Runcis,
iedotu tālruņa numuru speciālistam, kas spētu tev palīdzēt, bet tu jau neārstējams, jo uzskati sevi par veselāko vismaz šajā vortālā.
bet, nu, vismaz kādu sedatīvu vai trankvili uzēstu, i ta jau vieglāk taptu.... vismaz apkārtējiem.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
15 Jan 2014, 13:02:36 Niere rakstīja:
Runcis,
iedotu tālruņa numuru speciālistam, kas spētu tev palīdzēt, bet tu jau neārstējams, jo uzskati sevi par veselāko vismaz šajā vortālā.
bet, nu, vismaz kādu sedatīvu vai trankvili uzēstu, i ta jau vieglāk taptu.... vismaz apkārtējiem.
Šitādi kandidāti nav ārstējami. Tā ir galējā stadija, ko tikai koka mētelītis izlabos
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
16 Jan 2014, 00:37:27 chirkainais rakstīja:
zvaigžņu kari
No mentiem mūkamā ķivere
Nav nekas jauns, pirms kādiem gadiem 6 ķīpenē motoizstādē tādu pielaikoju kā reiz, tikai tur nebija nekādas kameras, bet gan spoguļi salikti, tā kā atpakaļskata spogulis augšā kā mašīnai, var visu laiku redzēt, kas aizmugurē darās. Manuprāt bullshit, kas tikai lieki novērš uzmanību.
16 Jan 2014, 00:37:27 chirkainais rakstīja:
zvaigžņu kari
No mentiem mūkamā ķivere
Nav nekas jauns, pirms kādiem gadiem 6 ķīpenē motoizstādē tādu pielaikoju kā reiz, tikai tur nebija nekādas kameras, bet gan spoguļi salikti, tā kā atpakaļskata spogulis augšā kā mašīnai, var visu laiku redzēt, kas aizmugurē darās. Manuprāt bullshit, kas tikai lieki novērš uzmanību.
V.klipā min ka batereja tur tikai 9h, bet vai tad mo nevar uzstadīt barošanas bloku, no kurienes ķivere ņem stromi? Tak vads īpaši netraucētu.
Personīgi man pietiktu, ja ķiveri varētu saslēgt ar tel. = muzārs, navigācija, sarunas... ko vel vairāk vaig braucot ar mo?
Cerams ka pēc gadiem 5 tas viss būs pieejams par sakarīgu cenu
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
16 Jan 2014, 10:04:35 gaazeejs rakstīja:
16 Jan 2014, 00:42:29 Archy96 rakstīja:
youtube
No mentiem mūkamā ķivere
Ideālais pielietojums - skijorings. Visu laiku var paturēt slēpmani redzeslokā. Moš krosa ķiverei kāds mini-spogulītis jāpiemontē.
Esmu arī daudz par to domājis, kā komunikāciju starp slēpmani un vilcēju izveidot, jo cik nav nācies pazaudēt pozīciju dēļ kritiena, kuru vilcējs piefiksē tikai pēc vairākiem simtiem metru, bet pieslēpošana paņem pēdējos spēkus, bet tā uzreiz varētu nomest mierā, piecelties un maukt tālāk. Daži trakākie praktizē variantu - nokriti, bet striķi vaļā nelaid, velcies līdz, es pāris reizes tā pamēģināju - vairāk nemēģināšu
Lai man piedod visi salas trimdinieku radi un tās infotelpā dzīvojošie, ja tagad lielos ar ko vecu, bet šo es tagad tikai atklāju un nolēmu padalīties. Hammonds no laikiem, kad vēl nebija palīdis zem Klārksona tupeles. Interesants skatāmgabals sērijās par tūkstošgades sākuma mopēdiem.
[ Šo ziņu laboja chirkainais, 19 Jan 2014, 22:32:08 ]
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)
poh teksti svarīgākais ir tas, kad nefiga nevajag krutos vieglos aiztaisīšanas mehanīsmus ...vislabāk parastie D ringi un vienmēr tev ķiveri attaisīs nevis novilks ar visu galvu
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons