Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Resno Putnu Supermoto CRF450R (FlowPro)

AutorsZiņojums
kba-pro
22. Jun 2016, 10:31#41

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Šeit notiek skenētā modeļa savietošana ar zīmēto modeli.



Sarkanie pleķi norāda uz zīmētā (CAD) modeļa pārklājumiem ar skenējuma modeli (STL). Vidējā atšķirība aptuveni 0,03 mm.

Šajā brīdī esam nokļuvuši pie ļoti svarīga un interesanta sliekšņa, pietiekamā apjomā un kvalitātē ir sagatavots materiāls lai digitāli noteiktu esošo portu plūstamības spēju.

Gāzu plūsmas simulācija lai noteiktu "flow rate". Šis rādītājs vēlāk tiks izmantots dzinēja faktiskās veiktspējas noteikšanai.

Simulācija tiek veikta pie spiediena krituma 12" ūdens staba. Šāds spiediena kritums ir viens no vispārpieņemtajiem "Flow Bench" standartiem.





Simulācijā iegūts rezulāts 143 cfm, salīdzinājumam standarta 2013 gada CRF450R galva plūst 128 cfm.

Manuāli uzvīletā galva plūst par ~ 11% labāk salīdzinājumā ar OEM izstrādājumu.

Priecīgus Līgo svētkus Visiem!

[ Šo ziņu laboja kba-pro, 22 Jun 2016, 17:49:25 ]

Offline

Archy96
22. Jun 2016, 10:59#42

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Tad jau no "vīlešanas" jēga ir pat diezgan ievērojama.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kba-pro
22. Jun 2016, 11:09#43

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


22 Jun 2016, 10:59:21 Archy96 rakstīja:
Tad jau no "vīlešanas" jēga ir pat diezgan ievērojama.


Piekrītu, bet ar nosacījumu, ka to dara pareizi.

Offline

mexa
22. Jun 2016, 11:15#44

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

jeb simetriski sho galvu nelabosi? jeb pielabot kaadu kantiiti? vai tiek pienjemts ka nav ko iespringt?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

krauklis
22. Jun 2016, 11:36#45

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Visu cieņu! Piedod par stulbu jautājumu- cik īsti būs pamanāmas atšķirības gaitā pēc visa šitā NASA tehnoloģiju apdeita? Saprotu, ka tev ir gan saprašana, gan piekļuve tiem visiem gadžetiem, bet, vai parastam mirstīgajam, kurš pats to nevar izdarīt un kādam par to maksātu, būtu vērts to darīt?

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

kba-pro
22. Jun 2016, 13:32#46

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Vai tiek pieņemts ka nav ko iespringt?
Kā jau iepriekš minēju šis ir tikai pirmais solis, kā atskaites punkts, kurš nodefinē, kur dotajā brīdi atrodies un ar kādām kārtīm rokās.
Resarch’s vēl tikai priekšā.

Pienesums?
Viennozīmīgi ir, kā jau redzēji pat salīdzinoši vienkārša padarbošanās ar “vīli” dod pienesumu. Ne velti šāda veida “head works” ir populārs nišas produkts attīstītās industriālās pasaules daļā.
Vai vērts?
Tas ir atkarīgs no paša lietotāja attieksmes un mērķiem.
Ir cilvēki, kurus pilnībā apmierina bargas ziemas laikā iet mežā ar vecu vateni atrastu mājas bēniņos, un tai pat laikā ir tādi, kuri to dara ar pēdējo know-how Goretex izstrādājumu piemēram. Bet kopumā Mežā var iet ar abiem.

[ Šo ziņu laboja kba-pro, 22 Jun 2016, 13:34:02 ]

Offline

martinss
22. Jun 2016, 13:48#47

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Valstiis, kuraas ir pietiekami naudiigu cilveku, ir jega ar to nemties viennozimigi.
Jo buus pietiekami liela kaa sportistu auditorija, taa vnk turiigu cilveku, kuriem patiik dziivot ar apzinju, ka viniem ir 10% vairaak, pat ja vinam no taa nav nekadas jegas, jo neciinaas sacensibas par sekundes simtdaljaam.

Lai vai kaa, tapat patikami skatiities, ka mums kads ir ticis talak par viiles metodeem.


22 Jun 2016, 13:32:53 kba-pro rakstīja:
...
Ne velti šāda veida “head works” ir populārs nišas produkts attīstītās industriālās pasaules daļā.
Vai vērts?
Tas ir atkarīgs no paša lietotāja attieksmes un mērķiem.
Ir cilvēki, kurus pilnībā apmierina bargas ziemas laikā iet mežā ar vecu vateni atrastu mājas bēniņos, un tai pat laikā ir tādi, kuri to dara ar pēdējo know-how Goretex izstrādājumu piemēram. Bet kopumā Mežā var iet ar abiem.



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mexa
22. Jun 2016, 14:49#48

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tatad paslaik planojat ko un cik daudz? ir kads merkjis plusmas vertibai piemeram?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

kba-pro
22. Jun 2016, 17:46#49

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


22 Jun 2016, 14:49:55 mexa rakstīja:
tatad paslaik planojat ko un cik daudz? ir kads merkjis plusmas vertibai piemeram?


Turpini sekot līdzi

Offline

kba-pro
22. Jun 2016, 18:28#50

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


22 Jun 2016, 17:56:16 Coooool rakstīja:
kba-pro, kad modelēsi teorētisko optimālāko variantu? Bez aprēķiniem nu nekā! Citādi tu kontrolē tikai gala iznākumu nevis visu procesu!?


Paldies par viedokli.

Offline

mezamaris
22. Jun 2016, 23:50#51

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


22 Jun 2016, 11:09:51 kba-pro rakstīja:

22 Jun 2016, 10:59:21 Archy96 rakstīja:
Tad jau no "vīlešanas" jēga ir pat diezgan ievērojama.


Piekrītu, bet ar nosacījumu, ka to dara pareizi.
Ar nosacījumu,ka spēj kontrolēt darbības iznākumu.

Offline

kba-pro
27. Jun 2016, 08:42#52

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Labrīt visiem tiem, kuri atgriezušies darba dzīvē!!!

Portu formas optimizācija - ilgais ceļš kāpās.
Tālāk seko portu formas optimizācijas process = Deformēt elastīgo digitālo modeli + veikt tam plūsmas simulāciju. Iegūtie rezultāti iet kā pa viļņiem, te augšā, te lejā.
Būtiskākā atziņa, izmaiņas, kuras vizuāli šķiet kā pareizākais ceļš ir ceļš nepareizā virzienā, gluži kā optiskais apmāns.





Aptuveni pēc astoņdesmitā labojuma tiek sasniegts šāds rezultāts.



Simulācijas rezultāta vizualizācija.




Rezultātu salīdzinājums sekojošs:



OEM - 128 cfm
Ventspils meistars - 143 cfm
Ilgais ceļš kāpās - 187 cfm = + 46% pret OEM vai + 31% pret Ventspils meistara darbu.

Šādi izskatās izmaiņas. Ventspils meistara veikums pret digitālo. Sarkanie plankumi norāda uz sektoriem, kuri jāmetina ciet, jo ir izgrauzts par daudz.

[ Šo ziņu laboja kba-pro, 27 Jun 2016, 08:45:51 ]

Offline

mexa
27. Jun 2016, 10:03#53

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tikai jametina? stipri nelidzinaju ar aci, bet vai grauzt veel daudz?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

kba-pro
27. Jun 2016, 10:53#54

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


27 Jun 2016, 10:03:56 mexa rakstīja:
tikai jametina? stipri nelidzinaju ar aci, bet vai grauzt veel daudz?


Jāgrauž arī protams vēl ir.

Offline

Archy96
27. Jun 2016, 12:10#55

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Jun 2016, 10:53:50 kba-pro rakstīja:

27 Jun 2016, 10:03:56 mexa rakstīja:
tikai jametina? stipri nelidzinaju ar aci, bet vai grauzt veel daudz?


Jāgrauž arī protams vēl ir.



Pats labākais jautājums - kā tu taisies TIK precīzi izgrauzt??? Tak ne jau uz aci?

[ Šo ziņu laboja Archy96, 27 Jun 2016, 12:11:00 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kba-pro
27. Jun 2016, 14:14#56

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


27 Jun 2016, 12:10:47 Archy96 rakstīja:

27 Jun 2016, 10:53:50 kba-pro rakstīja:

27 Jun 2016, 10:03:56 mexa rakstīja:
tikai jametina? stipri nelidzinaju ar aci, bet vai grauzt veel daudz?




Jāgrauž arī protams vēl ir.



Pats labākais jautājums - kā tu taisies TIK precīzi izgrauzt??? Tak ne jau uz aci?


Paldies, jautājums vietā, pat ļoti, turpinām sekot līdzi.

Offline

FLY
27. Jun 2016, 14:21#57

Kopš: 07. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 200

Braucu ar: R1250GS

Varbūt var tagad pēc esošā modeļa vienkārši izliet jaunu detaļu?

Offline

mezamaris
28. Jun 2016, 00:54#58

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


27 Jun 2016, 14:14:56 kba-pro rakstīja:

27 Jun 2016, 12:10:47 Archy96 rakstīja:

27 Jun 2016, 10:53:50 kba-pro rakstīja:

27 Jun 2016, 10:03:56 mexa rakstīja:
tikai jametina? stipri nelidzinaju ar aci, bet vai grauzt veel daudz?




Jāgrauž arī protams vēl ir.



Pats labākais jautājums - kā tu taisies TIK precīzi izgrauzt??? Tak ne jau uz aci?


Paldies, jautājums vietā, pat ļoti, turpinām sekot līdzi.
Nu graužot var pa laikam pieliet ar divkomponentu silikonu un pēc iegūtā atlējuma kontrolēt izmēru un formu...

Offline

zutis
28. Jun 2016, 07:56#59

Kopš: 04. Aug 2015

Ziņojumi: 15

Braucu ar: buti


27 Jun 2016, 23:25:02 Coooool rakstīja:
kba-pro, tu nemaz nemodelēji optimālāko variantu? Vienkārši tupa manuāli meklēji optimālāko variantu! Cik ieguvums reāli būtu zirgos (HP)!


Kūūūl,
Kāpēc gan nepamācīt un neizklāstīt portu modeļa teorētisko aprēķinu?

Offline

VATERLAND
28. Jun 2016, 08:24#60

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


28 Jun 2016, 00:54:09 mezamaris rakstīja:

27 Jun 2016, 14:14:56 kba-pro rakstīja:

27 Jun 2016, 12:10:47 Archy96 rakstīja:

27 Jun 2016, 10:53:50 kba-pro rakstīja:

27 Jun 2016, 10:03:56 mexa rakstīja:
tikai jametina? stipri nelidzinaju ar aci, bet vai grauzt veel daudz?




Jāgrauž arī protams vēl ir.



Pats labākais jautājums - kā tu taisies TIK precīzi izgrauzt??? Tak ne jau uz aci?


Paldies, jautājums vietā, pat ļoti, turpinām sekot līdzi.
Nu graužot var pa laikam pieliet ar divkomponentu silikonu un pēc iegūtā atlējuma kontrolēt izmēru un formu...


Ja jau cilvēks te spēlējas ar modernajām technologijām un ir minimāli noslogots par izmaksām, tad visvienkāršāķais veids priekš formas sagatavēm - 3D printeris, kurš beigu beigās var būt arī nodrīgs pašas lejamās formas sagataves radīšanai.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline