Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Resno Putnu Supermoto CRF450R (FlowPro)
Autors | Ziņojums |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Šeit notiek skenētā modeļa savietošana ar zīmēto modeli.
Sarkanie pleķi norāda uz zīmētā (CAD) modeļa pārklājumiem ar skenējuma modeli (STL). Vidējā atšķirība aptuveni 0,03 mm.
Šajā brīdī esam nokļuvuši pie ļoti svarīga un interesanta sliekšņa, pietiekamā apjomā un kvalitātē ir sagatavots materiāls lai digitāli noteiktu esošo portu plūstamības spēju.
Gāzu plūsmas simulācija lai noteiktu "flow rate". Šis rādītājs vēlāk tiks izmantots dzinēja faktiskās veiktspējas noteikšanai.
Simulācija tiek veikta pie spiediena krituma 12" ūdens staba. Šāds spiediena kritums ir viens no vispārpieņemtajiem "Flow Bench" standartiem.
Simulācijā iegūts rezulāts 143 cfm, salīdzinājumam standarta 2013 gada CRF450R galva plūst 128 cfm.
Manuāli uzvīletā galva plūst par ~ 11% labāk salīdzinājumā ar OEM izstrādājumu.
Priecīgus Līgo svētkus Visiem![ Šo ziņu laboja kba-pro, 22 Jun 2016, 17:49:25 ] | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Tad jau no "vīlešanas" jēga ir pat diezgan ievērojama.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
22 Jun 2016, 10:59:21 Archy96 rakstīja:
Tad jau no "vīlešanas" jēga ir pat diezgan ievērojama.
Piekrītu, bet ar nosacījumu, ka to dara pareizi. | Offline | | |
|
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| jeb simetriski sho galvu nelabosi? jeb pielabot kaadu kantiiti? vai tiek pienjemts ka nav ko iespringt?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
krauklis | | Kopš: 28. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 890
Braucu ar: KTM EXC 530 R
| Visu cieņu! Piedod par stulbu jautājumu- cik īsti būs pamanāmas atšķirības gaitā pēc visa šitā NASA tehnoloģiju apdeita? Saprotu, ka tev ir gan saprašana, gan piekļuve tiem visiem gadžetiem, bet, vai parastam mirstīgajam, kurš pats to nevar izdarīt un kādam par to maksātu, būtu vērts to darīt?
----------------- Nunc est bibendum | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Vai tiek pieņemts ka nav ko iespringt?
Kā jau iepriekš minēju šis ir tikai pirmais solis, kā atskaites punkts, kurš nodefinē, kur dotajā brīdi atrodies un ar kādām kārtīm rokās.
Resarch’s vēl tikai priekšā.
Pienesums?
Viennozīmīgi ir, kā jau redzēji pat salīdzinoši vienkārša padarbošanās ar “vīli” dod pienesumu. Ne velti šāda veida “head works” ir populārs nišas produkts attīstītās industriālās pasaules daļā.
Vai vērts?
Tas ir atkarīgs no paša lietotāja attieksmes un mērķiem.
Ir cilvēki, kurus pilnībā apmierina bargas ziemas laikā iet mežā ar vecu vateni atrastu mājas bēniņos, un tai pat laikā ir tādi, kuri to dara ar pēdējo know-how Goretex izstrādājumu piemēram. Bet kopumā Mežā var iet ar abiem.
[ Šo ziņu laboja kba-pro, 22 Jun 2016, 13:34:02 ] | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Valstiis, kuraas ir pietiekami naudiigu cilveku, ir jega ar to nemties viennozimigi.
Jo buus pietiekami liela kaa sportistu auditorija, taa vnk turiigu cilveku, kuriem patiik dziivot ar apzinju, ka viniem ir 10% vairaak, pat ja vinam no taa nav nekadas jegas, jo neciinaas sacensibas par sekundes simtdaljaam.
Lai vai kaa, tapat patikami skatiities, ka mums kads ir ticis talak par viiles metodeem.
22 Jun 2016, 13:32:53 kba-pro rakstīja:
...
Ne velti šāda veida “head works” ir populārs nišas produkts attīstītās industriālās pasaules daļā.
Vai vērts?
Tas ir atkarīgs no paša lietotāja attieksmes un mērķiem.
Ir cilvēki, kurus pilnībā apmierina bargas ziemas laikā iet mežā ar vecu vateni atrastu mājas bēniņos, un tai pat laikā ir tādi, kuri to dara ar pēdējo know-how Goretex izstrādājumu piemēram. Bet kopumā Mežā var iet ar abiem.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| tatad paslaik planojat ko un cik daudz? ir kads merkjis plusmas vertibai piemeram?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
22 Jun 2016, 14:49:55 mexa rakstīja:
tatad paslaik planojat ko un cik daudz? ir kads merkjis plusmas vertibai piemeram?
Turpini sekot līdzi | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
22 Jun 2016, 17:56:16 Coooool rakstīja:
kba-pro, kad modelēsi teorētisko optimālāko variantu? Bez aprēķiniem nu nekā! Citādi tu kontrolē tikai gala iznākumu nevis visu procesu!?
Paldies par viedokli. | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
22 Jun 2016, 11:09:51 kba-pro rakstīja:
22 Jun 2016, 10:59:21 Archy96 rakstīja:
Tad jau no "vīlešanas" jēga ir pat diezgan ievērojama.
Piekrītu, bet ar nosacījumu, ka to dara pareizi.
Ar nosacījumu,ka spēj kontrolēt darbības iznākumu. | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Labrīt visiem tiem, kuri atgriezušies darba dzīvē!!!
Portu formas optimizācija - ilgais ceļš kāpās.
Tālāk seko portu formas optimizācijas process = Deformēt elastīgo digitālo modeli + veikt tam plūsmas simulāciju. Iegūtie rezultāti iet kā pa viļņiem, te augšā, te lejā.
Būtiskākā atziņa, izmaiņas, kuras vizuāli šķiet kā pareizākais ceļš ir ceļš nepareizā virzienā, gluži kā optiskais apmāns.
Aptuveni pēc astoņdesmitā labojuma tiek sasniegts šāds rezultāts.
Simulācijas rezultāta vizualizācija.
Rezultātu salīdzinājums sekojošs:
OEM - 128 cfm
Ventspils meistars - 143 cfm
Ilgais ceļš kāpās - 187 cfm = + 46% pret OEM vai + 31% pret Ventspils meistara darbu.
Šādi izskatās izmaiņas. Ventspils meistara veikums pret digitālo. Sarkanie plankumi norāda uz sektoriem, kuri jāmetina ciet, jo ir izgrauzts par daudz.
[ Šo ziņu laboja kba-pro, 27 Jun 2016, 08:45:51 ] | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| tikai jametina? stipri nelidzinaju ar aci, bet vai grauzt veel daudz?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
27 Jun 2016, 10:03:56 mexa rakstīja:
tikai jametina? stipri nelidzinaju ar aci, bet vai grauzt veel daudz?
Jāgrauž arī protams vēl ir.
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Jun 2016, 10:53:50 kba-pro rakstīja:
27 Jun 2016, 10:03:56 mexa rakstīja:
tikai jametina? stipri nelidzinaju ar aci, bet vai grauzt veel daudz?
Jāgrauž arī protams vēl ir.
Pats labākais jautājums - kā tu taisies TIK precīzi izgrauzt??? Tak ne jau uz aci?[ Šo ziņu laboja Archy96, 27 Jun 2016, 12:11:00 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
27 Jun 2016, 12:10:47 Archy96 rakstīja:
27 Jun 2016, 10:53:50 kba-pro rakstīja:
27 Jun 2016, 10:03:56 mexa rakstīja:
tikai jametina? stipri nelidzinaju ar aci, bet vai grauzt veel daudz?
Jāgrauž arī protams vēl ir.
Pats labākais jautājums - kā tu taisies TIK precīzi izgrauzt??? Tak ne jau uz aci?
Paldies, jautājums vietā, pat ļoti, turpinām sekot līdzi. | Offline | | |
FLY | | Kopš: 07. May 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 200
Braucu ar: R1250GS
| Varbūt var tagad pēc esošā modeļa vienkārši izliet jaunu detaļu? | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
27 Jun 2016, 14:14:56 kba-pro rakstīja:
27 Jun 2016, 12:10:47 Archy96 rakstīja:
27 Jun 2016, 10:53:50 kba-pro rakstīja:
27 Jun 2016, 10:03:56 mexa rakstīja:
tikai jametina? stipri nelidzinaju ar aci, bet vai grauzt veel daudz?
Jāgrauž arī protams vēl ir.
Pats labākais jautājums - kā tu taisies TIK precīzi izgrauzt??? Tak ne jau uz aci?
Paldies, jautājums vietā, pat ļoti, turpinām sekot līdzi.
Nu graužot var pa laikam pieliet ar divkomponentu silikonu un pēc iegūtā atlējuma kontrolēt izmēru un formu... | Offline | | |
zutis | | Kopš: 04. Aug 2015
Ziņojumi: 15
Braucu ar: buti
|
27 Jun 2016, 23:25:02 Coooool rakstīja:
kba-pro, tu nemaz nemodelēji optimālāko variantu? Vienkārši tupa manuāli meklēji optimālāko variantu! Cik ieguvums reāli būtu zirgos (HP)!
Kūūūl,
Kāpēc gan nepamācīt un neizklāstīt portu modeļa teorētisko aprēķinu? | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
28 Jun 2016, 00:54:09 mezamaris rakstīja:
27 Jun 2016, 14:14:56 kba-pro rakstīja:
27 Jun 2016, 12:10:47 Archy96 rakstīja:
27 Jun 2016, 10:53:50 kba-pro rakstīja:
27 Jun 2016, 10:03:56 mexa rakstīja:
tikai jametina? stipri nelidzinaju ar aci, bet vai grauzt veel daudz?
Jāgrauž arī protams vēl ir.
Pats labākais jautājums - kā tu taisies TIK precīzi izgrauzt??? Tak ne jau uz aci?
Paldies, jautājums vietā, pat ļoti, turpinām sekot līdzi.
Nu graužot var pa laikam pieliet ar divkomponentu silikonu un pēc iegūtā atlējuma kontrolēt izmēru un formu...
Ja jau cilvēks te spēlējas ar modernajām technologijām un ir minimāli noslogots par izmaksām, tad visvienkāršāķais veids priekš formas sagatavēm - 3D printeris, kurš beigu beigās var būt arī nodrīgs pašas lejamās formas sagataves radīšanai.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
|
|