.
Rezultata mazak jastepsele pa robiem, mazak lieki kustibu.
Protams, citi teiks, ka ta ir nepareizi, bet man ta bija ertak un labak.

-----------------
baicinieks

Offline

deMarco
11. Mar 2014, 08:54#4272

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Fuflo tos viss. Objektīvi izmērīt ieguvumu no tā nevarēsi. Vēl jo vairāk, ja maini zobratu attiecību.
Es arī domāju, ka tas dos psiholoģisku efektu un viss. Domāju, ka pat +10 Zs tev neko apļu laikos nemainītu.

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

eglic2
11. Mar 2014, 21:49#4273

Kopš: 20. Jun 2009

Ziņojumi: 153

Braucu ar:

Man arī bija -1priekšā pārējais viss stok,likās baigi labi .

Offline

StraiF
11. Mar 2014, 22:13#4274

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


10 Mar 2014, 17:38:58 frx rakstīja:
stokā CBR1000RR 2007 nāk 530 kēdē. Rotējošās masas samazinajuma dēļ var atgūt pāris zirgus, kam būtu jaatspuguļojas arī apļa laikos. Kas attiecas uz RK kēdi, tad tā ir 1000cc rated, US forumos ir diezgan labas atsauksmes. Tensile strength lbs/ft: 8,800


ja gribas mainīt - maini, ja tev paliek ar to ertāk un jūties labāk (ātrāk), tik maini pret labo (dargo), jo dabūtais lētais gals, kā vari spriest pēc dažiem, būs ātri jāmaina.
par "fuflo" to ipaši vari neņemt prāta, jo cilvēks kurš braus ar salimēto ar skoču moci neko citu pateikt nevar




-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

Guss
11. Mar 2014, 22:21#4275

Kopš: 15. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: CRF450R


11 Mar 2014, 22:13:12 StraiF rakstīja:

10 Mar 2014, 17:38:58 frx rakstīja:
stokā CBR1000RR 2007 nāk 530 kēdē. Rotējošās masas samazinajuma dēļ var atgūt pāris zirgus, kam būtu jaatspuguļojas arī apļa laikos. Kas attiecas uz RK kēdi, tad tā ir 1000cc rated, US forumos ir diezgan labas atsauksmes. Tensile strength lbs/ft: 8,800


ja gribas mainīt - maini, ja tev paliek ar to ertāk un jūties labāk (ātrāk), tik maini pret labo (dargo), jo dabūtais lētais gals, kā vari spriest pēc dažiem, būs ātri jāmaina.
par "fuflo" to ipaši vari neņemt prāta, jo cilvēks kurš braus ar salimēto ar skoču moci neko citu pateikt nevar




Apļa laikus labak var uzlabot ar labām riepam un ne jau ar ķēdi!
Ps. Man ta liekas ka tam ar skoču aplīmetajam mocim apļalaiki ir ātrāki nekā tam jaunajam no salona ar visiem iespejamajiem apgreidiem!

Offline

StraiF
11. Mar 2014, 22:25#4276

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams

es -utopiska sarunā ar tevi neiešu
pasties mylap

-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

TB
11. Mar 2014, 23:44#4277

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Varbut ir kada infa kad motoaplis uzdaks treninju sezonu Biķeros? Un kādas būs cenas pēc godīgās € ieviešanas?

[ Šo ziņu laboja TB, 11 Mar 2014, 23:45:33 ]

Offline

Archy96
12. Mar 2014, 00:25#4278

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


11 Mar 2014, 22:13:12 StraiF rakstīja:

10 Mar 2014, 17:38:58 frx rakstīja:
stokā CBR1000RR 2007 nāk 530 kēdē. Rotējošās masas samazinajuma dēļ var atgūt pāris zirgus, kam būtu jaatspuguļojas arī apļa laikos. Kas attiecas uz RK kēdi, tad tā ir 1000cc rated, US forumos ir diezgan labas atsauksmes. Tensile strength lbs/ft: 8,800


ja gribas mainīt - maini, ja tev paliek ar to ertāk un jūties labāk (ātrāk), tik maini pret labo (dargo), jo dabūtais lētais gals, kā vari spriest pēc dažiem, būs ātri jāmaina.
par "fuflo" to ipaši vari neņemt prāta, jo cilvēks kurš braus ar salimēto ar skoču moci neko citu pateikt nevar




Jā, šajā gadījumā akcents ir uz cenu, ja liek 520, tad speciālo racing, kas ir šosejniekiem domāta, tāda man arī ir un viss čikiniekā, uzliksi lēuci, mainīsi 2x sezonā, bet kā jau te tauta runāja, ja netaisies iet pa baigiem rezultātiem, paliec vien pie tās pašas 530, kalpos ilgāk,.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 12 Mar 2014, 00:26:10 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

frx
12. Mar 2014, 12:23#4279

Kopš: 28. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: R1, FN2


12 Mar 2014, 00:25:49 Archy96 rakstīja:

11 Mar 2014, 22:13:12 StraiF rakstīja:

10 Mar 2014, 17:38:58 frx rakstīja:
stokā CBR1000RR 2007 nāk 530 kēdē. Rotējošās masas samazinajuma dēļ var atgūt pāris zirgus, kam būtu jaatspuguļojas arī apļa laikos. Kas attiecas uz RK kēdi, tad tā ir 1000cc rated, US forumos ir diezgan labas atsauksmes. Tensile strength lbs/ft: 8,800


ja gribas mainīt - maini, ja tev paliek ar to ertāk un jūties labāk (ātrāk), tik maini pret labo (dargo), jo dabūtais lētais gals, kā vari spriest pēc dažiem, būs ātri jāmaina.
par "fuflo" to ipaši vari neņemt prāta, jo cilvēks kurš braus ar salimēto ar skoču moci neko citu pateikt nevar




Jā, šajā gadījumā akcents ir uz cenu, ja liek 520, tad speciālo racing, kas ir šosejniekiem domāta, tāda man arī ir un viss čikiniekā, uzliksi lēuci, mainīsi 2x sezonā, bet kā jau te tauta runāja, ja netaisies iet pa baigiem rezultātiem, paliec vien pie tās pašas 530, kalpos ilgāk,.


akcents šajā gadījumā nav uz cenu. Palasot ārzemju forumus beigās pasūtiju RK GB520GXW, RENTHAL 44T aizm un Renthal 15T priekšā.

Offline

StraiF
12. Mar 2014, 16:35#4280

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams

primārais akcents ir kvalitāte !!!

-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline