Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Piiiiii, bet ne politika

AutorsZiņojums
jurro
13. Jul 2011, 14:14#4061

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


13 Jul 2011, 13:39:09 Archy96 rakstīja:

13 Jul 2011, 13:31:04 MIGs rakstīja:
Atļaušos oponēt un apgalvot, ka bremzēšana ir PĒDĒJAIS ko darīt ka dmoci sāk nēsāt.

Vobleris NAV tad kad izslīd kāda riepa, bet kad tev sāk mētāt priekšējo riteni no vienas puses uz otru, parasti. Parati cilvēki nesēž pareiiz, moci nav iespieduši starp kājām, kā rezultātā kad sāk mētāt stūri viņi cenšas paši noturēties pie stūres kas ir nepareizi.

Teksts kā vajag izvairities - jā labi izvairīties no vobleera var nebraucotr ar moci vispār ! Tiešāmļoti labi palīdz.

Runā, ka no voblera tikt vaļā var nemēģoinot noturēt stūri, bet ālukjot viņai pašplūsmā izpurināties, otrs ko saka, ka palīdzot izraut sajūgu.

Un nevajadzētu jaukt riepas izslīdēšaniu/nopeldēšanu par vobleri.

Voblers tas ir kas? Tjipa kaut kāda vobla? Nepatīk zivis

Tas ir kad apēd sūdīgu voblu un sāk kratīt braucot uz motocikla

[ Šo ziņu laboja jurro, 13 Jul 2011, 14:15:16 ]



-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

ronis
13. Jul 2011, 14:17#4062

Kopš: 24. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2319

Braucu ar: Gaiši zilo sapni


13 Jul 2011, 14:13:21 jurro rakstīja:

13 Jul 2011, 14:10:20 ronis rakstīja:
Ratā vajag paraut Vobleris tad izbeigsies

Tā Roni, ja turpināsi pa naktīm trokšņot uz Vecāķu prospekta izbēršu priekš Tevis naglas


Es neko nezinu, es tas neesmu utt. Tikai nesaki, ka uz vec. prosp. dzīvo

-----------------
One day closer to death
Histērisks alkoholiķis!!!!!

Offline

jurro
13. Jul 2011, 14:21#4063

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


13 Jul 2011, 14:17:57 ronis rakstīja:

13 Jul 2011, 14:13:21 jurro rakstīja:

13 Jul 2011, 14:10:20 ronis rakstīja:
Ratā vajag paraut Vobleris tad izbeigsies

Tā Roni, ja turpināsi pa naktīm trokšņot uz Vecāķu prospekta izbēršu priekš Tevis naglas


Es neko nezinu, es tas neesmu utt. Tikai nesaki, ka uz vec. prosp. dzīvo

Sniedzes ielā, tak što uzmanies, man viss nofilmēts

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

ronis
13. Jul 2011, 14:24#4064

Kopš: 24. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2319

Braucu ar: Gaiši zilo sapni


13 Jul 2011, 14:21:31 jurro rakstīja:

Sniedzes ielā, tak što uzmanies, man viss nofilmēts


Tajā apkārtnē es godīgi uzvedos

-----------------
One day closer to death
Histērisks alkoholiķis!!!!!

Offline

hrjaz
13. Jul 2011, 14:35#4065

Kopš: 19. Feb 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 139

Braucu ar: DRZ 400

nesaprotu kā to sajūgu vispār satvert, jo stūri tak sit no rokas ārā - atlaid pāris pirkstus un lido? voblers ir piedzīvots (arī 3. ну-бля pakāpē )

[ Šo ziņu laboja hrjaz, 13 Jul 2011, 14:37:27 ]



-----------------
Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies!

Offline

Niksons
13. Jul 2011, 14:50#4066

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


13 Jul 2011, 13:31:04 MIGs rakstīja:
Atļaušos oponēt un apgalvot, ka bremzēšana ir PĒDĒJAIS ko darīt ka dmoci sāk nēsāt.

Vobleris NAV tad kad izslīd kāda riepa, bet kad tev sāk mētāt priekšējo riteni no vienas puses uz otru, parasti. Parati cilvēki nesēž pareiiz, moci nav iespieduši starp kājām, kā rezultātā kad sāk mētāt stūri viņi cenšas paši noturēties pie stūres kas ir nepareizi.

Teksts kā vajag izvairities - jā labi izvairīties no vobleera var nebraucotr ar moci vispār ! Tiešāmļoti labi palīdz.

Runā, ka no voblera tikt vaļā var nemēģoinot noturēt stūri, bet ālukjot viņai pašplūsmā izpurināties, otrs ko saka, ka palīdzot izraut sajūgu.

Un nevajadzētu jaukt riepas izslīdēšaniu/nopeldēšanu par vobleri.


+1 par sākumu un beigām.
Cik no Spaidera skolas atceros - voblera cēlonis ir pārslogots priekšējais rats. Lai tiktu ar to galā, tas rats ir jāatslogo. Loģiski. Priekša atslogojas uzberot gāzi. Looooģiski
IMHO sajūgs nav pareizi, bet tas varētu palīdzēt ja šoperītis gaitu samazina aizvēris droseli, tādējādi priekšu vēl vairāk slogojot. Izspiežot sajūgu tad vnk NETRAUCĒ mocim braukt

Tie visi gan tikai tādi mani teorētiskie spriedelējumi, jo braucu ar moci, kam voblers īpaši nedraud

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

hrjaz
13. Jul 2011, 15:09#4067

Kopš: 19. Feb 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 139

Braucu ar: DRZ 400


13 Jul 2011, 14:50:59 Niksons rakstīja:

13 Jul 2011, 13:31:04 MIGs rakstīja:
Atļaušos oponēt un apgalvot, ka bremzēšana ir PĒDĒJAIS ko darīt ka dmoci sāk nēsāt.

Vobleris NAV tad kad izslīd kāda riepa, bet kad tev sāk mētāt priekšējo riteni no vienas puses uz otru, parasti. Parati cilvēki nesēž pareiiz, moci nav iespieduši starp kājām, kā rezultātā kad sāk mētāt stūri viņi cenšas paši noturēties pie stūres kas ir nepareizi.

Teksts kā vajag izvairities - jā labi izvairīties no vobleera var nebraucotr ar moci vispār ! Tiešāmļoti labi palīdz.

Runā, ka no voblera tikt vaļā var nemēģoinot noturēt stūri, bet ālukjot viņai pašplūsmā izpurināties, otrs ko saka, ka palīdzot izraut sajūgu.

Un nevajadzētu jaukt riepas izslīdēšaniu/nopeldēšanu par vobleri.


+1 par sākumu un beigām.
Cik no Spaidera skolas atceros - voblera cēlonis ir pārslogots priekšējais rats. Lai tiktu ar to galā, tas rats ir jāatslogo. Loģiski. Priekša atslogojas uzberot gāzi. Looooģiski
IMHO sajūgs nav pareizi, bet tas varētu palīdzēt ja šoperītis gaitu samazina aizvēris droseli, tādējādi priekšu vēl vairāk slogojot. Izspiežot sajūgu tad vnk NETRAUCĒ mocim braukt

Tie visi gan tikai tādi mani teorētiskie spriedelējumi, jo braucu ar moci, kam voblers īpaši nedraud

var jau būt, ka voblers sākas pie noslogota priekšējā rata, bet es visus gadījumus esmu piedzīvojis dodot ručkā un trāpot uz kāda ceļa negluduma - rats īslaicīgi atraujas no zemes, tātad tieši pie atslogota rata sākas voblers IMHO

-----------------
Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies!

Offline

mg-t
13. Jul 2011, 15:25#4068

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.


13 Jul 2011, 14:57:24 goodlive rakstīja:
pa lielam voblers draud tikai sporta močiem, dēļ moču konstrukcijas, respektīvi priekšējās dakšas leņķi pret asfaltu.


Āfrika arī kaut kādu apstākļu sakritības rezultātā mēģina sakt iesvārstīties, pārjaucu amjus palika labāk, nomainīs priekšas riepu un skatīsies tad, stūri pavisam laist vaļā nevar, visizteiktāk pureklis parādās kad pie 110km kad šķibi parlec kautkādu risu.

Offline

martinss
13. Jul 2011, 16:57#4069

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Afrikaam, transalpiem shitas jokas sakas ja aizmugure pa zemu, tb, parasti atspere amiitim savaargusi no vecuma un rezultataa "dibens pa zemi velkas".

Vienreiz, meginot cik iet pa granteni, man ap kadiem 140, liekas, saaka purinaat. Atslogoju nedaudz priekshu un beidzaas. Bet patikami nebija.

Tagad aizmugure ir pareizaa augstumaa pret priekshu un viss ok.

Tapat jaskatas vai stuures gultni nav pa valju, arii stuurei patik lurinaties ja valigi.

13 Jul 2011, 15:25:19 mg-t rakstīja:

Āfrika arī kaut kādu apstākļu sakritības rezultātā mēģina sakt iesvārstīties, pārjaucu amjus palika labāk, nomainīs priekšas riepu un skatīsies tad, stūri pavisam laist vaļā nevar, visizteiktāk pureklis parādās kad pie 110km kad šķibi parlec kautkādu risu.

[ Šo ziņu laboja martinss, 13 Jul 2011, 16:59:03 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

m279
13. Jul 2011, 19:17#4070

Kopš: 03. Jul 2011

Ziņojumi: 4

Braucu ar: YZ 450, CR 500


13 Jul 2011, 13:31:04 MIGs rakstīja:
Atļaušos oponēt un apgalvot, ka bremzēšana ir PĒDĒJAIS ko darīt ka dmoci sāk nēsāt.

Vobleris NAV tad kad izslīd kāda riepa, bet kad tev sāk mētāt priekšējo riteni no vienas puses uz otru, parasti. Parati cilvēki nesēž pareiiz, moci nav iespieduši starp kājām, kā rezultātā kad sāk mētāt stūri viņi cenšas paši noturēties pie stūres kas ir nepareizi.

Teksts kā vajag izvairities - jā labi izvairīties no vobleera var nebraucotr ar moci vispār ! Tiešāmļoti labi palīdz.

Runā, ka no voblera tikt vaļā var nemēģoinot noturēt stūri, bet ālukjot viņai pašplūsmā izpurināties, otrs ko saka, ka palīdzot izraut sajūgu.

Un nevajadzētu jaukt riepas izslīdēšaniu/nopeldēšanu par vobleri.


Jautra atrakcija Aukstas kaajas garantetas.

Ir gadijies ar krosa mo izbraucot uz sudiga laapita asfalta.

Liekot mocikletam dziedat tadu tirekli nokjeru ka gandriz sturi no rokam izsita. Mana gadijuma gazes nomeshana palidzeja.

Cik saprotu vobleri var norakstit uz iemanju trukumu laikam.


-----------------
If You Talk to God, You're Spiritual. If He Talks Back, You're Nuts.

Offline

Pauliic
13. Jul 2011, 19:46#4071

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

rekur pāris vobleri iz dzīves

http://www.youtube.com/watch?v=AxHzwWndtvk&feature=player_embedded

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

spider
13. Jul 2011, 19:47#4072

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Jā, gan pārslogota priekšējā rata gadījumā, gan arī atslogota, t.i. spēcīga paātrinājuma rezultātā uz nelīdzenas virsmas - ja paātrinājums ir tik intensīvs, ka priekšējais rats tik, tikko skar zemi, dakša ir pilnībā izstiepusies un nekuja nestrādā. Tas ir tas pats, kas braukt ar lauzni priekšējās dakšas vietā, kā rezultātā krateklis ilgi nav jāgaida. Ja brīdī, kad sāk kratīt braucējs noraustās un gāzi aizver strauji + plus iekrampējas stūrē, tādējādi brīdī, kad priekšu sāk kratīt, palielinot vairākkārtīgi tās masu, kratīšanās intensitāte tikai pieaugs un tas var beigties diezgan traģiski.

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Eliks
14. Jul 2011, 00:31#4073

Kopš: 05. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 346

Braucu ar: MT-03


13 Jul 2011, 19:47:48 spider rakstīja:
Jā, gan pārslogota priekšējā rata gadījumā, gan arī atslogota, t.i. spēcīga paātrinājuma rezultātā uz nelīdzenas virsmas - ja paātrinājums ir tik intensīvs, ka priekšējais rats tik, tikko skar zemi, dakša ir pilnībā izstiepusies un nekuja nestrādā. Tas ir tas pats, kas braukt ar lauzni priekšējās dakšas vietā, kā rezultātā krateklis ilgi nav jāgaida. Ja brīdī, kad sāk kratīt braucējs noraustās un gāzi aizver strauji + plus iekrampējas stūrē, tādējādi brīdī, kad priekšu sāk kratīt, palielinot vairākkārtīgi tās masu, kratīšanās intensitāte tikai pieaugs un tas var beigties diezgan traģiski.


Tātad, saspiežam moci ar kājām, palaižam vaļīgāk stūri un venmērīgi paātrinamies?

Par demferi, ja nemaldos, tas palīdz nenonākt līdz voblerim raujot ratā, jo tiecās stūres brīvgaitā iztaisnot priekšējo riteni, tomēr, ja vobleris vienalga noķerts, tad demferim nav nekāda efekta.

Offline

Archy96
14. Jul 2011, 00:43#4074

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


14 Jul 2011, 00:31:20 Eliks rakstīja:

13 Jul 2011, 19:47:48 spider rakstīja:
Jā, gan pārslogota priekšējā rata gadījumā, gan arī atslogota, t.i. spēcīga paātrinājuma rezultātā uz nelīdzenas virsmas - ja paātrinājums ir tik intensīvs, ka priekšējais rats tik, tikko skar zemi, dakša ir pilnībā izstiepusies un nekuja nestrādā. Tas ir tas pats, kas braukt ar lauzni priekšējās dakšas vietā, kā rezultātā krateklis ilgi nav jāgaida. Ja brīdī, kad sāk kratīt braucējs noraustās un gāzi aizver strauji + plus iekrampējas stūrē, tādējādi brīdī, kad priekšu sāk kratīt, palielinot vairākkārtīgi tās masu, kratīšanās intensitāte tikai pieaugs un tas var beigties diezgan traģiski.


Tātad, saspiežam moci ar kājām, palaižam vaļīgāk stūri un venmērīgi paātrinamies?

Par demferi, ja nemaldos, tas palīdz nenonākt līdz voblerim raujot ratā, jo tiecās stūres brīvgaitā iztaisnot priekšējo riteni, tomēr, ja vobleris vienalga noķerts, tad demferim nav nekāda efekta.

Dempferim vienmēr ir efekts lielāks vai mazāks, tas atkarīgs no tā, cik stingri tas uzregulēts un cik sūdīga ir asfalta kvalitāte, man gan jāsaka, ka ar normālu dempferi, kuru pieregulē atbilstoši katras trases īpatnībām, man vobleri ne reizes vēl nav izdevies noķert.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

eds
14. Jul 2011, 02:49#4075

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


13 Jul 2011, 14:06:19 Gacho rakstīja:
Visi mani vobleri ir beigušies bez sāpīgām sekām, paldies dievam. Es pieturējos pie tēmas- neturēt stūri stingri. Izļurkājās, paļurkājās, riepa dabū saķeri ar pareizo virzienu, un viss, ļurini vien tālāk tik ar mērci biksēs. Bet jā, demferis būtu labs risinājums


pa kuru laiku tu tos voblerus izgrābi? 3 gadus sapņoji par mo iegādi, tad nopirki un pēc nedēļas nolohojies un tagad remontē kādu otro vai trešo gadu to ļerkatu

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Sliktais
14. Jul 2011, 07:40#4076

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


14 Jul 2011, 02:49:13 eds rakstīja:

13 Jul 2011, 14:06:19 Gacho rakstīja:
Visi mani vobleri ir beigušies bez sāpīgām sekām, paldies dievam. Es pieturējos pie tēmas- neturēt stūri stingri. Izļurkājās, paļurkājās, riepa dabū saķeri ar pareizo virzienu, un viss, ļurini vien tālāk tik ar mērci biksēs. Bet jā, demferis būtu labs risinājums


pa kuru laiku tu tos voblerus izgrābi? 3 gadus sapņoji par mo iegādi, tad nopirki un pēc nedēļas nolohojies un tagad remontē kādu otro vai trešo gadu to ļerkatu

pareizi, gads toč riņķī. Ja jau pieķertos klāt, pa nedēļu varētu savest kārtībā, braukt un kaltētas zivis ķert

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

jurro
14. Jul 2011, 09:14#4077

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


14 Jul 2011, 00:43:40 Archy96 rakstīja:

14 Jul 2011, 00:31:20 Eliks rakstīja:

13 Jul 2011, 19:47:48 spider rakstīja:
Jā, gan pārslogota priekšējā rata gadījumā, gan arī atslogota, t.i. spēcīga paātrinājuma rezultātā uz nelīdzenas virsmas - ja paātrinājums ir tik intensīvs, ka priekšējais rats tik, tikko skar zemi, dakša ir pilnībā izstiepusies un nekuja nestrādā. Tas ir tas pats, kas braukt ar lauzni priekšējās dakšas vietā, kā rezultātā krateklis ilgi nav jāgaida. Ja brīdī, kad sāk kratīt braucējs noraustās un gāzi aizver strauji + plus iekrampējas stūrē, tādējādi brīdī, kad priekšu sāk kratīt, palielinot vairākkārtīgi tās masu, kratīšanās intensitāte tikai pieaugs un tas var beigties diezgan traģiski.


Tātad, saspiežam moci ar kājām, palaižam vaļīgāk stūri un venmērīgi paātrinamies?

Par demferi, ja nemaldos, tas palīdz nenonākt līdz voblerim raujot ratā, jo tiecās stūres brīvgaitā iztaisnot priekšējo riteni, tomēr, ja vobleris vienalga noķerts, tad demferim nav nekāda efekta.

Dempferim vienmēr ir efekts lielāks vai mazāks, tas atkarīgs no tā, cik stingri tas uzregulēts un cik sūdīga ir asfalta kvalitāte, man gan jāsaka, ka ar normālu dempferi, kuru pieregulē atbilstoši katras trases īpatnībām, man vobleri ne reizes vēl nav izdevies noķert.

Trasē voblers nav noķerts, tikai uz ielas, pie strauja paātrinājuma un slikta asfalta kvalitātes.

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

Gacho
14. Jul 2011, 09:16#4078

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Atlikt diršanu!!!
Kad būs braucam, tad neteikšu ka braucu, pat nerādīšu kā izskatās!
Pa pagājušo sezonu tika saķerti 3 reizes, pie dažādām situācijām un dažādiem ātrumiem. Aukstas kājas gan bija tikai vienreiz, pārējās reizes tik ar mērci tiku cauri


-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

peecis
14. Jul 2011, 11:21#4079

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

vakar ar kreiso roku turēju izspiestu sajūgu (mocis robā) ar labo vēru vaļā vārtiņus, vienlaicīgi lēnām ripinoties uz priekšu, kaut kā ne tur iebāzu īkšķi un pesec bij
īkšķis iespiests vārtiņos, motors robā rūc, mocis bik sasvēries uz kreiso pusi - no roba izņemt nevaru. tā nu brīdi bļaujot pačakarējos un ar iespiesto roku izdevās pavērt ciet vārtiņus un izdabūt starp vārtiem un vārta stabiju iespiesto īkšti, spēka plecs tur jooooopvai. it kā varēja mēģināt nospiest pakaļbremzi un laist vaļā sajūgu, bet ja triks neizdodas, tad vārtiņi tiktu pavērti vēl vairāk un pavisam slikti būtu.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

kidd
14. Jul 2011, 11:36#4080

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

varēji iemest piektajā un atmest tad tak točna noslāptu

Offline