Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Enduro izvēle

AutorsZiņojums
ansizzz
30. Oct 2013, 11:44#41

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: divriteni

Varu nokomentēt KLE 500 2006 gada, noripinājis esmu 4 sezonas ~ 30k, diezgan ērts garākos gabalos, ir braukts ~ 900km vienā gāzienā, tikai ar tankštellēm. Kruīzēt pa šoseju ir ok, prasās lielāks stikls, jo stock variants ir tik priekš tā, lai purniņš neizskatītos pārāk pliks. Ručkā līdz ierobežotājam, pa vējam var izžmiegt 170, komforta ātrums man personīgi liekas ir 120. Ielas mocim protams līdzi dinamikā nestāv klāt, ja to ručku griež tad tas aparāts kaut cik arī iet. Mežā nobraucot no ceļa vai takām prasās ko vieglāku, bet pa grantenēm un taciņām izbraukt var bez problēmām.
Kā minēja motors ir viņam itkā esot vienkāršs kā pagale, ir protams jāievēro regulāras eļļas maiņas un apkopes.

Pa šiem gadiem bez nelielu "fīču" uzstādīšanas - dugas, priekšējais stikls, kastēm rāmis, kastes, dubļusarga pagarinātājs un pufs mainīta ir gāzes trose, riteņu gultņi (kas man par pārsteigumu stockā šim modelim nav slēgti) un lielos vilcienos tas arī viss.
Šur tur forumos lasīts, ka neviens vien saskāries ar spidometra gliemeža noķīlēšanos ~ 40k km, ar ko saskāros arī es, līdz ar to tika nogriezts rumbai sāns.

Mīnusi - amortizācija pašvaka, to visdrīzāk iepērkot moci būs jāserviso, priekšējās bremzes pašvakas, centrālās pekas trūkums jūtams braucot garākos izbraucienos vai ceļojumos, to piedāvā tikai viens ražotājs. Šis braucamais pēc mana skatijuma ir vienvietīgs, 50kg pasažieri vedot vēl ir ok, ja smagāks pasažieris tad ir par traku.

[ Šo ziņu laboja ansizzz, 30 Oct 2013, 11:45:18 ]



-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

TB
30. Oct 2013, 11:45#42

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

īzī mīzī...
pirkārt jābrauc, jo 99% gadījumu pirmgadnieki pat tos pašus neizteiksmīgos jaudas un griezes rādītājus, kas ir šiem entry level motocikliem, nemāk un nespēj izmantot.

ja paliek par īsu, tad pilsētai uzliek priekšā -1 zobu mazajam zobratam un uz štrāses, ja plāno garāku/tālāku braucienu +1. jo uz šosejas tā pat nav vajadzīgs tas paātrinājums tik liels, jo tur svarīgāka ir degvielas ekonomija. Savukārt pilsētā un mežā max ātrums nav vajadzīgs tik liels kā griezes moments uzpakaļrata.

bieži vien, pats pasakot teikumu - mocis neiet, sanāk smiekli un apdomāju vēlreiz sacīto vai padomāto

Offline

Teiksmaqq
30. Oct 2013, 11:57#43

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU

Man domāt, ja paceļas jautājums par "cik sekundēs uzrauj 100", tad tas vairs nav par enduro

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

Negantelis
30. Oct 2013, 11:59#44

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5369

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


30 Oct 2013, 11:57:24 Teiksmaqq rakstīja:
Man domāt, ja paceļas jautājums par "cik sekundēs uzrauj 100", tad tas vairs nav par enduro


Tad ir jāskatās uz ZX14

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

shuriks
30. Oct 2013, 12:26#45

Kopš: 29. Oct 2013

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


30 Oct 2013, 11:34:12 andrejins rakstīja:

30 Oct 2013, 11:30:36 eddie rakstīja:
Kas ir domāts ar ielas enduro?

Tur jau tā lieta - ja varētu katru no šiem paņemt nomā uz diennakti un kārtīgi pavizināties, tad arī bilde kļūtu skaidrāka.

Sāku tagad rūpīgāk pētīt acceleration & top speed video, skaitīt līdzi sekundes. Var jau būt, ka tiešām nav tik traki... Tam pašam Transalpam paātrinājums virs 100 vismaz pēc video redzamā šķiet labāks, kā tiku iztēlojies.

ielas enduro/dualsport/pilsētas enduro sauc kā gribi tie ir transalp un f650 līdzinieki


Ar ko īsti atšķiras Dominators no Transalpa? Kurš būtu labāks variants iesācējam? Un kurš labāk jūtas braucot lielākus gabalus pa šoseju? Esmu arī daudzus video noskatījies, bet video jau nav īstā štelle, citi ar Dominatoriem lido tā ka maz neliekas, savukāt uz citiem skatoties liekas ka neiet, viss jaut atkarīgs no blīves.

Offline

Voicha
30. Oct 2013, 12:36#46

Kopš: 23. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 199

Braucu ar: Mezha Kapli

Talakiem gabaliem labaak Transalpu, Dominaatoram viens cilindrs, Transalpam divi, Dominaators vairaak vibree utt...

Dominators vieglaaks, var bish pavingrot smiltis/dubļi..

[ Šo ziņu laboja Voicha, 30 Oct 2013, 12:38:43 ]

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 12:36#47

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 11:59:59 Negantelis rakstīja:

30 Oct 2013, 11:57:24 Teiksmaqq rakstīja:
Man domāt, ja paceļas jautājums par "cik sekundēs uzrauj 100", tad tas vairs nav par enduro


Tad ir jāskatās uz ZX14


Vai tad gatavojies to tirgot?

Par Dominatoru un transalpu. Liela daļa teiks, ka garākiem gabaliem labāk transalps, divi stroķi un vibrācija būs mazāka, bet, ir cilvēki, kuriem vibrācija netraucē un braukā ar vienpodnieku ilgi un dikti

Uzkāp uz katra no tiem un izmēģini, katram savi plusi un mīnusi atradīsies

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Negantelis
30. Oct 2013, 12:43#48

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5369

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Jā, pat sludinājumu esmu ielicis. Nedaudz gan kļūdījos ar valūtas konvertāciju bet tas ir labojams.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Gantais
30. Oct 2013, 13:09#49

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Es vienu sezonu nobraukaju ar Transalpu, pietam vecu un..... visu ar to izrietoshao Gaita un vadamiba mani patikami parsteidza (pat pec 1400cc chopera) Baigais skrejejs neesmu, manus komfortablos 120 ripo labi, dzishana nav problema, grantenes ari vienkarshi pasaka. Esmu ari pacelojis biku talakus celus divata un ar koferiem... nu tad dinamika protams ir mazaka.

Ir bijusi iespeja pavizinaties ari ar Dominatoru.... uz asvalta man vins likas garlaicigs bet viss kardinali mainijas, kad no ta nobraucu. Reizem siekalainu aci papetu vinus SSa... bet tresho enduro garaza, baidos, ka manejie to nesapratis

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

chirkainais
30. Oct 2013, 14:04#50

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


30 Oct 2013, 13:09:09 Gantais rakstīja:
Es vienu sezonu nobraukaju ar Transalpu, pietam vecu un..... visu ar to izrietoshao Gaita un vadamiba mani patikami parsteidza (pat pec 1400cc chopera) Baigais skrejejs neesmu, manus komfortablos 120 ripo labi, dzishana nav problema, grantenes ari vienkarshi pasaka. Esmu ari pacelojis biku talakus celus divata un ar koferiem... nu tad dinamika protams ir mazaka.

Ir bijusi iespeja pavizinaties ari ar Dominatoru.... uz asvalta man vins likas garlaicigs bet viss kardinali mainijas, kad no ta nobraucu. Reizem siekalainu aci papetu vinus SSa... bet tresho enduro garaza, baidos, ka manejie to nesapratis

Nu, skatoties uz tavu 'braucu ar', manā variantā tur pietrūktu tikai kāds CB600-veidīgais naked dampis. Kamdēļ vēl trešo endūru? Tad varbūt vienīgi exc300 2T.

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

TB
30. Oct 2013, 14:08#51

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Transalpam nav bremžu

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 14:12#52

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 14:08:05 TB rakstīja:
Transalpam nav bremžu


Pēc 99 gada sāka parādīties

Kad uzlika arī otru disku priekšā, bet, ja nopietni 500-700 ccm dualiem bremzes no rūpnīcas reti kad ir tiešām labas

Lielākā daļa šo duāļu tiek taisīti kā milzīgs kompromiss starp svaru - jaudu - cenu...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

partijnieks
30. Oct 2013, 15:05#53

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


30 Oct 2013, 12:26:40 shuriks rakstīja:

30 Oct 2013, 11:34:12 andrejins rakstīja:

30 Oct 2013, 11:30:36 eddie rakstīja:
Kas ir domāts ar ielas enduro?

Tur jau tā lieta - ja varētu katru no šiem paņemt nomā uz diennakti un kārtīgi pavizināties, tad arī bilde kļūtu skaidrāka.

Sāku tagad rūpīgāk pētīt acceleration & top speed video, skaitīt līdzi sekundes. Var jau būt, ka tiešām nav tik traki... Tam pašam Transalpam paātrinājums virs 100 vismaz pēc video redzamā šķiet labāks, kā tiku iztēlojies.

ielas enduro/dualsport/pilsētas enduro sauc kā gribi tie ir transalp un f650 līdzinieki


Ar ko īsti atšķiras Dominators no Transalpa? Kurš būtu labāks variants iesācējam? Un kurš labāk jūtas braucot lielākus gabalus pa šoseju? Esmu arī daudzus video noskatījies, bet video jau nav īstā štelle, citi ar Dominatoriem lido tā ka maz neliekas, savukāt uz citiem skatoties liekas ka neiet, viss jaut atkarīgs no blīves.


Ir bijuši abi, pie tam viens aiz otra, papriekš dominators, pēc transalps.. Mans subjektīvais viedoklis - ja vien neesi nolēmis baigi ceļot, tad ņem dominatoru, jo labāk ir paciest vieglu vibrāciju, nekā braukt ar pilnīgi garlaicīgu moci, jo trans "neiet" - pie praktiski vienādas jaudas un griezes + identiskām bremzēm transam ir par čut ne 50 kg vairāk. Mīnuss dominatoram - trīsreiz mazāks eļļas maiņas intervāls.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 15:11#54

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 15:05:38 partijnieks rakstīja:

30 Oct 2013, 12:26:40 shuriks rakstīja:

30 Oct 2013, 11:34:12 andrejins rakstīja:

30 Oct 2013, 11:30:36 eddie rakstīja:
Kas ir domāts ar ielas enduro?

Tur jau tā lieta - ja varētu katru no šiem paņemt nomā uz diennakti un kārtīgi pavizināties, tad arī bilde kļūtu skaidrāka.

Sāku tagad rūpīgāk pētīt acceleration & top speed video, skaitīt līdzi sekundes. Var jau būt, ka tiešām nav tik traki... Tam pašam Transalpam paātrinājums virs 100 vismaz pēc video redzamā šķiet labāks, kā tiku iztēlojies.

ielas enduro/dualsport/pilsētas enduro sauc kā gribi tie ir transalp un f650 līdzinieki


Ar ko īsti atšķiras Dominators no Transalpa? Kurš būtu labāks variants iesācējam? Un kurš labāk jūtas braucot lielākus gabalus pa šoseju? Esmu arī daudzus video noskatījies, bet video jau nav īstā štelle, citi ar Dominatoriem lido tā ka maz neliekas, savukāt uz citiem skatoties liekas ka neiet, viss jaut atkarīgs no blīves.


Ir bijuši abi, pie tam viens aiz otra, papriekš dominators, pēc transalps.. Mans subjektīvais viedoklis - ja vien neesi nolēmis baigi ceļot, tad ņem dominatoru, jo labāk ir paciest vieglu vibrāciju, nekā braukt ar pilnīgi garlaicīgu moci, jo trans "neiet" - pie praktiski vienādas jaudas un griezes + identiskām bremzēm transam ir par čut ne 50 kg vairāk. Mīnuss dominatoram - trīsreiz mazāks eļļas maiņas intervāls.


Eļļas maiņas intervāls īsāks, nav nekas traks, jo eļļa tāpat jāmaina regulāri, pie kam transalpam ir ūdens dzese un lielāks eļļas apjoms, kas arī palielina intervālu un dominators dzesējas ar gaisu un eļļu, tāpēc arī eļļa ātrāk nolietojas, tā kā tās ir tikai sekas...

Bet jā vienpodnieki (puslitri) parasti ir asāki kā vairākpodu (puslitri) Tāpēc arī transalps liekas daudz garlaicīgāks

Un vai tad arī tā vibrācija bija tāda, ka nevarētu aizbraukt paceļot?

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

partijnieks
30. Oct 2013, 15:18#55

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6

Nebūt nē, tajā pašā krievzemē ar dominatoriem ceļo uz velna paraušanu, vienkārši transalpam ir labāka vēja aizsardzība, gan oriģināli, gan opcionāli, plus vairāk vietas kur bagāžu uzšņorēt, nu un pateicoties svaram un gabarītiem ir stabilāks taisnvirziena kustībā uz piķa - nav lieki jāsasprigst. Totiesu domis kudī jestrāk lido caur līkumiem, gan uz šosejas gan uz zeminieka, par pilsētu vispār nerunāsim...

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 15:20#56

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Vnk pats arī skatos uz dominatoru/transalpu/freewindu

principā, transalps jau kādu laiciņu netiek īpaši apskatīts

Abi atlikušie tāpat ir vienpodnieki...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

partijnieks
30. Oct 2013, 15:28#57

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6

Atkal tīri subjektīvs viedoklis - atmet brīvo vēju - biš šovasar izbraucu - nu nav tas, kas tieši nav pareizi nezinu, bet nav tas un cauri . Ja nu tiešām negribas vibrēt var meklēt xtz750 - maksās to pašu ko labs transalps, bet būs kudī jautrāks, vienīgā problēma - vienvietīgs, nu un nav tik smuki nostrādāts kā hondas..

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

TB
30. Oct 2013, 15:30#58

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

BMW bremzes ir labas- Brembo
Vispār īsti nesaprotu kādēļ mūsu platuma grādos tad ir tik nepopulārs jo kā jau BMW kvalitāte ir laba, izturīgs, ērts un arī vibrāciju neesmu izjutis to lietojot gan pilsētā, gan tālākos braucienos

Ja nevajadzētu steidzami naudu, tad noteikti nepārdotu, jo patīk ļoti

Offline

Rizza
30. Oct 2013, 15:38#59

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

bmw remonts dārgāks, jo daļas retākas.. čoms ar savu K1200R čakarējas uj uj uj...

Offline

andrejins
30. Oct 2013, 15:53#60

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Oct 2013, 15:28:54 partijnieks rakstīja:
Atkal tīri subjektīvs viedoklis - atmet brīvo vēju - biš šovasar izbraucu - nu nav tas, kas tieši nav pareizi nezinu, bet nav tas un cauri . Ja nu tiešām negribas vibrēt var meklēt xtz750 - maksās to pašu ko labs transalps, bet būs kudī jautrāks, vienīgā problēma - vienvietīgs, nu un nav tik smuki nostrādāts kā hondas..


Man ir sanācis ar abiem no noskatītajiem modeļiem pabraukt, nu ne ilgi, bet paskatīties kas ir kas un, mans subjekīvais iespaids un viedoklis ir pretējs, tieši tāpēc freewinds iekļuva sarakstā un par 95% zinu, ka tieši to arī ņemšu, kad atbrīvošos no mopēda

Bet tas jau tā ir vienam viens, otram otrs, tāpēc jau ir jāpabraukā un jāsaprot kas ir kas

Bet par BMW ir divas iespējas, vai nu trāpās ļoti labs modelis, kam nekas nelūzt un ar vienkāršām ikdienas apkopēm pietiek, vai arī patrāpās kāds, kas nepārtrukti jālabo, tāpēc uz Bavāriešiem neskatos...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline