Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Piiiiii, bet ne politika
Autors | Ziņojums |
jurro | | Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
|
13 Jul 2011, 13:39:09 Archy96 rakstīja:
13 Jul 2011, 13:31:04 MIGs rakstīja:
Atļaušos oponēt un apgalvot, ka bremzēšana ir PĒDĒJAIS ko darīt ka dmoci sāk nēsāt.
Vobleris NAV tad kad izslīd kāda riepa, bet kad tev sāk mētāt priekšējo riteni no vienas puses uz otru, parasti. Parati cilvēki nesēž pareiiz, moci nav iespieduši starp kājām, kā rezultātā kad sāk mētāt stūri viņi cenšas paši noturēties pie stūres kas ir nepareizi.
Teksts kā vajag izvairities - jā labi izvairīties no vobleera var nebraucotr ar moci vispār ! Tiešāmļoti labi palīdz.
Runā, ka no voblera tikt vaļā var nemēģoinot noturēt stūri, bet ālukjot viņai pašplūsmā izpurināties, otrs ko saka, ka palīdzot izraut sajūgu.
Un nevajadzētu jaukt riepas izslīdēšaniu/nopeldēšanu par vobleri.
Voblers tas ir kas? Tjipa kaut kāda vobla? Nepatīk zivis
Tas ir kad apēd sūdīgu voblu un sāk kratīt braucot uz motocikla [ Šo ziņu laboja jurro, 13 Jul 2011, 14:15:16 ]
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 | Offline | | |
ronis | | Kopš: 24. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2319
Braucu ar: Gaiši zilo sapni
|
13 Jul 2011, 14:13:21 jurro rakstīja:
13 Jul 2011, 14:10:20 ronis rakstīja:
Ratā vajag paraut Vobleris tad izbeigsies
Tā Roni, ja turpināsi pa naktīm trokšņot uz Vecāķu prospekta izbēršu priekš Tevis naglas
Es neko nezinu, es tas neesmu utt. Tikai nesaki, ka uz vec. prosp. dzīvo
----------------- One day closer to death
Histērisks alkoholiķis!!!!!
| Offline | | |
jurro | | Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
|
13 Jul 2011, 14:17:57 ronis rakstīja:
13 Jul 2011, 14:13:21 jurro rakstīja:
13 Jul 2011, 14:10:20 ronis rakstīja:
Ratā vajag paraut Vobleris tad izbeigsies
Tā Roni, ja turpināsi pa naktīm trokšņot uz Vecāķu prospekta izbēršu priekš Tevis naglas
Es neko nezinu, es tas neesmu utt. Tikai nesaki, ka uz vec. prosp. dzīvo
Sniedzes ielā, tak što uzmanies, man viss nofilmēts
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 | Offline | | |
|
ronis | | Kopš: 24. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2319
Braucu ar: Gaiši zilo sapni
|
13 Jul 2011, 14:21:31 jurro rakstīja:
Sniedzes ielā, tak što uzmanies, man viss nofilmēts
Tajā apkārtnē es godīgi uzvedos
----------------- One day closer to death
Histērisks alkoholiķis!!!!!
| Offline | | |
hrjaz | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Cēsis
Ziņojumi: 139
Braucu ar: DRZ 400
| nesaprotu kā to sajūgu vispār satvert, jo stūri tak sit no rokas ārā - atlaid pāris pirkstus un lido? voblers ir piedzīvots (arī 3. ну-бля pakāpē ) [ Šo ziņu laboja hrjaz, 13 Jul 2011, 14:37:27 ]
----------------- Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies! | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
13 Jul 2011, 13:31:04 MIGs rakstīja:
Atļaušos oponēt un apgalvot, ka bremzēšana ir PĒDĒJAIS ko darīt ka dmoci sāk nēsāt.
Vobleris NAV tad kad izslīd kāda riepa, bet kad tev sāk mētāt priekšējo riteni no vienas puses uz otru, parasti. Parati cilvēki nesēž pareiiz, moci nav iespieduši starp kājām, kā rezultātā kad sāk mētāt stūri viņi cenšas paši noturēties pie stūres kas ir nepareizi.
Teksts kā vajag izvairities - jā labi izvairīties no vobleera var nebraucotr ar moci vispār ! Tiešāmļoti labi palīdz.
Runā, ka no voblera tikt vaļā var nemēģoinot noturēt stūri, bet ālukjot viņai pašplūsmā izpurināties, otrs ko saka, ka palīdzot izraut sajūgu.
Un nevajadzētu jaukt riepas izslīdēšaniu/nopeldēšanu par vobleri.
+1 par sākumu un beigām.
Cik no Spaidera skolas atceros - voblera cēlonis ir pārslogots priekšējais rats. Lai tiktu ar to galā, tas rats ir jāatslogo. Loģiski. Priekša atslogojas uzberot gāzi. Looooģiski
IMHO sajūgs nav pareizi, bet tas varētu palīdzēt ja šoperītis gaitu samazina aizvēris droseli, tādējādi priekšu vēl vairāk slogojot. Izspiežot sajūgu tad vnk NETRAUCĒ mocim braukt
Tie visi gan tikai tādi mani teorētiskie spriedelējumi, jo braucu ar moci, kam voblers īpaši nedraud
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
hrjaz | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Cēsis
Ziņojumi: 139
Braucu ar: DRZ 400
|
13 Jul 2011, 14:50:59 Niksons rakstīja:
13 Jul 2011, 13:31:04 MIGs rakstīja:
Atļaušos oponēt un apgalvot, ka bremzēšana ir PĒDĒJAIS ko darīt ka dmoci sāk nēsāt.
Vobleris NAV tad kad izslīd kāda riepa, bet kad tev sāk mētāt priekšējo riteni no vienas puses uz otru, parasti. Parati cilvēki nesēž pareiiz, moci nav iespieduši starp kājām, kā rezultātā kad sāk mētāt stūri viņi cenšas paši noturēties pie stūres kas ir nepareizi.
Teksts kā vajag izvairities - jā labi izvairīties no vobleera var nebraucotr ar moci vispār ! Tiešāmļoti labi palīdz.
Runā, ka no voblera tikt vaļā var nemēģoinot noturēt stūri, bet ālukjot viņai pašplūsmā izpurināties, otrs ko saka, ka palīdzot izraut sajūgu.
Un nevajadzētu jaukt riepas izslīdēšaniu/nopeldēšanu par vobleri.
+1 par sākumu un beigām.
Cik no Spaidera skolas atceros - voblera cēlonis ir pārslogots priekšējais rats. Lai tiktu ar to galā, tas rats ir jāatslogo. Loģiski. Priekša atslogojas uzberot gāzi. Looooģiski
IMHO sajūgs nav pareizi, bet tas varētu palīdzēt ja šoperītis gaitu samazina aizvēris droseli, tādējādi priekšu vēl vairāk slogojot. Izspiežot sajūgu tad vnk NETRAUCĒ mocim braukt
Tie visi gan tikai tādi mani teorētiskie spriedelējumi, jo braucu ar moci, kam voblers īpaši nedraud
var jau būt, ka voblers sākas pie noslogota priekšējā rata, bet es visus gadījumus esmu piedzīvojis dodot ručkā un trāpot uz kāda ceļa negluduma - rats īslaicīgi atraujas no zemes, tātad tieši pie atslogota rata sākas voblers IMHO
----------------- Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies! | Offline | | |
mg-t | | Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 573
Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.
|
13 Jul 2011, 14:57:24 goodlive rakstīja:
pa lielam voblers draud tikai sporta močiem, dēļ moču konstrukcijas, respektīvi priekšējās dakšas leņķi pret asfaltu.
Āfrika arī kaut kādu apstākļu sakritības rezultātā mēģina sakt iesvārstīties, pārjaucu amjus palika labāk, nomainīs priekšas riepu un skatīsies tad, stūri pavisam laist vaļā nevar, visizteiktāk pureklis parādās kad pie 110km kad šķibi parlec kautkādu risu. | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Afrikaam, transalpiem shitas jokas sakas ja aizmugure pa zemu, tb, parasti atspere amiitim savaargusi no vecuma un rezultataa "dibens pa zemi velkas".
Vienreiz, meginot cik iet pa granteni, man ap kadiem 140, liekas, saaka purinaat. Atslogoju nedaudz priekshu un beidzaas. Bet patikami nebija.
Tagad aizmugure ir pareizaa augstumaa pret priekshu un viss ok.
Tapat jaskatas vai stuures gultni nav pa valju, arii stuurei patik lurinaties ja valigi.
13 Jul 2011, 15:25:19 mg-t rakstīja:
Āfrika arī kaut kādu apstākļu sakritības rezultātā mēģina sakt iesvārstīties, pārjaucu amjus palika labāk, nomainīs priekšas riepu un skatīsies tad, stūri pavisam laist vaļā nevar, visizteiktāk pureklis parādās kad pie 110km kad šķibi parlec kautkādu risu.
[ Šo ziņu laboja martinss, 13 Jul 2011, 16:59:03 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
m279 | | Kopš: 03. Jul 2011
Ziņojumi: 4
Braucu ar: YZ 450, CR 500
|
13 Jul 2011, 13:31:04 MIGs rakstīja:
Atļaušos oponēt un apgalvot, ka bremzēšana ir PĒDĒJAIS ko darīt ka dmoci sāk nēsāt.
Vobleris NAV tad kad izslīd kāda riepa, bet kad tev sāk mētāt priekšējo riteni no vienas puses uz otru, parasti. Parati cilvēki nesēž pareiiz, moci nav iespieduši starp kājām, kā rezultātā kad sāk mētāt stūri viņi cenšas paši noturēties pie stūres kas ir nepareizi.
Teksts kā vajag izvairities - jā labi izvairīties no vobleera var nebraucotr ar moci vispār ! Tiešāmļoti labi palīdz.
Runā, ka no voblera tikt vaļā var nemēģoinot noturēt stūri, bet ālukjot viņai pašplūsmā izpurināties, otrs ko saka, ka palīdzot izraut sajūgu.
Un nevajadzētu jaukt riepas izslīdēšaniu/nopeldēšanu par vobleri.
Jautra atrakcija Aukstas kaajas garantetas.
Ir gadijies ar krosa mo izbraucot uz sudiga laapita asfalta.
Liekot mocikletam dziedat tadu tirekli nokjeru ka gandriz sturi no rokam izsita. Mana gadijuma gazes nomeshana palidzeja.
Cik saprotu vobleri var norakstit uz iemanju trukumu laikam.
----------------- If You Talk to God, You're Spiritual. If He Talks Back, You're Nuts. | Offline | | |
Pauliic | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
| rekur pāris vobleri iz dzīves
http://www.youtube.com/watch?v=AxHzwWndtvk&feature=player_embedded
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes | Offline | | |
spider | | Kopš: 02. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1150
Braucu ar: Visu ko
| Jā, gan pārslogota priekšējā rata gadījumā, gan arī atslogota, t.i. spēcīga paātrinājuma rezultātā uz nelīdzenas virsmas - ja paātrinājums ir tik intensīvs, ka priekšējais rats tik, tikko skar zemi, dakša ir pilnībā izstiepusies un nekuja nestrādā. Tas ir tas pats, kas braukt ar lauzni priekšējās dakšas vietā, kā rezultātā krateklis ilgi nav jāgaida. Ja brīdī, kad sāk kratīt braucējs noraustās un gāzi aizver strauji + plus iekrampējas stūrē, tādējādi brīdī, kad priekšu sāk kratīt, palielinot vairākkārtīgi tās masu, kratīšanās intensitāte tikai pieaugs un tas var beigties diezgan traģiski.
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas | Offline | | |
Eliks | | Kopš: 05. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 346
Braucu ar: MT-03
|
13 Jul 2011, 19:47:48 spider rakstīja:
Jā, gan pārslogota priekšējā rata gadījumā, gan arī atslogota, t.i. spēcīga paātrinājuma rezultātā uz nelīdzenas virsmas - ja paātrinājums ir tik intensīvs, ka priekšējais rats tik, tikko skar zemi, dakša ir pilnībā izstiepusies un nekuja nestrādā. Tas ir tas pats, kas braukt ar lauzni priekšējās dakšas vietā, kā rezultātā krateklis ilgi nav jāgaida. Ja brīdī, kad sāk kratīt braucējs noraustās un gāzi aizver strauji + plus iekrampējas stūrē, tādējādi brīdī, kad priekšu sāk kratīt, palielinot vairākkārtīgi tās masu, kratīšanās intensitāte tikai pieaugs un tas var beigties diezgan traģiski.
Tātad, saspiežam moci ar kājām, palaižam vaļīgāk stūri un venmērīgi paātrinamies?
Par demferi, ja nemaldos, tas palīdz nenonākt līdz voblerim raujot ratā, jo tiecās stūres brīvgaitā iztaisnot priekšējo riteni, tomēr, ja vobleris vienalga noķerts, tad demferim nav nekāda efekta. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
14 Jul 2011, 00:31:20 Eliks rakstīja:
13 Jul 2011, 19:47:48 spider rakstīja:
Jā, gan pārslogota priekšējā rata gadījumā, gan arī atslogota, t.i. spēcīga paātrinājuma rezultātā uz nelīdzenas virsmas - ja paātrinājums ir tik intensīvs, ka priekšējais rats tik, tikko skar zemi, dakša ir pilnībā izstiepusies un nekuja nestrādā. Tas ir tas pats, kas braukt ar lauzni priekšējās dakšas vietā, kā rezultātā krateklis ilgi nav jāgaida. Ja brīdī, kad sāk kratīt braucējs noraustās un gāzi aizver strauji + plus iekrampējas stūrē, tādējādi brīdī, kad priekšu sāk kratīt, palielinot vairākkārtīgi tās masu, kratīšanās intensitāte tikai pieaugs un tas var beigties diezgan traģiski.
Tātad, saspiežam moci ar kājām, palaižam vaļīgāk stūri un venmērīgi paātrinamies?
Par demferi, ja nemaldos, tas palīdz nenonākt līdz voblerim raujot ratā, jo tiecās stūres brīvgaitā iztaisnot priekšējo riteni, tomēr, ja vobleris vienalga noķerts, tad demferim nav nekāda efekta.
Dempferim vienmēr ir efekts lielāks vai mazāks, tas atkarīgs no tā, cik stingri tas uzregulēts un cik sūdīga ir asfalta kvalitāte, man gan jāsaka, ka ar normālu dempferi, kuru pieregulē atbilstoši katras trases īpatnībām, man vobleri ne reizes vēl nav izdevies noķert.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
eds | | Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
13 Jul 2011, 14:06:19 Gacho rakstīja:
Visi mani vobleri ir beigušies bez sāpīgām sekām, paldies dievam. Es pieturējos pie tēmas- neturēt stūri stingri. Izļurkājās, paļurkājās, riepa dabū saķeri ar pareizo virzienu, un viss, ļurini vien tālāk tik ar mērci biksēs. Bet jā, demferis būtu labs risinājums
pa kuru laiku tu tos voblerus izgrābi? 3 gadus sapņoji par mo iegādi, tad nopirki un pēc nedēļas nolohojies un tagad remontē kādu otro vai trešo gadu to ļerkatu
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
14 Jul 2011, 02:49:13 eds rakstīja:
13 Jul 2011, 14:06:19 Gacho rakstīja:
Visi mani vobleri ir beigušies bez sāpīgām sekām, paldies dievam. Es pieturējos pie tēmas- neturēt stūri stingri. Izļurkājās, paļurkājās, riepa dabū saķeri ar pareizo virzienu, un viss, ļurini vien tālāk tik ar mērci biksēs. Bet jā, demferis būtu labs risinājums
pa kuru laiku tu tos voblerus izgrābi? 3 gadus sapņoji par mo iegādi, tad nopirki un pēc nedēļas nolohojies un tagad remontē kādu otro vai trešo gadu to ļerkatu
pareizi, gads toč riņķī. Ja jau pieķertos klāt, pa nedēļu varētu savest kārtībā, braukt un kaltētas zivis ķert
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
jurro | | Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
|
14 Jul 2011, 00:43:40 Archy96 rakstīja:
14 Jul 2011, 00:31:20 Eliks rakstīja:
13 Jul 2011, 19:47:48 spider rakstīja:
Jā, gan pārslogota priekšējā rata gadījumā, gan arī atslogota, t.i. spēcīga paātrinājuma rezultātā uz nelīdzenas virsmas - ja paātrinājums ir tik intensīvs, ka priekšējais rats tik, tikko skar zemi, dakša ir pilnībā izstiepusies un nekuja nestrādā. Tas ir tas pats, kas braukt ar lauzni priekšējās dakšas vietā, kā rezultātā krateklis ilgi nav jāgaida. Ja brīdī, kad sāk kratīt braucējs noraustās un gāzi aizver strauji + plus iekrampējas stūrē, tādējādi brīdī, kad priekšu sāk kratīt, palielinot vairākkārtīgi tās masu, kratīšanās intensitāte tikai pieaugs un tas var beigties diezgan traģiski.
Tātad, saspiežam moci ar kājām, palaižam vaļīgāk stūri un venmērīgi paātrinamies?
Par demferi, ja nemaldos, tas palīdz nenonākt līdz voblerim raujot ratā, jo tiecās stūres brīvgaitā iztaisnot priekšējo riteni, tomēr, ja vobleris vienalga noķerts, tad demferim nav nekāda efekta.
Dempferim vienmēr ir efekts lielāks vai mazāks, tas atkarīgs no tā, cik stingri tas uzregulēts un cik sūdīga ir asfalta kvalitāte, man gan jāsaka, ka ar normālu dempferi, kuru pieregulē atbilstoši katras trases īpatnībām, man vobleri ne reizes vēl nav izdevies noķert.
Trasē voblers nav noķerts, tikai uz ielas, pie strauja paātrinājuma un slikta asfalta kvalitātes.
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 | Offline | | |
Gacho | | Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 4660
Braucu ar: ZRX
| Atlikt diršanu!!!
Kad būs braucam, tad neteikšu ka braucu, pat nerādīšu kā izskatās!
Pa pagājušo sezonu tika saķerti 3 reizes, pie dažādām situācijām un dažādiem ātrumiem. Aukstas kājas gan bija tikai vienreiz, pārējās reizes tik ar mērci tiku cauri
----------------- Streetfighters.lv
Durka.lv | Offline | | |
peecis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
| vakar ar kreiso roku turēju izspiestu sajūgu (mocis robā) ar labo vēru vaļā vārtiņus, vienlaicīgi lēnām ripinoties uz priekšu, kaut kā ne tur iebāzu īkšķi un pesec bij
īkšķis iespiests vārtiņos, motors robā rūc, mocis bik sasvēries uz kreiso pusi - no roba izņemt nevaru. tā nu brīdi bļaujot pačakarējos un ar iespiesto roku izdevās pavērt ciet vārtiņus un izdabūt starp vārtiem un vārta stabiju iespiesto īkšti, spēka plecs tur jooooopvai. it kā varēja mēģināt nospiest pakaļbremzi un laist vaļā sajūgu, bet ja triks neizdodas, tad vārtiņi tiktu pavērti vēl vairāk un pavisam slikti būtu.
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
kidd | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
| varēji iemest piektajā un atmest tad tak točna noslāptu | Offline | | |
|
|