Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļas maiņa
Autors | Ziņojums |
pirkt | | Kopš: 06. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 608
Braucu ar: jsd100, cb500s twin
| Kādsa nezin, šāds brīnums pie mums kautkur ir nopērkams: ?
super lube, synthetic grease, with PTFE, multi purpose lubricant. It has an item # of 21030
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D | Offline | | |
S_2 | | Kopš: 06. May 2015
Ziņojumi: 173
Braucu ar:
|
01 Oct 2018, 09:03:53 pirkt rakstīja:
Kādsa nezin, šāds brīnums pie mums kautkur ir nopērkams: ?
super lube, synthetic grease, with PTFE, multi purpose lubricant. It has an item # of 21030
PTFE jeb teflona smērviela, daudzkur nopērkama, celtniecības veikalos, velo veikalos. Par motoveikaliem hvz, drošvien arī ir, bet dārgāk Ir gan kā aerosols, gan kā smēre. | Offline | | |
pirkt | | Kopš: 06. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 608
Braucu ar: jsd100, cb500s twin
|
01 Oct 2018, 09:38:30 S_2 rakstīja:
01 Oct 2018, 09:03:53 pirkt rakstīja:
Kādsa nezin, šāds brīnums pie mums kautkur ir nopērkams: ?
super lube, synthetic grease, with PTFE, multi purpose lubricant. It has an item # of 21030
PTFE jeb teflona smērviela, daudzkur nopērkama, celtniecības veikalos, velo veikalos. Par motoveikaliem hvz, drošvien arī ir, bet dārgāk Ir gan kā aerosols, gan kā smēre.
svarīgs ir pilns nosaukums.
tā ir sintētiska smēre, paredzēta temperatūrām līdz -65 celsija, vai ap to.
pie -30 pretestību praktiski neradot, tā ir svarīga īpašība manā gadījumā.
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| labāk izstāsti konkrētāk pielietojumu, jo tieši šo konkrēto produktu lv visdrīzāk nedabūsi. tas ražots asv un smērvielu imports no turienes ir dārgs, turklāt tepat pietiek visvisādu ražotāju.
te tehnisko datu lapa:
http://www.super-lube.com/files/pdfs/Technical_...rpose_Grease.pdf
uzreiz jautājumi:
vai konkrēto produktu ieteicis tava dzelža OEM?
vai gultnī jau priekšā konkrētais Super-duper?
un:
temp.diapazons
rpm
gultņa tips, aptuveni izmēri
slodze
gultņa ass novietojums (ja gultnis)
vibrācija
triecienslodzes
ūdens
agresīvu vielu klātbūtne
saderība ar kādiem specifiskiem materiāliem
utt. | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Saldētavas durvis laikam. | Offline | | |
pirkt | | Kopš: 06. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 608
Braucu ar: jsd100, cb500s twin
| konkrēti - teleskopa mounta iesmērēšanai - lodīšu gultņi, zobratu pārvadi.
pagājušoreiz, kad jamo pārvācu, ar valvoline, man šķiet, kautkādu nlgi smēri - sarkanīgā krāsā - sasmērēju, bet pie -23 celsija pēc pāris stundām ārā man viss tur apstājās.
oriģinālā ir kautkāda lipīga silikonorgganiska figņa, itkā.
šo tauta šim pielietojumam iekš cloudynights iesaka.
https://www.cloudynights.com/topic/309773-poll-...in-cold-weather/
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ja sajauci silkonu ar jebkādu citu sabiezinātāju, pastāv liela iespēja, ka maisījums sačakarē konsistenci un arī zemo temperatūru īpašības. taču iespējams arī, ka vienkārši iemauci zemai temperatūrai nepiemērotu ziedi. jebkurā dadījumā, ja tev tur ir 'ķīselis', domā, kā iztīrīt pēc iespējas vairāk vecās ziedes.
pielietojums izklausās pēc precīzijas instrumentu ziedes. ja vien nav smags un liels tas teleskops, tad slodzes tur nav un var atļauties zemas viskozitātes pamateļļu, kas dos ļoti labu zemo temperatūru īpašības (tam SuperLube viskozitāte augsta, bet zemo temp.īpašības labas, tātad baisi dārga).
tā kā precīzijas instruments, PTFE pulveris ziedē būtu gana ok.
smēre gana specifiska + tev visdrīzāk nepieciešams pavisam nedaudz, tādēļ eļļu/ziežu tirgotāji varētu nebūt risinājums. pamēģini painteresēties pie smalko instrumentu (mikroskopi, medicīnas iekārtas, utml.) tirgotājiem/servisiem. kad ir kāds variants parādījies, atsūti produkta nosaukumu.
te piemērs produktam, kurš varētu derēt:
https://www.oqvalue.nl/wp-content/uploads/TDS-C...SE-LTS-1-ENG.pdf
papēti kaut ko šeit: https://bit.ly/2RlSoYm
edit: kosher, halal un H1 pārtikas kontakta riska apstiprinājumi, protams, tev nav vajadzīgi))[ Šo ziņu laboja Niere, 02 Oct 2018, 18:48:49 ] | Offline | | |
pirkt | | Kopš: 06. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 608
Braucu ar: jsd100, cb500s twin
| vecā smēre pirms pārsmērēšanas, loģiski, tika iztīrīta un izmazgāta ārā.
precision tur ir tāds, kā ir - mounts no lētā gala, so, kautkas puslīdz biezs būtu labāk tomēr, no kļūdas mazinājuma viedokļa.
pamēģināšu caur amazon, laikam, nopirkt, 3 oz iepakojumā cena tur ap kautkādiem 6e - nav traki...
ja amazons nesūtīs, pameklēšu de vai uk kautko tādu, laikam... :\
paldies par palīdzību.[ Šo ziņu laboja pirkt, 03 Oct 2018, 09:31:19 ]
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| nodomāju... cik daudzi mazo šperu (bez eļļas līmeņa stikliņa) jūzeri šādu būtisku remarku neizlasa, kādēļ močī ar būtiski zemāku (par korķa vītnes tiesu) eļļas līmeni nekā OEM paredzējis...?
| Offline | | |
pirkt | | Kopš: 06. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 608
Braucu ar: jsd100, cb500s twin
| Nekas tur nemočī - lielākā daļa tautas līmeni tur uz max, tā ka ar visu to sanāk reāli virs min, plus tur ir zināma tokerance, jo
Ne vienmēr devaiss stāv stingri vertikāli, ne visi gaida 5 minūtes, siltai eļļai līmenis būs augstāks nekā aukstai, uttp.
A vispār stulbie ražotāji varēja ieviest standartu.
Loģiski ir mērīt neskrūvējot.
Briggs and stratton norāda, ka viņu motoriem jāmēra ieskrūvējot...
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
| Tiem, kas pārvietojas ar zāles pļāvējiem, reāli neveicas....
18 Apr 2019, 21:16:30 pirkt rakstīja:
Briggs and stratton norāda, ka viņu motoriem jāmēra ieskrūvējot...
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
pirkt | | Kopš: 06. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 608
Braucu ar: jsd100, cb500s twin
|
18 Apr 2019, 21:40:18 VATERLAND rakstīja:
Tiem, kas pārvietojas ar zāles pļāvējiem, reāli neveicas....
18 Apr 2019, 21:16:30 pirkt rakstīja:
Briggs and stratton norāda, ka viņu motoriem jāmēra ieskrūvējot...
Poh tak, palūdz tik dieviņu, un var vispār bez ēļas, un pat benzīna močīt....
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
18 Apr 2019, 21:21:45 Coooool rakstīja:
Ir man viens censonis, kas mērīja ieskrūvējot. Nekas traks tur nenotiek
nu motors jau nenoklapē. tradicionāli tieši tas ir vienīgā šķirtne starp "viss bumbās" un "kirdik".
tomēr, ja tu par normālu jau pēc noklusējuma iestati līmeni, kas ir uz minimuma atzīmes, tad jebkāds eļļas patēriņš jau iet zem minimuma atzīmes.
ņemot vērā, ka tie parasti ir gaisa dzeses motori, tas ātri var rezultēties pārkaršanā, jo jau tā niecīgais kartera eļļas apjoms nepaspēj atdzist, kad jau rauj no jauna darbā. kā arī tas palielina visu iespējamo sūdu koncentrāciju elļā.
taču, ok, nav jau arī nekāds pasaules gals, protams. vien brīnos, ka OEMi nav izdomājuši metodi, kā nepieļaut acīmredzami sagaidāmu jūzera kļūdu. | Offline | | |
Coooool | | Kopš: 06. Dec 2012
Ziņojumi: 2285
Braucu ar: Deltām
| Parasti, ja nemaina eļļas filtru, mēģina tāpat iekratīt to 1l bunduli. Jo nav jēgas turēt tos ~ 50 - 100 ml. [ Šo ziņu laboja Coooool, 18 Apr 2019, 22:03:19 ]
----------------- moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline | | |
Pauliic | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
| nu f650gs ir ar šī ščupa metode - bet reāli viņa ir caur D, jo nav raksturots vai ir jābrauc vai jāuzsilda līdz darba temperatūrai un tad jāmēra utt
beigās ielej kā pēc grāmatas un aizmirsti
cik moči ir bijuši - nevienam nav bijis sakarīgs veids (kā auto ir) kā pārbaudīt
vienam auksts un mocim jāstāv taisni (vienam nez kā šis jāpārbauda ) un eļļas logs ir lejā, otram karsts utt
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes | Offline | | |
Tomucis | | Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| var vispār teikt paldies tiem, pāŗsvarā, vācu dalbačosiem/ražotājiem, kuri auto AKP izdomājuši, ka ščups nah nav vajadzīgs. tā lai mājas lietotājs mājas apstakļos nepakam nenomainītu eļļu.
Būtu jauki ja lielai daļai MO ar tā būtu tīri tā, 2x gadā papisties | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Katrs sevi cienoš dzelžu ražotājs skaidri norāda cik mililitri vai grami vai litri lien iekšā pēc maiņas, pēc jaukšanas utt.
Kāds tur vēl tausts, ja dzelzis ēd eļu tā ka katru dienu jāskatās uz līmeni tad dzelzis jāsaremontē vai jānes uz Tolmetu. | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Muļķības runā.Nav normāli,ja Tev nav iespēju kontrolēt šķidrumu daudzumu.Nav svarīgi,cik bieži to dari. | Offline | | |
karlo1941 | | Kopš: 28. Feb 2019
Ziņojumi: 509
Braucu ar: BMW
| pie tam līmenim ir jābūt starp min un drusku vairāk. katrā ziņā līmenis pie max ir daudz par daudz.
19 Apr 2019, 10:41:05 Pauliic rakstīja:
nu f650gs ir ar šī ščupa metode - bet reāli viņa ir caur D, jo nav raksturots vai ir jābrauc vai jāuzsilda līdz darba temperatūrai un tad jāmēra utt
beigās ielej kā pēc grāmatas un aizmirsti
cik moči ir bijuši - nevienam nav bijis sakarīgs veids (kā auto ir) kā pārbaudīt
vienam auksts un mocim jāstāv taisni (vienam nez kā šis jāpārbauda ) un eļļas logs ir lejā, otram karsts utt
----------------- citi nav vainīgi, ka pats tāds | Offline | | |
karlo1941 | | Kopš: 28. Feb 2019
Ziņojumi: 509
Braucu ar: BMW
| besī ārā, ka daudzums nav normālās mērvienībās.
kāpēc nevar to visu noreducēt uz apaļiem litriem.
20 Apr 2019, 23:22:29 mezamaris rakstīja:
Muļķības runā.Nav normāli,ja Tev nav iespēju kontrolēt šķidrumu daudzumu.Nav svarīgi,cik bieži to dari.
----------------- citi nav vainīgi, ka pats tāds | Offline | | |
|
|