Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
Fmx_
31. Jul 2015, 23:00#4181

Kopš: 17. Mar 2010

Ziņojumi: 40

Braucu ar: Xf650 Freewind


31 Jul 2015, 22:21:05 Ex rakstīja:

31 Jul 2015, 15:01:05 Fmx_ rakstīja:
Sveiki. Varbūt kāds divos vārdos var padalīties pieredzē par šādu moto ?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...s/bmw/jfofo.html


paldies visiem par ieteikumiem

Asfalta slīpēšanai šis būs labs, bet ja gribas arī pa grunteni vai mežu kādu līkumi izlaist, tad noteikti skaties uz 800GS. Daudz labāka piekare un rati, motors tas pats, bet jauda lielāka. 650gs kompī ir nīkulīgāka programma

Par sludekļa aizdomīgumu te jau Gantais rakstīja.

Offline

baizels
01. Aug 2015, 10:36#4182

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


31 Jul 2015, 23:00:13 Fmx_ rakstīja:

31 Jul 2015, 22:21:05 Ex rakstīja:

31 Jul 2015, 15:01:05 Fmx_ rakstīja:
Sveiki. Varbūt kāds divos vārdos var padalīties pieredzē par šādu moto ?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...s/bmw/jfofo.html


paldies visiem par ieteikumiem

Asfalta slīpēšanai šis būs labs, bet ja gribas arī pa grunteni vai mežu kādu līkumi izlaist, tad noteikti skaties uz 800GS. Daudz labāka piekare un rati, motors tas pats, bet jauda lielāka. 650gs kompī ir nīkulīgāka programma

Par sludekļa aizdomīgumu te jau Gantais rakstīja.

Pret 1200 mopēdi, bet pa mežiņu pabraukāt der.

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

Atrix
02. Aug 2015, 00:22#4183

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...


31 Jul 2015, 15:01:05 Fmx_ rakstīja:
Sveiki. Varbūt kāds divos vārdos var padalīties pieredzē par šādu moto ?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...s/bmw/jfofo.html

Man ir līdzīgs aparāts - 700gs, kurš no sludinājumā minētā atšķiras ar +5zs un otru bremžu disku priekšā. Neesmu braucis ar 800gs, bet par šo varu teikt tikai labāko. Dzīvoju mežā un pa granteni braucu regulāri. Lai arī drusku mazāk nominālo zirgu nekā 800 gs, bet griezes moments praktiski tas pats. 650 gs ir zemāks, kas nozīmē zemāku smaguma centru un stabilitāti. Bezceļos 800gs varētu būt labāks ar savu 21 collu priekšējo ratu, taču 650 ir 19 collas, kas ir kompromiss asfaltam un vieglam offroadam. Par konkrēto eksemplāru gan nemācēšu neko teikt.

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

Spool
02. Aug 2015, 16:15#4184

Kopš: 09. Aug 2011

Ziņojumi: 301

Braucu ar: ..

konkrētais eksemplārs torgojas jau divus gadu... neviens neņem...

-----------------
Brauc ar ko gribi, galvenais, ka pašam patīk....

Offline

lupinu21
02. Aug 2015, 16:59#4185

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.

https://www.youtube.com/watch?v=-3Jfevz-1Qg

.NOSKATĀS VIDEO PAR BMW F650 UN SKAIDRA BILDE,
JĀZIN KRIEVU VALODA LAI SAPRASTU VIDEO JĒGU.
AIZIET POLIGLOTI.

-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

Atrix
02. Aug 2015, 17:28#4186

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...


02 Aug 2015, 16:59:37 lupinu21 rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=-3Jfevz-1Qg

.NOSKATĀS VIDEO PAR BMW F650 UN SKAIDRA BILDE,
JĀZIN KRIEVU VALODA LAI SAPRASTU VIDEO JĒGU.
AIZIET POLIGLOTI.


Jēga ir tāda, ka tas iekš video ir pavisam cits mocītis - proti, viencilindra aparāts, bet šeit runa ir par twinu.

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

Mr-Scorpion
10. Aug 2015, 11:03#4187

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: BMW 330xd (E92) un savu sapni BMW K1200GT


27 Jul 2015, 21:34:49 marcis rakstīja:

27 Jul 2015, 21:30:47 Mr-Scorpion rakstīja:
Mārci - Tu domāji šo?
[IMG][/IMG]


Ā, es biju domājis tos pieliekamos ritentiņus


ķipa - šitos?


-----------------
and the mind gets dirty as you get closer to forty (c) Blur

Offline

andrejins
10. Aug 2015, 12:19#4188

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


31 Jul 2015, 22:21:05 Ex rakstīja:

31 Jul 2015, 15:01:05 Fmx_ rakstīja:
Sveiki. Varbūt kāds divos vārdos var padalīties pieredzē par šādu moto ?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...s/bmw/jfofo.html


Asfalta slīpēšanai šis būs labs, bet ja gribas arī pa grunteni vai mežu kādu līkumi izlaist, tad noteikti skaties uz 800GS. Daudz labāka piekare un rati, motors tas pats, bet jauda lielāka. 650gs kompī ir nīkulīgāka programma

Par sludekļa aizdomīgumu te jau Gantais rakstīja.


piemetināsim to, ka 650 rāmī iestellēts 800 motors (labi no rūpnīcas), bet ir zināmas problēmas. nav apakšēnā pusrāmja, motora priekšā apakšā ir eļļas filtrs. nav pat kur pannu pieskrūvēt un pa grunteni rāmis ļodzīsies un lūzīs visai ātri...

Neiesaku, ne velti šis modelis nav kārtīgi iedzīvojies tirgū!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Atrix
10. Aug 2015, 14:04#4189

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

ja ar to apakšējo pusrāmi ir problēmas, vai nav tā, ka tas attiecas arī uz 800gs? Varbūt kļūdos, bet rāmītis pa lielam tas pats. Esmu ar 700gs nobraucis pa nepilnu gadu 10 tūkst. Gruntene ir regulāri - nekas vēl nav nolūzis. Arī panna ir pieskrūvēta - tā pati, kas der 800gs. Tas, ka eļļas filtra nomaiņai jāatskrūvē pāris skrūves motora pannai nav liela bēda. Par neiedzīvošanos - f650gs tika nedaudz uzlabots un kopš 2013.g. saucas 700gs. Kāpēc BMW izvēlas šādus galvu jaucošus modeļu apzīmējumus, tas arī man nav skaidrs. Bet modelis tiek ražots un pārdošanas ziņā Vācijā neatpaliek no 800gs (dati no motorradonline.de)
te var palasīt angliski par f650gs braucienu caur Maroku:
http://adventure-motorcyclingh.com/2012/04/05/b...-long-term-test/


10 Aug 2015, 12:19:18 andrejins rakstīja:

31 Jul 2015, 22:21:05 Ex rakstīja:

31 Jul 2015, 15:01:05 Fmx_ rakstīja:
Sveiki. Varbūt kāds divos vārdos var padalīties pieredzē par šādu moto ?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...s/bmw/jfofo.html


Asfalta slīpēšanai šis būs labs, bet ja gribas arī pa grunteni vai mežu kādu līkumi izlaist, tad noteikti skaties uz 800GS. Daudz labāka piekare un rati, motors tas pats, bet jauda lielāka. 650gs kompī ir nīkulīgāka programma

Par sludekļa aizdomīgumu te jau Gantais rakstīja.


piemetināsim to, ka 650 rāmī iestellēts 800 motors (labi no rūpnīcas), bet ir zināmas problēmas. nav apakšēnā pusrāmja, motora priekšā apakšā ir eļļas filtrs. nav pat kur pannu pieskrūvēt un pa grunteni rāmis ļodzīsies un lūzīs visai ātri...

Neiesaku, ne velti šis modelis nav kārtīgi iedzīvojies tirgū!


-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

andrejins
10. Aug 2015, 16:59#4190

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Pats neesmu redzējis ne F800 <2012 ne f650 trubu rāmju plaisas, bet baumo, ka tie diezgan ātri sagurst un sāk plaisāt Jaunajiem rāmji ir nedaudz pārveidoti un stiprība esot labāka. Nezinu tā tantes tirgū runā

Jebkurā gadījumā jauns ir jauns un labāks kā 20 gadus vecs Turklāt f800 motors tiešām ir ļoti elastīgs un labs


10 Aug 2015, 14:04:45 Atrix rakstīja:
ja ar to apakšējo pusrāmi ir problēmas, vai nav tā, ka tas attiecas arī uz 800gs? Varbūt kļūdos, bet rāmītis pa lielam tas pats. Esmu ar 700gs nobraucis pa nepilnu gadu 10 tūkst. Gruntene ir regulāri - nekas vēl nav nolūzis. Arī panna ir pieskrūvēta - tā pati, kas der 800gs. Tas, ka eļļas filtra nomaiņai jāatskrūvē pāris skrūves motora pannai nav liela bēda. Par neiedzīvošanos - f650gs tika nedaudz uzlabots un kopš 2013.g. saucas 700gs. Kāpēc BMW izvēlas šādus galvu jaucošus modeļu apzīmējumus, tas arī man nav skaidrs. Bet modelis tiek ražots un pārdošanas ziņā Vācijā neatpaliek no 800gs (dati no motorradonline.de)
te var palasīt angliski par f650gs braucienu caur Maroku:
http://adventure-motorcyclingh.com/2012/04/05/b...-long-term-test/


10 Aug 2015, 12:19:18 andrejins rakstīja:

31 Jul 2015, 22:21:05 Ex rakstīja:

31 Jul 2015, 15:01:05 Fmx_ rakstīja:
Sveiki. Varbūt kāds divos vārdos var padalīties pieredzē par šādu moto ?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...s/bmw/jfofo.html


Asfalta slīpēšanai šis būs labs, bet ja gribas arī pa grunteni vai mežu kādu līkumi izlaist, tad noteikti skaties uz 800GS. Daudz labāka piekare un rati, motors tas pats, bet jauda lielāka. 650gs kompī ir nīkulīgāka programma

Par sludekļa aizdomīgumu te jau Gantais rakstīja.


piemetināsim to, ka 650 rāmī iestellēts 800 motors (labi no rūpnīcas), bet ir zināmas problēmas. nav apakšēnā pusrāmja, motora priekšā apakšā ir eļļas filtrs. nav pat kur pannu pieskrūvēt un pa grunteni rāmis ļodzīsies un lūzīs visai ātri...

Neiesaku, ne velti šis modelis nav kārtīgi iedzīvojies tirgū!



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Atrix
10. Aug 2015, 17:04#4191

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Ok, peace, Andrejin

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

Shmaarts
10. Aug 2015, 17:33#4192

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: drz400

BMW, čaļi, dublēju savu ziņu šajā topikā un papildinu ar pāris jaunumiem.

Ir problēma, ceru, ka varēsiet novirzīt pareizajā virzienā vai vislabak pie pareizā meistara. Ļoti negribētu braukt uz BMW servisu

Mocis - BMW F800GS, 2009. gads, nobraukums ~34 000 km.

Pēc meža taku uzaršanas,izbraucot uz asfalta agresīvi iegriežot ručku no stāvoša moča ar 1. ātrumu līdz 6000rmp (max 10 000), mocis sāka tā kā rīstīties un pēc aptuveni trīs, četriem rijieniem noslāpst. Pirmajā momentā nelec, pēc pāris sekundem pielec, bet ieliekot ātrumā atkal noslāpst, pēc aptuveni 2 minūšu nogaidīšanas, pielec un iet kā parasti.

Dīvaini, ka ir stadija, kad mocis pielec, bet noslāpst līdz ko ieliek ātrumā, it kā pekas sensors būtu nospiests, bet kādam viņam saistība ar uzrāvienu?

Dīvaini, ka mežā braucot ar augstiem apgriezieniem nekas tāds nenotiek, it kā būtu saistība ar uzrāviena spēku, kaut gan par šo nevaru būt 100 % drošs, jo iespējams, kaut kas sabojājās pedejos meža metros.

Mierīgi uzsākot un braucot nejūtu nekādu novirzi no normas.

Kopā šādus gadījumus, izprovicēju trīs reizes.

Teikas Arnis ar šādiem gadījumiem neņemoties. Max Moto neesot BMW programatūras. Vai Latvijā, kādam bez dīlera ir šāda programma?

Ceru, uz jūsu palīdzību.

Offline

kinigadners
10. Aug 2015, 18:21#4193

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Nu es pirmais ko izdarītu šádà situācijā....izņemtu benzīna sūkni,noravētu degvielas filtru un palūrētu kas tur no viņa līst ārā,pēc tam protams nomainot to pret jaunu,tad jau meklētu vainu tālāk,benzīna spiedienu un tā tālāk.

Offline

Shmaarts
10. Aug 2015, 18:30#4194

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: drz400


10 Aug 2015, 18:21:28 kinigadners rakstīja:
Nu es pirmais ko izdarītu šádà situācijā....izņemtu benzīna sūkni,noravētu degvielas filtru un palūrētu kas tur no viņa līst ārā,pēc tam protams nomainot to pret jaunu,tad jau meklētu vainu tālāk,benzīna spiedienu un tā tālāk.


Loģisks piegājiens, bet man pašam, diemžēl, nav pieejama ne garāža ne instrumenti. Ievākšu vairāk info un mēģināšu pielauzt kādu meistaru paķimerēties.

Offline

kinigadners
10. Aug 2015, 18:37#4195

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Nu pirms pērk tādu braucamo bet negrib remontēties pie dīlera vismaz ir kādus divdesmit gadus jāiekrāj pieredzīte remontējot visdažādākos braucamos,bet tas tikai mans vedoklis

Offline

Gasjs
10. Aug 2015, 19:17#4196

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 262

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)


10 Aug 2015, 18:30:28 Shmaarts rakstīja:

10 Aug 2015, 18:21:28 kinigadners rakstīja:
Nu es pirmais ko izdarītu šádà situācijā....izņemtu benzīna sūkni,noravētu degvielas filtru un palūrētu kas tur no viņa līst ārā,pēc tam protams nomainot to pret jaunu,tad jau meklētu vainu tālāk,benzīna spiedienu un tā tālāk.



Loģisks piegājiens, bet man pašam, diemžēl, nav pieejama ne garāža ne instrumenti. Ievākšu vairāk info un mēģināšu pielauzt kādu meistaru paķimerēties.


Čiekurkalna Igors teica, ka ir iegādājies krutu kompi priekš bmw (ne gs-911). Var pie viņa piebraukt.

Offline

andrejins
11. Aug 2015, 10:19#4197

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


10 Aug 2015, 19:17:41 Gasjs rakstīja:

10 Aug 2015, 18:30:28 Shmaarts rakstīja:

10 Aug 2015, 18:21:28 kinigadners rakstīja:
Nu es pirmais ko izdarītu šádà situācijā....izņemtu benzīna sūkni,noravētu degvielas filtru un palūrētu kas tur no viņa līst ārā,pēc tam protams nomainot to pret jaunu,tad jau meklētu vainu tālāk,benzīna spiedienu un tā tālāk.



Loģisks piegājiens, bet man pašam, diemžēl, nav pieejama ne garāža ne instrumenti. Ievākšu vairāk info un mēģināšu pielauzt kādu meistaru paķimerēties.


Čiekurkalna Igors teica, ka ir iegādājies krutu kompi priekš bmw (ne gs-911). Var pie viņa piebraukt.


Vai Bē em vē nav kodu signāli, kas parādās ar lampiņas mirgošanu? a'la check engine iemirgojās vienu reizi un pēc tam trīs? Yamām forša šī fīča uzreiz redzi kur varētu meklēt vainu

Ja kas sāc ar degvielas filtru un mož arī sūkni... tie mēdz saiet dēlī arī tā, ka neuzrāda kļūdu, bet spiediens nokrītas bik zem 3 atm, kas inžektoram ir minimums, lai normāli strādātu.

Par pekas slēdzi, man liekas, ka tā ir tikai sakritība...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

andrejins
11. Aug 2015, 10:23#4198

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


10 Aug 2015, 17:04:57 Atrix rakstīja:
Ok, peace, Andrejin

Zini kā, ja brauc tikai pa asfaltu, tad pa lielam ņem ko gribi ja tehnika tiek izmantota, kopta, bet ikdienā īpaši netaupīta, tad var attapties pie plaisām rāmī... Pats pagājušajā sezonā vienu tādudabūju un tieši kartera apakšā... radiatora kronšteins bija ielauzis. Bet par laimi nav nekā tāda ko labs metinātājs nesataisītu, pie reizes pārejot pāri arī visām pārējām šaubīgajām vietām

Un pats jau arī skatos uz jauno 800 GS Adventure. BMW ir BMW un ar regulējamu piekari būtu vēl patīkamāk pakaļu pārvietot

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Atrix
11. Aug 2015, 11:07#4199

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Par to regulējamo piekari - F sērijai atšķirībā no lielajiem GS tā ir tikai daļēji regulējama - tobiš, aizmugure. Manam 700ajam arī ir - 3 režīmi. Komforts, normālais, sports. Atšķirība ir jūtama - ikdienā pārvietojos ar normu, bet kā tieku līdz sadauzītam asfaltam vai grants trepei, tā slēdzu komfortu. Par 800gs - es ar 180cm nevaru nolikt pilnu pēdu pie zemes, Adventure - vēl ne tik Bet īstiem speciem tā noteikti nav problēma. SSā pēdējā laikā parādījušies vairāki svaigi 800gs. Nevaru saprast, kāpēc tiek pārdoti tikko pirkti moči

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

andrejins
11. Aug 2015, 13:37#4200

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


11 Aug 2015, 11:07:08 Atrix rakstīja:
Par to regulējamo piekari - F sērijai atšķirībā no lielajiem GS tā ir tikai daļēji regulējama - tobiš, aizmugure. Manam 700ajam arī ir - 3 režīmi. Komforts, normālais, sports. Atšķirība ir jūtama - ikdienā pārvietojos ar normu, bet kā tieku līdz sadauzītam asfaltam vai grants trepei, tā slēdzu komfortu. Par 800gs - es ar 180cm nevaru nolikt pilnu pēdu pie zemes, Adventure - vēl ne tik Bet īstiem speciem tā noteikti nav problēma. SSā pēdējā laikā parādījušies vairāki svaigi 800gs. Nevaru saprast, kāpēc tiek pārdoti tikko pirkti moči

ir tikai viens svaigs 800 GS, kas ir tikko pēc pirmās apkopes. izskatās, ka cilvēks ņēma nezinot ko ņem

Vienu tirgo pats BM Auto, un trešais, tepat arī figurēja, ka cilvēkam savajadzējās naudu un nav laika braukt Tā ka visiem trim jaunajiem ir zināms +- iemesls

Jāpagaida vēl pāris gadi un tad jāpārsēžās, ātrāk diezin vai ko mainīšu

Par regulāciju jā regulējas pakaļējais zmītis, bet tāpat, kopš uzlika šo sistēmu, tā nav vairs tik viegli izsist amīšus

[ Šo ziņu laboja andrejins, 11 Aug 2015, 13:38:11 ]



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline