Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
al13n
29. Jul 2013, 11:38#401

Kopš: 23. Jul 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 300 EXC

Paldies par ātrajām atbildēm!
Pie viena, kādu sveci iesakat lietot? To pašu NGK DCPR 8E vai ir kas labāks?

[ Šo ziņu laboja al13n, 29 Jul 2013, 11:55:02 ]

Offline

MIGs
29. Jul 2013, 11:55#402

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Itkā netā labas atsauksme spar BRISK, bet te nekur nevarēju dabūt un LV kantori kas viņas itkā tirgo drīzāk ir geji, nēkā tirgotāji. Pretīga komunikācija un tāpat nevar sagādšat...

http://www.monomaniacs.nl/tnt/KTM/Brisk_spark_plugs

Visādi citādi liktu standarta.

-----------------

Offline

GUN
29. Jul 2013, 21:31#403

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC

nu daudzsološs stāstiņš par Brisk, ja kāds dabū to sveci, tad padalieties ar info, kā saka: "neturi sveci zem pūra", sorry, "zem bākas"

Offline

al13n
30. Jul 2013, 16:05#404

Kopš: 23. Jul 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 300 EXC

Ja raušu nost galvu, kuras blīves/blīvslēgus būtu svētīgi pie viena nomainīt? Ko vēl apskatīt/iedot apskatīt spečukam?

Offline

UDT
30. Jul 2013, 16:46#405

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


30 Jul 2013, 16:05:40 al13n rakstīja:
Ja raušu nost galvu, kuras blīves/blīvslēgus būtu svētīgi pie viena nomainīt? Ko vēl apskatīt/iedot apskatīt spečukam?


Tur jau ir jautaajums cik loti gribi lai motors liidzinaas ideaalam.

Ideaalaa gad. var galvu dot taisiit lai vaarsti nosleedz kaartiigi (ja ir dzelzs vaarsti var sliipeet), cilindru nikasileet, jaunu virzuli.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

al13n
30. Jul 2013, 22:18#406

Kopš: 23. Jul 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 300 EXC


30 Jul 2013, 16:46:49 UDT rakstīja:

30 Jul 2013, 16:05:40 al13n rakstīja:
Ja raušu nost galvu, kuras blīves/blīvslēgus būtu svētīgi pie viena nomainīt? Ko vēl apskatīt/iedot apskatīt spečukam?


Tur jau ir jautaajums cik loti gribi lai motors liidzinaas ideaalam.

Ideaalaa gad. var galvu dot taisiit lai vaarsti nosleedz kaartiigi (ja ir dzelzs vaarsti var sliipeet), cilindru nikasileet, jaunu virzuli.

Tas ir skaidrs, ja tās lietas būs jādara, tad jādara.. Bet kas ar blīvslēgiem un blīvēm? Kuras mainīt pie viena?

[ Šo ziņu laboja al13n, 30 Jul 2013, 22:22:36 ]

Offline

al13n
31. Jul 2013, 09:42#407

Kopš: 23. Jul 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 300 EXC


30 Jul 2013, 22:32:26 Bagars rakstīja:

30 Jul 2013, 22:18:05 al13n rakstīja:

30 Jul 2013, 16:46:49 UDT rakstīja:

30 Jul 2013, 16:05:40 al13n rakstīja:
Ja raušu nost galvu, kuras blīves/blīvslēgus būtu svētīgi pie viena .......

...Ideaalaa gad. var galvu dot taisiit lai vaarsti nosleedz kaartiigi (ja ir dzelzs vaarsti var sliipeet), cilindru nikasileet, jaunu virzuli.

Tas ir skaidrs, ja tās lietas būs jādara, tad jādara.. Bet kas ar blīvslēgiem un blīvēm? Kuras mainīt?

Nu ko tu gribi? lai ar pirkstu parāda - pirmo, trešo, ceturto maini, otro nē...? Nav tur tikdaudz blīvju un blīvslēgu kur būtu jēga iepist kapeiku. Un spriežot pēc jautājumiem, pats tāpat netaisīsi, bet dosi kādam kam ir sajēga no blīvēm... Kas taisīs vaļā, arī zinās kas jādara.
Ja baigi gribas nosmērēt rokas, tad sameklē mehu, kurš par atsevišķu samaksu ļaus pastāvēt blakus un dot padomus. Kad šitā iemācīsies, varēsi nākošreiz pats...

Ar pirkstu rādīt nevajag, bet tieši tā arī taisos darīt - skrūvēt pats pakonsultējoties ar zinošākiem. Kādreiz tak jāsāk ir Domāju, ka te būs kāds ar līdzīgu pieredzi un ieteikumiem ko darīt pie viena, lai nesanāk pēc laika no jauna visu vilkt nost.

[ Šo ziņu laboja al13n, 31 Jul 2013, 09:43:24 ]

Offline

GUN
31. Jul 2013, 11:35#408

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC

galvas bļive toč būs jāmaina, par parējo tev var pateikt tikai specs, ja pats no tā neko nesaproti, bez blīvēm vēl arī vajadzētu ievērtēt sadalenes gultņus

Offline

endurists
31. Jul 2013, 14:09#409

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


31 Jul 2013, 11:35:50 GUN rakstīja:
galvas bļive toč būs jāmaina, par parējo tev var pateikt tikai specs, ja pats no tā neko nesaproti, bez blīvēm vēl arī vajadzētu ievērtēt sadalenes gultņus



Sen atpakaļ man LC4 Adventurei kā reiz beidzās sadalenes gultņi, labāk nečakarēties un uzreiz samainīt, jo man šķiet ap 4Ls gabalā SKF dabūju.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

soulfreak
05. Aug 2013, 09:43#410

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Lūdzu, kādi ieteikumi zobratu komplektam priekš LC4 SuMo 70% pavadu uz šosejas, braucu vidēji 120-130km/h. Lai motoru nemocītu, varbūt, vajag labāku zobratu attiecību par standarta?

Offline

lockhead
05. Aug 2013, 09:46#411

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Man liekas neko dižu ar zobratiem tur neizmainīsi. Ar standartu jau pirmie robi ir pa ātru imho, bet augšā pa īsu. Ja gribas ātrāk uz štrāses, tad pilsētā būs elle imho...

Offline

soulfreak
05. Aug 2013, 09:48#412

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Nu jā, tā tas varētu būt, jo brīžiem pilsētā jau ir tā, ka braucu ar pirmo, bet otrais, šķiet par ātru, prasās, kaut kas pa starpu, tas runājot par lavierēšanu starp rindām. Mjā, laikam, tas sestais robs ir dikti iztrūkstošs.

Offline

Sad
05. Aug 2013, 09:51#413

Kopš: 22. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 102

Braucu ar:


05 Aug 2013, 09:43:31 soulfreak rakstīja:
Lūdzu, kādi ieteikumi zobratu komplektam priekš LC4 SuMo 70% pavadu uz šosejas, braucu vidēji 120-130km/h. Lai motoru nemocītu, varbūt, vajag labāku zobratu attiecību par standarta?

Es savā laikā ar tiem zobratiem noekspirementējos līdz nelabumam. Tavām vajadzībam standarta attiecība būs tas kas vajag. Neko dižāku tu tur neizveidosi

Offline

endurists
05. Aug 2013, 10:06#414

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


05 Aug 2013, 09:43:31 soulfreak rakstīja:
Lūdzu, kādi ieteikumi zobratu komplektam priekš LC4 SuMo 70% pavadu uz šosejas, braucu vidēji 120-130km/h. Lai motoru nemocītu, varbūt, vajag labāku zobratu attiecību par standarta?


Te labs kalkulators, lai paspēlētos

http://www.gearingcommander.com/

Var pamainīt ar primāro attiecību, atsevišķu zobratu pāru attiecību un utt. Var salīdzināt dažādas diagrammas vienā lapā un utt. Ir labs

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

soulfreak
05. Aug 2013, 10:17#415

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Paldies Sad

Paldies endurist par kalkulatoru!

Offline

GUN
05. Aug 2013, 11:19#416

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC

vai gadijumā kadam nemētājas sajūga izspiedēja asīte no lc4 99gads, varētu būt arī no vecāka modeļa, respektīvi ass 12x66 mm ar iefrezētu galiņu, būšu ļoti pateicīgs
p.s. ja nemados MIGs kadu labu laiku atpakaļ tirgoja visadus loriņus no lc4, moš kaut kas palicis pāri..

Offline

al13n
05. Aug 2013, 21:50#417

Kopš: 23. Jul 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 300 EXC

Tā varētu būt, ka pirms tam kāds līkrocis ir kaut ko darījis tam dzinējam un salicis sadaleni pēc savām atmetkām? Manuālī rakstīts, ka kloķene jānobloķē ar skrūvi, kura ir blokam priekšā (skrūve arī nebija īstā izmēra) un tad metkai uz ķēdas zobrata jābūt vienā līmenī ar bloka malu.
Piemeklētā skrūve bloķēšanai un skrūve kura bija ieskrūvēta (lejā uz galda):

Kloķene nobloķēta gropītē, bet uz ķēdes augš. zobrata nav atmetka līmenī ar bloka malu:


Attiecīgi man jāsaliek savas atmetkas un jācer, jārauj viss nost?

[ Šo ziņu laboja al13n, 05 Aug 2013, 21:51:14 ]

Offline

lockhead
06. Aug 2013, 00:03#418

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

uz aci sadalene stāv pareizi. manam to metku nemaz īsti neredz, jo to nosedz ķēde. bet zvaigznes skrūve gan nav līdz galam pievilkta, tās gropei jābūt vertikāli, savādāk problēmas ar ūdenssūkņa iebāzšanu.

Offline

Garders
06. Aug 2013, 00:20#419

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

Man ir pilnīgi jauns zobrats no Lc4, priekšējais 15 zobi, atdošu par 5 Ls.

Offline

GUN
06. Aug 2013, 07:41#420

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC

sliec to sadaleni pēc metkām un viss, cik tur tā darba, vienīgi varbūt kloķene ir kādreiz taisīta un ass ir ielikta nepareizi, tāpēc arī metkas svādāk stāv, cits nekas nenāk prātā. ā, un sadalenes lielajam gultnim vajadzētu būt vaļejam, bet tas nu tā

Offline