01 Jun 2018, 07:58:02 JohnyW rakstīja:
1050 Adventure.
Ir viedokļi? Ja salīdzina ar kkādu 990 Adv R vai 1190 Adv R?
Tas ir tas pajaunais modelis, ar 100ZS, ja?
Tev tak bij jāzina, vizinies ar tā lielāko brāli.
Šis gan laikam nav gluži 990tā turpinājums. Drīzāk tāds budžeta variants 990tā turpinājumam 1190tajam...
Es tēmētu drīzāk uz 1190. Es tikko paveicu palielāku gabalu ar 1290, vienā dienā 1300km , otrā 1400km, lielu lielā stiepšana pamatā pa bāņiem, un tur tu saproti to, ka tie 160zs patiesībā ir tieši tik cik vajag, ne-trases mocim. 1190tajam ir 150 un tas arīiet labi, esmu braucis. 100 būs pa īsu.
Pie jaudas un griezes ātri pierod.. tur neko darīt.
990-ajam tūlīt nāk mizas beigtas, ir štuks par tublisa instalāciju kopā ar jaunajām riepām. Tomēr šņori vadāt līdzi ir ērtāk, ja nu kas. Bez tam, lauka apstākļos neesmu kameras līmējis jau gadi 20
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
07 Jul 2018, 22:44:12 Archy96 rakstīja:
Sūds tas tubliss. Ideja laba, kura realitātē darbojas apšaubāmi, man visi pazīstamie no tā atteicās un pārgāja uz desām.
Bet nu desas likt NE'hard enduro motociklam nav pārāk prātīgi. Tomēr pamīksts tas pasākums kopumā, ne tik forši gāžas līkumā un vēlāk kad desa krietni pabraukta sākas deformācijas un krietns disbalanss. Ja man būtu LC8 tad drīzāk biezu kameru.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
08 Jul 2018, 08:57:13 endurists rakstīja:
07 Jul 2018, 22:44:12 Archy96 rakstīja:
Sūds tas tubliss. Ideja laba, kura realitātē darbojas apšaubāmi, man visi pazīstamie no tā atteicās un pārgāja uz desām.
Bet nu desas likt NE'hard enduro motociklam nav pārāk prātīgi. Tomēr pamīksts tas pasākums kopumā, ne tik forši gāžas līkumā un vēlāk kad desa krietni pabraukta sākas deformācijas un krietns disbalanss. Ja man būtu LC8 tad drīzāk biezu kameru.
Protams, šim mocim tikai kameru, tur desas toč nevajag, spiediens par daudz pa mazu priekš ielas moča.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
08 Jul 2018, 13:44:26 Bagars rakstīja:
Tubliss ir laba lieta, ja vien to prot lietot. Desas ir primitīvāks izstrādājums ar citu mērķpielietojumu. Tāpēc nevajag salīdzināt 2 pēc būtības atšķirīgas lietas, lai gan ar līdzīgu pielietojumu.. Links
Ar tublisu gan tā nenotiek, bet, kā zināms, ir personāži, kas kailām rokām arī čuguna lodi var pārlauzt.
p.s. ir arī dažādas "cietās" desas. Visnotaļ laba lieta, ja vien ir spējas to uzmontēt.
Bet lielmopēdam tas nav lietderīgi, jo desa ļoti uzkarsīs un ātri sadalīsies.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
08 Jul 2018, 14:29:30 Bagars rakstīja:
08 Jul 2018, 14:07:40 Archy96 rakstīja:
08 Jul 2018, 13:44:26 Bagars rakstīja:
Tubliss ir laba lieta, ja vien to prot lietot. Desas ir primitīvāks izstrādājums ar citu mērķpielietojumu. Tāpēc nevajag salīdzināt 2 pēc būtības atšķirīgas lietas, lai gan ar līdzīgu pielietojumu.. Links
Ar tublisu gan tā nenotiek, bet, kā zināms, ir personāži, kas kailām rokām arī čuguna lodi var pārlauzt.
p.s. ir arī dažādas "cietās" desas. Visnotaļ laba lieta, ja vien ir spējas to uzmontēt.
Bet lielmopēdam tas nav lietderīgi, jo desa ļoti uzkarsīs un ātri sadalīsies.
Desu vajag likt ar vienu žņaugu enduro parastajam, bet hārdkoram 2 žņaugus pa 180 grādiem izvietotus un NEKAD tā nenotiks.
Desa ir ideāla lieta, JA to pareizi lieto. Brauc kaut pa naglu dēli, mīkstais nekad nebūs.
Lasi DIVREIZ!
...ne visi ikdienā braukā pa naglu dēļiem.
...riepu noplēš arī ar 2 baraškām
...pilnīgi piekrītu par "JA to pareizi lieto"
bet tāds arī bija šīs diskusijas pamatjautājums - kā un ko pareizi lietot, nevis kuram ... citādāks
P.s. arī ar tublisu var braukt pa naglu dēļiem un nemaz to nemanīt, "JA to pareizi lieto"
07 Jul 2018, 12:15:28 lockhead rakstīja:
990-ajam tūlīt nāk mizas beigtas, ir štuks par tublisa instalāciju kopā ar jaunajām riepām. Tomēr šņori vadāt līdzi ir ērtāk, ja nu kas. Bez tam, lauka apstākļos neesmu kameras līmējis jau gadi 20
Manam 990 adv ir šis izstrādājums (https://www.bartubeless.it/en) komplektā ar Pirelli Scorpion Rally STR. Nemāku teikt labi vai slikti, lietoju 1 ned.
Prieks, prieks..
Gan jau jāsāk tagad apkopju grāmatu studēt, lai zinātu zvēra uzbūvi gandrīz no galvas...
Jā, piekrītu, ka labāk ir braukt ar 42zs bezjaudas un bezamortizatoru aparātu, ar kuru pat ar otro grūti uz grantenes nospolēt un rakstīt gudrības par KTM
[ Šo ziņu laboja ssandijss, 11 Jul 2018, 22:39:23 ]
Prieks, prieks..
Gan jau jāsāk tagad apkopju grāmatu studēt, lai zinātu zvēra uzbūvi gandrīz no galvas...
Ej uz "viss ir slikti" topiku, skauģi
Pat namaz nesāc.. Tas kā tu to izlasīji, nav tā, kā es to pateicu..
Man prieks par šo lietotāju + grāmatu jau lēnām sāku lasīt..
Bet grāmatu manā skatījumā lasa, ne tikai tādēļ, lai trīcošām rokām gaidītu, ka tik kkas nenotiek, bet gan tādēļ, lai iepazītu savu zirgu tuvāk..
Šis aparāts ir arī manā - "Motorcycles I should own.." sarakstā.
Tā kā calm down.. Labāk pastāsti, kā tam aparātam visvieglāk tikt klāt gaisa filtratm...
Ir te kāds ar TuneECU, kurš var apskatīties kas par "map" ir virsū un pie vajadzības uzlikt citu? Varbūt kāds zina, pie kā griezties? KTM 990 Adv 2011 ar LeoVince.
Bij ciemos viens austrālis, kurš šeit nopircis sev eiropas moci turpmākiem ceļojumiem, 950r. Pašam tāds ir austrālijā un pa visu eiropu meklējot bij atradis LV labu eksemplāru. Bij sapazinies nejauši arī ar mūsu austrālijas ceļotājiem un pat pirms iepazīšanās nobukojis Two wheel hotel, un tad vēl palīdzējis puišiem ar moču sūtīšanu 3 dienulaikā nevis kā bij jāgsida 6 nedēļas, bet ne par to stāsts. sakopām moci lai šis var aizbraukt un atstāt to austrijā nākamā gada plānotajiem ceļojumiem. stāstīja kā atrisināt sajūga šķidruma noplūdi no apakšējā izspiedējcilindra, sistēmu vajagot noliet un iztīrīt un šķidrumu aizvietot ar Johonsons baby oil Neatceros kā viņi pie tā nonākuši, bet visiem viņa močiem tas ir izdarīts un problēmu neesot.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv