Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
princis
03. Aug 2010, 12:19#421

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 554

Braucu ar: dzelzs būri..


03 Aug 2010, 12:15:37 emizz rakstīja:

78 zs uz gandrīz 200kg svara galīgi nav tā rullējošākā attiecība


Tas gan ir smieklīgs arguments. Manam auto ir 89 Zs un svars ir 1600Kg....

Tas ir ļoti spēcīgs arguments , es ar kautko tādu domāju agrāk.

-----------------
Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons

Offline

Gacho
03. Aug 2010, 12:33#422

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX


03 Aug 2010, 12:15:37 emizz rakstīja:

Ta gaisa dzese, nedaudz biedē, bet tomēr ļaudis jau brauc ar gaisa dzeses motoriem un rīgā, lai kads būtu sastrēgums, šis jau nu noteikti nav tas mocis ar ko stāvēt rindā un gaidīt..


Zin vecīt, dienas vidū, šajā karstumā IR dirsā pat ar šķidro dzesi
Kamēr tu turi normālu ātrumu, temperatūra ir Ok, bet kā jānostājas pie luksafora, uzreiz uzlec tuvu augšai... iedomājos kā cepsies gaisenieki...

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

ductape
03. Aug 2010, 12:40#423

Kopš: 29. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: A kategoriju

Nu hvz kaa tur bandiitiem, bet man dukaatam kaut kaa nav nekaadas probleemas ar karshanu. Cik nu stumdos uz darbu atpakalj augstaak par vidu temperatura nav kapusi un nekadus baigos cepshanaas efektus neesmu izjutos, tas protams bez pusstundas staveshans uz vietas.

Offline

Archy96
03. Aug 2010, 12:55#424

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Aug 2010, 12:15:37 emizz rakstīja:

78 zs uz gandrīz 200kg svara galīgi nav tā rullējošākā attiecība


Tas gan ir smieklīgs arguments. Manam auto ir 89 Zs un svars ir 1600Kg, es neparko nesūdzos, man ar to pilnība pietiek, tā ka šie 11zs mazāk un tikai uz 200kg ir daudz par daudz, ņemot vera, ka pašreiz braucu ar 15zs mocīti, kam svars ir 130kg..

Ta gaisa dzese, nedaudz biedē, bet tomēr ļaudis jau brauc ar gaisa dzeses motoriem un rīgā, lai kads būtu sastrēgums, šis jau nu noteikti nav tas mocis ar ko stāvēt rindā un gaidīt..

Pabrauc vienreiz dzīvē ar moci, kuram uz 180kg ir 180zs un sapratīsi, kāda tšķirība pimpim ar pirkstu

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

EZ
03. Aug 2010, 13:06#425

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


03 Aug 2010, 12:40:32 ductape rakstīja:
Nu hvz kaa tur bandiitiem, bet man dukaatam kaut kaa nav nekaadas probleemas ar karshanu. Cik nu stumdos uz darbu atpakalj augstaak par vidu temperatura nav kapusi un nekadus baigos cepshanaas efektus neesmu izjutos, tas protams bez pusstundas staveshans uz vietas.
Daini iet jau runa par konkretajiem mochu modeljiem ko pretendents uzraadiija tas ka V veidigajiem un klavierem gaisa dzese ir normali, pa to nau runa bet rindinieku motoram taa jau ir veesture

Offline

garfs
03. Aug 2010, 13:48#426

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

kaut kur esmu manījis, bet nevaru atrast.. 600cc bet registrēti kā 125cc, ja kāds kaut ko redz - dzird vai zin kā to paveikt dodiet ziņu..
honda, kawasaki izskatīšu visus variantus

budzets :1000Ls

-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

Tobish
03. Aug 2010, 14:51#427

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 231

Braucu ar: Domīti


03 Aug 2010, 14:25:26 Bagars rakstīja:
Domāju, ka 600cc nereģistrē kā 125 cc, bet gan reģistrē ar 3-ciparu Nr(mazāx formāc), kā es to kādreiz izdarīju. Jo objektīvu iemeslu dēļ 4-ciparu Nr (parastā lieluma) nevar uzstaadīt.
Mazo Nr uzliku zāģim, jo lielais aizsedza izpuutējus..
k-kur manos postos...


Cik cc izdzēri pirms šito rakstīt? Čalis takš grib tikt pie liela moča, ar kuru drīkstētu braukt ar B kategoriju. Drīz jau gribēs arī litru, reģistrētu kā 50cc mopēdu, dabūt

Offline

garfs
03. Aug 2010, 15:02#428

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

atlikt dirshanu

man ir gan A kategorija gan moto

p.s. būtu baigi labi suzuks SV vai taml. streets

[ Šo ziņu laboja garfs, 03 Aug 2010, 15:03:15 ]



-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

undo
03. Aug 2010, 15:42#429

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer


03 Aug 2010, 12:15:37 emizz rakstīja:

78 zs uz gandrīz 200kg svara galīgi nav tā rullējošākā attiecība


Tas gan ir smieklīgs arguments. Manam auto ir 89 Zs un svars ir 1600Kg, es neparko nesūdzos, man ar to pilnība pietiek, tā ka šie 11zs mazāk un tikai uz 200kg ir daudz par daudz, ņemot vera, ka pašreiz braucu ar 15zs mocīti, kam svars ir 130kg..

Ta gaisa dzese, nedaudz biedē, bet tomēr ļaudis jau brauc ar gaisa dzeses motoriem un rīgā, lai kads būtu sastrēgums, šis jau nu noteikti nav tas mocis ar ko stāvēt rindā un gaidīt..
Katram jau savs, dazs labs mierigi rulle ar autosu kuram ir 62Zs un jutas apmierinats. Man kaut ka pedejos gadus 10 nav bijis neviens auto zem 225Zs, oi sorry kadus 3-4men bija 148. Ar tadam masinam es jutos drosi, da kaut vai del tas pasas apdzisanas. Tagad ripinos ar mo 98Zs un tomer jutu vajadzeja pirk biku niknaku, bet nu tad bija ari noteicosais rublu daudzums kabata, kad pirku... Un izvertejot visus savus bijusos Mo, 100% zinu, ka pirmo pirktu ielinieku ar +- 100Zs. Paskaties kaut vai kas notiek apkart, lielais vairums kas sapirkusi tipa er6 un tamlidzigus aparatus, pec neilga briza jau kratas no viniem vala, pat skuki Par gaisiniekiem, manu prat noteicosais faktors lai vinu nepirktu ir kaut vai tas, ka pasa motora muzs ir krietni isaks.Protams + nedaudz letaks iksezonas apkope...

[ Šo ziņu laboja undo, 03 Aug 2010, 15:44:34 ]



-----------------
homo homini lupus est

Offline

eds
03. Aug 2010, 15:51#430

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

neesmu nekāds inženieris, bet nu manuprāt tai gaisa dzesei nav ne vainas. 3 gadus ar zr7 nobraukājos un bēdu nezināju.
p.s. ceru, ka ar čkidruma dzesi arī to bēdu neuzzināšu


-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Gacho
03. Aug 2010, 15:56#431

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX


03 Aug 2010, 15:51:19 eds rakstīja:
neesmu nekāds inženieris, bet nu manuprāt tai gaisa dzesei nav ne vainas. 3 gadus ar zr7 nobraukājos un bēdu nezināju.
p.s. ceru, ka ar čkidruma dzesi arī to bēdu neuzzināšu



beidzot esi pārsēdies uz pareizu motciklu un vēl pareizāku marku

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

eds
03. Aug 2010, 15:56#432

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


03 Aug 2010, 15:56:14 Gacho rakstīja:

03 Aug 2010, 15:51:19 eds rakstīja:
neesmu nekāds inženieris, bet nu manuprāt tai gaisa dzesei nav ne vainas. 3 gadus ar zr7 nobraukājos un bēdu nezināju.
p.s. ceru, ka ar čkidruma dzesi arī to bēdu neuzzināšu



beidzot esi pārsēdies uz pareizu motciklu un vēl pareizāku marku


kle

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Gacho
03. Aug 2010, 16:04#433

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX


03 Aug 2010, 15:56:56 eds rakstīja:

kle



Cē Bē eR

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

Joske
03. Aug 2010, 18:28#434

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1660

Braucu ar: C2H6O


03 Aug 2010, 16:04:38 Gacho rakstīja:

03 Aug 2010, 15:56:56 eds rakstīja:

kle



Cē Bē eR


Offline

suslik007
03. Aug 2010, 18:51#435

Kopš: 24. Nov 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 123

Braucu ar: zx7r un Honda Jelgava Twin

nedaudz atkāpei no CBRiem, gribēju uzzināt jūsu viedokli par SUZUKI TL1000R vai TLR1000. kādam ir bijis? vai kaut ko dzirdējis?

-----------------
nodarbošanās ar muļķībām darbavietā uzlabo sānu redzi, dzirdi un modrību kopumā :D

Offline

Gacho
03. Aug 2010, 19:01#436

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX


03 Aug 2010, 18:51:24 suslik007 rakstīja:
nedaudz atkāpei no CBRiem, gribēju uzzināt jūsu viedokli par SUZUKI TL1000R vai TLR1000. kādam ir bijis? vai kaut ko dzirdējis?


Sazinies ar lietotāju Osiic.
Viņš gan reti tagad parādās, bet, šis tev apstāstīs visu par tiem agregātiem

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

Morsitis
03. Aug 2010, 21:08#437

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon


03 Aug 2010, 21:05:28 meidei rakstīja:
Pēc kādiem atslēgasvārdiem/ražotāja/modeļa meklēt retro stila motorolleri? Jaunu un no salona nepiedāvāt, būs par dārgu

Paldies


piemēram vespa, piaggio, tula, muravej

Offline

drosele
03. Aug 2010, 21:50#438

Kopš: 14. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar:


03 Aug 2010, 21:16:39 meidei rakstīja:
Paldies, līdz ar to rodas jautājums nr.2
Ar 125cc var legāli braukt bez jebkādām tiesībām? Jeb vajag kaut kādu apliecību?
Vienkārši pa kluso meklēju meitenei skaistu tabureti, taču vadītāja apliecību nekādu nav otrs jautājums - ja gribu pārkrāsot, uz citu krāsu, kādas formalitātes un kur jāveic? ceru, ka kāds spēc atbildēt, paldies

Man liekas, ka, ja nav B kat., tad vajag A ierobežoto, lai var kaut vai ar to 125cc braukt un par krāsas maiņu drošvien CSDD tehnisko jaunu iedos, ka cita krāsa. Te būs sīkāk (57.punkts): http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cacheVd5OAAAH_0J:www.likumi.lv/doc.php%3Fid%3D23288%26from%3Doff+transportl%C4%ABdzek%C4%BCa+kr%C4%81sas+mai%C5%86a&cd=3&hl=lv&ct=clnk&gl=lv
moš kāds gudrāks var palabot

p.s. varbūt kāds man to linku var salabot

[ Šo ziņu laboja drosele, 03 Aug 2010, 21:55:21 ]



-----------------
I honestly think that motorcycles are the most fun you can have with your clothes on.

Offline

DOPING
03. Aug 2010, 21:59#439

Kopš: 09. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: Kawasaki


03 Aug 2010, 21:50:03 drosele rakstīja:

03 Aug 2010, 21:16:39 meidei rakstīja:
Paldies, līdz ar to rodas jautājums nr.2
Ar 125cc var legāli braukt bez jebkādām tiesībām? Jeb vajag kaut kādu apliecību?
Vienkārši pa kluso meklēju meitenei skaistu tabureti, taču vadītāja apliecību nekādu nav otrs jautājums - ja gribu pārkrāsot, uz citu krāsu, kādas formalitātes un kur jāveic? ceru, ka kāds spēc atbildēt, paldies

Man liekas, ka, ja nav B kat., tad vajag A ierobežoto, lai var kaut vai ar to 125cc braukt un par krāsas maiņu drošvien CSDD tehnisko jaunu iedos, ka cita krāsa. Te būs sīkāk:
moš kāds gudrāks var palabot http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cacheVd5OAAAH_0J:www.likumi.lv/doc.php%3Fid%3D23288%26from%3Doff+transportl%C4%ABdzek%C4%BCa+kr%C4%81sas+mai%C5%86a&cd=3&hl=lv&ct=clnk&gl=lv" target="_blank" class="postlink">57.punkts


Lai varētu braukt ar 125cm3 vajag A* vai A vai B kategoriju

Lai nomainītu mocim krāsu, pēc pārkrāsošanas jābrauc uz CSDD uz numuru salīdzināšanu, un tad tev noformēs jaunu tehnisko apliecību ar pareizo krāsu

[ Šo ziņu laboja DOPING, 03 Aug 2010, 22:01:54 ]

Offline

kasparitto
03. Aug 2010, 23:13#440

Kopš: 18. Jul 2010

Ziņojumi: 168

Braucu ar:

Labs vakars/rīts!
Esmu procesā ar A kategorijas kārtošanu un tā teikt, sapņa piepildišanu. Mocītis gan, visticamāk, tiks iepirkts tik uz nākamo sezonu, bet aktīvi interesējos jau tagad.
Interesē Honda CBR 600 braucamie. Ko gribēju jautāt, kāda atšķirība ir starp šiem modeļiem (F, FF, bez F vispār )?? Tur kaut kā uz jaudu iziet, vai kā?
Uz kuru jūs ieteiktu skatīties, ja pirmajam mocītim budžets tiek rēķināts uz +-1500 latiem?

Paldies!

Offline