Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: KTM LC4 620/640
Autors | Ziņojums |
al13n | | Kopš: 23. Jul 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 300 EXC
| Paldies par ātrajām atbildēm!
Pie viena, kādu sveci iesakat lietot? To pašu NGK DCPR 8E vai ir kas labāks?[ Šo ziņu laboja al13n, 29 Jul 2013, 11:55:02 ] | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Itkā netā labas atsauksme spar BRISK, bet te nekur nevarēju dabūt un LV kantori kas viņas itkā tirgo drīzāk ir geji, nēkā tirgotāji. Pretīga komunikācija un tāpat nevar sagādšat...
http://www.monomaniacs.nl/tnt/KTM/Brisk_spark_plugs
Visādi citādi liktu standarta.
-----------------
| Offline | | |
GUN | | Kopš: 11. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 124
Braucu ar: KTM 540 SXC
| nu daudzsološs stāstiņš par Brisk, ja kāds dabū to sveci, tad padalieties ar info, kā saka: "neturi sveci zem pūra", sorry, "zem bākas" | Offline | | |
|
al13n | | Kopš: 23. Jul 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 300 EXC
| Ja raušu nost galvu, kuras blīves/blīvslēgus būtu svētīgi pie viena nomainīt? Ko vēl apskatīt/iedot apskatīt spečukam? | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
30 Jul 2013, 16:05:40 al13n rakstīja:
Ja raušu nost galvu, kuras blīves/blīvslēgus būtu svētīgi pie viena nomainīt? Ko vēl apskatīt/iedot apskatīt spečukam?
Tur jau ir jautaajums cik loti gribi lai motors liidzinaas ideaalam.
Ideaalaa gad. var galvu dot taisiit lai vaarsti nosleedz kaartiigi (ja ir dzelzs vaarsti var sliipeet), cilindru nikasileet, jaunu virzuli.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
al13n | | Kopš: 23. Jul 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 300 EXC
|
30 Jul 2013, 16:46:49 UDT rakstīja:
30 Jul 2013, 16:05:40 al13n rakstīja:
Ja raušu nost galvu, kuras blīves/blīvslēgus būtu svētīgi pie viena nomainīt? Ko vēl apskatīt/iedot apskatīt spečukam?
Tur jau ir jautaajums cik loti gribi lai motors liidzinaas ideaalam.
Ideaalaa gad. var galvu dot taisiit lai vaarsti nosleedz kaartiigi (ja ir dzelzs vaarsti var sliipeet), cilindru nikasileet, jaunu virzuli.
Tas ir skaidrs, ja tās lietas būs jādara, tad jādara.. Bet kas ar blīvslēgiem un blīvēm? Kuras mainīt pie viena? [ Šo ziņu laboja al13n, 30 Jul 2013, 22:22:36 ] | Offline | | |
al13n | | Kopš: 23. Jul 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 300 EXC
|
30 Jul 2013, 22:32:26 Bagars rakstīja:
30 Jul 2013, 22:18:05 al13n rakstīja:
30 Jul 2013, 16:46:49 UDT rakstīja:
30 Jul 2013, 16:05:40 al13n rakstīja:
Ja raušu nost galvu, kuras blīves/blīvslēgus būtu svētīgi pie viena .......
...Ideaalaa gad. var galvu dot taisiit lai vaarsti nosleedz kaartiigi (ja ir dzelzs vaarsti var sliipeet), cilindru nikasileet, jaunu virzuli.
Tas ir skaidrs, ja tās lietas būs jādara, tad jādara.. Bet kas ar blīvslēgiem un blīvēm? Kuras mainīt?
Nu ko tu gribi? lai ar pirkstu parāda - pirmo, trešo, ceturto maini, otro nē...? Nav tur tikdaudz blīvju un blīvslēgu kur būtu jēga iepist kapeiku. Un spriežot pēc jautājumiem, pats tāpat netaisīsi, bet dosi kādam kam ir sajēga no blīvēm... Kas taisīs vaļā, arī zinās kas jādara.
Ja baigi gribas nosmērēt rokas, tad sameklē mehu, kurš par atsevišķu samaksu ļaus pastāvēt blakus un dot padomus. Kad šitā iemācīsies, varēsi nākošreiz pats...
Ar pirkstu rādīt nevajag, bet tieši tā arī taisos darīt - skrūvēt pats pakonsultējoties ar zinošākiem. Kādreiz tak jāsāk ir Domāju, ka te būs kāds ar līdzīgu pieredzi un ieteikumiem ko darīt pie viena, lai nesanāk pēc laika no jauna visu vilkt nost.[ Šo ziņu laboja al13n, 31 Jul 2013, 09:43:24 ] | Offline | | |
GUN | | Kopš: 11. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 124
Braucu ar: KTM 540 SXC
| galvas bļive toč būs jāmaina, par parējo tev var pateikt tikai specs, ja pats no tā neko nesaproti, bez blīvēm vēl arī vajadzētu ievērtēt sadalenes gultņus
| Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
31 Jul 2013, 11:35:50 GUN rakstīja:
galvas bļive toč būs jāmaina, par parējo tev var pateikt tikai specs, ja pats no tā neko nesaproti, bez blīvēm vēl arī vajadzētu ievērtēt sadalenes gultņus
Sen atpakaļ man LC4 Adventurei kā reiz beidzās sadalenes gultņi, labāk nečakarēties un uzreiz samainīt, jo man šķiet ap 4Ls gabalā SKF dabūju.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Lūdzu, kādi ieteikumi zobratu komplektam priekš LC4 SuMo 70% pavadu uz šosejas, braucu vidēji 120-130km/h. Lai motoru nemocītu, varbūt, vajag labāku zobratu attiecību par standarta? | Offline | | |
lockhead | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| Man liekas neko dižu ar zobratiem tur neizmainīsi. Ar standartu jau pirmie robi ir pa ātru imho, bet augšā pa īsu. Ja gribas ātrāk uz štrāses, tad pilsētā būs elle imho... | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Nu jā, tā tas varētu būt, jo brīžiem pilsētā jau ir tā, ka braucu ar pirmo, bet otrais, šķiet par ātru, prasās, kaut kas pa starpu, tas runājot par lavierēšanu starp rindām. Mjā, laikam, tas sestais robs ir dikti iztrūkstošs. | Offline | | |
Sad | | Kopš: 22. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 102
Braucu ar:
|
05 Aug 2013, 09:43:31 soulfreak rakstīja:
Lūdzu, kādi ieteikumi zobratu komplektam priekš LC4 SuMo 70% pavadu uz šosejas, braucu vidēji 120-130km/h. Lai motoru nemocītu, varbūt, vajag labāku zobratu attiecību par standarta?
Es savā laikā ar tiem zobratiem noekspirementējos līdz nelabumam. Tavām vajadzībam standarta attiecība būs tas kas vajag. Neko dižāku tu tur neizveidosi
| Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
05 Aug 2013, 09:43:31 soulfreak rakstīja:
Lūdzu, kādi ieteikumi zobratu komplektam priekš LC4 SuMo 70% pavadu uz šosejas, braucu vidēji 120-130km/h. Lai motoru nemocītu, varbūt, vajag labāku zobratu attiecību par standarta?
Te labs kalkulators, lai paspēlētos
http://www.gearingcommander.com/
Var pamainīt ar primāro attiecību, atsevišķu zobratu pāru attiecību un utt. Var salīdzināt dažādas diagrammas vienā lapā un utt. Ir labs
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Paldies Sad
Paldies endurist par kalkulatoru! | Offline | | |
GUN | | Kopš: 11. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 124
Braucu ar: KTM 540 SXC
| vai gadijumā kadam nemētājas sajūga izspiedēja asīte no lc4 99gads, varētu būt arī no vecāka modeļa, respektīvi ass 12x66 mm ar iefrezētu galiņu, būšu ļoti pateicīgs
p.s. ja nemados MIGs kadu labu laiku atpakaļ tirgoja visadus loriņus no lc4, moš kaut kas palicis pāri.. | Offline | | |
al13n | | Kopš: 23. Jul 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 300 EXC
| Tā varētu būt, ka pirms tam kāds līkrocis ir kaut ko darījis tam dzinējam un salicis sadaleni pēc savām atmetkām? Manuālī rakstīts, ka kloķene jānobloķē ar skrūvi, kura ir blokam priekšā (skrūve arī nebija īstā izmēra) un tad metkai uz ķēdas zobrata jābūt vienā līmenī ar bloka malu.
Piemeklētā skrūve bloķēšanai un skrūve kura bija ieskrūvēta (lejā uz galda):
Kloķene nobloķēta gropītē, bet uz ķēdes augš. zobrata nav atmetka līmenī ar bloka malu:
Attiecīgi man jāsaliek savas atmetkas un jācer, jārauj viss nost?[ Šo ziņu laboja al13n, 05 Aug 2013, 21:51:14 ] | Offline | | |
lockhead | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| uz aci sadalene stāv pareizi. manam to metku nemaz īsti neredz, jo to nosedz ķēde. bet zvaigznes skrūve gan nav līdz galam pievilkta, tās gropei jābūt vertikāli, savādāk problēmas ar ūdenssūkņa iebāzšanu. | Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
| Man ir pilnīgi jauns zobrats no Lc4, priekšējais 15 zobi, atdošu par 5 Ls. | Offline | | |
GUN | | Kopš: 11. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 124
Braucu ar: KTM 540 SXC
| sliec to sadaleni pēc metkām un viss, cik tur tā darba, vienīgi varbūt kloķene ir kādreiz taisīta un ass ir ielikta nepareizi, tāpēc arī metkas svādāk stāv, cits nekas nenāk prātā. ā, un sadalenes lielajam gultnim vajadzētu būt vaļejam, bet tas nu tā | Offline | | |
|
|